Steam Holiday Sales topic

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
STEAM HOLIDAY SALE 2015
Wat is de Steam Holiday Sale?

De Steam Holiday Sale 2015 is een grote kortingsactie die loopt van 12 december 2014 19:00 tot 4 januari 2015 19:00. Steam geeft voor de duur van de sale lage en hoge kortingen op oude en nieuwe games die op Steam worden verkocht. Als er nog games zijn die je interessant vind dan is de Steam Holiday Sale hét moment om deze aan te schaffen.
BELANGRIJK
Tips & uitleg

Dit jaar is er helaas veel veranderd. Weg zijn de daily deals, flash deals en community choice. Alle games die nu in de aanbieding zijn zullen dat blijven tot aan het einde van de sale.

Je kan dit jaar extra trading cards verdienen, genaamd de 'North Pole Noir' Cards. Dit kan je doen door simpelweg door je discovery que te klikken. Hierdoor kan je 3 extra kaarten per dag verdienen. Verder kan je kaarten verdienen door games te kopen.

Indien je niet afhankelijk wil zijn van je bank(b.v. bij betaling met Ideal) kan je de Steam Wallet gebruiken. Stort er een bedrag in betaal er de gewenste games mee. Een tweede voordeel van de Steam Wallet is dat je je jezelf kan dwingen niet meer dan een bepaald bedrag uit te geven. De Steam Holiday Sale staat erom bekend dat je meer games koopt dan je daadwerkelijk gaat spelen. Neem jezelf in bescherming!

Dus, neem de tijd om je gewenste aankopen te overdenken en koop pas als je het zeker weet. Games die je binnen een half jaar niet gaat spelen kan je altijd nog in de Steam Summer Sale van 2016 kopen, waarschijnlijk ook nog goedkoper.

[ Voor 255% gewijzigd door Avioto op 22-12-2015 19:39 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is stemmen op de community deal nu maar eens in de 24 uur ipv 8 uur?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 23:19

krvabo

MATERIALISE!

Jup, maar je krijgt voor elke vote wel een trading card. Dus ipv 3x stemmen per dag voor 1 card hoef je het nu maar 1x.

Steam doet wel steeds minder moeite voor sales moet ik zeggen..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 20:34
krvabo schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:04:
Steam doet wel steeds minder moeite voor sales moet ik zeggen..
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeWurst
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-05 16:58
Bij de 12 uur deals staat dat er iedere 12 uur 6 nieuwe games extra afgeprijsd zijn, maar wanneer je bij de game zelf kijkt staat dat de aanbieding nog 24 uur lang geldt.(zie timer die wegtikt onder de prijs). Houd dit in dat er in totaal dus 12 games tegelijkertijd extra in de aanbieding zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
SmokeWurst schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:07:
Bij de 12 uur deals staat dat er iedere 12 uur 6 nieuwe games extra afgeprijsd zijn, maar wanneer je bij de game zelf kijkt staat dat de aanbieding nog 24 uur lang geldt.(zie timer die wegtikt onder de prijs). Houd dit in dat er in totaal dus 12 games tegelijkertijd extra in de aanbieding zijn?
Goed dat je het zegt, ik zal de tijden even updaten. Hopelijk is het geen foutje van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 11:45
SmokeWurst schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:07:
Is dat niet altijd zo dat hij na de deal nog even beschikbaar is? (misschien vanwege de tijdzones om overal wel altijd dezelfde aanbiedingen te hebben ipv per land een timer tijdens de sales? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 23:19

krvabo

MATERIALISE!

In 2011 had je dat je games moest spelen voor bepaalde achievements en rewards. Je kreeg coupons en games en DLC. Er werden per 2 dagen honderden games weggeven.

In 2012 had je dat je games moest spelen voor bepaalde achievements en rewards. Je kreeg dan bijvoorbeeld coal die je per X kon omwisselen voor games. Maar je kreeg ook coupons en games. Er werden ook nog pakketten met prijzen verloot (o.a. alle games op steam, of je top 10 games in je wishlist)

In 2013 kreeg je trading cards. Als je vanuit die trading cards badges maakt dan kreeg je een gratis item voor een F2P game (TF2, Dota2, etc). Je had 3x per dag flash sales.

In 2014 heb je trading cards. Je krijg 2x per dag flash sales.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Hoe moet ik die deal noemen om de 12 uur? 12 uur deal klinkt zo lullig :P Flash sale klonk een stuk beter.
En als iemand een beter plaatje heeft voor de community keuze, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-06 16:14

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Volgens mij is er weinig veranderd. De deals blijven 12 uur op de main page staan en dan worden ze vervangen. De deal zelf blijft dan nog eens 12 uur beschikbaar, ik denk voor als je m gemist hebt ofzo.. Maar volgens mij was dat tijdens de vorige sales ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Avioto schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:22:
Hoe moet ik die deal noemen om de 12 uur? 12 uur deal klinkt zo lullig :P Flash sale klonk een stuk beter.
En als iemand een beter plaatje heeft voor de community keuze, graag!
De volgende keer voor het stemmen een screenshot maken? :P Maar je hebt in ieder geval op de goede game gestemd! :)

Eindelijk een topic. Ik durfde 'm niet aan te maken omdat ik bang was dat ik het topic niet goed kan bijhouden. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
msnguy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:37:
De volgende keer voor het stemmen een screenshot maken? :P
Haha ja dat is wel handig :P Ik had al gestemd voordat ik wist dat ik dit topic ging maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeWurst
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-05 16:58
Chrosser schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:37:
Volgens mij is er weinig veranderd. De deals blijven 12 uur op de main page staan en dan worden ze vervangen. De deal zelf blijft dan nog eens 12 uur beschikbaar, ik denk voor als je m gemist hebt ofzo.. Maar volgens mij was dat tijdens de vorige sales ook zo.
Ah, dat wist ik niet. Komt me prima uit, want ik wil er graag gebruik van maken maar ik heb niet te mogelijkheid om begin van de avond al achter de computer te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:33
Ik vind dat de kortingen ook vooral minder en minder worden.

Waar het vroeger bijna standaard -75% was in de daily deal, mag je nu al gelukkig zijn als er zo nog een stuk of 3 staan.

Het lijkt wel alsof ze hun plafond aan het bereiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tarkin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:52:
Het lijkt wel alsof ze hun plafond aan het bereiken zijn.
Ach, daar kan ik nog wel redelijk mee leven. Het aantal sales is de afgelopen jaren toegenomen, er is ook veel meer concurrentie van Humble Bundles en aanverwanten, keystores etc.
Ik vind het ietwat jammer dat er na het best grote Summer Event eigenlijk dit jaar niks is. Die veiling was niet zo bijzonder en tijdens de echte Holiday Sale kun je eigenlijk bijna niks 'extra's'. Geen coal, geen achievements, geen bonussen. Enkel de Trading Cards (zonder dat je met het craften daarvan dan nog iets 'leuks' kunt krijgen).

Geeft niks, ik gebruik de sales tegenwoordig vooral om her en der wat DLC op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06 11:29

KipCurreh

Nightcrawler

Goh Beyond Earth spreekt me wel aan, maar ga nog wat wachten, de tips in het achterhoofd houdend...

Verder hoop ik op een paar DLC's (zoals die van Company of Heroes 2 etc) en een paar kaskrakers van een jaar of meer oud...

Max budget een 100€ :)

En zoals reeds gezegd, deze sale valt nu al een beetje tegen vooral door gebrek aan wat extra's om het competitiebeest aan te scherpen.. Zo vond ik deze zomer dat hele team-gedoe wel best geinig :)
Nou ja, sale is een sale, als we geld kunnen besparen mogen we eigenlijk niet klagen toch ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
msnguy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:37:
Eindelijk een topic. Ik durfde 'm niet aan te maken omdat ik bang was dat ik het topic niet goed kan bijhouden. Succes! :)
Hehe, jij niet alleen denk ik.
Tarkin schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:52:
Waar het vroeger bijna standaard -75% was in de daily deal, mag je nu al gelukkig zijn als er zo nog een stuk of 3 staan.
Oudere games zijn vaak 75% of meer, maar bij de nieuwere games zijn ze veel minder scheutig met korting. Op zich vind ik dat niet heel erg vreemd. Maar goed, Valve is natuurlijk ook gewoon een bedrijf met een winstoogmerk. En de wereld verandert natuurlijk constant, ook voor hun. Wellicht stellen gamemakers wel andere eisen dan een paar jaar geleden. Het is gissen. Gelukkig zijn de kortingen nog wel de moeite waard om wat games in te slaan vind ik.

Voor Metal Gear fans...
Alleen de korting op Metal Gear Solid V Ground Zeroes staat op de hoofdpagina, maar ook Metal Gear Rising (€ 3,99) gaat met 80% korting weg. Deze hack 'n' slash game leek me wel interessant vanwege de gave gameplay, maar uiteindelijk vind ik de over the top scifi setting en de vele cutscenes maar niets, dus niet aangeschaft.

[ Voor 32% gewijzigd door -Moondust- op 19-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:47

Vrijdag

De Zwarte

Leuk, Defense Grid 2! Deel 1 met dlc was ook al geweldig om te spelen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 11:21
Iemand al ervaring met Speedrunners? Lijkt me een erg leuke game. Maar de trailer zegt altijd zo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 11:34

Madstorm

Derping all the way!

spokje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:41:
Iemand al ervaring met Speedrunners? Lijkt me een erg leuke game. Maar de trailer zegt altijd zo weinig.
Het is een leuk spel als je 2 a 3 vrienden hebt om mee te spelen. Als je het alleen wilt spelen zou ik het niet doen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-06 15:04
Vrijdag schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:23:
Leuk, Defense Grid 2! Deel 1 met dlc was ook al geweldig om te spelen :)
Ja, en nu in de flash sale, dus kopen kopen :D

(Voor de OSX users onder ons, draait niet super fantastisch op Intel IGP op MacBook uit 2013 op Very High)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
spokje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:41:
Op YT kan je genoeg gameplay videos vinden om een goede indruk te krijgen, maar sowieso alleen kopen om met vrienden online te spelen. Als vrienden het spel niet hebben, dan is de 4-pack voor € 6,99 een erg goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
F5 F5 F5 F5

Die "wat zullen de nieuwe deals zijn"-rush is wel fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 05-03 02:55
Ik zit na 1 dag al op €23,48 dus ik hoop dat ik alles al heb vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Leuk zeg, Castle Crashers voor een habbekrats (-90%) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 20:18
Ik dacht al dat iets anders zag: Galactic Civ III heeft een lagere korting gekregen dan in de eerste 20 minuten. Het was 60%, en is nu 50% geworden. Hij kost nu € 22.99 i.p.v. €18.39 zoals nog is te zien in de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
OssieW schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:33:
Ik dacht al dat iets anders zag: Galactic Civ III heeft een lagere korting gekregen dan in de eerste 20 minuten. Het was 60%, en is nu 50% geworden. Hij kost nu € 22.99 i.p.v. €18.39 zoals nog is te zien in de eerste post.
Valve is lekker bezig :P Dank je, is nu weer up to date als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 05-03 02:55
Dit was de eerste keer dat ik heb gezien dat er de eerste 5 minuten bij 2 games geen korting was i.p.v. de verkeerde.

Trouwens zijn alle AC games nu afgeprijst, Black Flag voor €7,49 is super, heb hem alleen net vorige maand voor het dubbele gekocht. :(

[ Voor 37% gewijzigd door 1shot1kill op 19-12-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
1shot1kill schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:43:
Trouwens zijn alle AC games nu afgeprijst, Black Flag voor €7,49 is super, heb hem alleen net vorige maand voor het dubbele gekocht. :(
Je kan de Digital Deluxe Edition (met bonus missies en goodies) + Season Pass kopen voor 15 euro. Dan heb je feitelijk alles. Lijkt mij een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 08:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

-Moondust- schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:19:
[...]

Je kan de Digital Deluxe Edition (met bonus missies en goodies) + Season Pass kopen voor 15 euro. Dan heb je feitelijk alles. Lijkt mij een goede deal.
Houdt de season pass nu alleen het volgende in (van de steam winkelpagina)
Over deze content
De Assassin’s Creed®IV Black Flag™ Season Pass geeft je toegang tot het exclusieve Kraken Ship Pack. Het bevat een nieuw singleplayer-verhaal met meer dan 3 uur gameplay, multiplayer-personages en meer. De hoofdrol in het verhaal is weggelegd voor Adéwalé, voorheen slaaf en nu sluipmoordenaar.

Gloednieuw singleplayer-verhaal:
Adéwalé werd geboren als slaaf maar vond vrijheid in het piratenleven aan boord van de Jackdaw als rechterhand van Edward Kenway. Nu, 15 jaar later, is Adéwalé een getraind sluipmoordenaar die schipbreuk lijdt op Saint-Domingue zonder wapens of bemanning. Hij maakt kennis met de plaatselijke bevolking om een bemanning te verzamelen en een schip te stelen. Maar hoe meer hij helpt, des te meer hij betrokken raakt bij de gemeenschap van Marron-slaven. Geconfronteerd met zijn verleden besluit Adéwalé de slaven te bevrijden en hun gevangennemers te doden. Meer dan 3 uur nieuwe singleplayer-gameplay!
Exclusief Kraken Ship Pack:
Dit pack is alleen beschikbaar voor Season Pass-bezitters. Het bevat een zeil, roer en boegbeeld met als thema de legendarische zeemonsters die schepen, mannen en walvissen opslokten.

Multiplayer-extra:
Speel nieuwe personages vrij om je multiplayerspel uit te breiden.
Of krijg je er eventuele volgende DLC's ook bij? Ik zie op de community pagina van AC namelijk nogal wat negatieve reacties over de Season Pass.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Valkyria Chronicles is een dikke aanrader trouwens, als je een liefhebber bent van turn-based strategie games. Ook een erg goede port: http://www.pcgamer.com/va...nalysis-durantes-verdict/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
gwystyl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:35:

Of krijg je er eventuele volgende DLC's ook bij? Ik zie op de community pagina van AC namelijk nogal wat negatieve reacties over de Season Pass.....
Season Pass unlockt alle dlc. Freedom Cry is vrij goed, de rest is niet zo nodig.

Dag 2, nog niks opgedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 12:30
Ah top een echt topic, hulde :D

Deze sale is qua entertainment waarde wel wat karig ja. Eerst een valse start van de Auction, vervolgens een paar dagen voor de rijkste der rijken om 500$ voor een tijdelijke theme en overpriced games te betalen. En dan een simpele sale waarbij je niks kunt missen zelfs al zou je het proberen :P (geen 3x stemmen per dag)
Ach ja...als de sales maar goed zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

FSX is al binnen, Hack n slash overweeg ik. Ik ga het wel vrij rustig aan doen, ik heb nog een redelijke backlog en de must buys zijn al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 08:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nog bezig met AC3, dus Black Flag is een twijfelgevalletje bij mij. Aangezien ik AC3 tijdens de summer sale gekocht heb en nu pas net door de eerste sequentie heen ben kan ik misschien beter wachten op een volgende sale. Aan de andere kant is een tientje echt niet duur voor de Deluxe versie. Keuzes, keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 20:18
Avioto schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:46:
Valkyria Chronicles is een dikke aanrader trouwens, als je een liefhebber bent van turn-based strategie games. Ook een erg goede port: http://www.pcgamer.com/va...nalysis-durantes-verdict/
Ik had deze al op de PS3, maar ik heb het nu ook weer voor de pc gehaald. Mijn Steam account + pc heeft een wat langere houdbaarheidsdatum dan de PS3, en hopelijk door het te kopen beslissen zij om het 3de deel eindelijk te porten voor Europa.

Sowieso een heel tof spel, aanradertje voor ieder die een turn-based strategy game een beetje leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gwystyl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:29:
Ik ben nog bezig met AC3, dus Black Flag is een twijfelgevalletje bij mij. Aangezien ik AC3 tijdens de summer sale gekocht heb en nu pas net door de eerste sequentie heen ben kan ik misschien beter wachten op een volgende sale. Aan de andere kant is een tientje echt niet duur voor de Deluxe versie. Keuzes, keuzes :)
Ik ben na de ervaringen met BF4 wel weer klaar met AAA-titels en de beperkingen en beveiligingen waarmee je dan te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
gwystyl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:29:
Als je verwacht nog wel 6-7 maanden zoet te zijn met andere games, dan kan je rustig wachten tot de volgende Summer Sale, want dan komt Black Flag ongetwijfeld weer voorbij voor een gelijk bedrag of nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 21:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Pfff, niets interessants. Ik gooi wel 45 euro tegen aan voor GTA V als geld over hou.
Just Cause 2 was 1,5 jaar geleden wel leuk. Beste Steam-aankoop tot nu toe.
Heel misschien Deus Ex en vrachtwagen simulator, het is de vraag of ik tientallen uren aan besteed zoals alle andere GTA's en Just Cause 2.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
ETS2 kun je je echt uren mee bezig houden hoor! Vooral als je zonder leningen speelt, ben je eerst flink aan het rijden om geld te verdienen. Daarna kun je een 2e vrachtwagen kopen en personeel inhuren en wordt het vooral een managementsimulatie. Ik heb me er inmiddels meer dan 60 uur mee vermaakt (inclusief Going East, is wel een vereiste om ver te kunnen reizen) en speel nog steeds. Al speel ik nu vooral om door middel van de andere chauffeurs, rond te rijden om garages en vrachtwagens te kopen en weer nieuwe chauffeurs in te huren. Maar een (lange) opdracht rijden doe ik nog steeds met veel plezier!

Het moet je dus liggen, maar mocht je het iets lijken, dan kun je het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:49
MedionAkoya schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:51:
Heel misschien Deus Ex en vrachtwagen simulator, het is de vraag of ik tientallen uren aan besteed zoals alle andere GTA's en Just Cause 2.
Deus Ex HR is het zeker waard, maar dat speel je slechts 20 - 50 uur. Truck Sim. 2 is een erg goed spel. Maar alleen met stuur en pedalen! Ik ben zelf zeker geen trucker, maar dat spel is gewoon erg goed en realistisch gemaakt.

Verder zie ik inderdaad ook weinig leuks. Komt misschien ook wel door GTA V (voor pc). Door dat spel begin ik nu niet aan een grote RPG of andere langdurige spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit te wachten op een betere korting op This War of Mine (store link). Die is nu 15%, maar dat moet vast beter kunnen. Ik dénk dat ik het een leuk spel vind, maar ik twijfel aan de replay-waarde.

Nog zo'n lekker casual spel is Plague Inc: Evolved (link). Het idee vind ik erg leuk (heb hem op Android gespeeld) maar te beperkt voor de prijs die ze nu vragen. Daar moet dus nog wat af.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
De PC versie is wel uitgebreider dan de mobiele versies. Recent nog een grote update gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Room42 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:09:
Ik dénk dat ik het een leuk spel vind, maar ik twijfel aan de replay-waarde.
Als je het einde van de oorlog wil zien, speel je waarschijnlijk wel een paar keer opnieuw. Maar daarna is er inderdaad weinig reden om opnieuw te beginnen.

Ik heb even wat verborgen deals onder de 5 euro en leuke bundels toegevoegd aan de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ik ga Castle Crashers 4 pack kopen, goede deal! Kan mooi gamen met wat vrienden :D soort Ninja Turtles idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-06 14:55
Vond de steam sales die tot 2 jaar geleden er waren altijd veel beter en mooier. Ook de layout spreekt mij niet meer zoveel aan. 2 jaar geleden waren er af en toe ook veel hogere kortingen dan dit.

Nu maar hopen dat er nog wat leuke games voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik mis altijd de developer packs. Dat waren pas kortingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Styx en Speedrunners pack gekocht, Styx tot nu toe wel leuk echt een game voor mij. Hopen dat ik mijn 'vrienden' zo ver kan krijgen dat ze mee doen met speedrunnners :O

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
wesley17 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:41:
[...] 2 jaar geleden waren er af en toe ook veel hogere kortingen dan dit.
Ik vermoed dat dit subjectief is, ik heb tot nu toe alleen maar dingen gekocht met 75%-, 80%- en 90%-korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:58
zo net maar even Assassin's Creed IV: Black Flag gekocht alleen nu kan ik niet inloggen op Uplay :( meer mensen hier last van

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ravw schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:08:
zo net maar even Assassin's Creed IV: Black Flag gekocht alleen nu kan ik niet inloggen op Uplay :( meer mensen hier last van
Nope, momenteel Far Cry 4 aan het downloaden.

Al zal ik moeten herbeginnen want Bullguard heeft een false positive gevonden, en volgens google crasht de game dan omdat niet alle files er zijn. En je kan geen download cancellen. Zl het vannacht opnieuw doen met AV uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
vreemd als ik dus me gegevens indruk en dna op inloggen drukt dan knippert hij 1 keer en verder niets

inmiddels opgelost ( even alles opnieuw er opgezet van Uplay

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 20-12-2014 13:36 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AntiChrist7 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:31:
Al zal ik moeten herbeginnen want Bullguard heeft een false positive gevonden
Hoe weet je dat het een false positive is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:01:
[...]

Hoe weet je dat het een false positive is?
Doet ie soms wel met meer games, bullguard is wat overprotective. En heb wat gegoogled.

Maar gelukkig heeft Uplay nu ook validate files, dus kan hem gewoon starten. Damn dat ziet er mooi uit. Alleen jammer dat ik vreselijk ben in first person shooters :p En heb al lange tijd zulke games niet meer gespeeld met keyboard, twijfel of ik toch niet met controller zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Deus ex HR is het zeker wel waard hoor, een 20-25u gegarandeerd en verveelt geen moment... Voor deze prijs is dit wel een mooie deal imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 13:03
KipCurreh schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:15:
Deus ex HR is het zeker wel waard hoor, een 20-25u gegarandeerd en verveelt geen moment... Voor deze prijs is dit wel een mooie deal imo
Ik vond Deus ex HR ook een toffe game. De replaywaarde is laag, maar één runthrough vond ik an sich al cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Laatst online: 20:31
Bedenk me nu opeens. Shit. De vorige xmass sale is weer een jaar geleden. Zoveel gebeurd. Zo snel gegaan dat jaar. Zo weinig aangeraakt of uitgespeeld van wat ik toen gekocht had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Deus ex HR ook maar even binnen gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 11:48
AC: Black Flag op de kop getikt. Dit was tevens de enige game die nog op m'n verlanglijstje stond. Ben benieuwd of er nog wat komt waarvan ik het de moeite waard vind om 'm te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Poll: Welke uitgavelimiet heb je voor deze Sale jezelf gesteld?
< 25 euro
25-50 euro
50-75 euro
75-100 euro
> 100 euro
Uitgavelimiet? Pffft
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=393198&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46

masauri

aka qwybyte

As usual probeer ik onder de 25 te blijven, denk dat het me dit jaar is gaat lukken!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het op is is het op, YOLO! :+

Ik geef maar heel weinig uit.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 20-12-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Hebben jullie ook prolemen met het verbinden met steam?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-06 20:05
pica schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:13:
Check. En we zijn niet de enigen: https://allestoringen.be/problemen/steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46

masauri

aka qwybyte

pica schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:13:
Jep, inlogproblemen zowel via de site als via steam, sinds 20 voor 8, zit er nu wel op maar nog niet alles werkt.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 00:28
yep, kan niets meer toevoegen aan winkelmandje. zal wel drukjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Openingspost is weer up to date zeg. Ik krijg een gigantische hekel aan photobucket tijdens deze sale :P

Heb trouwens opvallend weinig problemen met Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prison Architect in de aanbieding voor 5,59 euro. Een erg mooi prijsje voor een even goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:27
Prison Architect denk ik maar halen, verder nog aan het wachten tot Arma 3 in de sale komt althans meer dan de 35% korting die er nu op zit wil eigenlijk wel 50% of meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Trine 2 is een topgame voor belachelijk weinig geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 20-06 19:24
Rise of Nations is in de aanbieding. 4,99, of het 4pack voor 13,74 (=3,44 p/s).

Stuur me'n PM als je voor de 4pack wil gaan ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-06 17:00
Had me gisteren Flight Simulator gekocht. Valt nog mee dat ze de steam edition voor €5 weg deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Brent schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:11:
Rise of Nations is in de aanbieding. 4,99, of het 4pack voor 13,74 (=3,44 p/s).

Stuur me'n PM als je voor de 4pack wil gaan ;)
PM gestuurd :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:30
Net The Vanishing of Ethan Carter gekocht en het begin gespeeld. Damn wat een vette sfeer heeft dat spel! :) Tot nu toe z'n geld wel waard :)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

link0007 schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:44:
Net The Vanishing of Ethan Carter gekocht en het begin gespeeld. Damn wat een vette sfeer heeft dat spel! :) Tot nu toe z'n geld wel waard :)
Ik twijfel. Het ziet er belachelijk goed uit en de review zijn ook goed, laaiend bijna, maar 11 euro is wel een stukje meer dan ik doorgaans voor Steam-spellen betaal. Misschien toch nog maar een sale wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Gister me erg goed vermaakt met Castle Crashers, meteen de 4 pack gekocht en aan wat vrienden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:32
Gestemd op <25... Eigenlijk de enige game waar ik op zit te wachten is Day Z. Gisteren nog wel even trine 2 mee gepikt aangezien dat misschien wel leuk is op de bank i.c.m. de HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 20-06 19:24
R0y. schreef op zondag 21 december 2014 @ 10:41:
Gestemd op <25... Eigenlijk de enige game waar ik op zit te wachten is Day Z. Gisteren nog wel even trine 2 mee gepikt aangezien dat misschien wel leuk is op de bank i.c.m. de HTPC.
DayZ zal niet onder de -15% gaan, als ik eerdere berichten mag geloven.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Bijna alle games va rockstar (voor degene die daar iets om geven) zijn -80%, heb maar eens gta IV en nog een paar andere games ervan gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 10:47

Wailing_Banshee

You're Next

Roflzor schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:24:
[...]

Ik vond Deus ex HR ook een toffe game. De replaywaarde is laag, maar één runthrough vond ik an sich al cool.
Minimaal twee run-throughs. Een zonder casualties en een gewoon lekker met headshots...

Ik heb nu 155 uur voor HR, 21 uur voor Missing Link en 195 uur voor HR DC... Ik heb dus wel meer dan 2 run-throughs gedaan. Dat spel was elke euro waard voor mij!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 17:30
thibautb schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:31:
Bijna alle games va rockstar (voor degene die daar iets om geven) zijn -80%, heb maar eens gta IV en nog een paar andere games ervan gedownload...
Uhh 60%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dark Messiah maar meegenomen, altijd een epic game gevonden en is nog maar 1,24eu.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
-Moondust- schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:29:
Poll: Welke uitgavelimiet heb je voor deze Sale jezelf gesteld?
< 25 euro
25-50 euro
50-75 euro
75-100 euro
> 100 euro
Uitgavelimiet? Pffft
[afbeelding]
Ook maar gestemd op < 25. Zit nu op de 9 euro dus ik verwacht niet dat het me gaat lukken :P Laatste dag pak ik ook altijd nog wat mee, als het niet in de daily deal is gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Il 2 op 21-12-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

probeer toch onder de 50 euro te blijven met zo'n dingen, en sinds ik minder & minder tijd heb voor te game in het algemeen, ga ik niet zo snel meer impulsief games kopen :)

tot nu toe dus ook nog niet echt interessante deals gezien (daily/flash), al zit ik te twijfelen over Batman Origins voor 5€... Die batman games stellen nooit teleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Raar, gisteren kon ik gta4 compleet downloaden voor 3.99 en met het tweede deel erbij was het denk ik 5.99.
Maar zag het inderdaad, vandaag wat minder kortingen dan gister op die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 11:05
Defy Gravity €0.09
RAGE €4.99
Waking Mars €1.99
Binding of Isaac Bundle €0.66
Leuke collectie, totaal €7.73.
RAGE stond al een tijdje op de wishlist, de rest is wisselgeld :-) Er staat nog wat meer op de wishlist, maar die kunnen nog lager volgens http://steamdb.info/sales/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Op de valreep toch Castle Crashers gekocht! Ook omdat 3 Steamvrienden hem nu ook hebben en ik het dus wel een poging wil wagen na alle positieve reacties hier! En voor dat geld kun je geen miskoop doen toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
KipCurreh schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:44:
tot nu toe dus ook nog niet echt interessante deals gezien (daily/flash), al zit ik te twijfelen over Batman Origins voor 5€... Die batman games stellen nooit teleur...
Mij is Origins ooit afgeraden. Arkham Asylum en Arkham City schijnen goed te zijn, maar Origins daarmee vergeleken tegen. TotalBiscuit zegt het ook (zie startpost). Lees anders nog wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mKXhXzk.jpg

Niks interessants imo :(

[ Voor 63% gewijzigd door Kuusj op 21-12-2014 19:04 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
lol 5 heb ik er al ... heb bulletstorm maar even mee gepakt , lekker even hersenloos knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wtf:
L.A. Noire = 7,49 Euro
L.A. Noire: The Complete Edition = 6.79

Je zult waarschijnlijk nog figuren hebben die dit niet zien als ze hun games kopen :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 01:14
Hmm Grim Dawn voor -50% nu is wel erg interessant. Het is nog wel Early Access, maar Titans Quest was geweldig en dit lijkt daar op voort te borduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
De startpost is weer bijgewerkt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Shadow Warrior is nog wel grappig voor die paar euro. Skyrim is uiteraard een prima deal maar is al vaak langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Niet online
IceStorm schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:36:
[...]

Shadow Warrior is nog wel grappig voor die paar euro. Skyrim is uiteraard een prima deal maar is al vaak langsgekomen.
Was Skyrim Legendary ook niet ooit 75%? Nu nog beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
kuusj98 schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:09:
Wtf:
L.A. Noire = 7,49 Euro
L.A. Noire: The Complete Edition = 6.79

Je zult waarschijnlijk nog figuren hebben die dit niet zien als ze hun games kopen :P
ook maar even mee genomen
maar inderdaad met dit soort dingen moet je goed opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-06 13:00
Skyrim heeft echt een DLC bundel nodig. Ik heb Skyrim zelf al en waarom zou ik ooit nog een keer voor Skyrim gaan betalen alleen omdat de DLC dan goedkoper is. De prijs van DLC blijft absurd bij Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Slechdt schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:51:
Was Skyrim Legendary ook niet ooit 75%? Nu nog beetje duur.
Volgens IsThereAnyDeal is het laagste bij Steam 66% geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Niet online
IceStorm schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:59:
[...]

Volgens IsThereAnyDeal is het laagste bij Steam 66% geweest.
Thanks handige site ook om de huidige deals te checken dan! Heb me toch vergist dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:48:
[...]

Ik twijfel. Het ziet er belachelijk goed uit en de review zijn ook goed, laaiend bijna, maar 11 euro is wel een stukje meer dan ik doorgaans voor Steam-spellen betaal. Misschien toch nog maar een sale wachten.
Ja wacht maar op een betere sale. Het is een goed spel, maar érg kort. Ik heb 'm in 6 uur uitgespeeld, terwijl ik vrij traag door het spel ben gegaan.

Jammer, de sfeer en de gameplay is erg goed gedaan, maar de verhaallijn is te kort. Had nog zeker 4x zo lang moeten zijn geweest.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste