Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
In die tabel staat geen 50 Mb, maar 50 euro, de standaard cut of voor de maximale kosten destijds. Zo te zien gaat die er trouwens af in mei? Tabel is daar niet duidelijk over...

[ Voor 11% gewijzigd door troftnom op 03-03-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cerberus_tm schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Nou, dat staat daar op Wikipedia. Maar zie vooral ook de rest van mijn post.
Die "monthly default cut-off limit" van "50" waar jij volgens mij op doelt is nu al effectief en betekent dat providers maximaal 50 euro ex btw aan dataroaming in rekening mogen brengen om bill shock bij de klant te voorkomen.
Alleen nadat de klant expliciet toestemming geeft om hoge(re) kosten te accepteren loopt de teller weer door en kun je weer data gebruiken.

Er is ooit wel een voorstel geweest om de mensen wel zonder extra kosten te gaan laten roamen maar dan met een maximum eraan van iets van 50 mb, dat voorstel heeft het nooit gehaald maar volgens mij zit je daarmee nog in je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaa dom, nu begrijp ik het inderdaad. Ik dacht aan die 50 euries maar was vergeten hoe die ook alweer werkten (dacht dat die ook MB's waren), en ik wist niet dat die 50MB er niet doorgekomen zijn. Daarom vond ik het ook vreemd: als er nog steeds aparte EU-tarieven zijn, waarom dan wel al die 50 MB? Maar dat is dus allemaal niet zo. Mooi dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 03-03-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag trouwens dat dat voorstel niet 50 maar 5 mb (per dag) was.
Dat gaat sowieso pas spelen vanaf juni 2017, wanneer de roamingkosten helemaal afgeschaft worden.
Om te voorkomen dat klanten dan in ieder Europees land een contract af kunnen sluiten (om het hoofdzakelijk in een ander land te kunnen gebruiken) wil men een FUP instellen met dus een cap op het datagebruik in andere landen dan waar het contract loopt.

Maar we dwalen een beetje af zo, in ieder geval wordt EU roamen vanaf 1 mei dit jaar heel betaalbaar en al helemaal wanneer je bij Hollands Nieuwe zit.
Grofweg 4 tot 5 cent per mb of minuut afhankelijk van je type abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag ben ik overgezet op het nieuwe abo en ik heb idd mijn oude tegoed meegenomen:

Resterend tegoed € 60,52
Dit zijn:
3.783 MB, minuten of SMSjes

Let op! Van het resterende tegoed is
€ 24,00 geldig tot 03 april
€ 18,50 geldig tot 04 mei
€ 18,02 geldig tot 04 april

Alleen moet even kijken hoe het tegoed wordt bijgewerkt, want waarschijnlijk gaat er denk ik pas wat van de nieuwe € 24 tegoed af als de oude tegoeden op zijn. Dus dan zou ik voor 3 april alles moeten opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:14
HN pakt automatisch het tegoed wat als eerste verloopt. Dus eerst pakt hij het potje wat geldig is tot 3 april, daarna 4 april en daarna 4 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, het oudste/kortst houdbare tegoed wordt altijd als eerste verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie hebben helemaal gelijk:

Resterend tegoed € 60,50
Dit zijn:
3.782 MB, minuten of SMSjes

Let op! Van het resterende tegoed is
€ 23,98 geldig tot 03 april
€ 18,50 geldig tot 04 mei
€ 18,02 geldig tot 04 april

Mijn nieuwe tegoed is vandaag wat later bijgeschreven dan normaal, dus daarom leek het voor mij dat er nog niks van het nieuwe tegoed eraf ging. Mooi dat het kortst houdbare tegoed als eerst wordt verbruikt, kan ik nog eventjes langer mijn gespaarde tegoeden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hebben meer mensen last van onverklaarbaar hoog internetverbruik?

De tweede maand op rij dat de 500mb bundel er binnen een paar dagen ineens doorheen is, terwijl er niks extra's mee wordt gedaan. Zo kreeg ik vandaag de melding dat ik 100mb over had. Internet uitgezet en een half uur later een berichtje dat mijn bundel op was :? Dat ging vorige maand dus precies zo...

Betreft een iPhone 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Hier ook. Gewoon een Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faffiedemajeur
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:56
Hier ook, iphone 5.
Gisteren sms gehad van hn, ~100mb over. Nog 11 dagen te gaan, overigens tussentijds niet bijgehouden qua verbruik. Maar ik hou eigenlijk altijd over.

Ps. Kan nu ook met de app of *101# mijn tegoed niet opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Ik kan ook geen saldo opvragen, maar ik kan ook niet bellen en internetten.. Nieuw tegoed zou vandaag bijgeschreven worden, dus dat is wel balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie tig meldingen op twitter dat men niet bij de beltegoedinfo kan.
Inlogpagina en de app liggen er hier ook uit, denk dat hun server geklapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Heb voor mijn vader een HN abbo gehaald voor zijn windows phone.
Nu zit ik met een paar vragen:
1. Klopt het dat er geen app is van HN voor WP?
2. Op welke dag worden de MB's bijgeschreven?

Is dat de 9de zoals hierboven staat of is dat op de dag dat je abbo ingaat?

[ Voor 17% gewijzigd door icecreamfarmer op 09-03-2016 09:40 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
icecreamfarmer schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:39:
Heb voor mijn vader een HN abbo gehaald voor zijn windows phone.
Nu zit ik met een paar vragen:
1. Klopt het dat er geen app is van HN voor WP?
2. Op welke dag worden de MB's bijgeschreven?

Is dat de 9de zoals hierboven staat of is dat op de dag dat je abbo ingaat?
Wordt bijgeschreven op de dag dat je abonnement ingaat, een paar dagen van te voren wordt het afgeschreven van je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:59
ik heb vandaag een mailtje gehad over dat ik kan overstappen naar hun nieuwe tarievenplan. hierover stelde ik een tijd geleden ook al een vraag hier, en daaruit bleek dat als je het doet, je dan maar 1 maand je tegoed houd ipv 3 maanden. Dit is voor mij niet heel erg, want op de laatste dag wil ik het tegoed opbellen savonds (want de volgende ochtend krijg je dan dus nieuw tegoed). Nu is mijn vraag; kan je je tegoed opbellen via Thoorn, met het nieuwe HN tarievenplan?

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat kan, maar in de praktijk weet je niet wanneer het beltegoed bijgeschreven wordt.
Je zou zeggen dat dat om middernacht gebeurt maar dat is niet zo.
Vaak komt het pas aan het einde van de dag waarop je nieuwe bundel begint of zelfs van de dag erna.
Je oude tegoed blijft wel staan zolang het nieuwe tegoed nog niet is bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
giovanni2903 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:37:
ik heb vandaag een mailtje gehad over dat ik kan overstappen naar hun nieuwe tarievenplan. hierover stelde ik een tijd geleden ook al een vraag hier, en daaruit bleek dat als je het doet, je dan maar 1 maand je tegoed houd ipv 3 maanden.
Email ook gehad, blijf het een aparte constructie vinden. Abonnement duur blijft hetzelfde, maar doordat je overstapt veranderen wel je voorwaarden. Wat weer een reden zou zijn om een abonnement te kunnen ontbinden, alleen heb je daar zelf voor gekozen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee; je hoeft niet over te stappen naar het nieuwe abonnementstype; je mag ook je oude abonnementsvorm uitzitten.
Reden om je abbo te mogen ontbinden is het daarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
ASW1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:58:
Vaak komt het pas aan het einde van de dag waarop je nieuwe bundel begint of zelfs van de dag erna.
Je zou bijna denken dat ze het expres doen :/

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: ik zie welk punt je maakt.
Vroeger toen het beltegoed 3 maanden geldig was was dat ook al zo, maar toen had je er geen last van.

[ Voor 57% gewijzigd door ASW1 op 14-03-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
ASW1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:32:
Edit: ik zie welk punt je maakt.
Vroeger toen het beltegoed 3 maanden geldig was was dat ook al zo, maar toen had je er geen last van.
Toen ik voor het eerst dit bericht las:
geldigheid tegoed

Je maandelijks tegoed is de hele maand geldig, alles wat je opwaardeert is 6 maanden geldig. Je maandelijks tegoed wordt altijd als eerste gebruikt. Het opwaardeertegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt. Je ontvangt een waarschuwings-sms als je tegoed 3,- en 0,- heeft bereikt.
Dacht ik dat je nu 6 maanden je tegoed kon behouden. Nu ik jullie berichten lees, snap ik dat dit alleen gaat om tegoed wat je los heb opgewaardeerd :'( .

Om eerlijk te zijn vind ik het erg misleidend opgeschreven: "Je maandelijks tegoed is de hele maand geldig", lijkt me logisch toch? Of zijn er providers waarbij het maandelijkse tegoed alleen op werkdagen geldt 8)7 ? ",alles wat je opwaardeert is 6 maanden geldig" je zou toch zeggen dat ik mijn maandelijkse bedrag toch ook opwaardeer dus dit zou dan dus ook 6 maanden houdbaar zijn?

Zijn er meer mensen die dit op deze manier geïnterpreteerd hebben? Anders zouden we klacht kunnen indienen of zelfs een class action zaak ervan kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:44
Ja, dat kan, maar in de praktijk weet je niet wanneer het beltegoed bijgeschreven wordt.
Je oude tegoed blijft wel staan zolang het nieuwe tegoed nog niet is bijgeschreven.
Hiermee ben ik ook al een keer de fout in gegaan...
Maandelijks tegoed wordt de 6e bijgeschreven. Ik had nog een opwaardeertegoed staan ook tot de 6e. Mijn maandelijks beltegoed was de 5e op O-)
Er stond nog een paar euro aan opwaardeertegoed voor het geval het maandelijks beltegoed wat later zuop worden bijgeschreven, maar helemaal vergeten dat die laatste netjes om 0:00 naar 0 gezet. Maar nog geen nieuw maandelijks beltegoed...Die kwam pas de volgende dag. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:28
Was op de site van HN op zoek naar de prijs van data in een zone-1 Europees land. Had gelezen dat dat nog maar maximaal 24 cent per MB mocht zijn.
Maar wat lees ik hier nou? https://www.hollandsnieuw...df/tarieven_overzicht.pdf
Oude tabel? Eur 2,50 per MB??? Maar kan ook zo gauw geen tabel vinden waar wel over 24 cent geproken wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De klantenservice doet tegenwoordig niet moeilijk om je gratis een tientje beltegoed te geven wanneer je tegoed te laat/nog niet is bijgeschreven en je oude tegoed is al op.
Dat tientje is dan ook 6 maanden geldig.

Wel irritant dat je daarvoor contact met ze op moet nemen en moet zeuren, liever had ik dat ze op iedere eerste van de maand het beltegoed gewoon om 0:00 werd bijgeschreven, of desnoods tussen 0 en 5 uur ofzo.
Maar op een of andere manier hebben ze hun systemen dom ingericht en schijnt dat niet te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rowicom schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:44:
Was op de site van HN op zoek naar de prijs van data in een zone-1 Europees land. Had gelezen dat dat nog maar maximaal 24 cent per MB mocht zijn.
Maar wat lees ik hier nou? https://www.hollandsnieuw...df/tarieven_overzicht.pdf
Oude tabel? Eur 2,50 per MB??? Maar kan ook zo gauw geen tabel vinden waar wel over 24 cent geproken wordt....
Geen idee hoe je aan die oude pdf komt, maar dat is een oude link.
Ik begrijp niet hoe het je gelukt is de huidige tarieven niet te vinden.
Per 1 mei wordt het nog veel goedkoper, lees even 1 of 2 pagina's terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
een dagje zonder MB's kan ik ook wel aan, desnoods koop ik zelf 5 euro als ik het echt nodig zou hebben, heb ik iig voor 6 maanden een reservevoorraadje.

als je overstapt op het nieuwe tariefplan vervalt wel de "gratis"/3 euro 1gb databundel, zodat alles uit je basis sym only pakket word verbruikt zegmaar toch?

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:10:
[...]

als je overstapt op het nieuwe tariefplan vervalt wel de "gratis"/3 euro 1gb databundel, zodat alles uit je basis sym only pakket word verbruikt zegmaar toch?
De nieuwe tariefstructuur kent geen losse databundels, de enige variatie is de grootte van je normale bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ASW1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:20:
[...]

De nieuwe tariefstructuur kent geen losse databundels, de enige variatie is de grootte van je normale bundel.
thanks, wilde dat de HN website zo duidelijk was :P
ik ga nog even nadenken of ik ga overstappen. heb gelukkig nog maar 12 maanden een abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
hollandsnieuwe probeert mij al drie maanden over te halen om de nieuwe simkaart te gebruiken, nu krijg ik de volgende sms.
LET OP: je krijgt een nieuwe simkaart. Bevestig direct je gegevens in mijn hollandsnieuwe. Zo voorkom je dat je niet meer kunt bellen!
maar een sim kaart dient toch aleen voor opslag van gegevens? ik ga gewoon kijken hoelan ik deze sim nog kan gebruiken totdat ik niet meer kan bellen/smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

En waarom wil je niet over?
Denk als je niet reageert ze waarschijnlijk op een gegeven moment de stekker er uit trekken.

En wat heb je dan gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:16
ard1998 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:17:
hollandsnieuwe probeert mij al drie maanden over te halen om de nieuwe simkaart te gebruiken, nu krijg ik de volgende sms.

[...]

maar een sim kaart dient toch aleen voor opslag van gegevens? ik ga gewoon kijken hoelan ik deze sim nog kan gebruiken totdat ik niet meer kan bellen/smsen
Je SIM ja gekoppeld aan je IMSI die op zijn beurt is gekoppeld aan je mobiele nummer. De reden voor de SIM wissel is dat je over gaat van het Teleena core netwerk naar het Vodafone core netwerk. Iedereen zal overgaan dus jij zult uiteindelijk ook moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
kijk, dat is pas een goede reden. ik hekel altijd die vage berichten die ik altijd van bedrijven krijg waarvan je niets wijzer word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

Na diverse ervaringen met een lange wachttijd bij bellen, gebruik ik Facebook maar voor contact met de klantenservice. Via Facebook reageren ze meestal binnen een paar uur en het kost je geen wachttijd.

Afgelopen tijd dus contact gehad via Facebook over regelmatige wegvallende dekking. Hierbij moet ik vaak de telefoon herstarten of even in de vliegtuigmodus zetten om weer dekking te krijgen. Aangezien ik hier bij m'n vorige provider (ook Vodafone netwerk) geen last van had, weet ik het aan Hollands Nieuwe. Na een paar berichtjes over en weer gaf HN mij gelijk en stelde voor het abonnement kosteloos voortijdig te beëindigen.

Ik blij, want ik wilde al een tijdje weg. Vervolgens heb ik nummerbehoud aangevraagd voor een abbo bij Tele2, wordt deze geblokkeerd. Naar aanleiding hiervan bel ik vandaag met HN, zegt de ietwat knorrige dame tegen mij dat 'ik gewoon dekking heb tot 4G' en dat mijn abbo dus niet voortijdig beëindigd gaat worden. Nou ja, ik kan afkopen. Ik breng nog in dat HN helemaal geen 4g aanbiedt en ik het probleem op verschillende locaties ervaar, maar het mocht niet baten. Vervolgens refereerde ik aan de conversatie via Facebook, maar deze wist ze niet terug te vinden. Ik heb nog een tijdje gediscussieerd met genoemde dame, maar het mocht niet baten.

Na enigzins geïrriteerd opgehangen te hebben, maar weer contact gezocht via de Facebook conversatie en gevraagd of ik nu wel of niet kosteloos kon opzeggen. Binnen zo'n vijf minuten krijg ik een reactie per welke datum ik wilde opzeggen. Ik overlegd met Tele2 en voor de 31e gekozen. Deze datum doorgegeven aan HN via FB en binnen een paar minuten was het geregeld.

Hollands Nieuwe :S :S |:( |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, voor dit soort prijzen verwacht ik geen op-en-top klantenservice. Ik hoop voor je dat het bij tele2 beter is maar ik zou er niet teveel van verwachten want ook budgetprovider.

Overigens bel ik ook nooit met HN maar communiceer met ze via twitter, dat gaat ook prima, al heb ik er speciaal een account voor aan moeten maken.

Het enige waar ik me nog steeds kapot aan erger is dat het elke maand weer raden is wanneer het beltegoed bijgeschreven gaat worden. Ongelooflijk dat ze dat maar niet op orde weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
ASW1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:13:
Ik hoop voor je dat het bij tele2 beter is
Schrijf dat maar op je buik. Is daar echt rampzalig.
Had abbo opgezegd, zij maken een fout, erkennen dat, zeggen alles recht te zetten, doen dit niet, onterecht abbo-geld eraf, zou worden terug gestord, uiteindelijk een gevecht van 4 maanden en talloze telefoontjes.
Op kunnen lossen via FB, daar werd ik snel geholpen. Die klantenservice zelf was ook oke, maar ze kunnen niet veel. De back-office verneukte de boel steeds.
behalve de laatste pipo van de klantenservice, dat was me een eikel.
Een vent die zegt ; Ik werk hier al het langst, ben het best en heb het meeste verstand van deze zaken. Uw klacht wordt als niet erkend gezien. 3 weken later had ik mijn geld terug. Jammer genoeg weet ik zijn naam niet meer, had hem publiekelijk vernederd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
matroosoft schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:25:
Afgelopen tijd dus contact gehad via Facebook over regelmatige wegvallende dekking. Hierbij moet ik vaak de telefoon herstarten of even in de vliegtuigmodus zetten om weer dekking te krijgen.
hier heb ik ook last van..

en dat ze snel via FB reageren heb ik geen goede ervaring mee hoor, moest de vorige keer 2 hele weken wachten op een antwoord van 1 zin (!) waar ik niks aan had. heb het maar opgegeven toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

ASW1 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:13:
Tsja, voor dit soort prijzen verwacht ik geen op-en-top klantenservice. Ik hoop voor je dat het bij tele2 beter is maar ik zou er niet teveel van verwachten want ook budgetprovider.

Overigens bel ik ook nooit met HN maar communiceer met ze via twitter, dat gaat ook prima, al heb ik er speciaal een account voor aan moeten maken.

Het enige waar ik me nog steeds kapot aan erger is dat het elke maand weer raden is wanneer het beltegoed bijgeschreven gaat worden. Ongelooflijk dat ze dat maar niet op orde weten te krijgen.
Dat tegoed niet op het juiste moment wordt bijgeschreven heb ik ook meegemaakt. Een van de vele irritaties, blij als ik daar weg ben. Tele2 kan alleen maar beter zijn. :)
maartend schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:48:
[...]

Schrijf dat maar op je buik. Is daar echt rampzalig.
Had abbo opgezegd, zij maken een fout, erkennen dat, zeggen alles recht te zetten, doen dit niet, onterecht abbo-geld eraf, zou worden terug gestord, uiteindelijk een gevecht van 4 maanden en talloze telefoontjes.
Op kunnen lossen via FB, daar werd ik snel geholpen. Die klantenservice zelf was ook oke, maar ze kunnen niet veel. De back-office verneukte de boel steeds.
behalve de laatste pipo van de klantenservice, dat was me een eikel.
Een vent die zegt ; Ik werk hier al het langst, ben het best en heb het meeste verstand van deze zaken. Uw klacht wordt als niet erkend gezien. 3 weken later had ik mijn geld terug. Jammer genoeg weet ik zijn naam niet meer, had hem publiekelijk vernederd.
Ach ik ga het wel zien. Heb eerst maar een maandabonnementje afgesloten om te proberen. Bevalt het, dan blijf ik. En anders ga ik Youfone maar eens proberen. :)
Interessant! De dame aan de telefoon zei namelijk na een tijdje dat het waarschijnlijk gewoon aan m'n telefoon lag. Tja. Ga daar maar is wat tegenin brengen.. :/

Na al dat gezeur ben ik wel benieuwd hoe andere mensen over HN denken:

Poll: Hollands Nieuwe: overstappen of blijven?
Nu HN, ga overstappen
Nu andere provider, ga naar HN
Nu andere provider, blijft zo
Nu HN, blijft zo
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=396635&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 87% gewijzigd door matroosoft op 17-03-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janheldens
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:45
ASW1 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:26:
Per 1 april komt er volgens onbevestigde geruchten 4G bij en daar zie ik ook wel naar uit, want de binnendekking van vodafone met alleen 2100 op 3G (en geen 900mhz) vind ik onder de maat; hopelijk verbetert dat met 4G op 800mhz.
Weet je toevallig ook of er dan ook een nieuwe abonnementsstructuur komt?
Is 4G dan ook direct beschikbaar voor alle bestaande klanten?

Op 5 mei loopt mijn huidige abonnement af. Ik wil deze gaan verlengen of kan ik daar beter nog even mee wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen flauw idee, de uitspraak komt van gebruiker "SafariFlow" die dit eerder in dit topic postte.
Dat is iemand die goed ingevoerd is in de vodafonesystemen zo blijkt uit zijn posthistorie, vandaar dat ik wel gewicht toeken aan zijn posts m.b.t. HN 4G.
SafariFlow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Nee hoor. Binnen een anderhalve maand zal het er zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
janheldens schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:53:
[...]

Weet je toevallig ook of er dan ook een nieuwe abonnementsstructuur komt?
Is 4G dan ook direct beschikbaar voor alle bestaande klanten?

Op 5 mei loopt mijn huidige abonnement af. Ik wil deze gaan verlengen of kan ik daar beter nog even mee wachten?
wachten met verlengen zou ik sws wel doen, je kunt voor weinig geld bij een ander provider meer krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Vandaag de knoop doorgehakt en HN opgezegd. Door het afronden van de data pakketjes ben ik elke keer binnen 10 dagen door mijn belbundel heen, terwijl ik er bijna niet bel en alleen wat internet tijdens woon-werk verkeer. Verder altijd op wifi.

Ik stap over maar Tele2. Per maand opzegbaar, zelfde kosten, maar data wordt afgerond per 1kb en de verbinding is 4G. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HN rondt af op 10kb.
Het lijkt me sterk dat het verdwijnen van je beltegoed daaraan te wijten is.
Met een bundel van 1000 units zou je 100.000 sessies moeten kunnen doen voordat je tegoed op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als je op kan zeggen heb je hoogst waarschijnlijk te maken met een ouder abonnement, dat wil zeggen dat je vast minder units hebt (275/550) en belangrijker nog afrondingen van 100 kb ipv 10.
Afhankelijk van het toestel kunnen er nogal wat sessies per dag gebeuren, maar duizenden is inderdaad wel erg veel (tientallen zien ik helaas wel regelmatig). Op het nummer dat mijn dochter gebruikt zijn die sessies minder dan 10kb, alleen email/whatsapp ophalen en dat gebruikt ze nog niet veel. In dat geval zorgt die afronding dus voor 10x hogere data kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ja, onder de oude voorwaarden wordt er nog per 100kb afgerond.
Pushberichten zouden overigens niet uit mogen maken, het gaat alleen over het maken en verbreken van de internetverbinding. Zo lang de verbinding open staat maakt het niet uit of er data verzonden worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Per 100kb inderdaad.
De keuze was of verlengen en dan per 10kb afronden, of overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Vandaag zou mijn laatste dag bij hollandsnieuwe moeten zijn. Ben overgestapt op BEN.nl maar als ik daar inlog sta ik nog op: Nummerportering goedgekeurd (die is grijs)

Ik heb er geen enkele vertrouwen in dat het nu wel goed gaat komen want ik zou een maand geleden al overgestapt moeten zijn.
Vandaag nog HN gebeld maar nee hoor alles is goed het komt vandaag helemaal goed... Ik zou ruim van tevoren bericht moeten krijgen....

Ik ben er zo klaar mee, als ik op mijn werk mensen voorlieg en zeg het komt goed maar achteraf gebeurt er gewoon helemaal niets dan word ik daar keihard op afgerekend. Ik wil ook dat de mensen daar bij HN worden afgerekend op hun incompetente gedrag maar dat mag je natuurlijk niet zo zeggen...
Ik voel mij nogal machteloos, ik kan de klantenservice bellen en die zeggen allemaal ja en amen maar ik heb er totaal geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:44

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Je maakt je ook wel erg druk moet ik zeggen, ik zou in ieder geval even deze dag en maandag afwachten. Het is immers goede vrijdag, oa bankverkeer werkt vandaag ook anders dan normaal. En anders dinsdag weer even bellen...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

DeNachtwacht schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:58:
Je maakt je ook wel erg druk moet ik zeggen, ik zou in ieder geval even deze dag en maandag afwachten. Het is immers goede vrijdag, oa bankverkeer werkt vandaag ook anders dan normaal. En anders dinsdag weer even bellen...
Ja je hebt helemaal gelijk. ik zit ook pas maar 30 dagen langer dat ik wil bij HN en men verzekerde de eerste keer ook al dat alles goed kwam dus waar maak ik mij druk om.
HN staat inmiddels ook bekend als uiterst betrouwbaar bedrijf die hun zaakjes allemaal prima op orde hebben dus ik lijkt wel gek dat ik mij druk maak.
Dat elke maand extra mij geld kost maakt ook niet uit, dat is goed voor de economie ik betaal graag om het groter geheel te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de nummerportering is goedgekeurd dan ligt het toch bij Ben om de portering uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:44

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

kaasaanfiets schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:06:
[...]

Ja je hebt helemaal gelijk. ik zit ook pas maar 30 dagen langer dat ik wil bij HN en men verzekerde de eerste keer ook al dat alles goed kwam dus waar maak ik mij druk om.
HN staat inmiddels ook bekend als uiterst betrouwbaar bedrijf die hun zaakjes allemaal prima op orde hebben dus ik lijkt wel gek dat ik mij druk maak.
Dat elke maand extra mij geld kost maakt ook niet uit, dat is goed voor de economie ik betaal graag om het groter geheel te helpen.
Ik snap je frustratie helemaal, ik heb er zelf ook mee te maken gehad met de overstap naar ben vanaf HN. Bij mij duurde het ook 3 weken langer dan gepland. De klantenservice bij HN is de laatste weken in ieder geval flink verbeterd aldus Tros Radar, en ook zijn er compensaties voor fouten die ze daar de afgelopen tijd hebben gemaakt.

Toch zou ik het nu gewoon even afwachten tot maandag, je krijgt hopelijk voor die tijd dat je verbinding met de HN sim ineens wegvalt. Op dat moment kun je de Ben simkaart erin doen en werkt het een uurtje later.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:12
Tarieven per 30 april 2016 zijn bekend:

https://www.hollandsnieuwe.nl/tarieven-buitenland

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jup, 5 cent toeslag ex btw per minuut of MB zoals al lang bekend is.

Wat je binnen je bundel gebruikt is goedkoper dan de vermelde tarieven; dat hangt er vanaf hoeveel "waarde" je bundel heeft en wat je daarvoor precies betaalt.

Rekenvoorbeeld: je hebt een 1000 units abbo voor 10 euro per maand.
Deze bundel heeft echter een waarde van 19 euro. Je betaalt dus maar 10/19=52%
Mobiel internet in de EU of een belminuut kost € 0,0795
Pas hierop de correctie toe en het kost je netto 4,13 cent. Als je bundel op is en je geld bijlaadt moet je wel de buitenbundeltarieven zoals vermeld door HN aanhouden.

(Die correctie kun je overigens ook toepassen op alle betaalnummers en betaalde sms-diensten overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen is het 1 april. Ik ben benieuwd of dan 4G aangekondigd wordt, of ... dat er iemand hier heel hard gaat lachen. Ik gok op het laatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
O? Ik dacht dat het morgen 31 maart was O-)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet liegen Pinokkio ;p

Heb net een aanbieding per mail gekregen voor prepaid klanten. 50% korting, er staat alleen nergens voor hoe lang geloof. Denk dan voor het gehele contractsduur. Wel een goede actie (helemaal icm met Thoorn).

[ Voor 8% gewijzigd door xileS op 30-03-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Ik heb die email ook gehad.

300 Units voor 24 maanden á 4,-p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##300_24
500 Units voor 24 maanden á 4,50 p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##500_24
1000 Units voor 24 maanden á 5,-p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##1000_24
10000 Units voor 12 maanden á 5,50 p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##1000_12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, kan alleen nergens echt mijn gegevens invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn jullie geregistreerde prepaidgebruikers dan?
Ik heb ook een prepaidsim van HN maar ik kan deze niet meer registreren, heb geen sms gehad (en uiteraard geen email) over deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de prepaid wel aan mijn hollandsnieuwe toegevoegd ja destijds. Staat nu alleen geen tegoed meer op, en de simkaart is nergens te bekennen :'). Weet niet of ik makkelijk een vervangende kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je die vervangende sim niet gewoon bestellen?

Het is echt een goede aanbieding en ik ga eens met de klantenservice contact opnemen om te zien of ze voor mijn ongeregistreerde prepaid ook nog zo'n aanbieding kunnen/willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PinokkioTV schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:29:
[...]

O? Ik dacht dat het morgen 31 maart was O-)
Okee, tweede poging: het is morgen 1 april...ben benieuwd. Arg, nog steeds niet. Wat duurt dat lang. Verwacht binnenkort mijn derde poging!

[ Voor 16% gewijzigd door Cerberus_tm op 30-03-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Cerberus_tm schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:35:
[...]

Okee, tweede poging: het is morgen 1 april...ben benieuwd. Arg, nog steeds niet. Wat duurt dat lang. Verwacht binnenkort mijn derde poging!
Nu wel morgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blijft drama bij Hollandse Nieuwe.

Inmiddels hebben ze wel dat blik callcentermedewerkers opengetrokken maar sodeju.
SMS versturen werkt niet meer sinds de nieuwe SIM. En dat ligt aan de rare xiaomi telefoon. Jaja, ik heb inmiddels mijn halve omgeving aan een nieuwe xiaomi gekregen. En bij iedereen werkt alles gewoon. Behalve bij degene die bij Hollandse Nieuwe zit. Hmhm...

Uiteindelijk was iemand het zat, en besloten het contract af te kopen, en over te stappen op simpel
Simpel. Contract zou 1 april aflopen. Simpel had al begin maart nummbehoud aangevraagd. Afgewezen, want nummer nog actief.

Vervolgens sluit Hollandse Nieuwe het nummer halverwege deze maand alvast af!
En het volgende verzoek tot nummerbehoud wordt weer afgewezen, want nummer inactief!

Onderwijl contact met vodafone, die zegt dat het verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd. Maar wederom volgens Simpel afgewezen!

Het nummer zou door Hollandse Nieuwe weer aangesloten worden. Maar ook dat is nog steeds niet gebeurd.

Inmiddels na vele telefoontjes, schijnt het zo te zijn, dat de computers van Hollandse Nieuwe het niet snappen, als er bij afkoop van een contract, aan het verzoek van nummerbehoud niet een stukje in de trant van ,-afkoop toegevoegd wordt. En dan blijven ze doodleuk tot het eigenlijke einde van de contractduur alle verzoeken tot nummerportering afwijzen?!

Geweldig! Er gaat zowaar ter compensatie, iets van 5 en 14 euro teruggestort worden. Wow!
Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat aflopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
na die 2 maanden dat ze in Radar zijn geweest is het nog steeds een schijtzooitje daar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vDorst schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:32:
Ik heb die email ook gehad.

300 Units voor 24 maanden á 4,-p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##300_24
500 Units voor 24 maanden á 4,50 p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##500_24
1000 Units voor 24 maanden á 5,-p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##1000_24
10000 Units voor 12 maanden á 5,50 p/m: https://actie.hollandsnieuwe.nu/##1000_12
Lukt het iemand om gegevens in te vullen voor die actie (die deze mail hebben ontvangen)? Want ik kan nergens iets invullen. Of ik kijk helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je niet eerst inloggen?(in een ander tabblad?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASW1 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:59:
Moet je niet eerst inloggen?(in een ander tabblad?)
Uiteraard al geprobeerd. "Deze speciale aanbieding geldt tot 10 april, dus reageer snel!". Nou het wordt een uitdaging om het voor die datum geregeld te hebben xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
xileS schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:33:
[...]
Lukt het iemand om gegevens in te vullen voor die actie (die deze mail hebben ontvangen)? Want ik kan nergens iets invullen. Of ik kijk helemaal verkeerd.
Is mij niet gelukt.
Ik zie wel de velden als ik Noscript de scripts laat blokkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58
ik denk dat ze hebben de bundel prijs voor 2000 beetje verlaagd.

1 jaar 2000 is nu 16 euro, en je krijgt 26 tegoed, (ipv 18 euro - 24 tegoed) .

Klopt dat?

[ Voor 5% gewijzigd door drwoo op 01-04-2016 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vDorst schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:35:
[...]

Is mij niet gelukt.
Ik zie wel de velden als ik Noscript de scripts laat blokkeren.
Vandaag kwam ik net wat verder. Ik kon een abo selecteren en zag mijn adresgegevens al ingeladen. Maar als ik mijn iban nummer invul krijg ik: "Het IBAN nummer is niet juist." -.-. Ik heb het nummer al 10x gecontroleerd, hoort gewoon te kloppen. Pakt hem zonder en met spaties niet.

Leuke actie, maar dan moet het wel lukken om er gebruik van te maken. Of het is een stomme 1 april grap xD.

/edit
een nieuwe mail gehad: Eerder heb je een mail ontvangen met daarin de verkeerde linkjes. Onze excuses hiervoor. Bekijk via onderstaande linkjes alsnog het aanbod.

Maar mijn IBAN nummer wordt alsnog niet geaccepteerd.

/edit2
1 2345 67 als normale rekeningnummer invullen lukt weer wel, maar of het hun zo lukt om de incasso goed geregeld te krijgen.. Ik hoor het vast vanzelf wel.

[ Voor 46% gewijzigd door xileS op 01-04-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

sugarlevi01 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:11:
Blijft drama bij Hollandse Nieuwe.

Inmiddels hebben ze wel dat blik callcentermedewerkers opengetrokken maar sodeju.
SMS versturen werkt niet meer sinds de nieuwe SIM. En dat ligt aan de rare xiaomi telefoon. Jaja, ik heb inmiddels mijn halve omgeving aan een nieuwe xiaomi gekregen. En bij iedereen werkt alles gewoon. Behalve bij degene die bij Hollandse Nieuwe zit. Hmhm...

Uiteindelijk was iemand het zat, en besloten het contract af te kopen, en over te stappen op simpel
Simpel. Contract zou 1 april aflopen. Simpel had al begin maart nummbehoud aangevraagd. Afgewezen, want nummer nog actief.

Vervolgens sluit Hollandse Nieuwe het nummer halverwege deze maand alvast af!
En het volgende verzoek tot nummerbehoud wordt weer afgewezen, want nummer inactief!

Onderwijl contact met vodafone, die zegt dat het verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd. Maar wederom volgens Simpel afgewezen!

Het nummer zou door Hollandse Nieuwe weer aangesloten worden. Maar ook dat is nog steeds niet gebeurd.

Inmiddels na vele telefoontjes, schijnt het zo te zijn, dat de computers van Hollandse Nieuwe het niet snappen, als er bij afkoop van een contract, aan het verzoek van nummerbehoud niet een stukje in de trant van ,-afkoop toegevoegd wordt. En dan blijven ze doodleuk tot het eigenlijke einde van de contractduur alle verzoeken tot nummerportering afwijzen?!

Geweldig! Er gaat zowaar ter compensatie, iets van 5 en 14 euro teruggestort worden. Wow!
Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat aflopen.
Als ik je mag adviseren, probeer het via Facebook te regelen. Bij mij viel de dekking steeds weg en via de FB chat deden ze niet erg moeilijk en zeiden ze dat ik voortijdig mocht beëindigen. Was niet niks, want ik had nog een jaartje te gaan.

Uiteindelijk was nummerbehoud misgegaan, dus gebeld. De mevrouw aan de telefoon wilde helemaal niet dat mijn abbo voortijdig beëindigd zou worden, dus maar weer via FB contact opgenomen. Zij vroegen mij een datum te prikken voor de overdracht en hebben vervolgens handmatig beëindiging van het abbo ingesteld op de gewenste datum. Inmiddels zit ik bij Tele2 en ik ben hartstikke tevreden. :)

Maar voor jou geval zou ik zeker proberen via FB je probleem voor te leggen. Als je duidelijk uitlegt dat het probleem zich niet op voordoet op vergelijkbare toestellen, heb je best kans dat je ook kosteloos voortijdig mag beëindigen. De klantenservice probeert je via FB minder af te poeieren heb ik het idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
drwoo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:27:
Ik denk dat ze hebben de bundel prijs voor 2000 beetje verlaagd.
1 jaar 2000 is nu 16 euro, en je krijgt 26 tegoed, (ipv 18 euro - 24 tegoed) .
Klopt dat?
Ja, dat klopt.
Het is een actieprijs. Het lijkt dat er altijd 2 bundels in de actie zijn. Nu is de grootste bundel daarbij.
Best een goede prijs. Al zou ik nu toch eerder voor Tele2 of Simpel kiezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drwoo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58
NIMIC schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:19:
[...]

Ja, dat klopt.
Het is een actieprijs. Het lijkt dat er altijd 2 bundels in de actie zijn. Nu is de grootste bundel daarbij.
Best een goede prijs. Al zou ik nu toch eerder voor Tele2 of Simpel kiezen denk ik.
simpel is uit vanweg 2 jaar contract.

HN is best interessant, voor gemengde gebruik binnen/buitenland EU.
Maar moet zeggen, Tele 2 voor 21 euro, 1GB binnen/1GB buitenland EU is fantastisch.

Heb alleen de voorkeur naar HN voor de opthoorn mogelikheid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
vraag me af wanneer ze daar een einde aan maken, bellen naar het thoorn nummer. bij mij hebben ze dat nummer een paar maanden geblokkeerd toen ik het gebruikte. na een tijdje had thoorn een nieuw nummer en kon ik het dus weer gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Meer mensen die hun saldo niet op kunnen vragen? App, website en snelcode werken geen van allen..

Daarnaast is, niet geheel verrassend, mijn maandelijkse bundel vandaag ook niet bij geschreven..

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon idd ook geen saldo opvragen, maar nu wel via de site. En ik kreeg normaal gesproken elke 4e van de maand nieuw tegoed. Dit is helaas niet gebeurd. Wel ben ik pas overgestapt naar de nieuwe abo vorm, dus ik had nog oud tegoed opgespaard. Rest van tegoed dat vandaag zou verlopen heb ik al opgemaakt. Als het altijd zo laat tegoed bij wordt geschreven, kan ik beter extra tegoed opwaarderen die dan 6 maanden houdbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Bij mij werkt de app wel en kan ik het tegoed opvragen.

Mijn tegoed werd gisteren pas bijgeschreven (3 april), normaal gebeurd het de 1ste van de maand en de periode begint de 29ste... 5 dagen in de periode vonden ze het wel eens tijd om bij te schrijven |:(

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Bij mij deze maand ook 3 dagen te laat... Nog nooit eerder gebeurd

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tegoed staat nog steeds op 0, terwijl het op de 25e al bijgeschreven had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar als ze te laat zijn met het tegoed beschrijven, neem ik aan dat het oude tegoed ook later verloopt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Yup, mijn tegoed van €1,nogwat van de oude periode kon ik gelukkig wel nog gebruiken.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog het geluk dat ik van het oude abovorm kom en nog tegoed over had tot mei. Anders zat ik nu zonder :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Bij mij had het beltegoed gisteren bijgeschreven moeten zijn, maar dat is ook niet gebeurd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik had vandaag mijn tegoed 2 uur te vroeg, hoorde het eigenlijk pas morgen te krijgen :P
sws is de datum bij mij opeens verschoven, want kreeg het altijd de 5e en nu zie ik in de app dat het de 6e is geworden. heeft wss te maken met de maand februari gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Mijn tegoed is zojuist eindelijk bijgeschreven ipv maandagochtend. Mijn tegoed van vorige maand was al op, dus ruim 2 dagen niet kunnen bellen en internetten :-( Hiervoor nooit problemen gehad met HN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bel of chat met de klantenservice.
Leg uit dat je niet hebt kunnen bellen omdat zij het tegoed te laat bijschreven.
Eis compensatie, ze geven je meestal 10 euro tegoed.
Niet opgeven voordat ze dat toezeggen, laat je niet afschepen met smoesjes dat hun systemen nu eenmaal zo werken. Geen enkele andere budgetprovider heeft systemen die consequent de bundels te laat bijschrijven, dat ligt echt bij HN en zij moeten het maar oplossen.
Heb al meermaals extra beltegoed losgepraat, het mooie is dat dat 6 manden geldig blijft i.p.v. 1 mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janheldens
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:45
ASW1 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:14:
Ik heb geen flauw idee, de uitspraak komt van gebruiker "SafariFlow" die dit eerder in dit topic postte.
Dat is iemand die goed ingevoerd is in de vodafonesystemen zo blijkt uit zijn posthistorie, vandaar dat ik wel gewicht toeken aan zijn posts m.b.t. HN 4G.

[...]
Er is nog steeds geen 4G te bekennen bij Hollandsnieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, maar ik hou nog steeds hoop dat het ergens deze maand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tegoed staat nog steeds op 0... Ik kan overigens nog wel bellen/sms'en, etc.

Reactie van klantenservice is:
U geeft aan dat u tegoed op 0 staat. Ik heb dit voor u nagekeken en zie dat het tegoed van €19 op 25 maart 2016 bijgeschreven is. Het verbruik kan ik helaas niet zien, ik raad u daarom aan om de factuur af te wachten.

Verbruik volgens mijn eigen telefoon is minder dan 100Mb. Bundel is 1000min./SMS/Mb. Ik weet dus zeker dat mijn bundel nog niet op kan zijn. SMS'jes dat mijn bundel bijna op zou zijn, heb ik bovendien ook nooit gehad.
Bizar dat Hollands Nieuwe niet eens kan aangeven wat mijn verbruik volgens hen zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faffiedemajeur
Ik heb nu 42 maanden een simonly bij hn. Helemaal tevreden, nieuwe saldo altijd keurig op de 19e.
Ook mijn vriendin heeft simonly bij hn en krijgt ook altijd op de zelfde dag het saldo bijgeschreven.

Enige nadeel w.m.b. is dat er (nog) geen 4G ondersteuning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faffiedemajeur schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:45:
Ik heb nu 42 maanden een simonly bij hn. Helemaal tevreden, nieuwe saldo altijd keurig op de 19e.
Ook mijn vriendin heeft simonly bij hn en krijgt ook altijd op de zelfde dag het saldo bijgeschreven.

Enige nadeel w.m.b. is dat er (nog) geen 4G ondersteuning is.
Grappig, ik min of meer hetzelfde verhaal (alleen misschien een maandje meer of minder, en een vriendin in plaats van mijn vriendin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Faffiedemajeur schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:45:
nieuwe saldo altijd keurig op de 19e.
Vreemd dat dat bij sommigen wel gebeurt en bij anderen niet. Wordt het ook elke maand op hetzelfde tijdstip bijgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faffiedemajeur
Heb de smsjes even terug gelezen van de saldo toevoegingen.
De meeste tussen 9 en 10 uur in de ochtend. Een enkele iets later, en de traagste was 12 uur s middags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nog niet echt zoals het hoort (waarom niet gewoon elke maand rond middernacht van de eerste dag?) maar vrij netjes vergeleken met de abbo's die ik hier heb.

SMS'jes dat de bundel is bijgeschreven krijg ik overigens zelden. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
SafariFlow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:37:
[...]

Nee hoor. Binnen een anderhalve maand zal het er zijn...
:+
Ik heb geduldig gewacht totdat ik deze post kon maken, 1,5 maand met een beetje marge. Zit er nog meer in je glazen bol? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faffiedemajeur
De post die je wist dat zou komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:16
Erwin schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:04:
[...]

:+

[...]

Ik heb geduldig gewacht totdat ik deze post kon maken, 1,5 maand met een beetje marge. Zit er nog meer in je glazen bol? ;w
Soms gaan dingen niet zoals ze gepland zijn, maar dat wilt niet zeggen dat het komt. Geef het nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Binnen nu en 10 jaar zal het er zeker zijn.. :+

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Pagina: 1 ... 37 ... 64 Laatste

Let op:
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie