Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Momenteel in BE, data/roaming werkt voor mij :P

Vroeger in het begin ook een probleem gehad, dat was na het aanpassen van de APN in orde. Op mijn huidige telefoon niks hoeven aanpassen tho, sterker nog, ik kan niks aanpassen aan mijn APN blijkbaar, alles is grayed out :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:59
Gisteren in Italië geweest met twee Hollandsnieuwe SIMs op Android. Beiden werkten prima met 4G.

Gewoon allemaal standaard instellingen.
Ik heb één APN 'live.vodafone.com',
username password beide 'vodafone'.
MCC 204
MNC 04
Auth type: PAP
APN type: default,supl
APN protocol: IPv4/IPv6
APN roaming protocol: IPv4/IPv6
Rest van de instellingen allemaal 'Not set'

Rest gewoon allemaal

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb blijkbaar, naast bovenstaande, ook:
APN type: default,supl,dun,xcap
En enkel IPv4, geen IPv6

En uiteraard "Enable APN" op aan :P

Verder hetzelfde

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scooper schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:30:
Gisteren in Italië geweest met twee Hollandsnieuwe SIMs op Android. Beiden werkten prima met 4G.

Gewoon allemaal standaard instellingen.
Ik heb één APN 'live.vodafone.com',
username password beide 'vodafone'.
MCC 204
MNC 04
Auth type: PAP
APN type: default,supl
APN protocol: IPv4/IPv6
APN roaming protocol: IPv4/IPv6
Rest van de instellingen allemaal 'Not set'

Rest gewoon allemaal
laatste keer dat ze Italië waren en hier dus last van hadden was dus eind juni. Als meer mensen hier last van zouden hebben, dan had dit allang bekend moeten zijn.

Het is iig erg druk bij de klantenservice. Ik heb nog niemand kunnen spreken. Als goed is, staan hun APN instellingen goed. Anders hadden ze dit in andere landen ook wel gemerkt lijkt mij zo.

Erg vaag probleem iig en ben eigenlijk ook wel benieuwd of dezelfde simkaart in een Android toestel wel zou werken.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

In Luxemburg (niet de stad) had ik verschrikkelijk internet. Telkens als ik me verplaatste werkte het niet meer, en dan soms na een half uur wandelen weer wel.

Thuis heb ik nergens last van. Ik heb al een jaar of 10 HN en heb nog niet eerder zo'n slechte ervaring gehad, thuis of in het buitenland. Ik ben benieuwd of dit aan HN ligt, aan Vodafone, aan Luxemburg of aan de laatste update op mijn 3 jaar oude telefoon.

Ik kom er waarschijnlijk niet zomaar achter wat het probleem was, maar voor het eerst in lange tijd ben ik weer benieuwd naar het netwerk van andere providers als KPN en T-Mobile en hun roaming-afspraken. Mijn reisgenoten hadden deze twee netwerken en zij ondervonden geen problemen.

HN is goedkoop maar ik heb weinig geduld voor dit soort gedoe in 2022 in west Europa.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@xileS Ik durf niet te zeggen dat dit hun probleem veroorzaakt, ik probeer wat detaillering aan te brengen.
De implementatie/activering van VoLTE over 4G gaat vaak gepaard met het afschalen van 3G en/of 2G capabilities. Roaming i.c.m. VoLTE biedt extra uitdagingen, omdat toestellen per operator moeten worden geconfigureerd. Hieronder volgen enkele quotes uit hoofdstuk 3:
When reviewing a roaming partner for compatibility, it is important to check that the
frequency bands supported in the HPMN’s VoLTE capable phones are available in the
VPMN’s network and that the supported bands have sufficient coverage. The voice quality
experience with VoLTE highly depends on a match between device Radio Frequency (RF)
capabilities and the serving LTE network’s RF coverage. Operators prescribe RF bands in
devices that they sell to their customers to match the RF bands that they use in their own
network.
Due to the varying array of VPMN frequencies, and bands in use as well as the potential for
handset incompatibility as noted in Section 3.1, VoLTE roaming presents an increased risk
for incompatibility between HPMN handsets and corresponding VPMN networks
. VoLTE
roaming introduces an additional set of potential conditions that could impact the ability for
HPMN devices to achieve and maintain an optimized roaming experience.
Het is onder andere mogelijk dat:
  • de 2G of 3G capabilities zijn afgeschaald ter plaatse in Italie, wat de algehele dekking negatief beinvloedt.
  • de configuratie van VoLTE in Italie niet goed staat voor hun device/operator, i.e. dat deze anders is dan hoe HN-Vodafone dat in NL heeft geconfigureerd.
  • de devices niet goed geconfigureerd/ingesteld zijn voor gebruik van VoLTE, 4G, 2G en/of 3G.
desmond schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:33:
@xileS Ik durf niet te zeggen dat dit hun probleem veroorzaakt, ik probeer wat detaillering aan te brengen.
De implementatie/activering van VoLTE over 4G gaat vaak gepaard met het afschalen van 3G en/of 2G capabilities. Roaming i.c.m. VoLTE biedt extra uitdagingen, omdat toestellen per operator moeten worden geconfigureerd. Hieronder volgen enkele quotes uit hoofdstuk 3:

[...]

[...]

Het is onder andere mogelijk dat:
  • de 2G of 3G capabilities zijn afgeschaald ter plaatse in Italie, wat de algehele dekking negatief beinvloedt.
  • de configuratie van VoLTE in Italie niet goed staat voor hun device/operator, i.e. dat deze anders is dan hoe HN-Vodafone dat in NL heeft geconfigureerd.
  • de devices niet goed geconfigureerd/ingesteld zijn voor gebruik van VoLTE, 4G, 2G en/of 3G.
Ik kan het probleem heel moeilijk plaatsen, omdat ze bijvoorbeeld in april dit jaar nog geen problemen hadden ervaren en al die jaren ervoor ook niet. Allemaal in dezelfde plaats in Italië. Ik zou bijna denken dat er iets veranderd moet zijn bij HN, maar als dat het geval zou zijn dan zouden meerdere klanten in Italië geen internet moeten hebben.

Bellen met klantenservice brengt ook niet veel op, maar de laatste medewerker deed wel meer moeite om alles te noteren, maar geen idee wat daar uit gaat komen. Het lijkt er wel weer op dat ze de hele reis geen gebruik kunnen maken van data.

Aangezien ze in NL en andere landen wel data hebben, kan ik geloof ik uitsluiten dat hun APN settings verkeerd staan. Hier kom ik nog een hele oude APN (data.dataxs.mobi) setting tegen, maar geen idee of dit verschil zal maken? Ik heb deze setting zojuist hier in NL geprobeerd op een Android en Apple toestel en deze oude APN settings schijnt nog wel te werken. Op de iPhone kan je ook alleen maar de APN, gebruikersnaam en paswoord invullen zie ik. Dus het gaat dan om de volgende settings:

APN: data.dataxs.mobi
Gebruikersnaam: hollandsnieuwe
Wachtwoord: hollandsnieuwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 20-09-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pin mij er niet op vast, maar het is altijd alleen het reguliere "sim only tegoed" geweest dat bruikbaar is voor buiten de bundel kosten. Bij normaal verbruik (binnen de bundel) wordt eerst het extra "combi-tegoed" afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
xileS schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:39:
[...]

Pin mij er niet op vast, maar het is altijd alleen het reguliere "sim only tegoed" geweest dat bruikbaar is voor buiten de bundel kosten. Bij normaal verbruik (binnen de bundel) wordt eerst het extra "combi-tegoed" afgeschreven.
Ja dat was voorheen bij de 10G + 1G zeker het geval. 1G is zo weinig dat het elke maand op was, daardoor heb ik waarschijnlijk alleen het reguliere tegoed kunnen Thornen.
wmeester schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:58:
[...]

Ik denk niet dat je het dubbel tegoed kan gebruiken om te thoornen.
[Afbeelding]

'Het tegoed is niet te gebruiken
-Naar speciale betaalde servicenummers en SMS-diensten'
Hier lijkt de indruk gewekt te worden (plaatje) dat het niet meer kan, zoals jij ook aangeeft. Hopelijk kan iemand met de 10G + 10G variant het bevestigen?

[ Voor 7% gewijzigd door stormfly op 20-09-2022 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Net even nagevraagd bij de klantenservice:

De volgorde voor het verbruik van het tegoed is:

1. Combi voordeel
2. Maandelijks tegoed
3 Extra opwaardering

Bel je op de eerste dag van je nieuwe bundel een betaalde klantenservice dan zal hij optie 2 gebruiken om dit gesprek af te boeken. Betaalde nummers gaan nooit uit het combi voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
tyson69 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:36:
Naast dat vrouw en dochter blij zijn met de verdubbeling (10000+10000) ben ik als vaste Thoorner er ook blij mee. Tot nu wachtte ik tot de laatste dag van de bundel en maakte het tegoed op en dat vergat ik ook wel eens. Nu kan ik al aan het begin vd maand het standaard tegoed opmaken, 10000 bonus units is in beide gevallen wel voldoende
Dat werkt inderdaad goed, dank voor de tip. Begin van de maand leegbellen en de rest van de maand met de 10G combi bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordjapie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-04 12:16
Ik neem aan dat er nu ook een aantal mensen erg enthousiast kijken naar thoorn.

Voor €12,- krijg ik nu 10+10GB waarvan 10GB valt te "thoornen" dat volgens HN een waarde van €22,- heeft.

Ik vermoed dat dit niet blijvend kan zijn want dit komt allemaal wel te goed uit. Ik zou met de bonus al voldoende hebben om mijn gewone gebruik op te vullen en dan het hele standaard gedeelte op te thoornen.

Iemand die al meteen aan de begin van de maand zijn 10GB heeft afgestaan aan thoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-05 23:34
Ja hoor, ik heb hem namelijk nog wat gunstiger, hetzelfde abo maar dan ook nog met onbeperkt bellen en sms'en voor 10 euro. 10 GB is echt zat voor mij, zeker vanwege een dualsim met een zakelijk abonnement op zit waar ik altijd op kan terugvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:54
Meer mensen die sinds vanmiddag de melding krijgen "niet aangemeld op netwerk".
Ik heb het nu op 2 toestellen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knurft
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Nergens last van.. lijkt ook niet iets groots te zijn, mogelijk alleen jij?
https://allestoringen.nl/storing/hollandsnieuwe/

[ Voor 9% gewijzigd door Knurft op 17-10-2022 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Lijkt op een plaatselijk probleem.
Als ik naar zolder loop dan heb ik weer verbinding.

Misschien een probleem met de zendmast.
Overigens via VoWiFi gewoon kunnen bellen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
MdO82 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:07:
Lijkt op een plaatselijk probleem.
Als ik naar zolder loop dan heb ik weer verbinding.

Misschien een probleem met de zendmast.
Overigens via VoWiFi gewoon kunnen bellen
Contact gehad met HN.
Was niet duidelijk waardoor de problemen ontstonden en het zou uitgezocht worden door de technische afdeling.

Gisteren terugkoppeling dat er werkzaamheden aan de gang waren.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Hollandsnieuwe voert opnieuw een verhoging door voor bestaande abonnementen. Voor zij die van het €10 abonnement van voorheen naar €10.13 zijn gegaan, wordt het nieuwe tarief €10.40:
Beste XXX,

Hierbij willen we je informeren dat er binnen 6 werkdagen 10,40 van je rekening wordt geïncasseerd.

Belangrijke informatie:
hollandsnieuwe past per 1 oktober 2022 de vastgestelde indexatie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag met maximaal 2,7 % wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS. Meer informatie vind je op: hollandsnieuwe.nl/indexatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:09
Van de site van Thoorn

* Hollandsnieuwe-abonnementen mogen wel direct worden gebruikt, echter is bij deze provider het bellen naar betaalnummers standaard voor de eerste 3 maanden geblokkeerd.

Weet niet vanaf dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Swinkels
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-05 09:48
Ik zag op de Hollandsnieuwe site dat ze nu best gunstige tarieven hebben en dat deed me weer eens kijken naar mijn huidige abonnement.

Zit nu al sinds 2016 bij Tele2, omdat ze een van de weinigen zijn met een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat is nodig, omdat ik met mijn studie langere tijd in het buitenland heb gezeten - en binnenkort weer zit. Waarschijnlijk. Dus met een 2-jarig abonnement zit ik te veel vast.

Nadat ik in december terug thuis ben gekomen uit het buitenland heb ik dus weer een Tele2 maandelijks abonnement afgesloten voor €16, voor 20GB+200sms/bel. Ben super tevreden, maar gebruik eigenlijk nooit meer dan 10GB - maar dat is bij Tele2 regelmatig verkrijgbaar voor dezelfde prijs.

Nu, mijn ouders hebben thuis een vast Ziggo abonnement, en nu zag ik bij Hollandsnieuwe €12 voor 7500mb+Ziggo verdubbelaar, dus een €12 voor 15GB. Dat scheelt €4 per maand, en dat is toch een kwart van de abonnementsprijs.

Zijn er qua snelheid of dekking significante verschillen tussen Tele2 en Hollandsnieuwe anno 2023? En ook, hoe zit het met de buitenlanddekking van Hollandsnieuwe? Dit staat natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes op de site, maar iets van ervaringsdeskundigen horen hecht ik meer waarde aan.

TLDR: €16/maand bij Tele2 of €12/maand bij Hollandsnieuwe, wat zou ik mogelijk missen bij Hollandsnieuwe tov Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B_Swinkels schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:20:
Ik zag op de Hollandsnieuwe site dat ze nu best gunstige tarieven hebben en dat deed me weer eens kijken naar mijn huidige abonnement.

Zit nu al sinds 2016 bij Tele2, omdat ze een van de weinigen zijn met een maandelijks opzegbaar abonnement. Dat is nodig, omdat ik met mijn studie langere tijd in het buitenland heb gezeten - en binnenkort weer zit. Waarschijnlijk. Dus met een 2-jarig abonnement zit ik te veel vast.

Nadat ik in december terug thuis ben gekomen uit het buitenland heb ik dus weer een Tele2 maandelijks abonnement afgesloten voor €16, voor 20GB+200sms/bel. Ben super tevreden, maar gebruik eigenlijk nooit meer dan 10GB - maar dat is bij Tele2 regelmatig verkrijgbaar voor dezelfde prijs.

Nu, mijn ouders hebben thuis een vast Ziggo abonnement, en nu zag ik bij Hollandsnieuwe €12 voor 7500mb+Ziggo verdubbelaar, dus een €12 voor 15GB. Dat scheelt €4 per maand, en dat is toch een kwart van de abonnementsprijs.

Zijn er qua snelheid of dekking significante verschillen tussen Tele2 en Hollandsnieuwe anno 2023? En ook, hoe zit het met de buitenlanddekking van Hollandsnieuwe? Dit staat natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes op de site, maar iets van ervaringsdeskundigen horen hecht ik meer waarde aan.

TLDR: €16/maand bij Tele2 of €12/maand bij Hollandsnieuwe, wat zou ik mogelijk missen bij Hollandsnieuwe tov Tele2?
HN werkt via het Vodafone netwerk. Je zou wat betreft het bereik bij jou dit na kunnen vragen bij kennissen, maar over het algemeen heb je in heel Nederland prima dekking. Ik zit ook al jaren bij HN, maar nooit echt mee gemaakt dat ik in NL dat ik helemaal geen bereik had. Behalve dat je in sommige woningen geen bereik hebt, omdat het te goed is geïsoleerd, maar dan kan je VoWiFi aanzetten en dan heb je alsnog via WiFi bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
B_Swinkels schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:20:
[...]Zijn er qua snelheid of dekking significante verschillen tussen Tele2 en Hollandsnieuwe anno 2023? En ook, hoe zit het met de buitenlanddekking van Hollandsnieuwe? Dit staat natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes op de site, maar iets van ervaringsdeskundigen horen hecht ik meer waarde aan.
Over buitenlanddekking. Als onderdeel van Vodafone Group gaat roaming technisch over het algemeen prima, minimaal even goed als met Tele2. Over roaming tarieven: welke landen gaat het jou specifiek om? Buiten Europa kan hollandsnieuwe 1) zeer duur zijn (i.e. snel door je bundel heen) en/of 2) technisch issues geven door verschil in netwerkconfiguraties, waardoor 4G niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben een van de velen die twee jaar terug die 10.000-bundel aangeschaft hebben voor 10 euro (waarde beltegoed 20 euro). Inmiddels door inflatieverhoging €10,40.
Inmiddels kan ik verlengen bijvoorbeeld weer 10.000 units voor 10 euro. Wat hebben jullie gedaan? Voor die 40 cent zit je wel weer 2 jaar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Cheesy schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:10:
Ik ben een van de velen die twee jaar terug die 10.000-bundel aangeschaft hebben voor 10 euro (waarde beltegoed 20 euro). Inmiddels door inflatieverhoging €10,40.
Inmiddels kan ik verlengen bijvoorbeeld weer 10.000 units voor 10 euro. Wat hebben jullie gedaan? Voor die 40 cent zit je wel weer 2 jaar vast.
Die €10 bevat "korting" je krijgt €20 tegoed, dus als je niet verlengt ga je €20/maand betalen voor hetzelfde.

Voor mijn ma heb ik wel gewoon verlengd weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Die 10000 units is 5000+5000. Wat je nu hebt is waarschijnlijk 10000+10000

Ik kan geen 10000 voor 10 euro vinden op dit moment. Weet je zeker dat je goed kijkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
MK_ schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:12:
[...]

Die €10 bevat "korting" je krijgt €20 tegoed, dus als je niet verlengt ga je €20/maand betalen voor hetzelfde.

Voor mijn ma heb ik wel gewoon verlengd weer :)
Nope alles blijft doorlopen. Is al meerdere malen in dit topic besproken. Ik heb 10000 voor 10euro en ben al 1,5 jaar contract vrij.

Je krijgt wel de inflatie verhogingen. Als ik nu opnieuw verleng met 10000 betaal ik 12 euro.

Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door stormfly op 11-02-2023 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
stormfly schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:18:
[...]

Die 10000 units is 5000+5000. Wat je nu hebt is waarschijnlijk 10000+10000

Ik kan geen 10000 voor 10 euro vinden op dit moment. Weet je zeker dat je goed kijkt?
Ja, het is een persoonlijk aanbod:

"VERLENGEN
Verleng nu met jouw persoonlijk aanbod. Nu 10.000 MB/MIN/SMS vanaf 10,- per maand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Op trustpilot veel negatieve reacties van mensen waarvan het datagebruik veel groter is dan ze zelf verwachtten. Hoe zijn hier die ervaringen?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
psy schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:38:
Op trustpilot veel negatieve reacties van mensen waarvan het datagebruik veel groter is dan ze zelf verwachtten. Hoe zijn hier die ervaringen?
Ja dat heeft te maken met de afronding, dat kan je per provider opzoeken in de PDF met specificaties. Volgens mij is het per 10kb bij HN en bij KPN abonnementen 1kb. Dan gaat het 10x zo hard als dat je gewend bent bij je vorige provider KPN -> HN.

Persoonlijk zit ik zo ruim in mijn bundel dat ik hier nooit tegenaan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

stormfly schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:21:
[...]
Nope alles blijft doorlopen. Is al meerdere malen in dit topic besproken. Ik heb 10000 voor 10euro en ben al 1,5 jaar contract vrij.

Je krijgt wel de inflatie verhogingen. Als ik nu opnieuw verleng met 10000 betaal ik 12 euro.

***members only***
Excuses, mijn fout. Dat ga ik nog eens nakijken voor mezelf :p Want volgens mij is het beltegoed wat je dan ontvangt hoger dan bij het persoonlijke aanbod van €10 voor 10000 units die je per verlenging via de mail krijgt ;)

Members only:
psy schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:38:
471MB volgens mijn telefoon, 467.5MB volgens HN :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hetzelfde bundel (10000 + 10000 dubbel tegoed) voor 10,40 en kan ook al verlengen. Alleen momenteel heb ik nog onbeperkt bellen en sms'en zonder extra kosten.

Als ik verleng (met de persoonlijke aanbod) betaal ik 10e en bespaar ik 40 cent per maand, maar raak ik wel onbeperkt bellen en sms'en kwijt. Ik bel amper nog, maar voor mij is het niet echt voordelig om te verlengen omdat onbeperkt bellen en sms'en 2 euro kost. Voor 2 euro haal ik het niet uit denk ik, maar 40 cent wellicht nog net :P.

