Mantus schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:12:
Thanks! Ik brn benieuwd!
Heb nog even zitten kijken, maar mn kaart word ook niet warmer dan 55 graden.
Heb deze kaart al eerder om te proberen een schopje extra gegeven, misschien is dit een goeie reden.
Aangezien ik morgen vrij ben heb ik nu maar wat testjes gedraaid. Alles op Epic gezet, resolutie is 1920x1080 pixels en volgens Fraps is dit gedurende 5 minuten de score wat framerates betreft:
2015-10-06 02:19:20 - UE4-Win64-Test
Frames: 17866 - Time: 300000ms - Avg: 59.553 - Min: 43 - Max: 62
Tijdens de benchmark zie je het aantal FPS niet in een hoekje staan, maar daarbuiten wel en daar zag ik heel soms een dipje, maar gemiddeld zit het dus aardig tegen de 60fps aan. Het was trouwens in de map Lea met 8 spelers en héél wat chaos. In Outpost 23 zag ik wat meer dipjes, maar was nog gewoon prima speelbaar. Maar mijn conclusie: als je constant op de 60fps wilt zitten en je hebt een 280X dan moet je je kaart overclocken óf de settings wat naar beneden bij stelllen. Heel veel verschil tussen high en epic zul je tijdens het spelen trouwens niet zien. Gaat allemaal toch veel te snel
En over overclocken gesproken, dat ga ik morgen maar 's testen, kijken of ik op Epic dan wél op de 60fps kan blijven. Kijkende naar wat benchmarks zie ik overigens dat de i5-2500K wat beter is dan de FX-6300 op het gebied van gaming, dus dat kan verklaren waarom ik niet zoveel dips zie als jij, maar daar kunnen vast meer oorzaken voor zijn. Ik moet wel zeggen dat UE4 echt botersoepel draait

Ik heb nou niet echt high-end hardware in m'n kast zitten, maar blijkbaar draait het toch best aardig met alle toeters en bellen. Color me impressed!
Hier een filmpje van de match:
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Mtm2nvIyX8o]
Wel in 720p60 aangezien 1080p op 60fps nogal grote bestanden oplevert

Dit filmpje alleen was ruw al 10GB
[
Voor 7% gewijzigd door
SomerenV op 06-10-2015 03:15
]