Steam Trading Cards

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
Mede-auteur:
  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:42

masauri

Index
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dixp2MwnZdpTPmAEco6WdW9R/full.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/56cr7e7Luwle3o83vRh8ouhg/full.png

[blue]• Wat is dit topic?
[blue]• FAQ
[blue]• FAQ Tweakers
[blue]• Ruil Suggesties
[blue]• OP Suggesties
[blue]• Overig
Wat is dit topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dixp2MwnZdpTPmAEco6WdW9R/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1s9b3XAukAbOBSpp9YpugbeL/full.jpg

Dit topic is gemaakt om Steam Trading Cards (Steam Verzamel Kaarten & Sneeuwbollen) te ruilen en er over te discussiëren zodat andere steam gerelateerde topics vrij kunnen blijven van de kaartentoename.
De officiële pagina's vind je hier voor de Ruilkaarten en Sneeuwbollen.
De steam ruilkaarten groep vind je hier. (hier post men ook welke spellen nieuw ondersteunt worden met kaarten)
De spellenlijst die ruilkaarten ondersteunen vind je hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5qh8ZCo681evm2qnEkVpTH7Z/full.png
Tijdens een winter sale kan je sneeuwbollen verzamelen zoals je ruilkaarten kan verzamelen.
Dit kan je dus ook in dit topic doen!

How do I get Summer Sale trading cards?
Summer Sale trading cards are only available during the Monster Summer Sale. There are five ways to get the cards:

Craft a game badge
Starting June 1st, crafting a game badge earned you a Summer Sale trading card rather than a coupon, so if you crafted a badge in the last week you’re already ahead of the game. During the sale, each game badge you craft will get you an additional Summer Sale trading card.

Make a purchase
As an extra reward for purchasing, for every $9 USD spent during the sale, you’ll receive a Summer Sale trading card. From your Summer Sale badge page select “How do I get more cards?” to track your purchasing progress.

Play the Monster Summer Game
If you’re Steam Level 5 and above, you’ll get a Summer Sale trading card at random intervals while playing, up to three per 24-hour period. (If you reach Steam Level 5 before the end of the sale, you’ll be granted the cards you earned by playing the Monster Summer Game).

Trade for them
That’s why they’re called trading cards! Find friends with other cards and make trades. Your Monster Card badge page shows which friends have the cards you need.

Buy them from the Community Market
Sell the cards you don’t need and buy the ones you do, all with other Community members. Turn those duplicate cards into Steam Wallet funds to buy games.

Als je zoiets hebt van, ik wil er niets mee doen dm dan een random poster hier dat je hem/haar je kaarten wil geven want iedereen wil graag extra gratis kaarten (inclusief de OP maker :+ )
Met eventuele kaartdonaties wil ik (masauri) wel wat wedstrijden doen zodat mensen hun sets compleet kunnen maken!

FAQ
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dixp2MwnZdpTPmAEco6WdW9R/full.png

Wat zijn Steam-ruilkaarten?
Steam-ruilkaarten zijn virtuele kaarten die verdiend worden door het spelen van games op Steam. De helft van de kaartenset kan verkregen worden door gameplay, de andere helft wordt verdiend met je verzamelvaardigheden. Sets kaarten kunnen omgezet worden in gamebadges en ruilbare Steam Community-voorwerpen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nEferSeiGiaJVcC3LELLzxWb/full.png
Kaarten van het spel Magicka

Wat kan ik zoal doen met deze kaarten?
• Ontwerp gamebadges (en ontvang beloningen*)
Wanneer je een set kaarten verzameld hebt kun je ze omzetten in een gamebadge. Net zoals de huidige badges zijn ze gekoppeld aan je account en worden ze getoond op je profiel. Ze verschillen van de huidige badges, omdat je via het maken van gamebadges ruilbare voorwerpen als emoticons, profielachtergronden en coupons verdient. Verhoog het level van je badge door de set opnieuw te verzamelen en nog meer voorwerpen te verdienen.

*Ontvang beloningen voor het ontwerpen van badges
Tijdens het ontwerpen van badges zul je willekeurige beloningen ontvangen uit een set van gamegerelateerde voorwerpen. Ze zijn ruilbaar en kunnen alleen gebruikt worden terwijl je ze hebt. (Voor meer info zie de officiële pagina)

• In level stijgen (gebeurt automatisch)
Alle badges hebben nu XP die bijdraagt aan je Steam-level, een opsomming van je badgeverzameling. Je kunt het Steam-level van iemand zien door zijn of haar avatar aan te wijzen. Als je stijgt in level verdien je niet-ruilbare voorwerpen zoals profielshowcases, extra ruimte in je vriendenlijst en meer.

Is er een limiet aan de hoeveelheid ruilkaarten die je kunt krijgen?
Ja, de meeste spellen zullen meestal de helft van het aantal te verzamelen kaarten vrijgeven door enkel te spelen. Bv. Half-Life 2 heeft 8 kaarten in zijn set. Door te spelen of te grinden kan je maximaal 4 kaarten vrijspelen. De andere 4 moet je zien te ruilen of kopen.

Wat is cardgrinding?
Wanneer je niet speelt maar gewoon het spel open hebt staan om speeltijd te laten tellen en zo kaarten te verdienen. (Gemiddeld 1 kaart per 30 minuten) Als je de launcher van het spel al open hebt telt steam al speeltijd en kan je dus tegelijk meerdere spellen laten grinden. Maar het werkt niet altijd met meerdere spellen, één spel is het meest effectieve.

Hoe kan je zien of je in een game die je in je collectie hebt trading cards kunt verdienen?
Via je badges tab op je steam profiel. Daar kan je zien welke je hebt, welke je nodig hebt voor een badge en ook hoeveel je er nog ingame kunt krijgen door te spelen (of te grinden).

Hoe kan je zien of je in een game die je wil kopen trading cards kunt verdienen?
Elke game die verzamelkaarten ondersteunt gaat vergezeld van een cards icoontje: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dixp2MwnZdpTPmAEco6WdW9R/thumb.png

Hoe zit het met gratis te spelen games zoals Team Fortress 2 of Dota 2?
Gratis te spelen spellen geven je ruilkaarten gebaseerd op je aankoopgeschiedenis in dat spel. Voor elke €7,- (ongeveer), vanaf het begin van de Steam Trading Card Beta, krijg je een kaart. Deze kaart krijg je willekeurig tijdens het spelen. Als je aankopen hebt gedaan in Dota 2 of Team Fortress 2 voordat de Steam Trading Card Beta uitkwam, of als je Team Fortress 2 hebt aangeschaft voor de 'Free to Play'-update, krijg je 4 of 5 kaarten voor deze spellen.

Kan ik de .......... badge nog maken na het aflopen van het event?
Bv. De Getaway Badge, deze is enkel te maken met kaarten die tijdens de summer sale beschikbaar komen. Na de summer sale kan je deze nog verzamelen maar zullen er geen nieuwe meer bijkomen.

Hoeveel is een verzamelkaart waard? En kan ik deze verkopen?
Dit bedrag hangt af van de zeldzaamheid van je kaart en de huidige marktprijzen voor die bepaalde kaart. Een glimmende kaart is waardevoller dan een normale kaart. Je kan deze verkopen (en kopen) op de Community Markt. Kijk bv op: http://ehsankia.com/steam/cards/ om te zien wat de huidige marktwaarde is van bepaalde kaarten die aangeboden worden.

Wat is een glimmende (aka folie) kaart?
Dit is een zeldzamere kaart met een glimmende rand waarmee je een zeldzame folie badge kan maken als je alle alle kaarten uit een reeks bezit. Deze bieden geen meerwaarde buiten hun zeldzaamheid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TfwLFsde4Tqf9d38NH19B1kA/full.png
Voorbeeld van een speciale kaart

Hoe kan ik een booster pack krijgen?
Zodra je alle kaarten hebt verdiend, kom je in aanmerking voor een booster pack dat uit 3 ruilkaarten bestaat en kunnen zowel standaard als glimmende kaarten zijn. Booster packs worden willekeurig aan deelnemende gebruikers uitgedeeld wanneer er meer badges worden ontworpen door de community. Zorg ervoor dat je elke week inlogt op Steam om je deelname te behouden.

Zodra je in aanmerking komt, bepaalt je Steam-level wanneer je een booster pack ontvangt:
  • *Level 10: +20% extra kans *Level 20: +40% extra kans *Level 30: +60% extra kans *Level 40: +80% extra kans *Level 50: +100% extra kans (d.w.z. de kans is verdubbeld) Etc.
Hoe weet ik of ik kaarten en booster packs kan ontvangen?
Via je badges pagina, door op de link te klikken van "hoe verdien ik kaarten van games?" (of How can I earn more cards?). Deze brengt je naar de badge spelpagina waar je kan zien hoe je meer kaarten kan krijgen, en of je een booster pack kan vrijspelen.

Hoe weet ik met welke vrienden ik kan ruilen?
Op je badgepagina toont de "actieve badges"-tab je welke Steam-ruilkaarten je al hebt, hoeveel je er nog kan krijgen door het spel te spelen, en hoeveel je er nog nodig hebt om een set compleet te maken. Als je op een actieve badge klikt zul je een lijst te zien krijgen met alle vrienden die de kaarten hebben die je nodig hebt om de set compleet te maken, met een link om ze een ruilbericht te sturen. Bijvoorbeeld, Cyl en Tappet bezitten allebei TF2 en Portal 2. Tappet kan zien dat Cyl de Portal 2-kaarten heeft die hij nodig heeft om zijn Portal 2-badge af te maken. Tappet begint een ruil met Cyl en geeft hem TF2-kaarten in ruil voor de Portal 2-kaarten van Cyl. Tappet kan nu zijn Portal 2-badge afmaken.

Wat is een badge?
Een badge is een icoon op je profiel (en gebonden aan je account) dat de ruilkaartensets die je hebt verzameld of je deelname aan een event weergeeft.

Hoe ontwerp ik een badge?
Klik vanuit je profielpagina op de "Badges"-link bovenaan de rechterkolom of selecteer "Badges" in het uitbreidingsmenu onder je naam in het Steam-menu. Via je badgepagina laat de "actieve badges"-tab je zien welke badges klaar zijn om te ontwerpen. Selecteer een badge die gereed is om ontworpen te worden om de details ervan te bekijken, en klik op de blauwe "een badge ontwerpen"-knop.

Wat krijg ik als ik een badge ontwerp met mijn ruilkaarten?
Bovenop de gamebadge zelf, ontvang je:
  • *een willekeurige emoticon die voor het spel gemaakt is, die je in de chat of discussies kunt gebruiken *een willekeurige profielachtergrond die voor het spel gemaakt is, die je op je Steam Community-profiel kunt laten zien *een kans om een kortingscoupon voor een ander spel of DLC te ontvangen 100 XP, waardoor je Steam-level misschien omhoog gaat *Als je Steam-level stijgt, gaat de limiet op je vriendenlijst met vijf omhoog, en ontgrendel je mogelijk de mogelijkheid om je profiel aan te passen met showcases. (Dit is elke 10 levels zo)
Kan ik mijn gamebadge upgraden?
Als je nog een complete set ruilkaarten verzamelt kun je die gamebadge upgraden. Je kunt maximaal vijf keer per spel een badge upgraden. Elke keer dat je een gamebadge upgradet ontvang je een extra 100 XP en worden de afbeelding en titel van de badge vernieuwd.

Wat is mijn Steam-level?
Steam-level is een nummerweergave die het volgende samenvat: een opsomming van je badges, toont je ruilkaartencollectie en deelname aan Steam-events. Elke badge die je verdient verhoogt je XP, en van elke 100 XP krijg je een hoger Steam-level (bij het begin, tenminste). Level 0-10 is 100 xp om één level omhoog te gaan. Vanaf 10 is dat 200, vanaf 20 is dat 300, enz.

Hoe kan ik een badge uitlichten?
Je kunt een voltooide badge kiezen vanaf de Badges-pagina. Je uitgelichte badge zal bovenaan je profiel en in het miniprofiel worden getoond, dat je ziet wanneer je over je avatar heen beweegt.

Hoe kan ik nieuwe profielachtergronden en emoticons bijdragen?
Valve zal eerst met spelontwikkelaars samenwerken om ze te laten bijdragen, maar na de release zullen ze kijken of ze een Workshop voor community-items kunnen toevoegen.

Wanneer worden aan spel ..... verzamelkaarten toegevoegd?
Alles op zijn tijd.

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben over de ruil die ik heb gedaan?
Alle ruilen zijn definitief; weet dus zeker dat je de ruil echt wilt maken voordat je bevestigt.

Hoeveel badges heb ik nodig om mijn Steam-level te verhogen?
Wanneer je begint zal elke badge die je ontwerpt je level verhogen. De meeste badges geven je 100 XP, en er is 100 XP nodig om naar het volgende level te stijgen. Het aantal dat je nodig hebt om te stijgen gaat elke 10 levels omhoog, wat betekent dat je na Steam-level 10 200 XP per level nodig hebt, na level 20 300 XP per level nodig hebt, enz.

Wat is het nut van mijn Steam-level?
Het Steam-level is een snelle manier om gebruikers te laten zien hoeveel tijd iemand in zijn Steam-account heeft gestoken, en hoe waardevol die gebruiker is voor de rest van de Steam Community. We hebben momenteel maar een paar verschillende manieren om badges te krijgen, maar we hopen dat we dat kunnen uitbreiden om alle manieren waarop gebruikers bijdragen te kunnen meerekenen. Vanaf level 5 kan je kans maken op booster packs.

Wat zijn de directe voordelen van mijn Steam-level?
Je ontvangt meer opties om je profiel aan te passen en het maximale aantal vrienden dat je in je vriendenlijst kunt hebben wordt verhoogd.

Zijn er manieren om badges te ontvangen buiten het spelen van games?
De Steam Community-badge, die je verdient door het uitvoeren van wat basistaken op Steam, is de makkelijkste manier om een badge te krijgen. De jaren van dienst-badge (uitgereikt op de verjaardag van je account) zal je automatisch meer XP geven naarmate je account ouder wordt. Speciale evenementen op Steam hebben ook vaak badges. Valve hoopt de manieren waarop je badges kunt krijgen te kunnen uitbreiden.

Wat is een showcase?
Het is een manier om je profiel aan te passen met de dingen die jij het meest interessant vindt op Steam. Er zijn veel showcases om uit te kiezen, waaronder je favoriete games, beste prestaties, screenshots, virtuele voorwerpen, en nog meer.

Hoe voeg ik een showcase aan mijn profiel toe?
Zodra je Steam-level 10 bereikt kun je een showcase kiezen en aanpassen via de profielbewerkingspagina. Elke 10 Steam-levels geven je een extra showcase, bv. twee showcases op level 20, drie showcases op level 30, enz.

Wat is een Steam-emoticon?
Een emoticon is een klein plaatje met een thema voor een bepaald spel, wat je krijgt bij het ontwerpen van een gamebadge. De emoticon kun je gebruiken in Steam-chats, berichten in discussiegroepen, commentaar, etc. Je kunt de emoticon zien in je Steam-inventaris en je kan het ruilen met andere gebruikers of verkopen op de Steam Community-markt.

Wat is een profielachtergrond?
Een achtergrond in een bepaald thema van een bepaald spel die je kan krijgen door een badge te maken. Deze kan je selecteren in je profiel. Je kan deze ook ruilen met andere spelers of verkopen via de community-markt.

Kan ik een spel met deze kaarten spelen?
Steam-ruilkaarten zijn om te verzamelen en te ruilen: je kunt er geen spel mee spelen. Het is wel een geweldig idee en iets wat Valve misschien in de toekomst zal toevoegen, of misschien kunnen ze een manier bedenken om gebruikers hun eigen spellen te laten maken met de kaarten die ze hebben.

Krijg ik ruilkaarten voor het voltooien van prestaties in een spel?
Het krijgen van ruilkaarten is momenteel enkel gebonden aan de speeltijd in een spel, onafhankelijk van welke prestaties je hebt gekregen. Valve is van plan om nieuwe mogelijkheden toe te voegen om kaarten te krijgen, maar er zijn een paar problemen met in-game prestaties waardoor we ze nu nog niet kunnen gebruiken. Veel spellen hebben prestaties die veel werk kosten of niet leuk zijn om te behalen, en we willen het krijgen van spelkaarten zo leuk mogelijk maken voor alle gebruikers. We willen gebruikers ook niet dwingen om vals te spelen of tools te gebruiken om prestaties te ontgrendelen om zo kaarten te krijgen, dit maakt de prestaties namelijk minder waard en je beleeft er ook geen plezier aan. Prestaties zijn nog steeds waardevol, en door de prestaties zichtbaar te maken in je profiel kun je makkelijk met die zeldzame prestaties pronken.
FAQ Tweakers

Door het spelen (of grinden) van games kan je vaak tot 4 kaarten per game krijgen. Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld je vier kaarten van terraria omruilt tegen 4 kaarten van magicka? Dan heb ik 0 terraria kaarten en 8 magicka kaarten. Betekent dit dat ik weer 4 terraria kaarten kan krijgen door terraria te spelen?
Nee. Als je eenmaal door je drops heen bent, kun je geen kaarten meer krijgen door te spelen.
Enigste kansen om dan nog kaarten voor het spel te krijgen zijn:
- ruilen tegen kaarten/items die je wel hebt. (of dubbel hebt)
- hopen op een boosterpack (is random en details ken ik niet)
- kopen op de marketplace

Ruil Suggesties

Begin met wat je zelf hebt, daarna met wat je graag wil. En wees hierbij zo duidelijk mogelijk Bv.:
Heb/Have/Got[H]:
1x Magicka - Life Element (3 van de 8, serie 1)
FTL: 1x Stealth Cruiser, 1x Rock Cruiser, 1x Slug Cruiser

Zoek/Search/Want/[W]:
Steam Summer Getaway:
Football Manager 2013
Kerbal Space Program
Reus
Skyrim

Laat ook weten hoe men jou het beste kan contacteren: SteamID, dm, mail, ...

!OPGELET!
Als je een ruil hebt kunnen doen verwijder dan ook de naam van de kaart uit je lijstje, laat hem niet doorgestreept staan zodat het gemakkelijk is voor iedereen om via de forum zoekfunctie iemand te vinden die een bepaalde kaart heeft. Heb je alle kaarten, wijzig je post dan even. Dit maakt het voor iedereen aangenaam!

Je kan ook van bepaalde sites gebruik maken om te ruilen, zoals:
steamep

(Persoonlijk mening: dan gaat het nut van dit topic ook een beetje verloren als tweakers onder elkaar zijnde)

En dan zien we wel hoe het gaat lopen.
OP Suggesties

Gestart door Tarkin op Maandag 15 juli 2013 18:32.
OP gemaakt door masauri (Stuur een dm naar mij met suggesties e.d.)
Overig

Voor het ruilen van steam-keys kan je terecht in Steam Trading Topic
Voor het weggeven van steam-keys, passes en andere meuk: Geef hier je game vouchers weg!

[ Voor 113% gewijzigd door masauri op 24-11-2016 14:55 . Reden: Aangepast naar 24/11/2016 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Heb:
I'm Fixed :-)

[ Voor 142% gewijzigd door masauri op 23-07-2013 14:43 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467145

[Have]

(Tradingcards)

Saints Row III : 1x The Herald of the Walking Apocalypse, 1x Oleg Kirrlov the Brute, 2x The Boss of the Saints

FTL: 1x Stealth Cruiser, 1x Rock Cruiser, 1x Slug Cruiser

Half-Life 2: 3x Respite

[Want]

Half-Life 2 Tradingcards

Pm me als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-04 14:23
Heb een vraag, en hoewel dit eigenlijk puur een ruiltopic is leek me dit toch de beste plek om hem te stellen: Hoe kan je zien of je in een game trading carts kunt verdienen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:18
Ga naar je badges tab op je profiel, en daar kun je zien welke je hebt, welke je nodig hebt voor een badge en ook hoeveel je er nog ingame kunt krijgen door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03 21:22
Edit, heb alles.
:)

[ Voor 166% gewijzigd door rayhvh op 17-07-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wat moet je met die cards?
ik heb er wel wat van civ5, komt het omdat ik civ5 gespeeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 22-04 11:46

Fixer

FP ProMod
Have: TF2 Booster Pack (3-Pack)

Want: Bioshock, Chivalry, Kerbal, Prison, Torchlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-03 20:42
Have:
Hotline Miami: Pig
Sanctum 2: Sweet Autumn
Surgeon Simulator 2013: Guts, Trisha?
Summer Sale: Torchlight 2 x2, Bioshock infinite

Want:
Summer sale:
Dead island Riptide
Tomb Raider
Kerbal Space Program
Prison Architect

[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 16-07-2013 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 22:47

Therapy777

Metal!

Verwijderd vanwege zoekopdrachten. Kijk op pagina 9 :P

[ Voor 176% gewijzigd door Therapy777 op 26-07-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommie2244
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Have:
Summer Sale: Torchlight II
Summer Sale: Skyrim
Sniper Elite: Screamer

Want:
Summersale:
Dead island Riptide
Tombraider
Kerbal Space Program
Prison Architect
Deus
Bioshock Infinite

Voeg me maar toe op steam: tommie200

EDIT: Ondertussen zijn al mijn dubbele kaarten al weg.

[ Voor 19% gewijzigd door tommie2244 op 16-07-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Have:
  • Steam Summer Getaway Foil - Torchlight 2
  • CS:GO - SWAT
  • Blocks That Matter - Big Mama
  • Endless Space - Hissho
  • Endless Space - Horatio
  • Endless Space - Sophons
  • Endless Space - United Empire
  • Gratuitous Space Battles - Federation
  • Gratuitous Space Battles - Nomads (2x)
  • Gratuitous Space Battles - Outcasts
  • Kerbal Space Program - Bob Kerman
  • Kerbal Space Program - Kerbal Mechanic
  • Kerbal Space Program - Kerbal Recruit
  • Kerbal Space Program - Wernher von Kerman
  • L4D2 - Boomer
  • L4D2 - Hunter
  • L4D2 - Tank
  • L4D2 - Witch
  • TF2 - Pyro
  • TF2 - Heavy
Want:
  • Steam Summer Getaway - Chivalry: Medieval Warfare
  • Steam Summer Getaway - Kerbal Space Program
  • Steam Summer Getaway - Prison Architect
  • Steam Summer Getaway - Reus
  • Steam Summer Getaway - Torchlight II
  • Endless Space - Automatons
  • Endless Space - Cravers
  • Endless Space - Harmony
  • Endless Space - Sheredyn
  • L4D2 - Charger
  • L4D2 - Jockey
  • L4D2 - Smoker
  • L4D2 - Spitter
  • Kerbal Space Program - Bill Kerman
  • Kerbal Space Program - Jebediah Kerman
  • Kerbal Space Program - Gene Kerman
  • Kerbal Space Program - Ground Crew
  • Gratuitous Space Battles - Empire
  • Gratuitous Space Battles - Alliance
  • Gratuitous Space Battles - Rebels
  • Gratuitous Space Battles - Order
  • Gratuitous Space Battles - Tribe
  • Gratuitous Space Battles - Swarm
  • Gratuitous Space Battles - Parasites
  • TF2 - Demoman
  • TF2 - Engineer
  • TF2 - Medic
  • TF2 - Scout
  • TF2 - Sniper
  • TF2 - Soldier
  • TF2 - Spy
Ik wil graag kaarten ruilen zodat ik complete sets volkrijg. (op het moment heb ik maar max 4 kaarten per set) Ik heb dus alle kaarten vermeld die ik heb, niet alleen de dubbele. Die wil ik dus graag ruilen tegen kaarten uit een andere set.
Ook wil ik graag mijn Steam Summer Getaway set volkrijgen (en daar kaarten van games voor inruilen)

[ Voor 39% gewijzigd door Compizfox op 16-07-2013 17:55 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-04 00:26

TheAnthonyNL

PC Gamer

---

[ Voor 126% gewijzigd door TheAnthonyNL op 16-07-2013 13:27 . Reden: done ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:17
Have
Kerbal Space Program
Reus

Want
Skyrim
Tomb Raider
Torchlight II
en nog wel een paar..

Steam profile: zie tweakers naam

[ Voor 5% gewijzigd door Safaci op 16-07-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Wat ik over heb:

1x gordon freeman (half life)
1x johnny gat (saints row 3)
1x bioshock infinite (summer sale)
3x chivalry (summer sale)
1x footbal manager (summer sale)

Wat ik wil:

Prison architect (summer sale)
Saints row 3 kaarten die ik nog niet heb
HL2 kaarten
Portal
eender wat eigenlijk wat nog niet volledig is op mijn steam profiel (D3monus) voeg me toe als je wilt ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 15:27

PBP

Have

FTL: Faster Than Light
- Kestrel Cruiser
- Engi Cruiser
- Rock Cruiser
- Slug Cruiser

MCPixel
- Space Shuttle 23
- Hell
- Hot-Dog Island

Want

Hotline Miami
- Horse
- Rooster

Left 4 Dead 2
- Boomer
- Hunter
- Jockey
- Smoker

PM voor mijn steamid

[ Voor 17% gewijzigd door PBP op 18-07-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 12:53
have:
3 x skyrim (summer sale)
1 x bioshock infinite (summer sale)
want:
Football Manager 2013 (summer sale)
Prison Architect (summer sale)
Tomb Raider (summer sale)
Torchlight II (summer sale)

aub PM voor steam id

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_x007 op 16-07-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-04 12:38
Have
A.R.E.S..
- Dr. Julia Carson
- Prime Guardian x2

Bastion
- The Wilds
- The Windbags x2

The Witcher 2
- Iorweth
- Dethmold

Want
Civilization V
- Bismark

Super Meat Boy
- Epic Meat Man!
- Retro Meat

Magicka
- Earth Element
- Fire Element
- Lightning Element
- Water Element

Steam id is timo12snel12

[ Voor 21% gewijzigd door Snelbinder op 16-07-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Have
Borderlands 2 - Salvador

Want
Borderlands 2 - Alles behalve: Gaige & Salvador

id: timon93

[ Voor 6% gewijzigd door Rynji op 16-07-2013 11:39 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:02
Have
Borderlands 2 - Axton
Summer Getaway - Dead Island Riptide
Summer Getaway - Prison Architect

Want
Dota 2 - Phantom Lancer / Tiny / Tusk
Summer Getaway - Bioshock / Chivalry / Kerbal Space Program / Reus

ID is gelijk aan nickname. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Feralio op 16-07-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-04 14:23
Kol Nedra schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:23:
wat moet je met die cards?
ik heb er wel wat van civ5, komt het omdat ik civ5 gespeeld heb?
Zie de topic-start of hier voor de uitleg: http://steamcommunity.com/tradingcards/?l=dutch

in principe is het gewoon één grote show-off, hoewel je ook wel coupons kan krijgen volgens mij.
Die van civ5 heb je idd omdat je de game gespeeld hebt.
Als je onder je profielnaam op badges klikt kun je zien hoeveel van de kaarten van civ5 je hebt. Je hebt een aantal drops per game (4 voor civ5) dus je kunt niet alle kaarten krijgen door te spelen (er zijn er acht voor civ5)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Have:
2x Summersale Chivalry: Medieval Warfare
1x Summersale Prison Architect
1x Borderlands 2 Handsome Jack

Want:
Summersale Dead Island Riptide
Andere Civilization 5, Borderlands 2 of Bioshock Infinite kaarten.

Steam-Profiel: Brainfrz82

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:24

sjirafje

No inspirational quotes here

Nieuw lijstje: sjirafje in "Steam Trading Cards"

[ Voor 212% gewijzigd door sjirafje op 30-07-2013 22:48 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Tarkin schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:
Wat ik over heb:

1x reus (summer sale)
portal kaarten
serious sam kaarten

Wat ik wil:

Prison architect (summer sale)
dead island
skyrim
kerbal
torchlight
tomb raider

eender wat eigenlijk wat nog niet volledig is op mijn steam profiel (D3monus) voeg me toe als je wilt ruilen
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij bedoelen jullie met SteamID iets anders dan het betekent.

http://steamidfinder.com/faq.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-04 10:56
Ik heb nu 6 spellen te gelijk draaien ! Kom maar op met die kaarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iemand me uitleggen hoe die foils badges werken? Ik snap dat je 5 levels hebt van de gewone kaarten. Maar staat een foil badge los van die levels bijv? Kan ik na een level 5 badge nog een foil badge maken? Of kan ik na een foil badge nog doorgaan als ik pas level 2 ben (bijv.)? Ik krijg daar weinig duidelijkheid over op de Steam-faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Als je een badge maakt, kun je daarna nog je kaarten zien, of verdwijnen die dan? Ik vind de art op sommige van die kaarten wel mooi gedaan namelijk, anders sla ik ze van tevoren even op :)

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 16-07-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
de kaarten verdwijnen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ah, jammer, dan sla ik gewoon de plaatjes op :) Maar wel begrijpelijk, als je die dingen gewoon weggeeft, dan moet er ook ergens een sink zijn om iets van waarde eraan te kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Magic schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:38:
Als je een badge maakt, kun je daarna nog je kaarten zien, of verdwijnen die dan? Ik vind de art op sommige van die kaarten wel mooi gedaan namelijk, anders sla ik ze van tevoren even op :)
Is het een optie om een plaatjes archief te maken met die afbeeldingen?

Edit: ik heb een site gevonden die er redelijk veel heeft hoewel het zo'n standaard wiki site is vind ik hem niet erg gebruiksvriendelijk: http://steamtradingcards..../Steam_Trading_Cards_Wiki

[ Voor 21% gewijzigd door masauri op 16-07-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:24

sjirafje

No inspirational quotes here

masauri schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:50:
[...]

Is het een optie om een plaatjes archief te maken met die afbeeldingen?
Werken de onderstaande links? Zo ja dan kunnen die misschien in de OP?
Summer Getaway Sale
Bioshock Infinite

Saints Row: The Third
Zimos
Pierce Washington
Nyte Blayde

Zombie Driver HD
Racing Time
Chaos Time
Elimination Time

BioShock Infinite
Elizabeth
Fireman
Songbird

Left 4 Dead 2
Charger
Hunter
Smoker

Portal 2
Destruction
Finale
Underground

Tropico 4
Ambassarod Crane
Marco Moreno

The Walking Dead
Long Road Ahead

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
sjirafje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:31:
[...]

Werken de onderstaande links? Zo ja dan kunnen die misschien in de OP?
Summer Getaway Sale
Bioshock Infinite

Saints Row: The Third
Zimos
Pierce Washington
Nyte Blayde

Zombie Driver HD
Racing Time
Chaos Time
Elimination Time

BioShock Infinite
Elizabeth
Fireman
Songbird

Left 4 Dead 2
Charger
Hunter
Smoker

Portal 2
Destruction
Finale
Underground

Tropico 4
Ambassarod Crane
Marco Moreno

The Walking Dead
Long Road Ahead
toon volledige bericht
Ik doelde meer op een aparte site dan ter ondersteuning ipv in de OP. De lijst is vermoed ik véél te lang om hier alles in de OP te zetten van zoveel games. Moeilijk bij te houden ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:29

Def87

DefXtreme

Have:

Steam Summer Getaway:
Dead Island Riptide
Prison Architect

Borderlands 2:
Maya

FTL:
Mantis Cruiser

Hotline Miami:
Pig

Kerbal Space Program:
Bill Kerman

Magicka:
Life Element
Shield Element

Civilization 5:
Catherine

Want:

Steam Summer Getaway:
Chivalry: Medieval Warfare
Football Manager 2013
Kerbal Space Program
Skyrim
Torchlight 2

PM me maar als er mensen geinteresseerd zijn in een ruil.

[ Voor 6% gewijzigd door Def87 op 16-07-2013 19:17 ]

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-04 14:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Have:
Summer Trading Cards:
Tomb Raider
Kerbal

Want:
Summer Trading Cards:
Skyrim
Football Manager
Bioshock
Chivalry
Torchlight 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-04 10:56
Have:

Steam Summer Sale Getaway:
Bioshock infinite
Kerbal Space Program

Company of Heroes 2
SdKfz 251 Half-track - Winter
M-13 Katyusha Rocket Truck

Tomb Raider:
A Survivor Is Born
Turning Point
Crossroads

Metro Last Light:
Hanza Sniper

TF2 - Engineer
TF2 - Medic

Want:

Steam Summer Getaway - Tomb Raider
Steam Summer Getaway - Prison Architect
Steam Summer Getaway - Skyrim

Chivalry: Medieval Warfare:
Agatha Archer
Agatha Vanguard
Agatha Man-at-arms
Mason Knight

Team Fortress 2:
DEMOMAN
PYRO
SCOUT
SOLDIER

Metro: Last Light:
Reich Scout
Reich Sniper
Reich Trooper
Hanza Heavy
Reich Heavy

Don't Starve:
Maxwell
Willow
Wolfgang

Tomb Raider:
Night Hub
Mountain Climb
Parachute

Don't Starve Foil
Maxwell
Wendy
Wilson
Wolfgang

[ Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 18-07-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:43
*Verkocht*

[ Voor 115% gewijzigd door naaitsab op 19-07-2013 14:28 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vraagje, als je trading cards gekregen hebt door een spel te spelen en je verkoopt die.
Kan je dan terug cards krijgen door het spel te spelen?

Wellicht niet, maar wie weet?

Gaat niet, niet goed gekeken. (er staat dan 'geen kaarten meer te vinden')

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 16-07-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

SmokingCrop schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:20:
Vraagje, als je trading cards gekregen hebt door een spel te spelen en je verkoopt die.
Kan je dan terug cards krijgen door het spel te spelen?

Wellicht niet, maar wie weet?
Nee, je krijgt er per spel een aantal door te spelen, daarna (ongeacht wat je met die cards doet) kun je alleen nog meer cards krijgen door booster packs te ontvangen (dit staat los van hoeveel je speelt, je hoeft alleen één maal per week ingelogd te zijn op steam) of door cards te kopen op de Community Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

In het kader van de Summersale ;)

Have:
- Reus
- Tomb Raider

Want:
- Bioshock Infinite
- Chivalry : Medieval Warfare
- Dead Island Riptide
- Football Manager 2013
- Prison Architect
- Skyrim
- Torchlight 2

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 17-07-2013 09:33 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:20
[quote]ShadowBumble schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:56:
In het kader van de Summersale ;)

Have:

Tomb Raider

Want:

- Prison Architect

[/quote]

Dat heb ik wel, DM?

Have Prison architect:

Want

Riptide Skyrim TR Bio FM

[ Voor 13% gewijzigd door Bad Brains op 16-07-2013 22:32 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Have:
Diverse TF2 cards
Pyschonauts
Hotline miami
Faeri Solitaire

+
2 Steam summer sale bioshock cards (ruilen voor andere in de serie)

Want:
SS2 cards (Midwife / Confrontation)
FTL cards
HL2 cards
Portal 2 cards

DM of zoek even op mijn steamid

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 17-07-2013 07:28 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Have:
Hotline Miami: Pig
Sanctum 2: Sweet Autumn
Surgeon Simulator 2013: Guts, Trisha?
Summer Sale: Torchlight 2 x2, Bioshock infinite

Want:
Summer sale:
Dead island Riptide
Tomb Raider
Kerbal Space Program
Prison Architect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-03 15:35
Summersale Getaway Trading kaarten.

Have:
4x Bioshock infinite
2x Kerbal Space Program
1x Chivalry
1x Tombrader
1x Dead Island: riptide

Want:
Summer Sale emotes, backgrounds etc.
Graag via een DM mogelijke aanbiedingen plaatsen.

[ Voor 67% gewijzigd door GTX2GvO op 19-07-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:07

XanderDrake

Build the future!

OK die kaarten zijn een beetje een verwarrende toevoeging, voor mij tenminste. Vooral was je er aan hebt, het is mij niet duidelijk wanneer je bijv. zon kortingscoupon krijgt, of andere extras. Ook, zijn deze kaarten geld waard? Betalen mensen er dan voor of krijgt je korting van een bepaalde waarde?

Ik heb er een paar iig.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 23-04 07:35

Dreanor

Joene

Have:
Summor Getaway Sale
- Bioshock Infinite (1x) - Gereserveerd
- Tomb Raider (1x) - Gereserveerd
- Torchlight II (1x) - Gereserveerd
- Torchlight II (1x)

Tomb Raider
- Mountain Climb (1x)

Want:
Steam Summer Getaway
- Chivalry: Medieval Warfare
- Dead Island Riptide
- Football Manager 2013
- Reus
- Skyrim

Vraagje; Is het ruilkaarten systeem na de summer sale ook nog beschikbaar, ik vind het wel geinig!

[ Voor 10% gewijzigd door Dreanor op 17-07-2013 14:05 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
ja, het was al beschikbaar ervoor. Maar het aantal games met kaarten is pas geëxplodeerd sinds de steam sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Thanks, dat wist ik niet eens. Was mij niet eens opgevallen voor de sale en pas met de sale valt het op dus lijkt het alsof dit enkel voor en tijdens de sale is.

Klopt het dat het enige wat je kan verdienen deze sale de Summer Getaway Sale kaarten/badge zijn? En verder geen vervelende achievements/daily votes achievement of andere meuk?

En dan zal ik verder niet dit topic vervuilen met offtopic vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04 13:22
Have:
- Dead Island Riptide (Summer Sale)

Want:
- Bioshock Infinite (summer sale)
- Chivalry (summer)
- Prison Architect (summer)
- Reus (summer)
- Skyrim (summer)
- Torchlight (summer)

Op steam te vinden als dmm1991.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-04 16:53

Pathogen

Shoop Da Whoop

Have (for trade):
Summer Sale Football Manager 2013 gereserveerd!

Want
Summer Sale:
Bioshock Infinite
Chivalry Medieval Warfare
Dead Island Riptide
Kerbal Space Program
Reus
Skyrim
Tomb Raider

Heb Dreanor al een DM gestuurd, maar wie weet zijn er meer gegadigden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pathogen op 19-07-2013 13:32 . Reden: random friend requests ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
have toki tori 2 10% discount

te ruil voor eender welke summer sale kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Thrackan schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:33:
Have (for trade):
Summer Sale Football Manager 2013 gereserveerd!

Want
Summer Sale:
Bioshock Infinite
Chivalry Medieval Warfare
Dead Island Riptide
Kerbal Space Program
Reus
Skyrim
Tomb Raider

Steam: w32_biohazard
Heb Dreanor al een DM gestuurd, maar wie weet zijn er meer gegadigden :)
toon volledige bericht
geadd

Have : Tomb Raider summer,
Want : Football maneger :)

[ Voor 6% gewijzigd door rayhvh op 17-07-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:15
Mijn lijstje:

To Trade:
Steam Summer Getaway-badge
Ook nog 3x Shattered Horizon Guest Passes voor geinteresseerden.
Tomb Raider 1x (1x gereserveerd voor stefandepefan)
Reus 1x
Kerbal Space Program 1x
Chivalry 1x

Skyrim-badge
Draugr Deathlord 1x

Bioshock Infinite-badge
Motorized Patriot x1

Ion Assault
Incoming 1x

Left 4 Dead 2-badge
Smoker 1x

Dungeons of Dredmor-badge
Lord Dredmor 1x

Portal 2-badge
GlaDOS 2x

Want:
Steam Summer Getaway-badge
Kerbal Space Program

Half Life 2-badge
Alyx Vance, G-Man, Gordon Freeman, Respite, City 17 Metrocop

FTL: Faster Than Light-badge
Stealth Cruiser, Kestrel Cruiser, Rock Cruiser, Slug Cruiser

The Elder Scrolls V: Skyrim-badge
Mehrunes Dagon, Daedric Warrior, Talos, Troll, Wispmother

Team Fortress 2-badge
Engineer, Pyro, Soldier, Heavy

Dungeons of Dredmor-badge
Brax, Diggles, Inconsequentia, Krong

The Walking Dead-badge
A New Day, Around Every Corner

Bioshock Infinite-badge
Boys of Silence, Elizabeth, Handyman, Lutece Twins

Left 4 Dead 2-badge
Boomer, Charger, Hunter, Jockey, Witch

Alan Wake-badge
Alan, Barry, Sarah, Taken

Portal 2-badge
Chell, Finale, Intro, The Lab, Mannequin, Underground

Ion Assault-badge
Aliens Ahead, Meet the Hangar, Mind the Ship

System Shock 2-badge
Confrontation, The Cyborg Midwives

Chivalry: Mediëval Warfare
Agatha Knight, Agatha Man-at-arms, Mason Knight, Mason Man-at-arms

Zoals jullie zien nog best wat "nodig". Belangrijkste op dit moment is het vol krijgen van de Summer Getaway.
Wat ik over heb is wat ik iig wil ruilen.

Mijn Steam account is Arunia81.
DMen mag overigens.

[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 22-07-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Beschikbaar om te ruilen:
Steam Summer Getaway
Chivalry
Reus
Dead Island Riptide

Want:
Steam Summer Getaway
Prison Architect
Skyrim
Torchlight II
Kerbal Space Program

Steam account: Thr!lls (soms kan er alleen gezocht worden op Thrills66, degene met de V for Vendette avatar is het)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
De volgende regel volg ik niet helemaal:
Te vinden kaarten na kopen van de game: 3
Hoe moet ik dit opvatten? Ik heb namelijk bepaalde spellen waar een CARDS tagje op zit gekocht (Chivalry, Dead Island:Riptide en Trine 2).
Nu staat er bij Trine 2 het volgende.
Verdiende kaarten: 3
Kaarten ontvangen: 3
Je hebt geen te ontvangen kaarten meer over voor Trine 2.
Hoe krijg ik die overige 3 kaarten? (Te vinden kaarten na kopen van de game: 3). Gebeurt dit "over time" of bugt het nog een beetje?
Niet helemaal OT, my bad, kon niet vinden waar ik dit wel kwijt kon :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Zen!th op 17-07-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 16:02
Zen!th schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:11:
De volgende regel volg ik niet helemaal:
Hoe moet ik dit opvatten? Ik heb namelijk bepaalde spellen waar een CARDS tagje op zit gekocht (Chivalry, Dead Island:Riptide en Trine 2).
Nu staat er bij Trine 2 het volgende.
Verdiende kaarten: 3
Kaarten ontvangen: 3
Je hebt geen te ontvangen kaarten meer over voor Trine 2.
Hoe krijg ik die overige 3 kaarten? (Te vinden kaarten na kopen van de game: 3). Gebeurt dit "over time" of bugt het nog een beetje?
Je kan ook nog booster packs vinden van games (meende dat je daarvoor wel level 5+ moet zijn). Anders moet je ze ruilen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Edit: heb alles

[ Voor 82% gewijzigd door rayhvh op 17-07-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Laatst online: 27-04 12:38
Have:
Summer - Torchlight II x2
Summer - Football Manager 2013

A.R.E.S. - Dr. Julia Carson
A.R.E.S. - Prime Guardian x2
Alan Wake - Alan
Alan Wake - Berry
Alan Wake - Rose x2
Blocks That Matter - Markus
Blocks That Matter - Slimes
Dungeons of Dredmor - Brax
Dungeons of Dredmor - Krong
Gratuitous Space Battles - Tribe
Gratuitous Space Battles - Parasites
Gratuitous Space Battles - Outcasts
Gratuitous Space Battles - Rebels
Left 4 Dead 2 - Boomer
Left 4 Dead 2 - Hunter
Magicka - Shield Element
Portal 2 - Finale
Portal 2 - The Lab
Saints Row: The Third - Oleg Kirrlov the Brute x2
Saints Row: The Third - Pierce Washington
Saints Row: The Third - Zimos
The Binding of Isaac - V The Hierophant

Want:
Super Meat Boy - Epic Meat Man!
Civ V - Elizabeth I x2
Civ V - Military x2
Civ V - Science x2
Civ V - Foreign
Civ V - Economic
Civ V - Catherine
Civ V - Bismark x2
Civ V - Washington x2

Steam: timo12snel12, ik ruil alleen 1:1 :>

[ Voor 56% gewijzigd door Snelbinder op 17-07-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 19-04 12:01
Have
Reus
Prison Architecht

Want
Dead Island Riptide
Football Manager 2013
Tomb Raider

Steam:Madikke

[ Voor 10% gewijzigd door Rann op 17-07-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Have:
  • Steam Summer Getaway Foil - Torchlight 2
  • Steam Summer Getaway - Football Manager 2013
  • Blocks That Matter - Big Mama
  • Endless Space - Hissho
  • Endless Space - Horatio
  • Endless Space - Sophons
  • Endless Space - United Empire
  • Gratuitous Space Battles - Federation
  • Gratuitous Space Battles - Nomads (2x)
  • Gratuitous Space Battles - Outcasts
  • Kerbal Space Program - Bob Kerman
  • Kerbal Space Program - Kerbal Mechanic
  • Kerbal Space Program - Kerbal Recruit
  • Kerbal Space Program - Wernher von Kerman
  • L4D2 - Boomer
  • L4D2 - Hunter
  • L4D2 - Tank
  • L4D2 - Witch
  • TF2 - Pyro
  • TF2 - Heavy
  • TF2 - Sniper
  • TF2 - Engineer
  • TF2 - Soldier
  • Killing Floor - Gorefast
  • Killing Floor - Bloat
  • Killing Floor - Husk
Want:
  • Steam Summer Getaway - Chivalry: Medieval Warfare
  • Steam Summer Getaway - Reus
  • Endless Space - Automatons
  • Endless Space - Cravers
  • Endless Space - Harmony
  • Endless Space - Sheredyn
  • L4D2 - Charger
  • L4D2 - Jockey
  • L4D2 - Smoker
  • L4D2 - Spitter
  • Kerbal Space Program - Bill Kerman
  • Kerbal Space Program - Jebediah Kerman
  • Kerbal Space Program - Gene Kerman
  • Kerbal Space Program - Ground Crew
  • Gratuitous Space Battles - Empire
  • Gratuitous Space Battles - Alliance
  • Gratuitous Space Battles - Rebels
  • Gratuitous Space Battles - Order
  • Gratuitous Space Battles - Tribe
  • Gratuitous Space Battles - Swarm
  • Gratuitous Space Battles - Parasites
  • TF2 - Demoman
  • TF2 - Medic
  • TF2 - Scout
  • TF2 - Spy
  • Killing Floor - Clot
  • Killing Floor - Crawler
  • Killing Floor - Stalker
  • Killing Floor - Siren
  • Killing Floor - Scrake
  • Killing Floor - Flashpound
  • Killing Floor - Patriarch
Ik wil graag kaarten ruilen zodat ik complete sets volkrijg. (op het moment heb ik maar max 4 kaarten per set) Ik heb dus alle kaarten vermeld die ik heb, niet alleen de dubbele. Die wil ik dus graag ruilen tegen kaarten uit een andere set.
Ook wil ik graag mijn Steam Summer Getaway set volkrijgen (en daar kaarten van games voor inruilen)

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 18-07-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

(Steam Summer Getaway)

Bioshock Infinite (1x)
Skyrim (1x)
Torchlight II (1x)

Want:

Chivalry: Medieval Warfare
Dead Island Riptide
Reus
Tomb Raider

[ Voor 14% gewijzigd door HaveHam op 18-07-2013 12:02 ]

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Have:

Steam Summer Getaway - Bioshock Infinite
Steam Summer Getaway - Chivalry: Medieval Warfare
Steam Summer Getaway - Kerbal Space Program
Steam Summer Getaway - Prison Architect
Civilization V - Economic
Borderlands II - Handsome Jack

Want:
Civilization V - Bismark
Civilization V - Foreign
Civilization V - Military
Civilization V - Science
Tomb Raider - Diversen
Borderlands 2 - Diversen

Steam ID: brainfrz82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Safaci schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:37:
Have
Kerbal Space Program
Football Manager

Want
Skyrim
Tomb Raider
Torchlight II
en nog wel een paar..

Steam profile: zie tweakers naam
Even een update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Tarkin schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:07:
Wat ik over heb:

1x bioshock infinite (summer sale)
Serious sam:
Gnaar
Khnum
Antaresian spider
Witch-bride

Portal:
Finale
Intro (2x)
Underground

Sleeping dogs
North

L4D2
witch 2x
spitter
boomer

Wat ik wil:
SUmmer sale
Prison architect
dead island riptide
skyrim
torchlight 2

UT2K4
MR.Crow
Enigma
ThunderCrash
Xan

Saints row 3 kaarten die ik nog niet heb

toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 00:46
Voorlopige lijst:

GRID (het spel)
Heb deze cards:
- CIV 5: Elizabeth 1
- Borderlands 2: Handsome Jack
Steamsullersale cards:
- Football Manager 2013

Will:
Steamsummersale cards:
- Chivalry, medieval warfare
- Torchlight II
Crusader Kings trading cards:
- Alle, behalve the Khan en The Feast (want die heb ik al)
GRID 2 trading cards:
- Alle, behalve transamerica pacers

[ Voor 17% gewijzigd door Wiliart Rivia op 17-07-2013 22:46 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Thr!lls schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:36:
Steam Summer Getaway
Chivalry
Reus
Dead Island Riptide
Bioshock Infinite
Football manager

Want:
Steam Summer Getaway
Kerbal Space Program
Prison Architect
Tomb Raider
Torchlight

Steam account: Thr!lls (soms kan er alleen gezocht worden op Thrills66, degene met de V for Vendette avatar is het)
toon volledige bericht
Ook voor mij een wijziging, alleen nog op zoek naar Kerbal voor de summer getaway :)

[ Voor 5% gewijzigd door Thr!lls op 18-07-2013 15:54 ]

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Update van mijn kaart collectie!
Have:
Summor Getaway Sale
- Bioshock Infinite (1x) - Gereserveerd
- Kerbal Space Program (1x) - Gereserveerd
- Prison Architect (1x)
- Skyrim (1x)

Tomb Raider
- Mountain Climb (1x)

Want:
Steam Summer Getaway
- Dead Island Riptide
- Football Manager 2013 Nog te traden met ...

[ Voor 18% gewijzigd door Dreanor op 17-07-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 09:23
Aanbod:
Steam Summer Getaway
- Chivalry: Medieval Warfare (2x)
- Reus

Skyrim
- Troll

Wil graag:
Steam Summer Getaway
- Skyrim
- Prison Architect
- Tomb Raider

Serious Sam 3 BFE
- Witch-Bride of Achriman

Borderlands 2
- Maya
- Salvador
- Gaige

[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 18-07-2013 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHaXX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-04 21:30
Allemaal Steam Summer Getaway cards:

Heb:
- Bioshock Infinite (1x)
- Skyrim (1x)
- Torchlight (1x)

Want: Alle andere die nodig zijn voor de Summer sale badge, dus:
- Footbal Manager 2013
- Kerbal Space Program
- Reus

Ruilen het liefst via DM om het topic overzichtelijk te houden :)

[ Voor 17% gewijzigd door DrHaXX op 18-07-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Laatst online: 27-04 13:51
Have
- Kerbal Space Program (2x)
- Dead Island Riptide (2x)

Want
- Chivalry: Medieval Warfare
- Footbal Manager 2013
- Tomb Raider
- Prison Architect
- Skyrim
- Nog eentje die me ontschoten is :D (maar geen Reus en Torchlight)

[ Voor 6% gewijzigd door Stefandepefan op 18-07-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
naaitsab schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:15:
Tomb Raider:
-Have
Survivor //gereserveerd//

-Want:
Alles behalve Survivor en Crossroads

[ Voor 27% gewijzigd door naaitsab op 19-07-2013 14:29 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:36
Have:
The Walking Dead: A New Day, Around Every Corner, No Time Left
Saints Row the Third: Oleg Kirrlov the Brute, The Boss of the Saints, Zimos

Want:
Summer Sale Getaway: Chivalry, Dead Island, Prison Architect, Reus, Tomb Raider,Torchlight II

Eventueel ook foils voor Summer Sale heb alleen de Dead Island foil op het moment.

Link naar Steamprofiel: http://steamcommunity.com/id/TheUninvited/ of stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Summer Sale Getaway cards

Have: Skyrim
Want: Prison Architect

Voeg me toe, als je wilt ruilen: Epitome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11

Grouchy

meep meep

Steam summer getaway sale

Kan ruilen:
Dead Island Ritide
Football manager 2013
Kerbal Space Program 2x
Skyrim

Trade/want:
Bioshock Infinite

Chivarly: Medieval Warfare
Kerbal Space Program
Reus

Steam Profile: Grouchy

[ Voor 20% gewijzigd door Grouchy op 19-07-2013 07:18 . Reden: update ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 19-04 12:01
Have:

Summer Bioshock Infinite
Summer Reus

Want
Summer Dead Island
Summer Football manager
Summer Tomb Raider

@Grouchy, added :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rann op 18-07-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Have:
Summer Sale Torchlight
Summer Sale Dead Island Riptide

Want:
Summer Sale Reus
Summer Sale Kerbal Space Program
Summer Sale Skyrim

@Rann, Mijn Dead Island tegen jouw Reus card? :) Trade gelukt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Tjado op 18-07-2013 14:26 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Have:
Hotline Miami:
Pig

Sanctum 2:
Sweet Autumn

Surgeon Simulator 2013:
Guts
Trisha?

Sleeping Dogs:
North

Summer Sale:
Torchlight 2 x2,
Bioshock infinite
Skyrim

Want:
Summer sale:
Tomb Raider
Kerbal Space Program
Prison Architect

Steam vond dat ik te weinig torchlight 2 kaarten had, dus ik heb er nu 3 over...
Ik heb overigens het idee dat Steam als doel heeft alle spellen van kaarten te voorzien. Ik zie namelijk een steeds langere lijst van badges, en sommige spellen zijn toch al vrij lang uit.

[ Voor 26% gewijzigd door LOTG op 19-07-2013 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:26
Ik heb zojuist een Steam Summer Getaway Sale ruilkaart van Tomb Raider gekregen.

Weet bij God niet wat het doet en/of waar het voor dient.
Dus als iemand interesse heeft oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 10:57
NeutraleTeun schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:47:
Ik heb zojuist een Steam Summer Getaway Sale ruilkaart van Tomb Raider gekregen.

Weet bij God niet wat het doet en/of waar het voor dient.
Dus als iemand interesse heeft oid?
DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 00:46
Even een update.
Voorlopige lijst:

GRID (het spel)
Heb deze cards:
- CIV 5: Elizabeth 1
- Borderlands 2: Handsome Jack
Steamsullersale cards:
- Football Manager 2013 (2x)
- Torchlight 2

Will:
Steamsummersale cards:
- Chivalry, medieval warfare
- Torchlight II
Crusader Kings trading cards:
- Alle, behalve the Khan en The Feast (want die heb ik al)
GRID 2 trading cards:
- Alle, behalve transamerica pacers
toon volledige bericht
Ja, door al dat geruil heb ik nu een kaart die ik wilde 2 keer (waarvan 1 dus beschikbaar voor de ruil) en moet ik de andere nog.

[ Voor 4% gewijzigd door Wiliart Rivia op 18-07-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

Ik vraag me toch stellig af wat het hele nut is van die kaarten.. Ik heb volgens mij al 20 van die dingen dan heb je (te) veel tijd besteed om alles compleet te hebben en dan ? -

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 19:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

shades schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:39:
Ik vraag me toch stellig af wat het hele nut is van die kaarten.. Ik heb volgens mij al 20 van die dingen dan heb je (te) veel tijd besteed om alles compleet te hebben en dan ? -
Tijdverdrijf/e-peen meer niet maar ik wil ze graag van je hebben als je er toch niks mee doet :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
yea idd, zijn wel meer gegadigden voor kaarten zoals ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Verloten of maak er een leuke quiz van voor de geinteresseerde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

Beter: Verkoop ze en spek je Steam wallet. De kaarten die ik dubbel had (Tomb Raider, kreeg ik 6x op rij!) heb ik op de market gedonderd en binnen 1 minuut waren ze alle 4 verkocht (gewoon de laagste prijs ondersnijden op 1 cent.)

Als je toch die achievement wilt halen kan je ze ook daar vandaan halen lijkt het dus. Als ik alleen eens wist hoe ik zelf op de market kon rondsnuffelen...

Heb ook m'n 3 borderlands 2 kaarten daar neergezet, toen ik ondekte dat je ze nooit zonder ruilen compleet kon krijgen.

Heb 100+ games in m'n lijst staan, speel dagelijks wel wat, en nog ben ik steam lvl 8 ofzo. Beetje raar systeem naar mijn mening.

Probeer de kaarten nog wel compleet te krijgen, vooral omdat ik benieuwd ben ernaar, maar als dat niet lukt verpats ik de hele handel de laatste dag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Safaci schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:37:
Have
Kerbal Space Program

Want
Tomb Raider
Dead Island
Chivalry

Steam profile: zie tweakers nickname
Moet er nog 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
TOegevoegd voor Tomb Raider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-04 17:56
Heb torchlight II 3x, dus zou graag 2 willen ruilen.

Heb naast torchlight ook nog deze kaarten:

Chivalry
FM
Skyrim

Dus ik ruil ze tegen alles behalve deze 3 kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:07
Have:
Kerbal Space Program 1x
Skyrim 2x 1x
Tombraider 2x 1x

Want:
Bioshock Infinite
Chivalry
Dead Island Riptide
Prison Architect
Reus

[ Voor 18% gewijzigd door Lizard op 18-07-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Freshnub schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:06:
Heb torchlight II 3x, dus zou graag 2 willen ruilen.

Heb naast torchlight ook nog deze kaarten:

Chivalry
FM
Skyrim

Dus ik ruil ze tegen alles behalve deze 3 kaarten
Freshnub toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Heb wat nieuwe, helaas weer dubbel.

Have
Kerbal Space Program
Football Manager 2013
Torchlight 2

Want
Tomb Raider
Chivalry
Dead Island

Hotline Miami Trading Cards
Biker
Burn
Horse
Owl

[ Voor 6% gewijzigd door Safaci op 18-07-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Tijd om mijn lijst te updaten

Have:

Steam Summer Sale:
Bioshock
Prison Architect
Dead Island
Reus

Game badge cards
Garry's mod (Spammer, Melon racer, Thrusters, Missing Textures, Trouble in Terrorist Town)
Diverse TF2 cards (engineer, demo, medic, sniper)
HL2 (Gordon Freeman / Bring the fight to them)
Pyschonauts
Hotline miami
Faeri Solitaire (Wizards Promis/ Faerie's Plea/ Stolen magic/ Fate's Grasp)
1,2,3...Kick It! (Listen to music/ Music that listens back)

Emoticons
TF2 (Spy emoticon)Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/0/0d/Steam_Emoticon_Spycon.png?t=20130605161609

Want:
SS2 cards (Midwife / Confrontation)
FTL cards (Kestrel- / Engi- /Mantis-/ Zoltan cruiser)
HL2 cards (Respite / Metrocop)
Portal 2 cards (Chell/ Finale / Intro / Mannequin)
Meatboy (Super meatboy! / Retro meat)

Emoticons:
System Shock 2
TF2 Medicon Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/c/c7/Steam_Emoticon_Medicon.png?t=20130605161523

Het liefste zoek ik natuurlijk de kaarten die ontbreken, maar als het moet neem ik ook kaarten die ik al heb in die serie. Dubbels zijn gemakkelijker te ruilen onderling. Al geef ik natuurlijk de voorkeur aan ontbrekende kaarten.

DM of zoek even op mijn steamid

[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2013 20:28 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Tjado schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:21:
Have:
Summer Sale Torchlight
The Binding of Isaac: IV The Emperor

Want:
Summer Sale Kerbal Space Program
Summer Sale Skyrim

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Flozem schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:05:
Aanbod:
Steam Summer Getaway
- Chivalry: Medieval Warfare (2x)
- Reus

Skyrim
- Troll

Mount & Blade Warband:
- Companion
- Harasser

Wil graag:
Steam Summer Getaway
- Skyrim
- Prison Architect
- Tomb Raider

Serious Sam 3 BFE
- Witch-Bride of Achriman

Borderlands 2
- Maya
- Salvador
- Gaige
toon volledige bericht
EDIT:
Lol - net alle overbodige kaarten verkocht en de ontbrekende aangekocht in Steam market - ik houd er nog kleingeld aan over ook... :+

[ Voor 14% gewijzigd door Flozem op 19-07-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nieuwe update:

Have:
Summor Getaway Sale
- Bioshock Infinite (1x)
- Kerbal Space Program (1x) - Gereserveerd
- Prison Architect (1x)
- Skyrim (1x)
- Tomb Raider (1x)

Tomb Raider
- Mountain Climb (1x)

Want:
Steam Summer Getaway
- Dead Island Riptide
- Football Manager 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Flozem schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:24:
[...]

EDIT:
Lol - net alle overbodige kaarten verkocht en de ontbrekende aangekocht in Steam market - ik houd er nog kleingeld aan over ook... :+
Hoeveel heb je ervoor gevraagd/gekregen dan? Volgens mij zijn bijna alle kaartjes ~19ct ofzo als je die tegen elkaar kan "kopen" (verkoopprijs = koopprijs) gaat dat een stuk sneller dan op deze manier :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
never mind

[ Voor 92% gewijzigd door Falskdansker op 19-07-2013 12:40 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
naaitsab schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:22:
[...]

Hoeveel heb je ervoor gevraagd/gekregen dan? Volgens mij zijn bijna alle kaartjes ~19ct ofzo als je die tegen elkaar kan "kopen" (verkoopprijs = koopprijs) gaat dat een stuk sneller dan op deze manier :+
Prijzen liggen redelijk stabiel rond de 10 cent. Dus kopen en verkopen gaat sneller. Vooral als je eerst de soms goedkopere kaarten van andere badges koopt. Iedere complete badge geeft je namelijk een nieuwe steam summersale kaart die je dan weer wat duurder kunt verkopen.

Heb inmiddels 5 badges vol, en het heeft me geen cent gekost. Een spel an sich... 8)

Probeer nu de M&B Warband badge voor een tweede keer vol te krijgen.... wordt iets voor morgen wanneer ik mijn voting kaartje weer krijg.

[ Voor 9% gewijzigd door Flozem op 19-07-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 25-04 09:50
Have:
Skyrim (Steam Summer Getaway Sale)
Football Manager (Steam Summer Getaway Sale)
BioShock Infinite (Steam Summer Getaway Sale)
TorchLight II (Steam Summer Getaway Sale)
Geisha (Shogun 2)

Want:
Salvador (Borderlands 2)
Ninja (Shogun 2)
Volcano (Shogun 2)
Well Rested (Shogun 2)
Leader (Shogun 2)
Prison Architect (Steam Summer Getaway Sale)
Tomb Raider (Steam Summer Getaway Sale)

Zie sig voor profiel :)

[ Voor 18% gewijzigd door JerX op 19-07-2013 12:26 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 21:48
STC:

Want:

Skyrim