Tenzij je meer waarde aan beltegoed ontvangt, maar zo te zien blijft dat ook 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:18
Verlengen.
Naast de 40 cent correctie per maand pak ik 12,50 via cashbackxl en dankzij Thoorn is het abonnement meer dan gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
tyson69 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 21:41:
[...]

Verlengen.
Naast de 40 cent correctie per maand pak ik 12,50 via cashbackxl en dankzij Thoorn is het abonnement meer dan gratis
CBXL is een goede, had ik nog niet aan gedacht.
Meeste maanden zijn voor mij ook meer dan gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-05 14:55
sinds afgelopen week nieuwe klant bij hollandsnieuwe,

met kpn had ik binnen in huis met 2g vol bereik en met 4g minder ( ongeveer 2 streepjes )

nu met hollandsnieuwe op 2g heb ik binnen in huis 2 streepjes en met 4g 0 streepjes

zijn er nog meer mensen die dit ervaren?

is bellen via wifi een uitkomst?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:43:
sinds afgelopen week nieuwe klant bij hollandsnieuwe,

met kpn had ik binnen in huis met 2g vol bereik en met 4g minder ( ongeveer 2 streepjes )

nu met hollandsnieuwe op 2g heb ik binnen in huis 2 streepjes en met 4g 0 streepjes

zijn er nog meer mensen die dit ervaren?

is bellen via wifi een uitkomst?

alvast bedankt :)
Voor zulke gevallen is VoWiFi idd een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
heeft iemand idee wat er gebeurd als:

je nummer al door hollandsnieuwe is overgenomen maar je nog wel binnen de 14 dagen zit en je weg wilt bij hollandsnieuwe?

de verbinding is zo slecht niet normaal, zelfs buiten viel mijn gesprek steeds weg, met kpn nooit last van gehad

ben ik dan mijn nummer kwijt of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik denk dat je dan nu zo snel mogelijk een andere mobiele provider uit moet kiezen, waar je een ingangsdatum een datum kiest binnen je 14 dagen bedenktijd.
Dan wordt als het goed is je huidige abonnement (binnen die bedenktijd) opgezegd, en kan het nummer geporteerd worden.

Als je opzegt zonder een nieuw abonnement te hebben gekozen waar het nummer heen moet, loop je het risico je nummer kwijt te raken.

Eventueel de ACM om hulp vragen als de provider niet weet wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
da_Mastah schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:54:
Ik denk dat je dan nu zo snel mogelijk een andere mobiele provider uit moet kiezen, waar je een ingangsdatum een datum kiest binnen je 14 dagen bedenktijd.
Dan wordt als het goed is je huidige abonnement (binnen die bedenktijd) opgezegd, en kan het nummer geporteerd worden.

Als je opzegt zonder een nieuw abonnement te hebben gekozen waar het nummer heen moet, loop je het risico je nummer kwijt te raken.

Eventueel de ACM om hulp vragen als de provider niet weet wat te doen.
Als je naar een provider wil overstappen dan vraagt de nieuwe toch de eerstvolgende overstap datum aan bij de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je kunt zelf een ingangsdatum kiezen. En vervolgens checken ze of die datum haalbaar is.
Mochten ze de datum afwijzen, zou ik contact opnemen met de klantenservice.

Maar je *moet* een nieuwe provider hebben, om het nummer niet kwijt te raken. Dus dat is sowieso stap 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:19

Barrycade

Through the...

joey82 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:29:
heeft iemand idee wat er gebeurd als:

je nummer al door hollandsnieuwe is overgenomen maar je nog wel binnen de 14 dagen zit en je weg wilt bij hollandsnieuwe?

de verbinding is zo slecht niet normaal, zelfs buiten viel mijn gesprek steeds weg, met kpn nooit last van gehad

ben ik dan mijn nummer kwijt of??
Zou eerst eens bellen via wifi aan zetten. En daarna HN bellen met je klacht. Dus dat je gebruik wil maken van je bedenktijd. Beetje aangenomen dat je echt nog in je 14 dagen zit en niet rekent met binnen 14 dagen dat je je sim hebt en al langer dan 14 dagen het contract afgesloten hebt.

Als je budget wil op KPN dan kan je naar Simyo en Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Barrycade schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:04:
[...]

Zou eerst eens bellen via wifi aan zetten. En daarna HN bellen met je klacht. Dus dat je gebruik wil maken van je bedenktijd. Beetje aangenomen dat je echt nog in je 14 dagen zit en niet rekent met binnen 14 dagen dat je je sim hebt en al langer dan 14 dagen het contract afgesloten hebt.

Als je budget wil op KPN dan kan je naar Simyo en Simpel.
HN kon 2 dagen na afsluiten al mijn nummer overnemen, dus ik zit nog ruim binnen de 14 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
da_Mastah schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:57:
Je kunt zelf een ingangsdatum kiezen. En vervolgens checken ze of die datum haalbaar is.

Maar je *moet* een nieuwe provider hebben, om het nummer niet kwijt te raken. Dus dat is sowieso stap 1.
Of ze zetten mij naar een maandelijks opzegbaar zodat ik kan overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
da_Mastah schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:57:

Heb een simonly met nummerbehoud aangevraagd bij youfone ( geweigerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
ijsbeer1 schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:22:
Van de site van Thoorn

* Hollandsnieuwe-abonnementen mogen wel direct worden gebruikt, echter is bij deze provider het bellen naar betaalnummers standaard voor de eerste 3 maanden geblokkeerd.

Weet niet vanaf dit is.
Kan niet genoeg herhaald worden denk ik. In Dec mijn vriendin overgezet naar HN (want veel goedkoper) en wilde haar koppelen aan mij thoorn.
Kwam ik gelijk op payinfo blokkades, aangezien deze info wel op thoorn site staat maar ergens onderin in een font grootte die alleen een 20/20 kan lezen dacht ik copy pasta het weer even.

Kan haar nummer dus (nog) niet toevoegen, en de info email van thoorn geeft geen gehoor op vragen. Best slecht.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:35
Misschien een domme vraag, maar waarom nemen jullie geen kleiner abonnement? Dat is toch veel eenvoudiger dan die paar euro weer terughalen via een betaal nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
jongetje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:55:
Misschien een domme vraag, maar waarom nemen jullie geen kleiner abonnement? Dat is toch veel eenvoudiger dan die paar euro weer terughalen via een betaal nummer.
Als ik 10 euro betaal, en 12,80 terug krijg en me ziek kan bellen aan minuten die ik never nooit opmaak.
Waarom zou ik?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Ik zie ineens bij één van onze Hollandsnieuwe abonnementen een hoog dataverbruik terug op de afrekening:
Zaterdag 04-03-2023 06:45 - 6.122,96MB
Zaterdag 11-03-2023 06:35 - 726,16MB

Zaterdagochtend liggen wij gewoon in bed. De telefoon hangt dan aan de WiFi.
Op de telefoon zelf (Android) is geen hoog dataverbruik geregistreerd afgelopen tijd (zowel 4G als WiFi).

Iemand hier ervaring mee?
Kan een (malafide) app in Android langs de dataverbruikanalyse komen of moet ik toch richting een registratiefout van Hollandsnieuwe denken?

[edit]
Nu ik erover nadenk: Ik moest ook een passwordreset doen om ingelogd te raken bij HN. Dit terwijl ik een lang, uniek wachtwoord voor HN had via een password manager. Stel dat iemand toegang had tot mijn HN-dashboard, dan kan die daar nog steeds niets mee toch? Zeker geen 'data' verbruiken of zaken kopen via het huidige beltegoed?

[ Voor 24% gewijzigd door Scooper op 23-03-2023 14:06 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Niet online
Scooper schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:57:
Ik zie ineens bij één van onze Hollandsnieuwe abonnementen een hoog dataverbruik terug op de afrekening:
Zaterdag 04-03-2023 06:45 - 6.122,96MB
Zaterdag 11-03-2023 06:35 - 726,16MB

Zaterdagochtend liggen wij gewoon in bed. De telefoon hangt dan aan de WiFi.
Op de telefoon zelf (Android) is geen hoog dataverbruik geregistreerd afgelopen tijd (zowel 4G als WiFi).

Iemand hier ervaring mee?
Kan een (malafide) app in Android langs de dataverbruikanalyse komen of moet ik toch richting een registratiefout van Hollandsnieuwe denken?

[edit]
Nu ik erover nadenk: Ik moest ook een passwordreset doen om ingelogd te raken bij HN. Dit terwijl ik een lang, uniek wachtwoord voor HN had via een password manager. Stel dat iemand toegang had tot mijn HN-dashboard, dan kan die daar nog steeds niets mee toch? Zeker geen 'data' verbruiken of zaken kopen via het huidige beltegoed?
Geen verklaring, maar...
Datasessies worden na een maximum duur van 7 dagen gestopt, en dan verschijnen ze pas in je overzicht. Het verbruik van 726MB dat je op 11-3 ziet staan is waarschijnlijk het dataverbruik van 4 maart tot 11 maart. Ik vind het interessant te zien dat de max 7-dagen voor een sessie vrij precies is bij jou. Met 3G werden datasessies kort afgesloten bij ontvangst van sms of voice call, maar na introductie van 4G gebeurt dat niet meer en zie je de datasessielengte toenemen tot hun max. Voordeel is dat je sessie niet wordt onderbroken (bv middenin het kijken van een serie o.i.d.), maar nadeel is dat hoog verbruik minder snel wordt opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik kom überhaupt niet ingelogd in mijn HN account, zelfs niet na een password reset (wat een belachelijk limiet trouwens van 16 characters...)... Dus ik kan je niet zeggen of iets soortgelijks heb :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik ben hier ook opeens uitgelogd, en inloggen lukt niet meer :|

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scooper
Ik denk dat ze hun passwordprocedure hebben aangepast. Mijn eerdere wachtwoord was langer dan de nu toegestane 16 karakters. Goed om te zien dat mijn extra verbruik daar in elk geval niet gezocht hoeft te worden.
desmond schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:27:
[...]

Geen verklaring, maar...
Datasessies worden na een maximum duur van 7 dagen gestopt, en dan verschijnen ze pas in je overzicht. Het verbruik van 726MB dat je op 11-3 ziet staan is waarschijnlijk het dataverbruik van 4 maart tot 11 maart. Ik vind het interessant te zien dat de max 7-dagen voor een sessie vrij precies is bij jou. Met 3G werden datasessies kort afgesloten bij ontvangst van sms of voice call, maar na introductie van 4G gebeurt dat niet meer en zie je de datasessielengte toenemen tot hun max. Voordeel is dat je sessie niet wordt onderbroken (bv middenin het kijken van een serie o.i.d.), maar nadeel is dat hoog verbruik minder snel wordt opgemerkt.
Dat is het helaas niet. Hier het complete overzicht van afgelopen maand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDnnixQTK6b5pw5KP9Tww0efLX0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZkA6iAge7TpiXdXTm50tUAr6.png?f=user_large

Tussen 2 maart en 4 maart zou dan dus ruim 6 GB moeten zijn verbruikt. Volgens de telefoon zelf is dat niet het geval.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _jap_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-05 15:48
Heeft iemand misschien de gouden tip?

HN heeft 01-01-1970 als mijn geboortedatum in de administratie staan (ik durf niet te zeggen of ik dat zelf ergens ingevuld heb O-) ) en dat komt niet overeen met wat er op m'n rijbewijs staat.
Gevolg: contractverlenging geweigerd.

De webcare was compleet onbehulpzaam en verwees naar een formulier om het contract aan mezelf over te dragen, maar daar was dan wel een (bij 01-01-1970) matchend id bij nodig. Vrij kansloos. Nog niet gebeld want er moest ook nog gewerkt worden vandaag.

Is het nuttig om naar een Vodafone-winkel te gaan? Ergens heb ik de hoop dat ze daar toegang tot de backoffice van HN hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

KillerBee schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:29:
Ik ben hier ook opeens uitgelogd, en inloggen lukt niet meer :|
Nog even hier op terugkomend, HN heeft blijkbaar een update uitgevoerd, waardoor sommigen (óf juist veel klanten, geen idee?) niet meer kunnen inloggen met hun huidige wachtwoord.

Dit is hun reactie/oplossing (staat op FB), aangezien er een aantal klanten zijn die hun ww ook niet kunnen wijzigen:
Door onze laatste update werkt je wachtwoord voor mijn hollandsnieuwe niet meer. Vraag een nieuw wachtwoord aan, druk op 'wachtwoord vergeten' via het inlogscherm. Lukt dat niet? Probeer dit dan nog een keer via je data/4G in plaats van je wifi-verbinding óf via een andere wifi-verbinding.

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 24-03-2023 09:51 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Nou, voor 1 account is het gelukt een nieuw wachtwoord in te stellen. Inderdaad via 4g ipv WiFi. Daarna voor het 2e account ook gedaan. Dat ging. Daarna weer terug naar het oorspronkelijke wachtwoord. En nu lukt niks meer. Niet de twee bestaande, maar kan ook geen nieuwe meer maken.... Hoe dan HN??

Edit: Het derde wachtwoord deed het eerst niet. Nu wel. De helft van de mailtjes voor het wijzigen van het wachtwoord kreeg ik trouwens ook niet meer...

Ik kom er voorlopig niet meer aan. Hij doet het.

En nu moet ik nog een derde account...pffff

[ Voor 29% gewijzigd door hars73 op 24-03-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inloggen is bijna onmogelijk idd, was net ingelogd. Regel het voor een andere account en wil weer op 1 van de accounts inloggen, lukt idd niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Geen idee wat het netwerk er mee te maken heeft... Maar op 4G is het me inderdaad gelukt.

Opvallend dat via WiFi het wel lukte om de mail aan te vragen, wachtwoord aan te passen (althans zo leek het) inclusief bevestigingsmail, maar vervolgens kon je er niet mee inloggen.

Maar inderdaad, via 4G een andere aanvragen werkte wel. Ik kon hem zelfs aanvragen naar het oude wachtwoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het werkt ineens weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Weet iemand dit:
ik zit eraan te denken om mijn Ziggo alles-in-1 abonnement om te zetten in een Ziggo internet only abonnement. Ik weet dat ik dan niet meer het extra Tv pakket krijg, maar heb ik dan nog wél recht op dubbele data bij mijn mobiele abonnement i.c.m. Ziggo (internet only)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

KillerBee schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 10:27:
Weet iemand dit:
ik zit eraan te denken om mijn Ziggo alles-in-1 abonnement om te zetten in een Ziggo internet only abonnement. Ik weet dat ik dan niet meer het extra Tv pakket krijg, maar heb ik dan nog wél recht op dubbele data bij mijn mobiele abonnement i.c.m. Ziggo (internet only)?
Omdat je thuis ook internet van Ziggo hebt, krijg je bij hollandsnieuwe gratis dubbel tegoed. Dat is 2x zoveel MB, minuten of sms’jes voor precies hetzelfde geld.
Heb je ook televisie van Ziggo? Dan kun je één van de drie gratis tv-pakketten kiezen. Je kunt het pakket elke maand eenvoudig aanpassen naar een ander pakket.
Bron

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:23
Hollandsnieuwe heeft op de site nu een 50% korting actie op alle abonnementen (geldt nog 7 dagen). De 10.000 bundel (de echte, niet de 5.000 plus verdubbeling) is daarmee nu nog maar 7 euro bij een 2 jarig abonnement, ipv de 10 euro van de vorige grote actie. Ik heb niet gecheckt of dit ook voor verlengen is.

Lezen is een vak.. geldt inderdaad maar voor en beperkt aantal maanden.

[ Voor 19% gewijzigd door ntram op 25-04-2023 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Die prijs geldt alleen voor de eerste 6 maanden, daarna is het 14 euro.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
ntram schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:18:
Hollandsnieuwe heeft op de site nu een 50% korting actie op alle abonnementen (geldt nog 7 dagen). De 10.000 bundel (de echte, niet de 5.000 plus verdubbeling) is daarmee nu nog maar 7 euro bij een 2 jarig abonnement, ipv de 10 euro van de vorige grote actie. Ik heb niet gecheckt of dit ook voor verlengen is.

Lezen is een vak.. geldt inderdaad maar voor en beperkt aantal maanden.
Zijn duur geworden hè, ze moeten het nu blijkbaar hebben van de slinkse aanbiedingsteksten.

Simyo 10G onbeperkt bellen 11 euro
Hollandsnieuwe 10G onbeperkt bellen 16 euro

Twijfel al langere tijd om over te stappen naar het betere netwerk van KPN, maar tja Thoorn he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lokine981
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 25-05 16:20
Ervaart iemand, net als ik, een erg trage internet verbinding in het buitenland (roaming EU (Spanje) ? Ik heb ook het idee dat de dekking best matig is.

Mijn partner heeft met Ben veel beter internet (snelheid/dekking).

Het verschil is nog groter (slechter) als ik Hollandsnieuwe netwerk met mijn spaanse sim-kaart vergelijk (Vodafone of Movistar).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 25-05 14:51
Vorige week nog de app en de login van HN gebruikt. Zojuist is het ww van HN weer niet correct en kan er wederom niet ingelogd worden, ik meen de 3e keer in 2023.
Na "wachtwoord vergeten" te hebben gebruikt wederom het vorige wachtwoord opnieuw ingesteld en vervolgens kan hiermee weer ingelogd worden.

Ik vind het persoonlijk so not-done om hier niet over te communiceren en je klanten te behandelen alsof ze dom zijn en hen vervolgens de 'wachtwoord vergeten' functie laten gebruiken.

Ik vergeet de wachtwoorden niet, want ik ken ze niet eens -> password manager.
Nu heb ik het wachtwoord zojuist bekeken en hierin staan enkele speciale karakters, ik vraag me af of hun CRM hier moeite mee heeft en of ze dit voor deze klanten dan maar gewoon legen.

[ Voor 3% gewijzigd door Frag1le op 03-05-2023 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 23:02
stormfly schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:22:
[...]

Zijn duur geworden hè, ze moeten het nu blijkbaar hebben van de slinkse aanbiedingsteksten.

Simyo 10G onbeperkt bellen 11 euro
Hollandsnieuwe 10G onbeperkt bellen 16 euro

Twijfel al langere tijd om over te stappen naar het betere netwerk van KPN, maar tja Thoorn he _/-\o_
Ja ik twijfel nu ook sterk om over te stappen naar Youfone, weliswaar 1 jaar contract.
Heb nu 10GB HN voor €11 waarbij ik elke maand ongeveer €2.50 weg kan Thoornen = 3GB. = €8.50 per maand abbokosten

Youfone heeft nu een actie i.c.m. ING (€30 cashback), 14 GB internet + onbeperkt bellen + SMSen voor €11, met €30 cashback kom je ook uit €8.50 per maand.
Met dus meer MB's en 5 G.

Het Thoornen is/was leuk maar lijkt nu toch aantrekkelijk om over te gaan. Of zie ik nog wat over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:45:
[...]

Ja ik twijfel nu ook sterk om over te stappen naar Youfone, weliswaar 1 jaar contract.
Heb nu 10GB HN voor €11 waarbij ik elke maand ongeveer €2.50 weg kan Thoornen = 3GB. = €8.50 per maand abbokosten

Youfone heeft nu een actie i.c.m. ING (€30 cashback), 14 GB internet + onbeperkt bellen + SMSen voor €11, met €30 cashback kom je ook uit €8.50 per maand.
Met dus meer MB's en 5 G.

Het Thoornen is/was leuk maar lijkt nu toch aantrekkelijk om over te gaan. Of zie ik nog wat over het hoofd?
Ja als je een vriend/buur/kennis zoekt die Ziggo heeft, dan krijgt die persoon gratis TV zenders en jij een verdubbeling van je bundel. Zodra jij je adres wijzigt bij HN naar zijn adres, krijg je 10+10G en kan je +10euro wegthoornen.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
stormfly schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Ja als je een vriend/buur/kennis zoekt die Ziggo heeft, dan krijgt die persoon gratis TV zenders en jij een verdubbeling van je bundel. Zodra jij je adres wijzigt bij HN naar zijn adres, krijg je 10+10G en kan je +10euro wegthoornen.

***members only***
Dus dan krijg je wel fors meer beltegoed op Thoorn? Dacht dat ze dat dan wel zouden schalen of op andere manier verminderen, dan is die bonus wel heel verleidelijk.
Mijn ouders hebben Ziggo dus opzich is dat geen probleem :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:20:
[...]

Dus dan krijg je wel fors meer beltegoed op Thoorn? Dacht dat ze dat dan wel zouden schalen of op andere manier verminderen, dan is die bonus wel heel verleidelijk.
Mijn ouders hebben Ziggo dus opzich is dat geen probleem :)
Er zit een voordeel voor de thoorner's in. Je verbruikt eerst je extra tegoed, je verdubbeling gaat eerst op. Je basis, die je nu ook al hebt, blijft staan tot dat je 10,1GB hebt verbruikt. Dan pas zakt je thoorn bedrag, in de praktijk haal ik dat nooit en thoorn ik 10G weg per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
stormfly schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:22:
[...]

Er zit een voordeel voor de thoorner's in. Je verbruikt eerst je extra tegoed, je verdubbeling gaat eerst op. Je basis, die je nu ook al hebt, blijft staan tot dat je 10,1GB hebt verbruikt. Dan pas zakt je thoorn bedrag, in de praktijk haal ik dat nooit en thoorn ik 10G weg per maand.
En hoeveel levert dat op? Bij mij kostte 1 gesprek ongeveer 600 MB en kreeg ik er € 0.84 voor, dus dat zou je dan € 13.44 opleveren.

In dat geval zou je zelfs op het abbonnement verdienen.... :9

(misschien zeg ik nu echt dingen die mensen allang wisten hoor :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:25:
[...]

En hoeveel levert dat op? Bij mij kostte 1 gesprek ongeveer 600 MB en kreeg ik er € 0.84 voor, dus dat zou je dan € 13.44 opleveren.

Ik denk dat je gelijk hebt, volgens mij is 12,80 euro haalbaar terwijl ik 11,40 betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
stormfly schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:29:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt, volgens mij is 12,80 euro haalbaar terwijl ik 11,40 betaal.
Hmm, ok bizar, dan nog maar eens heroverwegen :9
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@stormfly bij mij gaat het eerst van 'Sim Only' tegoed en niet van de dubbel tegoed, correct? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FqzuFvTtcj2v6u-ZxUGNKOA06s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mThkTkVcUgCcJy7fFkLLdHcX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 17:51:
@stormfly bij mij gaat het eerst van 'Sim Only' tegoed en niet van de dubbel tegoed, correct? [Afbeelding]
Ik weet niet hoe ze het noemen. Ik weet wel dat het werkt met thornen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tyson69
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 16:25:
[...]

Ik kan met een volledig intacte 10.000 bundel (=20€) 15x naar het 1,30 nummer bellen, dus 12,60€. Het maandelijkse verbruik zit dan in de 10.000 bonus-units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tyson69 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 23:16:
[...]

Ik kan met een volledig intacte 10.000 bundel (=20€) 15x naar het 1,30 nummer bellen, dus 12,60€. Het maandelijkse verbruik zit dan in de 10.000 bonus-units
Dan is er geen goedkopere provider dan Hollandsenieuwe :)
Mis 5G ook nog niet echt.

Ik heb overigens nog nergens gehoord dat Hollandsenieuwe binnenkort 5G krijgt, iemand wel?
Youfone heeft het nu wel sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 23:19:
[...]

Dan is er geen goedkopere provider dan Hollandsenieuwe :)
Mis 5G ook nog niet echt.

Ik heb overigens nog nergens gehoord dat Hollandsenieuwe binnenkort 5G krijgt, iemand wel?
Youfone heeft het nu wel sinds kort.
Ik hoop eerder op eSIM ;-) 5G wil ik niet gebruiken want dan blijft er mogelijk niets meer over om te thoornen :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:20
[...]

Dit is precies zoals ik het ook doe.
Ik krijg meer Thoorn tegoed (€ 12,60 elke maand) dan dat ik aan HollandsNieuwe betaal (€ 10,40). Ik moet alleen elke maand even 5 minuutjes Thoorn bellen.
Vervolgens natuurlijk ook het Thoorn tegoed laten uitbetalen in Litecoins bij Coinbase. En daar kan ik weer van alles mee, maar dat is al weer bijna off topic.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 17:51:
@stormfly bij mij gaat het eerst van 'Sim Only' tegoed en niet van de dubbel tegoed, correct? [Afbeelding]
Klopt. Dubbel tegoed is alleen bruikbaar voor binnen bundel kosten, daarmee kan je dus niet bellen naar betaalde nummers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Na 15x pg nummer kan je ook nog naar het pm nummer bellen. Levert 27 cent extra op :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

xileS schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:47:
[...]

Na 15x pg nummer kan je ook nog naar het pm nummer bellen. Levert 27 cent extra op :9.
Die werkt bij mij niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK_ schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:15:
[...]

Die werkt bij mij niet meer?
Hier bij mij en 4 anderen wel

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb vorige maand voor mijn schoonouders hun Vodafone Red-abbo omgezet naar Hollands Nieuwe. Van 23 euro per maand naar 8 euro per maand...
Ik had verwacht dat Vodafone wel een mail zou sturen met ''jammer dat je bij ons wegaat", maar dat is niet gebeurd. In My Vodafone zie ik nergens een einddatum van de te leveren diensten.
Uiteraard inmiddels wel bericht van HN dat het abbo bij hun op 16 juni ingaat.
Vraag: kan ik ervanuit gaan, dat HN de opzegging bij Vodafone regelt? We hebben nummerbehoud aangevraagd, dus dan vindt er toch communicatie plaats tussen moeder en dochter? (HN en Vodafone bedoel ik dan...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:56
@rowicom: Van de website:
Heb je jouw contract nog niet opgezegd bij je oude provider, dan zeggen wij deze voor je op. Je oude contract eindigt dan op de datum dat je nummer wordt overgezet. Je hoeft verder niets te doen.
https://www.hollandsnieuwe.nl/nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 07:25

rick77

... get to the point!

Ik heb sinds vandaag een HN abo geactiveerd voor mijn zoon. Ik zie de opsplitsing tussen het standaard- en dubbeltegoed (Ziggo) niet in de app en op de website. Kijk ik op een verkeerde plek?

Nevermind. 7(8)7 Gevonden. Pijltje naar beneden klikken.

[ Voor 13% gewijzigd door rick77 op 15-05-2023 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Hollandsnieuwe heeft vandaag een nieuw abonnement van 15.000 eenheden gelanceerd en de 2500 eenheden bundel vergroot naar 3000.

Benieuwd hoeveel bruikbaar beltegoed de 15.000 eenheden bundel krijgt O-)

[ Voor 0% gewijzigd door tyson69 op 30-05-2023 14:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
tyson69 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:21:
Hollandsnieuwe heeft vandaag een nieuw abonnement van 15.000 eenheden gelanceerd en de 2500 eenheden bundel vergroot naar 3000.

Benieuwd hoeveel bruikbaar beltegoed de 15.000 eenheden bundel krijgt O-)
€24,00 bij een 2 jaar abo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBG2HhvAim36Kso2JkvPhulS-Sg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/swXzelSp50VJXRrPgJyGMETR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Suli op 30-05-2023 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:19
Bovenstaand zie ik de naam vh abo, tarief per eenheid en tarief per maand (=aantal eenheden x tarief per eenheid)..

Maar wat is de waarde van ieder abo? (want die is toch niet gelijk aan het tarief per maand?)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Koos77 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:07:
Bovenstaand zie ik de naam vh abo, tarief per eenheid en tarief per maand (=aantal eenheden x tarief per eenheid)..

Maar wat is de waarde van ieder abo? (want die is toch niet gelijk aan het tarief per maand?)....
Je vraag is verwarrend.
De bovenstaande tabel klopt, de waarde is het 'beltegoed' dat je krijgt per maand (Ziggo verdubbeling buiten beschouwing gelaten). Daarvoor betaatl je echter veel minder. Zo kost de 5000 eenheden bundel (bij 2 jr) nu 9 euro/mnd en die van 15.000 eenheden 13 euro/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:19
Okay duidelijk. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Voor mensen met een 2500 eenheden abonnement: vergeet niet je abonnement aan te passen naar een 3000 eenheden abonnement. De aanpassing is gratis, heeft geen invloed op je contractduur en de kosten blijven gelijk. Wel 500 (of 1000 met Ziggo) extra Mb's/minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 07:25

rick77

... get to the point!

tyson69 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:34:
Voor mensen met een 2500 eenheden abonnement: vergeet niet je abonnement aan te passen naar een 3000 eenheden abonnement. De aanpassing is gratis, heeft geen invloed op je contractduur en de kosten blijven gelijk. Wel 500 (of 1000 met Ziggo) extra Mb's/minuten
Dan gaat de waarde van je bundel wel naar beneden denk ik (€ 13.75 naar € 12.00 bij 2 jaar)
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
rick77 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 11:19:
[...]

Dan gaat de waarde van je bundel wel naar beneden denk ik (€ 13.75 naar € 12.00 bij 2 jaar)

***members only***
Goed dat je het zegt, dan laat ik mijn ouders mooi op de 2500 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rennie01
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:40
Ik heb 2 Hollandsnieuwe abonnementen voor mijn kinderen. De Kids+ bundel heb ik hier nog niet op geactiveerd, omdat ik met eerdere kortingsacties (waaronder geen kosten voor onbeperkt bellen en sms-en) goedkoper uit was.

Met de nieuwe 30.000 actie wordt dit (mede door eerdere inflatiecorrecties) wel gunstiger, mits ik gebruik ga maken van Kids+. Echter ik kan de huidige abonnementen (die verlengd kunnen worden) niet verlengen met Kids+. Is er toch een optie om dit te doen? Of moet ik dan een compleet nieuw abonnement aanvragen en bestaande stopzetten? (Dat wil ik liever niet ivm Thoorn, los van de rompslomp)

Weet iemand ook tot welke leeftijd het Kids+ aan te vragen is? Kan ik nl niet terugvinden.

Update: verlengen is gelukt, nu omgezet naar Kids+. Bij verlengen werd eea steeds teruggezet, incl. de 2 euro voor onbeperkt bellen. Heb eea via de website doorgevoerd en klantenservice heeft dit achteraf handmatig gecorrigeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Rennie01 op 02-06-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn dochter (en de rest van gezin ook trouwens) heeft nu het 10.000 abonnement die ze kan verlengen omdat de 2 jaar al voorbij is. Deze kost inmiddels 10,40. Als ze zou verlengen dan is de 10.000 bundel weer 10 euro. De normale prijs van deze bundel is 11 euro op dit moment.

Wat zou er echter gebeuren als ze hem nu verlengt naar de nieuwe 15.000 bundel en ze wil hem over een paar maanden weer terugzetten op de 10.000 bundel? Zal die dan nog steeds op 10 euro staan? Of komt ie dan op 11 euro? Weet iemand dat?

Zelfde vraag eigenlijk voor mezelf. Mijn contract loopt nog. Wat als ik hem nu voor een maandje op 15.000 zou zetten en daarna weer terug wil naar 10.000.

[ Voor 19% gewijzigd door hars73 op 02-06-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Rennie01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:15:
Weet iemand ook tot welke leeftijd het Kids+ aan te vragen is? Kan ik nl niet terugvinden.
Uit interesse; bellen jouw kinderen wel? Hier wordt er maximaal 5 minuten per maand gebeld, vooral met mijn vrouw en mij, mis de Kids+ dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rennie01
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:40
tyson69 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Uit interesse; bellen jouw kinderen wel? Hier wordt er maximaal 5 minuten per maand gebeld, vooral met mijn vrouw en mij, mis de Kids+ dus niet
Ik heb je een dm'etje gestuurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:19

Barrycade

Through the...

Rennie01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:15:
Ik heb 2 Hollandsnieuwe abonnementen voor mijn kinderen. De Kids+ bundel heb ik hier nog niet op geactiveerd, omdat ik met eerdere kortingsacties (waaronder geen kosten voor onbeperkt bellen en sms-en) goedkoper uit was.

Met de nieuwe 30.000 actie wordt dit (mede door eerdere inflatiecorrecties) wel gunstiger, mits ik gebruik ga maken van Kids+. Echter ik kan de huidige abonnementen (die verlengd kunnen worden) niet verlengen met Kids+. Is er toch een optie om dit te doen? Of moet ik dan een compleet nieuw abonnement aanvragen en bestaande stopzetten? (Dat wil ik liever niet ivm Thoorn, los van de rompslomp)

Zolang ze op je adres staan ingeschreven gok ik. Het is een soort korting voor extra abbo's op hetzelfde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Rondt HN nog af naar 10KB bij dataverbruik?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suli schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:47:
[...]

€24,00 bij een 2 jaar abo.

[Afbeelding]
Momenteel betaal ik 10,40 voor een 10k bundel (+dubbel tegoed en onbeperkt bellen), met een sim only tegoed van 20 euro.

Nu zie ik na inloggen de volgende deal, omdat ik al een tijdje kan verlengen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aCB775r5rNTzYT_w6w_7XQa7Rsk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8mBXkrwrszfzev7n4ePBPSk.jpg?f=fotoalbum_large

10 euro voor hetzelfde, alleen zonder gratis onbeperkt bellen. Wel 40 cent goedkoper.

Alleen volgens mij betaal ik dan 13 euro na 2 jaar ipv 10 euro? Dus voor die tijd zou ik dan op tijd moeten verlengen. Of lkr zo laten, want zoveel scheelt het niet.

[ Voor 14% gewijzigd door xileS op 03-06-2023 20:47 . Reden: Foutje ]

Pagina: 1 ... 56 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie