My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verlengd tm 5 juli. Ing rentepunten voucher van 25 euro werkt ook hiermee.Mistraller schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 00:32:
Bij mobiel.nl een JBL koptelefoon of 40 euro shoptegoed. Ook bij verlengen! tot 7 jun.
Zojuist toch een oude €5,36 abo verlengd voor de duurste abo en zal icm met SMJB toch meer opleveren.
En zo maak je er een verdienmodel van?xileS schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 02:17:
[...]
Verlengd tm 5 juli. Ing rentepunten voucher van 25 euro werkt ook hiermee.
Zojuist toch een oude €5,36 abo verlengd voor de duurste abo en zal icm met SMJB toch meer opleveren.
Een oud 5 euro abo dat ik nog had lopen wat eigenlijk een hele goede deal was en expres al jaren niet verleng. Na een snelle berekening betaal ik idd liever 12 maanden 6 euro en daarna 12 euro en pak ik gelijk 25 euro cashback en 40 euro waardebon mee via mobiel.nl. Verlenging via HN zelf krijg je niks extras mee, maar zag wel dat daar onbeperkt bellen erbij zat. Dat heb ik toch niet nodig of ik kan het eventueel later alsnog aanzetten.
kak, die rentepunten was ik vergeten te checken. Althans, bij HN wel gekeken maar niet mobiel.nl.xileS schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 02:17:
[...]
Verlengd tm 5 juli. Ing rentepunten voucher van 25 euro werkt ook hiermee.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1022919Mistraller schreef op maandag 6 juli 2026 @ 11:46:
[...]
kak, die rentepunten was ik vergeten te checken. Althans, bij HN wel gekeken maar niet mobiel.nl.
Dit is hem trouwens, krijg als goed is nog 25 euro terug gestort. Helaas is de actie bij mobiel.nl (60 euro koptelefoon of 40 euro waardebon voor accessoires wel voorbij), maar volgens mij komt die ook vaker. Deze combo is denk ik 1 van de voordeligste manieren om te verlengen.
Voor nieuwe klanten zijn er vaker iets betere aanbiedingen, zoals deze momenteel:
https://meervoordeel.nl/sim-only/hollandsnieuwe?duration=2
Onderin staat "Alle bundels inclusief 5.000 MB extra via MeerVoordeel", maar ik zie dat niet terug bij het selecteren.
Deze maand over naar een 40000MB bundel. In het hoofdoverzicht zie ik dit ook. Nu is er 10128MB gebruikt in het overzicht van de maand juli en de bundel is opeens op. Het lijkt wel dat de 10.000MB van mijn oude bundel nog geld. Niet grappig want ik zit momenteel in Griekenland.
Hier een korte review van een ex-Simyo gebruiker (KPN netwerk) gedurende 14 jaar. Hollandsnieuwe is op het Vodafone netwerk hier in Friesland een flinke achteruitgang qua snelheid/bereik/betrouwbaarheid. Heel wisselend bereik en binnen zelfs soms alleen edge of satelliet bereik. Ondanks de grote bundels en de goede deal wel een teleurstelling. Afgelopen week zelfs enkele uren lang (ook op een zakelijk toestel van Vodafone) geen data verbinding zonder dat er geregistreerde storingen waren. Ook in het buitenland pakt Hollands Nieuwe precies de provider die net geen bereik heeft. Na de contractperiode maar weer KPN netwerk.
Sinds een paar weken werkt Voice over WiFi (VoWiFi) niet meer op mijn privételefoon met HollandsNieuwe. Daarom een vraag aan andere HollandsNieuwe-gebruikers: werkt VoWiFi bij jullie wel?
Overigens zie ik in de instellingen van de telefoon de optie voor VoWiFi nog wel. En uiteraard staat die optie aan. Maar het functioneert niet. Mogelijk is een update van mijn telefoon de oorzaak, maar ik check hier dus graag even of het wellicht aan HollandsNieuwe zou kunnen liggen.
Mijn werktelefoon met Vodafone heeft op dezelfde wifinetwerken overigens wél VoWiFi, dus het ligt niet aan de wifi.
Overigens zie ik in de instellingen van de telefoon de optie voor VoWiFi nog wel. En uiteraard staat die optie aan. Maar het functioneert niet. Mogelijk is een update van mijn telefoon de oorzaak, maar ik check hier dus graag even of het wellicht aan HollandsNieuwe zou kunnen liggen.
Mijn werktelefoon met Vodafone heeft op dezelfde wifinetwerken overigens wél VoWiFi, dus het ligt niet aan de wifi.
Eerste idee dat bij mij opkomt. Heb je sim van je prive/zaak al even omgewisseld om te testen of het aan je telefoon ligt?hherrie schreef op maandag 20 juli 2026 @ 09:09:
Sinds een paar weken werkt Voice over WiFi (VoWiFi) niet meer op mijn privételefoon met HollandsNieuwe. Daarom een vraag aan andere HollandsNieuwe-gebruikers: werkt VoWiFi bij jullie wel?
Wat dom dat ik daar niet aan heb gedacht...
Werk-sim in privételefoon: geen VoWiFi. Privé-sim in werktelefoon: wel VoWiFi. Blijkbaar ligt het dus aan mijn privételefoon. Het lijkt erop dat de laatste update van mijn telefoon VoWiFi heeft gesloopt.
Werk-sim in privételefoon: geen VoWiFi. Privé-sim in werktelefoon: wel VoWiFi. Blijkbaar ligt het dus aan mijn privételefoon. Het lijkt erop dat de laatste update van mijn telefoon VoWiFi heeft gesloopt.
Kent iemand nog een manier om een vraag bij de servicedesk te escaleren?
Beloofde aanpassing doen draait nu al meer dan een maand rondjes, met telkens weer onzin antwoorden van mensen met teveel haast.
Beloofde aanpassing doen draait nu al meer dan een maand rondjes, met telkens weer onzin antwoorden van mensen met teveel haast.
Zeker, dat is je contract opzeggen wegens slechte service. Dan gaan ze of opeens rennen, of je bent weg en hebt er geen last meer van.Gwaihir schreef op maandag 20 juli 2026 @ 12:55:
Kent iemand nog een manier om een vraag bij de servicedesk te escaleren?
Gewoon even bellen! In het begin even nodig gehad met meerdere abonnementen en altijd opgelost.
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie