kid jansen, dat werkt inderdaad.
Mijn ervaringen met de U2211H sinds woensdag.
Ik heb een Samsung T200 met TN paneel dus hier vergelijk ik de U2211H mee. Allereerst zijn de kijkhoeken natuurlijk een stuk beter, maar wel iets minder dan ik had verwacht. Onder een hoek krijgen donkere tinten ook een paarse gloed.
Het gamma van het scherm lijkt aan de lage kant te zitten, maar het zou goed kunnen dat de Samsung T200 wat flets is. De kleuren lijken in ieder geval vrij diep, mede door de betere zwartwaarde.
Gamen is prima te doen op dit scherm; in TF2 en L4D heb ik geen verschil gemerkt tov de T200 (2ms TN).
Nu als laatste helaas het problemen: tinting. Het rechter deel van het scherm heeft een gelige tint. Dit is vooral te zien bij grijze vlakken. Pas na een paar dagen heb ik het opgemerkt. Nu valt het me echter constant op
Gezien het feit dat blijkbaar vrijwel ieder exemplaar van U2311H hier problemen mee heeft, ben ik bang dat dit ook bij de U2211H het geval is. Daarom weet ik nog niet of ik het scherm ga ruilen, als de refurbished schermen exemplaren de ergste exemplaren zijn kan ik er nog op achteruitgaan...
Edit: net nog beetje zitten spelen met de kleuren, groen nog iets verder terugschroeven lijkt de verschillen iets minder opvallend te maken. Dit scherm heeft iets met groen denk ik, was standaard ook echt absurd groen.
[Voor 8% gewijzigd door tweak_dude op 30-11-2010 10:57]