• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

jeanj schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:34:
[...]

Vreemd er is mijn aan de telefoon wel verteld dat het kon, maar het lukt mij ook niet
Ga morgen wel weer bellen
Weer gebeld, en nu wordt beweert dat het alleen voor nieuwe klanten is (terwijl in de voorwaarden alleen staat voor nieuwe abonnementen, en aangezien we een nieuw hoger abonnement willen afsluiten vind ik dat het verzoek er aan voldoet.)
Omdat het hier niet om een abonnement voor mij gaat, ga ik het niet doen. Maar anders zou ik opzeggen, en dan een nieuwe abonnement afsluiten. We gaan wel voor de normale verlenging, maar ik ga hem adviseren voor een max jaar te doen, het is niet echt een goede blackfriday deal....

Goed dat ik het weet voor volgend jaar, mijn abonnement loopt tot september, dan ben ik weg naar een concurrent of prepaid, en dan terug voor de blackfriday deal

[ Voor 19% gewijzigd door jeanj op 21-11-2025 14:47 ]

Everything is better with Bluetooth

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12 18:21
blottle schreef op zondag 16 november 2025 @ 22:10:
Zijn er bij wie het activeren van een esim wel werkt? Bij mij sluit de app gewoon af na het aanklikken “eSIM op dit apparaat”. Of het scherm wordt helemaal wit.
Bij mijn vrouw hetzelfde.

We hebben allebei een iPhone. App is up to date. iPhone Air is onderweg waar alleen eSIM op kan en na aankondiging van HN dat ze eSIM ondersteunen vanuit gegaan dat dit ook op iPhone zou werken.
Dit probleem speelt helaas nog steeds. Nieuwe iPhone 17 Pro. Bestel esim en poef, app vliegt eruit.

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-12 21:12
CarbonCopy schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:01:
[...]

Dit probleem speelt helaas nog steeds. Nieuwe iPhone 17 Pro. Bestel esim en poef, app vliegt eruit.
Ja dit is drama bij HN. Wat wel weer goed werkt is even bellen, aangeven dat je een eSIM wilt. Dan krijg je direct een e-mailtje met instructies. In 1 belletje heb ik allebei onze e-sims kunnen regelen.

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:12
[...]

In het weekend is er een update van de app geweest, versie 12.1.1. Heb je daar dit probleem nog steeds?

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12 18:21
michaelw1998 schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:33:
[...]

In het weekend is er een update van de app geweest, versie 12.1.1. Heb je daar dit probleem nog steeds?
Yes, op zowel iPhone 13 Pro als 17 Pro.

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-12 10:47
[...]

Bij mij op 12 november 2025 zonder problemen kunnen installeren via de HN app op een iPhone 16Pro. Het is dus niet een algemeen probleem.
Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie