Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Unreal Tournament (2015)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Pin0
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Iemand dit al op ubuntu geprobeerd?
En zit er een editor bij? Ik zou graag weer eens een mapje maken maar ben compleet over op Ubuntu.

BrickTip! a LEGO Chrome Extension

• Big-Opti
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10-06 23:30
Tijden terug al gelezen dat de pre-alpha er was...en nu begon het toch te jeuken.
Moet zeggen dat het al best aardig speelt...maar ik mis double jump!
Zat dat voorheen in UT99 of ben ik nou gek?

Moet in ieder geval wel weer inkomen zeg! |:(

Mensen kunnen mij eventueel toevoegen: BigOpti

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01:05

Racing_Reporter

Mediaproducent

quote:
Big-Opti schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:50:
Tijden terug al gelezen dat de pre-alpha er was...en nu begon het toch te jeuken.
Moet zeggen dat het al best aardig speelt...maar ik mis double jump!
Zat dat voorheen in UT99 of ben ik nou gek?

Moet in ieder geval wel weer inkomen zeg! |:(

Mensen kunnen mij eventueel toevoegen: BigOpti
Double jump zit er toch pas sinds later bij, meen ik me te herinneren. Maar ja, mijn oude geheugen :P

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-06 21:30

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Racing_Reporter schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

Double jump zit er toch pas sinds later bij, meen ik me te herinneren. Maar ja, mijn oude geheugen :P
double jump komt pas in ut 2k3/4, enige wat je had waren jump boots in ut99. 100% zeker.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 01:05

Racing_Reporter

Mediaproducent

quote:
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:21:
[...]

double jump komt pas in ut 2k3/4, enige wat je had waren jump boots in ut99. 100% zeker.
Dus toch. Thanks for confirming, precies dat is wat ik me herinnerde ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Guyver2
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:59
Zeker te vaak op UT99-server gespeeld met double jump mod.

Hehehehe!

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:34
quote:
Pin0 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:52:
Iemand dit al op ubuntu geprobeerd?
En zit er een editor bij? Ik zou graag weer eens een mapje maken maar ben compleet over op Ubuntu.
Moet gewoon werken volgens mij

https://www.google.com/we...eal%20engine%204%20ubuntu

The Outsider

• Robbio85
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-06 17:13
Heb zelf veel UT99 instagib gespeeld (ook via Clanbase cups en ladders), en vond de opvolgende delen erg tegenvallen. Van het weekend deze nieuwe versie geprobeerd en moet zeggen dat deze weer erg lekker speelt. Ik merk wel dat mijn reactievermogen en aim in het algemeen niet echt beter geworden is (misschien komt dit omdat ik dit jaar de 30 ben gepasseerd? ;)) -> heb sowieso nooit echt talent hiervoor gehad, maar op public servers haalde ik toch redelijke resultaten vergeleken met de "casual" spelers.

Wellicht wordt dit de versie die UT99 eindelijk doet vergeten (voor de instagib nerds althans).

Robbio85 wijzigde deze reactie 26-10-2015 17:03 (13%)

• Torrie844
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-05-2018
quote:
Robbio85 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:02:
Heb zelf veel UT99 instagib gespeeld (ook via Clanbase cups en ladders), en vond de opvolgende delen erg tegenvallen. Van het weekend deze nieuwe versie geprobeerd en moet zeggen dat deze weer erg lekker speelt. Ik merk wel dat mijn reactievermogen en aim in het algemeen niet echt beter geworden is (misschien komt dit omdat ik dit jaar de 30 ben gepasseerd? ;)) -> heb sowieso nooit echt talent hiervoor gehad, maar op public servers haalde ik toch redelijke resultaten vergeleken met de "casual" spelers.

Wellicht wordt dit de versie die UT99 eindelijk doet vergeten (voor de instagib nerds althans).
Hear hear, zit precies in hetzelfde schuitje. Ook clanbase gespeeld (top 3 een tijd) in de Europe ladder (ut99instagib). Alle opvolgende UT's gekocht maar niks kwam in de buurt van mijn oude "precious". Inmiddels voelt deze versie wel lekker, al kan ik echt niks meer.

I7-4790k / Gigabyte G1.Sniper Z97 / MSI 980ti 6GB / 16GB HyperX Fury DDR3 / Corsair 850w / Samsung 850 EVO 250GB / Hitashi 3TB / NZXT S340

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Robbio85 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:02:

Je bedoelt UT99 evenaren kan ;) UT 1999, never forget. _/-\o_

• Robbio85
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-06 17:13
Wilde gisteren een potje iTDM of iCTF gaan spelen, en tot mijn verbazing was er alleen een iDM en low grav iCTF server beschikbaar. Heeft iemand wellicht unlisted public servers met standaard iTDM of iCTF?

• Mantus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-06 08:03
Je kan deze zelf opstarten binnen een HUB volgens mij. Verder is het nog niet zo ver dat er al heel veel servers vaststaan op bepaalde spelmodi.

Of je begint zelf een server-hub :

i5-8600K | Asus R9 280x DirectCU II | 16gb DDR4 Crucial 2400 | MSI z370 SLI PLUS

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Bij mij zijn de graphics wel lelijk, komt dat omdat het alpha is?

• Multensor
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-06 15:57
Waarschijnlijk omdat je net een map hebt gespeeld die nog niet af is. De maps die af zijn zien er hier iig prima uit.

erhmm.

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 21:24
quote:
FixUs schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:10:
Bij mij zijn de graphics wel lelijk, komt dat omdat het alpha is?
Graphics zijn juist van extreem hoog niveau. Kan gerust stellen dat het een van de mooiste shooters is. Ga met epic settings maar eens Outpost spelen ofzo ;)

Texturen, effecten en lighting zijn schitterend. Alleen de character models lopen achter, maar dat is bekend en ook minder belangrijk.

Brutal1ty wijzigde deze reactie 30-10-2015 10:04 (16%)

Grappig Brutal1ty, je hebt exact dezelfde usernaam als een clanmaatje van me.

@topicstarters/mod; topic titel zou eigenlijk Unreal Tournament (2016) moeten zijn. Waarbij Unreal Tournament de naam is van het spel en 2016 de jaar van uitkomen :) . UT4 is, logisch ook na UT3, verzonnen door de community maar gebruikt Epic niet.

Zoals pricewatch: Unreal Tournament (2016), PC (Linux, OS X, Windows)

Cassius wijzigde deze reactie 03-11-2015 15:10 (22%)

Wat is daar het praktisch nut van - System "Deasygn"

• boe2
  • Niet online
We weten helemaal nog niet waarin het spel moet uitkomen. Zoals het er nu uitziet is 2016 ook onwaarschijnlijk, voertuigen ontbreken nog compleet :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• eldeegee
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01-06 21:54
Prachtig spel, al super veel plezier aan beleefd. Hoop dat er snel meer maps komen die ook echt af zijn.

• MASS1V3
  • Laatst online: 07-06-2018
Oude tijden herleven. Was het gamen alweer vergeten toen ik op deze nieuwe versie van Unreal werd gewezen. Heb nu een aantal uren gespeeld en merk dat mijn vingers niet meer zo snel en soepel zijn als voorheen, slijmbeurs ontsteking in mn elleboog aan het eind van de avond en het gevoel dat ik 6 bakken koffie op heb na het spelen van een intensief potje (ben bang dat ik toch te oud word ;) )

Maar daar komen we wel overheen, het is weer erg leuk om af en toe zonder veel poespas achter de pc te kunnen kruipen en even een paar potjes te spelen.

Ik speel graag instagib, voorheen veel ICTF lowgrav @1,35 speed gespeeld, erg verslavend ook.
Bij het spelen van instagib potjes kun je het niet hebben dat als je op fire drukt er niks gebeurt.
Dat heb ik echter wel eens per zoveel schoten :( . Heeft iemand een idee waar ik dat moet zoeken?
Is dat een bekend probleem van de pre-alpha of moet ik echt naar mn setup kijken?
Dat er niets komt heb ik geen last van in de pre-alpha - wel is de hitbox nu wat funky (YouTube: UT4 Pre-Alpha Hitbox Problems [April 2015], is geloof ik al wel verbeterd) waardoor je soms zweert dat je dwars door iemand heen schiet en soms ineens iemand raakt. Dit is vooral lastig als je iemand wil schieten die snel richting a op beweegt en "op" hem schiet maar mist. Als je op zijn "achterkant" of millimeters achter hem zou schieten zou je hem wel raken. Maar als je daadwerkelijk geen beams ziet kan meerdere oorzaken hebben;
  • Mogelijk (best zware) FPS issues waardoor er een frame (of de paar frames) wordt gedropt/geskipt waarin het schot zit ... lijkt me onwaarschijnlijk wel (zie je de decal op de muur of helemaal niets?)
  • Volgens mij is het zien van een schot niet gebonden aan bijvoorbeeld packet-loss, de hit registratie die daarop volgt wel. Dan zou ik het eerder zoeken in je muis hardware / drivers. Is een klik die je voelt wel echt een klik die de muis altijd pakt? Heb je het in een offline game ook?
  • Je zou packet-loss alsnog even kunnen uitsluiten door een paar tracerts/pings te proberen richting de gameserver of gameserver host (als je niet achter het IP kan komen). Soms staan deze sowieso dicht en krijg je 100% loss/timeouts, maar als het soms is heb je daar een mogelijke kandidaat te pakken. Oplossen van ISP routing / loss is echter bijna onmogelijk, dan hoop ik dat het in je verbinding / lan drivers zit.
  • Het kan ook zijn dat er echt veel te veel achtergrond processen draaien waardoor de click niet wordt opgepikt ... maar ook dan zou ik niet verwachten dat je lekker kan spelen
  • Malware uitgesloten met AV + Malwarebytes oid?

Cassius wijzigde deze reactie 05-11-2015 14:02 (15%)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wellicht ook net iets te snel geklikt voordat de cooldown zeg maar afgelopen is, dan kan je ook nog niet schieten.

• MASS1V3
  • Laatst online: 07-06-2018
Bedankt voor jullie reacties;

Het probleem komt ook voor als ik achter elkaar in een lege server op een muur schiet (uiteraard even geprobeerd), ook als ik fire ingedrukt houd. Dus geen drukte, geen decal op de muur.

Ik heb idd de benodigde AV en Malwarebytes draaien dus verwacht niet dat ik het in die hoek moet zoeken.

Wat je (Cassius) aangeeft over de achtergrond processen ga ik eens na. Aangezien ik ook al Jing heb moeten disabelen. Heel handig programmaatje voor het werk, maar niet handig als ie een screenshot probeert te maken tijden het gamen ;-) Misschien dat ik nog meer heb draaien wat problemen kan geven.

In ieder geval bedankt so far, als ik nieuws heb meld ik me, misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem.

• Brutal1ty
quote:
Cassius schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:09:
Grappig Brutal1ty, je hebt exact dezelfde usernaam als een clanmaatje van me.

@topicstarters/mod; topic titel zou eigenlijk Unreal Tournament (2016) moeten zijn. Waarbij Unreal Tournament de naam is van het spel en 2016 de jaar van uitkomen :) . UT4 is, logisch ook na UT3, verzonnen door de community maar gebruikt Epic niet.

Zoals pricewatch: Unreal Tournament (2016), PC (Linux, OS X, Windows)
:D Waarwchijnlijk beiden geïnspireerd door de speler fatal1ty en dachten beiden ' wat heeft mortal kombat nog meer... Ohjah, brutalities!' :+

Mijn ingame naam is echter K.O.Raven in Unreal :9

Oh en na een reinstall is de muis op 120fps al een stuk beter. Alleen gek genoeg loopt de game wat minder dan eerst. Met een gtx980 en i5 6600k geen 120 locked halen ook niet op low zodra er meer spelers in beeld komen is een beetje gekkenwerk imho. Maar ik lijk de enige te zijn dus er zal bij mij wel iets niet lekker zitten. Tot die tijd locked 60 :P
Fps jumpt op die settings tussen 57 (ultieme low) op ctf faces en terug naar 224+ Mensen met gtx960 en 970 melden geen problemen. Ik ben dan wel een mierenneuker hoor en vermaak me prima, maar toch 8)

Brutal1ty wijzigde deze reactie 05-11-2015 20:44 (24%)

• Browncoat
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-11-2015

Browncoat

NLBrowncoat #786

Nation Cup Finals gisteren was leuk om te kijken! Insane plays van Id42 en Riven

Netherlands - Germany finals :+

http://www.twitch.tv/unrealtournament/v/25989694?t=28m58s

• Redskullz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-10-2018
quote:
Browncoat schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:24:
Nation Cup Finals gisteren was leuk om te kijken! Insane plays van Id42 en Riven

Netherlands - Germany finals :+

http://www.twitch.tv/unrealtournament/v/25989694?t=28m58s
Nice, altijd leuk om naar dat soort dingen te kijken (ik haat instagib dus hoop snel dit soort matches met normale wapens :))
quote:
boe2 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:36:
We weten helemaal nog niet waarin het spel moet uitkomen. Zoals het er nu uitziet is 2016 ook onwaarschijnlijk, voertuigen ontbreken nog compleet :p
Is er een soort van "roadmap" voor wat er nog moet worden toegevoegd? ik hoop namelijk dat ze geen voertuigen toevoegen _/-\o_

Ben een tijdje weggeweest van de alpha versie en het ziet er een stuk gelickter uit :9~ maar meer mensen is ook gelijk een hogere ping :( waar ik 2 maanden geleden altijd onder de 20ms zat zit ik nu dik boven de 40 pffff.

Wat ik ook mis is de beweging van vroeger, het voelde heel lang aan als UT99 maar tegenwoordig een heel stuk minder dus hoop dat ze nog flink gaan tweaken ;-)
De nationscup was leuk! Volgende keer meer teams, meer maps en mogelijk ook inclusief open draft van te voren.

@Redskullz, ik merk geen negatieve impact op de beweging in de laatste paar builds? Wat bedoel je specifiek?

• Redskullz
Ik ben er best een tijdje uitgeweest dus eigenlijk geen idee wat ik heb gemist in de tussentijd aan laatste builds maar begin van het jaar maakte ik de stap van UT99 naar UT 2015 en had ik zoiets van ja de beweging klopt, nu maanden later (bijna half jaar) is het meer, ehh het voelt allemaal zo ehhh "sluggish"

Zal ook vast aan mij liggen maar schrok ervan en was er ook weer snel klaar mee :(
Kom wel weer over een half jaartje checken en anders blijven we bij UT 99 :)

Toevoeging 19-11-2015

Ok, ik heb in de tussentijd de forums van UT doorgespit en in mijn afwezigheid :P hebben ze idd de "movement" aangepast (https://forums.unrealtour...856&viewfull=1#post172856).

Meerdere mensen klagen hierna over de "movement" maar het schijnt niet de movement te zijn en ik quote "I personally really like the movement as is right now. I dont think the issues we have with high pings and jittery movement is related to movement speed, but solely based on the netcode. I really think we should stop trying to change the movement until the netcode has been completed".

Developers zijn op de hoogte en wederom quote ik " A) The current absolute player speed and acceleration values in UT4 are very comparable to UT99, if anything UT99 was a tiny bit faster at both. What is probably higher in UT4 is the friction value. This influences the ADAD spam speed, mainly the going full speed to 0 part of movement.

B ) Your own perceived speed/accel in first person is influenced by absolute speed/accel as well as by FOV, eye height and footstep sounds.

C) An opponent's perceived speed/accel from your POV is also influenced by absolute speed/accel, your FOV, eye height and their footstep sounds, but also netcode, ping compensation, player animation, animation transitions between moving directions, the size of the player and the player skin/character used.

As far as A and B goes I think it's in a fairly good place. Friction might need a slight nerf and I'm not happy with the current footstep sounds, but that's about it.
I think the main problem is at C, most if not all of the things mentioned that aren't in B are likely partly to blame for this. Animations seem very wild and flailing, but can be improved, just like classic netcode can be. What I don't know is if the way ping compensation is done can also be improved to such an extent that it won't produce these perceived effects (without negatively affecting something else), assuming it is responsible at all."

Ben blij te zien dat meerdere mensen het probleem hebben zoals ik, gelukkig ben ik een geduldig persoon (speel nog UT99 wachtende op een echte opvolger O-) ) en wacht maar op de fix zodat ik weer kan beginnen met UT4 :P

Redskullz wijzigde deze reactie 19-11-2015 13:31 (71%)

• Jelv
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
nieuws: ESL voegt Unreal Tournament toe als esport
In the near future, starting globally, with European and North American regions, supported by Epic Games and Zaccubus as shoutcaster, ESL will open ladders in various gametypes, run various cups and leagues, each supported by powerful Anti Cheat client. News about first competitions at ESL will be out in few weeks!
Het heeft zoveel potentie als eSport game - het is zo heerlijk snel en kan met de juiste balance aanpassingen lijden tot enorme close clutch situaties die letterlijk van scherm spatten :D .

Ik hoop dat we ooit weer zulke actieve ladders zien als in de CB hoogtijdagen:
UT iCTF CB ladder 2002
UT CTF CB ladder 2002
UT 1on1 iDM CB ladder 2003
UT 1on1 DM CB ladder 2003

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 17-06 11:42
quote:
Cassius schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:37:
Het heeft zoveel potentie als eSport game - het is zo heerlijk snel en kan met de juiste balance aanpassingen lijden tot enorme close clutch situaties die letterlijk van scherm spatten :D .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet eens een TDM ladder. :X
Ik speelde zelf alleen maar TDM met UT99 en altijd hoog gestaan op CB, leuke tijd.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* himlims_ zucht (2x)

vroeger toen [..]

• onze reactietijd nog indrukwekkend was,
• communicatie via trillian en icq verliep,
• hartslag van 180+ tijden clanbase cups/matches,
• inbellen via dubbele ISDN *O* 48KB/s en 20-30ms ping IMBAAAA
• zwetende handjes en weinig muis grip,
• 1337 en n00b nog betekenis hadden,
• sponsoring en geld onbekend waren voor gamers,
• patches via ftp moest downloaden (met getright),
homo's in de kast zaten
• lan parties noodzakelijk voor data uitwisseling,
• jaloers was op vrienden met 16bit soundblaster,
• stijf van de DE (Douwe Egberts) ipv RedBull
• aimbots en cheats niet bestonden

//edit
oude clan DTF (Dutch Termination Force) bestond uit diverse teakers (weet niet of ut of tweaker-profiel eerder was) maar de Clanbase EU CTF Instagib UT99 is mijn meest toffe game beleving geweest. Tegenwoordig kom(en) ik(wij?) niet meer mee qua reactie tijd. Misschien op gebied van communicatie, teamplay en ervaring nog een bijdragen kunnen leveren, maar vrees er voor.

En de launch van onze MOD Strike-Force voor Unreal Tournament 99/GOTY op fileplanet brak records; 1 miljoen downloads op launchday - dat was ongekend.

himlims_ wijzigde deze reactie 18-12-2015 22:03 (17%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

quote:
Redje schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:33:
[...]

Niet eens een TDM ladder. :X
Ik speelde zelf alleen maar TDM met UT99 en altijd hoog gestaan op CB, leuke tijd.
"Niet eens" ... het staat je vrij om even 5 seconden moeite te doen en deze op te vissen ;) . Er was een zeer actieve TDM en iTDM ladder obviously.

Ik vrees dat zelfs toen al wat simpele bots bestonden, dat ze allemaal kaput mogen gaan.

• Redje
quote:
Cassius schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:48:
[...]

"Niet eens" ... het staat je vrij om even 5 seconden moeite te doen en deze op te vissen ;) . Er was een zeer actieve TDM en iTDM ladder obviously.

Ik vrees dat zelfs toen al wat simpele bots bestonden, dat ze allemaal kaput mogen gaan.
Ik dacht die komen uit je persoonlijke archief, ik zou niet weten waar deze ladders nog online staan, dus iets meer dan 5 sec. ;)
Np, check waybackmachine en voor daar gewoon clanbase.com in, dan zie je hun back-ups :) !

• Redje
quote:
Cassius schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:58:
Np, check waybackmachine en voor daar gewoon clanbase.com in, dan zie je hun back-ups :) !
Beetje vergeten deze site, waarschijnlijk omdat hij zo traag is haha, maar blijft leuk natuurlijk.

Jammer dat hij niet verder terug gaat dan 2000.
Maar toch leuk om te zien dat we 1e hebben gestaan.
Alleen voor m'n gevoel heb ik veel langer UT gespeeld dan op de ladder is te zien, blijkbaar werd ik sneller oud dan ik me kan (wil) herinneren :+.

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:08
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn ik word half emo als ik die screenshots bekijk joh, wat een mooie tijden waren dat zeg. :) Warlocks from hell, wat later Team Royalty werd, ik zat destijds in hun AoT squad, wat trouwens ook een ongelooflijk goed spel was gebaseerd op de ut 99 engine.. miss those days... _/-\o_

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
boooojaaa. Wat heb ik hier nu gevonden?

Dit is oude meuk :).

UT99 , de game waarmee het allemaal begon. Ik heb toen lange tijd bovenaan de Instagib 1on1 ladder gestaan. Ik speelde namelijk Turbine als 1on1 map, en kon spawnrapen als een Pr0 :P.

(hahahahah Gevonden: http://static.tweakers.ne...mrAt3gg0jV2PFsrR/full.png )
19e plaats. Up en coming daar :)

Morgen maar eens uitproberen.

Ik zag bovenstaand Joolz een filmpje posten: Tip: Sensitivity naar beneden en meer met cross hair placement spelen ipv Raw aiming.

ErA wijzigde deze reactie 12-01-2016 22:51 (13%)

Nieuwe build gisteren (of eergisteren al?):

https://wiki.unrealengine.com/Version_Notes_2016_2_01

Belangrijke fixes of fixes met grote impact voor insta spelers:
- Reduced default HUD scale. (fijn, minder clutter, ook worden HUD settings nu goed onthouden mits je de launcher tussendoor sluit :/ )
- Show centered flag icon when pick up flag. Removed "enemy has flag" status. (die laatste remove is heel vervelend ... juist omdat veel spelers de nieuwe kill message uitzetten) en "Flag pickup sound is louder." lijkt niet veel te helpen
- Tweaked some crosshair sizes. (de "dot" wordt nu niet meer blurry bij decimale waardes anders dan hele en halven)
- Increased character scale by 15%. (je zal meer raken, echt waar)
- Tweaked direction change speed by slightly reducing ground friction. (dit introduceert een bug dat mensen heel snel ronddraaien on the spot)
- Added skip GPU buffering option in graphics menu - reduces input latency at some cost to average frame rate. (aanzetten als je de performance hit kan hebben, minder input lag is mooi meegenomen mits je min. fps goed hoog blijven)
- Tweaks to character material function to make characters slightly brighter and more colorful at distance, and kick in rim shader at slightly closer range. (persoonlijk merk ik dit niet omdat ik met alles op low speel, maar zou wat betere visibility van enemies op moeten leveren)

De game voelt iets soepeler, maar tegelijk net iets langzamer aan omdat je default view hoogte verhoogd is samen met de playermodel scale increase. Al met al zeker een merkbare verbetering :) !

Voor mensen die een potje instagib capture the flag waarderen, nog 1 dag sign-up tijd voor een zondag-cup die een paar weken zal duren in #ut4.eu op globalgamers.net irc: http://www.ut4.eu/esport-event/ictf-winter-2016/ - deze zondag worden de spelers per team gekozen. In de vorige casts van http://www.twitch.tv/unreal_tournament_4_tv wordt het nog uitgelegd bij interesse ;) !

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
Bedankt! Heb me aangemeld ervoor :) Leuk om weer is wat met instagib te gaan doen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

• enira
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:45
Heb maanden terug redelijk wat deathmatch gespeeld in UT4. De ergenis was altijd dat er relatief weinig instagib servers waren ten opzichte van de normale servers.

CTF heb ik nooit zo van gehouden, maar ik heb me hierbij ook aangemeld voor de cup, juist omdat het instagib me heel erg aanspreekt.
Ik kan een redelijk potje fraggen, maar ben absoluut niet goed. Toch eens kijken wat we er van kunnen maken! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Mantus
Hmmm, balen dat ik deze even gemist heb... Volgende keer beter!

i5-8600K | Asus R9 280x DirectCU II | 16gb DDR4 Crucial 2400 | MSI z370 SLI PLUS

• jdh009
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online
Waar zijn die punten eigenlijk op gebaseerd?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking

De punten zijn gebaseerd op hoofdzakelijk 3 dingen volgens mij;

- Deelname aan pug channel (hoe actief ben je, dit was de enige maatstaf voor iCTF)
- Bekendheid onder de vier beoordelende admins (deze hebben ook nog gevraagd aan leden/bekenden) zelf om verduidelijking soms
- Performance van een vroegere UT game zoals 99 of 2k4, was een speler daarin erg sterk dan zal hij hier al snel een aantal bonus punten hebben

• Butch_NL
  • Laatst online: 19-04-2018
Ik herken wel diverse namen uit de UT '99 community van de voormalige topteams en die zitten inderdaad in de hogere regionen (niet allemaal overigens). Ik kan me ook indenken dat de levens van velen ondertussen wel veranderd zijn en dat tig avonden per week in teamverband spelen niet meer voor iedereen is weggelegd.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:59
Wat cool! Zelf behoorlijk actief geweest in de ut99 scène op clanbase in de clans H2D en WfH :) deden het toen aardig goed! Tevens nog wel hoog gestaan in de 1v1 ladder! Ik ga dit eens een beetje volgens en installeren op mijn pc!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-06 15:40
Iemand die het speelt op macbook 13" uit 2014 met OSX?
vroeg me af of het speelbaar (>30fps) is op 1280*800 low settings met een HD5100 IGP.
Op basis van de teams die hier staan: https://docs.google.com/s...Xi_6tMAjP56Ntw/edit#gid=0

Kan je nu een voorspelling invullen en opsturen via de sheet op: http://www.ut4.eu/2016/02/16/gamblers-pay-attention/

:)

• Redskullz
Weet iemand toevallig waar de custom content te vinden is in de UT mappen?
Ik wil alle custom content van voor 4.11 verwijderen en ik word een beetje duizelig van de duizend en 1 mappen onder de Epic games directory.....

Redskullz wijzigde deze reactie 24-02-2016 12:52 (7%)

• Redskullz

• The_Big_Easy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:36
Er is al weer een nieuwe build, zie: https://www.unrealtournam...g/new-build-with-dm-chill
en https://wiki.unrealengine.com/Version_Notes_2016_3_09

The_Big_Easy wijzigde deze reactie 10-03-2016 11:39 (25%)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 20:19
Zijn er nou veel mensen die deze remake spelen?

"Political correctness will be the downfall of western society"

quote:
Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:38:
Zijn er nou veel mensen die deze remake spelen?
Ja en nee denk ik ...

Nee, want in de avond valt het op publics eigenlijk wat tegen - dan zijn er een paar honderd man. Heel misschien max 1000. Vergelijk dat met cijfers die je ziet met de top online games met tientallen en honderd duizenden mensen online en deze game heeft minder players dan een goed bekeken stream.

Ja, want de pick-up game IRC channels echt volop levend - continue pick-up games doordeweek en het hele weekend met in de avond soms wel 3 of 4 simultate 5v5 iCTF games :) . Dus in dat opzicht is de scene hartstikke levend en is er goed vertrouwen dat als de game wat meer rond komt dat er dan ook meer aanwas zal zijn. Ook kan je, ook al zijn er maar 200 spelers online, toch altijd wel een game vinden - vooral normal weapons in DM / TDM en CTF verband!

Zie ook YouTube: Recap of ESL UT4 Opening Cups - Day 1 voor de laatste ESL cup samenvatting van een 1v1 normal weapons cup :) !

Cassius wijzigde deze reactie 12-03-2016 18:33 (9%)

• boe2
  • Niet online
Probleem is dat er momenteel nul marketing is voor UT4, dus het is grotendeels dezelfde kliek die speelt. Gelukkig is die kliek groot genoeg om iedere avond gemakkelijk een server te vinden om op te spelen, maar het heeft ook als gevolg dat het niveau heel hoog ligt, wat nieuwe spelers kan wegjagen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Mantus
Ik hoop echt dat ze het hele balancing werkend krijgen. Je merkt nu ook teveel verschil tussen diegene die net komen kijken en ik kan me goed voorstellen dat je dan afhaakt.

• govie
  • Laatst online: 15-05 19:11
Ik zit op linuxmint17.xx 64bits en krijg het niet werkend zonder wine (waarschijnlijk door mijn eigen onkunde).

Ik heb een zip gedownload, die pak ik uit in een folder naar keuze en dan run ik : "UE4-Linux_test Unrealtournament" of "UE4-Linux-Shipping Unrealtournament" maar bij beide geeft de terminal een foutmelding "command not found".

Weet iemand waardoor het komt?

• Brutal1ty
quote:
Mantus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:46:
Ik hoop echt dat ze het hele balancing werkend krijgen. Je merkt nu ook teveel verschil tussen diegene die net komen kijken en ik kan me goed voorstellen dat je dan afhaakt.
Dat moet dus juist zo blijven. Anders gaat men maar CoD spelen. Ranked of skill balanceren okay, maar de skill ceiling en het verschil tussen semi pro en newbies mag wat mij betreft enorm groot blijven :D Ik ben zelf nieuw en wordt genadeloos afgemaakt en vind het wel verfrissend. Geef me een cod game en ik doe binnen een paar potjes al veel te goed mee.

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20:50
UT99 kapot gespeeld maar UT2016 schiet imo niet echt op , nog steeds maar 3-4 maps met geluid en normale graphix.... Ik denk dat ze hard moeten werken willen ze UT weer op de kaart brengen. Nog heel veel werk te verzetten.

• Brutal1ty
quote:
MetalSonic schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:38:
UT99 kapot gespeeld maar UT2016 schiet imo niet echt op , nog steeds maar 3-4 maps met geluid en normale graphix.... Ik denk dat ze hard moeten werken willen ze UT weer op de kaart brengen. Nog heel veel werk te verzetten.
Ik heb het gevoel dat men niet begrijpt hoe dit project werkt ;) Het moet ook pas ergens in 2017 op de markt komen. Dus die liggen prima op schema. Een pre-alpha, gratis, is Wat anders dan al die gratis demo's die men tegenwoordig open bèta's noemt enzo heh? Plus dit is een totaal ander model wat hier geprobeerd wordt en wordt aangestuurd door een heel erg klein team.

Geluid werkt trouwens overal? Alleen de texturen missen op veel maps, maar voor de rest is het prima speelbaar.

Brutal1ty wijzigde deze reactie 23-03-2016 21:44 (7%)

• MetalSonic
quote:
Brutal1ty schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:43:
[...]

Ik heb het gevoel dat men niet begrijpt hoe dit project werkt ;) Het moet ook pas ergens in 2017 op de markt komen. Dus die liggen prima op schema. Een pre-alpha, gratis, is Wat anders dan al die gratis demo's die men tegenwoordig open bèta's noemt enzo heh? Plus dit is een totaal ander model wat hier geprobeerd wordt en wordt aangestuurd door een heel erg klein team.

Geluid werkt trouwens overal? Alleen de texturen missen op veel maps, maar voor de rest is het prima speelbaar.
Het duurt mij gewoon te lang, ik wil weer dit spelen : "https://www.youtube.com/watch?v=2mMkjsBA4uE" maar dan met huidige graphix en het liefst weer een leuke gemeenschap. Weet nog dat in het laatste jaar dat ik UT99 assault deed er alleen nog wat hardcore spelers over waren. Hoe mooi waren de tijden dat je van alles had aan spelers, uber pro's tot uber noobs _O_............

UT99 assault echt heel veel uren in gestoken, ik mis dat wel ;(

• Redskullz
Haha begrijp dat wel ja :) Heb zelf een haat liefde relatie met deze nieuwe UT, Zo blij dat er weer mensen spelen (in ut99 bleef alleen instagib over en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel).
Maar het speelt op ALLE fronten anders dan UT99 en daar baal ik een beetje van :(

Vraag me dan ook af of dit doorgaat (in movemement) waar UT3 is geeindigd? (heb alleen ut99 gespeeld en ut2003 een paar maanden geporbeerd, gehuild en heel UT verbannen uit me leven dus geen verdere versies gespeeld behalve deze pre alpha) of als dit een geheel nieuwe probeersel is in movement.

Je bent iedergeval niet de enige die ut99 mist ;-)

• Redskullz
Dan geheel iets anders, denk ik ;-) iemand die hier iets meer over kan vertellen? is dit de nieuwe naam? andere game? addon?

Unreal Prime Teaser: Reclaiming the Spirit of Competitive UT
YouTube: Unreal Prime

www.unrealprime.com (site doet het zo te zien nog niet).

• ADDG
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
quote:
Redskullz schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:57:
Dan geheel iets anders, denk ik ;-) iemand die hier iets meer over kan vertellen? is dit de nieuwe naam? andere game? addon?
Zo te zien is het een mod: https://forums.unrealtour...-Spirit-of-Competitive-UT
The main purpose of Unreal Prime is to test different mutators, such as wails weapons and bright skins, all on the same platform. We also can consistently test different weapon damage values instead of waiting for every update.

Epics weapons are a little inbalanced right now but Unreal Prime is just a testing platform to use for now. I think Unreal Prime would be pushed as the main competitive platform if epic didn't get things right in the future, though.

ADDG wijzigde deze reactie 25-03-2016 15:53 (45%)
Reden: Quote toegevoegd.

• Redskullz
quote:
Dank je voor je antwoord, Ik heb in het weekend iemand gezien die dit streamde en wat me vooral opviel was dat de shockrifle een heel ander (best mooi) effect heeft, ga het in de gaten houden :)

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-06 14:53

HStyles

Hbass

quote:
Redskullz schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:40:
[...]

Dank je voor je antwoord, Ik heb in het weekend iemand gezien die dit streamde en wat me vooral opviel was dat de shockrifle een heel ander (best mooi) effect heeft, ga het in de gaten houden :)
Ander effect ? bedoel je dat dunne sprietje dat je ziet ?
In UT99 was het een dikke straat maar in alles wat er na komt een dunne spriet

Zhur > Exile > Roflcopter

• Redskullz
quote:
HStyles schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:53:
[...]

Ander effect ? bedoel je dat dunne sprietje dat je ziet ?
In UT99 was het een dikke straat maar in alles wat er na komt een dunne spriet
De spriet (primary fire) blijft hetzelfde volgens mij (dun idd :) )
De bol is anders als ook de combo.

Dit is ff wat ik er snel van kan vinden, YouTube: Fjaru's thoughts - Testing out the unrealprime weapons on DM-H06 (vanaf 1 minuut zo)

• -Mach!-
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11-06 06:35

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Unreal Tournament 4 gaat steeds meer bieden voor iedereen.

Er zijn verschillende cups bezig. ESL met duel en 2v2 TDM. Helaas kun je je daar niet meer voor inschrijven.

1v1 Duel (europe) http://play.eslgaming.com...pring-league-2016-europe/
1v1 Duel (NA) http://play.eslgaming.com...eague-2016-north-america/
2v2 TDM http://play.eslgaming.com...pring-league-2016-europe/

Er is ook een UT4 Assault Spring Cup met een prijzenpot van 500 dollar. Schrijf je in en doe mee, het is gericht voor alle niveaus. We willen zoveel mogelijk nieuwe mensen aantrekken en kennis laten maken met UT en dan met name de assault mode die bekend is van ut99 en ut2k4.
Zie de trailer hieronder.

link van de Cup: https://www.epicgames.com...&highlight=assault+spring

Link van de UT4 assault thread: https://www.epicgames.com...ault-BP&highlight=assault

Je kan je op onderstaande link inschrijven met een team, of alleen zodat je later eventueel aan een team kan worden toegevoegd:)

http://tinyurl.com/UTAssaultCup2016

-Mach!- wijzigde deze reactie 19-04-2016 13:10 (19%)

ut=life

Acties:
  • +1Henk 'm!
Afgelopen zondag is de finale voor de #ut4.eu Draft Cup gespeeld en gecast. Een best-of-5 instagib Capture The Flag pot die ook echt de 5e map bereikte. Voor de replay zie: https://www.twitch.tv/unreal_tournament_4_tv/v/61230101

Highlights:
- eerste 2 maps verliest het team van "LittleD", hier is het team van "reidak" gewoon sterker
- 52m in de stream; derde map Command, de teams staan gelijk (bij gelijk verliest LittleD want BO5) ... ze hebben nog 1 minuut over!
- 1u:16m; vierde map, LittleD staat WEER 2 caps achter en hebben dus 3 (!) flag captures nodig in iets minder dan 4 minuten op BrokenLimits
- 1u:43m; vijfde map Sprinta, het is een 1-1 draw en nog 4 minuten en het moet nog beslist worden, dan volgt er veel hectiek en mooi teamwork met een explosief einde (commentaar en viewers)

Echt een supervette game :D !

• -Mach!-

-Mach!-

Ik had hem gezien Marcel, hele toffe match met veel spanning, en tof gecast trouwens:)

ut=life

• MetalSonic
Ben sinds vanochtend weer enthousiast over de potentie van deze game. Vooral omdat er een soort béta assault modus erin verwerkt is. Paar AS maps en het is awesome _O_... Hopelijk gaat de AS mode weer net zo leven als vroeger met UT99..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mantus
Voor de liefhebbers is er nu Discord voor UT. Met name voor europese pugs.

Downloaden vanaf hier:
https://discordapp.com/

Deze link openen en je komt erbij
https://discord.gg/0mQ8VgXkbLQkt7XS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-06 14:53

HStyles

Hbass

Net nog een paar potjes deathmatch gedaan maar ohh wee de rocketlauncher is zo OP. travel time van de rocket is te snel, veels te snel

Zhur > Exile > Roflcopter

• Mantus
Voor de liefhebbers een mooi laagdrempelig CTF tournament!

http://unrealpugs.eu/sign-ups/

• -Mach!-

-Mach!-

Er is sinds een paar weken een UT4 assault cup bezig, Afgelopen zondag was de eerste halve finale waarin Team Aco (beste dueler in UT4 arm) met z'n TDM squad heel gemakkelijk en in de finale staat.

Gisteren hadden wij de halve finale:

YouTube: UT4 Assault Cup Knockout Stage - New Hope vs Superman

Zitten toffe momenten in:) Je kan duidelijk zien dat het streamen en casten nog lekker pril is, maar ik denk dat het leuk genoeg is om te kijken.

ut=life

• Mantus
Ziet er leuk uit! Ik heb me eerlijk gezegd nooit echt gewaagd aan Assault in de nieuwe UT. Leuk om een keer te proberen.

Er is sinds de laatste build een nieuwe DM map gemaakt met volledige textures, blijkbaar zo bijzonder dat ze er een trailer van hebben gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Timpetee
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-04-2017
Wat een enorm gaaf spel om te spelen. Tja op m'n macbook gaat het niet meer. En wil er ook geen pc voor kopen. Maar als UT4 straks af is dan wil ik toch weer even online :)

p.s. is ragdoll er weer in zo te zien aan de video of was deze er nooit uit?

Mr.Timpetee wijzigde deze reactie 03-06-2016 21:35 (18%)

• paslis
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11-06 06:57
Voor de mensen die weer eens een keer ouderwets willen fraggen ik heb een ut99 CTF Igib server draaien.

Ip 145.53.236.121:7777

Veel frag plezier. :)

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-06 20:14
Kwam deze screenshot tegen op reddit...
De reden waarom mensen eens eerst een tutorial zouden moeten volgen voordat ze de MP starten van een spel:

Tevens moet ik toch eens gaan kijken om een vriend weer over te halen om ook weer UT te gaan spelen. Vroeger hebben we altijd 1v1 UT instagib gedaan op DM-Liandri, iedere keer als hij verloor was het door 'packet loss' ;)

wsLy wijzigde deze reactie 09-06-2016 20:37 (36%)

Stichting Hobbyserver

• Ramon
  • Laatst online: 20:46
Vandaag weer eens een potje CTF gedaan op Facing Worlds. Maar het leukste van die map vind ik de muziek maar sinds de meest recente update heb ik geen achtergrond muziek meer :( iemand enig idee hoe dat kan?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Mantus schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
Ziet er leuk uit! Ik heb me eerlijk gezegd nooit echt gewaagd aan Assault in de nieuwe UT. Leuk om een keer te proberen.

Er is sinds de laatste build een nieuwe DM map gemaakt met volledige textures, blijkbaar zo bijzonder dat ze er een trailer van hebben gemaakt.

[video]
krijg wel zin om te (map)editen hierdoor :P iemand suggestie voor thema/setting??

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• gnaoot
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-06 16:57
Tegenstanders gezocht!
We doen bij Bitonic regelmatig een potje UT na de lunch en het lijkt ons leuk om vaker samen tegen een ander team te spelen. Is alleen nogal moeilijk om in de middaguren online een match te vinden die balanced is. Misschien leuk als mensen van het forum hier zich verzamelen zodat we jullie een keer kunnen uitdagen :)
Eventueel willen we er wel een kleine bitcoinprijs tegenover zetten (we denken dat we best goed zijn ;)). Is hier interesse voor?

• gnaoot
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-06 16:57
Speelt niemand dit meer? :'(
Inmiddels diverse updates geweest, gameplay is toch wel erg vet als je het mij vraagt :) Flak cannon is nog steeds wel tikkie OP

• Spanky79
  • Laatst online: 17-06 22:17
Jahoor, ik speel af en toe. Blijft toch nostalgie. UT99 kapot gespeeld. Maarja, toen studeerde ik nog, dus tijd (en nog jonge snelle reflexen). Ik kan het nog een beetje, maar de echte skills zijn weg...

Een rondje Deck blijft na al die jaren nog leuk :)
Instagib is nog vrij actief via https://discord.gg/GTbdDyF en er is ook weer een draft cup deze winter met http://www.unrealpugs.com/site/ictf-cup/ .

• Mantus
quote:
gnaoot schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:34:
Speelt niemand dit meer? :'(
Inmiddels diverse updates geweest, gameplay is toch wel erg vet als je het mij vraagt :) Flak cannon is nog steeds wel tikkie OP
Zeker wel! Niet zo vaak als ik zou willen. Een paar keer pugs mee gedaan, maar daar speel ik het te weinig voor.

Het is nu al een goeie game :)

• boe2
  • Niet online
Dit weekend nog eens een paar uurtjes gespeeld ook :)

Nu er een stuk meer map met textures zijn merk ik dat ik in de grote open maps er niet in slaag om 60 fps te handhaven, zelfs met kwaliteit op 'low'. Vervelend, want in gesloten maps (zoals Outpost-23) blijf ik zeer ruim boven de 60 fps met kwaliteit op 'epic' (AMD R9 280x).

Aangezien prutsen met de kwaliteitsinstellingen mijn fps amper beinvloedt vermoed ik dus dat mijn cpu de bottleneck is (is dan ook een 7 jaar oude AMD phenom II X4). Weinig aan te doen, maar met dips tot tegen de 30 fps gaat mijn schietvaardigheid enorm naar beneden. Ik hoop dat de toekomstige Vulcan/DX12 update dit probleem voor mij gaat oplossen, anders wordt het toch eens tijd voor een grondige PC upgrade :/

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-06 21:10
Wanneer spelen jullie dan? Heb het spel weer geïnstalleerd maar alle servers zijn leeg..

Jammer want het is idd een vet spel, mijn GTX 670 draait het prima op high settings en 4770K!

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Speel zo af en toe wat botmatches. Zie dat de ontwikkeling gestaag doorgaat. Ook nu er tutorials zijn en wat nieuwe mappen begint het vrij goed aan te voelen.

Schrik

• Mantus
quote:
boe2 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:22:
Dit weekend nog eens een paar uurtjes gespeeld ook :)

Nu er een stuk meer map met textures zijn merk ik dat ik in de grote open maps er niet in slaag om 60 fps te handhaven, zelfs met kwaliteit op 'low'. Vervelend, want in gesloten maps (zoals Outpost-23) blijf ik zeer ruim boven de 60 fps met kwaliteit op 'epic' (AMD R9 280x).

Aangezien prutsen met de kwaliteitsinstellingen mijn fps amper beinvloedt vermoed ik dus dat mijn cpu de bottleneck is (is dan ook een 7 jaar oude AMD phenom II X4). Weinig aan te doen, maar met dips tot tegen de 30 fps gaat mijn schietvaardigheid enorm naar beneden. Ik hoop dat de toekomstige Vulcan/DX12 update dit probleem voor mij gaat oplossen, anders wordt het toch eens tijd voor een grondige PC upgrade :/
Same here maar dan in combinatie met een FX-6300, maar wel met vsync aan.

Zit nog op windows 7, en zit zo langzamerhand maar te denken over een upgrade qua hardware en naar windows 10.. Toch probeer je dat uit te stellen :P
quote:
Jovas schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:10:
Wanneer spelen jullie dan? Heb het spel weer geïnstalleerd maar alle servers zijn leeg..

Jammer want het is idd een vet spel, mijn GTX 670 draait het prima op high settings en 4770K!
Regelmatig toch wel en er zijn bijna altijd wel mensen te vinden hoor op de public servers.

• boe2
  • Niet online
quote:
Jovas schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:10:
Het is me opgevallen dat mensen tegenwoordig minder op de losse servers spelen en meer op de Hubs. Daar checken dus ;)

• Modz
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 28-02 18:54
Ik ben bang dat ze er te lang over doen om dit spel uit te geven. Ik heb het een poosje met wat oude clangenootjes gespeeld. Die waren ook van plan dit weer op niveau mee te gaan spelen als t uit komt. Inmiddels zijn ze na een jaar weer afgehaakt, omdat er geen schot in lijkt te komen (PUN INTENDED).
Ik vind het jammer, want het spel voelt over het algemeen goed en speelt lekker. Zeker potentie.

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-06 15:40
Het blijft wel erg stil.
Gelukkig lijkt tegenhanger Quake wel binnen redelijk termijn met een arena shooter te komen :)
https://quake.bethesda.net/en
Beta start binnenkort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gumball
  • Laatst online: 20:27
Ondertussen ben ik me ook gaan verdiepen in deze game (Nieuwe laptop, kan weer gamen :-))
jammer dat er zo weinig mensen online zijn. Andere Tweakers die eens een potje willen gamen?

• Gumball
  • Laatst online: 20:27
Jaar verder en nog steeds prealpha... ik speel het nog zeer regelmatig maar merk dat er niet veel spelers zijn. Hopen op een beta early access met de nodige promotie want het blijft een toffe game!

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

Voorlopig blijft het ook stil. Het development team werkt momenteel aan Fortnite en er is weinig tot geen aandacht voor de nieuwe Unreal Tournament.

It takes two fools to argue.

• Mantus
Als je meer actie zou willen moet je eigenlijk op discord komen. Hier wordt elke avond pugs "georganiseerd".

In november is er een kleine CTF-Cup geweest en afgelopen paasweekend een allround Cup.

Er staan voor meerdere gamemodes cups gepland.

https://discord.gg/Zjf3E9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Hoe loopt dit spel? Is het nog steeds in pre-alpha?
Ik zie in de comments dat er nog weinig spelers zijn, is dit inmiddels al wat gestegen?
Is er eventueel een alternatief?

Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

quote:
archie2012 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:23:
Het staat in de ijskast. Epic Games heeft alleen nog maar aandacht voor Fortnite.

It takes two fools to argue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
quote:
XWB schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:39:
[...]

Het staat in de ijskast. Epic Games heeft alleen nog maar aandacht voor Fortnite.
Ah dat is jammer. :/

Is er een alternatief voor UT? Quake Champions ziet er goed uit als alternatief. :)

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 25-05-2018 18:56 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
archie2012 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:23:
Ik zie in de comments dat er nog weinig spelers zijn, is dit inmiddels al wat gestegen?
Is er eventueel een alternatief?

Thanks!
Ik heb het een paar maanden geleden nog een keer opgepakt maar er waren echt héél weinig spelers. Een fatsoenlijke volle server vinden was in ieder geval een flinke uitdaging. Zonde, want het speelde wel echt lekker :)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True