Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
boe2 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:23:
Ik beweer niet neutraal te zijn, ik beweer dat de 'discussie' vooral een hele hoop onzin is ;)
Dit dus :P

Ander nieuws, Division is best aardig spel. Zitten paar leuke mechanics in, stad voelt alleen erg leeg. De graphics komen never nooit in de buurt van de originele gameplay, daar moet je echt de PC versie voor hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:24

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
boe2 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:23:
Ik beweer niet neutraal te zijn, ik beweer dat de 'discussie' vooral een hele hoop onzin is ;)
Het grappige is dat je precies daarmee een standpunt inneemt. Ik heb het niet bepaald vanaf het begin gevolgd, maar als ik het goed begrijp is het juist het standpunt van de gamergate-kant dat het allemaal nergens over gaat.

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, origineel ging het over weinig inderdaad, zoveelste internetschandaal over corruptie van online media, iets wat we al 20 jaar lang bespotten.
Alleen reageerden de grote gamesites nu anders:12 verschillende artikels in minder dan 24 uur tijd, met dezelfde boodschap: "Er is geen samenzwering, jullie zijn allemaal vrouwenhaters, want in ons laatste schandaal was een vrouw betrokken! Bron: Die andere gamesite die zonet hetzelfde gepost heeft"
Natuurlijk ontploft dan de boel. In plaats van een schandaal dat na een week overwaait krijg je heel veel gamers die weigeren een stap achteruit te doen tegenover valse beschuldigingen. En dit zal blijven duren zolang "the usual suspects" het vrouwenhater verhaal blijven pushen.

En dus heb je heel veel haat die heen en weer gaat over letterlijk NIETS. Over een bagatel die origineel met 1 excuus had opgelost kunnen worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:51
Gamergate gaat nergens over.. vrouw krikt er op los voor game godies, wordt gesnapt, en nu is het gehele internet een groep vrouwenhaters blijkbaar.

Dit soort politieke discussies via gaming te doen is gewoon irritant. Politiek + games mixed niet, zo simpel is het.
Maar goed, het enige wat gamergate heeft bereikt is dat er een gigantische feministische groep is opgestaan, alleen maar om games te verzieken. Overal wordt in gezien dat vrouwen het minder goed hebben, dat ze sex objects zijn etc.

Helaas zulke mensen ook in de familie. Games zijn niet meer om te genieten, en te relaxen. nee, ze zijn een propaganda tool geworden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Wes
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
quote:
boe2 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:54:
Tja, origineel ging het over weinig inderdaad, zoveelste internetschandaal over corruptie van online media, iets wat we al 20 jaar lang bespotten.
Alleen reageerden de grote gamesites nu anders:12 verschillende artikels in minder dan 24 uur tijd, met dezelfde boodschap: "Er is geen samenzwering, jullie zijn allemaal vrouwenhaters, want in ons laatste schandaal was een vrouw betrokken! Bron: Die andere gamesite die zonet hetzelfde gepost heeft"

[...]
quote:
corset schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:31:
Gamergate gaat nergens over.. vrouw krikt er op los voor game godies, wordt gesnapt, en nu is het gehele internet een groep vrouwenhaters blijkbaar.

[...]
Ruim een jaar verder en de onzin waar überhaupt nooit bewijs voor was en die toen al tot in den treure is ontkracht wordt nog steeds als gospel verkondigt. Ongelofelijk. Als je het zelf maar gelooft I guess?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mooie deal op steam trouwens: 18 euro voor alles wat Double Fine ooit heeft uitgebracht. You win, Schafer :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• corset
quote:
Wes schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:40:
[...]

[...]

Ruim een jaar verder en de onzin waar überhaupt nooit bewijs voor was en die toen al tot in den treure is ontkracht wordt nog steeds als gospel verkondigt. Ongelofelijk. Als je het zelf maar gelooft I guess?
Je doelt hopelijk op wat mevrouw toen allemaal riep? Dat ze het slachtoffer was etc? :) dan klopt het inderdaad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04 15:26
quote:
boe2 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:53:
[...]

Op PSX stond het op 4 disks omdat het spel tjokvol FMV's zat. Qua effectieve spelduur was het niet uitzonderlijk lang. Tenzij je voor de perfect save gaat natuurlijk, maar dat is vooral grindwerk :p
Je doet het goed of je doet het niet hè? 8) Perfect save kost best wat tijd trouwens...

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• corset
quote:
Butch_NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:52:
[...]

Je doet het goed of je doet het niet hè? 8) Perfect save kost best wat tijd trouwens...
Inderdaad! Ik heb dat gedaan in alle FF's van 7 t/m 12 >_> ben je best ff wat tijd aan kwijt.

Heb wel zin in de remake, hoewel ik 7 wel een de van de minste vind.

• Xyphoid
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 01:20
Toen ik nog niet helemaal wist waar Gamergate over ging, stond ik aan de kant van Quinn, omdat het gewoon not done is om iemand te doxxen en doodsbedreigingen te sturen. Maar toen ik me meer ging verdiepen in Gamergate, ben ik toch meer het standpunt in gaan nemen dat Quinn en consorten gewoon uit hun nek aan het lullen is. Al ben ik nog steeds tegen doxxen en doodsbedreigingen.

Als ze echt tegen seksisme en objectificatie van vrouwen zijn, waarom hebben ze dan niet eerder hun mond opengedaan over boeken en films? Daar is seksisme en objectificatie van vrouwen toch veel langer aan de gang? En als ze vinden dat er te weinig games voor vrouwen zijn, dan maken ze toch zelf een game voor vrouwen? Laatste keer dat ik het checkte, werden boeken, films en games gemaakt om geld te verdienen. En dan ga je geen onderwerpen nemen die niet verkopen. Als er uit een marktonderzoek blijkt dat schaars geklede dames populair zijn, dan zullen daarover meer boeken, films en games worden gemaakt. Vraag en aanbod.

Als kinderen gewoon opgevoed worden, dan zullen die seksistische media (die sowieso niet voor kinderen bedoeld is) heus geen invloed hebben op ze. Kinderen zien op het journaal en in reclames veel ergere dingen, dan in games (mits hun ouders zich aan de leeftijden houden, die op de games vermeld staan). En als je als volwassene vrouwen in het echte leven minderwaardig vindt, omdat er in de media schaars geklede dames rondhuppelen die niet al te slim zijn of als je denkt dat alle vrouwen grote tieten hebben en in hun bikini over straat lopen, omdat ze dat in games ook doen, dan ben je van jezelf al niet 100%.

Sorry voor het de lange rant, maar als mensen mijn hobby aanvallen, dan moet ik gewoon tegengas geven. Vooral als het aanvallen met domme opmerkingen zijn.

Ik word een beetje moe van al die mensen die zich om het kleinste dingetje beledigd voelen.

Ontopic dan maar:
Ben nog steeds bezig met mijn tweede ronde Dark Souls (paar DLC dingen gemist de eerste keer) en aan Just Cause 2 lijkt geen einde te komen (veel te veel dorpjes en bases. Begint een beetje op werk te lijken).

Toshiba e755 Pocket PC > Panasonic G500 >Nokia 8210 > Nokia 8850 > Vario MDA (htc wizard 200) > Vario MDA III (htc tytn II) > HTC Hero > HTC Desire HD > Asus Transformer TF101 > Asus Padfone > Oppo Find 5 > LG Nexus 5 > Wileyfox Swift 2X > Razer Phone

• corset
quote:
Xyphoid schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:47:
Als ze echt tegen seksisme en objectificatie van vrouwen zijn, waarom hebben ze dan niet eerder hun mond opengedaan over boeken en films? Daar is seksisme en objectificatie van vrouwen toch veel langer aan de gang?

Ontopic dan maar:
Ben nog steeds bezig met mijn tweede ronde Dark Souls (paar DLC dingen gemist de eerste keer) en aan Just Cause 2 lijkt geen einde te komen (veel te veel dorpjes en bases. Begint een beetje op werk te lijken).
Off topic:

Omdat het gehele SJW "Vrouwen hebben het zo zwaar" gewoon een hype is. Het gaat nergens over, en vooral totaal onrealistisch.
Ze weet precies dat het mensen trekt omdat het gewoon zo awesome is omdat "vrouwen het super zwaar hebben in de wereld, en alle mannen klootzakken zijn".
Meer views/lezers, en gewoon alles afkraken, maar zelf wel het slachtoffer spelen :)

On topic:

Dark Souls! WOO! blijft een geniaal spel
Just Cause 2, komt pas als ik 3 in bezig heb. Die eerst :D

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Ik ga morgenochtend naar Star Wars met mijn broer, daarna gaan we samen computeren.

Weet iemand nog een leuk Star Wars-spel dat je co-op kan spelen?
Echter: Geen FPS en geen Lego.
(allebei eigen computer, maar op 1 computer kan ook. Joypads hebben we ook)

Spaceballs - The Signature

• corset
quote:
anandus schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:56:
Ik ga morgenochtend naar Star Wars met mijn broer, daarna gaan we samen computeren.

Star Wars Galactic Battleground tegen elkaar. is een Age of Empires in star wars jasje.

Helaas nergens meer te koop :(

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17-06 09:29
5.49 op GoG

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• rockhopper
  • Laatst online: 15-06 20:07

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:

The Star Wars drinking game? Iedere keer als iemand "the force" roept tijdens de film (in de film) een drankje in een keer achterover slaan? (niet echt een computerspel, maar ik kon het niet laten) O-)

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Butch_NL
quote:

Was er niet ooit een Pod Racer (oftewel racegame?), die je met meerderen kon spelen? Ik weet het niet 100% zeker.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:13
quote:
Butch_NL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:54:
[...]

Was er niet ooit een Pod Racer (oftewel racegame?), die je met meerderen kon spelen? Ik weet het niet 100% zeker.
Jawel, Star Wars Episode I Racer voor N64 en misschien nog wel meer platformen.

• Butch_NL
quote:
Vincent Dave schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:46:
[...]

Jawel, Star Wars Episode I Racer voor N64 en misschien nog wel meer platformen.
Bedankt voor de aanvulling! :)

• Spastjen
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 30-12-2016
quote:
rockhopper schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:13:
[...]

The Star Wars drinking game? Iedere keer als iemand "the force" roept tijdens de film (in de film) een drankje in een keer achterover slaan? (niet echt een computerspel, maar ik kon het niet laten) O-)
Dit.... gaan we even organiseren!! :D

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15-06 18:49
Kwam zojuist dit spel tegen.

http://www.escapefromtarkov.com/
Kwam het spel net tegen en het ziet er veelbelovend uit. Het stijltje weet me iig meteen goed te pakken. Ziet er grafisch schitterend uit. Het spel is wel prijzig, maar zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
Nu ben ik zelf niet zo goed in het aanmaken van een startpost, maar dit spel verdient wel een eigen topic denk ik. :)

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-06 12:54
Steam Atari Vault Pack

http://www.wired.com/2016/01/atari-vault-steam/

Er komt deze lente een nieuwe classic pack aan :)

Ik geloof dat achter escape from tarkov wat mannetjes van de S.T.A.L.K.E.R. franchise zitten. (weet niet zeker of dat een plus is)

eL_Jay wijzigde deze reactie 22-01-2016 16:50 (34%)

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:16

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
quote:
rockhopper schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:13:
[...]

Awesome 😁

Zelf weer wat gamen kunnen oppikken, Grim Dawn weer gestart nu alle content af is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• GluonC
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 15-06 18:49
Weet iemand hier een paar leuke flight-games buiten Elite Dangerous?
Vandaag een flight-stick gehaald, maar ik wil er graag nog 2/3 flight-games bij voor een beetje afwisseling.
Ik speel zelf voornamelijk simulatie-games. Dus een goede flight-sim is zeer welkom. Welke flight-games of andere spellen raden jullie mij aan om eens naar te kijken?
IL-2 Sturmovik zag er interessant uit, maar is wel al redelijk gedateerd volgens mij.
En Microsoft Flight Simulator X natuurlijk. Ik kwam ook X-Plane tegen. Maar dan lijkt de flight-sim van Microsoft mij leuker/uitgebreider/realistischer.
Ik heb zelf wel wat research gedaan, maar heb eigenlijk nooit flight-games gespeeld, en weet dus ook niet zo goed wat de betere games zijn op dit moment.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:24

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
GluonC schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:25:
Weet iemand hier een paar leuke flight-games buiten Elite Dangerous?
Vandaag een flight-stick gehaald, maar ik wil er graag nog 2/3 flight-games bij voor een beetje afwisseling.
Ik speel zelf voornamelijk simulatie-games. Dus een goede flight-sim is zeer welkom. Welke flight-games of andere spellen raden jullie mij aan om eens naar te kijken?
IL-2 Sturmovik zag er interessant uit, maar is wel al redelijk gedateerd volgens mij.
En Microsoft Flight Simulator X natuurlijk. Ik kwam ook X-Plane tegen. Maar dan lijkt de flight-sim van Microsoft mij leuker/uitgebreider/realistischer.
Ik heb zelf wel wat research gedaan, maar heb eigenlijk nooit flight-games gespeeld, en weet dus ook niet zo goed wat de betere games zijn op dit moment.
DCS natuurlijk! Dat is op dit moment dé combat flightsim.

Topic: Eagle Dynamics\Digital Combat Simulator

Compizfox wijzigde deze reactie 26-01-2016 12:29 (5%)

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• qmaster312
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-06 22:38
Je kan het beste DCS gaan spelen, een module halen (de FC3 modules zijn niet ingewikkeld en goed om in te beginnen) en dan gewoon een online server (104th Phoenix is een bekende) en de daar bij behorende teamspeak joinen. Op teamspeak leer je het snelste en zijn de mensen altijd bereid je vragen te beantwoorden.

• Djesse8999
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16-06 22:47

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Holy fuck, kwam er net achter dat iemand al een hele tijd mijn Steam account zit te gebruiken :o
de game time van bepaalde games die ik niet zo vaak speelde ging omhoog, dacht dat dat een bug was dus het boeide me niet zo veel, maar nu blijkt dus dat dat iemand anders was die op mijn account games zat te spelen :(
Crosspost vanuit GKMT

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
Ai dat is niet zo best, aangegeven bij Steam en nieuw wachtwoord ingesteld neem ik aan?

• Djesse8999
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16-06 22:47

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

quote:
psychoclown schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:19:
Ai dat is niet zo best, aangegeven bij Steam en nieuw wachtwoord ingesteld neem ik aan?
precies dat

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

• qmaster312
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-06 22:38
Heb je steam guard aan staan?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20:45
Ik kon nog geen eens stemmen op mijn persoonlijk GOTY van 2015. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• addictive
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 24-04 10:35
quote:
Djesse8999 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:15:
Holy fuck, kwam er net achter dat iemand al een hele tijd mijn Steam account zit te gebruiken :o
de game time van bepaalde games die ik niet zo vaak speelde ging omhoog, dacht dat dat een bug was dus het boeide me niet zo veel, maar nu blijkt dus dat dat iemand anders was die op mijn account games zat te spelen :(
Crosspost vanuit GKMT
Ondersteunt Steam geen two-factor authentication?

MickBenjamins.com | Facebook | Twitter | SoundCloud

• DerSteyn
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-06 11:16
quote:
Ik denk dat het komt omdat Fallout 4 gemaakt is door Bethesda, meer hype en veel Skyrim spelers schakelen automatisch over naar Fallout 4 (ook had Fallout 3 veel spelers, die gaan ook Fallout 4 uitproberen).

Witcher 3 is volgens mij het meest gespeeld op PC, terwijl Fallout 4 ook veel op console wordt gespeeld!

Trouwens vind ik het ook knap dat Cities:Skylines zo hoog staat, zelfs hoger dan Rocket League. Ook staat JC3 erg laag!

DerSteyn wijzigde deze reactie 15-02-2016 17:17 (8%)

• yinnemans
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12-06 13:35
Weet niet of deze game in deze thread al de revue is gepasseerd maar breng het nog maar even onder de aandacht.

Voor wie helemaal weg is van old school competitieve FPS gaming (Vietcong MoH, COD en CS o.a.) is er een nieuwe game in de maak genaamd Battalion 1944.
Géén voertuigen, géén perks/badges/damage mods en al dat soort onzin maar puur skills v.s. skills.

Ontwikkelaar Bulkhead komt ook met een eigen competitie systeem, ondersteunt private en dedicated servers en het wordt voor de community mogelijk om eigen mappen te maken.

Donaties stromen binnen en staat nu al op ruim 230.000 pond (initieel doel: 100.000) op Kickstarter:
https://www.kickstarter.c...battalion-1944-pc-xb1-ps4

Officieel forum:
http://forums.battaliongame.com/

Kijk je ook al zo lang uit naar eindelijk weer een no nonsense shooter waar je met je maten weer lekker ouwewets in kunt rammen, schroom niet dit project te backen!

(hoezo "ik ben helemaal hype van dit spel" ;))

glhf!

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Interessante game inderdaad, zeer benieuwd hoe deze game eruit gaat zien op de consoles.Jammer dat er geen Tier is voor alpha/closed op de PC, maar eindproduct op console te nemen. Promo filmpje heeft alleen iets teveel COD gevoel, weinig recoil, geen bulletdrop en erg lage TTK, wat weer net mijn ding niet is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Wat grappig, zeg. Een NES-emulator die spelletjes 3D maakt.
Denk dat-ie de Z-buffer vertaalt naar '3D'?

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
Awesome!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Grappig, die wil ik vanavond wel eens uitproberen :D

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
De laatste tijd vermaak ik me af en toe wel eens weer met de Wii, roept soms toch wel nostalgische herinneringen op!

• MarvelousMax
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-06 15:41
Door trailers van Steam VR toch weer wat hype opgedaan :(
quote:
MarvelousMax schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:59:
Door trailers van Steam VR toch weer wat hype opgedaan :(
YouTube: Virtual Reality - SteamVR featuring the HTC Vive
Deze zag ik gisteren nog, het is allemaal beetje gimmick gehalte. Geef mij maar gewoon een racegame vanuit cockpit, anders gewoon die illumiroom variant :P

Al valt me op bij die youtube clip rond 4:12, op de achtergrond zie je het beeld wat zij blijkbaar ziet, daar zit toch wel een flinke delay in.. is dat op die Vive of Rift ook het geval?

• Derekboy2000
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-06 12:51
quote:
SinergyX schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:55:
[...]

YouTube: Virtual Reality - SteamVR featuring the HTC Vive
Deze zag ik gisteren nog, het is allemaal beetje gimmick gehalte. Geef mij maar gewoon een racegame vanuit cockpit, anders gewoon die illumiroom variant :P

Al valt me op bij die youtube clip rond 4:12, op de achtergrond zie je het beeld wat zij blijkbaar ziet, daar zit toch wel een flinke delay in.. is dat op die Vive of Rift ook het geval?
zij ziet het beeld zonder ernstige vertraging misschien paar milliseconde, maar de vertraging op het scherm komt door de laptop zelf, bij de rift is dat niet het geval als je een goede pc/laptop hebt. geen idee welke dat gaat mijn kennis te ver.

en de htc vive is de steamVR,

en eerlijk gezegd lijkt het me leuk om 1 keer te doen, maar daarmee altijd gamen gaat te ver. :)

Derekboy2000 wijzigde deze reactie 10-04-2016 16:59 (5%)

Het licht aan het einde van de tunnel, is de trein die op je af komt razen.

• Amplus
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-06 15:32
Ik kon zo snel niet vinden of GoT al een discord server heeft voor de spielerij.
Als die er nog niet is, heb ik zelf alvast een begin gemaakt, feel free to join.
https://discord.gg/0xT4b7AsKC2z0iLC

Discord: HotS Pals

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Weet je al die Sega Megadrive-spellen op Steam?
Die krijgen mod-support. Ik heb geen flauw idee wat ik daaronder moet verstaan? Trainers? Rom-hacks?

Wel een interessante ontwikkeling, dat wel.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zoals ik het zie betekend mod support zoveel en zo weinig dat de community er content voor kan en mag gaan maken. Dit kunnen aanpassingen zijn van de spelregels, maar ook nieuwe/andere levels, of nieuwe/andere items binnen een spel.
Ik denk dat "hacks" nog altijd een no-go zijn op steam, al heb je het woord vermoedelijk gebruikt in de breedste zin van het woord.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-06 11:45
quote:
LittlePinkel schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:15:
[...]

Ik denk dat het komt omdat Fallout 4 gemaakt is door Bethesda, meer hype en veel Skyrim spelers schakelen automatisch over naar Fallout 4 (ook had Fallout 3 veel spelers, die gaan ook Fallout 4 uitproberen).

Witcher 3 is volgens mij het meest gespeeld op PC, terwijl Fallout 4 ook veel op console wordt gespeeld!

Trouwens vind ik het ook knap dat Cities:Skylines zo hoog staat, zelfs hoger dan Rocket League. Ook staat JC3 erg laag!
Cities is ook erg gaaf. Maar ik denk dat de Fallout hype groter was. Daar moest je veel langer op wachten.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-06 17:03

Snoz Lombardo

Gamer since 1984.

Heb mezelf afgelopen weekend wat leuks cadeau gedaan. De start van een (bescheiden) retro gaming collectie. :)

Klik voor groot.

NES heeft vrijwel geen verkleuring, alles werkt nog (Zapper niet kunnen testen want ja, geen beeldbuis tv :+), doos is in goede staat. Voor nog geen ¤100 op Marktplaats.

Star Citizen - Steam

• Amplus
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-06 15:32
quote:
Snoz Lombardo schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:22:
Heb mezelf afgelopen weekend wat leuks cadeau gedaan. De start van een (bescheiden) retro gaming collectie. :)

NES heeft vrijwel geen verkleuring, alles werkt nog (Zapper niet kunnen testen want ja, geen beeldbuis tv :+), doos is in goede staat. Voor nog geen ¤100 op Marktplaats.
Wauw ziet er bijna als nieuw uit!

Discord: HotS Pals

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ziet er strak uit, alsof er bijna nooit mee gespeeld is. Ik ben ondanks als 80's kind, wel verbaasd dat je nog zoveel neer mag/moet/kan tellen voor een oude set (ja ik begrijp dat het er verder goed uit ziet, maar kom op het is toch wel erg oud) Maar ik kan me goed voorstellen dat je er een hoop plezier aan gaat beleven.

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

quote:
rockhopper schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:57:
Ziet er strak uit, alsof er bijna nooit mee gespeeld is. Ik ben ondanks als 80's kind, wel verbaasd dat je nog zoveel neer mag/moet/kan tellen voor een oude set
Wikipedia: Vraag en aanbod

Het is niet meer dan logisch. Sowieso is het een rare gedachte dat het goedkoop zou moeten zijn 'want het is oud', en om even wat meer ontopic te komen: Je ziet dat vaak bij spellen ook, dat er voor een goed spel van paar jaar oud nog een flinke prijs wordt gevraagd en dat mensen dat dan absurd vinden.
Je betaalt toch voor kwaliteit, niet voor hoe nieuw iets is?

anandus wijzigde deze reactie 25-04-2016 16:16 (34%)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tweedehands is tweedehands en ouderdom bij electronica is vaak weinig waard. Ik heb verder geen zin in een uitgebreide offtopic discussie hierover te openen. Ik wilde slechts mijn verbazing aangeven over het bedrag.

• Butch_NL
quote:
Snoz Lombardo schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:22:

[afbeelding]
Klik voor groot.

Wel fraai dat je deze console in deze staat op de kop hebt kunnen tikken. Veel plezier ermee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Snoz Lombardo

Gamer since 1984.

quote:
Amplus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:47:
[...]

Wauw ziet er bijna als nieuw uit!
Ja, ben erg blij met hoe hij eruit ziet. Het enige dat ik mis is de originele handleiding.
quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:45:
[...]

Wel fraai dat je deze console in deze staat op de kop hebt kunnen tikken. Veel plezier ermee.
Thanks!

Vond zelf de prijs meevallen, was ¤90 + verzendkosten. Heb het op basis van de foto's op Marktplaats gekocht, heb 'm niet in het echt gezien. Dat is goed uitgepakt gelukkig. :)

Heb zondag al in de cartridge van Super Mario Bros 2 moeten blazen om 'm aan de praat te krijgen. :+

Star Citizen - Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-06 16:50
Vans in samenwerking met Nintendo, supervet.

Klikje (artikel van nu.nl)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Snoz Lombardo

Gamer since 1984.

Weer een stukje nostalgie opgepikt, dit keer op een veilingsite.

Ik laat dit Imgur-album voor zich spreken. :)
Police Quest 2 & 3

Star Citizen - Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 14-06 21:32
(jarig!)
Ik word hoofdmoe van de techsupport van microsoft.
De ene kan me niet verder helpen, de andere zegt dat ik maar mn hele videokaart moet vervangen en de andere is nog bezig om een andere persoon te vinden die wel wat kan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
dasfrikandel schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:22:
Ik word hoofdmoe van de techsupport van microsoft.
De ene kan me niet verder helpen, de andere zegt dat ik maar mn hele videokaart moet vervangen en de andere is nog bezig om een andere persoon te vinden die wel wat kan
Wat probeer je dan voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dasfrikandel
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 14-06 21:32
(jarig!)
quote:
rockhopper schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:49:
[...]

Wat probeer je dan voor elkaar te krijgen?
de beta van forza 6 weer werkend te krijgen. Zit te zeuren dat mn videokaart directx12 niet ondersteunt.
De oplossing van microsoft: downgrade naar Dx11 8)7

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

_o_
Today, we're launching a new program called GOG Connect. The premise is simple: connect your Steam account and add your eligible games to your GOG.com library.
Whether you're checking us out for the first time or have been with us for a while, GOG Connect gets you DRM-free versions of your games, digital extras, and a whole lot of freedom of choice (like whether you go with the GOG Galaxy client or not). It gets you our take on game ownership, and we say: why buy the games more than once?
Edit:
T.net is snel :)
nieuws: GOG geeft gebruikers drm-vrije versie van sommige gekochte Steam-games

anandus wijzigde deze reactie 01-06-2016 16:38 (14%)

• chefrany
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 17-06-2016

Ik ben al een tijdje echt hyped over het ESL Benelux Championship event wat zich volgende maand gaat afspelen in de Amsterdam Arena. Het feit dat ik er nu echt bij kan zijn in plaatst van dit ik het via livestream bekijk is echt een wereld van verschil volgens mij. Zijn er andere mensen die ook naar dit event gaan?
Zo wel wat trekt jullie dan naar dit evenement toe?

owh en dit is mijn eerste grote event waar ik heen ga dus ben echt benieuwd!!! :*)

Teruggezet na overleg.

psychoclown wijzigde deze reactie 13-06-2016 21:49 (182%)

ESL an sich wel, maar de games ben ik niet echt fan van, LoL, HS, CS, niet echt mijn ding meer :P

• chefrany
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 17-06-2016
quote:
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:33:
ESL an sich wel, maar de games ben ik niet echt fan van, LoL, HS, CS, niet echt mijn ding meer :P
Heheh oke in mijn omgeving ken ik in ieder geval wel wat mensen die een van deze spellen spelen.
Maar wat voor games trekt jou meer dan als ik zou mogen vragen ? :)
En ben je zelf wel eens op een event geweest en zo wel hoe was jou ervaring?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

* boe2 blij

Cuphead, die fantastisch uitziende xbox exclusive

Blijkt dus onderdeel te zijn van Microsoft's nieuw aangekondigde Play Anywhere programma: Hij wordt dus ook speelbaar op PC _/-\o_

• Sagat
Gaaf stijltje, old skool disney cartoons :) gameplay beetje metal slug/contra als ik het zo zie, ook niets mis mee!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Ubisoft heeft vandaag 2 Factor Authentication toegevoegd aan Uplay :)
Gelukkig niet om een domme manier zoals Steam het doet, maar gewoon met Google Authenticator (of een andere compatibele app).

Klik voor Mijn Palit GTX 1070 GameRock 8GB review

• Buiten Westen
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 25-06-2017
ik heb een vraag over arcade racers.

Ik heb vrijwel alle need for speed pc versies gespeeld en ik ben een echte fan van arcade race games. Ik heb vooral genoten van need for speed games waarbij de aandacht vooral op de career mode ligt. Ik hoor vaak dat ik dan burnout (paradise) kan spelen, maar ik vroeg me af of er moderne race games zijn waarbij de single player career mode erg leuk is? Het mag wel een beetje naar sim neigen, maar voorkeur gaat uit naar arcade race games.

iemand leuke aanraders?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Trackmania? Meer arcade dan dat wordt het niet :)

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik moest meteen aan de moeder van alle arcade racers denken, "Out run". Maar die is misschien te retro ;)

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Wat is er mismet Burnout Paradise? Het is een heerlijk spel en vaak voor een prikkie te krijgen!

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

• dolaf
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 08-06 17:03
Ik heb absoluut geen idee waar ik dit kwijt moet, maar het lijkt erop dat Battlefront 2 beschikbaar is gesteld voor preorders op amazon.co.uk.

https://www.amazon.co.uk/...fRID=CEQ2KC57D4MGMFGRD9BT

i5 6600k // 16GB DDR4 // Sapphire RX480

• Boost9898
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15-06 15:39

Boost9898

www.brambenik.nl

Ik vond het niet de moeite waard om een nieuw topic aan te maken voor mijn vraag. Daarom stel ik deze hier.
Weet iemand welke Monopoly versie dit is? https://media.giphy.com/media/147kK0ODBuO4De/giphy.gif

Graag wil ik (online multiplayer) Monopoly spelen omdat ik het gewoon een heel leuk spel vind. :p

EDIT - ik maak wel ff een topic aan

Boost9898 wijzigde deze reactie 10-07-2016 10:15 (5%)

Desktop: i7 5820K @4,2GHz | GTX 1080 Ti | 950 Pro | Asus X99-A | 32GB DDR4
Canon body: EOS 6D MK II | EOS 6D
Canon lens: 70-200mm f/2.8 L | 24-105mm f/4 IS USM L | 100mm f/2.8 IS USM Macro L

• lunastone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09-05 19:51
Het ziet er raar uit maar het werkt. :)

lunastone wijzigde deze reactie 11-07-2016 11:55 (10%)

• Sagat
Externe videokaart op je laptop? Vind het wel een creatieve oplossing, echter zit die kaart niet in no time vol met stof? (aan de andere kant, dat zie en hoor je in deze opstelling wel goed :) )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lunastone
quote:
Sagat schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:59:
Externe videokaart op je laptop? Vind het wel een creatieve oplossing, echter zit die kaart niet in no time vol met stof? (aan de andere kant, dat zie en hoor je in deze opstelling wel goed :) )
Omdat de laptops GPU het niet meer aan kan om de nieuwste games te kunnen spelen heb ik deze oplossing gevonden. Het project is nog niet af want ik zou graag een aangepaste case voor de GPU met PSU maken. Stof is echter nog geen probleem geweest.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
Tweaker-waardig knutselen :)

• P. vd Loo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:00
Ben nu lang aan het zoeken naar de beste gears of War 4 editie. Is het zo dat de ultimate editie enkel interessant is voor multi-player?

• BastiaanCM
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20:10
quote:
lunastone schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:52:
Het ziet er raar uit maar het werkt. :)

[afbeelding]
Nice ! Kun je hiermee ook gamen op het scherm van je laptop ? Zelf heb ik een Mac, vond dit ook wel interessant, tijdje geleden wat informatie opgezocht.. Ik zie dat er nu een versie geschikt is voor mij .. hmm. (Zou alleen wel mijn bodemplaat eraf moeten om het te kunnen gebruiken.. Misschien een extra bodemplaat kopen en daar een stuk uit zagen :X )

BastiaanCM wijzigde deze reactie 25-07-2016 23:15 (14%)

• lunastone
quote:
BastiaanCM schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:14:
[...]

Nice ! Kun je hiermee ook gamen op het scherm van je laptop ? Zelf heb ik een Mac, vond dit ook wel interessant, tijdje geleden wat informatie opgezocht.. Ik zie dat er nu een versie geschikt is voor mij .. hmm. (Zou alleen wel mijn bodemplaat eraf moeten om het te kunnen gebruiken.. Misschien een extra bodemplaat kopen en daar een stuk uit zagen :X )
Het is mogelijk om het scherm van je laptop te gebruiken indien je grafische kaart en laptop dit ondersteund. Dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn omdat maar een enkele laptop dit kan.

• matthewk
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10-06 15:32

matthewk

Ubernoob

Day of infamy is het resultaat van de drie beste warshooters die een orgie hebben gehad en eentje is zwanger geworden: Medal of Honor, battlefield 1942 en day of defeat.

Day of infamy. http://store.steampowered.com/app/447820/?l=dutch
Thank me later.

matthewk wijzigde deze reactie 16-08-2016 11:46 (10%)

Motor / auto liefhebber. Restaureer oude motoren, werk aan nieuwe alfa's. Scrum leader. Forza AC Milan!

• kwakzalver
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04-06 15:58
Just in case iemand hem gemist heeft:
https://www.battlefield.com/nl-nl/beta
quote:
Het is bijna tijd: de open bèta van Battlefield 1 begint op 31 augustus voor de Xbox One, de PlayStation®4 en Origin voor PC, en Battlefield Insider-leden krijgen eerder toegang. Als je je vóór 21 augustus registreert, sturen we je een e-mail met instructies over wanneer en hoe je kunt spelen.

• govie
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-06 12:15
quote:
Aangemeld. }:O

• Butch_NL
quote:
boe2 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:30:
* boe2 blij

Cuphead, die fantastisch uitziende xbox exclusive
[video]

Blijkt dus onderdeel te zijn van Microsoft's nieuw aangekondigde Play Anywhere programma: Hij wordt dus ook speelbaar op PC _/-\o_
Even een oude post uit de mottenballen gehaald. Dat is zeker een mooie exclusive voor de Xbox One. Ik heb alleen uit de eerste previews van onder meer E3 en gamescom begrepen dat de game aartsmoeilijk is. Er schijnt zelfs een 'easy' mode toegevoegd te worden om aan de kritiek tegemoet te komen.

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-06 13:14

SideShow

Administrator

Ben ik nu blind of is er nergens een thread voor de nieuwe Deus Ex te bespeuren?

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:48

Mrjraider

De mannelijke zuster

Inderdaad, ik miste hem al. Zodra salaris er is maar even langs de winkel :)

At the end of the line a survivor will be born

• leendertv
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 24-05 12:06
Zijn hier ook mensen die 15 jaar geleden Cossacks gespeeld hebben?
Het is een soort Age of Empires maar dan met grotere legers.
Het spel speelt zich af in de 17de en 18de eeuw met verschillende historische veldslagen.
Je kunt units groeperen in formaties en bijvoorbeeld het terrein heeft ook invloed op bepaalde eenheden.

Gisteren is een remake verschenen van Cossacks: http://store.steampowered.com/app/333420
Het is eigenlijk hetzelfde spel gebleven maar met een grafische update.

Ik heb hem gisteren al gekocht en even gespeeld. Het was een leuk weerzien!
Het spel bevat zelfs nog dezelfde bugs als 16 jaar geleden en de AI functioneert nog precies hetzelfde >:)

Panasonic FZ2000 - Volg me op Instagram: https://www.instagram.com/leendert_v/

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Er zijn weer wat spellen verschenen op GOG connect

• coolz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14-06 18:18
Iemand nog goede suggesties voor een strategie game zoals ooit Shattered Galaxy of het onlangs vrijgegeven spel Battle Battalions? (wat al weer een lage playerbase heeft ondertussen)

Shattered Galaxy speelde zich af op een grote wereld met meerdere factions, dus soort Risk idee met land inpikken. Wat beide games in ieder geval bieden is een "squad" die per game exp krijgt en je dus kunt upgraden, nieuwe wapens, betere armor, andere abilities, etc.

Dus niet een hele basis bouwen, maar wat snellere potten en verder ontwikkelen van je squads, etc.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

De Dawn of War-spellen, misschien?

• coolz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14-06 18:18
Die klinken inderdaad wel heel goed. Vooral deel 3, maar die is nog niet uit :(
Zal eens kijken naar DoW2

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 09-06 10:47
;)

Noresponse wijzigde deze reactie 18-10-2016 16:13 (159%)

• OliverTwist
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 30-12-2016
Ik denk dat Dawn of War dan inderdaad wel een goede optie is voor je :) Ik vond alleen bij DoW2 dat de missies een beetje in herhaling vielen, maar dat moet je denk ik even voor jezelf zien.

Speelt er iemand hier trouwens ook online poker? Ik heb laatst eens een gok gewaagd bij ComeOn nadat ik een review op casinoshark had gelezen. Mijn computer hapert alleen af en toe waardoor ik soms delen van het spel mis. Normaal gesproken is mijn computer gewoon prima van snelheid. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
OliverTwist schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:25:
Ik denk dat Dawn of War dan inderdaad wel een goede optie is voor je :) Ik vond alleen bij DoW2 dat de missies een beetje in herhaling vielen, maar dat moet je denk ik even voor jezelf zien.

Speelt er iemand hier trouwens ook online poker? Ik heb laatst eens een gok gewaagd bij ComeOn nadat ik een review op casinoshark had gelezen. Mijn computer hapert alleen af en toe waardoor ik soms delen van het spel mis. Normaal gesproken is mijn computer gewoon prima van snelheid. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Mijn magische 8-ball heeft genoeg info om dit een zinnig antwoord te geven: "ask me again later"
Oftewel brakke server? slechte internet verbinding? malware/virus die actief wordt op het moment dat je info nodig hebt in alleen dat spel? Zonnevlekken? :+

• JoteW
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 31-05 23:32
Ik zit in de ziektewet met een kruisband blessure en zat er aan te denken om Battlefield 1 aan te schaffen. Nou heb ik heel wat jaren terug oneindig veel Battlefield 2142 en Battlefield 2 gespeeld, echter allebei op de PC.

In hoeverre is het wennen om een shooter op de PS4 te spelen? Uiteraard snap ik dat het niet vlekkeloos zal gaan maar is dit een kwestie van dagen, weken of nog langer wanneer je regelmatig speelt om fatsoenlijk aan de besturing met een PS4 controller te kunnen wennen? :+
quote:
JoteW schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:32:
Ik zit in de ziektewet met een kruisband blessure en zat er aan te denken om Battlefield 1 aan te schaffen. Nou heb ik heel wat jaren terug oneindig veel Battlefield 2142 en Battlefield 2 gespeeld, echter allebei op de PC.

In hoeverre is het wennen om een shooter op de PS4 te spelen? Uiteraard snap ik dat het niet vlekkeloos zal gaan maar is dit een kwestie van dagen, weken of nog langer wanneer je regelmatig speelt om fatsoenlijk aan de besturing met een PS4 controller te kunnen wennen? :+
Sommige mensen kunnen nooit wennen aan shooters met een controller, anderen worden zelfs beter dan ze waren op de PC. Zeker als je gewend bent met je muis 3cm naar links te gaan en je doet een perfecte 180, dat valt dan nog wel eens tegen op de console, daar werkt dit allemaal wat anders.

Laat je niet foppen door die hele muis/keyboard emulators op console, leuk in de basis, maar ik heb 4 van zulke dingen liggen inmiddels, het is en zal nooit PC niveau zijn en console games zijn core-gemaakt voor controllers.

Ik schakel nu probleemloos tussen PC en console, als is het wel game afhankelijk (tip, oefen met Warframe, gratis spel, maar aardige uitdaging).

En bedenk je altijd, de rest tegen wie je speelt, zitten ook gewoon met een controller :P

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

En als je zelf geen score bijhoudt is het net alsof het niet meer belangrijk is of je wint ;)

Ik hoor duidelijk bij de categorie die niet makkelijk van pc naar console omschakelt. Als ik er meer tijd in had gestopt was het waarschijnlijk wel gelukt, maar ik hou het gewoon op pc. Overigens heb ik voor pc ook een controller, maar die gebruik ik dan weer zelden.

Dat gezegd hebbende, ik speel dan dus ook liever wat meer de casual games waar ik niet meteen bloed fanatiek in wil zijn op besturingen die mij minder liggen O-)

• JoteW
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 31-05 23:32
Juist doordat ik meer tijd heb de komende tijd om te gamen heb ik de keuze gemaakt het spel aan te schaffen. Tot nu toe gaat het nog behoorlijk moet ik zeggen :P

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:04
Gratizz game doen?
Woon je in Amsterdam is het nog leuker om te doen...

http://wijnemenjemee.nl/n...nu-noordzuidlijn-the-game

Specs

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*