Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npyl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 09:08
Ook mijn persoonlijke pagina's werken niet na nummerportering en de klantenservice liet gisteren het volgende weten:

Het klopt dat op dit moment mijnhollandsnieuwe nog enige problemen kan vertonen.
Dit probleem is bekent en er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Verder komen sms'jes van KPN heel (soms dagen) laat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

npyl schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:41:

Verder komen sms'jes van KPN heel (soms dagen) laat aan.
Niet voor het een of ander maar sinds een week of 3 ontvang ik ook geen sms'jes meer van KPN nummers. Heb zelf t-mobile, ik weet dat anderen ze wel ontvangen, maar ik krijg ze niet. Met smsjes van alle andere netwerken heb ik geen enkel probleem... Zou dit probleem niet bij KPN kunnen liggen?

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Anoniem: 390770 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 06:06:
Nee hoor, eveneens nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg overigens dezelfde mail terug en verder wacht ik nog steeds op antwoord.
Ik kom zojuist thuis en in de brievenbus vond ik dan eindelijk mijn simkaartje. Heeft dus 3 weken geduurd bij mij (zonder nummerbehoud). Het werkt hier allemaal wel in een keer. De persoonlijke pagina werkt en hij laat ook gelijk het verbruik zien (zowat realtime bijgewerkt). Ik ga hem in gebruik nemen en dan zullen we eens zien of het naar behoren werkt :)

Ben nu benieuwd wanneer en wat voor reactie ik krijg van de klantenservice. Mijn vraag hoe lang het nog zou duren heeft de simkaart in ieder geval gekruist. Hopelijk heb jij hem dan binnenkort ook wiljanss!

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390770

@BoyGenius: Veel belplezier zou ik zeggen. Ik laat iets weten zogauw ik hem ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:33
henrid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:23:
Mijn persoonlijke inlogpagina's werken nog steeds niet en geven nog het tijdelijke nummer weer, terwijl de simkaarten al meer dan een week geleden met succes zijn geporteerd naar m'n bestaande nummers. De klantenservice begrijpt het probleem niet en komt met antwoorden als "je simkaarten werken toch". Ik kan gewoon niets beginnen op 'mijn hollandsnieuwe' sinds mijn nummers zijn overgezet. Anderen wel?
Bij mij werkt de geporteerde nummer het ook niet. De andere werkt wel.(gewone toegewezen nummer van hunzelf)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn vrouw is ook erg blij (not) dat ik haar op HollandsNieuwe heb gewezen. Vooral het feit dat ze geen tan codes van de ING per SMS meer krijgt en niet meer kan SMS parkeren, maakt haar echt reuze blij. Haar informatie homepage werkt overigens ook niet, maar daar heeft ze nog niet zo'n last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 00:16
Mmm, wat is het probleem met SMS parkeren eigenlijk?
Mijn vriendin is ook over, en die maakt daar ook graag gebruik van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
troftnom schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:57:
Mmm, wat is het probleem met SMS parkeren eigenlijk?
Mijn vriendin is ook over, en die maakt daar ook graag gebruik van. ;)
Het probleem is gewoon dat haar SMS-jes naar SMS parkeren niet aankomen. Maar het lijkt erop dat het afhankelijk is of je geporteerd bent of niet en misschien ook nog wel afhankelijk van welke vorige provider je had.

n.a.v. haar mailtje aan de helpdesk heeft ze ook zo'n fijn behulpzaam antwoord gekregen in de trand van "we kennen het probleem en we proberen het op te lossen", daar heb je alleen niet zoveel aan als je in de tussentijd geen betalingen kunt doen, je parkeergeld niet via SMS kunt betalen en sommige vrienden niet kunt SMS-en. Vooral het feit dat je geen idee hebt of dit een kwestie van uren, dagen of weken is maakt het heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ok, bedankt voor de info. Ik zal haar eens op de hoogte brengen dat dit mogelijk een issue kan worden (nummer portage vanaf Tmobile vind over een paar weken plaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

he3763 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:36:
[...]
Het probleem is gewoon dat haar SMS-jes naar SMS parkeren niet aankomen. Maar het lijkt erop dat het afhankelijk is of je geporteerd bent of niet en misschien ook nog wel afhankelijk van welke vorige provider je had.
Ik zat me al af te vragen wat het was, maar het is dus letterlijk parkeren en smsen, ik voel me al heel modern met chip parkeren ;)

Het zal inderdaad met je portering te maken hebben omdat het het ontvangen van smsjes (de reply) is wat geld kost en niet het verzenden en als "sms parkeren" jouw oude telecomprovider gebruikt kan het ook nog problemen opleveren zolang je daar niet uit de systemen bent gehaald.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44
Hier werkt het ook (nog) niet lekker..

2 weken geleden aangevraagd, vorige week al simkaart (+ tijdelijk nr gehad). Nummerbehoud aangevraagd en op 12-02 gezet (is blijkbaar niet helemaal goed gegaan..Voor dat verhaal zie onderstaande link:)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1444280

Nu heb ik dus door bovenstaand verhaal gisteren het tijdelijk nr in gebruik genomen. Deed het prima, kon ook smsen/bellen + tegoed opvragen.

Nu is het dus vandaag de 26e (dag van nummerportering) en geeft mijn mobiel aan bij de HN simkaart 'geen netwerk/beperkte service'. Als ik mijn tijdelijke nummer bel met een andere telefoon krijg ik te horen "Dit nummer is niet in gebruik". Huidige nummer (van Vodafone) is ook opgeheven (kan iig niet meer inloggen op de Vodafone site).

Oftewel: Mobiel onbereikbaar..Loopt lekker allemaal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:55:
[...]

Ik zat me al af te vragen wat het was, maar het is dus letterlijk parkeren en smsen, ik voel me al heel modern met chip parkeren ;)

Het zal inderdaad met je portering te maken hebben omdat het het ontvangen van smsjes (de reply) is wat geld kost en niet het verzenden en als "sms parkeren" jouw oude telecomprovider gebruikt kan het ook nog problemen opleveren zolang je daar niet uit de systemen bent gehaald.
Het werkt nog eenvoudiger, je betaalt je parkeerkosten gewoon per factuur en je gebruikt de SMS alleen om het parkeren aan te zetten als je aankomt en uit te zetten als je weer vertrekt. Je betaalt dus niet via je telefoonrekening of je provider. Het probleem heeft niets te maken met die dienst specifiek het is gewoon zo dat het sms-en naar/van sommige providers niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05-2018
Ik heb sinds een dag of 10 Hollandsnieuwe maar heb het nog niet in gebruik omdat ik wacht op het overzetten van het nr van mijn prepaid kaartje van Vodafone.
Sinds gisteren doen mijn tijdelijke HN nr en mijn Vodafone nummer het beide niet meer en ook op mijn HN pagina is niets meer te lezen.
Gisteren om 15:00 gemaild naar HN en later nog 2 keer maar tot op heden niets gehoord of veranderd.
Toen ik klant wilde worden kreeg ik steeds binnen 10 min antwoord op mijn mail maar nu is er niemand thuis.
Het Vodafoon nr is wel heel belangrijk voor mij.

