Steam Holiday Auction

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dus vannacht WAS de voorpret voor de Steam Holiday Sale begonnen met een Auction...?

http://steamcommunity.com/auction

Helaas ging er iets mis en is de hele market overspoeld en zijn veel wallets leeg...
De boel is dus weer offline gehaald...
Nog even wachten dus.

Iemand wel meegedaan met de gem rush ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Haha, ik had gisteren 0,01 in mijn wallet en nu 0,02 (geen markettransactie)
Goede investering! Had ik maar meer in mijn wallet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Cool idee van Valve. Zeker iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kan het hierom zijn dat ik eeneens veel rommel verkocht heb? Ik had heel veel rommel als wallpapers en emoticons voor een cent in de verkoop staan, om het maar uit mijn inventory kwijt te zijn. normaal verkocht ik er 1 of 2 in de maand, maar vannacht ineens 17 stuks.

edit, ja dus, ze scrappen ze voor gems :P

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 12-12-2014 12:59 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, wel een leuk idee.. Betekent dat ik eindelijk iets kan met de 100den cards die ik van CS GO heb :9
En daarnaast de overbodige emoticons en wallpapers.. Inmiddels aardig wat opgespaard.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Valve doet er wel alles aan om de prijzen van cards/booster packs richting waardeloos te stuwen.
Ik had 20$ aan waarde (dus qua prijs die direct verkoopt, niet wat ik hoopte te krijgen), toen kwam het buy-order idee en was het nog maar 10$ waard. Nu vlogen na dit idee de boosterpack prijzen weer omlaag en is m'n inventory waarde weer gehalveerd. Speculeren zit er even niet meer in dus.

Raar idee om van rommel af te komen door de rest ook te reduceren tot rommel :P
Zijn een paar oplettende market volgers wel heel rijk/hoog level van geworden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zag gisteren wat voorbij komen en heb even 3 badges in elkaar gedraaid. Vervolgens 1 item gescrapped tot gems maar ik snapte niet zo goed wat de bedoeling was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:36
Ah, dat verklaart waarom al mijn waardeloze backgrounds die al maanden op de markt stond opeens allemaal de deur uit waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
En de Auction is weer online zo te zien :

http://steamcommunity.com/auction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Waarom is holiday profile zo 'duur' in de auction? Het is enkel een profile achtergrond, die zelfs na 16 januari niet meer te gebruiken is. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Prestige ? Poggen ? Opschepperitis ? :)
Zal nog wel een stuk duurder worden, en de volgende 99 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
1k gems 1 euro huehue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Waar zie je dat? Je kan toch geen gems kopen/verkopen.

Ik zal de mijne wss gebruiken voor booster packs en dat verkopen, met 2500 ben je niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

AntiChrist7 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:05:
[...]

Waar zie je dat? Je kan toch geen gems kopen/verkopen.
Per zak (1000 gems) gewoon op de marketplace

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Is het niet voordeliger om die icons/wallpapers te verpatsen voor cash ipv nu steeds te vermalen tot gems? Als ik de biedingen zie op Steam lijkt het me dat je wel 100en icons nodig hebt om in de buurt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
iamzero456 schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:52:
Is het niet voordeliger om die icons/wallpapers te verpatsen voor cash ipv nu steeds te vermalen tot gems? Als ik de biedingen zie op Steam lijkt het me dat je wel 100en icons nodig hebt om in de buurt te komen.
Ah, had op een ander forum gelezen da dat niet mogelijk was, maar had er niet naar gekeken.

Het vraagt wat rekenwerk. 1000 gems verkopen voor 55 cent. Afhankelijk van de gemwaarde van de emoticons en backgrounds (die slechts zeldzaam voor meer dan 1 cent verkopen), kan je er dus voordeel mee doen. Je hebt 17 emoticons van 60 gems nodig om 1 sack te maken, dus daar kan je wel een dertig cent winst op maken.

Maar de prijzen van games zijn artificieel hoog. Ik had 1 kleine game op het oog, die aan 7100 gems staat. Er waren maar zo'n 100 bids, dus ik probeer met mijn 2200. Blijkbaar is mijn bid derde in rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:21
Wat een flauwekul actie. Is imho alleen goed om alle crap items kwijt te raken / te verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

AntiChrist7 schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:13:
[...]
Maar de prijzen van games zijn artificieel hoog. Ik had 1 kleine game op het oog, die aan 7100 gems staat. Er waren maar zo'n 100 bids, dus ik probeer met mijn 2200. Blijkbaar is mijn bid derde in rij...
Dat is ook mijn indruk, jij haalt dan nog een heel goedkoop voorbeeld aan, er zijn games die anders voor een paar euro verkocht worden waar je tienduizenden gems voor moet neerleggen :|.

Dan houdt het toch veel meer steek om op de winter sales te wachten waar je diezelfde games spotgoedkoop kan halen zonder dat hele gedoe met die gems?
Deze hele actie is leuk om al mijn spullen verkocht te krijgen, maar zelf omzetten in gems lijkt me totaal geen winstgevende operatie :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Er zijn 2 soorten mensen nu druk bezig. Mensen die willen laten zien hoeveel gems ze kunnen betalen voor overpriced items, en mensen die hun level en saldo flink omhoog gaan werken met badges of verkoop dankzij gems/booster pack creator.

Zelf wacht ik op de sale denk ik, heb wel wat kaarten klaar voor badges, maar misschien krijg je meer items voor je badge tijdens de sale...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Laatst online: 11-09 23:01
Je krijgt nu al een winter badge (1 van de 9?) erbij als je je badges samenstelt. Ik denk niet dat dit gaat veranderen tijdens de sale.

Ik heb gekozen om het nu te doen, want ik vraag me af als je na 18 december nog gems kan maken van items die je toch niet wilt/gebruikt. Nu kan ik ze tenminste nog gebruiken om een booster pack van te maken en wat centjes (letterlijk) te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
boe2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:59:
[...]

Dat is ook mijn indruk, jij haalt dan nog een heel goedkoop voorbeeld aan, er zijn games die anders voor een paar euro verkocht worden waar je tienduizenden gems voor moet neerleggen :|.

Dan houdt het toch veel meer steek om op de winter sales te wachten waar je diezelfde games spotgoedkoop kan halen zonder dat hele gedoe met die gems?
Deze hele actie is leuk om al mijn spullen verkocht te krijgen, maar zelf omzetten in gems lijkt me totaal geen winstgevende operatie :?
Misschien voor kleine games wel? Ik sta momenteel 7de met 1000 gems op 1 game. Das 50 cent voor een 10 euro game.

Binnen een uurtje begint het, we zullen dan wel zien. Mij zou het niet verbazen moest steam crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 13-09 05:36
AntiChrist7 schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:52:
[...]

Misschien voor kleine games wel? Ik sta momenteel 7de met 1000 gems op 1 game. Das 50 cent voor een 10 euro game.

Binnen een uurtje begint het, we zullen dan wel zien. Mij zou het niet verbazen moest steam crashen
Hoe kan je zien hoeveelste je staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
daar ben ik ook benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Dit straks thuis ook maar eens even bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Denk dat je het enkel kan zien als je bid bij de eerste honderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ah, dat zou kunnen, ach, alleen als je eerste staat heb je er wat aan. daarna springt iedereen toch elke 45 minuten weer net ervoor :P Het is niet zo dat de eerste 100 meteen wat winnen.

"Bid the most amount of Gems in an auction round between the dates above to win. Once the auction rounds start on Monday, every 45 minutes the top bidder wins a game and all other bids carry over to the next round."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Laat maar zitten. Ik heb 2 items die 100 gems per stuk waard zijn en de rest is allemaal 15~18.
No way dat ik een game ga winnen voor dat aantal gems.. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Ik heb voor 5 euro aan gems gekocht (8000) in de market en heb die geboden op een game die ik toch al wilde kopen. Normaal is hij in de sale 13,99 dus als ik het voor die 8000 gems ga redden is het mooi (sta nu 16e). Als blijkt dat ik toch niet omhoog ga na een x aantal veilingen trek ik mijn bod in en verkoop ik de gems weer. Misschien heb ik dan 50 cent verlies maar das nou ook niet zo spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Nou, hoogste bod op het holiday profile was 1.2 miljoen (vergeten last minute te kijken, dus misschien wel meer), 2e plaats was 714k, 3e is nu 550k. Was dus niet echt sprake van een bidding war, zitten grote gaten tussen.

edit : in de onderste regionen zijn ze wel flink aan het bieden zo te zien, komen veel bids bij.

[ Voor 18% gewijzigd door mercapto op 15-12-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ter info: voor het maken van gems krijg je ook een badge (+100 XP). Dus pak één emoticon of wallpaper en zet deze om in gems om de badge te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Skyaero schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:45:
Ter info: voor het maken van gems krijg je ook een badge (+100 XP). Dus pak één emoticon of wallpaper en zet deze om in gems om de badge te krijgen.
En als je toch bezig bent, je kunt ondertussen gewoon bieden op items ook al is de prijs in gems al hoger dan je hebt. Levert je ook weer een badge op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:49
IceStorm schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:58:
[...]

En als je toch bezig bent, je kunt ondertussen gewoon bieden op items ook al is de prijs in gems al hoger dan je hebt. Levert je ook weer een badge op ;)
De gemmaker badge veranderd dan in de auction participant badge, Maar XP kreeg ik er niet voor.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wil graag duizend gems opzij houden om nog te verkopen, maar vrees dat ik ze zal moeten aans^reken voor een auction. I ging van 3de naar 8ste in 2uur.

Niet onverwachts, bids gingen eerst hoog zijn, dan dalen, en dan op het einde stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Sato schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:27:
[...]

De gemmaker badge veranderd dan in de auction participant badge, Maar XP kreeg ik er niet voor.
Ik kreeg de genmaker badge niet eens..
Volgende keer eens beter kijken voor ik wat roep.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door darkkingll op 17-12-2014 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:45
Sato schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:27:
[...]
Blijkbaar hebben ze nu de XP aangepast van de auction participant badge naar 150 XP i.p.v. 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Toch snap ik niet waarom een zak met 1000 gems op dit moment voor een euro wordt verhandeld op de marktplaats. Voor deze hoeveelheid kun je iets meer dan 1 boosterpack kopen (drie kaarten, gemiddelde waarden +/- 25 cent) en op de meeste spellen wordt meer dan 10.000 gems geboden. Morgenavond begint de steam sale, dan zijn dezelfde spellen voor een appel en een ei te koop. Ben ik nou zo slim, of zijn steam gebruikers nu zo dom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Skyaero schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:47:
Toch snap ik niet waarom een zak met 1000 gems op dit moment voor een euro wordt verhandeld op de marktplaats. Voor deze hoeveelheid kun je iets meer dan 1 boosterpack kopen (drie kaarten, gemiddelde waarden +/- 25 cent) en op de meeste spellen wordt meer dan 10.000 gems geboden. Morgenavond begint de steam sale, dan zijn dezelfde spellen voor een appel en een ei te koop. Ben ik nou zo slim, of zijn steam gebruikers nu zo dom? :P
Ja maar jij hebt morgen dan geen badge 8). En wat is er nou belangrijker :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Skyaero schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:47:
Ik had 8000 gems voor 5 euro gekocht. Als je dan een game voor dat bedrag kan kopen dat in de sale niet onder de 10 euro (summer sale was hij 13,59) komt is dat dan toch een goede deal?

Edit: Zojuist de unreal deal pack gewonnen voor 8600 gems (had er nog wat van emoticons en wallpapers) :) 5 games voor 5 euro vind ik geen slechte deal ;)

[ Voor 11% gewijzigd door frankyboy707 op 17-12-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Oei, begint morgen de sale? :D Arme bankrekening :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
frankyboy707 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:11:
[...]

Ik had 8000 gems voor 5 euro gekocht. Als je dan een game voor dat bedrag kan kopen dat in de sale niet onder de 10 euro (summer sale was hij 13,59) komt is dat dan toch een goede deal?

Edit: Zojuist de unreal deal pack gewonnen voor 8600 gems (had er nog wat van emoticons en wallpapers) :) 5 games voor 5 euro vind ik geen slechte deal ;)
Dat is twee keer geen slechte deal. Huidige prijs van gems is 1 euro voor 1000 stuks. Je ziet nu wel dat het aantal geboden gems flink daalt, zodat je hier en daar een goede deal kunt maken.

Maar de huidige deal van shadow of mordor is bijvoorbeeld nog steeds 51.000 gems, tegen de huidige prijs van gems is dat dus 51 euro. In de store kost deze 49,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Superpower 2 (10euro) opgehaald voor 1200 gems, en nog eens 1000 gems verkocht op de markt voor een euro. En dat allemaal betaald met crappy emoticons en backgrounds die ik niet gebruikte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Flozem schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:37:
Wat een flauwekul actie. Is imho alleen goed om alle crap items kwijt te raken / te verpatsen.
Kan zijn dat de Steam inventory server vraagt om een grote update, of dat er iets in de serverfirmware sourcecode veranderd moet worden om de enorme hoeveelheid 1KB (of kleinere) files aan te kunnen, en dat ze het dus op deze manier hebben opgelost. >:)

In ieder geval is het weer een leuk denkexperiment wat alweer eens laat zien op welk belachelijke manier de menselijke geest werkt.

1euro voor 1000 gems waardoor je of meer dan de volle mep betaalt voor het spel, of gemiddeld maximaal 25% korting krijgt, terwijl de sales nog maar een paar dagen van ons verwijderd zijn is natuurlijk een beetje vreemd.

Inruilen voor steamgeld en wachten tot de sales is imho de enige logische optie, maar de grap is dat dat alleen werkt doordat niemand zich aan die logica houdt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
Skyaero schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:02:
[...]

Dat is twee keer geen slechte deal. Huidige prijs van gems is 1 euro voor 1000 stuks. Je ziet nu wel dat het aantal geboden gems flink daalt, zodat je hier en daar een goede deal kunt maken.

Maar de huidige deal van shadow of mordor is bijvoorbeeld nog steeds 51.000 gems, tegen de huidige prijs van gems is dat dus 51 euro. In de store kost deze 49,95.
Nog voordat de auction startte waren gems zelfs 0,05 per 1000. Mensen die ze toen hebben gekocht kunnen nu dus hun slag slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

En wat is het nut van badges, xp en level in Steam?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Badges zijn alleen om te showen en om XP te verkrijgen

Bij bepaalde hoeveelheden XP ga je een level omhoog. Met een hogere level krijg je meer mogelijkheden met je account, zoals een hogere cap op het aantal vrienden en meerdere 'showcases' in je profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-09 01:27
Iemand enig idee wat te doen met ongeveer 40 gems? Ik heb alles al om gezet en voor zover mogelijk sacks gemaakt om te verkopen, heb nu alleen een rest van 40 gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 13-09 08:21
Ik heb nog een rest van 800 gems. De losse kaartjes leveren in centen vs gems meer op, en de resterende wallpapers wil ik zelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
rmca schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:21:
Iemand enig idee wat te doen met ongeveer 40 gems? Ik heb alles al om gezet en voor zover mogelijk sacks gemaakt om te verkopen, heb nu alleen een rest van 40 gems.
Bieding doen als je dat nog niet gedaan hebt? Krijg je er een badge bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Skyaero schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:06:
Bieding doen als je dat nog niet gedaan hebt? Krijg je er een badge bij.
Dat had ik al gedaan voor de badge (wel een goede tip!), maar helaas kan je geen bieding winnen met maar 40 gems :-(

• IceStorm

IceStorm

Die gems gaan volgens mij vanavond de prullenbak in. Ik heb nog maar een dubbele achtergrond ingeruild om precies genoeg gems over te houden om nog een booster pack te creeeren :)

• rmca
Als iemand er nog wat aan heeft dan mag die persoon wel mijn 40 gems (in dat geval stuur dan even een pm) Vergeven

[ Voor 7% gewijzigd door rmca op 19-12-2014 16:17 ]

• mschol
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:17:
Die gems gaan volgens mij vanavond de prullenbak in. Ik heb nog maar een dubbele achtergrond ingeruild om precies genoeg gems over te houden om nog een booster pack te creeeren :)
ik heb juist begrepen dat de gems blijven

• IceStorm

IceStorm

mschol schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:47:
ik heb juist begrepen dat de gems blijven
Ik denk eigenlijk dat dat wel klopt ja. Alleen de auction zal wel afgelopen zijn. Ach, zal (net als altijd) wel weer een puinhoop worden vanavond :D

"Valve has said that gems will not expire at the end of the Holiday Sale 2014 event, and will still be able to be used to craft booster packs after that. It's currently unknown, though, whether it will still be possible to obtain them past that point by recycling material. "

[ Voor 32% gewijzigd door IceStorm op 18-12-2014 14:57 ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
DE SALES ZIJN BEGONNEN!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Maar ik zie in mijn wishlist nog geen kortingen staan.
-O-

In mijn wishlist staan nog geen kortingen, maar op de frontpage wel

[ Voor 23% gewijzigd door markdm op 18-12-2014 19:04 ]

steam: failsnail, Letterbox

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Mooi,

Net wolfenstein new order uitgespeeld....Nu nog ff die andere 20 games en dan kan ik weer kopen :P

Hop,hop,hop!

• mercapto
Dit topic was maar een bijproduct van de aanstaande sale. Nu de sale begonnen is ga ik zelf niks aan de post veranderen ofzo, dus ik weet niet of iemand anders een nieuwe post maakt voor de sale of dat het al ergens bijgehouden wordt ? :)

• dikkedennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Geen daverend begin (19.00 begon het volgens mij)
Dark Souls II: 14,79
Rome Total War II: 13,74
Sniper Elite III: 22,99
Metal Gear V: 13,39
State of Decay: 4,74
En nog wat andere games. http://store.steampowered.com/news/15308/ Ik sla nog even over..

[ Voor 11% gewijzigd door dikkedennis op 18-12-2014 20:37 ]

• rockhopper
  • Laatst online: 12:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Is er al door iemand een mooi sale topic gemaakt voor deze keer?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

rockhopper schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:45:
Is er al door iemand een mooi sale topic gemaakt voor deze keer?
dit topic?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dit lijkt me meer een "auction" voorpret topic. Meestal is er een topic waar de dailies en de flash / community sales staan, met een terugblik wat er al voorbij gekomen is. Een beetje zoals dit.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de eerste buit is binnen. Ik heb weinig dat ik echt nog wil hebben, dus we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 16:14
Met elke dag de SaleBox video van TotalBiscuit kijken kom je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mmm flight simulator is ook in de uitverkoop, ok leuk. (-80%)
Het meest verbaasde mij dat het spel uit 2006 komt, dat is 8 jaar geleden. ik verwacht niet dat er nog indrukwekkende graphicks bij zullen zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 19-12-2014 00:38 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Door alle sales, en alles wat ik al heb is het weer erg veel hetzelfde, dus nog geen grote titel gekocht.
Misschien wel leuk voor de nostalgie:
Knights and Merchants voor 1,74 (ben op werk dus kan geen linkje sturen).

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Niet online
Zoals bij elke sale geldt: Als het geen daily, community of flash sale is, wachten tot de laatste dag (1 januari ?) voordat je het koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
harmen1987 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:32:
Door alle sales, en alles wat ik al heb is het weer erg veel hetzelfde, dus nog geen grote titel gekocht.
Misschien wel leuk voor de nostalgie:
Knights and Merchants voor 1,74 (ben op werk dus kan geen linkje sturen).
Niet kopen, spel is super buggy. Crasht zeer vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

wordt er nog een Steam winter sale 2014 topic gestart door iemand die er meer kaas van gegeten heeft dan mij, of blijft het bij deze btw ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
ZEER handige wallpaper ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hOvdqbr.png

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Loev schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:09:
[...]

Niet kopen, spel is super buggy. Crasht zeer vaak.
Ai, te laat ;) zal het dit weekend eens proberen. Ach, anders ook geen ramp voor nog geen 2 euro.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
harmen1987 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:48:
[...]

Ai, te laat ;) zal het dit weekend eens proberen. Ach, anders ook geen ramp voor nog geen 2 euro.
Zolang je niet de HD versie start maar het origineel, vind ik het wel meevallen op Windows 8.1 pro x64. Heerlijk spel wat me doet denken aan toen het net uit was en het een brakke Nederlandse vertaling had. Die brakke vertaling is overigens ook in te stellen bij game-eigenschappen --> taal! (alleen de normale versie, niet bij de HD).

In ieder geval heeft het gewone spel bij mij 0x gecrashed en heb ik hem al uitgespeeld. Dus geniet er van en voor twijfelaars: gewoon kopen zolang je het op max. 1024x768 wilt spelen! :)

Edit: linkje naar de pagina van het spel:
http://store.steampowered.com/app/253900/

[ Voor 5% gewijzigd door msnguy op 19-12-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Metal Gear Rising is nu ook maar €3,99 door de korting op Ground Zeroes, koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 29-08 17:27
Wil toch Fable Anniversary kopen alleen vroeg ik me af als deze een van deze dagen nog goedkoper zou gaan worden?

op dit moment -50% korting 15,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
martijn24 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:09:
Wil toch Fable Anniversary kopen alleen vroeg ik me af als deze een van deze dagen nog goedkoper zou gaan worden?

op dit moment -50% korting 15,99
Nee, goedkoper dan een dagdeal/flash/community choice word een game niet tijdens de sale. Fable is nu de Daily, dus zal hij niet goedkoper worden :) . Kunt hem in principe ook altijd de laatste dag halen, dan komen de meeste deals terug, maar dat terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 29-08 17:27
MusicAddict schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:44:
[...]

Nee, goedkoper dan een dagdeal/flash/community choice word een game niet tijdens de sale. Fable is nu de Daily, dus zal hij niet goedkoper worden :) . Kunt hem in principe ook altijd de laatste dag halen, dan komen de meeste deals terug, maar dat terzijde :P
oke thnxs, iemand ervaring met dit spel ( twijfel heel erg)
heb alleen fable 3 gespeeld en vond hem erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:44:
Het kan prima dat een flash sale goedkoper is dan een gewone deal.
martijn24 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:52:
heb alleen fable 3 gespeeld en vond hem erg goed.
Fable is fantastisch, deel 2 en deel 3 stellen echt niet zoveel voor in vergelijking.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ligt het aan mij of is deze sale helemaal niet zo interessant? Ik moest altijd op mijn koopdrang letten bij de vorige sales, maar tijdens deze sale heb ik nog NIETS gekocht! Ik zie alleen maar dezelfde cyclus van "oude" games terug komen.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okaydanny schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:39:
Ligt het aan mij of is deze sale helemaal niet zo interessant?
Dat roepen er ieder jaar wel een hoop. Volgens mij is het dat zoiets vooral interessant is voor de mensen die het nog niet of weinig hebben meegemaakt. Als je dan wat langer meedraait hoef je alleen de nieuwe titels nog maar te pakken en lijkt het aanbod schraler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
Hmm aanbod is weer schraal. Tot nu alleen maar 3dmark en MGSV meegepakt.
Weet iemand of het most likely is dat 1 van de streetfighters games in de aanbieding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Jullie zijn in het verkeerde topic bezig omdat de auction al afgelopen is ;)
Hier een linkje naar de sale topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
okaydanny schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:39:
Ligt het aan mij of is deze sale helemaal niet zo interessant? Ik moest altijd op mijn koopdrang letten bij de vorige sales, maar tijdens deze sale heb ik nog NIETS gekocht!
Ik heb ook nog niets gekocht voor mezelf. Ik ben echter tijdens deze sale eens begonnen met iemand uit mijn friend list te kiezen en hem of haar een spel uit hun wishlist cadeau te doen. Heb zo The Vanishing of Ethan Carter cadeau gedaan. Dit kan nog een leuke traditie worden mocht iedereen die een spel krijgt dit herhalen voor iemand op hun wishlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:40:
[...]

Dat roepen er ieder jaar wel een hoop. Volgens mij is het dat zoiets vooral interessant is voor de mensen die het nog niet of weinig hebben meegemaakt. Als je dan wat langer meedraait hoef je alleen de nieuwe titels nog maar te pakken en lijkt het aanbod schraler.
Er zijn de afgelopen twee holday sales minder AAA titel geweest, of iig minder AAA titels met hoge kortingen waardoor het minder interessant is. Dit komt omdat Steam sinds een tijd overeenkomsten heeft met de grote uitgevers die Steam als platform gebruiken wat inhoudt dat de uitgever meer mag bepalen over acties mbt hun titels. Ook was de cyclus een stuk hoger; aanbiedingen wisselden vaker, plus dat er ieder jaar wel een soort van spelletje was... dit jaar alleen de ruilkaarten. Het is zonder twijfel minder geworden...

Maar het is uiteraard ook wat jij zegt een beetje van als je er al een paar hebt meegemaakt heb je idd het meeste wel voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een 4 pack orion dino dinges game gekocht, voor 1.50 kon ik het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edit:
*knip* Hey, fuck, verkeerde topic :P

[ Voor 127% gewijzigd door anandus op 24-12-2014 14:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1