Ik ben van mening dat bij Final Fantasy games het niet nodig is om de reeks te spelen. Er zijn wel enkele delen zoals van Lighting serie waar dit wel kan bijdrage aan de speelervaring. Maar Final Fantasy biedt vaak per game een geheel nieuwe setting aan, maar met zelfde sferen (welke ik overigens geweldig vind). Het is erg fantasie rijk en de gore is erg minimaal en wordt veel verbloemt door de visual effects grote Boom en Pats haha.snamgaah schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:31:
Minecraft heeft hij al, emulatie lijkt me beter spelen met een controller* en die heeft hij niet, hij speelt ook liever met muis en toetsenbord dan bijvoorbeeld op de PS4.
* Aanname, als die incorrect is hoor ik het ook graag maar Zelda is natuurlijk wel ontworpen voor een controller.
FF: hoef je hiervoor de reeks verder niet te kennen? Het volgnummer van die reeks is vaak schrikbarend hoog zeg maar. ;-)
Borderlands ken ik niet, heeft wel een redelijk hoge age rating maar dat vind ik op zich geen bezwaar. Is de game 'eng'?
Dank voor de tips so far!
Borderlands is niet eng door de voorgeving maar heeft wel veel gore en kan erg adrenaline rijk zijn door hoge speelsnelheid en vele gebeurtenissen. Veel grapjes zijn ook age rated maar denk niet dat een kind dergelijke grappe eruit zal halen als zijnde een grap of aanstootgevend. Blijkt ook uit trailers en ingame fragmenten (zelf 1 en 2 uitgespeeld op 100%)
Zelda emulator weet ik zelf niets vanaf alleen dat Zelda nog steeds en denk ik altijd wel 1 van mijn favoriete all time game serie reeks is!
Wat ik denk een goeie aanrader voor u is is: Kingdoms of Amalur; Reckoning. Erg veel plezier mee gehad niet eng veel fantasie en kleurrijk open wereld die oud genoeg is voor de minder goeie computer en ook niet te moeilijk te spelen.