Steam/XBL: Avioto
Heb tevens genoeg volle servers gezien, dus over te weinig spelers maak ik me niet druk.
aoe3 is momenteel trouwens niet af te rekenen, staat op 109 procent korting
http://store.steampowered.com/sub/50790/
Verder ben ik deze sales nog HEEL goed doorgekomen, alleen supermeatboy voor €0,70 en defy gravity voor €0,09 gekocht. Maar dat heb ik al haast terugverdient door het verkopen van de kaarten die je krijgt na het stemmen in de community choice
[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 28-12-2014 23:51 ]
Zucht..... zie de OP, het is een daily dus wordt niet meer goedkopermarkdm schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:28:
Denken jullie dat Fallout New Vegas nog verder in de aanbieding gaat of dat dit het laagste is?

Ik heb het idee dat heel recent gereleasete games max 25% korting krijgen, iets minder recente maar toch nog vrij nieuwe games 25% tot 50% korting en de oudere games 75% tot 90% korting, give or take. Op zich ook wel logisch dat ze een vrij recente game niet gelijk met 80% korting in de sale gooien. Bij de Summer Sale van 2015 zal deze game ongetwijfeld met meer korting worden verkocht.maartend schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:11:
Jammer. Hoopte op grote korting op this war of mine.
Dat is mijn ervaring ook, kijk bv naar de nieuwe civ game die al in de daily geweest is.-Moondust- schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:21:
[...]
Ik heb het idee dat heel recent gereleasete games max 25% korting krijgen, iets minder recente maar toch nog vrij nieuwe games 25% tot 50% korting en de oudere games 75% tot 90% korting, give or take. Op zich ook wel logisch dat ze een vrij recente game niet gelijk met 80% korting in de sale gooien. Bij de Summer Sale van 2015 zal deze game ongetwijfeld met meer korting worden verkocht.
Er zijn heel soms indy games die een uitzondering vorming (king's bounty dark side is uit sinds 19 augustus en is al met -75% voorbij geweest) maar deze games hebben vaak weinig ontwikkelkosten en hebben dan al hun target gehaald.
Overigens kon ik de aanbieding van to the moon niet passeren, gekocht met de opbrengst van kaartjes
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Logisch. Maar ik had zelf zo iets van 1ste wereldoorlog is 100 jaar geleden, het is kerst, vrede op aarde, dus hoppa ; 90%-Moondust- schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:21:
[...]
Ik heb het idee dat heel recent gereleasete games max 25% korting krijgen, iets minder recente maar toch nog vrij nieuwe games 25% tot 50% korting en de oudere games 75% tot 90% korting, give or take. Op zich ook wel logisch dat ze een vrij recente game niet gelijk met 80% korting in de sale gooien. Bij de Summer Sale van 2015 zal deze game ongetwijfeld met meer korting worden verkocht.
The world doesn't seem to work that way unfortunately.maartend schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:15:
Logisch. Maar ik had zelf zo iets van 1ste wereldoorlog is 100 jaar geleden, het is kerst, vrede op aarde, dus hoppa ; 90%
[ Voor 3% gewijzigd door -Moondust- op 29-12-2014 12:40 ]
Prachtig spelrockhopper schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:03:
Overigens kon ik de aanbieding van to the moon niet passeren, gekocht met de opbrengst van kaartjes
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 172410

Ze zijn ook niet gekmaartend schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:15:
Logisch. Maar ik had zelf zo iets van 1ste wereldoorlog is 100 jaar geleden, het is kerst, vrede op aarde, dus hoppa ; 90%
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 29-12-2014 22:25 ]
De Stanley Parable kan ik ook aanraden voor dit bedrag. Ik was er na een paar uur wel op uitgekeken, maar het is een bijzondere ervaring
BattleBlock Theater spreekt me wel aan, maar ik vraag me af wat de replay-waarde is van dit spel? Veel gameplay als je solo of local co-op speelt?
[ Voor 7% gewijzigd door msnguy op 30-12-2014 01:31 ]
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Als het genre je bevalt zeker wel.Law0070 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 01:51:
Aan het denken nog dishonored mee te pikken, voor 4 euro.. Een no brainer?
[ Voor 91% gewijzigd door -Moondust- op 30-12-2014 07:35 ]
Ai dat is jammer, zit ook nog te wachten op een leuke aanbieding.Brent schreef op zondag 21 december 2014 @ 11:49:
[...]
DayZ zal niet onder de -15% gaan, als ik eerdere berichten mag geloven.
Welke berichten waren dat dan?
Ik raad toch GOTY editie aan, die twee story dlc zijn echt wel goed.Law0070 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 01:51:
Aan het denken nog dishonored mee te pikken, voor 4 euro.. Een no brainer?
Reus is een leuke godgame aanrader, gemaakt in nederland trouwens. En Blacklist een leuke special agent game.
Ik ben eigenlijk geneigd om tot de volgende sale af te wachten, tot het 75% off is.
[ Voor 19% gewijzigd door Trinsec op 30-12-2014 09:59 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Heb hem ook al een tijd op mijn wishlist, toch wacht ik nog op 75%. Zal waarschijnlijk pas een aanschaf worden bij de volgende sale. Heb ondertussen al een aardige backlog.. dus die hoef ik ook nog niet aan te vullenXtuv schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:19:
Transistor - van de makers van Bastion - toevallig vandaag op mijn Wishlist gezet, nu meteen meegepakt
En dan zelf nog (tot zover):
Skyrim - veel over gehoord, maar nooit gespeeld
Terraria - zelfde verhaal
Dishonored - Geniale game, ook om nog eens opnieuw te doen
Het wachten is tot CS:GO en Garry's Mod wellicht nog een keertje terug komen, hopelijk op de laatste dag. Een paar mensen hebben 'm gemist op de dag zelf...
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Maak je je daar druk om voor die €1,49?msnguy schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 01:20:
BattleBlock Theater spreekt me wel aan, maar ik vraag me af wat de replay-waarde is van dit spel? Veel gameplay als je solo of local co-op speelt?
Single Player heeft genoeg content en je kan het ook(Local) Co-op spelen. Op Steam zie ik mensen die er 30 uur in hebben zitten.
Geen daily deal momenteel. Is eerder al -40% geweest dus moet beter kunnen.maartend schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:50:
Iemand in voor een 4-pack van tabletop simulator? Is nu met de sale nog maar 7 euro pp.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Klopt, maar was voor de sale.rockhopper schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:13:
[...]
Geen daily deal momenteel. Is eerder al -40% geweest dus moet beter kunnen.
Maar ben al bezig, dus mogelijk oproep niet meer nodig.
Zit nog te denken om Legend of Grimrock 2 en Lara Croft and the Temple of Osiris te kopen. Dan kan ik in 2015 wel weer vooruit. Met zo'n klap aan spellen is het me ook voor het eerst gelukt de Steam badge te unlocken
Berichtje met de tekst "Hi i want trade with u this item" en een link naar een screenshot.
Als je er op klikt, worden de rest van je vrienden ook gespammed.
Man man man...TNJ schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:43:
De eerste Steam SPAM gehad.
Berichtje met de tekst "Hi i want trade with u this item" en een link naar een screenshot.
Ik kreeg op een begeven moment elke dag wel 3 van die verzoeken, steevast blokkeren en je krijgt er steeds minder last van. Nu krijg ik er 2 per week.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
[ Voor 9% gewijzigd door spokje op 30-12-2014 21:41 ]
Zo weinig mogelijk vrienden hebben, dan ben je niet interessant voor die spammersTNJ schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:43:
De eerste Steam SPAM gehad.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Heb aardig wat vrienden die gamen, maar niemand heeft zoiets op steam.
http://store.steampowered.com/app/250180/?l=dutch
Nog meningen over Carmageddon Reincarnation?
En officieel de eerste keer dat ik een niet-game bij Steam koop
[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 31-12-2014 10:24 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tot nu toe alleen Prison Architect opgepikt. Te druk bezig geweest met falen in het bouwen van een gevangenis om andere games te kopen. Mijn vriendin vond dat positief.
Wa Doede Nou
-ko- schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:35:
Heb YNAB trail geprobeerd, maar vond de software te amerikaans en teveel gericht op het hebben van een checking account en weekly paychecks.
Het werkt juist maandelijks
Maarre.. iedereen heeft een checking account, hoor
En je kan het gewoon in euro's zetten
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 31-12-2014 10:52 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Importeert het je rekening overzicht?lanerios schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:39:
YNAB is heerlijkwerkt geweldig met de NL banken.
Of moet je dat zelf intypen...
[ Voor 7% gewijzigd door Pistolebob op 31-12-2014 11:18 ]
Scheelt toch weer 78 cent
Bron:Klopt. Ik heb MT2OFX gebruikt voor het converteren van bestanden van ING en van Triodos. Het converteren naar QIF/OFX gaat prima, ook in Windows 8.1.
Programma om geld mee te beheren
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
DIk 75% korting
Johann Sebastian Bach
Ik heb die uiteindelijk gekocht na lang twijfelenTomcat84 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:43:
Nog meningen over Carmageddon Reincarnation?
Als de 15+ GB download gedaan is, zal ik het weten of het inderdaad een goede remake is...
In ieder geval, dit is het goedkoopste dat de game ooit gestaan heeft!
Ik las dat sommige mensen slechte performance hebben dus hoor ook graag of dat bij jou is en wat je systeem specs zijn. Thanks!
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
Ik zal het even updaten.
Ik heb zeker geen super systeem, maar toch ook geen Pentium 1Tomcat84 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:10:
Als je een indruk kan geven voordat de sale verloopt dan waardeer ik dat
Ik las dat sommige mensen slechte performance hebben dus hoor ook graag of dat bij jou is en wat je systeem specs zijn. Thanks!
-> i7 860, 8GB, GTX 660 Ti, Win7 x64, SSD
De download is nog bezig... (3MB/s)
//Update: even later: speelt prima, al heb ik de visuals nog niet heel open gezet (resolutie: 1920*1200).
Wel enorme laadtijden (al lijkt dat afhankelijk te zijn van welke map)...
[ Voor 16% gewijzigd door Zinzinneke op 31-12-2014 14:57 ]
Of ik moet wat hebben gemist, maar het valt mij echt wat tegen dit jaar... zo heb ik de Fallout series voorbij zien komen die ik twee jaar geleden voor minder heb op kunnen pikken. Wordt ieder jaar gezegd, maar ik heb nu echt weinig AAA titels voor 80% korting voorbij zien komen... 66% max.
Iemand nog wat tips? Ik ben wel geinteresseerd in titels in de strekking zoals Mark of the Ninja, actie platformers... ik reserveer ieder jaar altijd 25~30 euro voor de sale dus ik heb nog wat te besteden. Geen Metal Slug e.d. want die heb ik al voor diverse consoles op de emulator.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Op een gegeven moment heb je wel alle goede 2010-2013 AAA titels in een sale gekocht. Dan blijven de 2014 titels over en die worden uiteraard nog niet zwaar afgeprijsd en als het wel zo is, is het van de volle prijs in plaats van 10-20 euro.MicGlou schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:53:
Voorgaande jaren toch nog wat uit weten te geven... tot nu toe alleen nog maar Batman Origins plus season pass voor een tientje.
Of ik moet wat hebben gemist, maar het valt mij echt wat tegen dit jaar... zo heb ik de Fallout series voorbij zien komen die ik twee jaar geleden voor minder heb op kunnen pikken. Wordt ieder jaar gezegd, maar ik heb nu echt weinig AAA titels voor 80% korting voorbij zien komen... 66% max.
Verder: 1.50 euro voor de Hotline Miami soundtrack (game zelf voor dezelfde prijs is ook een no-brainer uiteraard).

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 31-12-2014 16:10 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ik heb ze zelf niet gespeeld, maar ik heb in de sale wel onder andere Mercenary Kings en Super time force ultra voorbij zien komen, is dat actieplatformer genoeg? Zag er wel geinig uit.MicGlou schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:53:
Voorgaande jaren toch nog wat uit weten te geven... tot nu toe alleen nog maar Batman Origins plus season pass voor een tientje.
Iemand nog wat tips? Ik ben wel geinteresseerd in titels in de strekking zoals Mark of the Ninja, actie platformers... ik reserveer ieder jaar altijd 25~30 euro voor de sale dus ik heb nog wat te besteden. Geen Metal Slug e.d. want die heb ik al voor diverse consoles op de emulator.
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Waarom niet? Er zit vaak fantastisch spul tussen met levendige community's en je draagt ook nog eens bij aan de ontwikkeling van een spelWailing_Banshee schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:04:
En ik koop geen early access games.
10 second ninja DONE
Klinkt mij een beetje als tegenstrijdig in de oren.. (veel) geld uitgeven aan een programma om geld te besparen. Terwijl je hetzelfde volgens mij ook gewoon in een excel sheet kon doen. Ziet er dan niet zo fancy uit, maarja.lanerios schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:39:
YNAB is heerlijkwerkt geweldig met de NL banken.
Sowieso ben ik niet van dit soort dingen. Mensen die structureel geldproblemen hebben zullen met dit programma niet opeens hun gedrag veranderen denk ik. Voor anderen is het meer 'voor de grap' heb ik het idee?
[ Voor 5% gewijzigd door Il 2 op 31-12-2014 16:51 ]
Met het verschil dat een Excel-sheet je niet helpt of in de goede richting stuurt en dit wel. Daarnaast is 12 en halve euro voor een boekhoudprogramma echt een lachtertje.Il 2 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:51:
Klinkt mij een beetje als tegenstrijdig in de oren.. (veel) geld uitgeven aan een programma om geld te besparen. Terwijl je hetzelfde volgens mij ook gewoon in een excel sheet kon doen. Ziet er dan niet zo fancy uit, maarja.
Natuurlijk kan het op andere manieren ook en werkt dat voor sommige mensen ook prima, maar ook hier geldt dat goed gereedschap het halve werk is.
Het leuke is dat het meer is dan een veredelde excel-sheet, er zit ook een filosofie achter.Il 2 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:51:
[...]
Sowieso ben ik niet van dit soort dingen. Mensen die structureel geldproblemen hebben zullen met dit programma niet opeens hun gedrag veranderen denk ik. Voor anderen is het meer 'voor de grap' heb ik het idee?
Een excel-sheet werkt natuurlijk net zo goed, als dat je ding is
Ik merk het zelf ook, heb nu een maandje de trial gedraaid en vind het heel fijn, het maakt alles ook goed inzichtelijk en dwingt je om over je uitgavenpatroon na te denken.
Ik heb hem al een tijdje staan, maar wat mij tot nu toe tegengehouden heeft is de interactie - of het vermeende gebrek daaraan - met banken en hun software. Hoe heb jij dat ervaren? De reactie hierboven stelt juist dat dat goed werkt, dus ik ben wel benieuwdanandus schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:56:
Ik merk het zelf ook, heb nu een maandje de trial gedraaid en vind het heel fijn, het maakt alles ook goed inzichtelijk en dwingt je om over je uitgavenpatroon na te denken.
Maar ik lees dat het inderdaad te doen is. Er is een topic over geld beheren (edit: klik), daar wordt ook veel over YNAB gesproken, misschien staat daar iets in?
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 31-12-2014 17:08 ]
Ook deel 1 en 2 zijn op de flash sale dus die heb ik er ook maar bij gedaan.
Altijd veel lol gehad daarmee.
Staat nu in de encore sale, die 2 dagen duurt.Kaastosti schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:30:
[..]
Het wachten is tot CS:GO en Garry's Mod wellicht nog een keertje terug komen, hopelijk op de laatste dag. Een paar mensen hebben 'm gemist op de dag zelf...
Doordat de encore sale gestart is, is het stemmen helaas ook meteen afgelopen.
Ik wil Moondust hartelijk danken voor zijn hulp met de openingspost up to date houden
Laat die aankooplijstjes maar komen!
Titel | Prijs |
Assassin's Creed Black Flag - Freedom Cry Pack | € 2,49 |
Breach & Clear | € 4,49 |
Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack | € 1,11 |
Men of War: Assault Squad | € 2,99 |
Metal Gear Rising | € 3,99 |
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes | € 13,39 |
Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition | € 4,99 |
Need For Speed: Hot Pursuit | € 2,99 |
Thief DLC: Booster Pack - Ghost | € 0,24 |
Thief DLC: Booster Pack - Predator | € 0,24 |
Thief DLC: The Forsaken - Challenge Map | € 1,24 |
Thief: The Bank Heist | € 1,24 |
Valiant Hearts: The Great War | € 5,99 |
Totaal: | € 45,39 |
Ik had hem ook pas morgen verwacht..Avioto schreef op woensdag 31 december 2014 @ 20:26:
Encore sale begint vroeger dan ik dacht![]()
Ik wil Moondust hartelijk danken voor zijn hulp met de openingspost up to date houdenZonder hem was ik het snel zat geworden denk ik
En alle mensen in dit topic voor het meelullen, en die er een gezellig topic van gemaakt hebben. We hebben geen enkele waarschuwing van een mod gehad, dat is wel een record denk ik voor een sale topic
![]()
Laat die aankooplijstjes maar komen!
Jullie dank voor het opzetten van het topic!
En:
Ik ben het er wel mee eens moet ik zeggen. De aanbiedingen waren wel aardig maar voor mij geen grote dingen. Daarnaast voel ik me bij deze sale minder betrokken dan voorheen (door verminderde votes of contrast met de 'team wedstrijden' van de summer-sale misschien)Flozem schreef op woensdag 31 december 2014 @ 20:27:
Pfff... Matige sale dus...
(waarschijnlijk ben ik nooit écht betrokken geweest, maar het gevoel mis ik nu toch een beetje...ik kan ook gewoon een oude lul worden natuurlijk
Huidige lijst (ik ben de prijzen kwijt

SP: Stick of Truth
Transistor
The Walking Dead S1
XCOM: Enemy within
Misschien koop ik morgen Prison Architect nog.
Titel | Prijs |
Rollercoaster Tycoon Deluxe | € 1,79 |
BattleBlock Theater | € 1,49 |
Slender: The Arrival | € 2,99 |
Tabletop Simulator | € 8,99 |
Castle Crashers | € 1,19 |
POSTAL 2 | € 0,99 |
Totaal: | € 17,44 |
Titel | Prijs |
Tomb Raider: Hunter Skin | € 0,15 |
Tomb Raider: Sure-Shot Skin | € 0,15 |
PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack | € 0,24 |
Dead Effect | € 4,79 |
Totaal: | € 5,33 |
En ben ik nou blind geweest of is GTA (IV) niet voorbij gekomen als daily/flash/community deal ? Is wel al sinds het begin van de sale met 60% maar wachtte op meer ivm daily/flash/community deal mogelijkheid..
Titel | Prijs |
You Need A Budget 4 | € 12,49 |
Company of Heroes 2 - German Commander: Encirclement Doctrine | € 0,99 |
Company of Heroes 2 - German Commander: Luftwaffe Supply Doctrine | € 0,99 |
Company of Heroes 2 - German Commander: Lightning War Doctrine | € 0,61 |
Company of Heroes 2 - German Commander: Joint Operations Doctrine | € 0,61 |
Company of Heroes 2 - OKW Commander: Fortifications Doctrine | € 1,99 |
Company of Heroes 2 - Heavy Bundle DLC | € 0,49 |
Company of Heroes 2 - Starter Camo Bundle | € 1,86 |
Spore + Creepy and Cute + Galactic Adventures | €12,98 |
Endless Legend - Emperor Pack | €19,99 |
Dungeon of the Endless - Pixel Pack | € 5,99 |
Endless Space - Disharmony | € 1,99 |
Rise of Nations: Extended Edition 4-Pack | €13,74 |
Europa Universalis IV: Republican Music Pack | € 0,49 |
Europa Universalis IV: Wealth of Nations | € 2,49 |
Europa Universalis IV: Songs of the New World | € 0,49 |
Europa Universalis IV: Songs of War Music Pack | € 0,49 |
Castle Crashers 4-pack | € 3,60 |
Banished | € 7,59 |
F-15C for DCS World | € 3,49 |
Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition | € 4,99 |
Totaal: | € 98,35 |

Maar ik ga nog even rommelen in de Encore, kijken of er nog iets leuks tussen zit
Ik vind het leuker om een spel te spelen als het "af" is (bugs daargelaten...). Maar voor Carma is er toch geen verhaal en maakt het dus niet uit als je niet door kunt met het spel vanwege een bug...Anoniem: 172410 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:30:
[...]
Waarom niet? Er zit vaak fantastisch spul tussen met levendige community's en je draagt ook nog eens bij aan de ontwikkeling van een spel
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Naja gelukkig heb je voor volgend jaar You need a Budgetanandus schreef op woensdag 31 december 2014 @ 22:23:
Voor mij was het een succesvolle sale. De aankoop tot nu toe:
...
De sale is een beetje duurder geworden dan ik dacht
Maar ik ga nog even rommelen in de Encore, kijken of er nog iets leuks tussen zit
R0y. schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Naja gelukkig heb je voor volgend jaar You need a Budget
Nu ben ik als console gamer niet echt thuis in steam (AoE is mijn derde spel in de jaren dat ik een steam account heb).
Ik zou dit graag via het netwerk tegen mijn vrouw spelen (vroeger hebben we veel Battle of Middle earth gespeeld). Kan ik dat nu op een bepaalde manier doen, of moet ik voor mijn vrouw ook een steam account aanmaken en AoE nog een keer kopen?
Bij elkaar weer 40.66 euro uitgegeven, kan ik weer even door tot de summersale.
Dat laatstejongf7 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:49:
Kan ik dat nu op een bepaalde manier doen, of moet ik voor mijn vrouw ook een steam account aanmaken en AoE nog een keer kopen?
Je kan op zich wel het spel delen met je vrouw (family sharing), maar er kan maar 1 tegelijkertijd spelen.
Anoniem: 32279
Ik deel samen met mijn broer een steam account (2 verschillende huizen, dus 2 verschillende ip adressen) en we bellen even met elkaar als 1 van de 2 in de online mode wil. Je moet het wel even duidelijk afspreken, ik vermoed dat steam niet zo lief gaat zijn als je op 2 ip adressen tegelijk online gaat.
Met ff arma 3 gekocht.
[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 01-01-2015 14:37 ]
... Of je koopt gewoon allebei het spel?Anoniem: 32279 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:24:
kan je niet gewoon dezelfde steam account op beide pc's zetten in offline mode en het zo online spelen op je eigen netwerk?
Ik deel samen met mijn broer een steam account (2 verschillende huizen, dus 2 verschillende ip adressen) en we bellen even met elkaar als 1 van de 2 in de online mode wil. Je moet het wel even duidelijk afspreken, ik vermoed dat steam niet zo lief gaat zijn als je op 2 ip adressen tegelijk online gaat.
Je gebruikt het, dus waarom zou je er niet voor betalen?
En zeker zoiets als AOE, kost niet eens 4 euro.
Titel | Prijs |
The Walking Dead - Season 2 | € 5,74 |
Defy Gravity | € 0,09 |
LYNE | € 0,89 |
Super Meat Boy | € 0,69 |
Bully: Scholarship Edition | € 1,99 |
Battleblock Theater | € 1,49 |
Don't Starve | € 3,74 |
Don't Starve - Reign of Giants | € 2,49 |
The Stanley Parable | € 3,59 |
Borderlands 2 GOTY | €11,24 |
Totaal: | € 31,95 |
Anoniem: 32279
Mijn broer kan het niet betalen (is gehandicapt, heeft wel een fulltime baan, maar is een gesubsidieerde baan).anandus schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:07:
... Of je koopt gewoon allebei het spel?
Je gebruikt het, dus waarom zou je er niet voor betalen?
Ik zeg trouwens wel dat we beide gamen, maar het afgelopen jaar heb ik alleen 2 brothers gespeeld en verder niks. Dus in de praktijk speelt hij eigenlijk alleen maar (hij heeft ook een game pc, ik niet). Heb wel net voor mijn zoontje en mijzelf minecraft gekocht, dat is nog wel een game in de spaarzame vrije uurtjes (ben eigenlijk een strategy fan, maarja, ik kom daar nooit aan toe).
Deze steam sale dus alleen maar wat games voor een zoontje van een vriendin gekocht (heeft ook amper geld te besteden en had na 5 jaar sparen een laptop gekocht om games op te spelen, dus die games heb ik maar gekocht in de steam sale).
Maar misschien breek ik ooit een been ofzo en kan ik een maand thuis gamen, dan haal ik alle schade in of als ik over 30 jaar met pensioen ben ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-01-2015 15:16 ]
Rome 2 plus wat DLC's (voornamelijk units/cultures, geen campaigns) voor 22,66 en Child of Light voor 5,99.
Europe Universalis heeft mij iets teveel DLC om in één keer aan te schaffen, dat pakket zit ook niet in de encore overigens.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik vond deze Steam sale (gelukkig!) wat tegenvallen, en kon me dus goed inhouden. Alleen AC:Unity gekocht voor m'n echtgenoot (ik had hem al en we willen gaan samen spelen, de andere AC's hebben we maar 1 keer, voor Uplay geldt hetzelfde als voor Steam), Carmageddon (memories....) en Shadow of Mordor.
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:16:
[...]
Mijn broer kan het niet betalen (is gehandicapt, heeft wel een fulltime baan, maar is een gesubsidieerde baan).
Persoonlijk vind ik 'geen geld' vind ik dan een slecht excuus. Maarja, beetje offtopic hier
Ik heb ook een beest van een backlogMaar misschien breek ik ooit een been ofzo en kan ik een maand thuis gamen, dan haal ik alle schade in of als ik over 30 jaar met pensioen ben ofzo

Het is bij mij echt een geval van 95% van mijn speeltijd zit in 5% van mijn spellen.
De meeste DLC zijn ook niet de moeite waard.Señor Sjon schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:24:
Europe Universalis heeft mij iets teveel DLC om in één keer aan te schaffen, dat pakket zit ook niet in de encore overigens.
DLC zijn in 4 soorten, waarvan er maar 1 echt de moeite is, de expansions (wealth of nations, res publica, conquest of paradise en art of war), andere soorten zijn de cosmetic packs (al die units), music packs (extra muziek) en dan heb je ook 'flavour packs', deze breiden een bepaalde factie uit (USA, Byzantium of moslims).
Ikzelf koop alleen expansions, in de aanbieding, en music packs omdat ik horendol wordt van de meegeleverde muziek (al kan ik eigenlijk ook gewoon de radio opzetten, maar ach
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 01-01-2015 16:38 ]
Wel 5 steam leveltjes erbij en wat setjes bijna compleet.
Nou maar weer focussen op m'n backlog
(even snel verkopen/ruilen zit er niet in, de market ligt eruit...morgen nog maar een keer proberen)
Titel | Prijs |
BattleBlock Theater | € 1,49 |
Day Z | € 23,79 |
Anno 1404 | € 2,49 |
Terraria | € 1,99 |
Trine 2 complete story | € 1,69 |
Totaal: | € 31,45 |
Die kaartjes voor het stemmen verkoop ik altijd direct en had nog iets van een euro op steam zelf. Ik gok dus dat ik zelf zo'n €28,- heb uitgegeven.
BattleBlock Theater is echt een aanrader als je relaxed op de bank zit btw
Titel | Prijs |
VVVVVV | € 1,24 |
Marlow Briggs | € 1,99 |
Hexcells | € 1,01 |
Breach and Clear | € 4,49 |
6180 the moon | € 2,79 |
Brothers, A tale of two sons | € 1,49 |
Mirror's Edge | € 1,99 |
Just cause 2 | € 2,99 |
The walking dead | € 5,74 |
The walking dead S2 | € 5,74 |
C&C Red Alert 3 | € 3,74 |
Saints Row IV | € 3,74 |
R.U.S.E | € 2,49 |
Eurotruck Simulator 2 | € 2,99 |
Totaal: | € 41,43 |
Gemiddeld 2,96 €/game
Lol, ik had hetzelfde. kreeg constant Constantine (leuke woordspeling) en geloof het of niet, Sliver kreeg ik wel een keer of 5. 2 kreeg ik er maar niet, Itsy en Blase dus uiteindelijk de hele zooi verkocht en die laatste 2 maar gekocht en 1 badge gemaakt, jeujSumerechny schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:18:
Ik heb bijna alle kaarten dubbel of meervoudig...behalve kaart nummer 7 (Silver). Dit is me nog nooit overkomen tijdens een sale.
(even snel verkopen/ruilen zit er niet in, de market ligt eruit...morgen nog maar een keer proberen)
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
10 second ninja DONE
Ik verantwoord het maar als dat ik nu eindelijk voor Quake 3 betaal, dat ik in mijn jongere jaren toch zeer veel met een, uhm, grijze versie gespeeld heb.