[ Voor 255% gewijzigd door Fid3lity op 04-01-2014 09:20 ]
- eL_Jay
- Registratie: December 2010
- Laatst online: 14-02-2023
Oh nee he! Arm portemonnee'tje. Nog niet helemaal gerevalideerd na de Autumn sale...
Zoveel nog te spelen, en waarschijnlijk ga ik toch weer een paar mooie games bij m'n collectie voegen..
Zoveel nog te spelen, en waarschijnlijk ga ik toch weer een paar mooie games bij m'n collectie voegen..
F5 F5 F5 F5 F5 F5 nog steeds niet begonnen
F5 F5 F5 F5 F5
const { signature } = await fetchProfile()
Men gaat ervanuit dat de aanbiedingen redelijk hetzelfde zullen zijn als tijdens de Autumn Sale (Kortingen en Daily Deals).
Geen idee of de Flash Sales though.
Geen idee of de Flash Sales though.
Kaze Ni Nare
Hallo Tweakers,
Ik heb ook een soort van winter sale hier. Games voor enkele euro's. En nog voor een goed doel ook! Ik heb van mijzelf, een vriend en wat hele aardige tweakers een hele boel codes van o.a. steam en origin verzameld. De opbrengst gaat voor 100% naar een goed doel.
Het goede doel is van een vriend van mij die drie maanden naar Malawi gaat. Hij gaat daar heen om de mensen daar dingen te leren over lesgeven. Hij kijkt dan niet alleen naar hoe hij het zelf geleerd krijgt maar ook naar de situatie daar en geeft tips om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
Hij heeft daarnaast via Edukans een inzamelingsactie opgezet voor materialen die hard nodig zijn daar!
Voor meer info kan je kijken op de website van de actie.
http://lucbulten.inactievooredukans.nl/
Zie hier de link naar de advertentie. Ik heb al 38,37 opgehaald maar dat moet beter kunnen!
V&A aangeboden: Games voor een goed doel!
Disclaimer: Mijn ad kreeg minder aandacht dan verwacht, vandaar dat ik de admins om hulp heb gevraagd en deze gaven eenmalige toestemming omdat het non profit is enzo.
Ik heb ook een soort van winter sale hier. Games voor enkele euro's. En nog voor een goed doel ook! Ik heb van mijzelf, een vriend en wat hele aardige tweakers een hele boel codes van o.a. steam en origin verzameld. De opbrengst gaat voor 100% naar een goed doel.
Het goede doel is van een vriend van mij die drie maanden naar Malawi gaat. Hij gaat daar heen om de mensen daar dingen te leren over lesgeven. Hij kijkt dan niet alleen naar hoe hij het zelf geleerd krijgt maar ook naar de situatie daar en geeft tips om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren.
Hij heeft daarnaast via Edukans een inzamelingsactie opgezet voor materialen die hard nodig zijn daar!
Voor meer info kan je kijken op de website van de actie.
http://lucbulten.inactievooredukans.nl/
Zie hier de link naar de advertentie. Ik heb al 38,37 opgehaald maar dat moet beter kunnen!
V&A aangeboden: Games voor een goed doel!
Disclaimer: Mijn ad kreeg minder aandacht dan verwacht, vandaar dat ik de admins om hulp heb gevraagd en deze gaven eenmalige toestemming omdat het non profit is enzo.
'I don't need it'.
'I don't ... need it'
'I .... don't.... need... it'
..
..
'I NEED IT!!!'
De jaarlijkse week-ellende-die-mijn-hypocrisie-bewijst-inzake-het-koopziek-verklaren-van-mijn-vrouw-in-de-andere-51-weken die je wist dat zou komen is daar
'I don't ... need it'
'I .... don't.... need... it'
..
..
'I NEED IT!!!'
De jaarlijkse week-ellende-die-mijn-hypocrisie-bewijst-inzake-het-koopziek-verklaren-van-mijn-vrouw-in-de-andere-51-weken die je wist dat zou komen is daar

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb niet echt een wishlist dus ik zie het wel. Al zal ik vast weer meerdere malen aanspraak moeten doen op mijn bankrekening :x
19 December t/m 2 januari volgens bronneneL_Jay schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:51:
Vermoedelijk start de sale deze week. Uiterlijk bij aanvang van de sale zal deze TS live zijn.

bron: http://www.reddit.com/r/G...y_sale_start_date_leaked/
[ Voor 39% gewijzigd door Viper® op 16-12-2013 14:33 ]
Betekend dat dat games die na 15 november zijn uitgekomen niet afgeprijsd worden?Viper® schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:33:
19 December t/m 2 januari volgens bronnen
bron: http://www.reddit.com/r/G...y_sale_start_date_leaked/
Steam/XBL: Avioto
Kunnen wel afgeprijsd worden maar niet stevig.Avioto schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:00:
[...]
Betekend dat dat games die na 15 november zijn uitgekomen niet afgeprijsd worden?
Daar lijkt het wel op, waar het overigens ook op lijkt is dat de aanbiedingen veelal overeen zullen komen tussen de Autumn en de Winter sale. Dit doet mij vermoeden dat items niet meer afgeprijsd zullen zijn en dat zaken welke tijdens de Autumn niet in de sale waren nu ook niet in de sale zullen gaan (Bioshock DLC en Enemy Within bijvoorbeeld).Avioto schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:00:
[...]
Betekend dat dat games die na 15 november zijn uitgekomen niet afgeprijsd worden?
Het staat ook letterlijk in de image hierboven "because the sales occur just a few weeks apart we plan to maintain the same discounts from one sale to the other"
We kunnen hopen natuurlijk dat het anders is maar ik vrees het ergste
Het goede nieuws; alles wat ik wilde kopen heb ik dan al dus de Winter Sale zal voor mij meevallen
[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 16-12-2013 15:12 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik verwacht dat wie de Autumn sale gevolgd heeft niet veel interessants zal vinden in de winter sale.
Misschien maar goed ook, kunnen we rustig verder doorheen de vorige buit gamen
Misschien maar goed ook, kunnen we rustig verder doorheen de vorige buit gamen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De winter sale duurt langer dan de autumn sale, dus ik neem aan dat we wel wat meer kortingen krijgen.
Al helemaal als ze nu wel community's choice sale erbij doen
Al helemaal als ze nu wel community's choice sale erbij doen
Heeeeeeeeeeeeeeeej, kan niet wachten op deze sale. Weten jullie al wat je gaat kopen?
Nice, heb nog wel aantal spellen staan die ik nog moet (voor de collectie). Onder andere hoop ik dat ze de gehele AC collectie een leuke korting doen, dan zal ik die wel gaan aanschaffen.
Maar afwachten..
Maar afwachten..
I'm an Ironman!
Een tip: maak een wishlist aan. Zo gebeurd en zo voorkom je dat je meteen alles maar koopt wat los en vast zit maar eerst even checkt of je het wel echt gaat spelen. Voorkomt een hoop teleurstelling achteraf!
Er is maar één game die ik hoop te scoren in de Winter Sale en ik verwacht niet dat die al in de aanbieiding komt aangezien 'ie vrij nieuw is... en laten we het erop houden dat er voor mij 75% vanaf moet voor ik het overweeg die te kopen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zit vooral te wachten op de Daily Deal van Bioshock Infinite voor €7,50.
(Heb het grootste gedeelte van wat ik wou als gekocht in de Autumn Sale, 6 games aan mijn lijst toegevoegd toen.)
En misschien AC III mochten ze er een mooie deal op geven (Moet nog wel door Brotherhood en Revelations heen eerst.)
*ziet NMe's post* O ja, ik moet nog steeds eens verder met NUNS 2...
(Heb het grootste gedeelte van wat ik wou als gekocht in de Autumn Sale, 6 games aan mijn lijst toegevoegd toen.)
En misschien AC III mochten ze er een mooie deal op geven (Moet nog wel door Brotherhood en Revelations heen eerst.)
*ziet NMe's post* O ja, ik moet nog steeds eens verder met NUNS 2...
Kaze Ni Nare
Ik ga Skyrim Legendary edition kopen en verder heb ik niet echt direct games die ik wil hebben.... maar dat kan zo veranderen als ik leuke aanbiedingen zie
Football manager 2014 wil ik hebben! Maar kan het zelf ook bij gamefly halen voor aanbieding als het niet in sale komt.
Same here!The Inquisitor schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:51:
Ik ga Skyrim Legendary edition kopen en verder heb ik niet echt direct games die ik wil hebben.... maar dat kan zo veranderen als ik leuke aanbiedingen zie
An a day keeps the doctor away.
ik hoop dat deze sale beter word dan de autumn sale
ora et labora
Weet iemand al wat die snow globes trading cards doen?
In de market en op tf2outpost zie ik ze staan. Er zijn 10 stuks.... mogelijk ook iets te maken met de winter sale?
In de market en op tf2outpost zie ik ze staan. Er zijn 10 stuks.... mogelijk ook iets te maken met de winter sale?
Winners never cheat, Cheaters never win
Hetzelfde als de Summer sale cards waarschijnlijk, een Summer Badge voor de set
Persoonlijk hoop ik op een -50% voor Spacebase DF-9
Hebben we ook een Webchat of IRC kanaal ergens?
Persoonlijk hoop ik op een -50% voor Spacebase DF-9
[ Voor 40% gewijzigd door Pheace op 16-12-2013 22:22 ]
Niet zeker maar ze zullen idd wel voor de sale zijn. Je krijgt ze blijkbaar als je een badge craft:Descriptor schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:05:
Weet iemand al wat die snow globes trading cards doen?
http://steamtradingcards.wikia.com/wiki/Snow_Globe
Dit word je eerste echte steam sale?mrc4nl schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:18:
ik hoop dat deze sale beter word dan de autumn sale
Steam heeft 2 HUGE sales die moeilijk te overtreffen zijn (oke sinds humblebundle niet meer maja). De summer sale in/voor de zomervakantie en de winter sale voor kerstmis.
Alle andere sales zijn mini sales (halloween, black friday etc)
Dus maak je borst maar nat en hou je portemonee gereed (tenzij je net als ik al bijna alles hebt wat je hartje begeert)
Ik kan mijn portemonnee beter verbergen, heb ondertussen alweer 60 games op mijn wishlisteL_Jay schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:04:
[...]
Dus maak je borst maar nat en hou je portemonee gereed (tenzij je net als ik al bijna alles hebt wat je hartje begeert)
Ik heb met een library van ergens tussen de 350 en de 400 games (voornamelijk indie, dat wel) ook nog maar weinig over op mijn wishlist.
Ik geloof dat er nog 10 games op staan ofzo en daar is er maar één bij die ik echt graag wil spelen, zie hierboven.
Doet steam ook sales voor PS4?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hahahaha.Oggy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:38:
Doet steam ook sales voor PS4?
EDIT: Als Steam voor de PS4 zou zijn wel ja.
[ Voor 13% gewijzigd door batumulia op 17-12-2013 13:40 . Reden: Genoeg gelachen ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Hopelijk komt space engineers nog in de aanbieding
Het is wel een beetje een gekke vraag hoor, vooral als je een PS4 hebt.
Maar Steam doet alleen PC games, voor aanbiedingen voor PS4 games moet je naar de PSN store van Sony kijken. En er zijn meerdere topics op Tweakers hierover.
Jup, en wat mij betreft is dat http://irc.tweakers.net/Swinter, bekt wel lekker toch? Vandaag uiteraard nog niet interessant, sale begint morgenavondPheace schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:18:
[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 17-12-2013 16:51 ]
Ik heb de meest recente sale bewust genegeerd omdat die wel heel dicht op de wintersale zat. Winter en zomer zijn de beste sales inderdaad. Meestal koop ik uiteindelijk niet zo heel veel, wegens nog steeds ongespeelde spellen uit de vorige sales.
Al wil ik dit keer wel wat indygames scoren, bijvoorbeeld Papers Please. En zou mooi zijn als FM14 een mooi prijsje krijgt.
Al wil ik dit keer wel wat indygames scoren, bijvoorbeeld Papers Please. En zou mooi zijn als FM14 een mooi prijsje krijgt.
ik doe al zon (2?) jaar mee. de authemn sale vond ik maar een kleine sale. (wel wat leuke games gekocht)eL_Jay schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:04:
[...]
Dit word je eerste echte steam sale?
Steam heeft 2 HUGE sales die moeilijk te overtreffen zijn (oke sinds humblebundle niet meer maja). De summer sale in/voor de zomervakantie en de winter sale voor kerstmis.
Alle andere sales zijn mini sales (halloween, black friday etc)
ik hoop bijv deponia nog met een leuke korting te kunnen krijgen
ora et labora
Die komt volgens mij zo'n beetje elke sale wel voorbij met 75% korting.mrc4nl schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:58:
[...]
Nog een dag in de sale bij indiegala voor $ 3.89.mrc4nl schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:58:
[...]
ik doe al zon (2?) jaar mee. de authemn sale vond ik maar een kleine sale. (wel wat leuke games gekocht)
http://store.indiegala.co...ve-discounts/deponia.html
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
ah owk. nu 2 en 3 nogJSchut schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:58:
[...]
Nog een dag in de sale bij indiegala voor $ 3.89.
http://store.indiegala.co...ve-discounts/deponia.html
ora et labora
Wintersale wishlist: Borderlands 2 GOTY en Saint's Row IV... verder niet heel specifieke wensen. Assassins Creed delen als het voor heel weinig is misschien.
De eerste 4 delen van AC kon ik van de zomer al kopen voor minder dan 10 euro samen. Dat moet deze sale ook wel lukkenMicGlou schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:29:
Wintersale wishlist: Borderlands 2 GOTY en Saint's Row IV... verder niet heel specifieke wensen. Assassins Creed delen als het voor heel weinig is misschien.

Toen heb ik ze laten schieten... Voor iedere sale spreek ik met mijzelf af dat ik niet meer dan 30 euro uitgeef en het viel er helaas buiten. Sowieso nog aardig wat games die de nodige aandacht nog niet hebben gehad waar ik nog maanden zoet mee kan zijn... maar die sales zijn wel erg lastig om je beurs gesloten te houdenFid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:27:
[...]
De eerste 4 delen van AC kon ik van de zomer al kopen voor minder dan 10 euro samen. Dat moet deze sale ook wel lukken
Afgelopen herfst hier prima gelukt. Mezelf een budget gegeven van 25 euro en in m'n Steam Wallet gestopt. Geen cent meer uitgegeven. Toen wel alleen maar Indie titels gekocht, dus toch nog een aardig lijstje.MicGlou schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:33:
[...]
Toen heb ik ze laten schieten... Voor iedere sale spreek ik met mijzelf af dat ik niet meer dan 30 euro uitgeef en het viel er helaas buiten. Sowieso nog aardig wat games die de nodige aandacht nog niet hebben gehad waar ik nog maanden zoet mee kan zijn... maar die sales zijn wel erg lastig om je beurs gesloten te houden
Poll: Hoeveel geld ga jij deze sale uitgeven?
• Minder dan € 25
• € 25 - 50
• € 50 - 100
• Meer dan € 100
Tussenstand:
[ Voor 27% gewijzigd door Fid3lity op 18-12-2013 19:48 ]
Ik wil eigenlijk niet meer dan 50 euro besteden maar 25 euro gaat sowieso wel lukken
Wat is de gemiddelde prijs voor een game in de sale? Ik zie namelijk nu al twee leuke dag deals: Bully en Just Cause 2 / Collection. Moet het natuurlijk zo goedkoop mogelijk bij elkaar sprokkelen.
stuurt steam een factuur naar het adres wat je invult? Ik wil nameljik geen post hebben van Steam.
Signature
Just Cause 2 moet je echt doen. De multiplayer mod is echt fantastisch! 
Hij zal vast wel terugkomen in de sale, maar het lijkt me sterk dat het nog goedkoper word.
Hij zal vast wel terugkomen in de sale, maar het lijkt me sterk dat het nog goedkoper word.
Denk niet dat steam dat doet. Meer een verificatie. Ze gaan heus niet die miljoenen mensen posten. Dat kost wel aardig wat.
Daar reageer je toch niet serieus op?IAmNice schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:46:
Denk niet dat steam dat doet. Meer een verificatie. Ze gaan heus niet die miljoenen mensen posten. Dat kost wel aardig wat.
Ik was sirieus, en ik wou het zeker weten. Ben nieuw in online aankopen doen.
Excuses!

Signature
Hmm, vooruit dan. Maar net als de vraag of Steam ook op consoles verkoopt vat ik dit meteen als een trollpost opmimang schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:48:
[...]
Ik was sirieus, en ik wou het zeker weten. Ben nieuw in online aankopen doen.
Excuses!
Poll: Gebruik jij de Steam Wallet?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ Voor 70% gewijzigd door Fid3lity op 18-12-2013 20:54 ]
BegrijpelijkFid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:49:
[...]
Hmm, vooruit dan. Maar net als de vraag of Steam ook op consoles verkoopt vat ik dit meteen als een trollpost op
Poll: Gebruik jij de Steam Wallet?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Signature
Weinig kans dat JC2 goedkoper wordt. Ik heb JC2 in de summersale gekocht en toen was het ook deze prijs.
Over steamwallet: ja en nee. Ik gebruik het eigenlijk niet, maar ik verkoop al die onzin kaarten op de market (omdat ik er niets mee doe) en krijg dan x cent op die wallet. Dus dan gebruik ik het geld in de wallet voor wat onzin DLC's (/in-game items) die ik normaal nooit zou kopen
Over steamwallet: ja en nee. Ik gebruik het eigenlijk niet, maar ik verkoop al die onzin kaarten op de market (omdat ik er niets mee doe) en krijg dan x cent op die wallet. Dus dan gebruik ik het geld in de wallet voor wat onzin DLC's (/in-game items) die ik normaal nooit zou kopen
Nog leuke co-op games die ik in de gaten moet houden? Heb tijdens de summer sale Saints Row 3 gekocht samen met een vriend. Maar ben eerlijk gezegd op zoek naar op zijn minst 4 player co-op.
Rust lijkt me ook een ontzettend leuk game. Minecraft met 'echte' graphics.
Borderlands kun je met 4 spelers in co-op spelen
Payday 2 is wel gaaf met co-op (eigenlijk alleen maar leuk met co-op denk ik). En verder is Left4Dead2 ook wel een klassieker die je co-op hoort te spelen. Beide zijn 4 player.atillicious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:24:
Nog leuke co-op games die ik in de gaten moet houden? Heb tijdens de summer sale Saints Row 3 gekocht samen met een vriend. Maar ben eerlijk gezegd op zoek naar op zijn minst 4 player co-op.
Edit: En uiteraard Borderlands zoals hierboven vermeld staat
[ Voor 5% gewijzigd door soulcrusher op 18-12-2013 21:31 ]
Payday had ik al een keer voorgelegd, maar de rest wilt gewoon lekker knallen net als in de Zombie mode van Black Ops2.
Borderlands ga ik de gaten houden, dank voor de tip! Lekker cartoony ook..
EDIT: L4D2 hebben we al, maar ik mis het ADS wel moet ik toegeven.
Borderlands ga ik de gaten houden, dank voor de tip! Lekker cartoony ook..
EDIT: L4D2 hebben we al, maar ik mis het ADS wel moet ik toegeven.
[ Voor 15% gewijzigd door atillicious op 18-12-2013 21:41 ]
L4D 1 was echt geweldig als je het met een aantal vaste mensen deed. Deel 2 nooit geprobeerd.
Ter land, ter zee en in de kroeg
TF2 Mann vs Machine iets voor je misschien? (5 man)atillicious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:24:
http://www.teamfortress.com/mvm/
Of anders schijnt Killing Floor ook best populair te zijn voor zoiets.
Dank voor de tips heren! Dat wordt koekeloeren...
Monaco is ook een aanrader!atillicious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:24:
Deel 2 biedt veel meer dan zijn voorganger. Sowieso wordt er vanuit Valve meer werk in gestoken, maar ook qua mods is er veel te doen. Geweldig spel als je ook een vaste / aantal vaste servers hebt om te bezoeken.Christiano007 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:07:
L4D 1 was echt geweldig als je het met een aantal vaste mensen deed. Deel 2 nooit geprobeerd.
Anoniem: 170423
Dit topic staat nu in mijn lijst.
Sinds vorig jaar ben ik weer vrij actief op Steam ,
en heb al heel wat games en software binnen geharkt.
Laat de mooie aanbiedingen maar komen ,
ik ben er helemaal klaar voor.
Sinds vorig jaar ben ik weer vrij actief op Steam ,
en heb al heel wat games en software binnen geharkt.
Laat de mooie aanbiedingen maar komen ,
ik ben er helemaal klaar voor.
Ik zou erg graag het dreamfall pakket (2 games) en Samurai Gunn nog willen kopen tegen een leuke prijs. Helaas geef ik beide weinig kans om in de winter sale te komen.
Ik mis de optie: "heb nog geen idee"Fid3lity schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:36:
[...]
Afgelopen herfst hier prima gelukt. Mezelf een budget gegeven van 25 euro en in m'n Steam Wallet gestopt. Geen cent meer uitgegeven. Toen wel alleen maar Indie titels gekocht, dus toch nog een aardig lijstje.
Poll: Hoeveel geld ga jij deze sale uitgeven?
• Minder dan € 25
• € 25 - 50
• € 50 - 100
• Meer dan € 100
Tussenstand:
[afbeelding]
Want dat is het bij mij... Als er interessante dingen voorbij komen koop ik het meestal gewoon, zonder echt naar het budget te kijken (er moet wel genoeg korting opzitten
Neem dan gewoon het bedrag van de vorige Holiday of Summer sale en gebruik datwsitedesign schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:17:
[...]
Ik mis de optie: "heb nog geen idee"
Want dat is het bij mij... Als er interessante dingen voorbij komen koop ik het meestal gewoon, zonder echt naar het budget te kijken (er moet wel genoeg korting opzitten)

Moest daar niet een deel 3 van komen om het af te ronden?warcow schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:14:
Ik zou erg graag het dreamfall pakket (2 games) en Samurai Gunn nog willen kopen tegen een leuke prijs. Helaas geef ik beide weinig kans om in de winter sale te komen.
Dit heb ik ook een beetje. Budget is in principe ongelimiteerd, maar het moet wel veel korting zijn.wsitedesign schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:17:
[...]
Ik mis de optie: "heb nog geen idee"
Want dat is het bij mij... Als er interessante dingen voorbij komen koop ik het meestal gewoon, zonder echt naar het budget te kijken (er moet wel genoeg korting opzitten)
Als het per game meer is dan ~€5, dan moet ik het ook echt willen spelen. Backlog uitbreiden is leuk, maar moet wel goedkoop.
Naar mate de jaren volgen wordt de backlog steeds groter, maar de beschikbare tijd om te gamen steeds korter..
Toen ik 19 was kon ik nog wel eens dagen van 14 uur gamen maken. Nu (30..) mag ik blij zijn als ik de 14 uur per week nog haal.
Ik merk dat verschil al met 16 en 21.. Nu met werk waar ik vervolgens thuis nog aan door moetn werken enzo..
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Oef, maar al te herkenbaar (29)PromWarMachine schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:18:
[...]
Naar mate de jaren volgen wordt de backlog steeds groter, maar de beschikbare tijd om te gamen steeds korter..
Toen ik 19 was kon ik nog wel eens dagen van 14 uur gamen maken. Nu (30..) mag ik blij zijn als ik de 14 uur per week nog haal.
Overigens verwacht ik niet te veel van deze Winter Sale en zal het grotendeels wel dezelfde meuk zijn. Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Right for all the wrong reasons.
Wacht maar tot je getrouwd bent en kinderen hebt. Ik ben al blij als ik een paar uur in een week heb.
(Begin mij nu af te vragen wat ik hier doe. Ik heb al een aardige backlog en geen tijd om de games die ik nu heb te spelen. Ik moet dus eigenlijk al helemaal niet denken aan het kopen van nieuwe games)
(Begin mij nu af te vragen wat ik hier doe. Ik heb al een aardige backlog en geen tijd om de games die ik nu heb te spelen. Ik moet dus eigenlijk al helemaal niet denken aan het kopen van nieuwe games)
But you will never know !avec_style schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:44:
Wacht maar tot je getrouwd bent en kinderen hebt. Ik ben al blij als ik een paar uur in een week heb.
Jawel joh, het kopen is soms leuker dan het spelen. 
Je kunt het betalen dus join the ride!
Je kunt het betalen dus join the ride!
Ik ben ook meer aan het games sparen nu, maakt het niet minder leuk idd
Zo te zien zitten we allemaal in het zelfde schuitje. (wel kopen maar niet spelen)
Wat is die Gabe toch een genie!
De natuurlijke tegenpool van piracy, wel spelen maar niet kopen.avec_style schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:14:
Zo te zien zitten we allemaal in het zelfde schuitje. (wel kopen maar niet spelen)
Nog 7 uur te gaan!

[ Voor 12% gewijzigd door Pheace op 19-12-2013 12:18 ]
Ik merk dat ik bijna niks meer koop. Heel soms een humble. Maar heb genoeg games op de pc en heb ook psn+. Daar komt bijv. volgende week borderlands 2 op. En ik ben meer boardgames aan het spelen.
Voor mij zal het antwoord dus zijn op de poll ; verrekte weinig.
Voor mij zal het antwoord dus zijn op de poll ; verrekte weinig.
Dat is geloof ik een kickstarter project ja, die gaat er volgens mij wel komen.The Inquisitor schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:05:
[...]
Moest daar niet een deel 3 van komen om het af te ronden?
Heb ze nog nooit gespeeld maar gezien de reviews is dat wel iets wat ik nog wil spelen.
http://gaben.tv/avec_style schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:14:
Steamsales en bundles zijn wel dat wat me van het piraten heeft afgehouden. Enige game die ik de afgelopen 2 jaar heb gepiraat zijn Skyrim (2 playthroughs en met de autumn sale maar de legendary gehaald) en strike suit zero (was geen demo). In de tussentijd wel +/- 200 euro uitgegeven aan ruim 200 steamtitels.Pheace schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:15:
[...]
De natuurlijke tegenpool van piracy, wel spelen maar niet kopen.
Nog 7 uur te gaan!
[afbeelding]
Enige wants deze sale:
-Saints Row 4 complete (maar die is er niet)
-Borderlands 2 complete (is er ook niet)
-Planetary Annihalition (te duur)
-Alles van Quake
-MDK 2 HD
-Metro LL
-World in Conflict
-Diverse oudere star wars games (Kotor1/2, battleFront, diverse Jedi knight)
oeh! world in conflict! waar blijft de opvolger?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik hoop dat de games die dit jaar aangeboden worden wat interessanter zijn, afgelopen winter sale helaas niets kunnen scoren wat voor mij van toepassing was.
Ben benieuwd of Origin mee doet dit jaar.
Ben benieuwd of Origin mee doet dit jaar.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Naar aanleiding van deze sale heb ik nu ook voor het eerst wat op Steam gekocht (voorheen altijd via Humble Bundle). Ik heb de Just Cause Collection gekocht voor 5.99euro. 
Is deze site al hier genoemd? http://steamdb.info/sales/
Hoewel ik betwijfel of die straks nóg goedkoper gaat worden, moet je nog wel eventjes wachten hoor! De sale begint pas over een klein uurtjeEN-IS schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:13:
Naar aanleiding van deze sale heb ik nu ook voor het eerst wat op Steam gekocht (voorheen altijd via Humble Bundle). Ik heb de Just Cause Collection gekocht voor 5.99euro.
i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG
76 pagina's specials, het toevoegen is begonnen!!
Nu hopen op echt goede daily/flashes op mijn wishlist

Nu hopen op echt goede daily/flashes op mijn wishlist

Eeeennnnn begonnen.... eeeeennnnn kapot, zie wel specials maar geen kortingspercentages xD
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
idd, net wel just cause 2 gekocht...
Hop,hop,hop!
Ja inderdaad.
Raar zeg. En helaas FM 2014 is maar 37.50 euro. Had gehoopt op 50%
EDIT: En 1 seconde later is het veranderd.
EDIT: En 1 seconde later is het veranderd.
[ Voor 20% gewijzigd door IAmNice op 19-12-2013 19:02 ]
Via de steam app zie ik wel kortingen. Bioshock infinate 7,50 (had hem al)
Hop,hop,hop!
Die screens mogen wel wat kleiner thor
Mooi, dag 1 gaat me niks kosten.
Hoop over een paar uur FTL mee te kunnen pakken als community choice
DLC's is ook in de aanbieding. 5 Euro voor de season pass... denk dat ik h'm wel ga halen.basset schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:04:
Via de steam app zie ik wel kortingen. Bioshock infinate 7,50 (had hem al)
Hebben jullie ook dat bij je cart staat dat je $ 0.00 USD moet uitgeven per snow globe card?
En ik heb Monaco gekocht voor € 2.89 terwijl hij op de store en in mijn cart voor € 5.59 staat.
En ik heb Monaco gekocht voor € 2.89 terwijl hij op de store en in mijn cart voor € 5.59 staat.
[ Voor 34% gewijzigd door soulcrusher op 19-12-2013 19:17 ]
Monaco's FP prijsje klopte ook niet, staat nu op -80%.soulcrusher schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:13:
Hebben jullie ook dat bij je cart staat dat je $ 0.00 USD moet uitgeven per snow globe card?