Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
PM me in dat geval even.
http://store.steampowered.com/app/266840
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Daar hoef je niet op te wachten, want goedkoper dan dat het nu is ga je het niet meer krijgen deze sale.ravw schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:48:
ik wacht alleen nog op Metro redux voor 15 euro of zo (beide)
Metro Redux € 9,99
Metro: last Light Redux € 9,99
Metro Redux bundle € 19,98
Lijkt me overigens een koopje voor wat je ervoor krijgt.
3x gevote, meer niet
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
2 weken geleden was hij samen voor 13 euro dus ik wacht er wel even op-Moondust- schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:03:
[...]
Daar hoef je niet op te wachten, want goedkoper dan dat het nu is ga je het niet meer krijgen deze sale.
Metro Redux € 9,99
Metro: last Light Redux € 9,99
Metro Redux bundle € 19,98
Lijkt me overigens een koopje voor wat je ervoor krijgt.
Ik heb beide games al op steam alleen geen redux
maar zijn hier mensen die weten hoe de game World of Diving is ?
en die hem al gespeeld hebben ?
Want ik zit er ana te denken om hem te nemen en in hoe vere is de game al af ?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Weten of een game de moeite waard is.ravw schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:04:
[...]
2 weken geleden was hij samen voor 13 euro dus ik wacht er wel even op
Ik heb beide games al op steam alleen geen redux
maar zijn hier mensen die weten hoe de game World of Diving is ?
en die hem al gespeeld hebben ?
Want ik zit er ana te denken om hem te nemen en in hoe vere is de game al af ?
Les 1: Youtube -> "Lets play naam van spel" -> Kijk
Je moet soms wel even de 'sukkels' wegklikken en naar een degelijke speler zoeken.
Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=0tDfW4R7uE0
Ziet er behoorlijk saai uit, imho
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
dat van Youtube doe ik ook wel vaak maar vaak is dat nog niet doorslaggevendRoom42 schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:10:
[...]
Weten of een game de moeite waard is.
Les 1: Youtube -> "Lets play naam van spel" -> Kijk
Je moet soms wel even de 'sukkels' wegklikken en naar een degelijke speler zoeken.
Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=0tDfW4R7uE0
Ziet er behoorlijk saai uit, imho
saai is het wel maar het gaat me juist om en game die rustig is en even niet moet jagen door de levels heen , maar gewoon wat rond zwemmen en ontdekken
En OR word ook ondersteund
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 22-12-2014 01:21 ]
Steam/XBL: Avioto
Tip:JerX schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:48:
Denken jullie dat CS:Go nog goedkoper wordt? Heeft nu 33% korting, maar hoop toch nog op 50% of 75%
Enhanced Steam, dan kan je zien wat de goedkoopste prijs is geweest (en nog veel meer handige functies).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Klopt, je kan beter ook de Legendary edition kopen.. die is goedkoper.KipCurreh schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:06:
Man die Skyrim DLC's blijven duur tov van het spel zelf
Als je natuurlijk al de gewone Skyrim hebt, is het jammer van de prijzen van de DLC'sJerX schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:14:
[...]
Klopt, je kan beter ook de Legendary edition kopen.. die is goedkoper.
Ik denk dat de DLC's wel vanaf het begin van de game beschikbaar zijn hoor, misschien zelfs in een bestaande gametommymeerNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:05:
is de meerwaarde van de DLC van Skyrim te verantwoorden? ik twijfel tussen Skyrim normaal en de Legendary edition. Klopt het dat je pas van de DLC gebruik kan maken nadat je Skyrim hebt uitgespeeld?
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dat is het zeker ja, ik snap dat persoonlijk ook niet.. maar goed vandaar dat ik aangaf om dan maar de complete set te kopen.KipCurreh schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:09:
[...]
Als je natuurlijk al de gewone Skyrim hebt, is het jammer van de prijzen van de DLC's
Dit is een must het hele jaar dooranandus schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:03:
[...]
Tip:
Enhanced Steam, dan kan je zien wat de goedkoopste prijs is geweest (en nog veel meer handige functies).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
voor sommige uitbreidingen heb je gewoon de DLC nodig ...tommymeerNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:05:
is de meerwaarde van de DLC van Skyrim te verantwoorden? ik twijfel tussen Skyrim normaal en de Legendary edition. Klopt het dat je pas van de DLC gebruik kan maken nadat je Skyrim hebt uitgespeeld?
dus als je gebruik wil maken van de workshop is het aan te raden de Legendary te kopen
Je kan de dlc op elk moment beginnen, (er zijn wel enkele voorwaarden in het spel voor wanneer een quest automatisch geactiveerd wordt). Zo heb ik Dawnguard als een level 1 karakter uitgespeeld. Zeker Dawnguard en Dragonborn zijn het waard, de andere dlc is meer een gimmick.tommymeerNL schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:05:
Denk dat heel erg persoonlijk is ja, ik vond het zo niet boeiendCoreantes schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:32:
Heartfire vond ik behoorlijk tof, maar dat is persoonlijk. Een gimmick zou ik het niet zo heel snel noemen; heb er behoorlijk wat tijd aan gespendeerd (als in: je kan alle spullen voor je huis verzamelijk en dan heb je meer speeltijd dan de gemiddelde questline...)
Vond de andere 2 DLC's ook wel een beetje meh, Dragonborn was dan nog wel de leukste van alle.
Net voor een schijntje Portal 2 gekocht.
Eens kijken of het de verwachtingen waar kan maken.
Voor mij maakte Portal alle verwachtingen meer dan waar. Ik zou best een Portal 3 willen zien!XVI schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:18:
Net voor een schijntje Portal 2 gekocht.
Eens kijken of het de verwachtingen waar kan maken.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Paypal?DaMei schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:10:
Heb ik besloten toch maar Prison Architect te kopen, ligt ABN er volledig uit... Hopen dat het voor 7u opgelost is![]()
Staat geen geld opTheUninvited schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:35:
[...]
Paypal?Prison Architect is echt keigaaf, heb het pas 3u en ben nog niet van mn pc af gegaan haha
Zoals je kan zien is dit is dit powerd by kinguin en kinguin is een soort marktplaats voor pc game codes en dlceL_Jay schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:46:
Is g2play.net legit? Hebben namelijk voor 7 euro borderlands 2 goty. Ik snap alleen niet waarom ik buyer protection nodig zou hebben http://www.g2play.net/cat...e-year-edition-steam-key/
dus de kans is groot dat het safe is
G2play is zeker te vertrouwen. Heb er zelf al boven de €200,- in zitten.eL_Jay schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:46:
Is g2play.net legit? Hebben namelijk voor 7 euro borderlands 2 goty. Ik snap alleen niet waarom ik buyer protection nodig zou hebben http://www.g2play.net/cat...e-year-edition-steam-key/
Laat nu net die aanvullende kinguin buyers protection alle alarmbellen bij mij doen afgaan.TheDutchMrLQ schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:49:
[...]
Zoals je kan zien is dit is dit powerd by kinguin en kinguin is een soort marktplaats voor pc game codes en dlc
dus de kans is groot dat het safe is
Overigens zie ik net dat er eindelijk een Borderlands 2 complete edition te krijgen is, dus dan wacht ik wel tot die voor minder dan 10 te krijgen is.
Iemand anders die problemen heeft met de store?
Heb ondertussen al drie keer via paypall binding of isaac collection gekocht maar het bedrag wordt niet afgeschreven nog krijg ik de game (gaat terug naar mijn cart ipv confirmation)
Zal wel aan paypall hebben gelegen want Ideal gaat direct.
Tot dusver 66 cent schade voor the binding of isaac en morgen waarsch Saints Row 4 GotC.
[ Voor 44% gewijzigd door eL_Jay op 22-12-2014 19:16 ]
Waarschijnlijk het beste spel dat in 2013 is uitgekomen.
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 22-12-2014 19:20 ]
Heb 25 euro op Steam gezet en daar moet ik het mee doen, het word iedere sale steeds moeilijker nog de goede spellen ertussenuit te pikken en vaak koop ik iets en speel ik het nooit.
OP, update nog wel even je screenshot want diverse kortingen zijn gewijzigd.
SR4 GotC heb ik al
Papers Please heb ik
GTA IV heb ik
Chivalry heb ik
TS 2015 lijkt me vet, maar ik heb een G27, geen trein bestuur paneel en je bent 1000 euro aan DLC kwijt wil je niet vastzitten aan de 3 standaard treinen. Endless legend ken ik niet.
[ Voor 30% gewijzigd door Kuusj op 22-12-2014 19:25 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Endless Legend is een dikke aanrader. Die is nogal ondergesneeuwd door Civ Beyond Earth, maar ik vind Endless Legend stukken beter dan Beyond Earth die ik nogal vond tegenvallen.
edit:
Dit omdat ik dacht dat percentage voor Shadow Warrior eerst hoger lag, maar ik zal even history bekijken.
[ Voor 27% gewijzigd door yamAUchi op 22-12-2014 19:38 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Heb trouwens eerder op de dag Interstellar Marines gekocht (greenlight nog), zag er wel al awesome uit en heb goede dingen erover gehoord. Straks maar even spelen.
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Alleen maar goede games in die packyamAUchi schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:37:
Die ziet er idd wel interessant uit, evt. die pack kopen ook voor Dungeon of the Endless ofzo, maar die percentages gaan toch eventueel nog verder omlaag?
In deze sale niet.Ankyou schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:48:
Denkt iemand dat Train Simulator 2015 nog lager zal gaan?
Anoniem: 172410
Maar dat is wel een beetje appels en peren, natuurlijkAvioto schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:27:
OP is weer up to date!
Endless Legend is een dikke aanrader. Die is nogal ondergesneeuwd door Civ Beyond Earth, maar ik vind Endless Legend stukken beter dan Beyond Earth die ik nogal vond tegenvallen.
Hoe dan ook, een topspel, de hele Endless-franchise is in de aanbieding, dus ook Endless Space (ook een aanrader en -80%) en het ietwat aparte Dungeons of the Endless
Hoe bedoel je? Het zijn beide 4x turn-based strategie games.anandus schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:07:
[...]
Maar dat is wel een beetje appels en peren, natuurlijk
Avioto schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:18:
[...]
Hoe bedoel je? Het zijn beide 4x turn-based strategie games.
Ja, maar daar eindigt ook de overeenkomst
De ene is een phantasy-setting, de andere sci-fi.
Daarom kan je het beter vergelijken met Warlock.
Skyrim vergelijk je ook niet met Mass Effect omdat het allebei RPG's zijn
Die games vergelijk je niet omdat de game mechanieken compleet verschillend zijn, niet omdat de setting anders is. De game mechanieken in Endless Legend en Beyond Earth zijn zo goed als hetzelfde, net als Warlock. Dus ik zou niet weten waarom ik het niet zou kunnen vergelijken.anandus schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:32:
[...]
offtopic:
Ja, maar daar eindigt ook de overeenkomst
De ene is een phantasy-setting, de andere sci-fi.
Daarom kan je het beter vergelijken met Warlock.
Skyrim vergelijk je ook niet met Mass Effect omdat het allebei RPG's zijn
Angelo NL / Global Cargo VTC
*kuch* ik zie dat ie op steam net zo duur is.
[ Voor 13% gewijzigd door rockhopper op 22-12-2014 23:24 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
verder dan 22 euro heb ik niet gezien (50% korting)Pykow schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:15:
Was de nieuwste borderlands al in de sales ?
Als hij op daily/flash deal is dan is dat het laagste wat hij deze sale zal gaan. Je kan geluk hebben met een andere verkoper. Maar op steam zal hij niet goedkoper worden.Ankyou schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:48:
Denkt iemand dat Train Simulator 2015 nog lager zal gaan?
Heb trouwens eerder op de dag Interstellar Marines gekocht (greenlight nog), zag er wel al awesome uit en heb goede dingen erover gehoord. Straks maar even spelen.
Nadat ik mijn vraag had gesteld werd hij opeens 14eu goedkoperIdieEasy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:56:
[...]
Als hij op daily/flash deal is dan is dat het laagste wat hij deze sale zal gaan. Je kan geluk hebben met een andere verkoper. Maar op steam zal hij niet goedkoper worden.
MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB
Ik wou net zeggen, ik had hem toch op daily deal gezien ^_^Ankyou schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:57:
[...]
Nadat ik mijn vraag had gesteld werd hij opeens 14eu goedkoperHeb hem toen gelijk aangeschaft.
Hij is al vaker gepost (fall sale); maar hij is zo belangrijk:

Ik heb die vorige keer gekocht en me er kostelijk mee vermaakt.rockhopper schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:20:
Hmm Saints Row franchise pack in de sale bij humble bundle... ik had me voorgenomen niks te kopen maar dit is mogelijk wel interessant.... *twijfel twijfel*
Je kan bij de Humble Store ook de prijzen in dollars zetten met Hola unblockerrockhopper schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:20:
Hmm Saints Row franchise pack in de sale bij humble bundle... ik had me voorgenomen niks te kopen maar dit is mogelijk wel interessant.... *twijfel twijfel*
*kuch* ik zie dat ie op steam net zo duur is.
Oops, dubbelpost
[ Voor 86% gewijzigd door -Moondust- op 23-12-2014 11:38 ]
Your guess is as good as anyone elses. ;-) FC4 nog in de sale komt, dan zal dat niet meer dan 50% zijn, waarschijnlijk zelfs 40% of 33%. Nieuwe games krijgen zelden 75% of meer.glennvho schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:24:
Zouden ze Far Cry 4 ook in de sale doen?
Hoop dat enemy front nog voorbij komt, die game lijkt me wel leuk, maar niet voor de retail prijs.
Tevens hoop ik Dishonored deze sale nog te kunnen oppakken voor een paar euro.
EDIT: Ja dus, nu is het 75% off.
[ Voor 15% gewijzigd door Lex92 op 23-12-2014 19:08 ]
Rising Storm is echt een koopje zeg, een van de beste online shooters ooit naar mijn mening
Edit:
Hey, Spelunky in de aanbieding
Hier ben ik ook voor aan het kijken, maar had graag de season pas erbij gehad.Preau schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:13:
BioShock Triple Pack voor €10,19 gekocht. Alle drie nog nooit gespeeld dus dat lijkt me wel een mooie deal.
Ben naar de beste oplossing aant kijken
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Daarom is hij nu duurder dan in de vorige sale. (kortings percentage is hetzelfde.)
Anoniem: 32279
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-12-2014 21:58 ]
Vandaag krijg je bij ubisoft's gift-15-daagse een code voor 20% korting op Far Cry 4.glennvho schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:24:
Zouden ze Far Cry 4 ook in de sale doen?
Ik ga er vanuit dat deze niet voor steam is maar voor directe aanschaf op ubiplay (of hoe dat platform ook moge heten)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Zit helaas achter een login wallrockhopper schreef op woensdag 24 december 2014 @ 02:24:
[...]
Vandaag krijg je bij ubisoft's gift-15-daagse een code voor 20% korting op Far Cry 4.
Ik ga er vanuit dat deze niet voor steam is maar voor directe aanschaf op ubiplay (of hoe dat platform ook moge heten)
-> https://allestoringen.nl/storing/steamIl 2 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 15:11:
Ik kan niet meer inloggen op steam.. krijg steeds een connection error. Iemand anders ook last van?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 24-12-2014 15:33 ]
Anoniem: 32279
vorige jaren kreeg je 1 key. Denk dat het nog zo is. Maar ik weet het dus niet 100% zeker.eL_Jay schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:52:
Als ik de saints row collection als gift koop, krijg ik dan 1 key.of 3 losse?
heb je trouwens een link daarvan? Ik kan hem niet vinden (die collection).
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-12-2014 17:28 ]
http://store.steampowered.com/sub/46504
Lijkt er wel op dat SR1 er niet bij zit
Bij collections etc heb ik op Steam nooit losse keys gekregen, altijd één voor de complete verzameling. Kan het uberhaupt (nog) dat je losse keys krijgt?
Ben benieuwd naar de aanbiedingen van vandaag. Hopelijk wat knallers ivm kerstavond? Of morgen/overmogen...
Hiep hoi, 20% korting op de adviesprijs van €59,99 - betaal je dus €47,99rockhopper schreef op woensdag 24 december 2014 @ 02:24:
[...]
Vandaag krijg je bij ubisoft's gift-15-daagse een code voor 20% korting op Far Cry 4.
Via tig andere sites heb je 'm voor iets minder dan 30 euro. Mocht 'ie bij Steam in de sale komen dan verwacht ik ook niet meer dan 25%, misschien max 33%...
[ Voor 77% gewijzigd door Xtuv op 24-12-2014 18:22 ]
SR1 is nooit op PC uitgebracht en idd je krijgt geen losse keys en meestal ook geen extra key als je een game al hebt.Xtuv schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:13:
Saints Row Franchise Pack denk ik? Nog 47 minuten...
http://store.steampowered.com/sub/46504
Lijkt er wel op dat SR1 er niet bij zit
Bij collections etc heb ik op Steam nooit losse keys gekregen, altijd één voor de complete verzameling. Kan het uberhaupt (nog) dat je losse keys krijgt?
Hoop dat er wel wat leuke aanbiedingen nog komen want vind het wel een beetje karig tot nu toe.
Croissant in hand, I was alone.
Dat verklaard een hoop
Twijfelde zelf nog over SR4 Complete, maar laat 'm toch liggen.. Merk toch dat ik oudere sandbox games niet meer erg boeiend vind, heb GTA IV op de Xbox 360 uitgespeeld, dat blijft dan toch de benchmark - ook al is SR4 totaal niet te vergelijken qua setting - I know!
Maar nu ben ik bijvoorbeeld bezig met Sleeping Dogs: Definitive Edition - behoorlijk goed gewaardeerde game en ik vermaak me wel redelijk met de storyline (de cutscenes/verhaalmissies zijn best ok), maar het haalt het gewoon absoluut niet bij GTA IV. Het rijden is dramatisch...
Ik denk dat het er vooral vanaf hangt van wat je al hebt - en in hoeverre je kijkt naar prijs. Als je graag direct via Steam koopt snap ik het, maar veel games kun je goedkoper vinden heb ik het idee. Ik ben wel benieuwd naar wat je gekocht hebt, wat het voor jou de moeite waard maakte.anandus schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:27:
Ik vind het een van de betere sales in jaren, volgens mij heb ik, op 1 dag na, ongeveer elke dag wel iets gekocht
Je hoort mij niet klagen hoor. Sale is sowieso leuk
[ Voor 27% gewijzigd door Xtuv op 24-12-2014 18:29 ]
En ik doe niet aan key-sites, dus kom het zelden goedkoper tegen dan de Steam-sales
Nog een half uurtje voor de volgende aanbiedingen
Wil nog een DLC van Company of Heroes 2 hebben, dus doe die maar
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 24-12-2014 18:37 ]
Weet je dat zeker? Oke, SR4 is echt een love it or hate it game maar ik vind em geweldig. Had op de vorige sale de GOTC editie gekocht en heb ~2 weken alleen die game gespeeld.Xtuv schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:27:
[...]
Dat verklaard een hoopDan is het wel een mooi compleet pack voor die prijs.
Twijfelde zelf nog over SR4 Complete, maar laat 'm toch liggen.. Merk toch dat ik oudere sandbox games niet meer erg boeiend vind, heb GTA IV op de Xbox 360 uitgespeeld, dat blijft dan toch de benchmark - ook al is SR4 totaal niet te vergelijken qua setting - I know!
De humor staat mij juist wel aan. Daarom twijfel ik dus ookguReMcO schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:40:
[...]
Weet je dat zeker? Oke, SR4 is echt een love it or hate it game maar ik vind em geweldig. Had op de vorige sale de GOTC editie gekocht en heb ~2 weken alleen die game gespeeld.Maar als de humor je niet kan bekoren dan zou ik em niet halen want de game is compleet gestoord en als je dat niks vind blijft er weinig reden om te spelen over.
Je bent gewoon zwaar overpowered. Als je op normal speelt en wat kan richten/powers gebruiken dan heb je niks te vrezen van wie of wat dan ook. Je krijgt trouwens ook beschikking over een robot/powerarmor.Xtuv schreef op woensdag 24 december 2014 @ 18:44:
[...]
De humor staat mij juist wel aan. Daarom twijfel ik dus ookDe superpowers (rennen) lijken alleen weer een beetje too much, auto's zijn compleet overbodig geworden voor zover ik kan zien - terwijl die enorme monster trucks etc juist cool zijn. Anyway, het is ook vooral een kwestie van teveel games en te weinig tijd om te spelen. Ik pik 'm wellicht nog wel een keer ergens op.
- The evil within -66%
- Farcry 4 -20%
- Plague Inc -33%
- Lords of the the Fallen -60%
- Ultra Street Fighter IV -40%
- Gauntlet -50%
- Terraria -80%
- Xcom Enemy Unknown -75%
- Life is Feudal: Your Own -33%
[ Voor 54% gewijzigd door eltweako op 24-12-2014 19:03 ]
Sowieso heb ik niet echt een idee wat ik nog zou willen hebben, binnenkort komt DLC uit voor Assetto Corsa en begin volgend jaar komt als het goed is RCT4 uit en die wil ik ook 100% zeker hebben.
Enige probleem is dat ik op het moment niet echt krap bij kas zit en ik dus eigenlijk zoiets heb van: fuck it, koop wat je wil. Van de andere kant heb ik 69 games nog niet gespeeld, en dat is best erg, zeker omdat daar ook bijv. SR4 GotC bijzit.
Heb ik allebei alanandus schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:26:
Terraria en XCOM zijn hele leuke spellen (en goede aanbiedingen ook)

Allebei nog niet gespeeld
Het kriebelt heel erg om dit spel te kopen na het zien van wat filmpjes en screenshots.
Hij klopt echt.GluonC schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:47:
Maar verwachten jullie dat het spel nog goedkoper zal worden met de sale's?

De complete pack met Enemy Within voor €7,49 is wel een erg goede deal. Lijkt bijna een fout, want Enemy Within is los €8,24 (67%)...Skyaero schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:36:
Mbt XCOM: koop de package met de expansion 'Enemy Within'. Maakt het spel zoveel beter. En voor de mensen die dit spel heben uitgespeeld: The Long War mod is een aanrader.
Ook maar gekocht vanwege de goede scores. Wat een frustrerend spel zeg, tijdens de tutorial al 5x doodgegaananandus schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:15:
Edit:
Hey, Spelunky in de aanbiedingScratch that

Same here, sale valt beetje tegen voor mij, maar dan...wat zou ik willen?kuusj98 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:23:
Weer niet echt iets waarvan ik zeg: wow!
Sowieso heb ik niet echt een idee wat ik nog zou willen hebben*snip*
Geen idee, misschien als contrast community choice word, maar dat spel verwacht ik nog wel in een humble bundle of via ps plus of games with gold (hell daar heb ik hem vrijwel zeker al, maar nog geen next gen console om op te spelen
Maar probleem zit niet in de sale, meer in mijn smaak de meeste grote games trekken me niet zo erg.
Het 'probleem' van geld over heb ik ook niet echt, meer het andere kant van het spectrum

Maar toch blijf ik het erg leuk vinden om na 1900 te kijken, en ook om de salebox te kijken, komen toch altijd titels voorbij die ik niet of nauwelijks kende.
Ook ik mis de developper packs, nooit gekocht, maar erg vaak 'gehovered' boven buy
Desondanks blijf ik het leuk vinden om te kijken wat er dagelijk voorbij komt
10 second ninja DONE
Lees alsjeblieft de openingspost van dit topic, daar staat alle informatie die je nodig hebtGluonC schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:47:
Maar verwachten jullie dat het spel nog goedkoper zal worden met de sale's?
Far Cry 4 staat nog op mijn wishlist, maar dit wil ik geen goede prijs noemen. Ik wacht wel op een leuke sale volgend jaar. Ik ben al niet enthousiast om Ubisoft geld te geven, na dat rampjaar wat zij achter de rug hebben.
The Walking Dead Season 1 + 2
Bully
Het spel is natuurlijk pas een maandje uit, dus dat was te verwachten.Avioto schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:29:
[...]
Far Cry 4 staat nog op mijn wishlist, maar dit wil ik geen goede prijs noemen.
(Al is er bij Gamesrocket 29% korting, dus daar ben je beter af
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 24-12-2014 21:41 ]

Er zijn natuurlijk ook nog de alternatieve keystores...Avioto schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:29:
Far Cry 4 staat nog op mijn wishlist, maar dit wil ik geen goede prijs noemen. Ik wacht wel op een leuke sale volgend jaar. Ik ben al niet enthousiast om Ubisoft geld te geven, na dat rampjaar wat zij achter de rug hebben.
o.a. http://www.g2play.net/far-cry-4
Prijzen vergelijken: http://www.dlcompare.com/...far-cry-4-key-retail-1257
Nog niks gekocht hier. Toch een voordeel van al veel games hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Tweaker36 op 24-12-2014 21:54 ]