Trixh schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Dat ben je echt niet verleerd. Ik heb nog nooit UT gespeeld maar speelde Quake alsof mijn leven er van af hing. Ben inmiddels 27 en heb vandaag UT opgestart (instagib) aangezien dat mijn favoriete modus was en win tot nu toe nog alles. Heerlijk om een simpele reflex shooter te spelen.
Ik heb zelf altijd veel meer fun beleeft games als UT en quake waar het neerkomt op pure skills zoals mapkennis, timing (shieldbelt/weapons elke respawn dezelfde seconden oppikken), reflex, aim.
Ik heb ook veel BF en CoD gespeeld... maar toch blijf je dan altijd zitten met classes / weaponupgrades etc.
Dan zit je automatisch met counters en populaire (en mega irritante) excessen; double shotgun / granadelaunchers / c4 / etc.
Zelfde met WoW PVP... volledig classbased.. dus zit je weer met je sterke classes, counterclasses, etc.
Das gewoon altijd een ergernis voor mij.
Bij UT is het gewoon skill vs skill en heb ik persoonlijk nooit het gevoel van onrecht.
Ik hoop dat ik het niet verleerd ben en dat er een paar lekkere volle servers bestaan de komende tijd zodat ik lekker ff snel kan fraggen!
Helaas bestaat clanbase niet meer, anders had ik wel mijn oude clan wat leven in willen blazen