Hey allemaal, kunnen jullie me helpen met het aanraden van een PC-game? Ik heb al diverse "best games of 2012" etc. lijstjes doorgekeken, zonder al te veel resultaat.
Ik zoek een actiespel, waarbij je ook heel vrij kunt zijn. Tegelijkertijd moet het ook realistisch zijn. Ik speel al sinds 2000 de GTA-serie, en daar ben ik helemaal weg van. Ik moet wel zeggen dat ik in V offline niet zo veel lol meer heb als destijds in SA, maar dat ligt misschien aan m'n leeftijd.
Een greep aan andere spellen die ik goed vind: Far Cry, Max Paine, Star Wars BF 2 op de PS2.
Watch dogs 3 heb ik gemengde gevoelens bij. Het rijden is vreselijk en ik vind t ook heerlijk om te freeroamen, dat is dus een stuk minder daardoor. Erg realistisch is het ook niet en ik vind het vrij "moeilijk": je moet maar net weten dat.... Net als bij Far Cry, dingen maken van plantjes en zo.
Welke spellen ik niks vind: Fallout, Maffia 2 (enorm repetitief), CoD en BF (kan me een paar uurtjes vermaken maar het alles op een bepaalde manier moeten doen... Bah), Just Cause (2 of 3, was even leuk maar was ik gauw zat. Far Cry is leuker), en vast nog meer. Spec ops o.i.d. ben ik net aan begonnen. Saints Row vond ik echt vreselijk, maar aangezien iedereen dat meteen aanraadt, zal ik die nog eens installeren.
Ik heb niet veel tijd voor spellen, dus die tegenwoordige spellen dat je eerst of heel lang moet spelen om .... te kunnen doen of kopen, of dat je eerst geld mag neertikken: zit ik niet zo op te wachten. Evenals online multiplayer, vind ik maar zo-zo.
Ik hoor het graag als jullie iets weten