Dus op dit moment is mijn ervaring nog niet zo goed mede omdat ze niet per telefoon bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roen79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Als een nummer is afgesloten van je oude SIM en nog niet actief is op de nieuwe SIM, dan helpt het heel vaak om het toestel opnieuw op te starten.

Tegenwoordig staat de meeste telefoons continue aan, maar bij de verbinding met het netwerk wordt het nummer gekoppeld.

Ben benieuwd of dit voor jou ook een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Denk het niet want hij heeft de hele nacht uit gestaan en is nu ook uit, ik zal hem zo weer eens aan zetten, heb ik inmiddels gedaan maar noppes niente nada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
@Roen79

Ik heb precies hetzelfde probleem, en heb al meerdere malen mijn toestel opnieuw opgestart. Ook Sim-kaart eruit gehad etc. Oude simkaart van Vodafone erin, maar helpt niets.

Vodafone abonnement is gestopt (als ik Vodafone kaartje met oude/huidige nummer erin doe, staat er 'Beperkte service').

Bij hollandsenieuwe abonnement, bij invoer van mijn simkaart, is in 1x mijn 'tijdelijke' nummer niet meer in gebruik, maar ook mijn nieuwe nummer werkt niet. Als ik mijn 'tijdelijke' nummer namelijk bel met een ander toestel, krijg ik de 'niet in gebruik'-melding. Bel ik echter mijn oude/te porteren nummer, krijg ik in ieder geval niet meer mijn Vodafone voicemail, maar wel een algemene voicemail. Dus nummer lijkt er nog wel te zijn, echter nog niet actief op mijn SIM kaart.

Al met al vrij vervelend, aangezien ik nu al 1.5 dag niet meer bereikbaar ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Nog mensen bij wie nummerbehoud wel goed gegaan is?
Wel slordig dat dit gebeurt met een Vodafone nummer, HollandsNieuwe is notabene een Vodafone onderneming. Je zou verwachten dat ze binnen hun eigen moederbedrijf de zaken wel goed voor elkaar hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Anoniem: 390770 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:47:
@BoyGenius: Veel belplezier zou ik zeggen. Ik laat iets weten zogauw ik hem ook heb.
Inmiddels nog een reactie van de klantenservice ontvangen. De vraag waar mijn simkaart bleef had de daadwerkelijk simkaart gekruist :P Gelukkig waren ze zo snugger om even te checken of de kaart al geactiveerd was voordat er een nieuwe opgestuurd zou worden oid. Kaart was al in gebruik dus de klantenservice hoefde verder geen actie te ondernemen.

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjw
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:52

tjw

Mijn Vodafonenummer is 25 januari succesvol geporteerd naar Hollandse Nieuwe. Alleen bij het inloggen op MijnHollandsnieuwe staat nog mijn tijdelijk nummer. Via *101# krijg ik wel mijn actuele saldo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 07:06
Er zit dus wel een adder onder het gras van Hollandse nieuwe.

Afronding van de data per 100KB. Opzich niet erg als dit bijvoorbeeld dagelijks wordt gedaan. Echter dit wordt per sessie uitgevoerd. Antwoord van de helpdesk:
Hoe een datasessie wordt beeindigd hangt af van je mobiele telefoon. Sommige modellen (zoals bijvoorbeeld de Iphone) sluit iedere keer dat je internet verlaat je sessie af. Andere telefoons, zoals bijvoorbeeld somige Nokia modellen sluiten een sessie pas af op het moment dat je je internet browser afsluit. Zo ook gaat het bij het ontvangen van email. In het geval dat je mobiele telefoon de datasessie open laat staan zal het netwerk van hollandsnieuwe de sessie afsluiten na 30 minuten geen up-of download activiteit.
Dit is wel gevaarlijk omdat elke sessie na max 30 minuten wordt afgesloten, als je deze open laat staan op een toestel. Kortom: 24 * 2 sessies per uur = 48 sessies per dag * 30 = 1440 sessies per maand (als je hem dag en nacht met bijv google apps laat syncen). Hierdoor ben je dus al 144 MB aan data kwijt, als er geen enkele sessie verbroken wordt. Als je gaat reizen met je telefoon, dan gaat het aantal sessies drastisch omhoog!

Het leuke is dat de Iphone de verbinding NA ELKE email check dichtgooit. Heb je 5 mailaccounts en laat je ze elke 10 minuten syncen dan heb je: 5 * 100KB * 6 keer per uur * 24 uur = 720 sessies per dag ~ 30 dagen = 21600 sessies ~ 2160MB!!!!!!!!!!!!

Kortom je gooit zonder dat je per sessie meer dan 100KB gebruikt al snel 2160 *3,5 cent = 75,60 voor data weg! Dat is toch absurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

jongerenchaos schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:06:
Er zit dus wel een adder onder het gras van Hollandse nieuwe.

Afronding van de data per 100KB. Opzich niet erg als dit bijvoorbeeld dagelijks wordt gedaan. Echter dit wordt per sessie uitgevoerd. Antwoord van de helpdesk:

[...]
..
Eerste pagina : LoneWolf in "HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringen..."
Dat had ik dus ook al geconstateerd

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
TVP voor nummerbehoudperikelen.

Kan je op die pagina met 8 euro korting ook over met een bestaand veronica abonneenummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Hier nog geen antwoord gehad op mijn mails/ingevulde formulieren..maarrrr...

Mijn nummer is zo te zien overgezet! :D
Zette net mobiel weer aan, en er stond weer 'hollandsenieuwe'. Testje gedaan, en mn oude nummer weer terug :) Zo te zien werkt het dus weer!

'Mijn hollandse nieuwe' doet het ook weer! (Inclusief mijn behouden nummer)

Uiteindelijk dus goedgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na ruim 2 weken dan toch mijn simkaart ontvangen. Eerste indruk is goed. Weet op dit moment nog niet of ik mijn huidige nummer ga porteren. Heb op dit moment Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Later porteren kan toch niet? Dat kan alleen bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Ik heb gisteren een boze email gestuurd naar HN omdat ik nog steeds geen teken van leven van ze heb gehad.
Ik ben nu al 2 dagen een voor mij belangrijk telf nr kwijt en er gebeurd niets.
Op dit nr was ik bereikbaar vanuit de Dominicaanse Republiek waar ik veel kennisen en familie heb die mij op T-mobile niet per SMS kunnen bereiken, ik wilde de 2 nrs samenvoegen in HN maar helaas
Ik heb hen gemeld dat ik nu van armoe maar een ander kaartje koop en mijn abonnement annuleer ivm wanprestatie.

Als je klant wilt worden dan reageren ze binnen 10 min maar als je klant bent kun je blijkbaar doodvallen, wij blijven hier maar bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Wat schetst mijn verbazing, nu wel reaktie van HN, alles lijkt te werken.
Dreigen lijkt dus te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00fer schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:17:
Later porteren kan toch niet? Dat kan alleen bij T-mobile.
Jawel hoor, dit is geen enkel probleem. Op je persoonlijke inlog pagina heb je de optie je nummer over te zetten en dat kan op ieder moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Nou gisteravond werkte mijn geporteerde nr ineens maar later bleek dat ik geen SMS kon ontvangen uit de Dominicaanse Republiek hetgeen voor mij belangrijk is.
Vanmorgen deed mijn nr het nog en had ik nog 55 min echter 1 uur later min weg en nr weg niets meer, nr niet in gebruik meld het systeem.
Is dit nu weer een fout of hebben ze mischien toch mijn abonnement zoals eerder gevraagd geanuleerd zonder een bevestiging te sturen, ik hoop het laatste want dan ben ik eindelijk blij met HN.
Ik heb het idee dat de klantenservice uit 1 persoon bestaat, arme man, ik heb met je te doen Michel Lindenborn veel sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:26
Als dit idd waar is dan valt HN nu defintief af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Want? Is het zo'n belemmering dan? :'(

Man, ik heb een SGS, die de HELE dag online is, twitter, mail, facebook, noem het maar op,
je moet gewoon nuttig gebruik maken van je WIFI i.c.m. 3G.

Je moet gewoon kijken of het mogelijk is om zodra je op kantoor/school/thuis bent automatisch
over op WIFI kunt gaan. Dat doe ik, ten eerste scheelt het veel batterijk drainage en ten tweede
scheelt het een hoop MB's. Je kunt mij niet vertellen dat je op DIE plekken geen WIFI hebt anno
2011.

Ben nu vanaf 11 januari online, heb veel ge-internet, ja zelfs mijn tel enkele malen laten fungeren
als Androidhotspot etc en ik zit (wel veel gebeld ja maar goed) zowat op de helft:

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/5439/75510370.jpg

Niks mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 286128 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:55:

Man, ik heb een SGS, die de HELE dag online is, twitter, mail, facebook, noem het maar op,

Je moet gewoon kijken of het mogelijk is om zodra je op kantoor/school/thuis bent automatisch
over op WIFI kunt gaan. Dat doe ik, ten eerste scheelt het veel batterijk drainage en ten tweede
scheelt het een hoop MB's. Je kunt mij niet vertellen dat je op DIE plekken geen WIFI hebt anno
2011.

Ben nu vanaf 11 januari online, heb veel ge-internet, ja zelfs mijn tel enkele malen laten fungeren
als Androidhotspot etc en ik zit (wel veel gebeld ja maar goed) zowat op de helft:

Niks mis mee dus.
Ik moet helemaal niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg*

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 04-02-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 286128 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:55:

2011.

[afbeelding]

Niks mis mee dus.
Mja, als je grote dingen wilt downloaden, of muziek of films streamen ok. Maar als je gewoon thuis je mail wilt laten pushen moet dat toch gewoon via 3G kunnen? Als je daar allemaal te veel over na moet denken bij het syncen van tekstberichtjes (ook twitter/facebook enz) verpest het heel de beleving van de telefoon.

Als je er zo mee bezig bent met wifihotspots heb je al bijna geen 3G meer nodig (want dat is thuis/werk/school/familie/horeca enz) gewoon beschikbaar inderdaad. Als dit gezeur doorzet neem ik niet eens meer een databundel met mijn volgende abo al vind ik het nu heerlijk dat ik meteen een berichtje krijg bij mail (ook thuis). Streaming diensten gebruik ik niet eens en Windows Mobile is sowieso een stuk zuiniger als iPhones en Androidtoestellen met data maar ik verwacht niet dat mijn volgende telefoon nog een Windows Mobile (of Phone) wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 29-01-2011 11:32 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat ik het anders stellen. Momenteel heb je diverse telecomaanbieders die mobiel internet
aanbieden, in vele vormen. De één zegt: ONBEPERKT (op basis van FUP :')), de ander zegt:
je krijgt een bundel van x aantal MB's.

Voor het geld DAT je betaalt voor 1000MB vergeleken bij andere providers die momenteel een
databundel aanbieden voor 250MB is dit / lijkt dit allemaal te mooi om waar te zijn, maar heb
je dus een probleem dat alles wordt afgerond op 100KB.

Je MOET nu omdat je van die krappe bundels hebt gewoon sowieso opletten WAT je allemaal
doet (lees: monitor je verbindingen) en nu niet simpel denken dat als je een 1000MB pakket
hebt je vanalles kunt doen. Dat is een beetje mijn visie. Tuurlijk, je kunt lekker op 3G blijven
zitten als je thuis bent, of ff op school zit of elders, maar vertel mij wat het voordeel is t.o.v.
WIFI om alleen op 3G te blijven? Alles doet het toch verder? En nog sneller ook. Je hoeft
alleen je knopje WIFI op 'aan' te zetten. Zodra je de deur uitloopt en je geen WIFI ter beschikking
hebt ga je sowieso al over op 3G.

Denk dat T-Mobile zo op haar beurt in de toekomst ook gewoon met een databundel gaat
komen van x MB en ga zo maar door. Dus des te eerder je gewoon een beetje op je
verbruik let des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

keesvl55 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:24:
Vanmorgen deed mijn nr het nog en had ik nog 55 min echter 1 uur later min weg en nr weg niets meer, nr niet in gebruik meld het systeem.
Is dit nu weer een fout of hebben ze mischien toch mijn abonnement zoals eerder gevraagd geanuleerd zonder een bevestiging te sturen, ik hoop het laatste want dan ben ik eindelijk blij met HN.
Hopelijk een fout, want hier hetzelfde. Vanochtend ineens niet bereikbaar meer, en kan zelf ook niet bellen: alle nummers die ik bel zijn "niet in gebruik". Had ook nummerbehoud vanaf T-Mobile, maar dat was al 13 januari overgezet en heb hiervoor dus twee weken zonder problemen gebeld.

Website meldt dat ik door tegoed heen ben, maar dat klopt ook zeker niet: tellers in de telefoon zeggen dat ik amper 40min gebeld heb en iets van 4MB data geschoven.

Had natuurlijk moeten wachten tot ze van hun kinderziektes af waren, maar heb me laten verleiden door de lage kosten en de betrouwbare naam van het moederbedrijf... |:(

Edit: ...en het werkt weer. Ook op de website ineens weer ruim 8E tegoed. Kleine storing dus.

[ Voor 4% gewijzigd door John_Glenn op 29-01-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Bij mij werkt het ook weer, waar ik me nog het meeste aan stoor is dat je dus minstens 2 dagen moet wachten op een antwoord.
Voor mij is sms verkeer met een bepaald ver land erg belangrijk, met mijn huidige T-mobil nr kan ik niet daar vandaan ontvangen dus had al een tijd een 2e telf met een Vodafoon prepaid kaart, ik denk dus mooi HN is van Vodafoon dus neem ik dat, en laat mijn mooie Vodafone nr overzetten en doe mijn T-mobile weg, ja jammer nu ontvangen zij mij niet maar de smsjes worden wel berekend en ik krijg dus geen reactie op mijn klacht en loop nu dus weer met 2 telefoons op zak. Allemachtig wat prachtig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Nog meer mensen die hun TAN codes (ING) via mobiel aanvragen, maar hiervoor geen SMS binnenkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 12:51
Remcooo87 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:07:
Nog meer mensen die hun TAN codes (ING) via mobiel aanvragen, maar hiervoor geen SMS binnenkrijgen?
Nou je het zegt, ja dat had ik afgelopen vrijdag 2x en sindsdien niet meer geprobeerd. Jeet je het zal toch niet dat het aan deze provider ligt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 14:17
Heb zelf met een simkaart van hollandsnieuwe (met nummerbehoud) ook problemen met het ontvangen van SMS, deze komen veelal te laat of niet aan. Reactie van HollandsNieuwe hierop is als volgt:
We hebben op dit moment een probleem met sms ontvangen en verzenden. We realiseren ons dit heel vervelend is en we werken er hard aan om dit op te lossen. Ik kan echter nog niet aangeven wanneer dit is opgelost.
Fijn is dat. Nu maar hopen dat ze het een beetje snel oplossen.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Is BEN dan niet een "goedkoop" redelijk alternatief ??

http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig 250 Min + Web ( FUP 1 GB ) voor € 11,94.

Kan elke maand gewoon worden opgezegd.

http://www.ben.nl/pagina/actievoorwaarden Zou hem niet langer dan 12 maanden laten lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 01-02-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik in hemelsnaam de pincode van mijn voicemail kan veranderen. Bel ik 1233 (voicemail) dan krijg ik alleen de opties berichten beluisteren en welkoms bericht aanpassen. Nergens een optie om de standaard pincode aan te passen ! Via de veel gestelde vragen op de website kom ik er niet. Op een mail die ik gestuurd heb wordt helaas niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 21:38
EDIT:
Laat maar, geen reactie en NH geeft zelf al antwoord.

@ Cadezzo,
In je startpost staat volgens mij een klein foutje..
Je geeft aan dat de snelheid van het Mobiel Internet 3,6 Mbs zou zijn, maar NH geeft vanuit een zoekactie door de meest gestelde vragen aan dat de maximale up- en download max. 2 Mbs is.

[ Voor 70% gewijzigd door BAMMER op 04-02-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Ter info: De persoonlijke inlogpagina werkt eindelijk voor geporteerde nummers; bij mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik vind de pagina redelijk misleidend, daar staat 275 voor 10 euro en staat bij "inclusief internet". Terwijl ze bedoelen dat het als optie mogelijk is!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npyl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 09:08
Ter bevestiging: Ook mijn persoonlijke inlogpagina werkt nu goed (geporteerd nummer) en de laatste paar dagen komen sms'jes van KPN ook zonder vertraging binnen.
Wat mij betreft zijn nu alle problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:46:
Is BEN dan niet een "goedkoop" redelijk alternatief ??
BEN is T-Mobile. Tja...
Je moet bijbetalen als je over je databundel heen gaat. Dus [b]als[b] je dat niet wilt, moet je verstandig met je data omgaan.

Gooit de iPhone bij het checken van 5 accounts echt 5x de vebinding dicht ipv 1x? Da's wel achterlijk zeg :X Overigens blijft de verbinding gewoon openstaan als je Whatsapp/ping etc. gebruikt, ook langer dan 30 minuten ivm keepalive. Daarnaast zou je het checken tussen 0:00 en 7:00 uit kunnen zetten bijvoorbeeld, scheelt heel wat omdat dat juist de momenten zijn dat je vaak geen actieve dataverbinding hebt (tenzij je dan whatsapp etc. ook laat aanstaan).

Verder is het tuurlijk wel een nadeel, die 100 kB... niets aan te doen. In het buitenland is het wel per 1 kB geloof ik.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
dfrenner schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:39:
Ik vind de pagina redelijk misleidend, daar staat 275 voor 10 euro en staat bij "inclusief internet". Terwijl ze bedoelen dat het als optie mogelijk is!
Waar heb je het nu precieus over dan? Een 275 abo is toch inclusief internet, of je het ook gebruikt is wel een optie, maar die keuze ligt bij jou....

De databundel van 1Gb is wel een extra optie, maar zonder dat kan je toch uit je tegoed ook het internet op.

[ Voor 12% gewijzigd door troftnom op 04-02-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Laatst online: 30-05 20:00
Is de veronica actie nou afgelopen? als ik op bestellen druk kan ik alleen kiezen voor hun normale kortingen (actietarief 1 euro goedkoper oid) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:51:
[...]

BEN is T-Mobile. Tja...

[...]

Je moet bijbetalen als je over je databundel heen gaat. Dus [b]als[b] je dat niet wilt, moet je verstandig met je data omgaan.
Maar bij HN heb ik voor € 11,94 geen 250 min + een Web bundel van 1 GB toch ??

Simyo heeft ook deze € 11,94 aanbieding ( Alleen dan via KPN netwerk )

[ Voor 55% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-02-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas2000
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-04-2021
Hoi,

Kan je ook standaard meer beltegoed aankopen. Ik ben aan het kijken voor een abbonement voor mn vader. Die belt tussen de 800 en de 1000 minuten. Hij zal dus standaard minimaal 250 minuten bij zn 550 minuten moeten kopen. Eigenlijk wil hij helemaal niet hoeven kopen, maar gewoon altijd kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Thomas2000 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:24:
Kan je ook standaard meer beltegoed aankopen. Ik ben aan het kijken voor een abbonement voor mn vader. Die belt tussen de 800 en de 1000 minuten. Hij zal dus standaard minimaal 250 minuten bij zn 550 minuten moeten kopen. Eigenlijk wil hij helemaal niet hoeven kopen, maar gewoon altijd kunnen bellen.
Je kan via de website instellen dat er automatisch opgewaardeerd wordt als je tegoed onder de 3E zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas2000
  • Laatst online: 05-04-2021
Ok, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:36:
[...]

Maar bij HN heb ik voor € 11,94 geen 250 min + een Web bundel van 1 GB toch ??

Simyo heeft ook deze € 11,94 aanbieding ( Alleen dan via KPN netwerk )
Maar dan MOET je een half jaar vooruit betalen.
Zo heeft iedere provider zijn/haar eigen (persoonlijke) voor- en nadelen :).

Overigens, vergeleken met mijn abonnement (€23,50 voor 1000 MB + 550 minuten/smsjes)
is het bij Simyo, gezien de tarieven, nou niet echt 'veel' goedkoper:

15,95 + 50 % van 9,95 = €20.95

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 12-02-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:06

JT

VETAK y0

Ik ga maar gewoon even Simyo doen en eens aanzien hoe HN zich ontwikkelt met al deze problemen...ontvangen van TAN codes wat niet werkt, nummerportering dat niet goed gaat enz. Hopen dat ze die 100k afronden veranderen in 10kb en als dat allemaal veranderd is dan stap ik wel over.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Anoniem: 286128 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Overigens, vergeleken met mijn abonnement (€23,50 voor 1000 GB + 550 minuten/smsjes)

1000 GB :o :+ Dat wordt lekker je telefoon als hotspot gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 286128 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Overigens, vergeleken met mijn abonnement (€23,50 voor 1,000 GB + 550 minuten/smsjes)

Hoe bedoel je ? Moet je bij SIMYO of BEN een half jaar vooruit betalen ?

En welk abbo heb jij dan :? Zit namelijk nogal een GAT tussen € 11,94 of € 20,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
W00fer schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:39:
[...]
1000 GB :o :+ Dat wordt lekker je telefoon als hotspot gebruiken.
Is er nog een provider die dat toestaat bij nieuwe abo's dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:02:
[...]

Hoe bedoel je ? Moet je bij SIMYO of BEN een half jaar vooruit betalen ?

En welk abbo heb jij dan :? Zit namelijk nogal een GAT tussen € 11,94 of € 20,95
Bij simyo weet ik het niet, maar bij BEN betaal je gewoon per maand ;)

Maar terug on topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
Gigapower schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:14:
Is de veronica actie nou afgelopen? als ik op bestellen druk kan ik alleen kiezen voor hun normale kortingen (actietarief 1 euro goedkoper oid) :(
Ik heb inmiddels gemaild naar hn maar nog niks terug gekregen.

Kan iemand die een abo heefft van HN dit voor me bevestigen:

Als je via veronica besteld dan staat bij het scherm waar je je adres gegevens invult toch al de prijs inclusief korting? Dus bv ipv 11 euro 6.95? Of krijg je later in het bestelproces pas de juiste prijs inclusief korting? Ik twijfel tussen HN en simyo momenteel, HN heeft mn voorkeur omdat je minuten naar volgende maand kan meenemen en die kan gebruiken voor je data.

Laat maar ik heb zelf al geprobeerd, die actie geld nog steeds. Bij nummer behoud scherm staat al de actie korting. Iig bedankt mocht je voor me gekeken hebben :D

[ Voor 20% gewijzigd door Gigapower op 09-02-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 18:32
Het irritante is nog steeds dat je niet kunt zien hoe je beltegoed is verbruikt. Je ziet alleen maar "€xx.xx verbruikt in deze periode". Maar hoe kun je nou checken of dat klopt? Hopelijk fixen ze dit snel.

Verder vooralsnog tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23230

Vindt persoonlijk een sterk punt van Hollandse Nieuwe dat zowel gebruik binnen als buiten je belbundel het zelfde tarief blijft. Niet zoals bij veel andere na je bel bundel dat je in 1 keer 0,18 of zelfs 0,25 cent gaat betalen.Ik ga zelf denk binnen kort voor een 1-jarig 550 met internet, 177,50 vast en altijd 3,5 cent.
Vindt jammer dat ik alleen geen duo sim kan krijgen, i.v.m. ingebouwde gsm in de auto en dat je maar 1 x 1GB bundel kan kopen. Heb een Android toestel en overdag gemiddeld internet toch wel 12 tot 14 uur aan. Alleen s'nachts staat internet d.m.v APN app uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu net na een maand en 1 dag mijn beltegoed precies op, dus gewoon weer nieuwe aangeschaft voor aankomende maand. Internet had ik nog,dus dat maak je eerst op, 200 MB ofzo, daarna krijg je
blijkbaar dus automatisch weer 1000MB wat ik dus deze maand heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-05 16:19
Kom niet op internet met mijn Samsung Spica :( . Iemand ervaringen met dit toestel op HN? Draai gewoon de standaard 2.1 Android.... Krijg geen instellingen toegestuurd na invoern van het IMEI nummer, en handmatig invullen van de APN gegevens lijkt ook niet te werken.

Edit: Ik weet niet wat het is, maar net (voor de zoveelste keer) weer eens opnieuw opgestart, en nu doet alles het naar behoren 8)7 . Ik zou niet weten wat ik nu heb gedaan dat ik in het weekend niet tig keer eerder heb gedaan. Maar gelukkig werkt het nu... _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Jab65 op 14-02-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:16
Eindelijk een tringg vervanger :) Nu nog even over de twijfeling heenstappen. Maar vanwaar de misleidende reclame "inclusief internet" ? terwijl je 1000mb moet inkopen voor 10E?

Eveneens verschillende prijzen, bij de hoofdpagina is het 17.50 voro 1 jaar en 16.50 voor 2 jaar. (per maand dan) Maar @ de /veronica site staat weer normaal 19.50 waarvan 5 euro korting afgehaald wordt. Waarom wordt deze niet van de oorspronkelijke 17.50/16.50 afgehaald?

En hoe zit het met klantenservice. Kijk @ tringg had je toch nix aan die klantenservice dus ik zal er niet op vooruit/achteruit gaan als er geen klantenservice is. Maar toch nergends een persoon die ik direct kan aanspreken voor al mijn vragen... Is er hier iemand die enig idee heeft over mijn vraagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-05 16:19
BurnerT schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:05:
Waarom wordt deze niet van de oorspronkelijke 17.50/16.50 afgehaald?
Tarief voor 1 en 2 jaar! Jab65 moet leren lezen.....

[ Voor 10% gewijzigd door Jab65 op 14-02-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Kun je dit onderbouwen? Ik kan op de aanbieding site alleen vinden dat de normale prijzen 19.50 zijn voor 550 belminuten. En nu als special wordt er 5 euro afgetrokken. Echter staat op de normale site dat de prijzen lager liggen. Oke klagen mag niet als je al korting krijgt maar het is niet helemaal eerlijk.

Ik zag dat hier boven in het topic ergens iemand een 1 jarig abbo afgesloten heeft en hier alsnog korting op gekregen heeft. Maar als je aanmeld via de actie pagina heb je dus nog de keuze om 1 of 2 jaar te nemen? rechts in het bestel venster komt 12 maanden te staan O-)

[ Voor 5% gewijzigd door BurnerT op 14-02-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Is Vodafone dan niet aantrekkelijker ??

Want b.v Vodafone Bel+Sms+Web ( FUP 1,0 GB ) 400 ( min. ) Sim Only ( 2 jaar )

voor 14,95 p/m is toch ook Ok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker oké, leuke aanbieding dat. Handig voor erbij. Misschien aanvragen,
heb nog een kaartje nodig voor 'erbij'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 286128 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:00:
Zeker oké, leuke aanbieding dat. Handig voor erbij. Misschien aanvragen,
heb nog een kaartje nodig voor 'erbij'.
Ik heb nu net die 10,95 variant besteld -->

Vodafone Bel+Sms+Web ( FUP 1,0 GB ) 190 ( min. ) Sim Only ( 2 jaar ) ;)

( pas op de 9,95 variant is maar 250 MB FUP )

[ Voor 25% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-02-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de 14,95 nu besteld. Ben benieuwd, ben na Vodafone bloX eigenlijk
werd gecharmeerd van het Vodafone-netwerk. En uiteraard leuke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Eindelijk een tringg vervanger :) Nu nog even over de twijfeling heenstappen. Maar vanwaar de misleidende reclame "inclusief internet" ? terwijl je 1000mb moet inkopen voor 10E?
Bij de twee duurdere abo's zit toch internet? Als je meer dan dat nodig hebt is de 10E databundel een optie, het moet niet....
Eveneens verschillende prijzen, bij de hoofdpagina is het 17.50 voro 1 jaar en 16.50 voor 2 jaar. (per maand dan) Maar @ de /veronica site staat weer normaal 19.50 waarvan 5 euro korting afgehaald wordt. Waarom wordt deze niet van de oorspronkelijke 17.50/16.50 afgehaald?
Ze hanteren blijkbaar twee verschillende aanbiedingen op het moment, verwacht dat die via veronica het eerst zal verdwijnen als ze een bepaals aantal gebruikers hebben weten te strikken. De via hun eigen pagina is ook gewoon een aanbieiding, kan je duidelijk zien als je doorklikt naar de abo's. Via veronica kan je alleen voor 1 jaar afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het aloude "Iets dat te mooi klinkt om waar te zijn, is dat dan meestal ook"
Eerst vertrouwen proberen te wekken, in de reclame uiting zich eerlijker voordoen dan anderen en dan zoiets :X Maarja, dat is blijkbaar standaard in de 'marketing' en het werkt helaas.. Overstappen lijkt zo niets meer dan van de ene shit naar de andere dus :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ben ik nou gek? Bij de duurdere abo's krijg je toch internet (MB is internet).
275 minuten, sms'jes of MB
550 minuten, sms'jes of MB
Ik ben het met je eens dat het voor de twee goedkope abo's niet het geval is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
En precies daarom komen ik ( en anderen ) af en toe met alternatieven zoals BEN / SIMYO.

En b.v wat ik in mijn voorgaande post heb besteld ;)

[ Voor 18% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-02-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:11
Naar mijn idee hebben ze vandaag flink gesleuteld aan het netwerk van hollandsnieuwe. Opeens ontvang ik weer smsjes die ik eerst niet kreeg, en ook de 3g data-verbinding werkt weer. Achja tot nu toe ben ik nog steeds wel redelijk tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Met die Veronica actie dus 12x75 minuten (of SMS'jes) voor 10 euro eenmalig.

Heeft iemand al geprobeerd dit abonnement naar 2 jaar om te laten zetten? 24x75 minuten voor 10 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
WiLLoW_TieN schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:07:
En precies daarom komen ik ( en anderen ) af en toe met alternatieven zoals BEN / SIMYO.

En b.v wat ik in mijn voorgaande post heb besteld ;)
bij simyo en vodafoon simonly kan je niet opgemaakte minuten niet meenemen naar volgende maand.. dit was voor mij dealbreaker.

Maar goed ik heb mn simkaart ook binnen. Weet iemand of de problemen met nummer porteren al zijn opgelost? (ik las hiervoor dat er wat problemen waren.. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Gigapower schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:38:
[...]

bij simyo en vodafoon simonly kan je niet opgemaakte minuten niet meenemen naar volgende maand.. dit was voor mij dealbreaker.

Maar goed ik heb mn simkaart ook binnen. Weet iemand of de problemen met nummer porteren al zijn opgelost? (ik las hiervoor dat er wat problemen waren.. ).
Als ik bij HN minimaal 190 minuten wil + een internet bundel van 1,0 GB kom ik toch een aantal euro's boven

€ 10,95 p/m uit...Volgens mij zelfs een euro of 5 a 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
[...]

Een tijdje geleden waren voor mij de probleempjes met nummerportering op de inlogpagina opgelost. Er zijn ongeveer gelijkwaardige aanbieders maar HN heeft voor mij 2 sterke pluspunten:
- resterende minuten/smsjes blijven 3 maanden geldig (het oudste wordt eerst opgemaakt)
- extra opwaarderingen buiten de bundel zijn net zo goedkoop als in de bundel zelf
Beide zeer eerlijk en transparant.

M'n ene abo met 7E tegoed is nu leeg gelopen en nu gebruik ik m'n andere gratis abo van 5E, tot over enkele dagen beide als het goed is worden opgewaardeerd, dus dat nog even afwachten en dan is het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:55
Gisteren was dan het grote moment: Nummerportering van KPN naar HN. Ging vlekkeloos, en nu zit het KPN nummer bij HN. Alleen mijn-HN werkt nu niet meer, maar dat gebruikt moeders toch niet.

Tot zover zeer tevreden!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 14:58
Weet iemand of de problemen met nummer porteren al zijn opgelost? (ik las hiervoor dat er wat problemen waren.. ).
Gisteren zijn mijn nummer en het nummer van mijn vriendin geporteerd. Om 9u waren onze oude simkaarten (Vodafone) afgesloten. Mijn Hollandsnieuwe kaartje werkte op het geporteerde nummer rond 10:30, die van mijn vriendin rond 12u. Dit alles is dus redelijk soepel gegaan.

Alleen werkt bij mij de Mijn Hollandsnieuwe pagina nog niet (staat nog gekoppeld aan het tijdelijke nummer). Bij mijn vriendin werkte dit wel meteen. Ik heb hier gistermiddag al een call over aangemaakt bij de servicedesk, hopelijk wordt dit ook snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:28
troftnom schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:57:
Nog mensen bij wie nummerbehoud wel goed gegaan is?
Wel slordig dat dit gebeurt met een Vodafone nummer, HollandsNieuwe is notabene een Vodafone onderneming. Je zou verwachten dat ze binnen hun eigen moederbedrijf de zaken wel goed voor elkaar hadden.
Bij mij is de nummerportering prima gegaan, binnen een uur werkte was mijn Vodafone sim-kaart niet meer actief en bij het plaatsen van de hollandsnieuwe sim-kaart, ontving ik meteen een smsjes wat in de tussentijd naar mijn 'oude' nummer gestuurd was, dus dat werkte prima.

Wat minder goed werkt is mijnHollandsnieuwe, daar staat nog steeds het tijdelijke nummer. Tot een paar dagen geleden kon ik dan nog wel wat andere info zien, maar nu is elke 'tab' gewoon volledig leeg. Dit is erg vervelend, want ik kan nu ook niet de settings voor internet op laten sturen... Misschien kan iemand hier even wat neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik denk dat HN best goed(koop) is voor iemand die alleen belt en SMS't.
Maar voor eigenaren van Smartphones die internet ( "intensief" ) gebruiken niet erg gunstig is.
Als je alleen bij HN voor de 550min. variant gaat met een Smartphone en je gebruikt hem ook voor Mail /
Surfen dan kon je mede doordat elk contact via 3G/UMTS gelijk minimaal 100 Kb is wel eens snel erdoor
heen zijn....En als je dan toch maar die 1000MB bundel erbij neemt dan ben je gewoon duurder uit dan
b.v de oplossing die ik heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
SneakyViper schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:21:
[...]Wat minder goed werkt is mijnHollandsnieuwe, daar staat nog steeds het tijdelijke nummer. Tot een paar dagen geleden kon ik dan nog wel wat andere info zien, maar nu is elke 'tab' gewoon volledig leeg. Dit is erg vervelend, want ik kan nu ook niet de settings voor internet op laten sturen... Misschien kan iemand hier even wat neerzetten?
Blijkbaar gaat dit voor iedereen met nummerportering in het begin nog niet goed. Dit kost de klantenservices honderden mails en telefoontjes, zoniet duizenden en vele uren werk met telkens dezelfde antwoorden geven en standaardmails versturen. Ik begrijp werkelijk niet dat een klein berichtje op de voorpagina hierover niet mogelijk is, wat zoveel onbegrip en frustratie kan schelen. Maar ja, zo gaat het bij elk bedrijf met nieuwe producten, de FAQ staat vol met dingen die zo vanzelfsprekend zijn, maar de werkelijke aanloopproblemen worden niet onderkend en gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:28
henrid schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:40:
[...]

Blijkbaar gaat dit voor iedereen met nummerportering in het begin nog niet goed. Dit kost de klantenservices honderden mails en telefoontjes, zoniet duizenden en vele uren werk met telkens dezelfde antwoorden geven en standaardmails versturen. Ik begrijp werkelijk niet dat een klein berichtje op de voorpagina hierover niet mogelijk is, wat zoveel onbegrip en frustratie kan schelen. Maar ja, zo gaat het bij elk bedrijf met nieuwe producten, de FAQ staat vol met dingen die zo vanzelfsprekend zijn, maar de werkelijke aanloopproblemen worden niet onderkend en gedeeld.
Dat bijvoorbeeld die internet instellingen niet gewoon in de FAQ staan vind ik wel vervelend inderdaad, daar wordt dan weer verwezen naar mijnHollandsnieuwe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Nog mensen overigens die SMS problemen hebben?
Als in, bepaalde SMS die heel laat binnenkomen, of andere personen die jou SMS'jes laat/niet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:22:
Maar voor eigenaren van Smartphones die internet ( "intensief" ) gebruiken niet erg gunstig is.
Als je alleen bij HN voor de 550min. variant gaat met een Smartphone en je gebruikt hem ook voor Mail /
Surfen dan kon je mede doordat elk contact via 3G/UMTS gelijk minimaal 100 Kb is wel eens snel erdoor
heen zijn....En als je dan toch maar die 1000MB bundel erbij neemt dan ben je gewoon duurder uit dan
Mee eens, HN is perfect voor hen die regelmatig bellen/sms en af en toe wat internetten imho.

Ik ga dat nummerporteren erop wagen denk ik dan maar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesvl55
Remcooo87 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:03:
Nog mensen overigens die SMS problemen hebben?
Als in, bepaalde SMS die heel laat binnenkomen, of andere personen die jou SMS'jes laat/niet ontvangen?
Bij mij gaat het SMS nog steeds niet goed en dan met name van hier naar Zuid Amerika, ze worden niet verzonden, mislukt krijg ik te zien.
Verder heb ik SMS niet geprobeerd, het sim kaartje ligt ongebruikt in de la want ik heb er zo niets aan, voor de aanschaf had ik er nog naar geïnformeerd en het was geen probleem zo melde HN, maar ja na aanschaf niets dus.
Ongeveer 2 weken geleden het laatste mailtje van HN gehad met de melding "We hebben iets meer tijd nodig"
Tot nu to heb ik alleen maar problemen met HN gehad en alles gaat heel erg langzaam, ik vindt het heel storend dat ze net per telefoon bereikbaar zijn.
Ik heb al 2 maal een mail gestuurd dat ik het abonnement wil annuleren maar krijg hierop geen reactie, de 19e word het bedrag waarschijnlijk weer afgeschreven maar ik laat het direct weer terug storten, voor mij hoeft het niet meer.
Stel je voor dat je ieder keer als er iets is een paar weken moet wachten.

Alle andere slachtoffers wens ik er verder veel succes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik hier niemad over hoor en vergeten wordt in de vergelijking mee te nemen is dat je bij HN na je bundel gewoon voor het zelfde tarief blijft bellen, bij andere is het buiten bel bundel tarief in 1 keer 3 of 4 x zo hoog!
Dat is ook een erg groot voordeel vindt ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 23230 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:34:
Waar ik hier niemad over hoor en vergeten wordt in de vergelijking mee te nemen is dat je bij HN na je bundel gewoon voor het zelfde tarief blijft bellen, bij andere is het buiten bel bundel tarief in 1 keer 3 of 4 x zo hoog!
Dat is ook een erg groot voordeel vindt ik zelf.
De meesten kiezen toch een abbo zo dat ze NIET buiten hun bundel komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:38:
[...]

De meesten kiezen toch een abbo zo dat ze NIET buiten hun bundel komen ?
Praktijk wijst meestal anders uit, dat je veel meer gebruikt en dus duurder betaalt dan. Dat is mijn ervaring.
Dan is mooi mee genomen dat je tarief hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:22:
Die databundel van 10 euro is inderdaad niet voordelig. Maar voor een beetje internet, of in ieder geval de mogelijkheid om dat uit je bundel te kunnen doen is HN wel een aardige optie. Mijn vriendin vind het alleen zo nu en dan handig om mobiel te kunnen internetten (op werk en thuis gebruikt ze toch altijd wifi), dan is een databundel van 10 euro (bij HN of de concurrentie) juist overkill. Bij HN heeft ze nu die mogelijkheid binnen haar bundel die ook nog eens langer dan een maand geldig is. Het is maar net wat je gebruikspatroon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
troftnom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:23:
[...]

Die databundel van 10 euro is inderdaad niet voordelig. Maar voor een beetje internet, of in ieder geval de mogelijkheid om dat uit je bundel te kunnen doen is HN wel een aardige optie. Mijn vriendin vind het alleen zo nu en dan handig om mobiel te kunnen internetten (op werk en thuis gebruikt ze toch altijd wifi), dan is een databundel van 10 euro (bij HN of de concurrentie) juist overkill. Bij HN heeft ze nu die mogelijkheid binnen haar bundel die ook nog eens langer dan een maand geldig is. Het is maar net wat je gebruikspatroon is.
Begrijp ik maar sommige mensen laten hun Android Smartphone "Tetheren" naar hun Windows laptop.
Dan kun je b.v in de trein op je laptop internetten via je GSM ;)
En geloof me dan lopen de MB's wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Begrijp ik volkomen, ik doe niet anders, heb zelf daarom twee abonnementen voor mijn smartphones/mifi met databundels die nog onder een FUP vallen (T-mobile met toegestane tethering en Vodafone Supersim). Maar dat wil niet zeggen dat er genoeg mensen zijn voor wie dat overkill is. Mijn vriendin zit bijvoorbeeld altijd in de auto, daar valt weinig te internetten. Voor hen kan HN een passende oplossing bieden...

Trouwens, officieel mag jij met je nieuwe abo vast niet tetheren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
troftnom schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:47:
Trouwens, officieel mag jij met je nieuwe abo vast niet tetheren. ;)
Doe het lekker toch... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdrenth2310
  • Laatst online: 07-08-2022
Hallo,
Kan iemand mij het nummer van de berichtencentrale van hollandsnieuwe doorgeven
Het is van mijn simkaart verdwenen :o

Bijvoorbaat dank,

Jeroen Drenth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 14:58
dj_raoul schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:17:
Alleen werkt bij mij de Mijn Hollandsnieuwe pagina nog niet (staat nog gekoppeld aan het tijdelijke nummer). Bij mijn vriendin werkte dit wel meteen. Ik heb hier gistermiddag al een call over aangemaakt bij de servicedesk, hopelijk wordt dit ook snel opgelost.
Ter info mbt reactietijd: Ik heb zojuist antwoord van HN gehad en de pagina's werken nu correct.
jdrenth2310 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:17:
Hallo,
Kan iemand mij het nummer van de berichtencentrale van hollandsnieuwe doorgeven
Het is van mijn simkaart verdwenen :o

Bijvoorbaat dank,

Jeroen Drenth
+316540998002

Ik weet ook niet waarom maar er staat mij mij echt zo'n lang nummer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdrenth2310
  • Laatst online: 07-08-2022
dj_raoul,

Mijn dank is zeer groot!
Het werkt weer

Groetjes Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
bite schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:32:
[...]

Het aloude "Iets dat te mooi klinkt om waar te zijn, is dat dan meestal ook"
Eerst vertrouwen proberen te wekken, in de reclame uiting zich eerlijker voordoen dan anderen en dan zoiets :X Maarja, dat is blijkbaar standaard in de 'marketing' en het werkt helaas.. Overstappen lijkt zo niets meer dan van de ene shit naar de andere dus :w
Idd Het is wat te mooi om waar te wezen. Ben gestopt bij tringg nu en van HN afgestapt ivm gebrek aan klantenservice. Kheb vodafone gebeld en zij hebben me prima geholpen info gegeven alles kan en mag. (natuurlijk zolang er maar betaald wordt) nu betaal ik wel het dubbele als eerst maar nu wel een HTC desire HD erbij + klantenservice + 1jrig contract. Ga zo maar verder. Ik heb het wel even geleerd met die nieuwe stunt aanbieders :D daag tringg daag HN ;w
Pagina: 1 2 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie