Wat een waardeloze provider! Ik heb echt spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt van Vodafone naar deze prutsers. Als het allemaal vlekkeloos loopt zal het nog wel gaan, maar zo gauw je de klantenservice nodig hebt begint de ramp. Je kunt ze niet direct bellen, dus een mail sturen waar je eventueel binnen 2 dagen antwoord op krijgt. Meestal niet en dan krijg je een mailtje dat het lastig is, dan kan het weken duren voor je iets hoort.
Bij mij was de nummerportering volledig mis gegaan. Zij hadden een verkeerde datum opgegeven. Ik natuurlijk meteen aan de bel getrokken (voor de porteringsdatum) en een mailtje teruggekregen met de juiste datum en dat echt alles goed zou komen. Natuurlijk op de verkeerde datum half geporteerd, wel uit, maar niet in denk ik, want ik was dus niet bereikbaar. Via de "klantenservice" ben je dus weer 2 dagen verder voordat je uberhaupt contact hebt, daarna op een gegeven moment uiteindelijk wel bereikbaar, maar ik krijg natuurlijk van vodafone afsluitkosten wegens voortijdige beeindiging. Dus weer een paar weken kwijt om dat proberen bij HN onder de aandacht te krijgen. Die sturen me naar vodafone en vodafone natuurlijk weer naar HN. Aaaaaaaaaargh

.
Bij mijn vrouw hetzelfde verhaal, portering vanaf een prepaid ging redelijk, slechts 1 dagje niet bereikbaar, maar natuurlijk wel allerlei sms-jes die niet aankwamen de eerste weken, problemen met ing internetbankieren en vooral voor ons echt super vervelend dat we niet kunnen sms-en naar smsparking, waar wij heel veel gebruik van moeten maken. En dan de botte manier waarop je dan na die 2 dagen hoopvol afwachten je antwoord krijgt, echt super slecht

. Youp kan hier zijn lol op zeg maar. Uiteindelijk wilde ik dan maar alles laten zitten en gewoon weer terug naar een andere provider (om dan in ieder geval weer gewoon naar 4030 te kunnen sms-en , maar daar gaan ze dan (op dezelfde botte manier) dwars voorliggen. Ik ben het echt spuugzat met hen, maar ik ben helaas uitgeleverd lijkt het. Volgens mij kunnen ze zo'n nummer beter gewoon vrijgeven, dan is iedereen van het gezeur af, maar zij denken daar blijkbaar anders over en willen koste wat kost je nummer gijzelen. Lijkt mij eigenlijk een gevalletje klachtencomissie telecom (die bestaat toch?), maar ik vraag mij af of dat de moeite waard is, het kost in ieder geval veel tijd, energie en ergernis. Bah.
Sorry hoor maar jullie begrijpen dat ik even iets kwijt moest, verder gaat alles goed