![]() |
INTRO |
Na veel topics van "ik zoek een spel" is er besloten een centraal topic op te richten waar al deze vragen in beantwoord kunnen worden. En dat is wel zo handig. Zo kun je naast jouw vraag ook de vraag van anderen lezen. Zo kunnen we elkaar samen helpen. |
WAT KUNNEN WE HIER KWIJT? |
Hier kunnen alle vragen gesteld worden betreft de game die jij kwijt bent. Of dat nu om een classic arcade game uit 1980 gaat of om een first-person-shooter uit 2001, het maakt ons niks uit. Wij helpen je graag met het juiste antwoord te vinden. Het is dus niet de bedoeling dat je gaat vragen om een spel dat op een ander spel moet lijken etc. Het gaat hier om vergeten spellen waar je de naam weer van wilt weten. |
HOE KAN IK MIJN PROBLEEM HET BESTE UITLEGGEN? |
Nou je zoekt in ieder geval de naam van een spel, dat weten we. Maar er zijn natuurlijk nog enkele punten die je ons moet doorgeven zodat we je kunnen helpen. Informatie als genre (arcade,sport/adventure/racing/shooter/strategy/ etc.), platform (PC, NES, SNES, N64, Gamecube, Playstation 1 of 2, Dreamcast, Xbox) en het jaar waarin je het gespeeld hebt kan ons al helpen je spel te vinden. Mocht je je nog herinneren hoe het spel eruit zag, probeer het te omschrijven d.m.v. tekst of een tekening of misschien weet je nog muziek of iets dergelijks uit het spel. Upload je tekening of sample ergens op het grote web, post je vraag met link naar je file(s). Hierna is het een kwestie van afwachten tot een GoT member je spel gevonden heeft. |
LAATSTE OPENSTAANDE VRAAG UIT HET VORIGE DEEL |
Het is geen Star Control 1 (of 2 of 3) en ook Subspace is het niet. |
LINKS |
• - Videogame Museum - Handige site met voor vrijwel iedere console een lijst met games • - Klov.com - Nog een lijst met videogames • - MobyGames • - Wikipedia - lists of video games • - Gamerankings.com - Zoeken op titel/platform/genre • - Gamefaqs.com - Zoeken op titel/platform/genre • - Video Game Rebirth |
Topics: [ 01 ] - [ 02 ] - [ 03 ] - [ 04 ] - [ 05 ] Met dank aan BMWM3 en Rakkerzero voor deel 1 en 2 van dit topic. |
[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 18-11-2020 22:27 ]
And I'm the only one and I walk alone.