Ervaringen HollandsNieuwe Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.005 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zag verder nog geen topic hierover, zal ook niet nodig zijn
met oog op het ontvangst / de dekking (Vodafone) maar e
eerder hoe het zit met het dataverbruik, kosten, hoe de
administratie inelkaar steekt en nog meer dingen.

Iemand dit abonnement al aangevraagd? Heb zelf, omdat
ik toch een extra zgn. simonly kaartje zocht gisteren een
abo afgesloten. Meteen na 5 minuten een inlognaam met
daarin al mijn toekomstige nummer; handig.

Hoelang moet ik nu verder wachten tot mijn kaartje geleverd
wordt? Weet iemand dit? Is dit 2 weken? (meen dat ergens
gelezen te hebben)

Hoor het graag

:+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb dinsdagavond een abonnement aangevraagd en vandaag is de simkaart bezorgd, dat is dus binnen twee werkdagen (staat ook op de website).

Heb jij gebruik gemaakt van de Veronica-actie, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kwam er dus later achter helaas. Heb zelf een 2-jarig abo genomen, vond
de prijs eerlijk gezegd wel leuk, en heb gewoon een abo nodig (gaat eigenlijk meer
om het internet dat ik voor het eindgebruik nodig heb) en koos hiervoor, maar zag
later pas die Veronica actie á 5 euro korting (extra per maand). Dus ben inderdaad
HollandsNieuwe gaan mailen of ik deze alsnog kan krijgen op vertoon van mijn abo-
nummer vd Veronica. Even afwachten nog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Ik heb zonet ook een Abo met nummerbehoud aangevraagd voor iemand die van Sim-Only van KPN komt. Contract loopt daar 13-2 af bij KPN, dus eens kijken wat hollandsnieuwe er van bakt.

Ik schrok wel licht toen ik inlogde op het mijn hollandsnieuwe account, want daar stond een heel ander 06-nummer. Daaronder stond dat nummerbehoud nog in behandeling was, dus dat luchtte op.

Eens zien wat er zo gaat gebeuren.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een topic over deze nieuwe provider mag best, maar maak dan aub wel even een fatsoenlijke topicstart :) (hint: blijf eens van die enterknop af ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier niet op het forum om mooie topicstartjes te maken geloof ik?! Verbeter me als het niet zo is maar dat is toch niet aan mij? Anders had ik wel gesolliciteerd naar de functie van Moderator. En dit bedoel ik niet verkeerd hoor, hulde voor jullie werk.

Doe mijn best de vraag / het verhaal goed te formuleren en volgens mij, afgaande op vorige posts, komt mijn boodschap toch goed over?

Anyway;
Jassy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:28:

Eens zien wat er zo gaat gebeuren.
Met nummerwijziging zal het een tijdje duren dan ofzo?
Op welke termijn kun jij je kaartje verwachten, pas als
je abo is afgelopen of wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 08:38
Zit momenteel bij BEN maar heb gisteren( 5-01-10 rond 19.30) ook een abonnement aangevraagd met de Veronica actie(actiesite: wwww.hollandsnieuwe.nl/veronica , wordt niet gevraagd naar lidmaatschap(nummer)). Dit zou dan uitkomen op 11,50-5 euro korting per maand is 6,50 per maand. Alleen nu staat er maandelijkse kosten 10,00 euro per maand. (heb bericht hierover naar de helpdesk gestuurd, hou jullie op de hoogte). Verder heb ik ook aangevraagd met nummerbehoud, BEN is maandelijks opzegbaar, dus hoop dat het allemaal goed komt ;).

Verder ben ik ook benieuwd hoe dit abonnement gaat werken met Whatsapp, aangezien elke sessie bij hollandsnieuwe wordt afgerond in 100kb. Dit zou dus kunnen betekenen dat elk bericht hierop afgerond wordt en dan gaat het natuurlijk hard! (heb het contract niet afgesloten voor het internet, dat heb ik toch bijna nooit nodig maar is toch leuk meegenomen).

Hou jullie op de hoogte ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flexicon op 06-01-2011 20:43 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Van de nieuwspost op de frontpage mijn reactie daar:

N.a.v. een mail van mij aan de klantenservice: "De kosten voor het ophalen van email en data met je mobiele telefoon zijn afhankelijk van de totale hoeveelheid data die je daarmee verbruikt. Let wel op: iedere internet sessie wordt afgerond naar 100KB. Houd hiermee rekening bij het instellen van email op je telefoon, want iedere keer dat je email en/of data ophaalt start je een data sessie.

Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

Michel Lindenborn

Klantenservice"

Heb gelijk maar even bij de vraag of het antwoord nuttig was laten weten dat het een beetje vreemd lijkt dat bij 30 keer per uur checken of er mail is neerkomt op 3MB voor 30KB dataverkeer. Per 30 dagen komt dat neer op 2160MB voor effectief 21,6MB en dat je met een internetbundel van 1000MB dus nog niet eens de helft van wat je nodig hebt voor alleen iets simpel als checken op mail krijgt. Wordt duur geintje als je vervolgens voor 3,4ct per MB die overige 1160MB moet kopen. Conclusie: mensen met een smartphone die automatisch mail checked kunnen wel eens een miskoop hebben. Bij de klantenservice is dit blijkbaar niet bekend of ze vertellen het express niet

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stropdas schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:56:
Van de nieuwspost op de frontpage mijn reactie daar:

Heb gelijk maar even bij de vraag of het antwoord nuttig was laten weten dat het een beetje vreemd lijkt dat bij 30 keer per uur checken of er mail is neerkomt op 3MB voor 30KB dataverkeer. Per 30 dagen komt dat neer op 2160MB voor effectief 21,6MB en dat je met een internetbundel van 1000MB dus nog niet eens de helft van wat je nodig hebt voor alleen iets simpel als checken op mail krijgt. Wordt duur geintje als je vervolgens voor 3,4ct per MB die overige 1160MB moet kopen. Conclusie: mensen met een smartphone die automatisch mail checked kunnen wel eens een miskoop hebben. Bij de klantenservice is dit blijkbaar niet bekend of ze vertellen het express niet
Ik begrijp je punt, maar goed voor het bedrag dat ik nu kan internetten 1500 MB dus,
kan ik aardig wat mail checken, als ik buiten ben. Ik heb mijzelf allang aangeleerd
dat ik zoveel mogelijk van Wifi gebruik moet maken, dus zodra ik op kantoor, school
óf thuis ben schakel ik dan ook meteen over, lijkt me dus niet dat ik met wat getwitter,
mail checken ed >1500 MB verbruik. En mocht je erover heen gaan dan kun je toch
ook weer voor hetzelfde bedrag (10 euro voor 1000 MB) een bundeltje bijkopen? Beetje
het Vodafone bloX insteek, maar dan in abonnementvorm.

Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe het met whatsapp gaat, want dat gebruik ik wel
veel, maar nogmaals, alleen voor onderweg, voor de rest moet het zo veel mogelijk
via Wifi.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb net een jaar lang gratis bellen besteld met een 1 jaar contract :)

Die 75 belminuten via http://www.hollandsnieuwe.nl/veronica eenmalig 10 euro. Strakke aanbieding :9~ :9~

Dit staat er bij mijn ontvangstbevestiging:

hollandsnieuwe 75 12 maanden
normale prijs € 5,00 p/maand, je betaalt inclusief korting:
€ 0,00 p/maand :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hmm, eens kijken of er nog iemand een Veronica abo heeft in de familie, we hadden er ooit drie maar ik heb hem niet meer :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Marzman schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:29:
Hmm, eens kijken of er nog iemand een Veronica abo heeft in de familie, we hadden er ooit drie maar ik heb hem niet meer :)
Pssst, je hoeft geen veronica gids nummer te hebben ;) Iedereen kan dus voor eenmalig 10 euro gratis bellen bestellen van 75 minuten voor 12 maanden lang :) :)

Ga het gebruiken als back up nummer als ik over mijn bundel zit. :9~ Danku Hollandsnieuwe :9~

[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 06-01-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:32:
[...]
Pssst, je hoeft geen veronica gids nummer te hebben ;) Iedereen kan dus voor eenmalig 10 euro gratis bellen bestellen van 75 minuten voor 12 maanden lang :) :)
In Veronica Magazine zelf staat dat het een actie is voor 'lezers' en dus niet per sé voor abonnees. Er geldt overigens wel een limiet van maximaal 2 aansluitingen per huishouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Cadezo op 06-01-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 08:38
Cadezo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:47:
[...]

In Veronica Magazine zelf staat dat het een actie is voor 'lezers' en dus niet per sé voor abonnees. Er geldt overigens wel een limiet van maximaal 2 aansluitingen per huishouden.
Toch wordt er tijdens het bestelproces niet naar gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik kan niet geloven dat je een 1jarig contract kan krijgen voor 10 euro en geen maandelijkse kosten... Dat kan toch niet kloppen? Zit er echt geen addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:43:
Ik zit hier niet op het forum om mooie topicstartjes te maken geloof ik?! Verbeter me als het niet zo is maar dat is toch niet aan mij?
Oh nee, dat hoeft helemaal niet, maar dan heeft een topic zoals deze geen zin. Een ervaringentopic openen mag best, maar dan wel met wat achtergrondinformatie.. en dus niet een aantal halve zinnen en een vraag. Je hoeft er echt geen moeite in te steken als je daar geen zin in hebt, maar bij een topicstart verwachten we wel eigen initiatief, dat staat ook gewoon in Het algemeen beleid.

In dat geval mag iemand anders, die er wel tijd in wil steken, een fatsoenlijk topic openen.

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 06-01-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:De discussie over HollandseNieuwe kan in dit: hollandsnieuwe: discussie- en ervaringentopic topic worden gevoerd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.