Steam Holiday Sales topic

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Ik heb nu nog €4 over en twijvel wel erg tussen 2 games, Don't Starve en Spec Ops: The Line. Zelf neig ik erg richtig Spec Ops wegens het bijzondere verhaal, maar ik had ook gehoord dat het wel erg kort is. Ander kan ik het geld ook gewoon overhouden voor als er een nieuwe csgo operation uitkomt, denk dat ik daar meer plezier mee zal hebben dan met deze games en dat ik daar veel meer tijd in zal steken, alhoewel Spec Ops wel een compleet andere ervaring is,

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 04-01-2016 16:26 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-06 18:47

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Brad Pitt schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:48:
[...]

Thanks, Jamestown is echter een tientje (normale prijs ook) dus dan wacht ik liever nog even tot de Shield binnen is en het allemaal naar wens werkt :) Exceed is "iets" te intens voor mij, van de screenshots werd ik al para :P
Drie keer in de humble bundles geweest.
Verder was ie in de summersale van 2013:
Historisch Laagste Prijs: $3.39 at Steam on Thu Jul 11 2013
Dus hij is momenteel erg duur inderdaad, maar beslist de moeite waard om op de verlanglijst te zetten en mee te pakken tijdens een echte aanbieding.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06 14:04

The Inquisitor

Greetings weaklings

markdm schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:26:
Ik heb nu nog €4 over en twijvel wel erg tussen 2 games, Don't Starve en Spec Ops: The Line. Zelf neig ik erg richtig Spec Ops wegens het bijzondere verhaal, maar ik had ook gehoord dat het wel erg kort is. Ander kan ik het geld ook gewoon overhouden voor als er een nieuwe csgo operation uitkomt, denk dat ik daar meer plezier mee zal hebben dan met deze games en dat ik daar veel meer tijd in zal steken, alhoewel Spec Ops wel een compleet andere ervaring is,
Ik ken dont starve verder niet, maar kan wel vertellen over spec ops:

Ja, de game is vrij kort. 6-8 uur en je hebt h'm uitgespeeld. Maar het is wel een geweldige game. Als je van een goed verhaal houdt, dan ga je je hier uitermate mee vermaken. Ik heb de game nog steeds geïnstalleerd staan, en wil hm nog een keertje herspelen. Het verhaal is op diverse manieren te interpreteren, maar zelfs zonder dat, is het al een heftig verhaal.

Er zitten ook verstopte (morele) opties tussen, die ik niet eerder heb gezien in een game. Je denkt dat je iets moet doen, maar is dat wel echt zo? :)

Multiplayer leeft overigens (knap genoeg) nog steeds, maar niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:45
markdm schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:26:
Ik heb nu nog €4 over en twijfel wel erg tussen 2 games, Don't Starve en Spec Ops: The Line
Don't Starve is zeker een aanrader, Mooie graphics, veel humor, en verdraaid lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33
The Inquisitor schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:45:
[...]

Ja, de game is vrij kort. 6-8 uur en je hebt h'm uitgespeeld. Maar het is wel een geweldige game. Als je van een goed verhaal houdt, dan ga je je hier uitermate mee vermaken. Ik heb de game nog steeds geïnstalleerd staan, en wil hm nog een keertje herspelen. Het verhaal is op diverse manieren te interpreteren, maar zelfs zonder dat, is het al een heftig verhaal.

Er zitten ook verstopte (morele) opties tussen, die ik niet eerder heb gezien in een game. Je denkt dat je iets moet doen, maar is dat wel echt zo? :)
+1 .. Games die langer zijn hebben vaak minder boeiende stukken er tussen. Dit is echt een 1 of a kind game. Dont Starve Together is trouwens veel leuker dan de normale versie als je een lotgenoot kan vinden :)

Edit :

Toch nog aardig los gegaan voor zo'n "slappe" sale :

Assault Android Cactus - 9,23€ - Al gespeeld met vrienden en freaking moeilijk maar erg goed]
The Mean Greens - Plastic Warfare - 9,89€ - De Micro machines van de 3rd person shooters
Undertale - 7,99€ - Komt in veel top 10's van 2015 voor
Insane 2 - 4,49€ - Arcade racer
STARWHAL - 2,99€ - Local mp tot 4 spelers
Westerado: Double Barreled - 7,49€ - Ook in top 10's te vinden
Renowned Explorers - 11,99€ - Stijltje spreekt me aan
Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia - 8,99€ - Al zoveel uur in gestoken..snap het ook niet verder
Spacebase DF-9 - 0,99€ - Schijnt door de comunity afgemaakt te worden
HuniePop - 3,39€ - Japanse gekheid :+ Kan wel na die duiven datingsim.
Door Kickers - 3,79€ - Stijltje spreekt me aan
HER STORY - 3,59€ - Simpelweg benieuwd naar deze aparte game
8Bit Fiesta - 3,49€ - Local Mp schijnt helemaal top te zijn
Euro Truck Simulator 2 - Cabin Accessories - 2,79€

Eens kijken hoeveel we hier van spelen, maar hoe dan ook weer een paar mooie voor local mp ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 04-01-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04
Schade is beperkt deze keer, alleen wat items op de wishlist waar ik geen nee tegen kon zeggen 8)
Dust: An Elysian Tail - 2.79€
Bioshock 2 dlc Minerva's Den - 1.99€
Ys VI - 5.39€

Edit: nu aankoop bedrag incl. btw

[ Voor 16% gewijzigd door shaiwa887 op 04-01-2016 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 20:46

masauri

aka qwybyte

wat ik ook probeer, ik krijg m niet aant werken.
Enkel tijdens de sale actief misschien?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-06 10:48
Ik heb eigenlijk maar een game gekocht deze sale: Plague Inc Evolved voor een tientje. Ik had niet zo'n zin om verder iets anders te kopen. Heb nog genoeg games in my bibliotheek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:59

Sagat

Is pappa x2!

Niks gekocht, getwijfeld over southpark maar die verwacht ik nog in ps+ of een humble bundle. Verder weinig wat ik graag wil, ook omdar mijn vidkaart een upgrade nodig heeft maar vooral omdat ik backlog heb en ook veel games niet interresant vind (witcher, just cause, dat soort games zijn niet aan mij besteed).

Edit:
Behalve broforce! Nog meegedaan aan een 4 pack! Maar nog niet gespeeld :$

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 04-01-2016 20:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:31:
[...]

+1 .. Games die langer zijn hebben vaak minder boeiende stukken er tussen. Dit is echt een 1 of a kind game. Dont Starve Together is trouwens veel leuker dan de normale versie als je een lotgenoot kan vinden :)

Edit :

Assault Android Cactus - 9,23€ - Al gespeeld met vrienden en freaking moeilijk maar erg goed]
Ik heb niet echt iemand om don't starve together mee te spelen. Maar ik ben nu gegaan voor Special Ops, gewoon voor het goede verhaal. Ik hou wel van originele verhalen die morele kwesties boven brengen. Ik dacht ook dat Don't starve dan de zoveelste indiegame in mijn lijst zou worden die ik ooit eens van plan ben te gaan spelen, maar niet echt gebeurt.

Ik twijfelde ook over Android Assault Cactus, ik had de demo gespeeld en die was echt geweldig. Alleen was toch te duur voor zo'n kleine game.

Zelf heb ik nauwelijks iets uitgegeven in deze sales, en wat ik gekocht heb was voornamelijk van geld die ik van csgo drops over had.

-edit-
mijn lijstje:
Spec Ops: The Line €3,99
Mark of the Ninja €3,74
Mass Effect 2 €4,99
totaal: €12,72

[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 04-01-2016 20:45 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

markdm schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:31:
[...]

Ik heb niet echt iemand om don't starve together mee te spelen. Maar ik ben nu gegaan voor Special Ops, gewoon voor het goede verhaal. Ik hou wel van originele verhalen die morele kwesties boven brengen.
Daar ga je dan geen spijt van krijgen! :) Die morele kwesties zijn echt super, maar je word er dus niet mee geconfronteerd... er komt geen keuze in beeld (doe x of y), maar je denkt dat je maar enkel 1 keuze hebt, en dat is juist de kracht van het spel. Het probeerde je te laten voelen hoe het is om onder druk beslissingen te maken (en erachter komen dat het anders kon), en met name als je niet alle informatie tot je beschikking hebt.
shaiwa887 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:58:
Bioshock 2 dlc Minerva's Den - 1.64€
Hoe heb je dat gedaan? Ik betaalde 1,99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04
The Inquisitor schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:32:
Hoe heb je dat gedaan? Ik betaalde 1,99?
Yep, je heb gelijk, is ex btw ;)
Zal het ff aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:54

KipCurreh

Nightcrawler

Net voor de sale nog even snel Kerbal Space program (-40%, 23,99€) gekocht, alsook de steam link en controller, dus heb ik 't bewust kalm gehouden tijdens de sale..

LOTR Shadows of Mordor GOTY16,99 €
SW Knights of the old republic 2,99 €
SW Knights of the old republic II Sith Lords 2,99 €

Ga me nog wat moeten haasten als ik deze allemaal wil spelen tegen dat Xcom 2 uitkomt 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

shaiwa887 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:46:
[...]

Yep, je heb gelijk, is ex btw ;)
Zal het ff aanpassen.
Haha, ik probeerde niet bijdehand te zijn hoor, was meer benieuwd of ik een aanbieding had gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Mijn aanwinsten deze sale zijn karig, al is het door GTA V toch een vrij dure sale geworden voor mij! Het spel is de 36 euro overigens helemaal waard. Vooral GTA Online met vrienden is echt goddelijk!

Grand Theft Auto V35,99 €
Rocket League (group buy) 9,08 €
Counter Strike: Global Offensive 6,99 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jammer dat GTA online met russen, een stuk minder aantrekkelijk is. Man man man... net nog een die niet eens wist hoe hij in een auto moest stappen, of mensen die alleen maar lopen te kutten tijdens heists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De schade is bij mij beperkt gebleven tot:

Witcher 3, 29,99 euro, door een crash van Steam en wat gedoe met betaling ineens 24 euro nogwat :*) .

Daarnaast tijdens de sale de toen geldende Humble Bundle gekocht met o.a. Just Cause 1+2, Tomb Raider 2013, Hitman Absolution, The Last Remnant, Life is strange ep1 en wat oudere antieke tomb raider games.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Of iemand stuurt ook echt een aantal Red Herrings naar de main office van Valve _/-\o_ :D
Ah heerlijk reddit, zoals gewoonlijk.

https://vimeo.com/151202573

https://vimeo.com/151202570

https://www.reddit.com/r/...as_delivered_to_valve_hq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-06 22:26
MusicAddict schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:55:
Of iemand stuurt ook echt een aantal Red Herrings naar de main office van Valve _/-\o_ :D
Ah heerlijk reddit, zoals gewoonlijk.

https://vimeo.com/151202573

https://vimeo.com/151202570

https://www.reddit.com/r/...as_delivered_to_valve_hq/
Next time there's a Steam ARG, the community should get together and develop HL3, then deliver it to Valve.

Ik ging stuk toen ik dit las op Reddit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
/me Bump

Het is Chinees Nieuwjaarsale bij Steam. Of zoals ze het zelf noemen:
Lunar New Year Sale

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Er lijkt maar weinig interessants in de aanbieding te zijn. Wellicht dat ik Skylines After Dark oppik, die had ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 18:21
Valt me er op dat er eigenlijk zo weinig games van Chinese developers op Steam zijn, of meer dat die alleen Chineestalig, MMO games en/of clones zijn.

http://play.163.com/
http://games.qq.com/
http://www.wanmei.com/

Ze zitten denk ik wel allemaal aan de League of Legends, Dota en mobile games ...

[ Voor 24% gewijzigd door Ketho op 05-02-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Hmm gisteren ARK survival gekocht op steam voor full price nu is hij 10 euro goedkoper. En heb ik er 5 uur in gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mooi, CoH2 Master Collection gehaald :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Aangevraagd voor refund maar had het al 5 uur gespeeld krijg ik een standaar *** mail terug dat het niet is goedgekeurd binnen het tijdsbestek van 1 minuut.

Ik heb die game nog geen 24 uur en hij is ruim 10 euro goedkoper. En krijg hier geen refund op. Is er ook een manier om de support van steam via email te bereiken i.p.v. de standaard support met standaard mails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Beakzz schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:31:
[...]

Edit :

The Mean Greens - Plastic Warfare - 9,89€ - De Micro machines van de 3rd person shooters
Undertale - 7,99€ - Komt in veel top 10's van 2015 voor
Insane 2 - 4,49€ - Arcade racer
STARWHAL - 2,99€ - Local mp tot 4 spelers
Westerado: Double Barreled - 7,49€ - Ook in top 10's te vinden
Renowned Explorers - 11,99€ - Stijltje spreekt me aan
Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia - 8,99€ - Al zoveel uur in gestoken..snap het ook niet verder
Spacebase DF-9 - 0,99€ - Schijnt door de comunity afgemaakt te worden
HuniePop - 3,39€ - Japanse gekheid :+ Kan wel na die duiven datingsim.
Door Kickers - 3,79€ - Stijltje spreekt me aan
HER STORY - 3,59€ - Simpelweg benieuwd naar deze aparte game
8Bit Fiesta - 3,49€ - Local Mp schijnt helemaal top te zijn
Euro Truck Simulator 2 - Cabin Accessories - 2,79€

Eens kijken hoeveel we hier van spelen, maar hoe dan ook weer een paar mooie voor local mp ;)
Ben altijd wel benieuwd waarom mensen games kopen waarvan ze zich afvragen of ze die toch ooit gaan spelen. Care to explain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Kom maar weer in de stemming iedereen. Dit topic overleeft alle sales 8)

Ik had al iets door toen er maandag maar pakweg 40 games in de weekly sale waren (normaal zijn er dat wel 100+). En dan even verder zoeken en ja dan weet je dat er weer geld gaat rollen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
BFmango schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Ben altijd wel benieuwd waarom mensen games kopen waarvan ze zich afvragen of ze die toch ooit gaan spelen. Care to explain?
Nouja om het simpele feit dat het idee van de game (of achter de game) me aanstaat. Daarnaast heb in een erg uitgebreide smaak dus wil ik van elke genre wat games op de digitale plank hebben liggen.

Ik speel ook bijna nooit games uit, want ik ben snel verveeld en ik kan bijvoorbeeld maanden simracen (dan ook echt alles kopen) en dan weer maanden in het RTS genre hangen om maar wat te noemen. Nu zit ik voor het 3e jaar helemaal in GTA online, maar dat kan morgen ineens over zijn en dan kijk ik er maanden niet meer naar om. (Heel verwarrend voor de mensen waar je zo'n game mee speelt :+)

Ook koop ik graag en kan ik iets heel erg willen wat wel mee blijkt te vallen als ik het heb.. Noemen ze hebberigheid geloof ik ;) En gewoon een te ruim budget beschikbaar gemaakt voor deze hobby denk ik.

Je zal me nog steeds niet begrijpen gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Niemand een idee hoe ik direct contact op kan nemen met steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 22:17
rwbk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:52:
Niemand een idee hoe ik direct contact op kan nemen met steam?
Heb je dit gedaan: https://help.steampowered.com/

Of dit: https://support.steampowe...le.php?ref=1223-qroc-4460 ?

Volgens mij zijn dat de enige opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ja dan krijg ik binnen 1 minuut een reactie terug dat hij niet goedgekeurd is. Zo'n bericht die automatisch worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rwbk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:08:
Ja dan krijg ik binnen 1 minuut een reactie terug dat hij niet goedgekeurd is. Zo'n bericht die automatisch worden verstuurd.
Wat verwacht je dan precies? Je hebt het spel meer dan twee uur gespeeld, dus je krijgt geen refund. Je hebt dat tientje plezier er al lang en breed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Beakzz schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:43:
[...]

Nouja om het simpele feit dat het idee van de game (of achter de game) me aanstaat. Daarnaast heb in een erg uitgebreide smaak dus wil ik van elke genre wat games op de digitale plank hebben liggen.

Ik speel ook bijna nooit games uit, want ik ben snel verveeld en ik kan bijvoorbeeld maanden simracen (dan ook echt alles kopen) en dan weer maanden in het RTS genre hangen om maar wat te noemen. Nu zit ik voor het 3e jaar helemaal in GTA online, maar dat kan morgen ineens over zijn en dan kijk ik er maanden niet meer naar om. (Heel verwarrend voor de mensen waar je zo'n game mee speelt :+)

Ook koop ik graag en kan ik iets heel erg willen wat wel mee blijkt te vallen als ik het heb.. Noemen ze hebberigheid geloof ik ;) En gewoon een te ruim budget beschikbaar gemaakt voor deze hobby denk ik.

Je zal me nog steeds niet begrijpen gok ik ;)
Moet kunnen. Iedereen is anders. Veul plezier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:13:
[...]

Wat verwacht je dan precies? Je hebt het spel meer dan twee uur gespeeld, dus je krijgt geen refund. Je hebt dat tientje plezier er al lang en breed uit :)
Niet meer dan normaal als jij bij een zelfde winkel een game haalt en die is 24 uur later goedkoper in dezelfde winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 22:17
rwbk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:08:
[...]

Ja, maar dat zijn dus twee verschillende contact opties. Een is zo'n wizard, en die andere is een ticket. Probeer eens een ticket te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rwbk schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:37:
Niet meer dan normaal als jij bij een zelfde winkel een game haalt en die is 24 uur later goedkoper in dezelfde winkel.
Het is inderdaad normaal dat de winkel dan toedeledokie! zegt als je dat spel al vijf uur gespeeld hebt - of überhaupt terugkomt. Bij de meeste winkels heb je dan gewoon pech.

Steam heeft best coulante regels. Je hebt twee weken om het spul terug te brengen. De enige voorwaarde is dat je minder dan twee uur gespeeld hebt. Jij hebt het vijf uur op één avond gespeeld en vindt het dus duidelijk een leuk spel. Dan zit je gewoon aan je aankoop vast.

Je hebt ook als koper enige eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Staan enkele leuke aanbiedingen tussen maar niet echt iets vernieuwends met andere mega aanbiedingen. Ik vind GTA5 nog steeds wel erg prijzig als het een aanbieding is helaas.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:30
Ze kunnen dan op elke internationale feestdag dan sale houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Misschien als gevolg van een slechte steamsale tijdens de feestdagen. Verder zijn er aardig wat spellen in de aanbieding, maar de percentages (qua korting) vallen nog vies tegen op dit moment.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650265

Denk eerder poging tot inspelen op groeimarkt. Heb (helaas?) nog te veel ongespeelde games om nu nieuwe te gaan kopen, ongeacht de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
3dMark is 80% off van 25 naar 5 euro.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 13:10
Leo1010 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:26:
3dMark is 80% off van 25 naar 5 euro.
Dat zijn inderdaad nog wel redelijke kortingen en prima programma O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:41

Snippertje

Light up your life

Ik had assassins creed 4 gekocht. Echter 3uur bezig geweest om het aan te praat te krijgen (win95 compatability did the trick). Draait het eindelijk, blijkt het geluid te stotteren de framerate om te huilen. Daarom maar een refund gedaan. Laatste keer dat ik een Ubisoft game koop in ieder geval.

In ieder geval, nu zoek ik een nieuwe game onder de €10, iets dat ik absoluut niet mag missen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Snippertje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:38:
Ik had assassins creed 4 gekocht. Echter 3uur bezig geweest om het aan te praat te krijgen (win95 compatability did the trick). Draait het eindelijk, blijkt het geluid te stotteren de framerate om te huilen. Daarom maar een refund gedaan. Laatste keer dat ik een Ubisoft game koop in ieder geval.

In ieder geval, nu zoek ik een nieuwe game onder de €10, iets dat ik absoluut niet mag missen?
Ik neem aan dat je garrys mod en cs:go al hebt of vind je dat geen bal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-06 13:31
Far Cry 4 is ook wel lekker afgeprijsd, kost nu €15.99 ipv €39,99. Dit is zelfs goedkoper dan de goedkoopste Steam key op G2A (bijna $20 oftewel €17.92). Ik heb 'm iig gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 691473 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:54:
[...]

Garry's mod is niks voor mij. CS:GO heb ik al idd :)

Vind point & click adventures zoals kings quest overigens ook erg leuk, zijn er daar meer van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Southpark Stick of Truth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• al capone226
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-05 22:42
Pollore schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:33:
Staan enkele leuke aanbiedingen tussen maar niet echt iets vernieuwends met andere mega aanbiedingen. Ik vind GTA5 nog steeds wel erg prijzig als het een aanbieding is helaas.
Ik heb ook zitten kijken naar GTA5, in de winter sale koste de game maar 36€, nu rond de 40€.
Misschien dat ik nog even wacht.
Ook ben ik er nog niet uit of ik de game koop voor steam of rockstar social club.
De non steam versie is zoveel goedkoper te vinden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:52
Met http://enhancedsteam.com/ (browser plugin) kun je zien waar de game nu het goedkoopst is en wat de laagste prijs in Steam store is geweest en wanneer.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
SNOW is gratis te downloaden, ik heb dit spel voor €1,50 op 2GA gekocht en heb er nog steeds veel plezier mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Het topic is niet dood te krijgen blijkbaar :P Ik heb een mod gevraagd om de titel (weer!) te veranderen, dan maken we er wel een algemeen sale topic van. Hoeven we niet elke keer een nieuwe te maken. En dan kunnen we ook de midweek en weekend sales bespreken.

[ Voor 13% gewijzigd door Avioto op 07-02-2016 13:25 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Laatst online: 22:17
Lijkt erop dat een aantal DLC's ook mee doen. Cities: Skylines, After Dark DLC meegepakt. Ging 50% vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:31
Snippertje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 10:34:
[...]

Vind point & click adventures zoals kings quest overigens ook erg leuk, zijn er daar meer van?
Misschien is The Vanishing of Ethan Carter iets voor je?

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 19:41
[...]

realMyst: Masterpiece Edition
Syberia II
Broken Sword 5 - the Serpent's Curse
Monkey Island 2

Old skool maar echt een goeie game:
Riven: The Sequel to MYST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Thnx beiden.

Broken sword, Riven, Myst en the Vanishing of Ethan Carter gekocht :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 691473 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:54:
Let op dat het Counter Strike Pack inclusief CS:GO net zo duur is als CS:GO los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 20:42

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

BadpunK schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:57:
Misschien als gevolg van een slechte steamsale tijdens de feestdagen. Verder zijn er aardig wat spellen in de aanbieding, maar de percentages (qua korting) vallen nog vies tegen op dit moment.
Ik heb Totalbiscuit in een van zijn videos horen zeggen dat de afgelopen steamsale een van de meest winstgevende (of juist best verkopende, dat weet ik niet meer zeker) van de laatste tijd was. Ik geloof dat het een cooptional podcast was.

Maar vond de sale niet slechter dan de afgelopen 2-3 jaar, alleen overzichtelijker zonder die flash deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IdieEasy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:54:
[...]

Ik heb Totalbiscuit in een van zijn videos horen zeggen dat de afgelopen steamsale een van de meest winstgevende (of juist best verkopende, dat weet ik niet meer zeker) van de laatste tijd was.
Klopt, de laatste holiday sale was de best verkopende tot nu toe.
BadpunK schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:57:
Misschien als gevolg van een slechte steamsale tijdens de feestdagen.
Ik denk eerder dat het simpelweg is omdat Chinees Nieuwjaar na thanksgiving en kerstmis online commercieel de grootste feestdag is.

Het zou me niets verbazen als het over paar jaar ook in Nederlandse winkels zo is, net als dat cyber monday en dergelijke ook meer in Nederland voorkomt.

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 08-02-2016 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Angeloonie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:00:
Mooi, CoH2 Master Collection gehaald :)
Erg typisch, blijkt dat ik dit spel al gespeeld had 8)7 De missies hebben een erg hoog deja-vu gehalte :+
Zal hem wel gedownload hebben, en heb de expansions niet gespeeld, dus heb er nog wel wat aan, maar was wel even een wtf momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Iemand anders met drukte en betrouwbaarheids problemen met Steam tijdens deze sale? Game afgerekend zoals altijd goed gaat, ineens servers te druk error, game verschijnt niet in de library, geen email, wel afgeschreven, en wel op de support page. Het ging hier maar om een game van 1,75 maar lijkt me knap lullig om je geld kwijt te zijn als je 2 nieuwe games in de sale koopt a 30 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 460511 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:54:
Iemand anders met drukte en betrouwbaarheids problemen met Steam tijdens deze sale? Game afgerekend zoals altijd goed gaat, ineens servers te druk error, game verschijnt niet in de library, geen email, wel afgeschreven, en wel op de support page. Het ging hier maar om een game van 1,75 maar lijkt me knap lullig om je geld kwijt te zijn als je 2 nieuwe games in de sale koopt a 30 euro per stuk.
Heb werkelijk nog nooit een probleem gehad met steam. Altijd direct alles binnen en bevestigd in de mail en library. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 18:52

Pykow

Angelo OTR

Dit probleem heb ik paar keer gehad met items voor Team Fortress 2 en 1 a 2x tijdens het aanschaffen van een game.

Bij mij hielp het om Steam volledig af te sluiten en daarna opnieuw op te starten.
Als je gewoon via de website je aanmeld, dan kan je zien of de game al toegevoegd is aan je libary.

Verder koop ik vrijwel al mijn games via Steam en dat gaat vlekkeloos 9 van de 10x

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-06 18:47

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als er al problemen zijn, ontstaan die meestal op piek-drukte bij de server. Meestal is dit rond 19:00 Nederlandse tijd tijdens sales als de nieuwe dagaanbiedingen laden (toen die er nog waren tijdens sales). Maar ook dan verschenen games meteen in mijn bibliotheek.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:18

Hupske

AFCA

Daar gaan we:
Never Alone (Kisima Ingitchuna)

Ori and the Blind Forest

Toby: The Secret Mine

Albert and Otto

Nu allemaal maar aangeschaft. Ik hou erg van dit soort games en had eens geld over van afgelopen maand, dus heb mij zelf maar getrakteerd op deze games.

Ik had al Limbo en Vessel in mijn gamelijst staan en deze sluiten er mooi op aan.

Hebben jullie wellicht nog games die erop lijken wat de moeite waard is? :P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 14:57
Zojuist alle Counter Strike delen gekocht voor 6,99 euro. Toch wel een nette deal lijkt mij zo :)

Ohja tevens is ook Double Dragon Neon in de uitverkoop: 99 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 14:01
Portal 2 voor 3,99. Portal en Portal 2 samen voor 4,99. Zelf heb ik Portal 2 nog niet gespeeld dus dit was een no-brainer.

Verder zijn de Total War series nu erg betaalbaar. Empires en Napoleon ieder 4,99. Empires met alle uitbreidingen voor 7,99.

En ook de spellen als hierboven genoemd: Myst en Riven respectievelijk 0,99 en 1,19, maar dan moet je wel van wat gepiel houden om het aan de praat te krijgen zonder crashes (veel klachten in de comments).

Monkey Island 2 Special Edition voor 2,49 of wellicht de Special Edition bundle (MI1 en MI2) voor 3,74.

[ Voor 38% gewijzigd door AutCha op 09-02-2016 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
[...]

Anders moet je deze game, Obduction, in de gaten houden. Zou pas beschikbaar zijn vanaf juni voor de PC en MAC gebruikers.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1INKH_iBak8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
[...]

Nog een point and click game:

http://store.steampowered.com/app/336130/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farceus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 09:44
Volgende maand Steam Summer Sale!
Iemand nog aanbevelingen? Graag hieronder reageren ik zal er zeker naar kijken!
Ik speel nu voornamelijk Shooters maar wil meer naar strategie/survival gaan aangezien dat me wel leuk lijkt :)

Deze spellen heb ik al:
Batman Arkham Origins
Call Of Duty Modern Warfare 3
Counter-Strike Global Offensive
Grand Theft Auto Liberty city
Grand Theft Auto San Andreas
Grand Theft Auto Vice City
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto IV
Project Cars

Dit is het lijstje van spellen wat ik wil gaan kopen in de aanstaande sale:
Fallout 4
Just Cause 3
Factorio
H1Z1
ARK Survival Evolved

Nog aanbevelingen? Plaats ze hieronder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uhm ...

Act of agression reboot (nu al 50%)
Stardew Valley
Grip

Nouja ik noem maar wat, want dit heeft gewoon geen nut. We weten niet eens welke games voor welke prijzen aangeboden worden en je lijstje maakt alleen maar duidelijk dat je een brede smaak hebt.

Kan nog wel een zooi games aanraden die de moeite waard zijn, maar ik kan je vooral aanraden niet te kopen om te kopen:p Ik kan het weten, want ik zit al over de 400 Steamgames en de meeste nooit gespeeld :+

Factorio is echt top trouwens :)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 13-05-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Summer Sale start naar verwachting op 23 juni, vanaf heden kan je al de speciale summer sale cards sparen, deze droppen bij iedere badge die je craft. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 17:10
Sempy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:24:
Summer Sale start naar verwachting op 23 juni, vanaf heden kan je al de speciale summer sale cards sparen, deze droppen bij iedere badge die je craft. :9~
De eerste kaarten zijn ook al te koop op de markt. €0,11 voor de normale en €0,36 voor foil.
Benieuwd wat het dit jaar ons gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Klippy

Still Game

Net 3 badges gemaakt en maar 2 cards gekregen... Dacht dat we er bij elke craft één kregen of is dat normaal?

[edit]
Laat maar, kwam alsnog..

[ Voor 14% gewijzigd door Klippy op 09-06-2016 20:57 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-06 00:18

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Zijn de cards ook al verkrijgbaar bij aankopen? Heb nog heel veel halve sets in backlog en geen tijd om te ruilen (of kopen/verkopen) van sets :@

Oh, en is dit ook het topic voor de badges/cards, of is daar een apart topic voor :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DikkeBMW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:06:
Oh, en is dit ook het topic voor de badges/cards, of is daar een apart topic voor :P
Steam Trading Cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 17:10
Zijn er mensen die nu ook badges aan het craften zijn?
Hebben jullie ook moeite om de kaart nummer 10 te krijgen?

Edit: Zojuist mijn 1e nummer 10 gekregen. Van de andere heb ik er al minimaal 4.

[ Voor 29% gewijzigd door NegativeFreak op 11-06-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:34

JoeZuCK

_Fonz > all.

Als ik het goed heb, gaat het over een uurtje los?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
InF.Inc schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:48:
Als ik het goed heb, gaat het over een uurtje los?
Normaal gesproken om 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Bij de vorige sale wilden jullie een algemeen topic, dat zou dit topic worden. Nu is er weer een nieuw topic...Ik snap er niks meer van. Gooi dit topic maar dicht dan, om verwarring te voorkomen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Ik geloof dat de Steam Autumn sale nu al een paar dagen aan de gang is; zag net dat Life Is Strange 4,99€ was en kon zo'n deal niet weerstaan :P

Het stond ook op de FP maar dan voor de Steam Awards
nieuws: Valve introduceert Steam Awards op basis van stemmen community

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/griu25T.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22

SomerenV

It's something!

En de Steam Link + Steam Controller voor 55 euro. Ik heb net een eigen appartementje en zocht nog naar een manier om op de bank te kunnen gamen, dus dan is dit perfect. Telkens de PC op en neer slepen is ook maar niks :+

Tot nu toe dat dus gekocht, en de Dirt Collection met Dirt Rally, Dirt Showdown, Colin McRae Rally (wat een baggerversie is) en Dirt 3 Complete Edition (en die had ik al). In principe voor een fractie extra Dirt Showdown erbij :9

Hier de lijst met de globale best verkochte games op dit moment. Zitten een aantal games bij met flinke kortingen (Fallout 4 met 67% bijvoorbeeld).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Viel mij vandaag op, en op steam kun je nu ook negen spellen nomineren voor verschillende categorieën:
1 The “Test of Time” Award
2 The “I'm Not Crying, There's Something In My Eye” Award
3 The “Just 5 More Minutes” Award
4 The “Whoooaaaaaaa, dude!” Award
5 The “Villain Most In Need Of A Hug” Award
6 The “Game Within A Game” Award
7 The “I Thought This Game Was Cool Before It Won An Award” Award
8 The “Best Use Of A Farm Animal” Award
9 The “We Didn’t Think Of Everything” Award
(bij de laatste kun je zelf de naam invullen van wat het moet zijn).

Ik weet niet wat ik met de tweede zou moeten doen.
Maar Half life 2 episode 2 heeft bij mij de laatste gekregen;
The “Game That Deserves A Sequel” Award :P

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Plop, 113 euro armer maar wel een paar echt goede games rijker. Nu nog eens tijd vinden om de in totaal 200 games op m'n account ook echt eens te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
Anoniem: 258387 schreef op zondag 27 november 2016 @ 01:22:
Plop, 113 euro armer maar wel een paar echt goede games rijker. Nu nog eens tijd vinden om de in totaal 200 games op m'n account ook echt eens te gaan spelen.
Over twee jaar heb je 400 games en zit je nog met hetzelfde probleem; nog minder tijd :+

Volgens mij heeft bijna iedereen dat probleem :P zelf heb ik 130 games. Waarvan ik denk ik misschien 15 echt heb gespeeld (kort of lang) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spokje schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:16:
Volgens mij heeft bijna iedereen dat probleem :P zelf heb ik 130 games. Waarvan ik denk ik misschien 15 echt heb gespeeld (kort of lang) :P
Volgens mij zit daar een interessant mechanisme achter, iets in de trant van een gebrek aan tijd compenseren door aankopen te doen en jezelf wijs te maken dat het ooit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:18:
[...]

Volgens mij zit daar een interessant mechanisme achter, iets in de trant van een gebrek aan tijd compenseren door aankopen te doen en jezelf wijs te maken dat het ooit gaat gebeuren.
Zou kunnen, om die reden koop ik iig al een jaar geen games meer. Ook omdat ik m'n perfecte game heb gevonden die ik zo nu en dan ff doe; Rocket League. Verder tijd voor belangrijker dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:25

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ach... de een verzamelt vingerhoedjes en de ander verzamelt games. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:18:
[...]

Dat is het precies, ik hou mezelf dat al tijden voor en zie dan een lange, strenge koude winter voor me waarbij ik met een kop lekkere koffie dagenlang zit te gamen met de gordijnen dicht. In werkelijkheid ben ik alleen maar aan het werk en start ik Steam niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 23:28
Infinifactory Best uitdagend (en mind=blown) puzzel-spel. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

klaw schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:51:

Ik weet niet wat ik met de tweede zou moeten doen.
Life is Strange ;)

[ Voor 23% gewijzigd door The Inquisitor op 27-11-2016 16:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

Mocht je nog ergens 50 cent over hebben, dan kan ik je Splatter aanraden: http://store.steampowered.com/app/281920/

Een top-down shooter met een soort Max Payne achtige verhaallijn :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Haha, same here. Episode 4, als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57
Vrijdag schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:36:
Mocht je nog ergens 50 cent over hebben, dan kan ik je Splatter aanraden: http://store.steampowered.com/app/281920/

Dank voor de tip, gelijk aangeschaft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:25

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

TQMA schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:31:
En op het moment voor onder $5 te verkrijgen bij Humble. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-06 09:38
Vrijdag schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:36:

Thanks ziet er cool uit!

http://store.steampowered.com/app/338170/

Kan ik aanraden :)

[ Voor 9% gewijzigd door dannbla op 28-11-2016 11:17 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ketho
TQMA schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:31:
En van dezelfde makers: SHENZHEN I/O

Deze heeft nog 10% korting tot the einde van de sale (over 4 uur)
Shenzhen I/O - Build circuits. Write code. RTFM.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oZDwxYR.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Ketho op 29-11-2016 17:49 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ketho schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:38:
En van dezelfde makers: SHENZHEN I/O

Deze heeft nog 10% korting tot the einde van de sale (over 4 uur)
Shenzhen I/O - Build circuits. Write code. RTFM.

[afbeelding]
Van dezelfde maker: Spacechem. Als je de verleiding walkthroughs op te zoeken weerstaat voel je je al een held als je uitvogelt hoe het spel überhapt werkt. Briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
http://store.steampowered.com/sub/74582
Erg scherp geprijsde bundel met The Howler, Morphopolis en Gravilon
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste