Dat is het niet, helaas! Coole soundtrack wel.stefanass schreef op woensdag 31 december 2025 @ 15:22:
[...]
De eerste lijkt qua beschrijving erg op Impossible Mission. ik ken zelf alleen de C64 versie maar deze is later ook op andere systemen waaronder PC en Apple uitgebracht en er is ook een deel 2 geweest. Op YouTube genoeg long plays van te vinden.
Nee, dat is het niet, helaas!D-Three schreef op woensdag 31 december 2025 @ 19:12:
[...]
Alhoewel ik er mij nog erg weinig van kan herinneren, behalve dat ik het goed vond; misschien No One Lives Forever?
Ik heb er ook nog wel eentje die ik al langer zoek (heb hem hier al eens eerder gevraagd maar nooit antwoord op ontvangen)
Het spel is dat bovenaan je scherm een rode kraan hangt en je moet een weg naar buiten bouwen.
Onderin het scherm stond dan je karakter die je naar buiten moest leiden via je bouwsel (links of rechts van je scherm)
De bouwdelen waren volgens mij ook rood.
Het spel was speelbaar op de BBC Micro/Acorn Electron.
Zover als ik mij kan herinneren was dat de game Gantry, echter kan ik dat spel letterlijk nergens meer vinden
Het spel is dat bovenaan je scherm een rode kraan hangt en je moet een weg naar buiten bouwen.
Onderin het scherm stond dan je karakter die je naar buiten moest leiden via je bouwsel (links of rechts van je scherm)
De bouwdelen waren volgens mij ook rood.
Het spel was speelbaar op de BBC Micro/Acorn Electron.
Zover als ik mij kan herinneren was dat de game Gantry, echter kan ik dat spel letterlijk nergens meer vinden