Altijd zelf blijven nadenken
- Deliver Us The Moon: Fortuna
- Tacoma
- Soma
- The Long Dark
Blij met allen, heb ze alle4 al gespeeld, 2 ervan heb ik reeds uitgespeeld: Tacoma en DUTM:F... Beiden aanraders als je houdt van story-driven SP-campaigns.
Tacoma vond ik best een leuke twist die ik nog niet veel ben tegengekomen in games voor wat betreft de manier waarop het verhaal wordt gebracht a.d.h.v. hologrammen.
Tacoma is echter geen "wauw" game maar het geeft je toch een aantal uren vermaak in een mooi vormgegeven ruimtestation. Het is eigenlijk een vrij relaxte game, echt iets als je van space en mysterie houdt en je niet teveel spanning wenst maar inzet op ontspanning (geen timed events, geen vijanden, alleen een raadsel, een AI, wat clues en je eigen personage)
DUTM:F vond ik prachtig... tot de teleurstelling van het einde. echt een prachtige game, zit knap in elkaar, artwork, models, decors, lighting, alles is top-notch en het verhaal is boeiend en meeslepend. Wordt bovendien op een leuke manier gebracht en nog eens: op hoge of mediumhoge settings ziet het er echt heel mooi uit...
Ook de voice-acting is van hoge kwaliteit.
Maar dan halverwege het verhaal stopt het spel abrupt en geeft je nog enkele cutscenes (maar je mag ook 'kutscenes' lezen) om de grootste plotholes te vullen en "einde!" WTF?!?!?!?!
Ik hoop écht dat de devs er toch nog een vervolg op breien dat de draad weer oppikt waar het hier abrupt en compleet onverwacht stopt. Zonde want het spel zelf, de mechanics het verhaal, het uiterlijk, het geluid, het mysterie, het feit dat je met moonbuggy's op de maan kan crossen.... het meeste en het belangrijkste zit naar mijn gevoel echt goed... maar wordt teniet gedaan door een einde halverwege het spel, letterlijk halverwege het verhaal, ik wil geen spoiler geven maar je bent letterlijk op weg van de ene facility naar de andere om de main quest af te werken als het gewoon stopt en je 'snel-snel' nog wat cutscenes te zien krijgt alvorens de eindgeneriek al rolt...
alsof de devs de deadline uit het oog verloren waren en het een kwestie was van "fuck, de game moet vandaag in de handel maar we zitten nog maar halverwege, okay, dan lossen we het op met wat cinematics"
SOMA hoeft denk ik niet verder uitgelegd worden: horrorgame met knalgoed verhaal. SOMA is een begrip, niet alleen een game. SOMA doet wat met een mens en ik zit nog niet eens zo ver in de game. niet twijfelen, Het is een topper en is je geld waard als je van horror-games houdt.
ps: niét als je van horrorshooters houdt want in SOMA heb je géén wapens en is je enige verdediging: sluipen of vluchten. Het doet vaag aan de eerste 2 BioShocks denken maar het is beter. Als je je vijanden echter graag wil van je afslaan/schieten is dit weliswaar niks voor jou.
The Long Dark:
Survival, maar in een aparte grafische stijl... heet heeft iets cartoonesk, maar niet in die zin dat alles er lief, grappig, Disney-achtig utziet, gelukkig maar.
Het is wel bikkelharde survival: het spel geeft je geen cadeautjes als je het op normale moeilijkheid speelt, "easy" is "easy" in die zin dat dieren niet actief op je zullen jagen maar je pas zullen aanvallen als ze zich bedreigd voelen en dat de kans dat je wolven of beren tegenkomt een paar procentpunten daalt. "easy" is dat je aangemaakt vuurtje meestal van de 2'de keer aan blijft i.p.v. van de 4'de keer...
Als je 's nachts zonder licht komt te vallen is het ook écht donker op je scherm, vergeet het maar dat je nog iets kan, je zal moeten wachten tot de tijd passeert in de hoop dat je terwijl niet onderkoeld geraakt, of je plan moeten trekken als je het geluk hebt dat je nog wat lucifers kan branden.
Voor de purist is het interessant, maar voor mij persoonlijk gaat het iets te ver in het craften van je spullen, kleren, wapens, tools... Van zodra ik merk dat ik meer tijd besteed in allerhande menuutjes om spullen te craften i.p.v. in de game zelf, zegt het me meteen minder. Doordat alles in je inventory, van kledij tot voorwerpen, aan slijtage onderhevig is, ben je ook nooit klaar. Sommigen houden daarvan maar niet iedereen. Ook heb je niet echt een doel behalve overleven, letterlijk gewoon overleven en uiteindelijk ga je toch dood, de vraag is alleen; hoe lang hou je het vol?
...dat is in de sandbox-modus, er is ook een verhaalmodus maar die speelde ik nog niet, volgens reviews bestaat de verhaalmodus uit niets meer dan voorwerpen gaan zoeken (fetchquests) en is het eigenlijk een uitgebreide tutorial.
Het ziet er wel heel mooi uit en draait supervlot op allerhoogste instellingen op een laptop van 2015 dus op dat gebied zit het ook wel goed.
Als ik ze zou moeten onderverdelen in mijn eigen top 4 zou het zijn:
1) SOMA
2) Tacoma (Met een normaal einde op het einde van het spel en niet er middenin, zou hier DUTM:F staan)
3) DUTM:F
4) The Long Dark
[ Voor 9% gewijzigd door PinusRigida op 08-01-2019 16:43 ]
Het viel me op dat van alle spellen die ik uitprobeerde Live for Speed zo veel beter aanvoelde wat realisme betreft dat alle andere spelen door de vergelijking onaantrekkelijk waren. Ook semi arcade / semi simulator games als forza op de xbox 360 waren voor mij saaier dan PGR en qua physics inferieur aan LFS
Doordat de playseat op een bovenkamertje stond was hij wat in de vergetelheid geraakt.
Ook omdat mijn fanatec niet zou werken op een xbox one niet meegegaan met de nieuwe ontwikkelingen tot ik laatst las dat er een apparaatje is waarmee je een oude fanatec toch op een xbox one kan aansluiten (drivehub). Aangezien ik ook een lg oled tv in de woonkamer heb toch maar weer eens besloten alles te upgraden en mijn playseat naar de woonkamer te verhuizen. Omdat ik daar ook nog eens een redelijk up to date pc (nvidia 1070) met oculus rift heb staan een mooie gelegenheid om eens van alles uit te proberen. Mijn observaties:
De nieuwste Forza vind ik nog steeds minder qua fysiek realisme dan LFS (destijds) op de xbox one
Forza horizon vind ik een stuk minder leuk dan PGR2. De PGR reeks is beeindigd omdat er veel betere alternatieven zijn, nou wat mij betreft: NOT.
Assetto Corsa zou volgens sommige serieus klinkende youtubers qua driving physics LFS nou toch echt wel gepasseerd zijn, Ok; aangeschaft en met de oculus een paar rondjes gedaan. Werd niet super enthousiast. Wel misselijk.
Vervolgens live for speed weer eens de nieuwste versie van internet gelurkt. Playseat, fanatec, rift, LFS: wow! Dat lijkt ergens op. Werd niet eens misselijk.
Ik snap toen en nu nog steeds niet waarom ik LFS met kop en schouders boven alles wat ik probeer uit vind steken. Mss iets raars met mijn hersens of zo.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Wat dat soort games betreft vond ik dit spel geweldig : https://www.amazon.co.uk/...-Arena-PC-x/dp/B00004SQOKJordydG1998 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:49:
Heren!
Vroeger speelde ik altijd het spel Gotcha! Extreme Paintball en vroeg mij af of meerdere van jullie dit spel wel eens gespeeld hebben of hier meer over willen weten om te kunnen spelen!
[Afbeelding]

Maar ehh... iets anders :
Is er iemand hier die net zo dom is geweest als ik om ergens in Oktober vorig jaar TeamSpeak merchandise te kopen
Wat in theorie binnen 3 dagen geleverd had kunnen worden is er nu nog steeds niet meer dan 3 maanden later...

Aan het einde van de maand ga ik via PayPal een klacht indienen als ik tegen die tijd nog steeds niks heb ontvangen!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ben geen simcade fan dus daar ga ik weinig over zeggen. Fh 4 vond ik wel een geweldige eerste indruk geven. Maar idd pgr wat een top serie was dat! Msr ( min of meer officieel deel 0, zelfde makers) op dreamcast was een van mijn favo racegames door leuke arcade gameplay maar toch wel enigsinds sturen zoals je het verwacht. De xbox delen gemist doordat ik pas erg laat (na cube en ps2) een xb had. Maar toen pgr 3 op x360. Fantastisch! Deel 4 deed het wat minder voor me. Maar ik was toen net vader geworden en had veel minder tijd.HanslH schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:15:
Ben geen die hard racer maar meer een dagjestourist. Heb ooit tijd gespendeerd met het werk van Geoff Crammond (GP1 en GP3). Ook ooit verliefd geweest op een arcade racespel (Gotham 2). Wel heb ik destijds een playseat en een fanatec porsche 911 gekocht.
Het viel me op dat van alle spellen die ik uitprobeerde Live for Speed zo veel beter aanvoelde wat realisme betreft dat alle andere spelen door de vergelijking onaantrekkelijk waren. Ook semi arcade / semi simulator games als forza op de xbox 360 waren voor mij saaier dan PGR en qua physics inferieur aan LFS
Doordat de playseat op een bovenkamertje stond was hij wat in de vergetelheid geraakt.
Ook omdat mijn fanatec niet zou werken op een xbox one niet meegegaan met de nieuwe ontwikkelingen tot ik laatst las dat er een apparaatje is waarmee je een oude fanatec toch op een xbox one kan aansluiten (drivehub). Aangezien ik ook een lg oled tv in de woonkamer heb toch maar weer eens besloten alles te upgraden en mijn playseat naar de woonkamer te verhuizen. Omdat ik daar ook nog eens een redelijk up to date pc (nvidia 1070) met oculus rift heb staan een mooie gelegenheid om eens van alles uit te proberen. Mijn observaties:
De nieuwste Forza vind ik nog steeds minder qua fysiek realisme dan LFS (destijds) op de xbox one
Forza horizon vind ik een stuk minder leuk dan PGR2. De PGR reeks is beeindigd omdat er veel betere alternatieven zijn, nou wat mij betreft: NOT.
Assetto Corsa zou volgens sommige serieus klinkende youtubers qua driving physics LFS nou toch echt wel gepasseerd zijn, Ok; aangeschaft en met de oculus een paar rondjes gedaan. Werd niet super enthousiast. Wel misselijk.
Vervolgens live for speed weer eens de nieuwste versie van internet gelurkt. Playseat, fanatec, rift, LFS: wow! Dat lijkt ergens op. Werd niet eens misselijk.
Ik snap toen en nu nog steeds niet waarom ik LFS met kop en schouders boven alles wat ik probeer uit vind steken. Mss iets raars met mijn hersens of zo.
Ik hoop ook al jaren op een revival van pgr...gelukkig is geometry wars 3 er wel gekomen. Compleet ander genre was maar bonus game van pgr
10 second ninja DONE
Iemand tips voor een leuke shooter en/of adventure game?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Iemand nog andere suggesties?
Mocht je nog een PC hebben staan dan is MechWarrior Online ook erg leuk : https://www.mwomercs.com
Er is ook nog ergens hier op GoT een topic erover
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik hoop dat ik deze game morgen ontvang. Haha heb m getipt als cadeautje voor valentijn! Even afwachten of de vrouw mij zo lief vind:p.Floks schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:46:
Is er iemand die zin heeft om een topic te maken voor de nieuwe Ace Combat 7 Skies Unknown?
Ondertussen is er een topic op het forumbotneet schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:46:
[...]
Ik hoop dat ik deze game morgen ontvang. Haha heb m getipt als cadeautje voor valentijn! Even afwachten of de vrouw mij zo lief vind:p.
Ace combat 7
Floksor
Last day of June
Een type spel dat hij nog niet eerder gespeeld had, het is een verhaalspel met daarin een puzzel element, dit betekend dat je goed moet kijken wat er in de wereld gebeurt om te achterhalen wat je moet doen.
De bediening van het spel is simpel, speel het met een controler en buiten de stick heb je maar 3 knopjes nodig.
Het interessante concept in dit spel is dat je door middel van herinneringen het verhaal probeert aan te passen. De hoofdpersoon en zijn partner hebben een auto ongeluk gehad waardoor hij in een rolstoel zit. Aan de hand van zijn herinneringen en die van andere personen op de dag van het ongeluk probeer je het verhaal aan te passen zodat dit ongeluk niet gebeurt.
De grafische stijl en het feit dat er geen gesproken dialoog of text in het spel zit maken het een zeer rakende ervaring waarbij je meegezogen wordt in het verhaal.
Iedere herinnering of loop van het verhaal die je aanpast speelt zich ook voor je ogen af.
Voorbeeld hoe dit in het spel geïmplementeerd is
On June 29, 2017, BioWare’s Mark Darrah published a tweet that may seem odd today. He noted that he was the executive producer of the Dragon Age franchise, then gave a list of games he was not currently working on: ”Anthem; Mass Effect; Jade Empire; A DA Tactics game; Star Wars…” The implication was that Darrah was producing Dragon Age 4. At the time, this was true. This iteration of Dragon Age 4 was code-named Joplin, and those who were working on it have told me they were excited by creative director Mike Laidlaw’s vision for the project.
But Anthem was on fire, and by October, BioWare had decided to make some massive changes. That summer, studio general manager Aaryn Flynn departed, to be replaced by a returning Casey Hudson. As part of this process, the studio canceled Joplin. Laidlaw quit shortly afterward, and BioWare restarted Dragon Age 4 with a tiny team under the code name Morrison. Meanwhile, the studio moved the bulk of Dragon Age 4’s developers to Anthem, which needed all of the company’s resources if it was going to hit the ship date that EA was demanding.
[Gratis][PC] Assassins's Creed Unity
Van 17 April 04:00 t/m 25 April 09:00
Met het oog op de verwoestende brand van de Notre Dame in Parijs willen we alle gamers de gelegenheid bieden de schoonheid en indrukwekkenheid van de cathedraal te beleven met
Assassins Creed Unity [PC versie]
Van 17 April 04:00 t/m 25 April 09:00 kan je de game via bovenstaande link downloaden.
We willen je hierbij motiveren om net als ons te doneren en daarbij de restauratie en herbouw van de cathedraal te ondersteunen.

Edit: bonusgame:
[Gratis][PC] Transistor
Van 18 April t/m 2 Mei
[ Voor 37% gewijzigd door kwakzalver op 29-05-2019 14:14 . Reden: afgelopen ]
Anoniem: 1206668
Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 01-05-2019 19:58 ]
https://docs.google.com/f...MadLD2UJoLA/viewanalytics
*Weer wat 'vakantietijd-freebies'. Geen idee hoe lang deze akties (nog) lopen
Explore the beautiful yet rugged world of RiME
Play as a young boy who has awakened on a mysterious island after a torrential storm. You see wild animals, long-forgotten ruins and a massive tower that beckons you to come closer. Armed with your wits and a will to overcome—and the guidance of a helpful fox—you must explore the enigmatic island, reach the tower's peak, and unlock its closely guarded secrets.
Bron: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/rime/home
Edit: bonusgame:
[Gratis][PC][MAC] The Sims 4
[ Voor 12% gewijzigd door kwakzalver op 29-05-2019 14:21 ]
- Centraal aanbiedingen topic v2.0
- Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2
- PC Budget Gaming topic
Maar bedankt voor de herinnering om effe op de Epic Games website in te loggen!
https://github.com/ValveSoftware/steam-for-linux/issues/6326
Deze vorige week door Netflix gevonden vulnerabilities hebben voor wat kernel patches gezorgt die er voor zorgen er voor dat Steam net meer werkt:
https://access.redhat.com/security/vulnerabilities/tcpsack
- syl765 in "NOS Kroeg - Deel 2"
- vanaalten in "NOS Kroeg - Deel 2"
Yep, die patches idd. Ik ben inmiddels over naar kernel 5.1.14 (mbv dit script) en dat lost het op.nero355 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:43:
Heeft hiermee te maken zo te zien :
- syl765 in "NOS Kroeg - Deel 2"
- vanaalten in "NOS Kroeg - Deel 2"
[ Voor 10% gewijzigd door JapyDooge op 23-06-2019 20:24 ]
Fenomenaal spel. Ik vind het jammer dat dit spel zo weinig aandacht krijgt, het is mogelijks mijn beste spel van het voorbije decennium. Het spel bevat meer originele nieuwe concepten dan alle spellen van EA, Ubi en Activision van de laatste 10 jaar opgeteld. De planeten die je bezoekt zijn stuk voor stuk pareltjes van creativiteit. Ik zou liefst tientallen voorbeelden en screenshots geven maar dat zou het plezier vergallen: je moet er echt volledig blind kunnen in gaan.
Het spel is een zuiver adventure spel waarbij je het heelal wordt ingestuurd en beetje bij beetje 4 of 5 grote mysteries op het spoor komt, die uiteindelijk allemaal op één of andere manier met elkaar te maken hebben. Alles wat je ontdekt komt in een sort logboek te staan, dat je meeneemt ook al sterf je. Beetje een rogue-like waarbij kennis het enige overdraagbare is
Het is zelfs zo dat als je de kennis hebt, je het spel binnen de 20 minuten kan uitspelen. Zonder die kennis is dat gewoon onmogelijk.
Net daarom is dit het soort spel waarvoor je echt niet op internet mag gaan beginnen zoeken naar guides, want dat verpest alles gewoon. Ga gewoon naar een andere planeet, de kans is zeer groot dat je dankzij info van de ene planeet verder geraakt op een andere.
De allerlaatste sequentie van het spel is een beetje kut, wegens 20 minuten tijd om een opeenvolging van precieze activiteiten uit te voeren, maar behalve dat is het pure, gedestilleerde genialiteit.
Voor al wie houdt van de film Interstellar, quantum theorie en vooral van spellen die je intelligentie testen door je niet bij het handje te nemen en je alles zelf te laten uitzoeken, is dit zonder twijfel de mooiste ervaring van het jaar!
Spoiler:
Het uiteindelijk bereiken van
Voor wie er ook aan wil beginnen:
- de start planeet is de minst goeie, niet opgeven als het een beetje saai begint, het wordt oneindig veel beter
- niet rushen: met alle personages praten, alles lezen, alles bekijken: letterlijk ALLES komt terug op één of andere manier (vb. in het museum in't begin hangt er ergens een schilderij van een vlagje op een maan: jep ook dat kan je zelf ergens tegenkomen als je goed zoekt). Je hebt trouwens zoveel mogelijk info nodig over alles, als je het mysterie zelf wil ontrafelen.
- de controls zijn bij momenten kut: heb het spel uitgespeeld met K/M maar je moet de toesten echt rebinden; bovendien is er op het einde een moeilijk stuk waar ik zelfs voor naar een gameplad moest grijpen (analoge controls nodig..)
Nog een laatste voorbeeld van het zot oog voor detail en waarom dit spel zo rulet: (pas lezen nadat je het High Energy Lab hebt gedaan):
Ik vind het vliegen en landen ronduit waardeloos, terwijl ik toch heel wat spacegames gespeeld heb. Voor mij de reden dat ik er na een uur of twee mee gestopt ben.PearlChoco schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
- de controls zijn bij momenten kut: heb het spel uitgespeeld met K/M maar je moet de toesten echt rebinden; bovendien is er op het einde een moeilijk stuk waar ik zelfs voor naar een gameplad moest grijpen (analoge controls nodig..)
We do what we must because we can.
- Aesic | Sven
Een klein team? Weinig info over hun eerdere werk? Hun eerste MMO ("RAW is our first game of this scale")?!Aesic schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:58:
Hallo! Heeft een van u allen misschien gehoord van RAW? Ik probeer wat extra info erover te krijgen voordat ik denk aan de kickstarter backen..
Euh... ik zou er niet te veel op vertrouwen. Een Kickstarter moet je alleen backen als je het geld kunt missen en je het niet erg vindt dat je er niets voor terugkrijgt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Begrepen!RayNbow schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:11:
[...]
Een klein team? Weinig info over hun eerdere werk? Hun eerste MMO ("RAW is our first game of this scale")?!
Euh... ik zou er niet te veel op vertrouwen. Een Kickstarter moet je alleen backen als je het geld kunt missen en je het niet erg vindt dat je er niets voor terugkrijgt.
Thanks voor een snelle reactie, maar eens afwachten op gameplay..
- Aesic | Sven
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 95% gewijzigd door Shabbaman op 26-07-2019 16:06 . Reden: Dubbel ]
https://www.kickstarter.c...-the-documentary/comments
Nacrissa Wright is een transgender speedrunner, was eerst bekend onder Cosmo Wright, en een van de eerste die een 18 minuten run van Ocarina of Time deed. Nadat ze uit de kast kwam als transgender heeft haar hele houding een 180 gedaan, en is een groot deel van haar Twitch streams gegaan over hoe iedereen haar haat, dat ze huilend in bed lag, en wilde slapen etc.
Nu komt er dus een docu over hoe haar leven is verpest door cyber bullies, maar dat ze toch ook liefde heeft gevonden O-o
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mwah, die Kickstarter heeft nog wel wat euro's te gaan.corset schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:52:
Nu komt er dus een docu over hoe haar leven is verpest door cyber bullies, maar dat ze toch ook liefde heeft gevonden O-o
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Klopt, maar haar fanbase is vrij hardcore.. helaasg0tanks schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:54:
[...]
Mwah, die Kickstarter heeft nog wel wat euro's te gaan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Helaas... wat? Dat mogelijk een Kickstarter gefinancierd wordt?corset schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
Klopt, maar haar fanbase is vrij hardcore.. helaas
Dat iemand die zelf zwaar toxic is richting haar fanbase, weer opgehemeld wordt voor de zoveelste keer. En weer als slachtoffer wordt gezienRayNbow schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:27:
[...]
Helaas... wat? Dat mogelijk een Kickstarter gefinancierd wordt?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Gelukkig zitten we niet op een forum om het zo weg te wuiven en is een discussie gewoon mogelijk. Het probleem is meer dat speedrunners de laatste jaren al wat slechte naam hebben gekregen dankzij situaties (SGDQ drama's etc), en dan helpt het niet dat we weer iemand krijgen die snel even wat geld wil verdienen door nog meer drama te trappen.rockhopper schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:40:
Als de fans het willen zien dan laat je ze toch lekker? Zolang ik er niet naar hoef te kijken of voor te betalen vallen ze mij er niet mee lastig
Iets wat groot wordt, komt vanzelf in de nop-zone, kans op elk soort drama, type persoon, ophef, foute zaken, etc, zij zelf zijn ook totaal het probleem niet.. dat zijn nog steeds de kijkers.corset schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:03:
[...]
Gelukkig zitten we niet op een forum om het zo weg te wuiven en is een discussie gewoon mogelijk. Het probleem is meer dat speedrunners de laatste jaren al wat slechte naam hebben gekregen dankzij situaties (SGDQ drama's etc), en dan helpt het niet dat we weer iemand krijgen die snel even wat geld wil verdienen door nog meer drama te trappen.
Als mensen gewoon zulke dingen laten voor wat het is, waait het over, maar nee: het is sensatie, bijzonder, speciaal, opmerkelijk, dus het moet aandacht krijgen (en ook SGDQ was aantal keer gebaseerd op een he said, she said verhaal).
Ja, Wright is een compleet gestoord persoon, maar daar heeft elke community er zeker 1 van, feminist, transgender, cyberbullies, past helemaal perfect in anno 2019 discussies.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb eigenlijk alleen Halflife 2 en ep 1 en 2 compleet gespeeld, kleine stukjes van Half Life 1 maar gek genoeg vond ik die vaak wat enger dan 2
Ik was zo betrokken in het verhaal en met de characters. Alyx haar nederlaag en overwinning tegen de Hunters. Hunters die mij ook kippenvel gaven. Dat gevecht en de muziek bij: YouTube: Half-Life 2: Episode Two - First Hunter Fight (matige kwaliteit). "I gott your back Alyx!!"
De laatste missie die erg groots en belangrijk aanvoelde. Het trieste eind en het gevoel van: die gaan we even terug pakken!
Het voelt als iets dat je niet goed hebt af kunnen ronden. Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik het speelde en aan ene kant is het stom dat ze het niet hebben afgerond met een Ep 3 of Half Life 3. Je hoort geruchten en blijf hoop houden dat ze er toch iets mee doen. Ook nieuwsgierig waarom het eigenlijk zo gelopen is, al ben ik bang dat je dat nooit te weten zult komen.
Hebben/hadden jullie ook zoveel inleving/gevoel bij het verhaal/spel?
"Vortigaunt's, Dog, De professoren" Nostalgische zucht...
Ik denk dat mocht HL3 er eindelijk komen ik 2 eerst af ga maken, maar ik ben bang dat dit weer de zoveelste opleving van een gerucht is. Valve doet het zichzelf aan, door zo lang te wachten kan je nooit opleven aan de verwachtingen die er inmiddels zijn. De standaard is te hoog gezet om er overheen te gaan wellicht, of ze vinden het de moeite niet meer. Persoonlijk zou ik het welkome move vinden in een versplinterend landschap van game-diensten.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Anoniem: 693775
Niet de bedoeling hier, zie pm.
[ Voor 87% gewijzigd door Sagat op 12-09-2019 11:12 ]
Misschien leuk om hierop weer in te haken, bijna 10 jaar later? Buiten de game in mijn sig, houd bit trip runner me ook aardig bezig. Nou ja in zoverre dat ik die game af heb, behalve 1 bonus level...... degene van 3-2 om precies te zijn. Wat een nasty uitdaging is dat, ook (bijna) niet te vergelijken met andere levels in de game, moet er eigenlijk is een middag of avond echt voor gaan zitten, dan zou het moeten lukken, maar het is erg frusti want om het bonus level te kunnen spelen moet je eerst het normale level ook dan uitspelenboe2 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:41:
De moeilijkste uitdaging die jullie ooit zijn tegengekomen in een game? Ik denk dat ik zonet de mijne gevonden heb in Super Meat Boy
[YouTube]
Deze level is zo geschift moeilijk, dit is de eerste keer dat ik tegen mezelf zei "dit lukt me simpelweg niet" na 3 uur vruchteloos proberen...
Oh en door retroachievements.org weer 'good old' sf2 op de snes aan het spelen, als tiener die game helemaal dood gespeeld, maar om het nou als ouwe lul nogmaals te doen valt toch wel tegen! Maar ben aardig op weg en het voelt ook wel heel lekker als het alsnog lukt. Ben benieuwd!
10 second ninja DONE
Anoniem: 337891
Nee. Die zit er nog in.Joel22 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:25:
Ik zie de rb + Y steekpass niet meer tussen de controllers staan. Is dezs uit fifa 20 gehaald?
Verdere discussie over steekpass met een curve erin, passen beter in een fifa topic.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik vond het al zo raar dat ik mijn vraag niet terug vond, per ongeluk verkeerde forum. Wel bedankt voor je amtwoord.Anoniem: 337891 schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:15:
[...]
Nee. Die zit er nog in.
Verdere discussie over steekpass met een curve erin, passen beter in een fifa topic.
[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 26-10-2019 11:25 ]
Retroflag GPi Case ziet er me te duur uit, dan ga ik liever voor een 2dehands 3DS of Vita om te hacken.
Iemand aanraders?
Ik gebruik hier een psp voor werkt perfect. Speel dan vooral snes games. Denk dat een psp tweedehands op MP niet zoveel kost ook.MaxVMH schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:50:
Ik zoek een handheld apparaat voor emulatie van (S)NES & GB(A) games. Uiteraard met hardware knoppen. Ik heb een Raspberry Pi Zero W en Raspberry Pi 3b die eventueel gebruikt kunnen worden.
Retroflag GPi Case ziet er me te duur uit, dan ga ik liever voor een 2dehands 3DS of Vita om te hacken.
Iemand aanraders?
Deze kickstarter game is iets meer dan 2,5 jaar onderweg geweest en is wat mij betreft een succesje geworden.
Voor de mooie prijs van €15,11 is ie via Steam aan te schaffen: https://store.steampowered.com/app/466630/The_Pedestrian/
Ik zie bij tijd van posten 68 reviews en allen positief, dus neem zeker even een kijkje...
Verder heb ik nog aan te raden:
Little Big Workshop (€19.99) (strategy/tycoon)
Automachef (€14,99) (strategy)
Rescue HQ - The Tycoon (€24,95) (Strategy/tycoon)
NITE Team 4 - Military Hacking Division (€29,99) (hacking game)
Radio Commander (€16,79) (strategy)
Lightmatter (€16,79) (fps puzzlegame)
(Early Access) Spin Rhythm XD (€17,99) (muziekgame die je met de muis bedient)
(Early Access) Pure Rock Crawling (€12,49) (racing)
(Early Access) Toasterball (€4,99) (party)
[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2020 20:36 ]
Anoniem: 1274005
Martinspire schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:18:
The Pedestrian is eindelijk beschikbaar op Steam.
Deze kickstarter game is iets meer dan 2,5 jaar onderweg geweest en is wat mij betreft een succesje geworden.
[YouTube: The Pedestrian - Out Now]
Voor de mooie prijs van €15,11 is ie via Steam aan te schaffen: https://store.steampowered.com/app/466630/The_Pedestrian/
Ik zie bij tijd van posten 68 reviews en allen positief, dus neem zeker even een kijkje...
Verder heb ik nog aan te raden:
Little Big Workshop (€19.99) (strategy/tycoon)
Automachef (€14,99) (strategy)
Rescue HQ - The Tycoon (€24,95) (Strategy/tycoon)
NITE Team 4 - Military Hacking Division (€29,99) (hacking game)
Radio Commander (€16,79) (strategy)
Lightmatter (€16,79) (fps puzzlegame)
(Early Access) Spin Rhythm XD (€17,99) (muziekgame die je met de muis bedient)
(Early Access) Pure Rock Crawling (€12,49) (racing)
(Early Access) Toasterball (€4,99) (party)
Ga eens kijken bij een NEDGame-winkel ergens in het land. Die hebben Red/Yellow/Blue vaak nog wel liggen en voor veel minder (vooral als het alleen de cartridge is, zonder doosje en/of boekje). Ook Gold/Silver zie je nog vaak liggen (die is ook erg goed).ggj87 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 00:44:
Ik vond dit weekeinde mijn oude Gameboy Advance weer. Hij doet het nog perfect en vond ook nog 2 leuke spelletjes erbij (Colin McRae 2.0 en Tony Hawk Pro Skater 2). Was er vroeger altijd heel goed in maar nu lijk ik weer alles vergeten lol. Ik was net even aan het zoeken naar Pokémon Blue/Red want die heb ik vroeger wel gespeeld op de PC met een emulator maar zijn die spellen echt zo duur tweedehands?? Ik zag prijzen van 30-80 euro! Vind dat wel veel voor een Gameboy spel of is dat normaal?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Enig idee of dit een must in dit spel is?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ben ik dus ook een beetje bang voor. Maar de trailer geeft ietwat hoop. Ook het idee dat je elke character kan spelen geeft hoop.Heroic_Nonsense schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:34:
De game is nog niet uit, dus helemaal zeker is het niet, maar in de eerste twee delen speelde hacking een grote rol (als tactisch element en als story driver). Dus ik vermoed dat dat in het derde deel ook zo zal zijn.
Maar ik ken de vorige 2 delen dus niet
Floksor
Grappig : Ik zou een game juist eerder kopen vanwege dat soort onderdelen, want puur knallen heb ik nou wel gezien na jarenlang al die andere voornamelijk op FPS gerichte games te hebben gespeeldcrimby schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:10:
Echter, de hack-aspecten spreken me wat minder aan. Ben meer van het lekker knallen.
Op de PC en Playstation gespeeld totdat ik die game niet meer kon zien of ruiken, maar toch zou ik het nu meteen weer kunnen spelen!ggj87 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 00:44:
Tony Hawk Pro Skater 2

Misschien wel het leukste deel uit de hele THPS reeks!
Hehe zou je denken he! Ik wil een mooie balans tegen tactisch (hacken) en lomp (schieten). Het onderdeel dat je een leger verzameld en sterker wordt spreekt me juist hier aan.nero355 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:37:
[...]
Grappig : Ik zou een game juist eerder kopen vanwege dat soort onderdelen, want puur knallen heb ik nou wel gezien na jarenlang al die andere voornamelijk op FPS gerichte games te hebben gespeeld
Ik ben in het algemeen een Console gamer. heb al jaren een "deftige PC" naar mijn mening. Nu ben ik aan het denken om volledig over te schakelen van Consoles naar Pc Gaming. Mijn Pc is nu een kleine 4 jaar oud. Heb hem zelf samen gesteld en in elkaar gezet. Ik heb hem veel gebruikt voor video en foto bewerking, Als ook voor live streamen.
Zijn er zo wat dingen waar je rekening mee moet houden?
Temp van processor enz?
Ik had vanmiddag eens Core Temp geinstaleerd en tijden Battlefield V gingen mijn temp tussen de 65 en 75 graden. ik denk dat dit nog redelijk normaal is?
Vanaf wanneer kan je best je koelpasta vervangen?
Ik zag ook dat BFV niet op 144 FPS draait, zat vaan in het menu enz rond de 80/110. (nu niet dat dat een drama is voor mij) Ligt dit aan de game zelf (settings ULTRA)
Dit is trouwens mijn PC
Cpu : Intel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz
Cooling : CORSAIR-HYDRO SERIES H100i
Ram : CORSAIR 16GB (2X8GB) DDR4
Gpu : NVIDIA GTX 1080
Mobo :ASUS-Z170-PRO GAMING
Case :NZXT-H440 RAZER SPECIAL EDITION
HDD1 : SAMSUNG-250GB
HDD2 : WESTERN DIGITAL-1000GB
Die CPU is wel toe aan een upgrade afaik, een 4 core met HT gaat echt wel bottlenecken icm een 1080.kampers schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:20:
Hej iedereen,
Ik ben in het algemeen een Console gamer. heb al jaren een "deftige PC" naar mijn mening. Nu ben ik aan het denken om volledig over te schakelen van Consoles naar Pc Gaming. Mijn Pc is nu een kleine 4 jaar oud. Heb hem zelf samen gesteld en in elkaar gezet. Ik heb hem veel gebruikt voor video en foto bewerking, Als ook voor live streamen.
Zijn er zo wat dingen waar je rekening mee moet houden?
Temp van processor enz?
Ik had vanmiddag eens Core Temp geinstaleerd en tijden Battlefield V gingen mijn temp tussen de 65 en 75 graden. ik denk dat dit nog redelijk normaal is?
Vanaf wanneer kan je best je koelpasta vervangen?
Ik zag ook dat BFV niet op 144 FPS draait, zat vaan in het menu enz rond de 80/110. (nu niet dat dat een drama is voor mij) Ligt dit aan de game zelf (settings ULTRA)
Dit is trouwens mijn PC
Cpu : Intel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz
Cooling : CORSAIR-HYDRO SERIES H100i
Ram : CORSAIR 16GB (2X8GB) DDR4
Gpu : NVIDIA GTX 1080
Mobo :ASUS-Z170-PRO GAMING
Case :NZXT-H440 RAZER SPECIAL EDITION
HDD1 : SAMSUNG-250GB
HDD2 : WESTERN DIGITAL-1000GB
Ik zou die vervangen door deze: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
En dit moederbord: pricewatch: Gigabyte Aorus X570 ELITE
En dan ook nog evt dit ramsetje: pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK
Ik draai een 7700K met een 1080Ti en dat gaat dikke prima, de 6700K kan ook nog een stukje overclocked worden. Zou er voorlopig gewoon mee door gamen. Wat is er mis met rond de 90FPS, als je nog een details een stukje terug schroeft richting high is het verder dikke prima.Militia Pilot schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:42:
[...]
Die CPU is wel toe aan een upgrade afaik, een 4 core met HT gaat echt wel bottlenecken icm een 1080.
Ik zou die vervangen door deze: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X Boxed
En dit moederbord: pricewatch: Gigabyte Aorus X570 ELITE
En dan ook nog evt dit ramsetje: pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK
Ja voorlopig ga ik sws ook blijven verder gamen met deze setup.Brilsmurfffje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:27:
[...]
Ik draai een 7700K met een 1080Ti en dat gaat dikke prima, de 6700K kan ook nog een stukje overclocked worden. Zou er voorlopig gewoon mee door gamen. Wat is er mis met rond de 90FPS, als je nog een details een stukje terug schroeft richting high is het verder dikke prima.
Kan later nog altijd een upgrade doen.
Mijn CPU zit wel in een workload van 90-100% ik weet niet of dit "normaal/erg" is
Dat overclocken, maakt dat nu veel verschil? ik heb me daar 10/15j geleden wel eens mee bezig gehouden, maar was nogal complex allemaal.
@Militia Pilot Thx voor de tips/voorstellen
Dit ^^^^ en verder niet zo dramatisch doen!Brilsmurfffje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:27:
Ik draai een 7700K met een 1080Ti en dat gaat dikke prima, de 6700K kan ook nog een stukje overclocked worden. Zou er voorlopig gewoon mee door gamen. Wat is er mis met rond de 90FPS, als je nog een details een stukje terug schroeft richting high is het verder dikke prima.
Niet te zwaar ivm het apparaat waar hij op gespeeld wordt. Ik heb civ6 al en die bevalt wel, maar is best heavy on the brain
Iemand suggesties?
https://github.com/FoldingAtHome/coronavirus
https://foldingathome.org/2020/03/10/covid19-update/
This is an update on Folding@home’s efforts to assist researchers around the world taking up the global fight against COVID-19.
After initial quality control and limited testing phases, Folding@home team has released an initial wave of projects simulating potentially druggable protein targets from SARS-CoV-2 (the virus that causes COVID-19) and the related SARS-CoV virus (for which more structural data is available) into full production on Folding@home. Many thanks to the large number of Folding@home donors who have assisted us thus far by running in beta or advanced modes.
This initial wave of projects focuses on better understanding how these coronaviruses interact with the human ACE2 receptor required for viral entry into human host cells, and how researchers might be able to interfere with them through the design of new therapeutic antibodies or small molecules that might disrupt their interaction.
In the coming days, we hope to take advantage of some of the new structural biology and biochemical data that is being rapidly released by researchers around the world who are working to understand these viruses and strategies for defeating them. This work has been largely disseminated by preprint servers such as bioRxiv and chemRxiv, which aim to make research rapidly available to both other researchers and the public for other scientists to broadly evaluate and immediately start building on. We have also forged several new collaborations with other laboratories where we hope Folding@home will provide valuable support in COVID-19 research efforts.
While we will rapidly release the simulation datasets for others to use or analyze, we aim to look for alternative conformations and hidden pockets within the most promising drug targets, which can only be seen in simulation and not in static X-ray structures. We hope that these structures—once validated by emerging compound screening data—could help direct the virtual screening campaigns or the targeting of new pockets for which atomistic structures were not yet available.
Below, we provide short descriptions of the projects. Note that all input files are being made available on GitHub here for other researchers to take advantage of:
https://github.com/foldingathome/coronavirus
This repository will evolve over the coming days as we add more projects and documentation. We will start posting datasets with structures on publicly available servers as soon as we have useful data to report.
All projects are using the new GPU-accelerated Core22 based on the open source OpenMM biomolecular simulation engine.
LOL!StealthyPeanut schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:20:
Ik zoek een leuke game om te spelen op mijn laptop (i5 10th gen, 8gb, onboard gpu) of chromebook (i3) om op bed of de bank te kunnen spelen naast mijn vrouw, zonder dat ik constant hoef op te letten. Bijvoorbeeld turnbased of en bordspel achtige game.
Niet te zwaar ivm het apparaat waar hij op gespeeld wordt. Ik heb civ6 al en die bevalt wel, maar is best heavy on the brain.
Iemand suggesties?

Al gekeken naar Hearthstone
https://playhearthstone.com/en-us/new-to-hearthstone/
Football Manager 2015StealthyPeanut schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:20:
Ik zoek een leuke game om te spelen op mijn laptop (i5 10th gen, 8gb, onboard gpu) of chromebook (i3) om op bed of de bank te kunnen spelen naast mijn vrouw, zonder dat ik constant hoef op te letten. Bijvoorbeeld turnbased of en bordspel achtige game.
Niet te zwaar ivm het apparaat waar hij op gespeeld wordt. Ik heb civ6 al en die bevalt wel, maar is best heavy on the brain.
Iemand suggesties?
Of Crusader Kings 2. Tegenwoordig zelfs gratis.
[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 16-03-2020 09:40 ]
Slay the spire. Ik heb niets met ‘ccg’ en magic the gathering vond ik te complex of misschien beter ‘ niet intiutief genoeg’ (zowel irl als computer) waardoor ik snel afgeleid was maar dit....het speelt heerlijk weg.StealthyPeanut schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:20:
Iemand suggesties?
Er is ook een topic:
(Maar ben mobiel dus die komt later
10 second ninja DONE
pricewatch: Acer Aspire E5-571-50HJ
met in plaats van de reguliere harddisk een SSD erin. En dat dan in combinatie met de standaard hardware:
CPU/SoC
Intel Core i5-5200U
Klokfrequentie
2,2GHz
Maximale turboklokfrequentie
2,7GHz
DDR3L (SODIMM), 4GB
is er een manier om uit te vogelen welke versie het beste past of is het alle versies langs gaan en hopen dat er nog een oud exemplaar te vinden is (of te streamen?)
Met 3d bedoel ik dat je met een bril voor de tv zit overigens.
3D is al lang dood en zal je alleen nog heel misschien hier en daar bij een beamer vindenDarow schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:52:
Nu de specs van de nieuwe consoles bekend zijn, is het me opgevallen dat ik niks heb gehoord over 3D en VR. Zijn deze al gefaald, is het nog te vroeg of?
<Insert lang verhaal over filters en lichtopbrengst en weet ik het wat allemaal...>
VR zal waarschijnlijk niet handig werken qua GUI of komt er misschien ooit nog aan in een update of zo gok ik ?!
Anoniem: 337891
Je zou eens naar canirunit.com kunnen gaan en daar de versies checken naast de specs van je laptop.arjoderoon schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:23:
is hier iemand die mij kan helpen een PES versie te vinden die bij mijn hardware past? Ik wil op de laptop die ik sinds 2015 heb weer eens PES (of Fifa) spelen. Heb 2 usb controllers in de la liggen, maar... het PES spel dat ik had heb ik blijkbaar weg gedaan. Of te goed verstopt. Maar nu zoek ik dus een versie die bij de hardware past die ik heb. Ik heb deze laptop:
pricewatch: Acer Aspire E5-571-50HJ
met in plaats van de reguliere harddisk een SSD erin. En dat dan in combinatie met de standaard hardware:
CPU/SoC
Intel Core i5-5200U
Klokfrequentie
2,2GHz
Maximale turboklokfrequentie
2,7GHz
DDR3L (SODIMM), 4GB
is er een manier om uit te vogelen welke versie het beste past of is het alle versies langs gaan en hopen dat er nog een oud exemplaar te vinden is (of te streamen?)
ah, die kende ik nog niet, thanks! gelijk gecheckt en PES 2016 haal ik de minimale vereisten nog met mijn laptop, maar da's dan ook nog de enige. Zelfs Pes 2015 red ik niet vanwege de dedicated video ram van 512 mb dat ik niet haalAnoniem: 337891 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 19:08:
[...]
Je zou eens naar canirunit.com kunnen gaan en daar de versies checken naast de specs van je laptop.

bijzonder dat de '15 edities zwaardere eisen hebben dan de '16 edities.
Gelukkig kan ik op werk in de professionele sfeer nog iets doen met 3D...nero355 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:40:
[...]
3D is al lang dood en zal je alleen nog heel misschien hier en daar bij een beamer vinden

Playstation VR is compatible met de ps5, er wordt gewerkt aan een opvolger. Die komt niet tegelijk met de ps5 uit, waarschijnlijk omdat de combinatie erg prijzig zou zijn. Zie ook hier.Darow schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 16:52:
Nu de specs van de nieuwe consoles bekend zijn, is het me opgevallen dat ik niks heb gehoord over 3D en VR. Zijn deze al gefaald, is het nog te vroeg of?
Helemaal geweldig!RayNbow schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 07:59:
Gelukkig kan ik op werk in de professionele sfeer nog iets doen met 3D...
[Afbeelding]
Maar...
Waar kijk ik eigenlijk naar
4 stereoschermen. Elk stereoscherm bestaat uit twee displays en een half-doorlatende spiegel. De twee displays zijn t.o.v. elkaar 90 graden gepolariseerd. Het beeld voor het bovenste display moet (door hardware of een driver) gespiegeld worden. Toon nu op het ene display het beeld voor het linkeroog en op het andere het beeld voor het rechteroog. Laat tenslotte de gebruiker een bril met polarisatiefilters (a la IMAX 3D bijv.) dragen om 3D te kunnen zien.nero355 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:29:
[...]
Helemaal geweldig!
Maar...
Waar kijk ik eigenlijk naar![]()
![]()
Wat cool! Wie is de fabrikant* en wat is het typenummer? Ik wil er wat meer over lezen namelijk...
*ik zie wel dat de schermen van Samsung zijn, maar ik neem aan dat de constructie met beugel en spiegel van iemand anders is die er Samsung-displays in monteert?
[ Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 24-03-2020 05:59 ]
Nu met het thuiszitten zal ik voornamelijk in de avonden kunnen spelen en de weekenden.
Zit er aan te denken, maar wil eerst het free weekend uitproberen.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:14:
Zijn hier een aantal mede tweakers die het leuk vinden om samen door de campaign van Wildlands te knallen via Discord? Momenteel is hij in de aanbieding voor twee tientjes bij Uplay (Ubisoft)
Nu met het thuiszitten zal ik voornamelijk in de avonden kunnen spelen en de weekenden.
Floksor
www.thuispubquiz.nl of via Spotify, Apple Podcasts en alle andere podcast apps.
Sowieso dit Topic Bookmarken en regelmatig effe checken via je GoT Bookmarks : PC Budget Gaming topicPaulus07 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:50:
Ontvang Child of Light gratis op Uplay
https://store.ubi.com/nl/...d%20Edition&source=detail
En deze ook : Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2
OOOOOOOooooh jaaaaaaaaaaa.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Hopelijk ook met de audio uit THPS2 (muziek en de stemmen
Rotterdam
YouTube: Crazy Tony Hawk’s Pro Skater 2 Speedrun Finished In 12 Minutes
En dan weer in 12 minuten uitgespeeld hebben
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dan tel ik de Demo op de PC niet eens mee!

De andere delen hebben we trouwens ook helemaal grijsgespeeld!
Wordt in de video genoemd dus ik hoop dat ze het ook echt zo menen!GS88 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:10:
Hopelijk ook met de audio uit THPS2 (muziek en de stemmen)
Misschien puur door de levels heen raggen, maar alles helemaal uitspelen doe je echt niet in 12 minuten!SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:36:
YouTube: Crazy Tony Hawk’s Pro Skater 2 Speedrun Finished In 12 Minutes
En dan weer in 12 minuten uitgespeeld hebben