Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Predje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:32:
Ik moet ook nog even naar de grafische instellingen kijken.
Het ziet er nu nog niet echt goed uit, maar het draait dan weer wel super.
Dat zal wel gaan veranderen als ik de graphics hoger ga zetten (als dat al kan?).
textures/shadows/belichting etc. is nog allemaal .... in begin fase. er zijn paar maps die redelijk 'klaar' zijn, althans qua basis opmaak. Meeste zijn nog gewoon kaal, alleen BSP opmaak (dus nog geen meshes en tierelantijntjes die het mooier maken)
gisteravond begonnen aan face-3 :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik speel nu met alle settings op Epic, en een fov van 90 op een GTX970. Voor de meeste niet afgewekte maps onnodig, maar het draait super smooth dus waarom niet. DM-Outpost23 is echt een lust voor het oog en de framerate is prima. Enige nadeel is die blauwe goed in de pulse room en het licht effect dat je krijgt als je van buiten naar binnen gaat. (je ziet zegmaar even niets omdat je ogen moeten wennen)

The Outsider

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:56
Hetgeen wat al wat verder af is ziet er dan ook direct weer helemaal geweldig uit! Het is gewoon een supermooie engine! En na alle MMORPGS en warsims ben ik wel weer toe aan een goede oldskool arenashooter! :)

Zoals het er nu naar uitziet zal er een gigantische community ontstaan met mods.

Hoop wel dat het allemaal kwalitatief goed blijft... niet dat je weer maps krijgt als "kitchen-floor" (ultra giga vierkante box, helemaal leeg met in het midden 1 rocketlauncher) waar iedereen dan rond rent met een paarse dildo op zijn kop.

• Meelobee
Ze hebben met DM-Outpost de lat redelijk hoog gelegd. Het is de bedoeling dat de officiële maps minstens net zo mooi of mooier worden. Wat er vanuit de community komt is afwachten, er zitten in ieder geval flink wat goeie mappers bij. Groot voordeel is dat je zelf bepaald wat je gaat spelen :)

The Outsider

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
quote:
Enige nadeel is die blauwe goed in de pulse room en het licht effect dat je krijgt als je van buiten naar binnen gaat. (je ziet zegmaar even niets omdat je ogen moeten wennen)
De manier waarop ze met licht werken vind ik fantastisch. Mijn zorg is of de tijdelijke dag/nachtblindheid wanneer je in een donkere/heldere ruimte komt op alle grafische settings aanwezig is. Zoniet, zal je op maps waar dit effect sterk aanwezig is gedwongen zijn om op lagere settings te spelen om niet benadeeld te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
boe2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:21:
[...]

De manier waarop ze met licht werken vind ik fantastisch. Mijn zorg is of de tijdelijke dag/nachtblindheid wanneer je in een donkere/heldere ruimte komt op alle grafische settings aanwezig is. Zoniet, zal je op maps waar dit effect sterk aanwezig is gedwongen zijn om op lagere settings te spelen om niet benadeeld te zijn.
Mijns inziens is dit in een spel als unreal tournament niet gewenst, je wil gewoon snelle actie en niet momenten hebben waarop je niks kan zien etc of settings lager zetten om dat niet te krijgen, dat zou gewoon niet nodig moeten zijn.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Meelobee
Zolang het op alle settings hetzelfde effect heeft maakt het niet zoveel uit en is het gewoon een deel van de game waar je rekening mee moet houden. Als het enkel op high of epic werkt dan is het niet eerlijk inderdaad. Het lijkt me dat ze hier wel rekening mee houden.

The Outsider

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17-05 22:27

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Persoonlijk vind het interessanter dat het een up to date game is, maar is de pracht en praal minder van belang. Dat was ook niet van belang jaren nadat UT uit kwam. Het is zo lang populair geweest, in een tijd dat er grafisch echt veel betere games beschikbaar waren. Het ziet er prachtig uit en ik hoop vooral dat de gameplay lekker blijft. Gisteravond even willen proberen, maar moest lang wachten in de lobby en de game kon niet starten.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
je 'moet' (moet nix) maar je kunt die hubs beter niet hanteren. pak gewoon de server browser en join server. quick-join en die hubs werken nog niet optimaal.

omtrent graphics; boeiend - schroef toch alles terug naar lelijk/low-res = optimaal zicht op frag-meat :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Trixh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-05 14:33
quote:
himlims_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:52:
je 'moet' (moet nix) maar je kunt die hubs beter niet hanteren. pak gewoon de server browser en join server. quick-join en die hubs werken nog niet optimaal.

omtrent graphics; boeiend - schroef toch alles terug naar lelijk/low-res = optimaal zicht op frag-meat :+
Quoted for truth :)

Als je tijd hebt om naar de graphics te kijken in dit spel dan doe je het niet goed. Action is zo fast paced... echt lekker gewoon. Op het moment dat je spawned moet je binnen 1 sec al klaar staan om je flickshot te kunnen maken aangezien je spawnprotection dan weg is en er altijd iemand in de buurt staat :).

144 hz is waar ik van geniet :9~ . Als iemand trouwens instagib wil spelen dan kan je me adden. Trixh is gewoon me naam op UT.

• R3veNG
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09-05 10:26

R3veNG

Undercover Belg

Is er al een mutator voor Team Arena Master? Vroeger met m'n clannetje meegedraaid in de ClanBase-ladders en allerhande tornooitjes :-D. Eergisteren voor het eerst de nieuwe UT eens geïnstalleerd en *HOLY MEATBALLS*, wat gamet dat lekker weg voor een Alpha build te zijn :-0. De server browser en het Hub-mechanisme zijn m.i. nog ruk, maar de gameplay is echt wel top.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• Meelobee
quote:
Trixh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:25:
[...]

Quoted for truth :)

Als je tijd hebt om naar de graphics te kijken in dit spel dan doe je het niet goed. Action is zo fast paced... echt lekker gewoon. Op het moment dat je spawned moet je binnen 1 sec al klaar staan om je flickshot te kunnen maken aangezien je spawnprotection dan weg is en er altijd iemand in de buurt staat :).

144 hz is waar ik van geniet :9~ . Als iemand trouwens instagib wil spelen dan kan je me adden. Trixh is gewoon me naam op UT.
Helemaal mee eens dat graphics ondergeschikt zijn aan de gameplay, maar als beide gecombineerd kunnen worden is het helemaal mooi toch? Ik heb op Outpost23 nou niet het idee dat ik slechter speel omdat de map er mooier uitziet.

The Outsider

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14-03 14:32
Jammer dat m'n oude pctje deze game niet aankan... Misschien met een shit Loaf aan custom configuratie settings, maar ik betwijfel het... Framedrops op unreal is niet acceptable... :(

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17-05 22:27

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

heerlijke game en al zeer goed voor een alpha! Zeker erg speelbaar.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-05 09:59
Heb de resolutie op 5760x1080 gezet echter ziet het er niet uit. Wil het terug zetten naar 1920x1080 echter kan ik niks meer selecteren omdat ik maar een klein gedeelte zie van de instelling. Game al verwijderd maar hij start weer op in 5760x1080, iemand een idee hoe ik het weer kan terug zetten?

• Trixh
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-05 14:33
quote:
Versteegrob schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:20:
Heb de resolutie op 5760x1080 gezet echter ziet het er niet uit. Wil het terug zetten naar 1920x1080 echter kan ik niks meer selecteren omdat ik maar een klein gedeelte zie van de instelling. Game al verwijderd maar hij start weer op in 5760x1080, iemand een idee hoe ik het weer kan terug zetten?
Ja je kan dit wijzigen in de config file. Die kan je vinden in:

"directory waar je UT hebt opgeslagen" > UnrealTournamentDev > UnrealTournament > Intermediate > Config > CoalescedSourceConfigs > GameUserSettings

ResolutionSizeX=1920
ResolutionSizeY=1080

Trixh wijzigde deze reactie 15-03-2015 13:53 (3%)

• Meelobee
http://www.zdmods.com/stuff/flak.mp4 :D

(Nee, das niet Malcolm de bot. )

The Outsider

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-05 09:59
quote:
Trixh schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Ja je kan dit wijzigen in de config file. Die kan je vinden in:

"directory waar je UT hebt opgeslagen" > UnrealTournamentDev > UnrealTournament > Intermediate > Config > CoalescedSourceConfigs > GameUserSettings

ResolutionSizeX=1920
ResolutionSizeY=1080
Bedankt. Wel weer beetje de oude gameplay maar zag er nog wel erg basic uit.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
wat is zo special hier?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• boe2
  • Niet online
quote:
Versteegrob schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:58:
[...]

Bedankt. Wel weer beetje de oude gameplay maar zag er nog wel erg basic uit.
Als je eyecandy wil moet je DM-Outpost23 eens proberen :)
Ook een mooie die je van de marketplace kan halen is DM-Lea. Alsook heb ik dit weekend CTF-Elemenal ontdekt, die assets gebruikt van een gelijknamige unreal engine 4 demo:

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Meelobee
quote:
Dat ik die flakshell blind raak schiet op een speler die ik net een miliseconde zag..

The Outsider

• Jelv
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
In de tutorial kan ik een medaille niet pakken. Na het dodgen loop je ruimte in met boven je links en rechts gangetjes. Dan moet je links de bocht om door te gaan. Als je achterom kijkt er daar nog ruimte met de medaille die ik niet te pakken krijg. Hoe kom je daarbij?

• Meelobee
Met een slope dodge in het linker gangetje springen (als je naar de medal kijkt) en dan jump + walldodge naar de gang aan de overkant en vanaf daar kan je naar de medal springen.

The Outsider

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-05 14:46
omg .. ut.. dit ga ik vanavond meteen downloaden en lekker instagibben! Vroegah erg hoog meegedraaid in op de Clanbase 1v1 ladder en 5v5 TDM/CTF :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Typecast-L
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-05 11:47
Ik moet wel zeggen dat de game zo vertrouwd voelt dat ik erg snel interesse aan het verliezen ben.
In het begin was ik heel enthousiast maar ik merk gewoon dat het allemaal net iets te bekend aanvoelt.

Maar goed ik heb UT99, UT2003 en UT2004 dan ook aardig grijs gespeeld.

• Chame_Wizard
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-07-2015

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Hopelijk is UT2015 native op Linux,kan nog eens leuk worden.

FOSS & PS4 ftw!!

• Mantus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-05 02:24
quote:
Typecast-L schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:24:
Ik moet wel zeggen dat de game zo vertrouwd voelt dat ik erg snel interesse aan het verliezen ben.
In het begin was ik heel enthousiast maar ik merk gewoon dat het allemaal net iets te bekend aanvoelt.

Zie het wel gebeuren juist op die manier. Juist omdat de game voor en door de community is, zal je voor een groot deel dezelfde spelers zien, met dezelfde wensen die de oude game simpelweg in een nieuwe engine gooien :p

i5-8600K | Asus R9 280x DirectCU II | 16gb DDR4 Crucial 2400 | MSI z370 SLI PLUS

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:56
quote:
Typecast-L schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:24:

Dat wil je toch ook?

Ik wil gewoon UT99 met next-gen graphics, 10 miljoen actieve spelers en een store met maps en items.

Heb het wel weer even gehad met al die games met class-imbalance.

Lekker oldskool skill-shooter.. vertrouwd.. ff snel paar potjes fraggen :P

Maar zijn de UT2015 weer helemaal vanaf de grond op aan het bouwen? Of is het gewoon UT99 import in UE4 en kost het maken van de mappen zoveel tijd?

• Typecast-L
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-05 11:47
quote:
Predje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:38:
[...]

Dat wil je toch ook?

Ik wil gewoon UT99 met next-gen graphics, 10 miljoen actieve spelers en een store met maps en items.

Maar zijn de UT2015 weer helemaal vanaf de grond op aan het bouwen? Of is het gewoon UT99 import in UE4 en kost het maken van de mappen zoveel tijd?
Dat was in eerste instantie wel mijn insteek inderdaad, het verbaasde me daarom best dat ik na een 20 tal potjes spelen het toch eigenlijk wel weer gezien heb. ;(

• Meelobee
quote:
[...]

Dat wil je toch ook?

Het is helemaal opnieuw opgebouwd, geen import van de oude UT.

The Outsider

• looc
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 02-05 11:40
quote:
30 kinderen?!?!
Dat doe je goed :o

looc wijzigde deze reactie 19-03-2015 16:28 (5%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
ut is 'gebouwd' dmv BSP's, die kun je importeren in UT15 - maar dat is niet echt optimaal; omdat systeem anders werkt dan voorheen. maar face2 / deck16 heb ik wel al langs zien komen, de 1:1 ut99 maps :+

hopelijk gaan ze die shockcombo nog nerfen - denk 4/10 deaths is daardoor

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Meelobee
Volgens mij is deck nieuw gemaakt, de afstanden (bv dodge vanaf minigun naar shield) zijn precies goed. Maar de movement is anders vergeleken met de oude UT, een simpele import kan het dus niet zijn, dan zouden de afstanden niet kloppen toch?

Shock mag inderdaad wat generfd worden, maar ook de Flak kan nog wel wat tweaking gebruiken. Ondanks de aanpassing van (eer-)gister is echt nog steeds een monster, ik schat dat ik met de alt-fire +- 80% van m'n kills maak.

The Outsider

• boe2
  • Niet online
quote:
ik schat dat ik met de alt-fire +- 80% van m'n kills maak.
Alsook naar schatting 80% van de kills die ik ontvang. Het hoort simpelweg niet dat een directe flak hit zowat dubbel zoveel schade doet als een directe rockethit, waarvoor meer skill vereist is.

Wat klassieke maps betreft: Ik wil dolgraag de remake van dm-hyperblast spelen waarvan filmpjes van een paar maand oud te vinden zijn maar er totaal niets meer over gehoord is sindsdien.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
hoewel ik gameplay prachtig en leuk vind, gooi ik bijltje er bij neer; is gewoon geen beginnen meer aan tegen huidige generatie fps gamers, die kids zijn duidelijk veel sneller. instagib is compleet kansloos hier :+ goed speel voor fun, en niet alleen om te winnen, maar 1001x achter elkaar neergeschoten worden is no fun :(

himlims_ wijzigde deze reactie 22-03-2015 12:41 (20%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Spanky79
  • Laatst online: 04-11-2018
quote:
Slammed_a4 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:08:
ik,als fanatiek UT(99) speler,kan na al die jaren nog eens eindelijk zeggen...wat een shooter,dit is nog eens FPS actie uit de oude doos,geen perks en heel die zever,gewoon verstand op nul en knallen maar,met de juiste aanpak kan dit een super spel worden!
Ook hier gaat de vlag uit. Geweldig! Ik zit hier al ja-ren op te wachten.

gewoon heftige actie, geen soldaten, maar necris. Geen terroristen, maar Liandri! Nice. En oja, natuurlijk niet verstand op nul, maar wel en game waar campen, lamballen en van die bijeengekochte wapencombinaties niets uithalen. Gewoon skill en timen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Spanky79 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:54:
[...]

Ook hier gaat de vlag uit. Geweldig! Ik zit hier al ja-ren op te wachten.

gewoon heftige actie, geen soldaten, maar necris. Geen terroristen, maar Liandri! Nice. En oja, natuurlijk niet verstand op nul, maar wel en game waar campen, lamballen en van die bijeengekochte wapencombinaties niets uithalen. Gewoon skill en timen.
necris en liandri moeten denk ik andersom in je vergelijking maar goed ;) (liandri = corporation achter het tournament necris = spelerteam in tournament)

• Spanky79
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:24:
[...]

necris en liandri moeten denk ik andersom in je vergelijking maar goed ;) (liandri = corporation achter het tournament necris = spelerteam in tournament)
Het was geen logische vergelijking ;)

Maargoed. Ik ben blij met UT15, het speelt als ut99, ik heb me nu al aardig vermaakt. Valt op dat het lekker snel speelt, alleen jammer dat de rocketlauncher maar 3 kan vasthouden

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zou ook graag de ut'99 versie terugzien, maar omdat die in 2k4 en ut3 de max 3 rockets versie had is dit doorgezet gok ik.

• Spanky79
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:35:
Ik zou ook graag de ut'99 versie terugzien, maar omdat die in 2k4 en ut3 de max 3 rockets versie had is dit doorgezet gok ik.
Ja, alles ziet er meer ut2k3 uit dan ut99. Maar het speelt lekker. Shockrifle mag iets makkelijker de dubbele klap geven, en second fire mag iets sneller. Gezien de grootte van de maps.

Maar verder; knap gedaan. Ik ben fan. Het voelt als vanouds en dat voor een pre alpha.. alhoewel, ze kunnen dat gevoel er ook weer uitslopen...als ze vanalles gaan toeveogen..

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Spanky79 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
[...]

Ja, alles ziet er meer ut2k3 uit dan ut99. Maar het speelt lekker. Shockrifle mag iets makkelijker de dubbele klap geven, en second fire mag iets sneller. Gezien de grootte van de maps.

Maar verder; knap gedaan. Ik ben fan. Het voelt als vanouds en dat voor een pre alpha.. alhoewel, ze kunnen dat gevoel er ook weer uitslopen...als ze vanalles gaan toeveogen..
Daarvoor hebben ze het ook zo vroeg toegankelijk gemaakt, zodat de community dat dus kan aangeven, lekker basic houden, geen killstreaks nonsense a la cod, puur skill en mapkennis waar je het mee moet doen en een paar booster items als armor en shield belt etc.

• Spanky79
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:52:
[...]

Daarvoor hebben ze het ook zo vroeg toegankelijk gemaakt, zodat de community dat dus kan aangeven, lekker basic houden, geen killstreaks nonsense a la cod, puur skill en mapkennis waar je het mee moet doen en een paar booster items als armor en shield belt etc.
Yup, ben er helemaal blij mee. Kon mijn tweede potje ook gewoon bijna winnen. Blijkbaar kan ik mijn oude skills een beetje recyclen ;)

Dodgen, snel draaien, met raketten op de voetjes mikken....

Nouja, voordat dit eindigt in slowchat.... (sorry mods).

Ik ga nog even een potje spelen. Overigens vind ik die map die al af is retemooi, prachtig allemaal en het lijkt bij mij allemaal nogal soepeltjes te draaien.. . Je kan het bijna geen alpha noemen.

• Meelobee
quote:
Spanky79 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Het was geen logische vergelijking ;)

Maargoed. Ik ben blij met UT15, het speelt als ut99, ik heb me nu al aardig vermaakt. Valt op dat het lekker snel speelt, alleen jammer dat de rocketlauncher maar 3 kan vasthouden
De rocketlauncher die nu gebruikt wordt is een placeholder, het weaponmodel komt volgens mij uit UT3. De uiteindelijke vorm en hoeveelheid rockets zijn ze nog niet over uit. Wat mij betreft wordt het weer de good old 8-ball :)

Meelobee wijzigde deze reactie 27-03-2015 14:35 (6%)

The Outsider

• Spanky79
quote:
Meelobee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:34:
[...]

De rocketlauncher die nu gebruikt wordt is een placeholder, het weaponmodel komt volgens mij uit UT3. De uiteindelijke vorm en hoeveelheid rockets zijn ze nog niet over uit. Wat mij betreft wordt het weer de good old 8-ball :)
8ball met 6 raketten, vreemde naam eigenlijk. PS. Ik kwam je gisteren tegen online. My ingame naam in Sparkz... Momenteel veel spam op iets te drukke deathmathc servers. Heb trouwens het idee dat er veel redelijk goede en ervaren spelers spelen... te zien aan de skills die tentoon worden gespreid. Of ik word gewoon oud en traag ;)

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zolang de smiley maar op de raketten staat van de 8ball is het goed :P

39

• Equazor_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 15:23
Net een paar uur gespeeld en krijg meteen weer het oude gevoel terug.
zeker aan te raden om te spelen.

Al moet ik wel zeggen dat ik elke 15/20 minuten wel een keer crash, dus voor mij nu nog wel erg buggy met een GTX970

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Spanky79 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:49:
Heb trouwens het idee dat er veel redelijk goede en ervaren spelers spelen... te zien aan de skills die tentoon worden gespreid. Of ik word gewoon oud en traag ;)
dat laatste lijkt wel doorslaggevend, informeer zo nu en dan naar leeftijd spelers - of dat waarheid is, is ook de vraag - maar feit is dat 30+ trager is dan 15-16jr

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Equazor_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 15:23
quote:
himlims_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:08:
[...]

dat laatste lijkt wel doorslaggevend, informeer zo nu en dan naar leeftijd spelers - of dat waarheid is, is ook de vraag - maar feit is dat 30+ trager is dan 15-16jr
Ik ben zelf 36 en het leuke is dat je sommige maps nog herkend.
Het eerste uur werd ik ook in de pan gehakt maar na 2 uur spelen eindig ik eigenlijk altijd in de top 3.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Equazor_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:04:
[...]

Ik ben zelf 36 en het leuke is dat je sommige maps nog herkend.
Het eerste uur werd ik ook in de pan gehakt maar na 2 uur spelen eindig ik eigenlijk altijd in de top 3.
31 hier, ik heb het ook zondag even geinstalleerd, gelijk eerste 3 matches nr 1 :P granted het was na 1 uur dus de top was waarschijnlijk ook niet aanwezig, maar het voelt wel erg vertrouwd en lekker soepel aan. Shockrifle is nog wel tricky waar te richten, de sniper is nog beetje bagger vind ik, waar die cirkel om het hoofd voor nodig is snap ik niet, leidt alleen maar af. Bio rifle vind ik nog niet ok, die grote blob moet je veel hoger voor richten dan voorheen, waardoor ik hem elke keer verkeerd plaats, misschien wat gewenning maar snap niet helemaal waarom zo anders dan de vorige games.
Het ziet er verder wel vet uit maar de hoeveelheid ambient geluiden mag wel iets minder.

En ik mis de ut 99 announcer stem :'(

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:34:
Shockrifle is nog wel tricky waar te richten, de sniper is nog beetje bagger vind ik, waar die cirkel om het hoofd voor nodig is snap ik niet, leidt alleen maar af.
snipen doe je zonder te zoomen O-)

shockrife..., tricky? ding is vet imba, shock-combo is veeel te gemakkelijk; kan alt.fire doen, dodge/jumpen en dan alsnog de combo uitvoeren.... 8)7

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
himlims_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:42:
[...]

snipen doe je zonder te zoomen O-)

shockrife..., tricky? ding is vet imba, shock-combo is veeel te gemakkelijk; kan alt.fire doen, dodge/jumpen en dan alsnog de combo uitvoeren.... 8)7
Ik mis ze iig ook, dat kon ik vroeger in ut ook prima, dat was altijd een mooie combo move :)
snipen doe ik meestal ook unzoomed maar soms wil je gewoon inzoomen, maar is niet echt lekker nu.

• Spanky79
ik vind de sniperrifle een beetje overpowered. Sowieso heb ik nog wel last van andermans lag...

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ja lag is nog wel aanwezig merk ik maar voor de rest wel weer heerlijk gespeeld, al is mijn insta gib niet zo goed meer als het was :(

ingamename: Pr0faker

• Mantus
quote:
Dat!

i5-8600K | Asus R9 280x DirectCU II | 16gb DDR4 Crucial 2400 | MSI z370 SLI PLUS

• Brutal1ty
quote:
himlims_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:08:
[...]

Echter ben je gewoon roestig net la ik denk ik... Het verschil tussen 16 jarigen en 30jarigen is meetbaar en in de absolute top zou een zestien jarige het winnen, maar op een gewoon servertje op normaal niveau ligt 't meer aan roestig zijn dan leeftijd hoor ;)

Bovendien zijn dit dan dus zestien jarigen die of nieuw zijn in het hele snelle accurate genre, want welke andere shooters hebben zij gespeeld de afgelopen tijd, of het zijn allemaal ex UT of Quake Live spelers zijn, wat overigens wel de eerste zijn die deze game zullen proberen. Als straks mensen an alle skillniveaus meedoen kan je vast prima pubstompen als je nu weer begint met oefenen ;p

Helaas trekt mijn i5 750, 4gb ram en hd5870 kaartje deze game totaal niet... En zo'n spel spelen met minder dan 60 fps, lees gerust inderdaad dan 30, is niet echt een optie wat mij betreft... :|

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Brutal1ty schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:34:
Helaas trekt mijn i5 750, 4gb ram en hd5870 kaartje deze game totaal niet... En zo'n spel spelen met minder dan 60 fps, lees gerust inderdaad dan 30, is niet echt een optie wat mij betreft... :|
specs zijn hiet toch echt minder - maar draait gewoon constant met 60fps; misschien wat aan pracht en praal uitschakelen (is toch overbodige luxe en irritant bij snelle fps als dit)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Brutal1ty schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:34:
[...]

Echter ben je gewoon roestig net la ik denk ik... Het verschil tussen 16 jarigen en 30jarigen is meetbaar en in de absolute top zou een zestien jarige het winnen, maar op een gewoon servertje op normaal niveau ligt 't meer aan roestig zijn dan leeftijd hoor ;)

Bovendien zijn dit dan dus zestien jarigen die of nieuw zijn in het hele snelle accurate genre, want welke andere shooters hebben zij gespeeld de afgelopen tijd, of het zijn allemaal ex UT of Quake Live spelers zijn, wat overigens wel de eerste zijn die deze game zullen proberen. Als straks mensen an alle skillniveaus meedoen kan je vast prima pubstompen als je nu weer begint met oefenen ;p

Roestig zijn is een deel, maar ik merk meteen wanneer je een oudgediende tegenover je hebt :) helemaal op de old school maps als deck, je ziet meteen aan hoe iemand speelt, waar die staat en omgaat met de wapens. meeste spelers tot nu toe zijn middenmoot at best en daar wals ik prima over heen maar zo af en toe heb je spelers die op niveautje hoger zitten.

Op welke reso speel je dat die pc dat niet trekt? mss idd even wat AA settings etc lager zetten, enige map waar je dat uberhaupt ziet is die outpost map. de rest is nog superlow textures.

• Brutal1ty
quote:
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:53:
[...]

Roestig zijn is een deel, maar ik merk meteen wanneer je een oudgediende tegenover je hebt :) helemaal op de old school maps als deck, je ziet meteen aan hoe iemand speelt, waar die staat en omgaat met de wapens. meeste spelers tot nu toe zijn middenmoot at best en daar wals ik prima over heen maar zo af en toe heb je spelers die op niveautje hoger zitten.

Op welke reso speel je dat die pc dat niet trekt? mss idd even wat AA settings etc lager zetten, enige map waar je dat uberhaupt ziet is die outpost map. de rest is nog superlow textures.
Alles laag en de resolutie gevarieerd van 1080p tot 720p en lager maar er blijven te veel drops voor mijn oude PC'tje om geen last te hebben van input-lag... en als ik ergens allergisch voor ben bij Quake/Unreal achtige games... :/

Misschien dat een custom CFG nog iets kan gaan toevoegen, maar ik denk dat ik gewoon mag gaan upgraden als ik ooit weer eens geld over heb :P

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Das wel heel apart, al is 4gig wat aan de lage kant en de vidkaart niet heel nieuw, op low moet die gewoon kunnen draaien voorzover ik weet. kijk eens of je geheugen niet volgegooid wordt? dat of je videokaart trekt het niet meer. De cpu moet het nog prima aankunnen.

benchmark met gtx650 hier

pc check spec voor unrealengine De resultaten geven voornamelijk probleem met geheugen, dat zou je dan waarschijnlijk moeten upgraden naar 8gb.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 02-04-2015 16:28 (53%)

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-05 09:04

Fordox

00101010

WIE HEEFT MIJN DISPLAY NAME GEJAT? :(

Fordox was niet meer beschikbaar :'(
Nu heet ik maar roflstronk.

Blijkbaar kan ik het nog :) 3:99 seconde op de translocator test ronde

Fordox wijzigde deze reactie 02-04-2015 19:58 (25%)

*Geschreven door een elektronica student die soms iets teveel nadenkt.

• -Mach!-
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17-05 13:17

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik volg dit project ook al een tijdje, ben erg hyped voor de game. De game is pre-alfa en ik heb er nog steeds naar zoveel uren plezier mee. De movement is op dit moment de grootste horde te nemen.

Het voelt allemaal wat 'log' aan, niet snappy zeg maar. Er zijn ook een aantal forum thread gemaakt met video's wat er niet goed is aan de movement op dit moment.
Hierin worden ook vergelijkingen naar de vorige ut's gemaakt en naar Quake Live (3).

De weapon balance wordt hier ook mede door bepaald omdat het heel lastig is om projecties te ontwijken als ze eenmaal je richting op zijn gevuurd. De responsiveness moet nog stukken beter worden, en ik hoop dat de devs dit ook inzien:)

ut=life

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
-Mach!- schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:43:
Ik volg dit project ook al een tijdje, ben erg hyped voor de game. De game is pre-alfa en ik heb er nog steeds naar zoveel uren plezier mee. De movement is op dit moment de grootste horde te nemen.

Het voelt allemaal wat 'log' aan, niet snappy zeg maar. Er zijn ook een aantal forum thread gemaakt met video's wat er niet goed is aan de movement op dit moment.
Hierin worden ook vergelijkingen naar de vorige ut's gemaakt en naar Quake Live (3).

De weapon balance wordt hier ook mede door bepaald omdat het heel lastig is om projecties te ontwijken als ze eenmaal je richting op zijn gevuurd. De responsiveness moet nog stukken beter worden, en ik hoop dat de devs dit ook inzien:)
Denk dat dat ook een groot deel lag/latency is dan de movement, die vind ik op zich wel ok. zit een beetje tussen 2k4 en ut3 in voor mijn gevoel.

• -Mach!-

-Mach!-

quote:
SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:56:
[...]

Denk dat dat ook een groot deel lag/latency is dan de movement, die vind ik op zich wel ok. zit een beetje tussen 2k4 en ut3 in voor mijn gevoel.
Ik zou willen dat het aan de latancy lag:)

https://forums.unrealtour...-strafing-in-Quake-and-UT

https://forums.unrealtour...son-with-video-commentary

Hier kun je goed zien wat ik bedoel, en wordt ook goed onderbouwd.

Probleem met de laatste build, en de upcomming build is dat ze de code drastisch hebben aangepast zodat custom content ook niet (meer) goed draait op de huidige builds.
Met custom bedoel ik wat de community heeft gemaakt.
Zo heeft Raxxy hubs actief die je kan zien onder de naam 'ModHub'. In deze hubs kun je heel veel game modes starten zoals een zelfgemaakte domination mode, speed (soort bunnytrack) etc.
Maar er zijn op dit moment wat problemen mee.

Het is vet om de ontwikkelingen te zien/merken moet ik zeggen.

ut=life

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ja ok op die manier, meer van hoe de beweging gaat tov van wanneer je de beweging maakt en stopt als ik het goed begrijp.

• -Mach!-

-Mach!-

Gisteren is er een nieuwe build uitgekomen.

2 nieuwe mappen, 1 CTF map (CTF-Bigrock) en een DM map (DM-Vortex) + andere aanpassingen, helaas geen aanpassingen in de movement.

Version notes staan hieronder.
https://wiki.unrealengine.com/Version_Notes

Btw Himlims, er zijn inderdaad problemen met hit regs, vooral bij instagib valt het op bij spelers die een hogere ping hebben. Zie onder.
https://forums.unrealtour...ll-hits-damage-registered

-Mach!- wijzigde deze reactie 10-04-2015 10:32 (32%)

ut=life

• grep
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:55

grep

meer begrep...

Ben nu ook voor ruim een week aangehaakt.

Heb alle UT versies, behalve 2k3, gespeeld. Ook in competitie op destijds CB en speelde nog regelmatig 2k4 TAM, dus pak het snel op merk ik (kan met mijn 44 jaren leuk meekomen op dit moment).

Draai ook een paar servertjes, om te zien hoe het achter de schermen werkt.

Mocht er league play nog komen hoop ik dat er ook weer een GoT clan komt (@Mach, jij zat toch ook in de UT3 clan?). Die is er nog iedere UT versie geweest, dus die traditie moet voortgezet worden! :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
grep schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:30:

Heb alle UT versies, behalve 2k3, gespeeld. Ook in competitie op destijds CB en speelde nog regelmatig 2k4 TAM, dus pak het snel op merk ik (kan met mijn 44 jaren leuk meekomen op dit moment).

Mocht er league play nog komen hoop ik dat er ook weer een GoT clan komt (@Mach, jij zat toch ook in de UT3 clan?). Die is er nog iedere UT versie geweest, dus die traditie moet voortgezet worden! :)
Foj team arena master, dat moet ook weer terugkomen zeg, wat is dat lachen :) was ook altijd fan van last man standing.

• Meelobee
Domination is beschikbaar als Mutator. De mutator plaatst op de bestaande maps 3 controlpoints op de weapon/item spawns die het verste uit elkaar liggen.

En de official sniper rifle is gekozen;

The Outsider

• ocn
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:00
Had liever een lightning gun gehad.

• Meelobee
Maak je geen zorgen, die komt er ook ongetwijfeld in. Misschien niet official, maar via de marketplace zeker weten :)

Concept art voor de Pulsegun:

Animated:

The Outsider

• Spanky79
Het blijft leuk maar ik merk dat ik niet echt beter word na de laatste build... blijkbaar ben ik echt trager geworden. Maar ik zie ook wel aardig wat spelers die ik vaker tegenkom en de rondjes armour/belt en spawnspammen doen...

Blijft wel leuk, maar waar ik vroeger met snelheid en aim vaak gewoon rond kon rennen moet ik nu gaan nadenken omdat ik op de een of andere manier meer tijd nodig heb voor kills dan anderen. Ik merk dat er enorm vaak frags worden gestolen... je maakt iemand bijna helemaal af en dan komt er een raket van en ander :(

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Lynx

Ondertitel

Hoe gaat het met nieuwe maps?
Maar 1 uitgewerkte map is een beetje karig?

Ik speel het zo nu en dan tussendoor maar heb nog nergens goede servers gevonden.
Met goed bedoel ik CTF-instagib (en low grav op CTF-face?).

Normale deathmatch is vaak 1 map en veel te veel man.

• grep
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:55

grep

meer begrep...

Aantal servers is de laatste tijd behoorlijk toegenomen volgens mij. Probleem is alleen dat iedereen joined waar de rest al zit, waardoor meeste leeg blijven.
Ik ga tegenwoordig beetje hangen op mijn eigen server. Meestal joined er binnen een kwartier wel iemand en groeit het aantal naar 4 ofzo.

De drukte is trouwens wel goeie training voor later. Leer je veel van.

Qua maps is de uitwerking al best aardig en meeste DM servers draaien al een rondje met stuk of 10 maps (iCTF geen idee eigenlijk). Enige wat je mist zijn textures, maar dat boeit me nu niet zo. Het is pas alpha status.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:10
* Kaap was domweg aan het scrollen door shooters in de hoop er dit jaar een leuke shooter komt

UT remake! :9~ Helemaal grijs gespeeld!

Kaap wijzigde deze reactie 21-04-2015 14:18 (17%)

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Meelobee
quote:
Lynx schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:57:
Hoe gaat het met nieuwe maps?
Maar 1 uitgewerkte map is een beetje karig?

Ik speel het zo nu en dan tussendoor maar heb nog nergens goede servers gevonden.
Met goed bedoel ik CTF-instagib (en low grav op CTF-face?).

Normale deathmatch is vaak 1 map en veel te veel man.
Er zijn nu 2 complete maps, DM-Outpost23 &DM-Lea. De overige maps komen wel, maar er zijn nog niet veel meshes beschikbaar. Daardoor komt er niet zoveel uit nu, tenzij mappers zelf meshes kunnen maken.

The Outsider

• -Mach!-

-Mach!-

quote:
grep schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:30:

Grep! Natuurlijk komt er weer een GoT clan!:) Kijken of we de andere lui ook weer kunnen optuigen (TenSin (Cassius) im looking @ you;))

Voeg mij even toe in de friendlist van UT (Machoman) kunnen we wat potjes gaan knallen :)

Ik vind de gekozen sniper rifle er wel slick uitzien, ik ben voor als nog iets minder te spreken van de Puls Cannon (Fuck link naam;D)

-Mach!- wijzigde deze reactie 22-04-2015 09:21 (7%)

ut=life

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:24
Heb UT4 ook net gedownload. Vroeger de UT's grijs gespeeld, ben benieuwd wat ik er nog van kan.
Gaarne toevoegen om wat potjes te spelen: Valdourian.
Ik zal iedereen die tot nu op de lijst staat ook toevoegen :-)

Ik vroeg me af of er een soort van online ranking system komt waarop je kan zien op welke plaats je staat ofzo... zodat je iets hebt om naartoe te werken en niet gwn telkens wat in het rond knallen, want dan gaat het mij snel vervelen als er geen doel in het spel zit.

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spanky79
Ik merk dat er momenteel vooral oud- UT spelers gamen. Je herkent ze zo aan hun trucs en bewegingen. Wel grappig te zien. Paar leuke potten gespeeld. Ik ben zelf stukken beter bij CTF of DM met wat minder spelers dan 16 player spamchaos. Maar het is wel leuk. Verliezen van nieuwelingen doe ik volgens mij niet echt... maar wel roestig tegen de betere spelers, of gewoon te oud...

Zou mooi zijn als ze het iets makkelijker maken om rockets te dodgen, want nu is dat lastig. Je kunt het wel proberen, maar dood ga je toch wel.

Wat ik leuk zou vinden is een soort matching systeem waardoor je (los van de huidige keuzes) ook automatisch met spelers van je eigen niveau in een server terechtkomt.En los van leuke skins alsjeblieft geen upgrades en payable advantages.

Nu nog iets betere weapon balance, movement en we zijn een heel eind. Iig heel leuk speelbaar tot op heden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redskullz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-10-2018
Zoveel mooie herinneringen aan UT99.

- begon met een simpele demo, 4 vrienden, 1 pc en maar doorschuiven na elke (Phobos) game (we waren er heel snel uit dat dit is hoe een FPS moest zijn, fast in and out actions), ik krijg nog steeds kippenvel als de intro muziek wordt afgespeeld _/-\o_ .
- eerste echte multiplayer ervaring (ok het begon slecht met docsis 1 maar werd redelijk snel gevolgd door adsl, een ping van 100ms was OMG :9~
- eerste keer online gekilled online worden door de shock rifle en had zoiets van waarom gebruikt iemand uberhaupt dat "crap" wapen en waarom doet het zoveel au? en toen zag ik het licht....me noob :F
- vele UT99 only lan partys.

Speelde altijd CTF en eerlijk gezegd ben ik nooit goed geweest in heel het UT gebeuren maar het plezier dat er uit kwam was niet te omschrijven, zeker als je weer eens een geniale kill had (ieder geval in mijn belevenis :Y )

versies erna een paar keer aangeraakt maar het was gewoon niet meer hetzelfde, beweging, vehicles?! (hier heb ik echt een gruwelijk hekel aan in een FPS :r ).

En toen kwam ik met erg veel toeval hier, uiteraard gedownload en gespeeld en ben so far impressed voor een pre alpha oOo
- beweging vind ik nu al goed (kan beter maar moet ook nog me muis echt goed instellen, versnelling etc.).
- epic ziet er dik uit :).
- stats zijn nu al leuk (vroeger had je er een website voor, die uiteraard na een bepaalde tijd sluit, nu lekker in game).
- paar leuke maps en games gehad (helaas vaak niet balanced).

Enige waar ik me aan kan ergeren zijn sommige wapens en hun reactietijd? In UT99 was alles lekker responsive maar in UT4 zit in sommige wapens een vertraging (sniper rifle/flak cannon/rocket launcher vind ik het ergste) is dit nieuw of komt dit al naar voren in vorige UT versies? De secondary fire van de minigun vind ik niks (ook al lang zo?) en oh ja de translocator, vroeger was het transolcater en je doet je ding en kon je heel snel switchen naar je vorige wapen, dit doet die nog wel maar met een super vertraging.

Trouwens al een eta voor de Ripper?

En dan hoop ik nog dat ze de oude maps gaan uitbrengen (Coret/Dreary/Command/November/etc.)
De servers wat overzichtelijker gaan maken.
Balanceren (wapens/armor)
Geen pay2win van maken.
Auto’s/vliegtuigjes/etc. eruit laten.
De foutmelding van fraps gaan verwijderen en dat iemand binnenkort gaat beginnen met streamen ;-)

Ps, zijn noobs zoals ik ook welkom in de UT4 clan? ;-) heb nu niet al te veel tijd maar ik heb zo een vermoeden dat ik deze game weer volop ga spelen als die klaar is (tenzij mijn leeftijd en dus lichaam hier anders over denkt ;-) en uiteraard sorry voor mijn lange post maar de enthousiasme O-)

Redskullz wijzigde deze reactie 12-05-2015 15:43 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-10-2018
Ik vind de huidige build behoorlijk lekker spelen. Paar potten op de iCTF server gespeeld en het is redelijk als vanouds. Het is alleen jammer dat er een hele reeks slechte maps in de cycle zitten.

Als UT'99 speler is t wall dodgen overigens enorm wennen :).

Van CTF-Coret heb ik overigens een voorlopige build voorbij zien komen!

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:24
Zet mij ook maar in de lijst voor een paar potjes: Valdourian >:)

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
Ik ben erg tevreden, nu al _O_ Veel lol gehad :) Ik mis de fast-paced arena shooters ;(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
Spanky79 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:45:
Ik merk dat er momenteel vooral oud- UT spelers gamen. Je herkent ze zo aan hun trucs en bewegingen. Wel grappig te zien. Paar leuke potten gespeeld. Ik ben zelf stukken beter bij CTF of DM met wat minder spelers dan 16 player spamchaos. Maar het is wel leuk. Verliezen van nieuwelingen doe ik volgens mij niet echt... maar wel roestig tegen de betere spelers, of gewoon te oud...

Zou mooi zijn als ze het iets makkelijker maken om rockets te dodgen, want nu is dat lastig. Je kunt het wel proberen, maar dood ga je toch wel.

Wat ik leuk zou vinden is een soort matching systeem waardoor je (los van de huidige keuzes) ook automatisch met spelers van je eigen niveau in een server terechtkomt.En los van leuke skins alsjeblieft geen upgrades en payable advantages.

Nu nog iets betere weapon balance, movement en we zijn een heel eind. Iig heel leuk speelbaar tot op heden!
Closed range wel, op lange afstand is een rocket prima te dodgen. Aangezien de rocket tijd nodig heeft om jou te raken moet degene die schiet voor je uit aimen zodat de rocket precies bij je voeten land. Als je simpelweg naar achteren springt als je vooruit hopt dan ontwijk je het wel en heb je genoeg tijd om te reageren :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22:19
Speel maar weinig de laatste tijd. Als ik het start zie ik geen (of lege) InstaGib servers, dus helaas. Dan maar weer terug naar LoL of MWO. De keer dat ik wel in een server zat speelde ik tegen iemand met wallhack (zien door muren, niet schieten), dus dat had ik ook weer snel gezien.

Pas geleden wel een potje gedaan tegen oud UT spelers op een kleine lan party, maar de scores van de spelers zeiden ook genoeg over de spanning:
100-26
30-50
21-49
14-40

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:47
quote:
Cornelisjuh schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:37:
Ik ben erg tevreden, nu al _O_ Veel lol gehad :) Ik mis de fast-paced arena shooters ;(
Aankomende Doom schijnt weer lekker fast paced te zijn.

• -Mach!-

-Mach!-

De nieuwe build (die 2 dagen geleden is uitgekomen) heeft ook weer een hoeveelheid aanpassingen.

https://wiki.unrealengine.com/Version_Notes

De game gaat elke keer weer iets de goede kant op. Ze moeten nog wel heel wat balanceren met o.a. de wapens (Rocket, shock, flak op het eerste gezicht)
De feeling van de movement voelt nu weer iets beter, het is gewoon een zeer vermakelijke game, voor iets wat in pre-alpha zit.

Enneh, Doom multiplayer wordt (tenzij de developers drastische maatregelen gaan doorvoeren, wat zou kunnen na de shitload aan kritiek over de Doom multiplayer met load-outs ipv de traditionele manier) heel anders dan men gewend is.

ut=life

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:09

Krijg gelijk al weer zin om te spelen .

Kan niet wachten :9 :9

Game PC

• MaartehhM
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 17:39
Ik game eigenlijk niet echt meer de laatste jaren, maar ik moest dit toch wel even proberen. Ik speelde dit toen ik 10 was al en vooral instagib was altijd briljant :p In die tijden was online natuurlijk niet echt een optie (met inbellen e.d.) maar het was desalniettemin heel leuk :)

Ik dacht dat mijn laptopje met een i7, 6 GB en een dedicated videokaart met 1 GB ram het nog wel een heel klein beetje aankon, maar met alles op low en een rare ge-upscalede resolutie is het ongeveer net zo lelijk als in 1999 en dan nog is de FPS maar zo-zo. Daar moet nog eens bijkomen dat elke 30 sec mijn beeld voor 2 sec hapert, en dan ben je al dood :') Er zit momenteel geen ruimte en geld in voor een degelijke PC, dus ik zal deze voorlopig even moeten laten passeren :-(

Jammer, maar helaas ;)

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

• Mantus
https://www.unrealtournam...utctf-build-release-notes

De nieuwe build is er en ik moet zeggen dat het wel echt de goeie kant op gaat. Je merkt zeker wel dat je nog met een alpha te maken hebt, maar dit is een hele goeie game.

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:09
Vind hem voor een alpha al heel goed speelbaar . Heerlijk om weer CTF en DM te doen . _/-\o_

Game PC

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-05 19:48
Kort overzicht van de update vorige week:

New playable visual bar CTF level Titan Pass (based on the CTF-Outside shell).
New playable visual bar CTF level Facing Worlds.
New playable visual bar CTF level Pistola Battleground, from community contributor Jayoplus.
Necris Female is now playable in game.
Skaarj Trooper is now playable in game.
Polished versions of new Sniper Rifle (from community contributor Aberiu), Rocket Launcher, and Link Gun.
New Pre-Alpha Season progression system and unlockable content.
New Offline challenges allow you to test yourself against bots.
Main menu update.
Improved bot CTF AI.

Heb het gisteren geinstalleerd,en het is vet :) enige bug die ik tegenkom is dat de chat wat moelijk doet op het einde van een game.

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:40
is er al iets bekend over een release datum eind 2016 ofzo of ben ik te enthousiast?

• Meelobee
Volgens mij is er geen vaste release date. When it's done! En je kan nu al kan spelen dus een vaste datum voegt ook niet echt veel toe lijkt me.

The Outsider

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:40
Why not? ik zal vast niet de enige zijn die zich kan inhouden en de game pas speelt als ie helemaal af is, hoe erg ik ook geneigd ben om hem alvast te downloaden en te spelen. :) maar ik zal wel geduld hebben dan ^^

• Meelobee
Omdat de core gameplay niet veel anders zal zijn als dat ie nu al is.

The Outsider

• boe2
  • Niet online
Nog eens een poging gewaagd. Automatching werkt goed en is aan te raden, dan vermijd je de fulltime pro's die op hun eigen custom servers zitten. Doet veel voor mijn bloeddruk :p.

De nieuwe maps zijn ERG knap, vooral de CTF maps. De nieuwe Facing Worlds ook: Eerst teleurgesteld dat ik de Aarde niet meer zag, en dan keek ik naar beneden :D.
Enige waar ik minder enthousiast om ben zijn die pauzes voor en na de match waar je een overzicht van alle spelers ziet.

• -Mach!-

-Mach!-

quote:
boe2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:39:
Nog eens een poging gewaagd. Automatching werkt goed en is aan te raden, dan vermijd je de fulltime pro's die op hun eigen custom servers zitten. Doet veel voor mijn bloeddruk :p.

De nieuwe maps zijn ERG knap, vooral de CTF maps. De nieuwe Facing Worlds ook: Eerst teleurgesteld dat ik de Aarde niet meer zag, en dan keek ik naar beneden :D.
Enige waar ik minder enthousiast om ben zijn die pauzes voor en na de match waar je een overzicht van alle spelers ziet.
Dat met die pause voor en na snap ik, dat had ik namelijk ook, maar ben er nu aan gewend, en dit is wel iets wat de customisation van je karakter een stuk leuker maakt als je daar van houdt, en de challenges daardoor wilt gaan doen.

Verder een goede update en het aantal spelers is sterk toegenomen in de afgelopen week, dat is heel mooi:)

ut=life

• adamvansanten
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-05 15:57

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Toen ik afgelopen weekend hoorde dat de alpha al uit was van UT2015 heb ik hem afgelopen dinsdag geïnstalleerd en meteen even een botmatch op Facing Worlds gestart. Wat een fan-tas-tisch spel is het nog steeds, nooit een arenashooter gevonden die net zo goed was als UT99! Helaas liep het spel in de endgame results van de match steeds vast (spel reageerde nog maar kon er niet uit), maar ik ga dit zeker nog vaker spelen! Merk wel dat het allemaal wat roestig is na 10+ jaar niet spelen ;).

Afgezien van de eerder genoemde bug draait het spel wel top op mijn PC (zeker voor een alpha build), lekker vloeiend op 2560x1600 met Epic settings.

adamvansanten wijzigde deze reactie 25-09-2015 10:25 (13%)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18-05 20:21
Ik lees bij install dat de (pre)alpha loopt tot eind oktober, mag ik er vanuit gaan dat het spel eind november nog beschikbaar is (in open beta bv) ?

Heb een lanparty in de planning en zou dit spel wel willen voorstellen voor de gameslijst.

• Meelobee
Het spel is en blijft beschikbaar. Ook de uiteindelijke complete game zal helemaal gratis zijn.
Voor een lanparty is het zeker een aanrader!

The Outsider

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True