Zoveel mooie herinneringen aan UT99.
- begon met een simpele demo, 4 vrienden, 1 pc en maar doorschuiven na elke (Phobos) game (we waren er heel snel uit dat dit is hoe een FPS moest zijn, fast in and out actions), ik krijg nog steeds kippenvel als de intro muziek wordt afgespeeld

.
- eerste echte multiplayer ervaring (ok het begon slecht met docsis 1 maar werd redelijk snel gevolgd door adsl, een ping van 100ms was OMG
- eerste keer online gekilled online worden door de shock rifle en had zoiets van waarom gebruikt iemand uberhaupt dat "crap" wapen en waarom doet het zoveel au? en toen zag ik het licht....me noob
- vele UT99 only lan partys.
Speelde altijd CTF en eerlijk gezegd ben ik nooit goed geweest in heel het UT gebeuren maar het plezier dat er uit kwam was niet te omschrijven, zeker als je weer eens een geniale kill had (ieder geval in mijn belevenis

)
versies erna een paar keer aangeraakt maar het was gewoon niet meer hetzelfde, beweging, vehicles?! (hier heb ik echt een gruwelijk hekel aan in een FPS

).
En toen kwam ik met erg veel toeval hier, uiteraard gedownload en gespeeld en ben so far impressed voor een pre alpha
- beweging vind ik nu al goed (kan beter maar moet ook nog me muis echt goed instellen, versnelling etc.).
- epic ziet er dik uit

.
- stats zijn nu al leuk (vroeger had je er een website voor, die uiteraard na een bepaalde tijd sluit, nu lekker in game).
- paar leuke maps en games gehad (helaas vaak niet balanced).
Enige waar ik me aan kan ergeren zijn sommige wapens en hun reactietijd? In UT99 was alles lekker responsive maar in UT4 zit in sommige wapens een vertraging (sniper rifle/flak cannon/rocket launcher vind ik het ergste) is dit nieuw of komt dit al naar voren in vorige UT versies? De secondary fire van de minigun vind ik niks (ook al lang zo?) en oh ja de translocator, vroeger was het transolcater en je doet je ding en kon je heel snel switchen naar je vorige wapen, dit doet die nog wel maar met een super vertraging.
Trouwens al een eta voor de Ripper?
En dan hoop ik nog dat ze de oude maps gaan uitbrengen (Coret/Dreary/Command/November/etc.)
De servers wat overzichtelijker gaan maken.
Balanceren (wapens/armor)
Geen pay2win van maken.
Auto’s/vliegtuigjes/etc. eruit laten.
De foutmelding van fraps gaan verwijderen en dat iemand binnenkort gaat beginnen met streamen ;-)
Ps, zijn noobs zoals ik ook welkom in de UT4 clan? ;-) heb nu niet al te veel tijd maar ik heb zo een vermoeden dat ik deze game weer volop ga spelen als die klaar is (tenzij mijn leeftijd en dus lichaam hier anders over denkt ;-) en uiteraard sorry voor mijn lange post maar de enthousiasme
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 12-05-2015 15:43
]