Hey mensen, ik heb in een opwelling een dure impulsaankoop gedaan ~2-3 weken geleden: een PS4
impulsaankoop omdat ik eigenlijk geen echte gamer ben. Als kind overigens wel, van C64, tot NES (en bij vriendjes op de SNES of Sega Megadrive). Ook op de PC nog wel het e.e.a. gedaan maar nooit echt 'hardcore'. Laatste console was een PS2 die ik eigenlijk alleen echt gebruikte voor K-1 en Singstar. Verder vooral stof gehapt eigenlijk.
Anyway, ik heb tot nu toe geen spijt van de aankoop, je merkt duidelijk als je er zolang uitgeweest bent dat er een hoop is veranderd. Heb Batman, UFC, FIFA15, Tomb Raider Def Edition, Assassins Creed Unity, GTA5 en NFS Rivals erbij gekocht, dus voorlopig vermaak ik me wel. Alles heel even gespeeld maar ben nu vooral bezig met Tomb Raider. Was in het PC-tijdperk al een favoriet van me en dit speelt dan helemaal fantastisch. Kijk ook uit naar Uncharted en volgend jaar de nieuwe Tomb Raider game. Ergens had ik gehoopt ook nog oudere Uncharted en Tombraider games te kunnen spelen, maar goed, blijkbaar niet backwards compatible met vorige Playstations.
Wat ik me afvroeg... had laatste twee vrienden langs om gameavondje te houden... maar meer dan wat potjes FIFA en UFC hebben we niet gespeeld. Naïef als ik was dacht ik dat NFS op z'n minst wel een 2 player optie zou hebben voor op de bank, maar klopt het dat je dit alleen online multiplayer kan spelen?
Hebben jullie nog tips voor goede/leuke games die je tegen (of met) elkaar kan doen op de PS4, op de bank?
Met name een goede racegame ben ik naar op zoek. NFS2 heb ik vroeger nog kapotgespeeld op de PC

(verder neem ik aan dat bijna elke sportgame zoals NBA2K15 etc wel een 2 player optie heeft).
Andere suggesties zijn ook welkom. Mortal Kombat staat nog wel op mn lijstje en geloof dat er ook een nieuwe Street Fighter zat er aan te komen. Echte button bashers zijn overigens ook welkom: je merkt bijv bij een game als UFC dat je daar toch echt flínk de controls moet weten inclusief alle specifics om daar echt van de game te kunnen genieten (heb even de openingstutorial doorlopen). Dus ook laagdrempelige/easy to learn/partygames zijn welkom...