• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Phoolie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:27:
Ziet er zeer interresant uit. Heb alleen wel een vraagje, misschien kijk ik er overheen, maar kon het niet vinden. Maar wat gebeurt er met het "tegoed" dat je over hebt aan het einde van de maand?
Uit de topicstart:
je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn 3 maanden geldig, het oude beltegoed wordt eerst gebruikt

[Voor 53% gewijzigd door Cadezo op 10-01-2011 16:49]

Bizar, wanneer ik nu een netwerkscan doe is ie weer weg. :?
Het stond er echt.

Edit: zo zag het er eerder vandaag uit:

[Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 29-08-2015 21:26]

Anoniem: 348338 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:16:
[...]

Hoeveel beltegoed in euro's wordt er maandelijks bij die 1500 units bundel bijgeschreven?
23 euro.
Alleen is het tegoed nog maar 1 maand geldig. Helemaal opmaken moet dus op het laatste moment van iedere maand, 1x vergeten en je tegoed=foetsie.
Meer dan een paar MB binnen de EU en een handjevol andere landen wil je niet gebruiken., anders is je beltegoed in no-time weg.
Alles wat in zone 1 valt kost 24ct/Mb, daarbuiten 5 euro.

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:06
HN heeft idd bevestigd dat oude contracten nog steeds worden afgerond op 100kb.

Anoniem: 702770

Ik heb de nieuwe simkaart opgehaald en geplaatst, ze zeggen dat de internet snelheid omhoog gaat. Weet iemand waarom ze hiermee bezig zijn? Verder, als ik ga zoeken naar netwerken met mijn mobiel zie ik Hollandsnieuwe LTE (4G). Aanmelden lukt niet. Is 4G voor HN op korte termijn in opkomst?
Kan me daar nou niet druk om maken, je hebt dan nog 5 maanden om het op te maken.
Het zou me trouwens niet verbazen wanneer het beltegoed dat als eerste vervalt het eerste opgemaakt wordt.
Maar zelfs als dat niet zo is is het wel heel marginaal. Als je het als provider daar van moet hebben..... (Of als klant..)

• MeRCi
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-03 12:23
Nieuwe sim kaart, LTE gekozen [Utrecht], ruim 17mb dwl :9~

[Voor 4% gewijzigd door MeRCi op 20-10-2015 14:47]

Nou ja, wie ben ik om te zeggen dat het niet kan, op enig moment zal HN ook wel 4G krijgen, al denk ik zelf dat het nog wel een tijdje zal duren.

Maar om dan een screenshot als bewijs dat je 4G hebt te posten waar je zelf "LTE" in hebt gefotoshopt lijkt me geen goed plan.

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:44:
[...]
Alleen staat er na het kiezen van de 10 euro bundel nu 19 euro in mijn overzicht. Het zal wel een foutje zijn, maar moet het toch even checken. Klantenservice is weer eens offline.
19 euro is ook de standaard prijs.
Als je geen nieuw contract afsluit zal je niet de actieprijs krijgen.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 17:24
Als je iets wilt bereiken moet je ook gewoon twitter gebruiken, dat kan namelijk iedereen zien, dus daar trekken ze zich wat van aan :P

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-03 14:34
Heb al tijden dat mijn tegoed vreemd wordt gerapporteerd. Na *101# krijg ik dit te zien: (van onder naar boven lezen dus)

Voor de rest werkt alles gewoon.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:53
giovanni2903 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:37:
[...]

je krijgt er vanzelf een mailtje over, dan komt er een nieuw tabje op je account op hollandsnieuwe.nl met "migratie"
heb mijne nu een weekje en werkt prima. merk geen verschil met de "oude" simkaart

Ik heb zelf ook een vraagje
ik heb dit abonnement

ik betaal op het 2e plaatje waar staat "huidig tarief" dus maar 8 euro > (check laatste plaatje). is het verstandig om over te stappen op het "nieuwe tariefplan sim only 300 (of 500, voor een euro meer). of zitten er erge nadelen aan het nieuwe tariefplan. ik kan namelijk niet vinden wat het inhoudt...

en hoeveel tegoed krijg ik met die nieuwe 500 sim only keuze
met mijn "oude" 275 krijg ik elke maand €10,50

sorry voor de lastige uitleg, maar hollandsnieuwe vraag ik niet eens wat want die reageren pas na een week ofso..
Nieuwe 300 abo is 11 euro, maar zou met de gebruikelijke korting ook 8 euro moeten kosten . Grootste nadeel aan de nieuwe abonnementen is dat tegoed nog maar 1 maand geldig is.

Voor 8 euro 275 oude stijl of 300 nieuwe stijl? Ligt aan je bel/internet gedrag wat gunstiger is. Maar ik zou dan toch oude stijl kiezen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Ze reageren niet op twitter.
Heb je die compensatie achteraf gekregen of op een moment dat je nog niet bellen kon omdat je bundel nog niet was bijgeschreven?
Op 1 april, da's natuurlijk extra spannend.

• SjoSo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-03 18:42
Je tegoed blijft gewoon staan tot aan de vermelde datum.
Ben zelf ook naar de nieuwe abo vorm overgegaan.

[Voor 30% gewijzigd door SjoSo op 22-02-2016 08:03]

Tuurlijk, gemak is ook wat waard.
As ik eke maand 20% van mijn tegoed overhield zou ik de moeite ook niet nemen.
Maar ik hou regelmatig 80% over, en ik beheer nog 3 andere abonnementen. Dan loont het wel om op het einde van de maand even een belrondje te doen.
DeNachtwacht schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Ik ben net overgestapt naar Ben (zoals eerder gezegd hier) en heb 75Mb 4G (bundel 1000 sms, 300 bel, 2GB €14). Dat lijkt mij toch aardig concurrerend met 1500 bel/sms/mb zonder 4G voor €14). Nog steeds erg jammer, ik vond het qua profiel een fijne provider en vooral het alles-uit-1-bundel idee vind ik erg fijn. Helaas zijn hun tarieven het afgelopen jaar te hoog gebleven t.o.v. de concurrenten... simpel. youfone. overal haal je tegenwoordig veel betere deals zolang je niet je belbundel overschrijdt.
Bedoel je 75Mb per maand of per uur? (Grapje.)

Dat is inderdaad niet slecht. Toch heeft HN ook een paar voordelen boven Ben:

- Je kunt resterend tegoed opthoornen, waardoor het goedkoper wordt.
- Als je 2 weken in het buitenland bent kost dat je niets extra als je een beetje zuinig bent.
- Als je een keer een uur over je belbundel gaat ben je opeens veel geld kwijt.
- Het netwerk van Vodafone heeft in mijn ervaring betere dekking dan dat van T-Mobile.

Acties:
  • +1Henk 'm!
rowicom schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:44:
Was op de site van HN op zoek naar de prijs van data in een zone-1 Europees land. Had gelezen dat dat nog maar maximaal 24 cent per MB mocht zijn.
Maar wat lees ik hier nou? https://www.hollandsnieuw...df/tarieven_overzicht.pdf
Oude tabel? Eur 2,50 per MB??? Maar kan ook zo gauw geen tabel vinden waar wel over 24 cent geproken wordt....
Geen idee hoe je aan die oude pdf komt, maar dat is een oude link.
Ik begrijp niet hoe het je gelukt is de huidige tarieven niet te vinden.
Per 1 mei wordt het nog veel goedkoper, lees even 1 of 2 pagina's terug in dit topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!
HN rondt af op 10kb.
Het lijkt me sterk dat het verdwijnen van je beltegoed daaraan te wijten is.
Met een bundel van 1000 units zou je 100.000 sessies moeten kunnen doen voordat je tegoed op is.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jup, 5 cent toeslag ex btw per minuut of MB zoals al lang bekend is.

Wat je binnen je bundel gebruikt is goedkoper dan de vermelde tarieven; dat hangt er vanaf hoeveel "waarde" je bundel heeft en wat je daarvoor precies betaalt.

Rekenvoorbeeld: je hebt een 1000 units abbo voor 10 euro per maand.
Deze bundel heeft echter een waarde van 19 euro. Je betaalt dus maar 10/19=52%
Mobiel internet in de EU of een belminuut kost € 0,0795
Pas hierop de correctie toe en het kost je netto 4,13 cent. Als je bundel op is en je geld bijlaadt moet je wel de buitenbundeltarieven zoals vermeld door HN aanhouden.

(Die correctie kun je overigens ook toepassen op alle betaalnummers en betaalde sms-diensten overigens)
Morgen is het 1 april. Ik ben benieuwd of dan 4G aangekondigd wordt, of ... dat er iemand hier heel hard gaat lachen. Ik gok op het laatste.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
O? Ik dacht dat het morgen 31 maart was O-)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:40
na die 2 maanden dat ze in Radar zijn geweest is het nog steeds een schijtzooitje daar :S

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 230pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-03 20:57
ik denk dat ze hebben de bundel prijs voor 2000 beetje verlaagd.

1 jaar 2000 is nu 16 euro, en je krijgt 26 tegoed, (ipv 18 euro - 24 tegoed) .

Klopt dat?

[Voor 5% gewijzigd door drwoo op 01-04-2016 07:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
vraag me af wanneer ze daar een einde aan maken, bellen naar het thoorn nummer. bij mij hebben ze dat nummer een paar maanden geblokkeerd toen ik het gebruikte. na een tijdje had thoorn een nieuw nummer en kon ik het dus weer gebruiken..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 230pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:13
SafariFlow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Nee hoor. Binnen een anderhalve maand zal het er zijn...
:+
Ik heb geduldig gewacht totdat ik deze post kon maken, 1,5 maand met een beetje marge. Zit er nog meer in je glazen bol? ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spook68
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-02 17:49
Zijn er meer mensen met het volgende probleem?

Iemand probeert me te bellen. Dit gesprek krijg ik niet binnen hoewel ik wel bereik heb en ik net heb gebeld.
Na enige tijd krijg ik een sms dat iemand me heeft gebeld (ook niet altijd), eventueel met voicemail.
Op de plek waar ik dan ben heb ik voldoende netwerk om te bellen.

Ik heb een iPhone 5, laatste updates staan er op.
HN SIM only abo

Deze klacht heb ik bij HN neergelegd maar ze draaien er om heen en geven geen goed antwoord.

Update:
Ik ben bij BelCompany langs geweest om hun het probleem voor te leggen. Na enig telefoonverkeer bleek dat de TD van HN het probleem niet goed had begrepen. Op verzoek van BC is er wel een technisch onderzoek gestart. Verder heb ik een nieuwe SIM en is de voicemail uitgezet. Voicemail schijnt problemen te veroorzaken.
Met de nieuwe SIM heb ik beter ontvangst in huis: ik ben verstaanbaar in de hele huiskamer en dat was met de oude Sim niet.
Als je een klacht in dient bij HN krijg je een ticketnummer. Neem dat mee als je naar BC gaat.

Wordt vervolgd.

[Voor 36% gewijzigd door spook68 op 12-07-2016 13:21. Reden: Nieuwe informatie]

• mathman
  • Laatst online: 22-03 22:29
ASW1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:03:
Ik heb de app van HN geïnstalleerd. Lelijke, antieke app maar je kunt wel je tegoed zien.
Als ik de ervaringen hierboven zo lees dan weet niemand dat die app bestaat, of vergeten jullie dan erop te kijken?
Wanneer je meerdere nummers op 1 account hebt staan kun je die ook bekijken.
Die antieke app is bij mij vandaag een update van gekomen. Ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar het laden van de verschillende pagina's is vies traag.

Ook jammer dat er geen widget meer is.

Ik vermoed dat er wel redelijk snel nog een update plaatsvind om de foutjes die er nu inzitten uit te halen.

Nu nog 4g....

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-03 22:43
xileS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:21:
[...]

Als je aan 275 min/mb al genoeg had/hebt, is het misschien een idee om te verlengen voor een 1500 of 2000 abo en het overgebleven tegoed aan einde van elke maand op bellen bij Thoorn (als je het niet kent, moet je even zoeken in deze topic) om terug te cashen. Dan kom je volgens mij zelfs voordeliger uit dan wat je nu betaald.
Bedankt voor deze tip, ziet er goed uit.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Enige handige functie van vorige app was de widget. Handig dat ze precies die eruit slopen xD.

• xileS
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:03:
Vraagje waar ik toch over in twijfel blijf.

Op 21-11 verlopen de 2-jarige abbo's van mijn partner en mij.
Nu wil ik binnen HN overstappen op het abbo van 10 euro voor 1000mb/bel/sms. Kan dat nu al via inloggen tel.nr/ wijzigen? Of moet ik wachten tot die datum?
Dat kan al paar maanden van te voren geloof ik. En is ook aan te raden om dat ook voor die datum te doen, want anders betaal je alsnog 1 maand het normale maandbedrag ipv de actie bedrag. Ik weet niet of je nu nog op tijd bent om te verlengen dat je nieuwe abo op 21-11 ingaat, kon mij namelijk herinneren dat dit een maand van te voren moest. Dus het zou kunnen betekenen dat je alsnog 1 maand het normale maandbedrag (van je vorige abo) zou moeten betalen.

In ieder geval, als het via de site mogelijk is om te verlengen. Dan kan je dat waarschijnlijk al doen.

Een andere optie is om via een cashback site te verlengen, dan kan je daardoor ook een paar tientjes besparen door de cashback.

• giovanni2903
ASW1 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:01:
[...]

Ben me ook aan het oriënteren voor een nieuw abonnement voor mijn vrouw.
Had net een verlenging afgesloten bij HN maar die kan ik nog annuleren tot de 21e.
Wanneer Thoorn ermee ophoudt dan is HN nog maar weinig interessant.
Overigens deed Thoorn het vanavond nog wel, ik denk dat morgen of zondag de stekker eruit gaat.

Heb eigenlijk sowieso geen zin meer in een tweejarig contract, liefst maandelijks opzegbaar als dat kan.
Telfort is aantrekkelijk met de combideal (heb vast internet van ze) maar dan zit je dus dubbel vast met je contracten. Ik heb daar gewoon niet zo'n zin in, liefst wil ik kunnen overstappen als er eens echt een mooie deal langskomt.
Hoop dat er voor mijn vrouw nog een leuke sim-only aanbieding komt voor het einde van het jaar, heb in voorgaande jaren goede aanbiedingen gezien van providers die hun klantenbestand nog wat op willen krikken in het boekjaar maar tot nog toe nog niet echt iets gezien.
annuleren zou ik sws doen, alles is beter dan HN zowat..

Hierboven staat dus een conceptbrief die je wilt gaan versturen begrijp ik dat goed?
Want je plempt hier zomaar een stuk tekst neer en dan moeten wij gaan uitvogelen waar we naar kijken...

Als dat zo is moet je het kort en zakelijk houden.
"Beste klantenservice HN,
sinds ik uw mobiele diensten afneem is het mij duidelijk geworden dat ik op mijn thuisadres onvoldoende dekking heb om te kunnen bellen/internetten via het netwerk van Hollands Nieuwe.
Ondanks meermaals contact met uw klantenservice heeft dat helaas niet tot een oplossing mogen leiden.
Er is simpelweg onvoldoende netwerkdekking op mijn huisadres aanwezig om de diensten van HN te kunnen afnemen.
Ik stel u dan ook in gebreke voor het niet kunnen leveren van de afgenomen dienst.
Als oplosssing stel ik voor een kostenloze voortijdige beeindiging van het contract.
mvg, etc"

• mathman
  • Laatst online: 22-03 22:29
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

xileS schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:19:
En daarbij, dat alles uit hetzelfde bundel gaat. Ik was pas in Azië en aangezien je niet in het buitenland je tegoed kan opthoornen. Heb ik gewoon mobiel internet aangezet, toch wel handig dat je daardoor geen extra kosten krijgt. Natuurlijk gaat je tegoed dan wel veel sneller op, dus wel beetje opletten waarvoor je mobiel internet gebruikt als je niet alles in 1 dag op wilt hebben.

Waar ik wel last van had, is dat de verbinding steeds verbrak zodra ik mobiele internet had aangezet. Dit was opgelost toen ik mijn voorkeursnetwerktype op 3G forceerde, toen was de verbinding wel stabiel. 2G gaf helemaal geen verbinding.

Ik heb zelf ook niet heel veel MB's nodig per maand (aangezien ik bijna overal wel wifi heb) en daarvoor is Thoorn nog steeds ideaal. Ik betaal momenteel nog 14 euro p/m voor een 1500 abo (ik heb wel bericht gekregen dat ik al kan verlengen, maar ik zie net dat dit niet klopt en dat ik nog een jaar moet wachten hiervoor).

Wel zie ik dit:
[afbeelding]

Ik kan blijkbaar wel mijn abo omhoog en omlaag wijzigen. Als ik kies voor een 2000 MB abo betaal ik hetzelfde wat ik nu betaal.. Zou de looptijd dan wel hetzelfde blijven? Of zullen er andere nadelen hieraan verbonden zijn? Anders lijkt het mij stom, om niet mijn abo te wijzigen.
Thnx, ik heb hem aangepast naar 2000Mb, de 1500 verbruikte ik al niet maar kan altijd handig zijn :*)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-03 16:14
Ah dat is wel aantrekkelijk. Heb nu 1000 voor 10 euro. Voor 12 euro heb ik dan 4G. Maar voor 13 euro heb ik 4G en 1500... Even over nadenken. 12 euro per jaar voor elke maand 500 extra is natuurlijk wel aantrekkelijk i.c.m. 4G.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

MK1998NL schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:40:
[...]

Reminder zetten in je telefoon :*) Maar volgens mij doen meerdere providers dat, je abonnement veranderen naar de "normale" prijs als je contract afloopt.
Het verschilt inderdaad per aanbieder, maar b.v. Telfort, Tele2, T-Mobile doen dat niet. Zie hier voor een overzicht van alle goedkope abonnementen met 4G die nu aangeboden worden:
http://tanaquil.eu/vergelijking-2/
Ik vind persoonlijk van wel. Wij wonen hier vlak op de grens (500 meter van de grens af) in een ietwat afgelegen dorp 2-3km van andere dorpen af. Tot volgens mij vorig jaar was Vodafone de enige die hier bereik hadden. KPN heeft nu volgens mij ook bereik hier, maar voor lange tijd was Vodafone hier de enige met bereik. Daarom dat we ook allemaal Vodafone/hollandsnieuwe hebben hier.
OK goed om te weten!
Sinds vandaag kan ik mijn bundel weer wijzigen.
Ik zie nu inderdaad dat het niet mogelijk is tegen de nieuwe huidige tarieven.
(vroeger kon dat wel altijd)
Dit is strijdig met de overige voorwaarden/tariefsvoorwaarden die bij je contract horen!

Ik heb daarom een klacht ingediend en roep iedereen op hetzelfde te doen, via mail, twitter, bel ze op, wat je wilt.
De "overige voorwaarden" of "tariefsvoorwaarden" (hangt er vanaf wanneer je je contract hebt afgesloten hoe dit genoemd wordt) vermeldt hierover het volgende:
Aanpassen van sim-only bundel:
Het aanpassen van je sim-only bundel is bij hollandsnieuwe helemaal gratis. Dit geldt zowel voor het
aanpassen naar een grotere als naar een kleinere sim-only bundel.
....
Bij wijziging vervallen alle kortingen op je huidige abonnement en zijn de dan geldende promoties van toepassing.
https://www.hollandsnieuw...fvoorwaarden-20160430.pdf
Oftewel de huidige promoties moeten ook aangeboden worden aan bestaande klanten die hun bundel willen aanpassen.
Neem contact op met HN en wijs ze op hun eigen voorwaarden, ze moeten dit aanpassen.

[Voor 6% gewijzigd door ASW1 op 01-02-2017 10:28]

Cerberus_tm schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:08:

@ASW1: Goede actie. Het enige is dat deze voorwaarde misschien nog niet gold op het moment dat je het abonnement afsloot?
Je kunt alle oudere tariefvoorwaarden consument hier vinden: www.hollandsnieuwe.nl/voorwaarden

De bewuste passage waarin staat
"Bij wijziging vervallen alle kortingen op je huidige abonnement en zijn de dan geldende promoties van toepassing."
staat er in ieder geval sinds begin 2015 al zo in.
"Tariefplan" is een woord dat helemaal niet voorkomt in de officiële tariefvoorwaarden.

Wat is hier volgens jou niet duidelijk aan?
"Wijzigingen naar een andere sim-only
bundel zijn alleen mogelijk naar een abonnement dat op het moment van aanpassing commercieel wordt aangeboden op hollandsnieuwe.nl. "

en:
"Bij (bundel)wijziging vervallen alle kortingen op je huidige abonnement en zijn de dan geldende promoties van toepassing."
Ik heb zojuist een geschil ingediend bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Sturen naar antwoord(at)hollandsnieuwe.nl
Snippo schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:30:
Ben benieuwd naar hun reactie. Waarschijnlijk doen ze er niets mee, maar naar mijn idee is het wel raar dat ik nu vast zit aan een 'oud' abonnement terwijl deze pas is ingegaan nadat de prijzen zijn verlaagd.
Het hangt er vanaf wat er uit het geding gaat komen wat ik heb opgestart bij de Geschillencommissie.
Mogelijk komt daar een bruikbare uistpraak uit waarmee iedereen naar de geschillencommissie kan.
In de praktijk zal dat betekenen dat HN de systemen dan moet aanpassen om iedereen toegang te geven tot de nieuwe actietarieven bij een bundelwijziging.

Ik wilde bij deze nog een oproepje plaatsen; ik wil zoveel mogelijk reacties verzamelen van de klantenservice van HN op klachten van abonnees die dit aangekaart hebben. Dit omdat er al de meest idiote reacties/uitvluchten zijn langsgekomen waarom ze denken dat ze zich niet aan die tariefsvoorwaarden hoeven houden.

Wat ik graag van jullie krijg is het volgende:
Jouw reactie/klacht/vraag aan de klantenservice, vermeld daarbij welk medium je gebruikt hebt (email, twitter e.d.), en vervolgens welke reactie je daarop gekregen hebt.
Liefst complete copy/paste, en voorzien vamn data.
Als je wilt anonimiseren mag dat, maar liever gewoon met je naam.
Stuur me een PM dan geef ik je een emailadres waarop je me kunt mailen.
Snippo schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:22:
In mijn geval was het niet een bundelwijziging, maar een compleet nieuw abonnement van één jaar.
Voorheen kon je altijd je bundel wijzigen waarna je gebruik maakte van de nieuwe tarieven.
Zo staat het ook in de voorwaarden dat dat zou moeten kunnen, jij ook dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dat het tegoed niet op tijd wordt bijgeschreven maar volstrekt willekeurig ergens op de dag (en soms zelfs pas de volgende dag) is inderdaad mijn grootste ergernis bij HN.
Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om de tegoeden gewoon aan het begin van de dag beschikbaar te maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
MK1998NL schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:46:
[...]

Nope, mijn oude tegoed loopt dan ook door tot de 1ste :p Gelukkig, anders had ik allang actie ondernomen :p

Denk dat die 28e daarom gewoon een fout is, en dat dat de 1e moet zijn.
bij mij is et toen vorig jaar ook fout gegaan vanaf februari en staat er in de app dat ik mijn tegoed pas elke keer de 7e krijg terwijl ik het gewoon de 5e krijg. HN is een zooitje :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dat is hier meestal niet het geval.
Kan er echt geen peil op trekken, "ergens in de loop van de dag" is nog de meest accurate omschrijving.
Onzin. Kan er nog niet teveel over loslaten maar ze geven toe dat ze fout zitten.
Even een kleine update hoe het er voor staat in het conflict over de bundelwijzigingen:
De juridische afdeling van het moederbedrijf (Vodafone ziggo) heeft nadat het geschil bij hen was binnengekomen de zaak goed opgepakt.
Er is mij het aanbod gedaan dat mijn bundel alsnog handmatig gewijzigd zou worden, het verschil dat al betaald is terugbetaald zou worden en ik daarnaast het klachtengeld terug zou krijgen, precies zoals ik ook gevraagd had.
Vooralsnog heb ik dit aanbod niet geaccepteerd, aangezien het de vraag open laat wat alle andere klanten dan moeten doen. Want stel dat ik accepteer dan is het geschil voorbij en is er geen uitspraak van de Geschillencommissie Telecommunicatie waarop anderen zich kunnen beroepen.
De vraag is dus wat ik jullie en andere klanten dan moet adviseren, allemaal een eigen geschil beginnen om de wijziging voor elkaar te krijgen?
Er wordt overlegd bij en met HN om te kijken hoe dit nu verder moet, wat ik wil is dat er een regeling komt waarbij iedereen die dit wil alsnog de voordeliger bundel kan afsluiten, als dit gebeurt dan zal ik het geschil laten vallen en het aanbod accepteren. Volgende week hoor ik meer hierover.

Daarnaast is mij verteld dat HN in de toekomst wil naar een systeem waarbij de bundelprijzen ook formeel vast liggen gedurende de gehele contractperiode. Daarvoor moeten echter de bestaande tariefvoorwaarden worden aangepast. Indien die ook voor bestaande klanten worden aangepast dan moet er een opt-out voor hen komen (niet akkoord met wijziging voorwaarden is dan grond om het contract zonder verdere verplichtingen te kunnen ontbinden).

Acties:
  • +8Henk 'm!
Haha, gelukt! Ze zijn overstag gegaan.

Acties:
  • +5Henk 'm!
Yup, even een maandje heen en weer switchen. Zo is het altijd al geweest.

Ik ga het geschil bij de Geschillencommissie Telecom nu beëindigen, uiteraard na teruggave klachtengeld.

Zoals ik al eerder aangaf zit er in de toekomst wel een wijziging van de tariefsvoorwaarden aan te komen, waar bestaande klanten tzt mee akkoord moeten gaan. Doe je dat, dan zit je vanaf dan vast aan je bundeltarieven voor de rest van je contract. Indien niet akkoord dan kun je voor een opt-out gaan waarbij je je contract beëindigd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
nice ASW1, ikzelf ben per 10 april weg bij HN, maar super dat je dit gelukt is voor de nog huidige klanten :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja en nee. In die volgorde.

[Voor 60% gewijzigd door ASW1 op 08-04-2017 10:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

xileS schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:21:
[...]
Als je toch Thoorn gebruikt, kan je net zo goed naar de 4000 abo. Is volgens mij nog goedkoper icm met Thoorn, als je genoeg tegoed overhoudt.
Is inderdaad een pak voordeliger. Als je 3000Mb verbruikt bij het 3000Mb Abo, kan je €0 terug bellen. Bij de 4000Mb Abo heb je dan nog €7,50 tegoed over = €4,20 via Thoorn. En dat voor €1 meer ;)
rowicom schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:12:
Werkt het opwaarderen per sms naar 101 ook vanuit het buitenland?
Ik heb nog nooit opgewaardeerd, maar lijkt me wel. Vanuit het buitenland kan je zo ook gewoon je beltegoed opvragen, dus opwaarderen lijkt me ook gewoon mogelijk.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:33
MK1998NL schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Is inderdaad een pak voordeliger. Als je 3000Mb verbruikt bij het 3000Mb Abo, kan je €0 terug bellen. Bij de 4000Mb Abo heb je dan nog €7,50 tegoed over = €4,20 via Thoorn. En dat voor €1 meer ;)
Goed gerekend! Ik heb mijn wijziging naar 3000 Mb geannuleerd, en een 4000 Mb abonnement aangevraagd.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MK1998NL schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 22:03:
[...]

Jouw nieuwe periode gaat in vanaf 17 juni? Je kan je abonnement wijzigen 2 weken voor het ingaan van je nieuwe abonnement. (de 3de dus in jouw geval). Die datum ben je gepasseerd, dus je moet wachten op de nieuwe periode ;)
Nu is het me gelukt! Betaal €1.50 minder per maand en ga er 2800mb per maand op vooruit, plus 4g. _/-\o_

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Lisadr schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:58:
Zijn er mensen die van Ziggo (Vodafone) naar Hollands Nieuwe (Vodafone) zijn gegaan? Wat was jullie ervaring?

Betaal nu 15 euro per maand voor 1.5GB/500min en voor 15 euro per maand heeft HN 4000 MB / MIN / SIM bij een 1-jarige abonnement.
Qua netwerk exact hetzelfde, al is de klantenservice van HN niet geweldig. Daar betaal je ook niet voor ;) Geeft meer value-for-money dan bij Ziggo ;)
WiseDise schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 17:23:
Hollandsnieuwe doet zeker nog niets met VoLTE? Ik bel zeker nog steeds via 3G straks?
Nope en ja. In die volgorde :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22
Anoniem: 34124 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:40:
Ik ga zo bestellen via cashbackxl krijg je nog een beetje cashback 🤔
Ben benieuwd naar het bereik hier aangezien Vodafone en T-Mobile niet echt goed werken op mijn locatie.
Maar Telfort en KPN zijn stukken duurder evenals Simyo.
Dan ga je met Hollands nieuwe ook niet tevreden zijn want die gebruiken het Vodafone netwerk.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Jassy schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:09:
[...]
Dan ga je met Hollands nieuwe ook niet tevreden zijn want die gebruiken het Vodafone netwerk.
Correct, Hollandsnieuwe is een virtuele provider welke opereert over het Vodafone netwerk. Een dochteronderneming van Vodafone dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-03 20:25
Anoniem: 34124 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:42:
Dan vraag ik me nog wel af of een virtuele provider "slechter" is als Vodafone zelf.
Hetzelfde geldt voor aanbieders op het KPN netwerk.
(offtopic): met AH mobiel prepaid gewoon eens geprobeerd om te testen heb ik hier goed bereik is KPN.
Dan toch maar voor Telfort gaan denk ik helaas.
Bekende virtuele aanbieders op het Vodafone netwerk zijn inderdaad schaars. Heb je al eens naar Youfone gekeken op het KPN net? Ook goed te doen qua prijs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Anoniem: 34124 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:42:
Dan vraag ik me nog wel af of een virtuele provider "slechter" is als Vodafone zelf.
Hetzelfde geldt voor aanbieders op het KPN netwerk.
(offtopic): met AH mobiel prepaid gewoon eens geprobeerd om te testen heb ik hier goed bereik is KPN.
Dan toch maar voor Telfort gaan denk ik helaas.
Virtuele providers gebruiken hetzelfde netwerk, dus maak je daar geen zorgen over. Verschil is dat je niet direct de nieuwste technologieën (bijv. VoLTE) of de "service" hebt. Verder geen verschil naast de aantrekkelijkere tarieven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik gebruik Thoorn, de 0,84c per gesprek. Nummer staat in mijn contacten, en geregistreerd met nummerherkenning. Zo hoef je niet constant je pincode in te vullen ;) 8 seconden moet je dan blijven hangen, daarna kan je neerleggen. -€1,30 van je beltegoed, +€0,84 op je Thoorn rekening :) En dat blijven herhalen totdat je bijna niks meer hebt :p

Wordt gewoon uitbetaald op je bankrekening trouwens :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-03 16:16
ASW1 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 07:08:
Op 4G is het of voice of data. Als je beiden tegelijkertijd wilt moet je handmatig 3G forceren.

De bundels zijn trouwens weer aangepast, grotere bundels beschikbaar tot 4 GB en 4g is zonder meerprijs.
Sorry, zie dat hollands nieuwe geen volte onderdteund.

[Voor 22% gewijzigd door AMD and INTEL op 01-07-2017 09:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Dat is inderdaad waar, Hollandsnieuwe ondersteund nog geen VoLTE.

Mijn 4GB bundle is ook bijgeschreven :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Cerberus_tm schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:04:
Op zich wel, maar het maakt heel weinig uit. Boven de 2000 MB speel je denk ik ongeveer quitte met Thoorn. Van 3000 MB naar 4000 MB betaal je €1 extra, en je krijgt er €2 extra tegoed voor. Van je extra tegoed kun je ongeveer de helft terugkrijgen via Thoorn, dus ongeveer €1. Dat was ook precies wat je extra betaalt, dus dan speel je quitte. Voor het verschil tussen 2000 MB en 3000 MB geldt ook ongeveer zoiets: je betaalt €2 extra en je krijgt €3 extra tegoed. Het is natuurlijk op zich wel handig dat je meer reserve hebt voor als je opeens meer MB's nodig hebt.
Zo moet je het niet zien ;)

Even vergelijking tussen 2/3/4GB:
- 2GB = €25 à €11
- 3GB = €28 à €13
- 4GB = €30 à €14

Als je 1GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 2GB: €12,50 = 9 maal bellen = €7,56 = effectief betaald €3,44
- 3GB: €18,66 = 14 maal bellen = €11,76 = effectief betaald €1,24
- 4GB: €22,50 = 17 maal bellen = €14,28 = effectief betaald -€0,28
Als je 2GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 2GB: €0 = 0 maal bellen = €0 = effectief betaald €11
- 3GB: €9,33 = 7 maal bellen = €5,88 = effectief betaald €7,12
- 4GB: €15 = 11 maal bellen = €9,24 = effectief betaald €4,76
Als je 3GB gebruikt is je resterend tegoed:
- 3GB: €0 = 0 maal bellen = €0 = effectief betaald €13
- 4GB: €7,50 = 5 maal bellen = €4,20 = effectief betaald €9,80

4GB is dus altijd de voordeligste keuze ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jogai
Even gevraagd of ik iets eerder kon verlengen, en voor het actietarief, en dat kon. Dus ik ga van Sim Only 500 voor 10 euro naar Sim Only 1000 van 9 euro. Verlengen had weer 10 euro/maand geweest, dus maakt niet zoveel uit, maar gaat om principe. Toch fijn dat ze je als klant tegemoet komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WiseDise
Ik heb momenteel geen 4G met hollandsnieuwe. Ook op Allestoringen.nl zie ik een piek bij de provider. Anderen ook problemen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

mirod schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:37:
Ik overweeg HN icm de iPhone SE. Nu lees ik op internet nogal slechte reviews over HN (Google maar eens). Kan ik beter voor Vodafone of T-Mobile gaan bijvoorbeeld?
Google eens op Vodafone of T-Mobile? ik kom niet verder dan 2 sterren voor iedere provider als ik internet mag geloven. Ik zit nu 5 jaar bij HN en totaal geen enkel probleem gehad. Meerdere keren verlengd met toestel en zonder toestel, een paar keer gewijzigd van abbo allemaal prima gegaan. 1x via twitter wat gevraagd, prima antwoorden.

Zet ik dit op internet, nee waarom niet, het doet wat het moet doen. Meeste mensen gebruiken internet als breekijzer of omdat ze zelf het proces niet snappen.

Zolang je betaalt en snapt hoe een telefoon werkt / niet werkt is HN een prima provider. Net zoals veel andere als je betaalt en snapt hoe een telefoon werkt :)

• MK_
  • Niet online

MK_

WiseDise schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Loopt het bij jou nog via de bankrekening of Bitcoin?
Members only:

• MK_
  • Niet online

MK_

Cerberus_tm schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:53:
HN heeft zeker chille kanten.
^^Top edit :+
Members-only gemaakt, dan kan Google het ook niet lezen ;) Als @WiseDise dat ook ff wil doen... (De quote + je reactie).. :)

Members only:

[Voor 33% gewijzigd door MK_ op 08-08-2017 00:12]

• WiseDise
MK1998NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:03:
[...]

Members-only gemaakt, dan kan Google het ook niet lezen ;) Als @WiseDise dat ook ff wil doen... (De quote + je reactie).. :)

***members only***
Gehoor gegeven aan dat verzoek.

Members only:
Maar niet alle actuele details.

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03 12:32

antonboonstra

6235Wp | WP | Tesla | Zero

Ik heb ooit een Rushwallet aangemaakt om Bitcoins te ontvangen. Er staat op de Thoorn pagina nu alleen "Rushwallet [oude mogelijkheid, momenteel niet aanbevolen]". Waarom het niet (meer) is aanbevolen, heb ik blijkbaar gemist. Wel leuk om te zien dat de 15 euro die ik in januari 2017 in Bitcoins heb laten uitbetalen, nu bijna 50 euro waard is door de stijging van de Bitcoin.

Canon EOS 7D | DJI Mavic Pro | Zero SR | Tesla M3 LR | #vangaslos | PV output 4945Wp | PV output 1290Wp | Tweakers PVOutput lijst

• MK_
  • Niet online

MK_

Abonnementen zijn veranderd!

Nieuwe abonnementen:
[list]
• 1000 €7
• 2000 €10
• 3000 €12
• 5000 €14

Allemaal met 4G internet.

4000 abo is dus komen te vervallen! Maar 5000 units is even duur, dus ik raad aan jullie bundel aan te passen ;)

• xileS
  • Niet online
MK1998NL schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

^^True, doe ik ook :+ Verbruik nog geen GB per maand :P
Ik verbruik laatste tijd bijna niets, heb namelijk een andere simkaart met onbeperkt internet in mijn duosim phone xD.

• magicturbo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-06-2019
choogen schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:24:
Vanochtend kon mijn oude Nokia telefoon opeens geen contact meer maken met het netwerk van HollandsNieuwe. De telefoon stond ingesteld op GSM ipv 3G, voornamelijk om de accuduur te verlengen. Nadat ik de instellingen had aangepast naar 3G kon ik weer verbinding maken met HollandsNieuwe, dus het lijkt er op bellen via GSM niet langer mogelijk is bij HN. Daar hadden ze best iets over mogen communiceren naar mij als klant.
Bekend probleem, zie http://voda.fo/ne/mwb2s

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Een storing dus, bedankt voor je reactie!

• WiseDise
MK1998NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:56:
[...]

Het maximale tegoed wat je kan krijgen is toch €31 (5000 units)? €31+3 = €34 of mis ik iets? :P
Ik heb een 1 jarig contract. Wellicht dat dat het verschil maakt.
nocalimero schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:15:
Ik heb even een vraag: ik heb al jaren een abonnement bij HN. Sinds begin dit jaar (eerst met bijbetaling) heb ik een 4G abonnement.

Nu heb ik sinds 8 oktober jl. een nieuw 1 jarig abonnement (4000 eenheden), met 4G gratis. Maar het lijkt of ik sindsdien niet meer een 4G verbinding heb. Het viel me eerst niet echt op (ben ook nog 2 weken op vakantie in het buitenland geweest, maar de laatste 10 dagen valt het me op dat ik op plekken waar ik eerst een 4G verbinding had, dat nu niet meer heb...

Er is, behalve dan een nieuw 1 jarig contract, niets veranderd. Hetzelfde toestel, dezelfde simkaart, etc. Ook de instelling van de verbinding op mijn Lumia 640 staat "gewoon" op LTE.

Wellicht helpt het als ik weet dat anderen hier (soms) ook last van gehad hebben. Dan kan ik dat ook aangeven bij HN, als ik bel of twitter.
Daar heb ik geen last van. Ik weet wel dat stap 1 in mijn tijd bij HN was: doe een kruistest.

Jou sim in een ander toestel, en de sim van de ander in jou toestel.
Ervaar je het dan ook?

[Voor 66% gewijzigd door WiseDise op 01-11-2017 19:32]

• WiseDise
Bij mij werkt de teller weer!

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
MK1998NL schreef:
Members only:

Per unit is dat dus het minst.

Members only:

• MK_
  • Niet online

MK_

Members only:

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Gelukt *O* .
Dank!

• MK_
  • Niet online

MK_

Je bundel kan je ten alle tijden aanpassen, dus als ze goedkoper worden verander je gewoon van bundel ;)

Edit: huidige tarieven zijn gewoon de standaard tarieven :p

[Voor 23% gewijzigd door MK_ op 24-11-2017 23:25]

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:18
jamy015 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:06:
Niet: geen maandabonnementen
Wel: geen duur buitenbundeltarief als je over je databundel heen gaat
Vooral dat laatste vind ik erg prettig. Je komt gewoon nooit voor vervelende financiële verassingen te staan. Daarnaast is het heel makkelijk om op te waarderen, wanneer je aan je maxi verbruik zit of als je wat extra wilt ivm een vakantie buiten de EU.

• acclo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-05-2022
Mocht iemand binnenkort nog willen verlengen:
Bij MediaMarkt een gratis Nokia 2 Zwart in combinatie met een 2 jarig Hollandsnieuwe abonnement vanaf 10 euro per maand bij verlenging of een nieuw contract:

https://telefoonabonnemen...nement?articles=1636+3111

Bij Mobiel.nl een gratis Motorola Moto C Plus Zwart (16GB/1GB RAM) in combinatie met een 1 of 2 jarig Hollandsnieuwe abonnement:

https://www.mobiel.nl/sma...uwe/hollandsnieuwe-1-jaar

Er komt bij Mobiel.nl sowieso nog €5,69 Thuiskopieheffing en eventueel €2,75 verzendkosten bijop, maar je kan hierbij ook 30 euro vriendenvoordeel claimen. Geen idee hoe het bij MediaMarkt gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 19:52
xileS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:55:
[...]

Had zojuist ook contact met MM opgenomen en die zei als je abonnement verlengd hoef je ook niet te kiezen voor nummerbehoud, maar ze ging het voor zekerheid navragen en zou uiterlijk morgen op terug komen.

Het zal idd gewoon een standaard formulier zijn, die beetje verwarrend is. Er staat idd wel verlenging bij bij marktrelatie en het zal vast wel goed gaan, maar dacht laat ik toch maar even voorzichtig zijn hiermee.

Moest je voor de rest ook geen SIM nummer opgeven?
Nee kan ik me niet herinneren. Wel ouderwets handtekening zetten en bankpas+id inscannen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het is meer dat er bij andere providers soms een specifieke waarschuwing staat dat je alleen kunt roamen op 3G. Met HN kun je gewoon van het volledige Vodafone netwerk gebruik maken, inclusief 4G.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ah op die manier :P Maar ook zonder Vodafone netwerk, ik zit momenteel in België bijvoorbeeld, met 4G via Proximus :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• acclo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-05-2022
Bij Mobiel.nl krijg je nu 500 extra bij de 8/10 euro abonnementen en 1000 extra bij de 12/14 euro abonnementen. De onderstaande actie geldt ook nog steeds voor nieuw en verlengen. Ook krijg je nog 10 euro korting met kortingscode KIESSLIM10. Daarvan wordt €1,56 op je rekening gestort (of +€2,75 bij ophalen). Daarbovenop kan nog de 30 euro vriendenvoordeelcashback komen.
Bij Mobiel.nl een gratis Motorola Moto C Plus Zwart (16GB/1GB RAM) in combinatie met een 1 of 2 jarig Hollandsnieuwe abonnement:

https://www.mobiel.nl/sma...4842%7Chc24-0_0%7Cpv-1429

Er komt bij Mobiel.nl sowieso nog €5,69 Thuiskopieheffing en eventueel €2,75 verzendkosten bijop.
NB €9/1 jaar icl. Motorola is 24 euro extra.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Koos77 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:37:
Stevige aanpassing... zoals ik het lees wordt het maandelijkse bundel-tegoed bij bijv. de grootste bundel (2jr.) 18,= ipv 31,=
Nooo :'( Daar gaat m'n Thoorn winst ;w

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:48
BB-One schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:59:
Natuurlijk is het leuk om te 'thoornen' maar HN heeft voor mij nog steeds de volgende voordelen:
Krijg nu 4000 mb/sms/minuten voor 13 euro, zijn weinig partijen in de markt waar je dat krijgt. Plus als groot voordeel dat buiten de bundel hetzelfde tarief geldt en dat je zelf kan bepalen of je opwaardeert. En dat de belminuten sms en MB uitwisselbaar zijn is natuurlijk ook erg handig.
En je buiten bundel geld meer minuten/MB's waard wat het voor de echte beller/internetter nog goedkoper maakt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Philflow schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:23:
Ik ga regelmatig enkele maanden naar het buitenland en gebruik dan mijn simkaart niet. Begrijp ik het goed dat je dan bij HN je minuten/MBs spaart/meeneemt naar de volgende maand? Ik kan dit nergens terugvinden: https://www.hollandsnieuwe.nl/sim-only#over-je-bundel

Edit: https://www.hollandsnieuw...rvice?FreeSearch=verbruik

Nog steeds niet 100% duidelijk maar als ik het goed begrijp is het antwoord dus nee, "Onze bundels zijn één maand geldig."
Bundels zijn 1 maand geldig. Maar wanneer je teweinig hebt en tegoed bij koopt, dat is langer geldig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

noud schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:23:
Mijn telefoon is aan het begeven en ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met abonnement.
Via de site Belsimpel ben ik op Hollands Nieuwe uitgekomen. Ik heb daar een vraag over,

Het abonnement bestaat uit: 2500 min/sms/ MB 4G per maand. Voor 24 maanden.
Apple iPhone SE 32GB Silver. Ik blijf bij Apple. Vertrouwd.
17 Euro per maand.

Ik zal nu voor het eerst van het internet gebruikmaken in plaats van alleen Wifi. Zowaar Wifi is zal ik wifi gaan gebruiken.
Ik heb verder geen referentiekader of het aantal minuten voor dit abonnement voor mij voldoende is.

In de afgelopen zes maanden was mijn maandelijkse gemiddelde belverbruik: 160 minuten en 65 sms.

Voor mijn telefoon internet denk ik alleen te gebruiken voor route planners/google maps/Telegram/Whatsapp/ beetje dingetjes opzoeken of ticketskopen, (licht internetgebruik denk ik zo)Nouja en vooruit af en toe op Tinder dan en misschien Spotify.
Ik zal er geen internetspelletjes op spelen of vaak filmpjes op kijken.

Wat denken jullie is dit Hollands Nieuwe abonnement voldoende voor mij, gelet met het mogelijke internetverbruik?

Overigens staat op de Belsimpel dat ik 16 Euro aan BelSimpel moeten betalen, waarom?

Het andere abonnement dat mij ook fijn lijkt.

Ben:
300 min/sms
2000 MB 4G
Apple iPhone SE 32GB Black Refurbished
2 jaar
19,40 per maand

Van oudsher bedankt maar weer.
Eerste aanbod is met een nieuwe SE, 2de is duurder met een refurbished toestel. Geen idee waarom je dat dan zou doen om eerlijk te zijn.

Belsimpel kosten geen idee, zou je aan hun moeten vragen.

Voor wat je noemt is de 2500 units bundel ruim voldoende. Bellen/sms zit je aan nog geen 250 units, blijven 2250 MB over. Ruim voldoende. Ik gebruik het voor ongeveer hetzelfde als jou en zit net aan de 1GB/maand.

Mocht het onverwachts te weinig zijn kan je je abonnement altijd naar boven of beneden aanpassen bij Hollandsnieuwe, gaat dan in vanaf de volgende periode. Kost je niks extra's (afgezien het dan geldende tarief voor de hogere abonnementsvorm).

• MK_
  • Niet online

MK_

darksnake88 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:03:
Kan je met de nieuwe abonnementen wel of geen thoorn meer gebruiken?
Kan wel maar de opbrengst is lager (je hebt namelijk minder beltegoed).

• xileS
  • Niet online
@Freakster86 ah helaas, neem aan dat je dit al nagevraagd had? Dan blijft de keuze wat lastiger om wel of niet bij HN te blijven. Mijn abo loopt ook nog tot maart, maar kan bij HN al 4 maanden eerder verlengen. Wellicht komt er nog een andere interessante actie in de tussentijd.

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:49
Je kunt de ING deal aanvragen met code
Members only:
via onderstaande link.

https://directsales.holla..._so/orderform/22079/10464

• Koos77
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-02 07:20
HN heeft de bonus-bundels vergroot: bijv 5000 (2jr) eenh kost nog steeds 14,= maar heeft nu een bonus van 2000eenh.

Neem aan dat nog steeds eerst de bonus wordt aangesproken.

• Jogai
Zomaar een tip, misschien hier al bekend, maar als je nieuwe contract nog niet ingegaan is kan je eenvoudig via deze link annuleren: https://www.hollandsnieuw...ngle.productinfo.overview

Ipv via de klantenservice zoals ze in mails over een nieuw contract, en op verschillende plaatsen op de site schrijven.

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
@Morpheusk Helaas ga je dan de volle mep betalen.Zorg dus dat je op tijd verlengd.
Pagina: 1 2 3 4

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee