Steam Holiday Sales topic

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En hier de prijzen van legale resellers: Isthereanydeal.com :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:21
Zit toevallig op Amazon te kijken, daar staat Far Cry 4 nu voor 24 GBP (PC Download).
Geleverd door Amazon zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 25-12-2014 10:28 . Reden: geen referral linkjes ]

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Encore Sale bij Green Man Gaming

Met deze code krijg je 25% extra korting op veel aankopen (werkt niet met preorders)

25HAPP-YXMASF-ROMGMG

Sleeping Dogs Definitive Edition komt dan op 7.65.
Banner Saga 3.75
Gauntlet 7,50 ipv 9,99 bij steam.

Niet alles is goedkoper.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 21:21

BLACKfm

o_O

Een 'deal' op steam die nog steeds meer dan 40 euro is en dan toch kopen is dief zijn van je eigen portemonnee. Vind Far Cry 4 helemaal geen goede deal voor alsnog 48 euro. Dat het een basis heeft van 60 euro vind ik ook erg triest, net als de COD games die ook nooit goedkoper worden.

Mag het spel net uit zijn, maar de prijs is absurd. Lijken wel console prijzen, daar is 60 euro bijna goedkoop op de release :+.

Kan al wel meer dan een jaar geleden zijn dat ik een (recent) spel heb gedownload, maar Far Cry 4 was gewoon niet voor een fatsoenlijke prijs te krijgen.

Ik ga deze dagen toch liever voor de 'euro knallers'. Magicite is misschien nog wel de duurste aankoop tot nu toe, maar ik vind het nu al een geweldig spel gezien ik niet eens voorbij level 3 kom :P.

Verder tot nu toe op de kop getikt:

- Batman Arkham Origins (nog niet gespeeld)
- Sid Meier's Civilization: Beyond Earth (ok, duurste spel, 2 dagen gespeeld, nu spijt van aankoop)
- Bulletstorm (nog niet gespeeld)
- Septerra Core (gekocht vanwege nostalgische waarde, vroeger gespeeld)
- Shadow Warrior (eerste level gespeeld, wellicht leuk voor de verveelde uurtjes)
- 3DMark Advanced (Benchmark tool, 5 euro, kon ik niet laten liggen)
- Papers, Please ( 2 in game dagen gespeeld, mijn aandacht nog niet getrokken)
- Magicite ( hier ga ik nog wel wat tijd mee doorbrengen)
- ORION: Prelude ( ach, voor 50 cent 8)7 )
- Ziggurat (leuk spel, beetje Hexen (msdos) en Unreal Tournament achtige dungeon crawler)

En er zullen er vast nog wel wat volgen. Onder aan de streep wordt het vast 20 spellen kopen, 10 spelen en 2 ken ik na een maand nog benoemen hoe de gameplay gaat :).

Litebit.eu voorraad check :).

Anoniem: 172410

Ik heb Super Hexagon nog even op de kop getikt, maar wat is dat waanzinnig onmogelijk :D

• Sempy
  • Laatst online: 00:25
PirE schreef op donderdag 25 december 2014 @ 01:07:
Encore Sale bij Green Man Gaming

Met deze code krijg je 25% extra korting op veel aankopen (werkt niet met preorders)

25HAPP-YXMASF-ROMGMG

Sleeping Dogs Definitive Edition komt dan op 7.65.
Banner Saga 3.75
Gauntlet 7,50 ipv 9,99 bij steam.

Niet alles is goedkoper.
Bedankt voor de tip, net gekocht:

Banner Saga 3,75
MouseCraft 3,90
The Book of Unwritten Tales Complete Bundle - 3,00 (incl Critter Chronicles)

Weer een stukje van mijn wishlist ingelost voor iets meer dan een tientje. :)

Gratis game die ik erbij kreeg als kerstcadeau is Victim of Xen.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Super Meat Boy voor 70 cent is echt wel zo'n beetje de beste deal die ik tot nu toe voorbij heb zien komen. Ook Mirror's Edge zou ik iedereen aanraden voor die 2 euro, apart spel.

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Xtuv schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:03:
[...]

De complete pack met Enemy Within voor €7,49 is wel een erg goede deal. Lijkt bijna een fout, want Enemy Within is los €8,24 (67%)...
Deze 'fout' is dit najaar al zeker twee keer voorbij gekomen (midweek sale en autumn sale). Package deal gewoon kopen dus. Hele goede value voor money! Good Luck Commander! 8)

Anoniem: 32279

GluonC schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:18:
Heb The Forest dan toch maar gekocht. Verwacht zelf ook niet dat het spel nog goedkoper gaat worden. Is ook nog in ontwikkeling dus ik mag niet klagen voor €13 :)
heb hem hier ook, alleen als ik door die mannetjes gepakt wordt gooien ze mij in een grot, maar dan val ik in een gat en heb ik een bug en blijf ik vallen en wordt het eiland een klein bolletje...

Het probleem is dat die mannetjes mij elke keer pakken. Ik moet dus even zien hoe ik dat oplos of hopen dat de bug bij de volgende update over 3 weken is opgelost, ik zit namelijk nu even vast :P

Wel een tof spel, soort Lost, ben gek op survival games.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 25-12-2014 10:00 ]

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:53

KipCurreh

Nightcrawler

Skyaero schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:56:
[...]

Deze 'fout' is dit najaar al zeker twee keer voorbij gekomen (midweek sale en autumn sale). Package deal gewoon kopen dus. Hele goede value voor money! Good Luck Commander! 8)
ah crap gister de 'gewone' versie gekocht in een opwelling... Had ik beter even verder gekeken... Nu ja zal wel eerst zien of de game iets voor mij is 8)

Verder nog super meat boy cadeau gedaan aan een paar friends, 70 cent is echt niks voor deze vrijwel geniale game _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• anandus
  • Niet online
Super Meat Boy is echt geweldig.
Pro-tip: Koop ook wat extra controllers en tv's, want het spel is zo moeilijk dat je uit frustratie je controller door je tv gaat gooien, geheid :P

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
Fid3lity schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:21:
Super Meat Boy voor 70 cent is echt wel zo'n beetje de beste deal die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.
Die 0,69 was precies wat ik nog in mijn wallet had. Meteen maar meegepakt. Mooie deal voor een flinke dosis frustratie. :P

Ook Trine Complete trouwens, ziet er erg mooi uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Tackleberry op 25-12-2014 14:18 ]

• Xtuv
Skyaero schreef op donderdag 25 december 2014 @ 09:56:
[...]

Wel jammer als je de game al hebt..
Zoals ik. Enemy Within wil ik er wel bij, dus een losse aanbieding die de moeite waard is zou mooi zijn... Als je m nog niet hebt zeker een aanrader. Erg gaaf spel!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:34
Jezus, planetary annihalation is echt heel cheap nu zeg! Must buy voor als je van Supreme Commander of uberhaubt van RTS games houd!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Twijfel, twijfel, twijfel...

Grid Autosport lijkt me wel leuk, maar er zijn ook weer een stuk of 10 DLC pakketten die ik niet wil aanschaffen. Ben bang dat ik dan wel veel mis. Train Fever vind ik niet zoveel aan, kun je veel beter Open TTD of andere managers gebruiken. Contagion ken ik niet, Democracy 3 heb ik (inc. DLC. Is wel leuk maar gaat echt snel vervelen). FM2015 hoef ik niet, zeker niet voor 34 euro. CoD ga ik niet eens over beginnen. Lego games zijn wel leuk maar te duur. South Park kijk ik niet en ben bang dat ik daardoor het spel niet snap.

Misschien koop ik TDU2 wel, puur om nostalgische redenen :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:32
Bij Grid games zit de helft idd jammer genoeg in de dlc's....

South Park en the Hobbit aan het downloaden, nu nog gewoon wachten op een ck2 sale en we zijn gereed voor 2015

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 10:39
Startpost is weer bijgewerkt

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:07
Skyaero schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:36:
Mbt XCOM: koop de package met de expansion 'Enemy Within'. Maakt het spel zoveel beter. En voor de mensen die dit spel heben uitgespeeld: The Long War mod is een aanrader.
Thanks voor de tip... Twijfelde nog of ik deze aanbieding zou kopen, nav jje opmerking besloten te doen.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
AntiChrist7 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 20:05:
Bij Grid games zit de helft idd jammer genoeg in de dlc's....
Toch vind ik het de prijs wel waard. Er zit meer dan genoeg content in de game zonder DLC (vind ik).

Steam/XBL: Avioto

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:35

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik moet zeggen dat ik deze sale minder spannend vind. Mogelijk doordat er geen spelelement is en er slechts een keer per dag gestemd kan worden :/

Inmiddels wel een paar kleine aankopen gedaan (ik probeer altijd voor <10eu op te pikken). Ik twijfel op dit moment of ik Lords of the Fallen wil kopen. Dark Souls vind ik een vermakelijk spel, maar een makkelijkere versie is ook wel een keer prettig...(nog 20u in de sale, maar komt vast wel weer terug de komende week....of de volgende sale :P )

• 2green
Is borderlands 2 nog de moeite waard, ook als multiplayer?

Overweeg deze in een deal of de laatste wintersale dag te kopen.

lang geen pc games gespeeld, dus er valt veel te halen voor mij en recent een nieuwe highend game pc aangeschaft... Fun days :).

Nog wintersale suggesties voor iemand die 3 jaar geen games heefd gekocht?

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik kan geen betalingen doen op het moment in steam. iemand anders ook problemen?

• Sumerechny

Sumerechny

2green schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:54:
Is borderlands 2 nog de moeite waard, ook als multiplayer?

Overweeg deze in een deal of de laatste wintersale dag te kopen.

lang geen pc games gespeeld, dus er valt veel te halen voor mij en recent een nieuwe highend game pc aangeschaft... Fun days :).

Nog wintersale suggesties voor iemand die 3 jaar geen games heefd gekocht?
BL2 heb ik me zo'n 130u (?) mee vermaakt. 3x een coöp game gespeeld met een vriend van me (en achievements zitten hunten O-) )

Suggesties genoeg, de vraag is wat je leuk vind ;)

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
Avioto schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:27:
[...]

Toch vind ik het de prijs wel waard. Er zit meer dan genoeg content in de game zonder DLC (vind ik).
De DLC heeft voornamelijk extra auto's en kampioenschappen. In totaal zitten er maar twee extra tracks in (Donington en Silverstone) met in totaal 10 routes. Als er meer tracks bij zouden zitten had ik het interessanter gevonden. Nu wacht ik wel tot de season pass een keer -75% is. Voorlopig biedt het spel an sich me nog voldoende.

• 2green
Sumerechny schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:58:
[...]

BL2 heb ik me zo'n 130u (?) mee vermaakt. 3x een coöp game gespeeld met een vriend van me (en achievements zitten hunten O-) )

Suggesties genoeg, de vraag is wat je leuk vind ;)
130u vermaak klinkt als een goede deal voor de vraagprijs. Coop was niet zo bijzonder? Zit net de review te lezen van bl2 op tweakers trouwens.

Zoek vooral online multiplayer games, denk dat ik vooral fps leuk vindt.

• 2green
Flghter1982 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:57:
ik kan geen betalingen doen op het moment in steam. iemand anders ook problemen?
De gehele steamstore lag er zelfs uit rond 20.00, gewoon even wachten dan werkt het wel weer.

• Sumerechny

Sumerechny

2green schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:09:
[...]

130u vermaak klinkt als een goede deal voor de vraagprijs. Coop was niet zo bijzonder? Zit net de review te lezen van bl2 op tweakers trouwens.

Vrijwel alle tijd zat in coop, heb de game 3x uitgespeeld op die manier (incl DLC en 2 verschillende classes). PvP multiplayer is er niet.
2green schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:11:
[...]

De gehele steamstore lag er zelfs uit rond 20.00, gewoon even wachten dan werkt het wel weer.
Ik heb mn aankopen direct kunnen doen om 21u. Geen iDEAL storing?

[ Voor 22% gewijzigd door Sumerechny op 25-12-2014 23:18 ]

• Avioto
2green schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:09:
[...]
Dan zijn mijn suggesties: Planetside 2 (gratis), Counterstrike: GO, Insurgency, Red Orchestra 2/Rising Storm, Depth en Natural Selection 2.

En de Call of Duty's en Battlefields kunnen ook vermakelijk zijn :P

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
op het moment kan ik niet eens steamfunds toevoegen aan me wallet. niet via ideal or paypal

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:00

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb zojuist gewoon een aankoop kunnen doen, via credit card.

Ik heb Alien Isolation en The vanishing of Ethan Carter gekocht, en ben nog van plan wat kleine goedkope indie games erbij te pakken op het eind. Maar zojuist een beetje vreemde aankoop gedaan: Sonar X3. M'n eerste DAW, en m'n eerste non-game softare op Steam. Voor € 44,- leek me 't een leuke instap in muziek productie, ik ben benieuwd.

Make lovecraft not warcraft.

• 2green
Sumerechny schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:16:
[...]

Vrijwel alle tijd zat in coop, heb de game 3x uitgespeeld op die manier (incl DLC en 2 verschillende classes). PvP multiplayer is er niet.

[...]

Okay, wilde hem vooral coop spelen, dus klinkt top. Wacht nog even de aanbiedingen af, maar koop hem nu zeker de sale ronde.

• 2green
Avioto schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:20:
[...]

Dan zijn mijn suggesties: Planetside 2 (gratis), Counterstrike: GO, Insurgency, Red Orchestra 2/Rising Storm, Depth en Natural Selection 2.

En de Call of Duty's en Battlefields kunnen ook vermakelijk zijn :P
Thanks, ik ga je lijstje even af in de store. Counteratrike go had ik al, staat gepland voor komende week spelen, even geleden vooruitlopend op mijn gamepc aanschaf alle valve games in een aanbieding gekocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:31
Toch nog even Need For Speed:Hot Pursuit aangeschaft, voor die €3 kon ik hem niet laten liggen.
De serial die er bij zit kun je overigens ook op origin activeren, heb je meteen 2 exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Nog even offtopic:
2green schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:58:
[...]

Thanks, ik ga je lijstje even af in de store. Counteratrike go had ik al, staat gepland voor komende week spelen, even geleden vooruitlopend op mijn gamepc aanschaf alle valve games in een aanbieding gekocht :).
Wel goede suggesties idd, ik wil Titanfall nog in de mix gooien. Voor mij dé multiplayer FPS van het jaar, de snelheid vind ik erg tof. (maar smaken verschillen :o )
eltweako schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:43:
Toch nog even Need For Speed:Hot Pursuit aangeschaft, voor die €3 kon ik hem niet laten liggen.
De serial die er bij zit kun je overigens ook op origin activeren, heb je meteen 2 exemplaren.
haha, geweldig. Je zou hem dus kunnen doorspelen naar een viriend oid? Heb je hem voor 1.50 O-) .

Ontopic: Zijn er (Dark Souls) mensen die ervaring hebben met Lords of the Fallen? Ik twijfel hem nog steeds te kopen.. O-) . Het is natuurlijk makkelijker dan DS, dat is juist wel een keer lekker. Ik twijfel alleen omdat ik allemaal dingen lees over bugs :/

[ Voor 20% gewijzigd door Sumerechny op 26-12-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 08:47
Ik ben zelf aan het twijfelen om Verdun (WWI game) en Next car game te halen. Zouden die nog goedkoper komen in de sale of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
glennvho schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:10:
Ik ben zelf aan het twijfelen om Verdun (WWI game) en Next car game te halen. Zouden die nog goedkoper komen in de sale of niet?
Bekijk het schema wat hier al een paar keer gepost is, als het een daily of flash sale is zoals Verdun nu, is dat de laagste prijs in de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Ik heb vanochtend om 7:15 de startpost ververst, maar blijkbaar waren de kortingsprijzen van de New Deals nog niet ververst, want nu is de korting nog wat hoger. Steam is een beetje traag met de prijzen aanpassen. De startpost heb ik in ieder geval weer aangepast.

En ja, als een game nu een Featured Deal of New Deal is dan wordt deze game niet meer goedkoper tijdens deze sale.

[ Voor 14% gewijzigd door -Moondust- op 26-12-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
-Moondust- & Avioto, dank voor het bijhouden van het topic, trouwens! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
anandus schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:49:
offtopic:
-Moondust- & Avioto, dank voor het bijhouden van het topic, trouwens! _o_
Graag gedaan. :-)

Ik zie trouwens zojuist dat met CoD Advanced Warfare in de aanbieding ook de voorgaande delen in de aanbieding zijn. Ik zit zelf nog te azen op Modern Warfare 2 en 3. Ik neem aan dat die niet goedkoper meer gaan worden, ondanks dat ze officieel niet onder de Featured Deals vallen. De korting van 50% is ook niet schokkend voor een spel dat al een paar jaar oud is. Bij 75% korting is het een nobrainer, nu twijfel ik. Er staat overigens wel Daily Deal op de pagina's van Modern Warfare 2 en 3. Weet iemand hoe het zit met dit soort side discounts?

[ Voor 7% gewijzigd door -Moondust- op 26-12-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Het hoort bij de daily deal dus het word niet goedkoper als dit. CoD games komen nooit onder de 10 euro in sales vanwege de hoge normale prijs. Modern Warfare 2 is volgens mij nog nooit zo goedkoop geweest.

Ghosts is ook opvallend goedkoop trouwens.

Graag gedaan anandus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
MW2 en MW3 zijn elders goedkoper te krijgen (b.v. g2play.net), maar sommige DLC is met € 6,99 nergens goedkoper te vinden. Met name de co-op maps van MW3 vind ik interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Tackleberry schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:18:
[...]

Die 0,69 was precies wat ik nog in mijn wallet had. Meteen maar meegepakt. Mooie deal voor een flinke dosis frustratie. :P

Ook Trine Complete trouwens, ziet er erg mooi uit.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
En de nieuwe sales zijn er. Ik heb goede verhalen gehoord over Brothers: a tale of two sons.
Sinds een paar dagen heb ik een controller (must-have voor dit spel) voor de PC, dus die ging direct het winkelmandje in.

Voor wie het nog niet heeft: Banished, FTL en Kerbal Space Programs zijn aanraders

Ik wil zelf eigenlijk CS:GO, maar 50% is te weinig. Dat spel is wel eens voor 3 euro aangeboden.

Hoewel ik het gevoel heb dat het geen super sale is, toch al 9 games (+/- 30 euro) opgepikt. Er staan er nog 4 (indie games) op het lijstje met een totale waarde van 5 euro. Misschien dat er nog 1 in een flash of community sale komt, anders koop ik deze op 1 januari. Al met al toch best wel een goede sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:29
in de eerste paar minuten was de complete cs pack met 82% korting voor €5. Had al in winkelmand gezet maar moest mijn reader halen en toen ik terug was, was de prijs alweer omhoog gegaan. is nu met 66% korting voor €9,51. De vraag blijft dan of je de oudere versies wel gaat spelen en dat het niet zonder is om alles zo te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Tjah ik vind alleen Counterstrike: GO al dat geld waard :P

Over Brothers hoef je niet na te denken voor deze prijs, prachtgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Het is vooral DLC wat ik tot nu toe koop deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 19:46
Nog geen €1,50 voor Brothers A Tale of Two Sons is geen geld, spel is misschien wat aan de korte kant en de besturing is ... wennen. Anno 2070 heeft ook geen onaardige prijs alleen zo jammer dat het met U-PLAY komt :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-06 17:51

Ryada

She/Her

Skyaero schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:19:
En de nieuwe sales zijn er. Ik heb goede verhalen gehoord over Brothers: a tale of two sons.
Sinds een paar dagen heb ik een controller (must-have voor dit spel) voor de PC, dus die ging direct het winkelmandje in.

Voor wie het nog niet heeft: Banished, FTL en Kerbal Space Programs zijn aanraders

Ik wil zelf eigenlijk CS:GO, maar 50% is te weinig. Dat spel is wel eens voor 3 euro aangeboden.

Hoewel ik het gevoel heb dat het geen super sale is, toch al 9 games (+/- 30 euro) opgepikt. Er staan er nog 4 (indie games) op het lijstje met een totale waarde van 5 euro. Misschien dat er nog 1 in een flash of community sale komt, anders koop ik deze op 1 januari. Al met al toch best wel een goede sale.
Cs GO zal niet meer voor 3 euro aangeboden worden.
Valve heeft toegegeven dat zulke sales voor een te groote increase in hackers zorgt waardoor ze hebben gezegd dat ze niet meer super grote sales op CS GO zullen gaan geven.
(bron kan ik helaas niet meer vinden maar ik had dit laatst ergens gelezen)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:54
wambamNL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 22:04:
[...]

Cs GO zal niet meer voor 3 euro aangeboden worden.
Valve heeft toegegeven dat zulke sales voor een te groote increase in hackers zorgt waardoor ze hebben gezegd dat ze niet meer super grote sales op CS GO zullen gaan geven.
En ze gaven hem gratis weg als je gems maakte en iets deed op de market.
1ste dag van de sale (plus wat extra dagen. Gabe mag niet meer liegen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32
Ik zag dat Metal Gear Solid: Ground Zeroes 16,99 euro was in de Steam sale. Het lijkt me een leuke game en ik dacht 16,99 euro is wel netjes ook al is de game kort. Toch ook maar even gekeken wat de game bij keyshops kost en ik heb hem nu voor 12,42 euro bij Fast2Play gekocht. Was niet het aller goedkoopste adres maar het is de shop waar ik het meeste vertrouwen in heb omdat ik daar al een aantal keer games gekocht heb en altijd direct de code in mijn mailbox kreeg en altijd keys ontvangen heb die goed werkten. Maar zijn deze sales dan niet een beetje achterhaald? Of zitten er toch nog redelijk wat goeie deals tussen?

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robolokotobo schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 23:15:
Maar zijn deze sales dan niet een beetje achterhaald? Of zitten er toch nog redelijk wat goeie deals tussen?
Ik vind een spel kopen bij Steam toch wel iets anders dan bij één of andere tweederangs keysite, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 18:43

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Maar zijn deze sales dan niet een beetje achterhaald? Of zitten er toch nog redelijk wat goeie deals tussen?
Soms is steam zelf de goedkoopste, en ieder jaar zijn er weer nieuwe "beginnende" gamers die nog geen uitgebreide steam collectie hebben. Het zal dus veel afhangen van de speler zelf of een deal goed is.

Het is natuurlijk wel vreemd en jammer dat steam er 3 markten op na houdt (US - EU en "de rest") waarbij de prijzen over het algemeen bij ons in EU het hoogste liggen. Dat creëert vanzelf ruimte voor bedrijven in de andere 2 zones die zo winst kunnen afstropen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...] en altijd direct de code in mijn mailbox kreeg en altijd keys ontvangen heb die goed werkten. Maar zijn deze sales dan niet een beetje achterhaald?
Tja, ik kan een iPhone ook goedkoper "van de vrachtwagen gevallen" op de Zwarte Markt in Beverwijk kopen, maar dat betekent niet dat telefoonwinkels achterhaald zijn ;)

Daarnaast zijn er vaak prima deals. Alles dat ik tijdens deze sale, en meestal bij Steam sales, koop is met 75% korting of meer.
Ik denk dat ik deze sale minder dan 20 euro heb uitgegeven en heb best wat heb gekocht :)
(Mijn lijstje komt wel aan het einde van de sale, maar ik heb toch al een stuk of 7 spellen ofzo gekocht?)
rockhopper schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 23:21:
[...]
Het is natuurlijk wel vreemd en jammer dat steam er 3 markten op na houdt (US - EU en "de rest") waarbij de prijzen over het algemeen bij ons in EU het hoogste liggen.
Onthoud wel dat de prijzen in de VS exclusief BTW zijn, dat werkt daar anders dan hier.

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 26-12-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nappa
  • Laatst online: 13-06 00:07

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Vooralsnog alleen Scoregasm gekocht voor €1,49, een geinige twin stick shooter. Hier en daar komt wel wat leuks voorbij verder, maar dat laat ik gezien m'n backlog eerst maar even liggen 8) .

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
wambamNL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 22:04:
Dit artikel bedoel je denk ik: http://www.pcgamer.com/why-a-csgo-sale-hurts-csgo/
Maar zijn deze sales dan niet een beetje achterhaald?
Na 2 keer een gestolen key gekocht te hebben, hou ik het gewoon bij Steam, GMG en Gamergate. Ik koop af en toe nog Origin keys bij G2play, maar daar laat ik het bij.

Pas verkocht CJS-cdkeys nog gestolen Humble Bundle keys van War for the Overworld: https://forum.subterranea...duplicate-steam-key.6075/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb ook een keer een gestolen CD key gekocht op ik meen eBay. Ze hebben toen mijn account gebanned zonder berichtgeving. Achteraf bleek die game te zijn gekocht met een gestolen creditcard. Na een x aantal tijd kon ik weer inloggen op die account, maar al mijn games waren weg, ook degene die gewoon uit de winkel of store kwamen... Gebeurt dit nog steeds op die manier? Vind ik namelijk wel erg cru, zeker gezien ik nu bijna 300 games heb op Steam...

Ontopic, schade tot nu toe:

GRID autosport: 10eu
Dark Messiah of Might and Magic: 1,24eu
Primal Carnage: Extinction: 3eu (niet v/d sale)
Toki Tori: 0,49eu

O, en CS:GO is de enige game waar ik 250+ uren in heb zitten, is die 5eu zeker waard naar mijn mening.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
[b][message=43467990,noline]
Wel goede suggesties idd, ik wil Titanfall nog in de mix gooien. Voor mij dé multiplayer FPS van het jaar, de snelheid vind ik erg tof. (maar smaken verschillen :o )
Titanfall zie ik niet op steam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
Garry`s mod ook gekocht in de dailly deal voor 2,50, leek me een goede deal en vermakelijk.

[ Voor 57% gewijzigd door 2green op 27-12-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Brothers A Tale of Two Sons is een echte aanrader, zeker voor €1,50 :)

Twijfel zelf over Banished, wordt niet meer goedkoper, en heb op wonderbaarlijke wijze ineens een 25% korting coupon voor Banished in mn inventory. Kost me dus €5,- momenteel.
Heeft iemand ervaring met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 19:31
Koennnnnn schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:56:

Twijfel zelf over Banished, wordt niet meer goedkoper, en heb op wonderbaarlijke wijze ineens een 25% korting coupon voor Banished in mn inventory. Kost me dus €5,- momenteel.
knap maar moeilijk spel, als je graag steden bouwt en onderhoudt zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-05 08:31

Banished is zeker wel leuk, maar ook moeilijk. Het voelt af en toe alsof het enige doel van het spel is om je te frustreren als al je mensjes weer eens dood gaan ;) Wel leuk voor een uitdaging, maar ik hou zelf wel van de mega steden en uitbreiding van je rijk zoals in Anno en zo is banished juist niet.

Zit daarom nog te twijfelen of ik Anno 1404 nog ga aanschaffen. Heb al flink wat uurtjes in 2070 gestoken, maar de setting van 1404 spreekt me wel aan en om de prijs hoef ik het niet te laten..

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik twijfel nog over Anno 2070, vooral vanwege de extra DRM die erop zit.

Anno 1404 is heel erg leuk, trouwens :) (voor €3,74 heb je ook de uitbreiding erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
2green schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:50:
[...]

Titanfall en Battlefield (vanaf deel 3) staan op Origin ;)

Battlefield Bad Company 2 staat wel op Steam en is nu maar 5 euro. Is ook een aanrader! Heeft nog een actieve community :)

[ Voor 22% gewijzigd door Avioto op 27-12-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
Law0070 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:06:
[...]
knap maar moeilijk spel, als je graag steden bouwt en onderhoudt zeker een aanrader
DaMei schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:12:
[...]

Banished is zeker wel leuk, maar ook moeilijk. Het voelt af en toe alsof het enige doel van het spel is om je te frustreren als al je mensjes weer eens dood gaan ;) Wel leuk voor een uitdaging, maar ik hou zelf wel van de mega steden en uitbreiding van je rijk zoals in Anno en zo is banished juist niet.

Zit daarom nog te twijfelen of ik Anno 1404 nog ga aanschaffen. Heb al flink wat uurtjes in 2070 gestoken, maar de setting van 1404 spreekt me wel aan en om de prijs hoef ik het niet te laten..
Hmm,oké. Speel eigenlijk nooit van dit soort spellen, maar ga Banished waarschijnlijk wel proberen. Gezien de prijs kan ik de gok wel wagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-05 08:31
anandus schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:18:
Ik twijfel nog over Anno 2070, vooral vanwege de extra DRM die erop zit.

Anno 1404 is heel erg leuk, trouwens :) (voor €3,74 heb je ook de uitbreiding erbij)
Ik heb zelf nooit last van de DRM, maar ik hoor ook veel verhalen van mensen die alleen maar gedoe er van hebben. Blijft toch persoonlijk denk ik. En het is ook maar net hoe erg je je aan Uplay stoort, ikzelf heb er weinig problemen mee en heb bijna nooit downtime dus als het een keer gebeurt flip ik niet meteen de pan uit, maar sommige mensen wel ;)

Het spel zelf vind ik geweldig, lekker steden uitbouwen, dingen researchen, grondstoffen delven en productie chains opzetten :D Blijft toch altijd wel leuk om een goede balans tussen alles te vinden, maar die drm die blijft natuurlijk...

Hmm nu ik dit zo typ, ga ik denk ik toch maar anno 1404 nog even kopen :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 08:37

Korting op korting werkt helaas niet, was het maar zo'n feest :)
(lees: mij is het nooit gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koennnnnn
iamzero456 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:29:
[...]

Korting op korting werkt helaas niet, was het maar zo'n feest :)
(lees: mij is het nooit gelukt)
Dacht ik ook, maar de korting gaat er bij mij wel van af. Tenminste, zo staat het in de Cart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Ik zag dat Metal Gear Solid: Ground Zeroes 16,99 euro was in de Steam sale. Het lijkt me een leuke game en ik dacht 16,99 euro is wel netjes ook al is de game kort.
Ik heb hem vorige week voor €13,39 gekocht toen het een dagdeal was, misschien komt hij nog een keer voorbij als flash sale of encore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Fijn, Prison Architect en Total War serie sale gemist. Zouden die met 75 a 80 % nog terugkomen? Wat heb ik wel

- Grid 2 6,24
- Star Wars kotor 3,39
- Super meat boy 0,69
- Gemini rue 2,39
- papers please 2,24 (geweldig!)

Totaal 15 euro, mag niet klagen :-)

Ik zie dat Gamersgate ook mooie aanbiedingen heeft en Steam keys verkoopt. Is die tok legit?

[ Voor 15% gewijzigd door Ronwiel op 27-12-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-06 12:55
Ja volledig legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
Avioto schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:22:
[...]

Titanfall en Battlefield (vanaf deel 3) staan op Origin ;)

Battlefield Bad Company 2 staat wel op Steam en is nu maar 5 euro. Is ook een aanrader! Heeft nog een actieve community :)
Ow, vandaar thanks! Merk net dat ik zeer waarschijnlijk verslaafd raak aan counterstrike go, dus vanaf nu wat critischer in mijn aankopen ;).

Heb een lichte voorkeur voor steam, maar zal ook eens kijken bij origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ronwiel schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:15:
Fijn, Prison Architect en Total War serie sale gemist. Zouden die met 75 a 80 % nog terugkomen? Wat heb ik wel

- Grid 2 6,24
- Star Wars kotor 3,39
- Super meat boy 0,69
- Gemini rue 2,39
- papers please 2,24 (geweldig!)

Totaal 15 euro, mag niet klagen :-)

Ik zie dat Gamersgate ook mooie aanbiedingen heeft en Steam keys verkoopt. Is die tok legit?
Rome 2 staat voor -75% op greenmangaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
Koennnnnn schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:30:
Dacht ik ook, maar de korting gaat er bij mij wel van af. Tenminste, zo staat het in de Cart :9
Nadat jij over die 25% korting voor Banished begon ging er een lichtje bij me aan en heb ik mijn coupons gecheckt. En jahoor, ik heb die coupon ook. Werkt prima icm de huidige korting van 60%. Wordt dan € 5,69, mooie prijs. Ben zelf ook niet zo van de building games, maar deze vind ik denk ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
AntiChrist7 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 15:02:
[...]

Rome 2 staat voor -75% op greenmangaming
Met 25HAPP-YXMASF-ROMGMG krijg je nog eens 25% extra, dus dan heb je ruim 80% discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ok, veilig bestellen bij Gamersgate dus. Overigens raar dat ze bij sommige games Windows only zetten terwijl op Steam zowel OSX als Windows wordt ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

2green schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:50:
[...]

Zoals reeds vermeld op Origin van EA. Je kan het 2 (?) dagen gratis spelen via gametime van Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Het updaten van de sale gaat niet echt lekker vandaag? Fall Out New Vegas staat er (nog steeds) 2x in :?
Ik hoop dat 33% off Shovel Knight ook een foutje is, lijkt me leuk, maar nogal een lage korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 12:30
Ik zie ook geen stemming voor een volgende community choice...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

mercapto schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:17:
Ik zie ook geen stemming voor een volgende community choice...?
Die mis ik ook. Niet dat mijn keuze ooit wint ;) Ik check het vanavond nog wel een keer, maar met een eerste blik zie ik vandaag weinig wat ik nog wil.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ik wil Shovel Knight graag, maar ik wacht wel even totdat Valve wakker word. Straks is ie opeens -75% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Avioto schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:20:
Ik wil Shovel Knight graag, maar ik wacht wel even totdat Valve wakker word. Straks is ie opeens -75% :P
Ik vrees dat het zo blijft, is ook nooit goedkoper geweest dan 10 euro zo te zien. Ik wacht het wel even af, want ik verwacht dat er nog wel een update komt ivm 2x Fall Out... Krijgt wel enorm goede reviews. Ben er wel erg benieuwd naar.

Shadow Run Dragonfall is iig een mooie korting en staat op mijn Wishlist, dus die gaat er wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Xtuv schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:03:
[...]

Ik vrees dat het zo blijft, is ook nooit goedkoper geweest dan 10 euro zo te zien. Ik wacht het wel even af, want ik verwacht dat er nog wel een update komt ivm 2x Fall Out... Krijgt wel enorm goede reviews. Ben er wel erg benieuwd naar.

Shadow Run Dragonfall is iig een mooie korting en staat op mijn Wishlist, dus die gaat er wel komen.
Jep ik wacht even. Veel plezier met Dragonfall! Geweldige game :)

Je kan alle sales in de openingspost van dit topic zien, dus geen dubbele Fallout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Avioto schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:07:
[...]

Jep ik wacht even. Veel plezier met Dragonfall! Geweldige game :)
Ben benieuwd! Shadowrun Returns heb ik op de iPad staan, ook leuk, maar niet uitgespeeld.

Heeft ook enigszins met Wasteland 2 te maken - daar heb ik in een week of twee 71 uur in gestoken - terwijl ik helemaal geen hardcore gamer meer ben, die game heeft mij flink wat nachtrust gekost - Fantastisch spel dat het Fallout (1&2) gevoel weer helemaal terugbrengt. Mocht je into dat soort games zijn, kopen - game van het jaar wat mij betreft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Wasteland 2 zit nog in mijn backlog. Heb wel wat gespeeld en het voelt inderdaad als een vervolg op Fallout 2 :) Ik denk dat ik gewoon overnieuw ga beginnen. Als ik aan zulke games begin, wil ik ook echt alles doen. Je moet er wel wat tijd voor vrijmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Avioto schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:23:
Wasteland 2 zit nog in mijn backlog. Heb wel wat gespeeld en het voelt inderdaad als een vervolg op Fallout 2 :) Ik denk dat ik gewoon overnieuw ga beginnen. Als ik aan zulke games begin, wil ik ook echt alles doen. Je moet er wel wat tijd voor vrijmaken :P
Tip: lees je een klein beetje in over de characters die je onderweg tegenkomt en over het opbouwen van een team om mee te starten. De game geeft je daar helemaal geen houvast in, maar het is ontzettend belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Meh zelfs geen kleine korting op de nieuwe ck2 dlc, zelfs niet op de songs/faces...

En vier keer Clementine....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
Sumerechny schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 18:27:
[...]

Zoals reeds vermeld op Origin van EA. Je kan het 2 (?) dagen gratis spelen via gametime van Origin.
Goede tip, thanks. Ga ik zeker even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm toch nog een aankoop: King's Bounty Dark Side, ook al is het veel herhaling is het toch een must voor mij bij -75%. Had 'm bijna gemist door al dat gezeur bij de nieuwe dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
De New Deals van 07:00 zijn toegevoegd in de startpost.

Ik had Battlefield Bad Company + uitbreiding Vietnam nog niet, dus die gelijk aangeschaft. Schijnt de beste Battlefield game te zijn tot op heden. Althans, dat wordt veelvuldig geroepen. Voor 5 euro samen (basisgame + uitbreiding) is het een koopje.

[ Voor 69% gewijzigd door -Moondust- op 28-12-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 21-06 17:23
Zit heel erg te twijfelen over Banished, ben bang dat hij nog goedkoper gaat worden. Iemand input?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:09:
Zit heel erg te twijfelen over Banished, ben bang dat hij nog goedkoper gaat worden. Iemand input?
Zestig procent is al vrij fors, dus heel veel meer gaat er niet meer af. Hoeveel scheelt het dan in euro's? Een euro of twee?

Dan weet je vandaag een plak kaas minder op je brood en zit je weer goed :+
-Moondust- schreef op zondag 28 december 2014 @ 07:20:
Ik had Battlefield Bad Company + uitbreiding Vietnam nog niet, dus die gelijk aangeschaft. Schijnt de beste Battlefield game te zijn tot op heden. Althans, dat wordt veelvuldig geroepen. Voor 5 euro samen (basisgame + uitbreiding) is het een koopje.
Zit daar ook allemaal van die randmeuk bij die je moet installeren/online moet hebben/via je browser moet doen/weet-ik-het zoals bij BF4?

Ik vond dat zo'n deceptie, daar ga ik niet meer aan beginnen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 28-12-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:28

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 172410 schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:12:

Zit daar ook allemaal van die randmeuk bij die je moet installeren/online moet hebben/via je browser moet doen/weet-ik-het zoals bij BF4?

Ik vond dat zo'n deceptie, daar ga ik niet meer aan beginnen.
Je hebt een EA account nodig en ik denk dat je ook met de steam versie nog door een apart update schermpje moet, maar verder heb je alleen een ingame server browser.

En ik vind het persoonlijk leuker dan BF3 en 4 en mensen spelen het nog. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 28-12-2014 10:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:21:
Je hebt een EA account nodig en ik denk dat je ook met de steam versie nog door een apart update schermpje moet, maar verder heb je alleen een ingame server browser.

Ik speel eigenlijk uitsluitend campaign. Is dat een beetje de moeite waard? BF4 ziet er prachtig uit, maar puntje bij paaltje word je ontzettend aan het handje genomen en speel je eigenlijk vrij weinig. In de video's van BF2 ziet dat er beter uit, maar ik twijfel nog, gezien het toch meestal over online spelen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Net ff Thief gekocht. Videos en reviews zijn wel redelijk.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:28

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 172410 schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:44:
[...]

Ik speel eigenlijk uitsluitend campaign. Is dat een beetje de moeite waard? BF4 ziet er prachtig uit, maar puntje bij paaltje word je ontzettend aan het handje genomen en speel je eigenlijk vrij weinig. In de video's van BF2 ziet dat er beter uit, maar ik twijfel nog, gezien het toch meestal over online spelen gaat.
Beter dan BF4 in ieder geval, maar ook in BC2 is het niet de hoofdmoot. Ik zou het niet uitsluitend voor de SP kopen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
De singleplayer vind ik echt wel 2,49 waard hoor. Erg vermakelijke campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:44
Inderdaad, voor de prijs van een biertje is dat gewoon een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Misschien niet helemaal de plek hiervoor, maar Beyond Good and Evil is te koop op uPlay voor 1,25 (ipv Steam voor 3,-)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

Christiano007

Ich bin der champion

Gundogan schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:21:
[...]

Het zijn er helaas maar 2,5k die dit spelen online.

Advanced Warfare is nog maar 7/8 k spelers
Zelfs Black ops II heeft 6/7 k spelers

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Avioto schreef op zondag 28 december 2014 @ 12:15:
De singleplayer vind ik echt wel 2,49 waard hoor. Erg vermakelijke campaign :)
Ik weet nu al waarom het tien keer beter is dan BF4: skippable cutscenes en geen tien minuten film voor 30 seconden actie. Gewoon wat meer ouderwets mannetjes die om hoekjes vandaan komen, heerlijk.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste