• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Discussie- en ervaringentopic over telecomprovider hollandsnieuwe

Welkom in dit discussie- en ervaringentopic over de 'nieuwe' telecomprovider hollandsnieuwe. Plaats hier je ervaringen en stel je vragen (kijk even of deze niet reeds zijn beantwoord).

In deze topicstart staat een beknopt overzicht van de diensten en abonnementen die deze provider aanbiedt. Daarnaast biedt deze topicstart een klein aantal veel gestelde vragen, te vinden onder het kopje 'FAQ'.

Uiteraard geld hier het Het algemeen beleid en voorts het Telecomproviders Beleid.

Samenvatting
  • hollandsnieuwe is de eerste telecomprovider die het gemak en de lage tarieven van een abonnement combineert met de controle van prepaid.
  • Waarvoor de klant zijn mobiele telefoon ook gebruikt, alle kosten komen uit één maandbundel. Deze bundel wordt elke maand automatisch bijgeschreven en de hoogte kan flexibel naar boven en naar beneden worden bijgesteld.
  • Omdat alle kosten altijd vooraf worden betaald, heeft de klant controle over zijn mobiele uitgaven en wordt nooit meer verrast door een hoge telefoonrekening.
  • Als de maandbundel bijna op is, ontvangt de klant tijdig een seintje via sms. De klant kan dan zelf bepalen of hij de bundel in die maand wil uitbreiden tegen hetzelfde lage tarief of niet.
  • hollandsnieuwe is een initiatief van mobiele telecompionier Ramon van Velzen en 100% dochter van Vodafone.
FAQ
:? Mijn APN-instellingen op mijn iPhone worden gereset naar de standaard Vodafone-instellingen, hoe kan ik deze instellingen vastzetten?
Ga naar http://unlockit.co.nz/ op je iphone. Kies 'Creat APN', selecteer hollandsnieuwe en kies 'Creat APN'. Vervolgens accepteer je het profiel (de snelkoppeling die verschijnt is te verwijderen). Het resultaat is te bekijken in de instellingen.
Bron: Pino1985 in "HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringentopic"

:? Gaat alles uit de bundel, ook 0900-nummers?
Volgens de klantenservice gaat alles van het beltegoed af, voor sommige nummers gelden wel extra kosten per minuut.

:? Hoe en wanneer kan ik nummerbehoud aanvragen?
Nummerbehoud is gratis en kan tijdens het bestellen worden aangevraagd, maar ook nadat het abonnement al is ingegaan. Dat laatste is mogelijk tot 120 dagen voor het einde van het abonnement en kan via 'mijn hollandsnieuwe' worden geregeld.

:? Kan ik de hoogte van mijn bundel aanpassen?
Ja, dat kan via 'mijn hollandsnieuwe'. Dit kan tot 5 dagen voor het einde van de contractsmaand (i.v.m. vooraf betalen). Mocht het niet mogelijk zijn om de bundel aan te passen, dan moet je dus even geduld hebben tot de volgende contractsmaand.

:? Behoud ik de Veronica-korting als ik de hoogte van mijn bundel aanpas?
Volgens de klantenservice behoud je de 5 euro korting. Pas aan het einde van het contract (12 maanden) vervalt de korting.

:? Wat is de snelheid van het mobiel internet?
De maximale downloadsnelheid is 3,6 Mbps.

:? Kan ik een DUO-simkaart bestellen?
Nee, dit is niet mogelijk bij hollandsnieuwe.

:? Hoe kan ik mijn actuele tegoed inzien?
Het actuele tegoed is te zien in 'mijn hollandsnieuwe'. Je kunt ook vanaf je mobiele telefoon bellen naar *101#.

voorafvoordeel abonnement
Een nieuw type abonnement dat een laag tarief combineert met de controle van prepaid.

Alles op een rijtje:
  • vooraf betalen, dus nooit meer een hoge rekening achteraf
  • altijd een vast laag tarief voor bellen, sms en internet binnen én buiten de bundel
  • alle gesprekken worden op hele minuten naar boven afgerond
  • mobiel internet wordt afgerond per 100 kB
  • mogelijkheid om '1000 sms'-bundel en '1000 MB'-bundel* af te sluiten
    *=(enkel bij voorafvoordeel extra)
  • je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn 3 maanden geldig, het oude beltegoed wordt eerst gebruikt
  • automatisch een seintje als de bundel bijna op is (bij 3 en 0 euro resterend)
  • zelf bepalen of er beltegoed wordt bijgekocht
  • als het beltegoed wordt aangevuld, geldt hiervoor altijd hetzelfde lage voordeeltarief
  • prijzen en voorwaarden zijn te vinden op www.hollandsnieuwe.nl

In de media
[list]
• Tweakers: nieuws: Virtuele provider stopt data, sms en bellen in zelfde bundel
• All About Phones: Nieuwe prijsvechter genaamd hollandsnieuwe is aanstaande
• Mobile Cowboys: Vodafone start Hollandsnieuwe, 'n goedkope SIM Only provider
• GSM Helpdesk: Vodafone van start met Hollandsnieuwe

Tv-commercial:

Over deze topicstart
Deze topicstart is gemaakt door Cadezo en is samengesteld op basis van informatie van de website van hollandsnieuwe, persinformatie en contact met de klantenservice. De informatie kan echter onjuist en/of onvolledig zijn. De topicstarter geeft derhalve geen enkele garantie en is niet aansprakelijk voor enige schade ontstaan door de informatie in deze topicstart.

Mede-auteurs
Gebruikers die graag mee willen werken aan deze topicstart, kunnen dit laten weten door middel van een Direct Message naar mij. Klik hier!

[Voor 50% gewijzigd door Cadezo op 01-05-2013 15:52]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nice OP!

Hadden mensen btw deze actie al gezien?

www.hollandsnieuwe.nl/veronica?

Je kan er schijnbaar een abo krijgen voor 0 euro, en voor zover ik het kan zien is het ook een 1 jarig abonement... Ik zou zeggen geen haken of ogen, maar ik denk dat ik er naast zit (goh hoe zou dat komen :+, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dan ook?)

Iemand een mening hier over?

• Cadezo
  • Niet online
Dank je.

Even een combinatie van mijn posts in het vorige topic:

Ik heb dinsdagavond een abonnement aangevraagd en vandaag is de simkaart bezorgd, dat is dus binnen twee werkdagen (staat ook op de website). Ik heb gebruik gemaakt van de Veronica-actie.

In Veronica Magazine zelf staat dat het een actie is voor 'lezers' en dus niet per sé voor abonnees (althans zo lees ik het), er wordt ook niet om een abonneenummer gevraagd tijdens de bestelling. Er geldt overigens wel een limiet van maximaal 2 aansluitingen per huishouden.
Guussieboy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:52:
Ik zou zeggen geen haken of ogen, maar ik denk dat ik er naast zit (goh hoe zou dat komen :+, als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dan ook?)

Iemand een mening hier over?
Er zitten voor zover ik kan zien echt geen haken of ogen aan deze actie. Ik heb ook nog even contact gehad met de klantenservice en deze bevestigen dat de enige kosten de aansluitkosten zijn en dat je eventueel beltegoed kan bijkopen, mocht je te weinig hebben aan je bundel.

Een ieder die graag mede-auteur wil zijn kan dat laten weten via een Direct Message naar mij. Klik hier

[Voor 45% gewijzigd door Cadezo op 06-01-2011 23:37]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:44
Ik heb gister ook een abo met nummerbehoud aangevraagd voor iemand die van Sim-Only van KPN komt. Contract loopt 13-2 af bij KPN, dus eens kijken wat hollandsnieuwe er van bakt.

Ik schrok wel licht toen ik inlogde op het mijn hollandsnieuwe account, want daar stond een heel ander 06-nummer. Daaronder stond dat nummerbehoud nog in behandeling was, dus dat luchtte op.

Zonet nog eens gekeken naar het nummerbehoud, en dan staat er dit:
Status van je nummerbehoudaanvraag
Datum numberbehoud: 14/01/2011 09:00
Ben benieuwd hoe dat gaat, want officieel loopt het contract tot 13/2 bij KPN.

Overigens is het met de Veronica korting gewoon goed gegaan, en staan de maandlasten op €3,-.

[Voor 29% gewijzigd door Jassy op 07-01-2011 09:51]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 14:35
Mooie openingspost!

En een nadeel is bij het 'gratis' abonnement dat je geen internet erbij kunt stoppen, ook niet via een apart abonnement van 10 euro per maand. Verder worden (als ik mijn niet vergis) alle minuten afgerond, dus ook na de eerste minuut, op deze manier gaat het natuurlijk hard met bellen.

Ik had dus ook gebruik gemaakt van de actie van Veronica, alleen nu staat er bij maandlasten 10 euro per maand, meteen 5 januari na bestellen bericht gestuurd naar klantenservice maar tot op heden geen reactie en ook geen voortgang van nummerbehoud.

[Voor 3% gewijzigd door Flexicon op 07-01-2011 09:47]

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Iemand dit abonnement al aangevraagd? Heb zelf, omdat ik toch een extra zgn. simonly kaartje zocht dinsdag een abonnement afgesloten. Meteen na 5 minuten een inlognaam met daarin al mijn toekomstige nummer; handig.

Hoelang moet ik nu verder wachten tot mijn kaartje geleverd wordt? Weet iemand dit? Is dit 2 dagen? (meen dat ergens gelezen te hebben). Heb ze al netjes gemaild maar na 2 dagen nog niks gehoord verder. Had extra het kaartje op de zaak laten bezorgen, maar aangezien we morgen dicht zijn; vandaag??!

• Flexicon
Ratborg, ik had 5 januari besteld (275 belminuten/sms/MB), en heb net via de post mijn simkaart-brief gekregen. Deze kun je binnen 7 dagen kosteloos annuleren, en simkaart gaat in als je 1e keer belt of na 7 dagen ontvangst brief, alleen ik wacht nog even tot mijn nummerbehoud heeft plaatsgevonden ;)

EDIT: Zie nu op hollandsnieuwe.nl dat mijn account is omgezet naar een 6,50 per maand abonnement.Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Nu hopen dat nummerbehoud ook een beetje snel maar goed verloopt.

[Voor 43% gewijzigd door Flexicon op 07-01-2011 12:37]

• Jassy
Zou je jou ervaringen betreffende het nummerbehoud hier willen plaatsen? Stel namelijk dat ik volgende week de SIM-Kaart krijg en pas in februari wordt overgezet, betekent dit dan dat ik de SIM kaart toch in gebruik moet nemen etc...

• Flexicon
Ja zal ik doen, Zit nu bij ben dus geen contract van 1 jaar, kan elke maand opzeggen dus vraag me af wanneer ik mijn huidige nummer weer kan gebruiken.

Met Nokia E71:
Snelheid: 127,5 Kbps
Latency: 0,72 seconde
100KB in 6,33 seconde

3x gemeten via http://www.mobilespeedtest.com/

[Voor 34% gewijzigd door Flexicon op 07-01-2011 16:28. Reden: kb's en KB's]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik dacht dat mijn Telfort abo in Maart afliep en dit leek me ook wel wat, maar na het wat nader bekeken te hebben lijkt dit mei te zijn. Je kunt dit waarschijnlijk maximaal voor drie maanden in de toekomst afsluiten zoals bij de meeste providers? (wil ook portering van mijn nummer, anders zou twee maanden overlap ook niet zo veel uitmaken met die veronica actie)

Ik denk weer zonder mobiel internet omdat ze toch alles aan banden leggen en duurder willen maken en ik het eigenlijk alleen gebruikte om mijn adresboek, kalender en mail te syncen wat ook wel via wifi kan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:45
Ook ik heb de gratis variant maar eens besteld, kun je later altijd nog ophogen indien het bevalt. Simkaart is misschien al wel bezorgd, maar helaas ben ik niet thuis om te kunnen testen.

Word vervolgd!

• joopykoopy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 08:45
Ik heb eveneens die gratis variant bestelt, mede omdat ik nog niet bekend ben met deze provider, maar indien het goed bevalt, is ophogen een optie in de toekomst!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-05 00:07
Ik had nog twee van die Postbank mobieltjes, beide met prepaid van Telfort plus best wel dure sms van 10 cent.
Dus ik heb deze gelegenheid aangegrepen om twee abo's te nemen:
1 jaar gratis via die Veronica link
2 jaar met 175sms voor 6,50
Dus nu heb ik 250sms/min voor 6,50, ruim voldoende en lekker goedkoop voor een weinig-beller, 2,6 cent per sms, alleen jammer van de aansluitkosten.
Oude nummers meegenomen en nu nog even mobieltjes simlock-vrij maken, ben benieuwd...

[Voor 6% gewijzigd door henrid op 08-01-2011 12:54]

• joopykoopy
hmm, ging zeer snel. gister besteld, vandaag binnen! tot nu toe niks te klagen!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:46
Ook maar even de gratis optie besteld via de Veronica link. 10 euro afgetikt met I-deal, vreemd genoeg staat op het printje niet de 5 euro korting van Veronica en dus maandelijkse kosten 5 euro.

Hebben jullie dit ook?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• joopykoopy
hollandsnieuwe 75 12 maanden
normale prijs € 5,00 p/maand, je betaalt inclusief korting:
het abonnement loopt af op 7 januari 2012 € 0,00 p/maand

dat staat er op mijn hollandsnieuwe. maar ergens moet staan maandelijkse kosten inclusief korting, daar staat het werkelijke bedrag

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:46

Dit staat erop mijn factuur, en ik heb het driemaal gechecked want eerst moest ik 15 euro afrekenen.

Edit: Ik ie op de site wel de korting staan.

[Voor 11% gewijzigd door Cobb op 09-01-2011 20:05]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:49

aex351

I am the one

Ik vind de website erg onduidelijk. Op de voorpagina staat bekijk al onze 2-jarige abonnementen. En wanneer je op de link klikt kom je op de Veronica actie pagina uit met 1-jarige abonnementen. Verder staat erbij dat je het eerste jaar 5 euro korting krijgt. Kan verder niets vinden over 2-jarige abonnementen. Ook het tarief voor buiten de bundel bellen staat nergens vermeldt. Of het moet zo zijn dat wanneer je huidige bundel op is, je automatisch de mogelijkheid hebt om een extra bundel te kopen (zonder korting). Ook erg jammer dat belminuten op de hele minuut naar boven worden afgerond.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Jassy
Ik heb gister het SIM-kaartje gekregen. In de brief staat dat je, ondanks het nummerbehoud, de SIM al wel in gebruik mag nemen met het tijdelijke nummer. Dat heb ik dus ook gedaan, en werkt prima.

• Cadezo
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:27:
Ik vind de website erg onduidelijk. Op de voorpagina staat bekijk al onze 2-jarige abonnementen. En wanneer je op de link klikt kom je op de Veronica actie pagina uit met 1-jarige abonnementen. Verder staat erbij dat je het eerste jaar 5 euro korting krijgt. Kan verder niets vinden over 2-jarige abonnementen. Ook het tarief voor buiten de bundel bellen staat nergens vermeldt. Of het moet zo zijn dat wanneer je huidige bundel op is, je automatisch de mogelijkheid hebt om een extra bundel te kopen (zonder korting). Ook erg jammer dat belminuten op de hele minuut naar boven worden afgerond.
Veronica-actie is volgens mij niet mogelijk i.c.m. 2-jarige abonnementen. Het buitenbundel-tarief is gelijk aan het binnenbundel-tarief (afhankelijk van het abonnement). Je moet dit echter wel expliciet aangeven (beltegoed bijkopen), want standaard kan je niet meer dan de bundel bellen.

• Hugo__Boss
Simkaart ondertussen bezorgd en heb hem eens in mn toestel geslingerd. Werkt allemaal prima, kan bellen en gebeld worden en internet zal inderdaad niet werken, maargoed geen zin om dat te testen. Beltegoed opvragen werkt ook keurig, dus perfecte oplossing voor ernaast! Had al een kruidvat mobiel simkaartje maargoed dat was niet echt je van het, dus die gaat maar eens vervangen worden.

• Niet online
Cadezo schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:59:
[...]

Veronica-actie is volgens mij niet mogelijk i.c.m. 2-jarige abonnementen. Het buitenbundel-tarief is gelijk aan het binnenbundel-tarief (afhankelijk van het abonnement). Je moet echter wel expliciet aangeven (beltegoed bijkopen), want standaard kan je niet meer dan de bundel bellen.
Met dit soort dingen, waarvan je zelf al verwacht dat het mogelijk een fout is (immers is een 2 jarig contract ALTIJD beter voor het bedrijf) dat het niet zichtbaar is deze optie, dan moet je gewoon ff mailen. Ik heb ook een 2-jarige afgesloten en gemaild dat ik bovenop de normale korting OOK veronica korting wil en hop (binnen een dag):
Hallo,

Bedankt voor je bestelling bij hollandsnieuwe!

Uit onze systemen blijkt dat er bij de bestelling geen of niet de juiste korting is toegepast. Dit hebben we gecorrigeerd. Het teveel betaalde bedrag is teruggestort op je bankrekening.

In mijn hollandsnieuwe staat vanaf morgen de juiste korting vermeld bij je abonnement.

Excuses voor het ongemak en veel belplezier!

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Nee heb je, ja kun je krijgen ;) .

• joopykoopy
haha netjes, het fijne aan dit abbo is dat je niet over je tegoed kunt. zo sta je nooit voor verassingen aan de eind van de maand :) dat was altijd nog een breekpunt bij mij, want ik ken mezelf, als ik zo even wat extra kan bellen, ach dan doe ik dat ook, en dat kan nu niet!

• Flexicon
Anoniem: 286128 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Met dit soort dingen, waarvan je zelf al verwacht dat het mogelijk een fout is (immers is een 2 jarig contract ALTIJD beter voor het bedrijf) dat het niet zichtbaar is deze optie, dan moet je gewoon ff mailen. Ik heb ook een 2-jarige afgesloten en gemaild dat ik bovenop de normale korting OOK veronica korting wil en hop (binnen een dag):

[...]

Nee heb je, ja kun je krijgen ;) .
WAt bedoel je nou precies? Dat je 2 jaar lang de veronica korting hebt van 5 euro per maand?

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Ziet er zeer interresant uit. Heb alleen wel een vraagje, misschien kijk ik er overheen, maar kon het niet vinden. Maar wat gebeurt er met het "tegoed" dat je over hebt aan het einde van de maand?

• Cadezo
  • Niet online
Phoolie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:27:
Ziet er zeer interresant uit. Heb alleen wel een vraagje, misschien kijk ik er overheen, maar kon het niet vinden. Maar wat gebeurt er met het "tegoed" dat je over hebt aan het einde van de maand?
Uit de topicstart:
je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn 3 maanden geldig, het oude beltegoed wordt eerst gebruikt

[Voor 53% gewijzigd door Cadezo op 10-01-2011 16:49]

• Drammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 11:52

Drammer

100% OC

Gratis 75 min bellen elke maand gedurende een jaar. Leuke actie, kortom besteld. Mocht het bevallen dan ga ik overstappen in maart van T-mobile naar HollandseNieuwe. Hoop wel dat ze snel BB-diensten aangaan bieden.

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 6GB DDR3 - R9 280X - De Studiefabriek

Anoniem: 390770

En wat hebben jullie nou voor een netwerknaam in jullie telefoondisplay staan ?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anoniem: 390770 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:33:
Ik heb Vodafone NL :P :)

• Flexicon
Hollandsnieuwe, echt zwaar lang :P (Op een Nokia E71)

• Niet online
Flexicon schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:00:
[...]

WAt bedoel je nou precies? Dat je 2 jaar lang de veronica korting hebt van 5 euro per maand?
Lees je toch ;-). Veronica korting + Hollandsnieuwe korting.
Ohw en sorry dat ik het ietswat onduidelijk formuleer(de) :D.

• Cadezo
  • Niet online
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:05:
[...]
Ja okee, maar vervalt die Veronica-korting dan na 12 maanden of blijft deze de gehele looptijd van 24 maanden geldig? Dat is niet duidelijk...

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 16:14

X-G

Yeah.

Drammer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:07:
Gratis 75 min bellen elke maand gedurende een jaar. Leuke actie, kortom besteld. Mocht het bevallen dan ga ik overstappen in maart van T-mobile naar HollandseNieuwe. Hoop wel dat ze snel BB-diensten aangaan bieden.
Gezien hollandsenieuwe een provider is van Vodafone die target op cheap abonnementen verwacht ik niet dat ze BB abonnementen gaan aanbieden. Vooral niet omdat de kosten van een BB abonnement vaak tussen de 10 en 12,50 ligt (iets met licentiekosten RIM)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Jassy
Hollandsnieuwe... Echter werkt de Infoservice niet (Cell Broadcast Kanaal 50).. Heeft Vodafone dat uitgeschakeld?

• Niet online
Cadezo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:29:
[...]

Ja okee, maar vervalt die Veronica-korting dan na 12 maanden of blijft deze de gehele looptijd van 24 maanden geldig? Dat is niet duidelijk...
24 maanden, maar je moet er wel expliciet om vragen.

Overigens ben hehoorlijk slecht dat ik mijn simkaartje
nog niet heb. Had 'm extra op kantoor laten bezorgen
maar vandaag ook nog niks. (afgelopen dinsdag besteld).

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zou het ook mogelijk zijn een nummerportering pas over een paar maanden te doen?

/▌

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 20:16
Marzman schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:27:
Zou het ook mogelijk zijn een nummerportering pas over een paar maanden te doen?
Staat op de website :)

Hoe werkt nummerbehoud?
Het is mogelijk om je mobiele nummer mee te nemen naar hollandsnieuwe. Nummerbehoud is gratis bij hollandsnieuwe. Dit kun je meteen regelen tijdens de bestelling van je nieuwe simkaart óf achteraf op 'mijn hollandsnieuwe/instellingen'. hollandsnieuwe zorgt ervoor dat het contract met je huidige aanbieder wordt beeindigd en je huidige telefoonnummer direct na het einde van je lopende contract wordt overgezet naar je hollandsnieuwe aansluiting. Je kunt nummerbehoud maximaal 120 dagen voor de afloop van je huidige contract aanvragen.
Let op: je contract met hollandsnieuwe gaat direct na de bestelling in, dus gedurende de periode dat je contract met je huidige aanbieder nog loopt heb je te maken met een dubbel contract. Je kunt wel direct gebruik maken van je hollandsnieuwe simkaart met het tijdelijke nummer dat je van ons krijgt.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Remcooo87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 22:51
Anoniem: 286128 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:05:
[...]

Ik heb vandaag ook de vraag gestuurd of de Veronica actie 2 jaar geldig is, maar ik kreeg als antwoord dat dit alleen mogelijk is met een éénjarig abonnement. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen? ;)

• Niet online
Heb gezegd:

Ik zag dat 1jarige abo's een korting krijgen, nu heb ik ook de Veronica gids en ik
eis ook een korting, want ik weet niet WAAROM de 2jarige abo's dit niet krijgen.

Kreeg toen mailtje terug:
klantenservicemijn hollandsnieuwe

Beste .....,

We hebben de korting alsnog voor je in orde gemaakt en het resterende bedrag op je rekening teruggestort. Bedankt voor je keuze voor hollandsnieuwe!
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.

Vriendelijke groeten,

....
Vervolgens kreeg ik 3 euro ofzo teruggestort en is het aanpast,
dus nu 2 euro standaard korting ofzo + die 5 euro ofzo van de
Veronica gids.

en kreeg ik dit:
Hallo,

Bedankt voor je bestelling bij hollandsnieuwe!
Uit onze systemen blijkt dat er bij de bestelling geen of niet de juiste korting is toegepast. Dit hebben we gecorrigeerd. Het teveel betaalde bedrag is teruggestort op je bankrekening.
In mijn hollandsnieuwe staat vanaf morgen de juiste korting vermeld bij je abonnement.

Excuses voor het ongemak en veel belplezier!

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Nu betaal voor ik het duurste pakket (550) meen ik 13 euro per
maand.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:06

LoneWolf

Just a Byte

Ben er wel benieuwd naar hoe jullie ervaring met de iPhone 4 is met dit abbo,
ik heb ook al een vraag bij hun uitgezet over het data verbruik, ik kan nl verlengen bij t-mobile, maar dat wil ik eigenlijk niet meer (slechte ervaringen afgelopn 1,5 jaar)

mijn vraag was:
Hoe wordt die afronding op 100 kb gedaan ? per dag ?

Dit was het antwoord:
Hoe een datasessie wordt beeindigd hangt af van je mobiele telefoon. Sommige modellen (zoals bijvoorbeeld de Iphone) sluit iedere keer dat je internet verlaat je sessie af. Andere telefoons, zoals bijvoorbeeld somige Nokia modellen sluiten een sessie pas af op het moment dat je je internet browser afsluit. Zo ook gaat het bij het ontvangen van email. In het geval dat je mobiele telefoon de datasessie open laat staan zal het netwerk van hollandsnieuwe de sessie afsluiten na 30 minuten geen up-of download activiteit.
Hieruit concludeer ik dus dat internet op de iPhone veel data zal verbruiken, zeker als je meer dan 1 email account checked meermaals per uur.
bv: 6 mail accounts, elke 15 min (in mijn geval) = 6x een sessie openen en afsluiten, is dus zonder dat er iets binnen komt 600 kb per keer= 2,4 mb PER UUR = bij 12 uur per dag bijna 900 mb per maand. en dan heb je nog geen pagina bezocht of mail binnengekregen !

ik heb dit ook weer bij hun voorgelegd (alhoewel niet deze berekening zo uitgebreid, alleen de 6x account check = 600 kb per keer. ) , en bv googlelen, pagina sluiten en weer nieuwe openen = 2 sessies = minimaal 200 kb.

ik heb daarop ook antwoord:
Je berekening zoals je die stelt klopt in zoverre, dat het afhankelijk blijft van wanneer jouw specifieke toestel een datasessie start en eindigt. Hierover kunnen we geen uitspraken doen, omdat dit per toestel verschilt.

In het minst gunstige geval wordt er inderdaad berekend zoals bij jouw voorstel. Dan kan het inderdaad interessanter zijn gebruik te maken van een bundel met oneindig internet, deze biedt hollandsnieuwe niet.
IS er iemand die zo iets al kan checken al in zijn "mijn hollands nieuwe" of dat ook zo hard gaat qua verbruik, helemaal als je NIET de extra 1000 mb bundel hebt ?

Als het nl zo is dan is het denk ik toch een stuk goedkoper voor iPhone gebruikers zoals mij om te kijken voor een provider welke per DAG afrond of helemaal niet afrond.
Anders kan je alleen al elke maand 10 euro extra bijtellen voor je data, terwijl je al een bundel hebt. (Bundel 275 = 10 euro, Data bundel = 10 euro, bijkomend surfen 10 euro (263 mb)) = 30 euro per maand.

Dan is een iPlan 150 of Relax + internetbundel interessant genoeg als optie, alhoewel ik graag bij t-mob weg zou willen, wordt dan de totaalprijs van foon + abbo weer een stuk interessanter.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Niet online
Tja ach, ik vraag mij af in hoeverre het überhaupt handig is om lekker de hele dag je
mail te laten pushen door middel van je internet / data pakket van je telecom provider.

Nu spreek ik misschien voor mezelf, maar ik heb het op mijn Samsung Galaxy gewoon
zó geregeld dat ik als ik thuis ben, op kantoor zit óf op school gebruik maak van WIFI,
dat is én sneller en het kost mij niet zoveel MB's. Misschien een slap excuus, maar
ik zie hier dan ook geen probleem in (daarom heb ik het ook gekozen). Ik weiger het
na wat slechte ervaringen met T-Mobile nogmaals in zee te gaan, ook al gaat het om een
fucking simonly-kaartje. Mijn verbinding is vaak ruk etc, maar dat zal niet voor iedereen
hier zo zijn, maar in mijn geval is dit beter. En aangezien ik met de bloX duurder uit ben
is dit een goed alternatief op het normale Vodafone bloX netwerk voor de momenten dat
ik mogelijk het internet van HollandsNieuwe ga gebruiken (onderweg etc).

• Niet online
http://dlvr.it/D650X

speaking about the devil

• Flexicon
Al mensen die al een stap verder zijn bij nummerbehoud? Bij staat er sinds vorige week donderdag:
je oude nummer overzetten naar je hollandsnieuwe abonnement
Je aanvraag is in behandeling...

Vind dit toch wel lang :P, omdat hierna volgens mij nog die 10 dagen in gaan van het overzetten als ik mijn niet vergis ;). (provider is trouwens BEN)

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02-2022

ETM

E=TM²

Flexicon schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:11:
Al mensen die al een stap verder zijn bij nummerbehoud? Bij staat er sinds vorige week donderdag:

Vind dit toch wel lang :P, omdat hierna volgens mij nog die 10 dagen in gaan van het overzetten als ik mijn niet vergis ;). (provider is trouwens BEN)
Maandagavond heb ik een aanvraag gedaan en dit is nu mijn status:

Datum numberbehoud: 19/01/2011 09:00

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Niet online
Ik heb mijn kaartje iig binnen, scheen bij de buren te liggen :(.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

En dat is op een iphone toevallig?

Wat staat er bij iPhone gebruikers linksboven bij netwerkoperator? Hollandsnieuwe of Vodafone NL?

[Voor 21% gewijzigd door Slasher op 12-01-2011 09:05]

• Jassy
ETM schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 07:59:
[...]

Maandagavond heb ik een aanvraag gedaan en dit is nu mijn status:

Datum numberbehoud: 19/01/2011 09:00
Ja, dat scherm heb ik ook. Staat nu op 14/02/2010 08:30. Dat klopt precies, want dan is het contract bij KPN ook afgelopen.

• henrid
Zaterdag 2 abo's aangevraagd, gisteren de sims binnen, vandaag op de site, nummerbehoud vanaf 17-1.

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heeft iemand op "mijn hollandsnieuwe" een overzicht van het verbruik van de huidige maand kunnen zien? Dus met duur, telefoonnummer, binnen-/buitenland, sms/bellen, kosten etc?

[Voor 6% gewijzigd door Kentut op 12-01-2011 14:52]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 20:16
Gisteren 2 abo`s besteld voor 15.00 uur voor de kids en vandaag via de post gekregen. Tevens stond er gisteren al dat nummerbehoud op 19-01 om 9.00 uur wordt toegepast bij 1 abonnement.

[Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 12-01-2011 15:20]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jassy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:03:
[...]

Hollandsnieuwe... Echter werkt de Infoservice niet (Cell Broadcast Kanaal 50).. Heeft Vodafone dat uitgeschakeld?
Cell Broadcast werkt op dit moment wel bij vodafone, maar (zoals altijd al het geval geweest is) alleen op het GSM netwerk. (niet op het UMTS netwerk)

• Niet online
Dit zie ik:

Enneh internet getest (40 mb kwijt gisteren en vandaag) met:
- exchange mail
- gmail
- twitroyd
- andere dingen

Anoniem: 150507

Afgelopen week had ik een abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de veronica korting. 1 dag later kwam ik die veronica korting tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de veronica korting afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde) :( . Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder veronica korting wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwe hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. De eerste barstjes beginnen zich al te tonen.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Anoniem: 150507 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:48:
Afgelopen week had ik een abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe zonder de veronica korting. 1 dag later kwam ik die veronica korting tegen. Op dezelfde dag, had ik aan hollandsnieuwe doorgegeven dat ik mijn koopovereenkomst (7 dagen bedenk tijd) wou ontbinden (misschien stom van mij) aangezien ik het goedkoper kan krijgen.Ook op dezelfde dag had ik een nieuwe abonnement met de veronica korting afgesloten. Vandaag (ruim 5 dagen verder) kreeg ik te horen dat ze mijn abonnement zouden opzeggen en dat ze mij het verschuldigde bedrag zouden terug storten. Echter nu kwam ik tot ontdekking dat ze mijn volledige account hebben opgezegd (dus ook de abonnement die ik wel wilde) :( . Ik kan helemaal niet inloggen en als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen zegt ie dat account niet bestaat. Ik heb ze net een mailtje gestuurd. In mijn vorige emails had ik expliciet bij gezet dat ik enkel en alleen de abonnement zonder veronica korting wou opzeggen. ik heb 3 tot 4 email gestuurd voordat ik dat ene emailtje kreeg. Ik ben benieuwe hoe snel ze op mijn email van vandaag zullen reageren. De eerste barstjes beginnen zich al te tonen.
Uhm, dan vraag je toch weer een nieuw abonnement af met die Veronica korting? Ik begrijp je probleem niet echt.

• Jassy
ReBr schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:37:
[...]

Cell Broadcast werkt op dit moment wel bij vodafone, maar (zoals altijd al het geval geweest is) alleen op het GSM netwerk. (niet op het UMTS netwerk)
Super, bedankt. Het telefoontje waar de SIM kaart in gaat is een GSM-Only toestel, dus dan zal dat wel gaan werken. Vind dat wel een leuke gimmick :)

• Flexicon
Morgen de grote dag (waarna misschien de ellende begint) wordt morgen namelijk overgezet.

Dit staat er bij het overzicht:
Datum numberbehoud: 14/01/2011 09:00
Maar als je bij instellingen kijkt staat er dit:
Wel apart, maar hopelijk morgen bereikbaar via hollandsnieuwe.

Anoniem: 340112

Ik heb um ook net aangevraagd, pracht van een actie :D

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 23:24

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik ben nu sterk aan het twijfelen tussen ben en hollandsenieuwe. Ik krijg volgende week de galaxy S. En mijn abbo is allang afgelopen en kan dus ieder moment opzeggen. Ik wil bellen( 300min), sms (250), en internet.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Cadezo
  • Niet online
Er zit nog wel een (mogelijk) addertje onder het gras:
Privacy Statement

7. Verstrekking persoonsgegevens in relatie tot derden

Door het aangaan van een overeenkomst met hollandsnieuwe geef je hollandsnieuwe de mogelijkheid om je gegevens voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden te gebruiken voor haar eigen doelen en de doelen van de adverteerders van hollandsnieuwe of de onderaannemers van hollandsnieuwe. Met je toestemming kan hollandsnieuwe je gegevens dus ook voor commerciële, charitatieve en ideële doeleinden gebruiken van en verstrekken aan derden. hollandsnieuwe kan je gegevens ook verkregen hebben van ondernemingen die er hun bedrijf van hebben gemaakt om gegevens te verzamelen en te verkopen.

Wil je dit niet, neem dan contact op met de klantenservice van hollandsnieuwe, onder vermelding van "Privacy / bezwaar gebruik/verstrekking gegevens aan derden"

[...]

8. Persoonsgegevens voor direct marketing

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en te kunnen voldoen aan je persoonlijke voorkeuren, gebruikt hollandsnieuwe je gegevens ook voor direct marketing doeleinden.

Zo kan hollandsnieuwe je e-mails, sms'jes of mms'jes met daarin aanbiedingen voor hollandsnieuwe diensten en aanbiedingen van derden. Wanneer je deze berichten niet langer wilt ontvangen, kan je dit ons laten weten door een bericht te sturen via het daarvoor bestemde formulier naar de klantenservice via www.hollandsnieuwe.nl.
Bezwaar maken kan dus door middel van een e-mailtje naar de klantenservice.

• ETM

ETM

E=TM²

Cadezo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:00:
Er zit nog wel een (mogelijk) addertje onder het gras:

[...]

Bezwaar maken kan dus door middel van een e-mailtje naar de klantenservice.
Bij deze dus ook gedaan :)

• henrid
Bedankt voor het lezen van het privacy-statement. Ga ik ook maar eens doen. Hebben ze weer extra werk van...

• Flexicon
Sinds gistermiddag heb ik al 3 smsjes moeten ontvangen maar zijn allemaal niet aangekomen, al ik een bericht naar mezelf stuur komt wel aan, tevens stuurde iemand van vodafone er een en die kwam ook aan :s. IEmand enig idee?

EDIT: Nu lijkt alles weer gewoon te werken.

[Voor 9% gewijzigd door Flexicon op 16-01-2011 16:09]

• Niet online
Ik ga ook even een mailtje sturen. Dank voor het wijzen op dit addertje :D.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat addertje heb je ook bij de gewone Vodafone.

/▌

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Hoe komen mensen hier aan de reguliere korting + veronica korting :? Als ik het via de Veronica website doe dan heb ik alleen de 5e korting, scheelt 3,50 met de tarieven op de website van HN.

• henrid
In de ene Vodafone NL en in de andere zowaar NL LIBERTEL, maar dit is een mobiel uit de oertijd _/-\o_

• henrid
Maar sinds m'n nummers zijn over gezet en ik weer kan bellen/smsen, werkt het inloggedeelte van de site niet meer goed. Of ik krijg foutmeldingen, of de gegevens blijven leeg onder overzicht/instellingen/gebruik afhankelijk van de browser. Ligt het aan mij of heeft iedereen ineens die problemen?

Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; SLCC2; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0; HPNTDF; .NET4.0C)
Timestamp: Mon, 17 Jan 2011 15:10:10 UTC

Line: 1
Char: 274
Code: 0
URI: https://fls.doubleclick.n...034;ord=9819669961190.865?

[Voor 42% gewijzigd door henrid op 17-01-2011 16:10]

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb overigens nog een andere vraag. Ben je met pingen ook niet de lul als ze je datagebruik afronden op 100kb?

• Niet online
Met alleen een internetabo kun je toch helemaal niet pingen?
Of bedoel je whatsappen? Dat doe ik veelal ook gewoon via
WIFI :).

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 20:59
Je hoeft dus geen veronica magazine te hebben hiervoor, voor die korting?

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 286128 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:20:
Met alleen een internetabo kun je toch helemaal niet pingen?
Of bedoel je whatsappen? Dat doe ik veelal ook gewoon via
WIFI :).
JA, whatsapp idd :P Punt is dat ik wifi heb als ik bij m'n vriendin ben, maar 95% van m'n whatsapp verkeer gaat naar haar als ik niet thuis ben :P

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-06 20:59
maar je hebt hier geen veronica magazine abbo voor nodig, voor die korting? if not, bestel ik er zometeen 2. Ook handig dat je die aan kunt passen naar je wensen!

[Voor 36% gewijzigd door ErgoStijn op 17-01-2011 17:50]

• Flexicon
stijnovinchi schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:44:
maar je hebt hier geen veronica magazine abbo voor nodig, voor die korting? if not, bestel ik er zometeen 2. Ook handig dat je die aan kunt passen naar je wensen!
Heb je niet nodig, zo kom ik ook aan die 5 euro korting ;)

En met whatsapp ben je inderdaad de sjaak ;)

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Hm, vorige week dinsdag besteld en nu nog niks ontvangen (geen nummerbehoud gedaan oid). Staat nog steeds dat de bestelling in behandeling is en als alles gecontroleerd is de simkaart binnen 2 werkdagen verzonden wordt.

Wacht het nog maar even af, maar ik had toch wel sneller verwacht.

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Nou BoyGenius, je bent niet de enigste met dit probleem.
Ik heb welliswaar pas op donderdag besteld, ook zonder nummerbehoud en krijg dezelfde melding.

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Anoniem: 390770 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:59:
Ik heb welliswaar pas op donderdag besteld, ook zonder nummerbehoud en krijg dezelfde melding.
Vreemd, ik had donderdagavond besteld en simkaart reeds zaterdag ontvangen.

Internet Telfort Instap 8Mbps; Modem/router Fritz!box 7170 A int. 58.04.84; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com

Anoniem: 392255

Flexicon schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:10:
Sinds gistermiddag heb ik al 3 smsjes moeten ontvangen maar zijn allemaal niet aangekomen, al ik een bericht naar mezelf stuur komt wel aan, tevens stuurde iemand van vodafone er een en die kwam ook aan :s. IEmand enig idee?

EDIT: Nu lijkt alles weer gewoon te werken.
Ik heb hetzelfde probleem. Sms van bv kpn komt niet spontaan door. Pas als je een tweede of derde sms stuurt lijken ze elkaar op te duwen. Het smsje geeft de dan geldende ontvangst tijd terwijl het al uren eerder verstuurd is. Ik heb dit verschijnsel na klachten uitvoerig getest in diverse toestellen en smsen van mijn KPN abo op verschillende plaatsen in Nederland. Soms gaat het in 1 keer goed maar 9.5 keer van de 10 niet. Ik heb het probleem zojuist voor gelegd aan HN maar die antwoorden alleen tussen 09:00u en 17:00u. Hebben meer mensen deze ervaring? en wat kan het probleem zijn?

Anoniem: 150507

ik heb vorige week donderdag een email naar hun gestuurd in verband met het niet meer in kunnen loggen in mijn hollandsnieuwe account. Tot op heden heb ik nog helemaal geen reactie. Ik heb de sim-kaart al in huis (vorige week dinsdag), maar heb hem nog niet ingebruik genomen. Ik heb al sinds donderdag 2 emails naar hun verstuurd en hun laten ook helemaal niks van zich horen. Ik heb ook geprobeerd om hun mij te laten bellen (daarvoor kun je een formulier invullen op hun site), maar daar heb ik ook geen reactie opgehad. Het lijkt erop dat HN een 'te goed om waar te zijn' wordt. Als ik dan ook de melding mee neem dat sms'en 9 van de 10 keer niet aankomen, dan is dit zker weten een durekoop

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

sipjohn schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:07:
[...]

Vreemd, ik had donderdagavond besteld en simkaart reeds zaterdag ontvangen.
Hier nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar wordt de uitgifte van de simkaarten niet in volgorde van aanvraag gedaan :? Ik geef het nog tot eind deze week en zal dan eens contact opnemen met de klantenservice.

• henrid
Van niet overkomende smsjes heb ik zelf nog niets vernomen, maar mijn inloggedeelte is wel de weg kwijt. Ik heb het gevoel dat ze verzuipen in belangstelling, dus over een tijdje zal het vast wel beter gaan.

BoyGenius schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:37:
[...]

Hier nog steeds niks ontvangen. Blijkbaar wordt de uitgifte van de simkaarten niet in volgorde van aanvraag gedaan :? Ik geef het nog tot eind deze week en zal dan eens contact opnemen met de klantenservice.
Hier ook niet, heb zojuist maar eens een bericht naar de klantenservice gestuurd.
Ben benieuwd.

• JT

JT

VETAK y0

JT schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:11:
Ik heb overigens nog een andere vraag. Ben je met pingen ook niet de lul als ze je datagebruik afronden op 100kb?
Niemand hier verder ideeen over :?

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:06

LoneWolf

Just a Byte

JT schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:20:
[...]

Niemand hier verder ideeen over :?
Ik verwacht dus van wel.
elke keer verbinden met internet en sluiten van de verbinding wordt op 100kb afgerond. dus als de app de verbinding sluit als je de app wegklikt wordt ie op dat moment naar 100 kb afgerond.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:14
De vraag is dan meer hoelang een sessie actief blijft als je hem zelf niet sluit.

• Cadezo
  • Niet online
Er gaat ook een actie aankomen waarmee je 8 euro korting krijgt p/m als je abonnee wordt van Veronica Magazine. De twee goedkoopste abonnementen (basis 75 en 115) zijn dan compleet gratis, behalve eenmalige aansluitkosten van 1 eurocent (ter verificatie). Na aanmelding als abonnee krijg je een actiecode, die je dient in te vullen op de website. Volgens mij is de actie nog niet van kracht, maar deze staat al wel online op hollandsnieuwe.nl/VERONICA.

• Hugo__Boss
Ik kan op mijn telefoon selecteren: altijd online. Volgens mij heb je dan een permanente sessie actief.

• troftnom
Waarschijnlijk wel, maar dat wil niet zeggen dat de provider de sessie niet kan onderbreken zo nu en dan. ;)

• troftnom

• henrid
Als je /veronica in kleine letters schrijft, dan krijg je de 1-jaars actie en als je minimaal 1 hoofdletter in het woord Veronica zet, dan krijg je de actie met het magazine. Wat verder vaag is, als je eenmaal op zo'n actiepagina bent geweest, dan werkt de link naar alle abonnementen niet meer en kom je altijd bij Veronica uit. Verder werkt de inlogpagina bij mij nog steeds niet, sinds m'n sim wel werkt.

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12
Dacht dat ik de aanbieding onderhand wel begreep, en heb toch maar even een simonly uitgekozen. €10,- betaald, sim ontvangen. Kijk ik nu weer op mijn rekening heb ik die €10,- retour gehad :|

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Dinsdag 11 januari besteld en tot op heden nog geen simkaart gezien, dus de klantenservice maar een bericht gestuurd. Ben benieuwd of ze er een beetje snel op reageren...

• henrid
Het is maar goed dat het bellen en smsen werkt, want de site/service/software is waardeloos tot nu toe. De inlogpagina werkt nog steeds niet na nummerbehoud. Ik zou twee dagen moeten wachten, maar we zijn een week verder. Als ik in de mail op 'nee' klik dat het antwoord niet nuttig was, en ik geef m'n mening, dan strand ik weer op een server error of syntax fout. Ze hebben de zaakjes daar nog niet op orde!

• Niet online
Ze hebben het zéker wel op orde. Bij mij is het begin januari aangevraagd, 11 januari geactiveerd (lees: lag in de bus), kon meteen vanaf 5 januari zoiets al inloggen, alles controleren en tot op heden ben ik erg tevreden.

• henrid
Anoniem: 286128 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:01:
Ze hebben het zéker wel op orde. Bij mij is het begin januari aangevraagd, 11 januari geactiveerd (lees: lag in de bus), kon meteen vanaf 5 januari zoiets al inloggen, alles controleren en tot op heden ben ik erg tevreden.
Dat het bij jou gladjes verlopen is, wil zéker niet zeggen dat de zaken op orde zijn |:(

• ETM

ETM

E=TM²

henrid schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:01:
[...]

Dat het bij jou gladjes verlopen is, wil zéker niet zeggen dat de zaken op orde zijn |:(
En dat het bij jou niet goed verloopt is nog geen reden om te zeggen dat dan meteen alles bagger is. Zo kun je bezig blijven natuurlijk ;)

Ik krijg bijv. geen syntax error o.i.d. als ik mijn mening geef/heb gegeven.

• Niet online
ETM schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:20:
[...]

En dat het bij jou niet goed verloopt is nog geen reden om te zeggen dat dan meteen alles bagger is. Zo kun je bezig blijven natuurlijk ;)
Amen. Beetje té makkelijk om het in één keer allemaal af te schilderen als slecht.
Begon hier al met die actie, van dat het allemaal niet duidelijk is/was, maar als je
gewoon een beetje goed lees, of een goed mailtje stuurt weet je gewoon snel waar
je aan toe bent en kun je e.e.a. regelen.

Anyway; draait hier goed en ook geen problemen met het het verbruik aan internet,
hoewel ik toch alles wel zo'n beetje aan heb staan (lees wel: ik let er goed op dat
ik ook veel op WIFI zit).

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ze hebben het blijkbaar druk. Heb na 3 weken nog geen simkaart :/ Contact opgenomen met de klantenservice. Na 2 dagen kreeg ik onderstaande automatische mail:
Hallo,

Je verzoek is bij ons in behandeling. We hebben echter extra tijd nodig en daarom gaat het langer duren dan de standaard antwoordtijd van twee dagen om met een oplossing te komen. We doen ons best je zo snel mogelijk een antwoord te sturen. We danken je voor je begrip.

Dit is een automatisch gegenereerd bericht, antwoorden worden niet gelezen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Heb jij hem inmiddels al wel ontvangen wiljanss?

[Voor 4% gewijzigd door BoyGenius op 24-01-2011 22:43]

Nee hoor, eveneens nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg overigens dezelfde mail terug en verder wacht ik nog steeds op antwoord.

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 21:00
Na al deze, toch wel negatieve berichten te lezen, zou ik kunnen vertellen dat ik geen enkel probleem ben tegengekomen. Tot nu toe ben ik echt wel tevreden.
Het enige wat ik jammer vind is het afronden van de data en dat deze altijd pas met ingang van de volgende maand in gaat, en niet meteen kan, voor mij dus een reden om dit niet aan te schaffen.

• henrid
Mijn persoonlijke inlogpagina's werken nog steeds niet en geven nog het tijdelijke nummer weer, terwijl de simkaarten al meer dan een week geleden met succes zijn geporteerd naar m'n bestaande nummers. De klantenservice begrijpt het probleem niet en komt met antwoorden als "je simkaarten werken toch". Ik kan gewoon niets beginnen op 'mijn hollandsnieuwe' sinds mijn nummers zijn overgezet. Anderen wel?
Pagina: 1 2 3 ... 57 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee