Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

HollandsNieuwe: Discussie- en ervaringentopic Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste
Acties:

• Mr_gadget
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Heb sinds ik mijn internet opnieuw moest instellen het idee dat het gespreksgeluid anders is? Hebben jullie dit ook gemerkt? Is HN naar een nieuwe techniek overgestapt oid? Had het idee alsof ik met Whatsapp aan het bellen was..

• Lieuwe15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:41
Vermoedelijk is dat HD Voice. Dat merkte ik ook al op laatst bij het bellen naar een andere HN klant.
Bij de ene persoon en netwerk wel duidelijk en bij de ander niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zie dat het alweer even geleden is dat er gepost is. Maar mijn vrouw heft ook flinke problemen met HN. Ze heeft geregeld geen dataverbinding.

HN schuift dit op de bundels die leeg zouden zijn. Uit en aanzetten van de automatishce upgrade werkt niet. Nog niet opgelost dus :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:50
quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:14:
Ze heeft geregeld geen dataverbinding.

HN schuift dit op de bundels die leeg zouden zijn.
Je kunt toch zelf even kijken of de bundel op is? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, in de basis klopt dat ook wel, maar als je uitgaat van automatische upgrade is dat natuurlijk niet de bedoeling. Iig werkt het allemaal niet zoals bedoeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ASW1
Afgezien van het eigenlijke probleem (dat automatisch opwaarderen blijkbaar niet goed werkt), kun je niet beter de bundel wijzigen en wat ruimer kiezen wanneer die regelmatig op gaat?

En is er wel genoeg saldo op de rekening voor het opwaarderen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Van het resterende tegoed is geldig tot 4e van de maand stond er altijd op mijn Hollandsnieuwe. En kreeg altijd op de 4e ook mijn nieuwe beltegoed.
Pas geleden heb ik verlengd voor de nieuwe abonnementsvorm en nu staat er: Van het resterende tegoed is geldig tot 3e van de maand. Dus ik verwacht op de 3e (vandaag dus) nieuwe beltegoed, maar die heb ik niet gekregen.
Ik neem aan dat dit bij mij nog steeds op de 4e plaats vind dan en dat het niet klopt dat er nu 3e van de maand staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pino1985
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
Ik heb nu 2x 2 jaar een hn abo gehad van 275 bundel 500mb en onbeperkt sms. En dat voor 12¤ p/m.
Dit alles naar tevredenheid trouwens, alleen 1x na simwissel even contact gehad met klantenservice voor een probleem met databundel, na een reset was dat destijds zo opgelost.

Om dat ik altijd tevreden ben geweest blijf ik toch hopen op 4G support van hn, dat is namelijk wel iets geworden wat ik graag zou willen hebben bij de volgende sim only die ik afsluit. Over 5mnd loopt mijn abo af bij hn.

Nu er vooral het afgelopen jaar meer gestunt wordt met abo's met 4G (tele2, ben) zou je toch kunnen verwachten dat hn dan ook eens gaat beginnen met 4G? (wens vd gedachte) ;)

Is er iemand hier in de GoT die wat meer info heeft over hn? En iets kan vertellen over toekomstige 4G support?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
  • Nu online
quote:
Pino1985 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:08:]
Is er iemand hier in de GoT die wat meer info heeft over hn? En iets kan vertellen over toekomstige 4G support?
Ja die zijn hier zeker, en ze verkondigen ook vanalles ;)

• giovanni2903
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 23-03 23:56
quote:
Pino1985 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:08:
Ik heb nu 2x 2 jaar een hn abo gehad van 275 bundel 500mb en onbeperkt sms. En dat voor 12¤ p/m.
Dit alles naar tevredenheid trouwens, alleen 1x na simwissel even contact gehad met klantenservice voor een probleem met databundel, na een reset was dat destijds zo opgelost.

Om dat ik altijd tevreden ben geweest blijf ik toch hopen op 4G support van hn, dat is namelijk wel iets geworden wat ik graag zou willen hebben bij de volgende sim only die ik afsluit. Over 5mnd loopt mijn abo af bij hn.

Nu er vooral het afgelopen jaar meer gestunt wordt met abo's met 4G (tele2, ben) zou je toch kunnen verwachten dat hn dan ook eens gaat beginnen met 4G? (wens vd gedachte) ;)

ze zeggen van alles, maar er klopt niks van. denk dat je nog wel een jaartje mag wachten tot HN er een keer mee komt. zou lekker overstappen naar een andere provider die wél goedkope 4G abo's hebben :)

PS3/4: Gi0vanni2903 - Xperia Z2 - PC: http://oi63.tinypic.com/200z7yw.jpg

• ASW1
Misschien houdt HN er wel mee op wanneer 3G wordt uitgefaseerd. >:)

• Pino1985
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
Haha lekker die replies!
Ik bedoelde ook niet die ene user met de glazenbol van een tijdje terug. Dan hadden we met 1 april (troll) 4G gehad geloof ik :P

Nee dan gaat het een andere provider worden. Thanks anyway.

• giovanni2903
quote:
ASW1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:32:
Misschien houdt HN er wel mee op wanneer 3G wordt uitgefaseerd. >:)
*knip*. Dit voegt niks toe en schelden doe je maar op Facebook.

rens-br wijzigde deze reactie 21-06-2016 15:35 (17%)

• HBSVDK
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:41
quote:
giovanni2903 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:01:
[...]

[mbr]*knip*. Dit voegt niks toe en schelden doe je maar op Facebook.[/]
Ergens vind ik het wel jammer dat die reacties worden weg geknipt.. Kan er altijd heerlijk van genieten }:O

• giovanni2903
quote:
HBSVDK schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Ergens vind ik het wel jammer dat die reacties worden weg geknipt.. Kan er altijd heerlijk van genieten }:O
haha begrijp ik, tis gewoon een bagger provider en dat mag best gezegd worden..

• NIMIC
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Eigenlijk heb ik nooit last van problemen die hier genoemd worden.
Prima bereik, altijd op tijd tegoed toegevoegd. Facturen prima in orde.

Ze leveren wat ze beloven.
Dat mag ook een keer gezegd worden.

• wizai
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:31

wizai

~~~ [[╔╩╗]] ~~~

Ook ik heb (nog) geen problemen met HN, alles prima geregeld.
Wat ik wel mis, is een app waarmee je je huidige bel- en data tegoed kan zien.

Door te "bellen" naar *101# kun je je tegoed wel zien, maar dit is alleen zichtbaar in euro's.
Niet in MB's.

• NIMIC
  • Niet online
De apps zijn er wel, wel alleen in euro.

Apple:
https://itunes.apple.com/...dsnieuwe/id609612491?mt=8

Android:
Google Play: hollandsnieuwe

• giovanni2903
beetje jammer dat deze app al jaren niet is vernieuwd en dus niet geschikt zijn voor de nieuwe abonnementen. ook liggen de widgets er heel vaak uit..

• rotvogel
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:47

rotvogel

Linux gebruiker sinds 1996

Met Hollands Nieuwe heb ik bijna twee jaar ervaring. Abonnement met bescheiden databundel. Ik heb dit abonnement eigenlijk nooit echt opgebruikt, ik hield altijd veel belminuten en data over. Belminuten waren drie maanden geldig, data was je kwijt.
Eind maart werd door toedoen van HN ineens de maandelijkse incasso te laat ingehouden waardoor ik ineens moest gaan betalen voor mijn data omdat het tegoed nog niet was bijgeschreven aan het begin van de maand.
Aangezien ik in mijn buurt en ook op mijn werk last had van zeer slecht bereik van het Vodafone netwerk was dit voor mij de druppel. Ik heb HN in gebreke gesteld en uiteraard wilden ze hier niet op ingaan. Na een tirade op social media (Twitter en Facebook) heb ik toch voor elkaar gekregen dat ze het nog vier maanden durende abonnement hebben ontbonden. Ik blij en zij waarschijnlijk ook wel.

I read your email. PVOutput

• ASW1
Tsja, laat mij eens een provider zien waar geen klachten over zijn.
Meestal gaat het goed, totdat het een keer niet goed gaat.

Hier weinig klachten over HN.
Het enige superirritante was dat de nieuwe bundel altijd at random op dag 1, 2 of soms zelfs dag 3 van de nieuwe periode werd bijgeschreven. Vaak bij ze over geklaagd ook.
Sinds een paar maanden gaat dat echter goed; wanneer ik 's ochtends vroeg op dag 1 van de nieuwe periode kijk dan staat het nieuwe tegoed er al.

• NIMIC
  • Niet online
quote:
giovanni2903 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 01:00:
beetje jammer dat deze app al jaren niet is vernieuwd en dus niet geschikt zijn voor de nieuwe abonnementen. ook liggen de widgets er heel vaak uit..
Wat voor abonnement heb je dan dat dit niet werkt?
Ik heb gewoon een 2000 MB/SMS/MIN abonnement wat nu nog te bestellen is. Daar werkt het prima voor.

Resterend tegoed wordt getoond voor deze maand, en er wordt aangegeven wat de looptijd van de bundel is.

• ASW1
Jammer aan de app is dat het tegoed in ¤ wordt weergegeven en niet in overgebleven MB/min/sms; het zou fijn zijn als je dat ook kon zien.

Wat ik verder irritant aan de app vind is dat je niet kunt zien hoe lang het tegoed geldig is; alles wordt op 1 hoop gegooid ook al zijn het verschillende verloopdata.
Maar goed, even op de website inloggen is ook niet veel werk.

Beltegoed staat tegenwoordig altijd 's ochtends vroeg op de 1e van de nieuwe maand bijgeschreven dus daar heb ik niets meer over te klagen (dat was een half jaar geleden nog wel anders).

• giovanni2903
quote:
NIMIC schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:10:
[...]

Wat voor abonnement heb je dan dat dit niet werkt?
Ik heb gewoon een 2000 MB/SMS/MIN abonnement wat nu nog te bestellen is. Daar werkt het prima voor.

Resterend tegoed wordt getoond voor deze maand, en er wordt aangegeven wat de looptijd van de bundel is.
voor mij is het geen probleem, want ik heb nog een "oud" abonnement. maar de nieuwe abonnementen worden niet helemaal weergegeven zoals het zou moeten (zie de reactie boven deze). ik moet nog 9 maanden en dan ga ik voor een lekker groot goedkopere bundel bij een andere provider. ben trouwens wel blij dat het tegoed nu elke keer al snachts word bijgeschreven ipv soms pas om 1 uur smiddags :)

• houthakker
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:44
Sinds een paar weken terug een hollandsnieuwe abonnement afgesloten. Probeerde mijn toestel door te schakelen, maar lukt maar niet, met geen enkele code en ook niet met een ander toestel.

Dus klantenservice gebeld:
HN: "Ja dat is niet mogelijk",
IK: "Word deze functie niet ondersteund dan, staat gewoon op de website"
HN: "Ja dit heeft gewerkt maar is nu stuk"
Ik: "Ok..."

Is toch wel een functie die ik veel gebruik. Andere mensen met deze ervaring of verklaring?

Specs

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:37

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Is bij mij ook al meer dan een jaar niet werkzaam.
Dus nu schakel ik mijn werkmobiel maar door naar mijn privé mobiel. Maar handig is het inderdaad niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ASW1
quote:
ASW1 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 07:51:
Het enige superirritante was dat de nieuwe bundel altijd at random op dag 1, 2 of soms zelfs dag 3 van de nieuwe periode werd bijgeschreven. Vaak bij ze over geklaagd ook.
Sinds een paar maanden gaat dat echter goed; wanneer ik 's ochtends vroeg op dag 1 van de nieuwe periode kijk dan staat het nieuwe tegoed er al.
Helaas, te vroeg gejuicht. :(
Zoals vanouds is de bundel weer eens niet bijgeschreven vanochtend.

edit 8:43
Nu wel bijgeschreven. Close, but no cigar.

ASW1 wijzigde deze reactie 01-07-2016 08:43 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:27
Mijn nummer is op 22/4 uitgeporteerd naar Tele2. Tot mijn verbazing blijft HN geld van mijn rekening schrijven. Toch maar een mailtje gestuurd, krijg ik de volgende reactie:
quote:
Hartelijk dank voor uw email. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.

U heeft vragen over uw abonnement. In het systeem kan ik niet zien dat uw abonnement opgezegd is. Dit is dan ook de reden waarom wij van uw rekening incasseren. Uw abonnement Sim Only 300 inclusief toestel is nog steeds actief.
Ik ben maar begonnen met de laatste twee incasso's te storneren en een kribbig mailtje naar HN dat een abonnement waarvan het nummer uitgelorteerd is, onmogelijk nog actief kan zijn en dat ik ze twee weken de kans heef om dit recht te zetten ... Het gestuntel is duidelijk nog niet klaar daar.

Lumia's 640XL, 830, 930, 950 en 950XL iPad 2 32gb iPad Air

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ASW1
Was het abonnement wel afgelopen dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PinokkioTV
De contractperiode was voorbij en een aanvraag voor nummerbehoud door een andere provider gekdt als opzegging. Dus ja, het abonnement was opgezegd :)

Samenvattend gaat nummerbehoud als volgt in zijn werk:
- Je vult de benodigde gegevens in op het contract;
- Typhone.nl regelt de overstap van je nummer en zegt je oude abonnement op;
- Je krijgt bericht van je nieuwe provider wanneer het nummer overgezet wordt;
- Je blijft tot die datum gebruikmaken van je oude simkaart;
- Je oude simkaart stopt met werken op de datum van het nummerbehoud;
- Je zet je toestel uit, plaatst de nieuwe simkaart in het toestel, zet deze weer aan en maakt gebruik van uw nieuwe abonnement en eigen nummer.

Doe ik al jaren zo, dit is de eerste keer dat het mis gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erwin
  • Nu online
quote:
PinokkioTV schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:29:
Mijn nummer is op 22/4 uitgeporteerd naar Tele2. Tot mijn verbazing blijft HN geld van mijn rekening schrijven. Toch maar een mailtje gestuurd, krijg ik de volgende reactie:

[...]

Ik ben maar begonnen met de laatste twee incasso's te storneren en een kribbig mailtje naar HN dat een abonnement waarvan het nummer uitgelorteerd is, onmogelijk nog actief kan zijn en dat ik ze twee weken de kans heef om dit recht te zetten ... Het gestuntel is duidelijk nog niet klaar daar.
Vriend van me is al vanaf vorig jaar november bezig het nummer van zijn HN abo naar een VF pre-paid te porteren. Tot nu toe weinig succesvol 8)7 .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giovanni2903
zag laatst weer een reclame van ze op TV, dit mocht pas wanneer de boel helemaal was opgelost daar. blijkbaar is et nog steeds niet geweldig :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spook68
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-02 15:20
Zijn er meer mensen met het volgende probleem?

Iemand probeert me te bellen. Dit gesprek krijg ik niet binnen hoewel ik wel bereik heb en ik net heb gebeld.
Na enige tijd krijg ik een sms dat iemand me heeft gebeld (ook niet altijd), eventueel met voicemail.
Op de plek waar ik dan ben heb ik voldoende netwerk om te bellen.

Ik heb een iPhone 5, laatste updates staan er op.
HN SIM only abo

Deze klacht heb ik bij HN neergelegd maar ze draaien er om heen en geven geen goed antwoord.

Update:
Ik ben bij BelCompany langs geweest om hun het probleem voor te leggen. Na enig telefoonverkeer bleek dat de TD van HN het probleem niet goed had begrepen. Op verzoek van BC is er wel een technisch onderzoek gestart. Verder heb ik een nieuwe SIM en is de voicemail uitgezet. Voicemail schijnt problemen te veroorzaken.
Met de nieuwe SIM heb ik beter ontvangst in huis: ik ben verstaanbaar in de hele huiskamer en dat was met de oude Sim niet.
Als je een klacht in dient bij HN krijg je een ticketnummer. Neem dat mee als je naar BC gaat.

Wordt vervolgd.

spook68 wijzigde deze reactie 12-07-2016 13:21 (36%)
Reden: Nieuwe informatie

• Tanooki
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:23
quote:
spook68 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:08:
Zijn er meer mensen met het volgende probleem?

Iemand probeert me te bellen. Dit gesprek krijg ik niet binnen hoewel ik wel bereik heb en ik net heb gebeld.
Na enige tijd krijg ik een sms dat iemand me heeft gebeld (ook niet altijd), eventueel met voicemail.
Op de plek waar ik dan ben heb ik voldoende netwerk om te bellen.

Ik heb een iPhone 5, laatste updates staan er op.
HN SIM only abo

Deze klacht heb ik bij HN neergelegd maar ze draaien er om heen en geven geen goed antwoord.
Je bent niet de enige met dit probleem:

[Nexus 6] Geen service of alleen noodoproepen

Kennelijk ligt de oorzaak bij HollandsNieuwe

Tanooki wijzigde deze reactie 07-07-2016 20:16 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 02:01
Lekker die Hollandse Nieuwe. We hebben 27 juni een abonnement afgesloten samen met een 5S. Daar adverteren ze je helemaal suf mee. Pas na het betalen van de aanbetaling krijgen we ineens een mailtje dat de 5S helemaal niet op voorraad is.

Het is nu 8 juli en we hebben nog steeds niets ontvangen, terwijl het een cadeau was voor onze zoon die 12 is geworden. Maar je wordt wel overal gek gegooid met reclame dat je nu de iPhone 5S erbij kan nemen.

Nergens op de site staat dat hij niet op voorraad is en met het EK adverteren ze er mee in de pauze zonder er ook bij te vertellen dat ze hem helemaal niet kunnen leveren.

Waardeloos bedrijf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-03 17:30
Weet iemand van jullie of en hoe je handmatig kan laten doorschakelen bij geen bereik?
Ik probeer de codes zoals vermeld op de website werken niet.

Iemand een idee?

• fifa4ever
  • Laatst online: 23-03 20:39
Ik heb een contract bij Hollandsnieuwe tot 06-10-2016. Namelijk een Simonly 275 + 500 MB voor ¤11 euro/ maand.

Nu zag ik op mijn hollandsnieuwe een overstap mogelijkheid naar Simonly 1000 (mb/min/sms) voor ¤10 euro/maand. DIt is dus goedkoper en ik heb veel meer MB, wat ik steeds meer nodig heb,

Weet iemand of de looptijd van mijn contract ook verandert wanneer ik overstap via mijn hollandsnieuwe? Ik kan hier niks over vinden. Alvast bedankt.

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:37

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Dat staat volgens mij in die overstapvoorwaarden. Bij mijn vrouw was dat niet het geval, let wel dat het meenemen van minuten anders geregeld is in de nieuwe versie.

• ASW1
Je contractdatum verandert niet, wel de voorwaarden. Belangrijkste verschil is dat je tegoed geen 3 maar nog 1 maand geldig blijft.

• xileS
  • Niet online
Ik neem aan dat je dan een nieuw jaar/2 jaar contract aangaat toch?

• erik_1988
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22-07-2016
Ik heb sinds dit jaar een abonnement bij Hollandsnieuwe. Lekker goedkoop en handig dat je MB's en min/sms'jes uit dezelfde bundel kunt gebruiken. Sinds twee maanden heb ik last van onverklaarbaar hoog dataverbruik. M'n rekening geeft aan dat ik op hele rare momenten veel MB's heb verbruikt. Midden in de nacht bijvoorbeeld :? Ik las in dit artikel dat er meer mensen last van hebben. Hebben jullie hier ervaringen mee? En wilde Hollandsnieuwe jullie wel helpen? Tegen mij zeiden ze dat het aan mijn verbruik lag, maar ik weet zeker dat ik m'n telefoon 's nachts niet heb gebruikt...

• ASW1
Wat zegt je telefoon over je datagebruik?

Ik heb zelf een tijdje terug onverklaarbaar hoog datagebruik gehand.
"android OS" had in twee weken tijd ineens iets van 600MB background data opgeslurpt, volkomen absurd natuurlijk, vaak zelfs wanneer wifi gewoon aanstond. Ik heb de rom er opnieuw opgeflashed en sindsdien is het niet meer teruggekomen.
Dat soort dingen zal wel eens vaker voorkomen, maar daar kun je je provider niet de schuld van geven tenzij je zeker weet dat je toestel die data niet verbruikt kan hebben.

• erik_1988
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22-07-2016
Dankjewel voor de tip, maar hoe flash je de rom van je telefoon? Werkt het ook als je je telefoon opnieuw installeert?

• ASW1
Beantwoord nu eens eerst mijn eerste vraag, namelijk wat zegt je telefoon over het datagebruik?

• Mr_gadget
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Heb mijn abbonement oplaten zeggen maar het opzeggen ging bij Ben eerst fout. Maar nu heb ik gisteren weer nieuw tegoed gekregen terwijl de 26ste mijn nummer wordt overgezet en het tegoed vervalt :|
Weet iemand of dit nog naar ratio wordt gecrediteerd of moet ik alles op thoornen?

• ASW1
8) Als ik m'n volledige bundel opthoorn dat levert dat zelfs iets meer op dan het me kost.
Dus ik zeg opmaken.

• BB-One
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:13
Met de telefoon van mijn vrouw kan ik niet meer het nummer van Thoorn bellen. Terwijl ik ook HN heb en het nog wel kan? Iemand ervaring mee? (en vooral hoe kan het weer activeren :) )

• Erwin
  • Nu online
En wanneer gaan we nou naar 4G dan? :+

• giovanni2903
quote:
BB-One schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:36:
Met de telefoon van mijn vrouw kan ik niet meer het nummer van Thoorn bellen. Terwijl ik ook HN heb en het nog wel kan? Iemand ervaring mee? (en vooral hoe kan het weer activeren :) )
heb ook wel is gehad dat het nummer tijdelijk geblokkeerd was, na een paar maanden deed ie et weer :S

• giovanni2903
quote:
Erwin schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:56:
En wanneer gaan we nou naar 4G dan? :+
ooit, als 5g al uit is bij andere providers :P

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:55
Even een vraagje namens een kennis. Ze heeft hollandsnieuwe, maar sinds begin deze week kan ze niks meer. Geen internet, telefoon of sms. Toestel meld zich wel aan op het netwerk, er is H+ verbinding alleen komt er geen data door.

Wat kan hier aan de hand zijn? Lijkt me sterk dat Vodafone een week lang eruit ligt.

• PinokkioTV
Sim in ander toestel geprobeerd? Andere sim in haar toestel geprobeerd?

• krakendmodem
Ook geprobeerd. Sim/telefoon swap werkte niet. Bellen werkte niet, verbinding wordt direct verbroken.

Apn instellingen ook gewijzigd naar live.Vodafone.com, maar dit werkt ook niet.

Bellen naar de helpdesk wil ook niet, die zijn gesloten. Loop morgen wel even een belcompany binnen.

edit: Ik kan wel bellen vanaf mijn KPN nummer naar haar HN nummer, dan gaat de telefoon ook over. Maar uitgaand vanaf haar telefoon gaat dus niet.

Ze is niet over de bundel heen.

krakendmodem wijzigde deze reactie 14-10-2016 20:32 (24%)

• alwinuzz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:03
Weet je zeker dat ze niet over haar bundel heen is? Want wat je beschrijft had ik ook, precies hetzelfde verhaal. Ik dacht dat mn telefoon stuk was oid, maar bleek dus gwn beltegoed op... Echt idioot, vroeger kreeg ik nog een waarschuwing sms maar ineens niet meer.
Maak anders 5 euro opwaarderen over, kijken of dat het probleem oplost.

• xileS
  • Niet online
Waarom onnodig opwaarderen? Je kan online gewoon zien hoeveel beltegoed je hebt of even anders bellen naar *101#, krijg je SMS met hoeveel tegoed je hebt..

• chippie777
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
Juist dat opwaarderen vind ik een handige optie van HN. Ik heb een goedkoop abo voor mijn kinderen bij HN. Ze kunnen niet over de bundel heen, wat ik heel prettig vind. Is de bundel op dan kunnen ze zelf opwaarderen op een heel eenvoudige manier. Ik ben op dit moment weer aan het kijken voor abo verlenging maar denk toch echt om bij HN te blijven. Er is volgens mij geen andere provider waar je niet over je bundel heen kan. (Met simpel kan je een plafond instellen maar kan je dan ook nog extra bijladen?) Kortom ik vind het een prima budget provider die zeer geschikt is om niet voor vervelende verassingen te komen te staan van een hoge maandafrekening.

• ASW1
quote:
chippie777 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:55:
Ze kunnen niet over de bundel heen, wat ik heel prettig vind....
Kortom ik vind het een prima budget provider die zeer geschikt is om niet voor vervelende verassingen te komen te staan van een hoge maandafrekening.
Mee eens.
En nooit buiten-de-bundelkosten, alles en dan ook echt alles wordt uit de bundel afgerekend, ook buitenland, betaalde nummers en diensten. Heeft volgens mij geen enkele andere provider.
Je kunt hooguit per ongeluk je bundel erdoorheen jagen, maar je kunt nooit per ongeluk kosten maken.

• jeanj
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Dat is voor mij ook de reden dat ik bij HN blijf.

Everything is better with Bluetooth

• krakendmodem
quote:
alwinuzz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:54:
Weet je zeker dat ze niet over haar bundel heen is? Want wat je beschrijft had ik ook, precies hetzelfde verhaal. Ik dacht dat mn telefoon stuk was oid, maar bleek dus gwn beltegoed op... Echt idioot, vroeger kreeg ik nog een waarschuwing sms maar ineens niet meer.
Maak anders 5 euro opwaarderen over, kijken of dat het probleem oplost.
Heb gisteravond even 10 euro overgemaakt. Kreeg daarna direct een foutmelding op de website dat er iets mis was gegaan. De 10 euro was wel afgeschreven. Uiteindelijk kregen we een paar minuten later een melding dat het geld was bijgeschreven.

En inderdaad, toen werkte het weer. Blijkbaar was het tegoed op. Erg vreemd, aangezien ze nog voor 2 euro tegoed had toen ik het vrijdagavond had gecontroleerd.

Desondanks vind ik het een waardeloos systeem. Als je 10 minuten belt ben je meteen 10MB kwijt. Vreemd systeem. Snap het principe, maar heb liever het systeem dat MB's en belminuten van elkaar los staan. Ik heb namelijk voor dat bedrag van 10 euro 2GB/200min/spotify Premium. En niet dat ik twee keer per maand moet opwaarderen.

krakendmodem wijzigde deze reactie 16-10-2016 16:18 (10%)

• xileS
  • Niet online
Je gaf aan dat ze niet over haar bundel is, maar blijkbaar is ze dat wel begrijp ik. Misschien gebruikt ze op het achtergrond onnodig veel data, dat ze daarvoor teveel heeft verbruikt.

Zo waardeloos is het systeem niet. Alles uit 1 bundel, dus ook buitenland kosten. Nooit zomaar dus buiten de bundel kosten, tenzij je moet opwaarderen (zoals je hierboven ook al kan lezen). Als je vaak moet opwaarderen kan je idd beter voor een andere abo gaan..
Heeft iemand al enig idee of er 4G gaat komen?

Jongens, ik denk erover om over te stappen op Telfort. Dan heb je 4G en betaal je ook nog iets minder. En je zit op het KPN-netwerk, dat toch echt betere dekking heeft in buitengebieden. En je kunt minuten/data 3 maanden meenemen bij Telfort, terwijl dat niet meer kan bij de nieuwe Hollands Nieuwe.

En je kunt maandelijks ¤5 korting krijgen als je ook vast Internet bij Telfort hebt; ik moet al een hele tijd ook een nieuw vast abonnement nemen, maar ik heb wel echt een hekel aan koppelverkoop...

• alwinuzz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:03
quote:
HvanderT schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

Heb gisteravond even 10 euro overgemaakt. Kreeg daarna direct een foutmelding op de website dat er iets mis was gegaan. De 10 euro was wel afgeschreven. Uiteindelijk kregen we een paar minuten later een melding dat het geld was bijgeschreven.

En inderdaad, toen werkte het weer. Blijkbaar was het tegoed op. Erg vreemd, aangezien ze nog voor 2 euro tegoed had toen ik het vrijdagavond had gecontroleerd.

Desondanks vind ik het een waardeloos systeem. Als je 10 minuten belt ben je meteen 10MB kwijt. Vreemd systeem. Snap het principe, maar heb liever het systeem dat MB's en belminuten van elkaar los staan. Ik heb namelijk voor dat bedrag van 10 euro 2GB/200min/spotify Premium. En niet dat ik twee keer per maand moet opwaarderen.
Fijn dat het is opgelost, en over het systeem,tja... Ik ben er blij mee, dat is juist het hele idee van hn.

Maar het idiote is dat je geen notificatie krijgt als je beltegoed op is. Geen sms geen mail, niets (ook niet aan te zetten in je account). Dan kan je ineens niets meer, verwarring en stress overal. Heb het zelf meegemaakt.

• ASW1
Ik heb de app van HN geïnstalleerd. Lelijke, antieke app maar je kunt wel je tegoed zien.
Als ik de ervaringen hierboven zo lees dan weet niemand dat die app bestaat, of vergeten jullie dan erop te kijken?
Wanneer je meerdere nummers op 1 account hebt staan kun je die ook bekijken.

• xileS
  • Niet online
Ik krijg wel sms'jes hoor:
"Let op: Je saldo is nu lager dan 3 euro. Opwaarderen kan online via hollandsnieuwe.nl."

"Let op: je beltegoed is bijna op. Wil je kunnen blijven bellen, waardeer dan op via hollandsnieuwe.nl/opwaarderen."

En zoals eerder vermeld kan je gewoon overal je tegoed zien idd, in mijn hollandsnieuwe op de site. In de app. De Android app heeft ook een widget, waar je saldo direct kunt zien zonder app te openen. En anders gratis (in buitenland handig) bellen naar *101#, krijg je een smsje met je tegoed.

• ASW1
quote:
xileS schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:49:
De Android app heeft ook een widget, waar je saldo direct kunt zien zonder app te openen.
Hee, dat wist ik dan weer niet. _/-\o_
Prachtige minimalistische widget om met een scheef ook vanzelf je tegoed in de gaten te houden.

Je moet alleen wel die tweede widget kiezen; niet de eerste waar "data" bijstaat.

• mathman
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-03 13:35
quote:
ASW1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:03:
Ik heb de app van HN geïnstalleerd. Lelijke, antieke app maar je kunt wel je tegoed zien.
Als ik de ervaringen hierboven zo lees dan weet niemand dat die app bestaat, of vergeten jullie dan erop te kijken?
Wanneer je meerdere nummers op 1 account hebt staan kun je die ook bekijken.
Die antieke app is bij mij vandaag een update van gekomen. Ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar het laden van de verschillende pagina's is vies traag.

Ook jammer dat er geen widget meer is.

Ik vermoed dat er wel redelijk snel nog een update plaatsvind om de foutjes die er nu inzitten uit te halen.

Nu nog 4g....

• ASW1
quote:
mathman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Die antieke app is bij mij vandaag een update van gekomen.
Oh bedankt voor het melden, ik zet meteen de auto-update uit.
Ben een groot fan van de widget en zou die niet willen missen.

Is de vernieuwde app alleen optisch aangepast of is er nog extra functionaliteit?

Ik zou trouwens in de playstorereviews gaan zeuren om dat je de widget terug wilt. O-)

• mathman
zie de Play Store voor de schermen van de nieuwe app ;)

• xileS
  • Niet online
quote:
ASW1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Hee, dat wist ik dan weer niet. _/-\o_
Prachtige minimalistische widget om met een scheef ook vanzelf je tegoed in de gaten te houden.

Je moet alleen wel die tweede widget kiezen; niet de eerste waar "data" bijstaat.
quote:
ASW1 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Oh bedankt voor het melden, ik zet meteen de auto-update uit.
Ben een groot fan van de widget en zou die niet willen missen.

Is de vernieuwde app alleen optisch aangepast of is er nog extra functionaliteit?

Ik zou trouwens in de playstorereviews gaan zeuren om dat je de widget terug wilt. O-)
Ik kom hier om te melden dat er een update is geweest en dat de widget weg is, maar blijkbaar ben jij slim geweest om auto update al uit te zetten. Was ik maar zo slim geweest ;(

• doggy1
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:41
Mijn 2-jarig 275 min/sms/Mb a 7,50¤/maand, abo loopt binnenkort af. Helaas kan tegoed niet meegenomen worden naar volgende maand bij nieuw abo. Dit abo bestaat niet meer helaas.
Ik ben nu op zoek naar alternatief en belangrijk is bellen en internetten in buitenland uit bundel. Wie weet een beter alternatief dan HN?

Imac 27" mid 2011, lenovo yoga tab 3 pro,OnePlusOne, RI p3

• xileS
  • Niet online
quote:
doggy1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:14:
Mijn 2-jarig 275 min/sms/Mb a 7,50¤/maand, abo loopt binnenkort af. Helaas kan tegoed niet meegenomen worden naar volgende maand bij nieuw abo. Dit abo bestaat niet meer helaas.
Ik ben nu op zoek naar alternatief en belangrijk is bellen en internetten in buitenland uit bundel. Wie weet een beter alternatief dan HN?
Als je aan 275 min/mb al genoeg had/hebt, is het misschien een idee om te verlengen voor een 1500 of 2000 abo en het overgebleven tegoed aan einde van elke maand op bellen bij Thoorn (als je het niet kent, moet je even zoeken in deze topic) om terug te cashen. Dan kom je volgens mij zelfs voordeliger uit dan wat je nu betaald.

• ASW1
Het 1000 units abb heeft de hoogste return rate. O-)

• doggy1
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:41
quote:
xileS schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:21:
[...]

Als je aan 275 min/mb al genoeg had/hebt, is het misschien een idee om te verlengen voor een 1500 of 2000 abo en het overgebleven tegoed aan einde van elke maand op bellen bij Thoorn (als je het niet kent, moet je even zoeken in deze topic) om terug te cashen. Dan kom je volgens mij zelfs voordeliger uit dan wat je nu betaald.
Bedankt voor deze tip, ziet er goed uit.

Imac 27" mid 2011, lenovo yoga tab 3 pro,OnePlusOne, RI p3

• xileS
  • Niet online
quote:
ASW1 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:36:
Het 1000 units abb heeft de hoogste return rate. O-)
Heb het ditmaal niet uitgerekend, maar kan mij herinneren dat het niet heel veel scheelde en dat ik vandaar zelf voor een 1500 abo ben gegaan. Maar 1000 abo zal idd net iets voordeliger zijn waarschijnlijk.

• giovanni2903
quote:
mathman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Die antieke app is bij mij vandaag een update van gekomen. Ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar het laden van de verschillende pagina's is vies traag.

Ook jammer dat er geen widget meer is.

Ik vermoed dat er wel redelijk snel nog een update plaatsvind om de foutjes die er nu inzitten uit te halen.

Nu nog 4g....
de widget is bij mij al heel lang ineens weg (sinds ik android 6.0 heb op mijn sony z2), dus ik zal het niet echt missen. wat wel heel vervelend is is dat je steeds word uitgelogt in de app.. hopelijk komt er snel een update om deze 2 dingen te fixen

• xileS
  • Niet online
Enige handige functie van vorige app was de widget. Handig dat ze precies die eruit slopen xD.

• ASW1
De oude app werkt nog wel inclusief widget. Is er iemand die nog de APK heeft of weet te vinden?

• giovanni2903
quote:
ASW1 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 08:51:
De oude app werkt nog wel inclusief widget. Is er iemand die nog de APK heeft of weet te vinden?
hopelijk laten de mods hier voor 1x een linkje staan...

*knip*. Linkjes naar APK files zijn niet toegestaan. Ook niet 'voor 1x'.

rens-br wijzigde deze reactie 25-10-2016 09:35 (23%)

• maartend
  • Laatst online: 19:02
Vraagje waar ik toch over in twijfel blijf.

Op 21-11 verlopen de 2-jarige abbo's van mijn partner en mij.
Nu wil ik binnen HN overstappen op het abbo van 10 euro voor 1000mb/bel/sms. Kan dat nu al via inloggen tel.nr/ wijzigen? Of moet ik wachten tot die datum?

• xileS
  • Niet online
quote:
maartend schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:03:

Nu wil ik binnen HN overstappen op het abbo van 10 euro voor 1000mb/bel/sms. Kan dat nu al via inloggen tel.nr/ wijzigen? Of moet ik wachten tot die datum?
Dat kan al paar maanden van te voren geloof ik. En is ook aan te raden om dat ook voor die datum te doen, want anders betaal je alsnog 1 maand het normale maandbedrag ipv de actie bedrag. Ik weet niet of je nu nog op tijd bent om te verlengen dat je nieuwe abo op 21-11 ingaat, kon mij namelijk herinneren dat dit een maand van te voren moest. Dus het zou kunnen betekenen dat je alsnog 1 maand het normale maandbedrag (van je vorige abo) zou moeten betalen.

In ieder geval, als het via de site mogelijk is om te verlengen. Dan kan je dat waarschijnlijk al doen.

Een andere optie is om via een cashback site te verlengen, dan kan je daardoor ook een paar tientjes besparen door de cashback.

• maartend
  • Laatst online: 19:02
quote:
xileS schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:07:
[...]

Dat kan al paar maanden van te voren geloof ik. En is ook aan te raden om dat ook voor die datum te doen, want anders betaal je alsnog 1 maand het normale maandbedrag ipv de actie bedrag. Ik weet niet of je nu nog op tijd bent om te verlengen dat je nieuwe abo op 21-11 ingaat, kon mij namelijk herinneren dat dit een maand van te voren moest. Dus het zou kunnen betekenen dat je alsnog 1 maand het normale maandbedrag (van je vorige abo) zou moeten betalen.

In ieder geval, als het via de site mogelijk is om te verlengen. Dan kan je dat waarschijnlijk al doen.

Een andere optie is om via een cashback site te verlengen, dan kan je daardoor ook een paar tientjes besparen door de cashback.
Thnx
Kon enkel cashback voor nieuwelingen vinden en abbo gaat blijkbaar pas aflopen in januari. Ook goed.

• xileS
  • Niet online
quote:
maartend schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Thnx
Kon enkel cashback voor nieuwelingen vinden en abbo gaat blijkbaar pas aflopen in januari. Ook goed.
Ik weet niet of het nog steeds mogelijk is, maar ik heb het destijds via www.spaarwinkelen.nl en www.cashbackxl.nl kunnen verlengen. Moet je via bv coolblue of mobiel.nl (was vroeger studentmobiel) doen. Er zijn waarschijnlijk wel meer mogelijkheden.

• Pascal.A
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Dit kan eigenlijk al per direct door over te stappen op het nieuwe tariefplan. Je betaalt dan de resterende contractduur 10 euro pm voor de 1000mb. Dit kun je regelen via hun site. Ik heb hier vandaag contact over gehad met de helpdesk,want ik kan nog niet verlengen, maar wilde wel meer minuten. Was alleen bang om er weer twee jaar aan vast te zitten. Had daarom een mail gestuurd en werd binnen 10 minuten gebeld met de uitleg hierover.

Edit :zie dat je contract al snel afloopt. Dan is het niet echt relevant en is verlengen de goede optie.
quote:
maartend schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:03:

Pascal.A wijzigde deze reactie 29-10-2016 21:12 (6%)

• ASW1
De oude app inclusief widget lijken het hier niet meer te doen, hebben daar meer mensen last van?

• mathman
Geen idee, maar de nieuwe app heeft ondertussen een update gehad. Inloggen hoeft nu nog maar 1x in plaats van iedere keer bij het openen van de app. En de app is vele malen sneller geworden met het verversen van de schermen. Ik ben all-in-all best tevreden ermee!

• xileS
  • Niet online
quote:
mathman schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:12:
Geen idee, maar de nieuwe app heeft ondertussen een update gehad. Inloggen hoeft nu nog maar 1x in plaats van iedere keer bij het openen van de app. En de app is vele malen sneller geworden met het verversen van de schermen. Ik ben all-in-all best tevreden ermee!
Ja maar geen widget!

• mathman
true!

• giovanni2903
die widget update sws maar 1x per uur op zn snelst, de app openen heb je meer aan. vind het dus geen gemis

• xileS
  • Niet online
Bij mij werkt de app alsnog heel sloom. Het opstarten zelfs al. Ik heb meerdere abos in 1 account staan. Ik weet niet of dat iets ermee te maken heeft. Maar ja idd de widget was niet real-time, maar ik had wel snel een overzicht hoeveel het ongeveer is. En vaak weet ik wel wat ik die dag verbruikt heb ongeveer.

• Amafi
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17:49

Amafi

Amafi

Even een rant over HollandsNieuwe.

In verband met een verhuizing (binnen de randstad) lijk ik op mijn nieuwe adres zeer slecht tot geen bereik meer te hebben.
Netwerk not available en E ipv 3G.
En ben ook bereidwillig geweest om vanalles te testen (andere instelling, simkaart wisselen, telefoon aan en uit etc.) Maar met 0,0 resultaat

Nu via de website een klacht daarover ingediend en diverse malen contact gehad met de afhandeling daarvan.
Positief, ze reageren best vlot op de mail.
Negatief, alles wat ze inhoudelijk in de mail zetten.
- Neehoor volgens de dekkingskaart moet u gewoon bereik hebben (nee dat heb ik niet, kom maar meten)
- Volgens het onderzoek gebruikt u uw mobiel en belt u wel. er is dus geen probleem.... (ja maar niet op mijn nieuwe adres)
En nog meer onzin bij elkaar.

Met uiteindelijk als conclusie, nee wij doen niets en jij hebt pech?

Iemand een idee hoe ik het abonnement kosteloos kan opzeggen zodat ik een provider kan kiezen met een netwerk wat het wel doet? Dit zodat ik zometeen wel gebeld kan worden thuis? Abonnement loopt nog een jaar door, maar dat zie ik door het bovenstaande niet zitten

Amafi wijzigde deze reactie 15-11-2016 12:55 (3%)

• giovanni2903
quote:
Amafi schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:54:
Even een rant over HollandsNieuwe.

In verband met een verhuizing (binnen de randstad) lijk ik op mijn nieuwe adres zeer slecht tot geen bereik meer te hebben.
Netwerk not available en E ipv 3G.
En ben ook bereidwillig geweest om vanalles te testen (andere instelling, simkaart wisselen, telefoon aan en uit etc.) Maar met 0,0 resultaat

Nu via de website een klacht daarover ingediend en diverse malen contact gehad met de afhandeling daarvan.
Positief, ze reageren best vlot op de mail.
Negatief, alles wat ze inhoudelijk in de mail zetten.
- Neehoor volgens de dekkingskaart moet u gewoon bereik hebben (nee dat heb ik niet, kom maar meten)
- Volgens het onderzoek gebruikt u uw mobiel en belt u wel. er is dus geen probleem.... (ja maar niet op mijn nieuwe adres)
En nog meer onzin bij elkaar.

Met uiteindelijk als conclusie, nee wij doen niets en jij hebt pech?

Iemand een idee hoe ik het abonnement kosteloos kan opzeggen zodat ik een provider kan kiezen met een netwerk wat het wel doet? Dit zodat ik zometeen wel gebeld kan worden thuis? Abonnement loopt nog een jaar door, maar dat zie ik door het bovenstaande niet zitten
veel blijven aandringen dat hun het contract kosteloos moeten ontbinden. zelf kun je dit namelijk niet regelen. veel suc6..

• Erwin
  • Nu online
quote:
giovanni2903 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:15:
[...]

veel blijven aandringen dat hun het contract kosteloos moeten ontbinden. zelf kun je dit namelijk niet regelen. veel suc6..
Ze hebben hun reactietermijn op een email inmiddels opgeschort van 5 naar 14 werkdagen ;w .

• ASW1
Stuur een brief met een klacht waarin je ze in gebreke stelt voor het niet kunnen leveren van de overeengekomen dienst.
Of open anders een topic in het shopping forum voor juridische raad.

• Janus Bier
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:22
Iemand ervaring met wat er met je "beltegoed" gebeurt als je overstapt naar andere provider?

-Ik krijg elke nieuwe periode 23 euro aangevuld.
-Mijn nieuwe periode begint altijd de 15e van de maand.
-21 November gaat mijn nummer over naar Ziggo Mobiel

Ik heb nu dus 23 euro gisteren aangevuld gekregen wat ik nooit in 6 dagen ga opmaken.

Mijn vragen:

1) Wordt het resterende tegoed nog teruggestort?
2) Zo nee, iemand ervaring met http://www.thoorn.nl/ (hiermee zou je je tegoed weer mee kunnen "terugkrijgen"

Janus Bier wijzigde deze reactie 16-11-2016 23:46 (5%)

• xileS
  • Niet online
Goed dat je zelf over Thoorn begint. Zoek maar even terug in het topic, genoeg mensen met ervaringen hierover ;)

Je tegoed wordt niet terug gestort neem ik aan, maar hmm is ook niet helemaal logisch als je een hele maand moet betalen als je nog maar een paar dagen bij hun zit. Ik weet niet of er dan automatisch iets verrekend word, maar ik dacht eigenlijk dat met tel abos alleen op hele maanden kon overstappen.

Maar iig als js veel tegoed over hebt. Lkr opthoornen.

• giovanni2903
gewoon "opthoornen", 100% betrouwbaar ;)

• Janus Bier
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:22
Bedankt beide , dan ga ik dat doen. :)

Janus Bier wijzigde deze reactie 17-11-2016 17:51 (5%)

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:22

MsG

Forumzwerver

Jammer, kom er achter dat Hollandsnieuwe niet meer doet aan het behouden van je virtuele beltegoed. Deze wordt gewoon elke maand gereset bij nieuwe abonnementen, waardoor het onderscheidende wat Hollandsnieuwe voor mij altijd had er niet meer is. Zeker gezien ze nu ook tijdelijke bundeltarieven hebben en je ook bij Hollandsnieuwe actief moet oppassen dat je je contract niet langer door laat lopen, omdat je dan ineens veel meer betaald. Zat voorheen regelmatig bij Hollandsnieuwe, voornamelijk vanwege het behoud van je 'beltegoed'.

Ben benieuwd hoe lang ze het gaan uitzingen als ze deze tour opgaan. Vergeleken met andere budget-providers komen ze er puur gerekend met maandbundels helemaal niet goedkoop uit. Maar even verder kijken dan Hollandsnieuwe voor mij.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• giovanni2903
quote:
MsG schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:45:
Jammer, kom er achter dat Hollandsnieuwe niet meer doet aan het behouden van je virtuele beltegoed. Deze wordt gewoon elke maand gereset bij nieuwe abonnementen, waardoor het onderscheidende wat Hollandsnieuwe voor mij altijd had er niet meer is. Zeker gezien ze nu ook tijdelijke bundeltarieven hebben en je ook bij Hollandsnieuwe actief moet oppassen dat je je contract niet langer door laat lopen, omdat je dan ineens veel meer betaald. Zat voorheen regelmatig bij Hollandsnieuwe, voornamelijk vanwege het behoud van je 'beltegoed'.

Ben benieuwd hoe lang ze het gaan uitzingen als ze deze tour opgaan. Vergeleken met andere budget-providers komen ze er puur gerekend met maandbundels helemaal niet goedkoop uit. Maar even verder kijken dan Hollandsnieuwe voor mij.
dit is al een tijdje bekend en moet vast wel ergens vermeld staan. ze zijn namelijk eerder dit jaar overgestapt op nieuwe soort bundel die andere voorwaarden hebben..

• agaam
  • Laatst online: 15:32

agaam

dit is mijn huisdier

Nou lekker dan van Hollandsnieuwe, heb hier dagen geen vast internet gehad, dus maar via mijn mobiel
nou dat heb ik geweten, pagina is niet eens te openen, waar staat hij op, een klein g :( , geen 3g geen h+.
dus hollandsnieuwe maar weer gebeld, om mijn contract op te zeggen, heb dus ook even direct gezegd wanneer ze es gaan beginnen met 4g nou nog niet bekend dus.
lang verhaal kort te maken, we sturen het door naar de Td, en dus weer de standaard mail van hun.
belachelijk Hollandsnieuwe zal heel blij zijn als ik bij deze SLECHTE Provider wegben :( . ........... de puntjes begijpen jullie, maar laat het hier zeker niet bij zitten, hoezo Vodafone, zou niet eens willen dat hun het netwerk verkrachten :( :( :(
citaat

Na een onderzoek is gebleken dat je optimaal gebruik kan maken en gebruik maakt van je abonnement.
Tevens is er op je aangegeven postcode voldoende dekking om gebruik te kunnen maken van je abonnement.

Vertrouwend je voldoende te hebben geïnformeerd.

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

agaam wijzigde deze reactie 07-12-2016 18:10 (6%)

Pagina: 1 ... 38 ... 41 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*