Discussie- en ervaringentopic over telecomprovider hollandsnieuwe
Welkom in dit discussie- en ervaringentopic over de 'nieuwe' telecomprovider hollandsnieuwe. Plaats hier je ervaringen en stel je vragen (kijk even of deze niet reeds zijn beantwoord).In deze topicstart staat een beknopt overzicht van de diensten en abonnementen die deze provider aanbiedt. Daarnaast biedt deze topicstart een klein aantal veel gestelde vragen, te vinden onder het kopje 'FAQ'.
Uiteraard geld hier het Het algemeen beleid en voorts het Telecomproviders Beleid.
Samenvatting
- hollandsnieuwe is de eerste telecomprovider die het gemak en de lage tarieven van een abonnement combineert met de controle van prepaid.
- Waarvoor de klant zijn mobiele telefoon ook gebruikt, alle kosten komen uit één maandbundel. Deze bundel wordt elke maand automatisch bijgeschreven en de hoogte kan flexibel naar boven en naar beneden worden bijgesteld.
- Omdat alle kosten altijd vooraf worden betaald, heeft de klant controle over zijn mobiele uitgaven en wordt nooit meer verrast door een hoge telefoonrekening.
- Als de maandbundel bijna op is, ontvangt de klant tijdig een seintje via sms. De klant kan dan zelf bepalen of hij de bundel in die maand wil uitbreiden tegen hetzelfde lage tarief of niet.
- hollandsnieuwe is een initiatief van mobiele telecompionier Ramon van Velzen en 100% dochter van Vodafone.
FAQ
Mijn APN-instellingen op mijn iPhone worden gereset naar de standaard Vodafone-instellingen, hoe kan ik deze instellingen vastzetten?
Ga naar http://unlockit.co.nz/ op je iphone. Kies 'Creat APN', selecteer hollandsnieuwe en kies 'Creat APN'. Vervolgens accepteer je het profiel (de snelkoppeling die verschijnt is te verwijderen). Het resultaat is te bekijken in de instellingen.Bron: Pino1985 in "HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringentopic"
Gaat alles uit de bundel, ook 0900-nummers?
Volgens de klantenservice gaat alles van het beltegoed af, voor sommige nummers gelden wel extra kosten per minuut.
Hoe en wanneer kan ik nummerbehoud aanvragen?
Nummerbehoud is gratis en kan tijdens het bestellen worden aangevraagd, maar ook nadat het abonnement al is ingegaan. Dat laatste is mogelijk tot 120 dagen voor het einde van het abonnement en kan via 'mijn hollandsnieuwe' worden geregeld.
Kan ik de hoogte van mijn bundel aanpassen?
Ja, dat kan via 'mijn hollandsnieuwe'. Dit kan tot 5 dagen voor het einde van de contractsmaand (i.v.m. vooraf betalen). Mocht het niet mogelijk zijn om de bundel aan te passen, dan moet je dus even geduld hebben tot de volgende contractsmaand.
Behoud ik de Veronica-korting als ik de hoogte van mijn bundel aanpas?
Volgens de klantenservice behoud je de 5 euro korting. Pas aan het einde van het contract (12 maanden) vervalt de korting.
Wat is de snelheid van het mobiel internet?
De maximale downloadsnelheid is 3,6 Mbps.
Kan ik een DUO-simkaart bestellen?
Nee, dit is niet mogelijk bij hollandsnieuwe.
Hoe kan ik mijn actuele tegoed inzien?
Het actuele tegoed is te zien in 'mijn hollandsnieuwe'. Je kunt ook vanaf je mobiele telefoon bellen naar *101#.voorafvoordeel abonnement
Een nieuw type abonnement dat een laag tarief combineert met de controle van prepaid.Alles op een rijtje:
- vooraf betalen, dus nooit meer een hoge rekening achteraf
- altijd een vast laag tarief voor bellen, sms en internet binnen én buiten de bundel
- alle gesprekken worden op hele minuten naar boven afgerond
- mobiel internet wordt afgerond per 100 kB
- mogelijkheid om '1000 sms'-bundel en '1000 MB'-bundel* af te sluiten
*=(enkel bij voorafvoordeel extra) - je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn 3 maanden geldig, het oude beltegoed wordt eerst gebruikt
- automatisch een seintje als de bundel bijna op is (bij 3 en 0 euro resterend)
- zelf bepalen of er beltegoed wordt bijgekocht
- als het beltegoed wordt aangevuld, geldt hiervoor altijd hetzelfde lage voordeeltarief
- prijzen en voorwaarden zijn te vinden op www.hollandsnieuwe.nl
In de media
[list]• Tweakers: nieuws: Virtuele provider stopt data, sms en bellen in zelfde bundel
• All About Phones: Nieuwe prijsvechter genaamd hollandsnieuwe is aanstaande
• Mobile Cowboys: Vodafone start Hollandsnieuwe, 'n goedkope SIM Only provider
• GSM Helpdesk: Vodafone van start met Hollandsnieuwe
Tv-commercial:
Over deze topicstart
Deze topicstart is gemaakt door Cadezo en is samengesteld op basis van informatie van de website van hollandsnieuwe, persinformatie en contact met de klantenservice. De informatie kan echter onjuist en/of onvolledig zijn. De topicstarter geeft derhalve geen enkele garantie en is niet aansprakelijk voor enige schade ontstaan door de informatie in deze topicstart.Mede-auteurs
Gebruikers die graag mee willen werken aan deze topicstart, kunnen dit laten weten door middel van een Direct Message naar mij. Klik hier![Voor 50% gewijzigd door Cadezo op 01-05-2013 15:52]