Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Gisteren een namiddagvluchte gedaan EBBR-EGLL. In Brussel was het lekker mistig zoals je kunt zien.
Wat me opvalt is dat het mist-effect in FS2004 hier precies nogal vreemd is :o
Ik had in m'n fs9.cfg ergens "tablefog=0" gezet, omdat als je zit te cruizen, die mistige gebieden echt zo'n foggy laagje boven de grond hebben hangen en vooral in de bergen heb je nu hangende mist in de dalen en valleien en niet zo een witte plek met artifacts (scherp ingesneden driehoeken tegen de bergwanden)
Op de runway ziet het er niet zo geslaagd uit. Zijn er settings of tweaks of een addon die echt mooie mist kunnen genereren? Ik weet nu wel niet of dit default FS9 mist is of REX er voor iets tussen zit.

Afbeeldingslocatie: http://min.us/iyOPA.png

Hier ziet er het zo raar uit op de taxiway :s
Afbeeldingslocatie: http://min.us/icFEao.png

En dit is al helemaal vreemd
Afbeeldingslocatie: http://min.us/iyML4.png

Nu speelt het zonlicht misschien ook een rol in die vreemde kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben maar weer eens aan het repainten geslagen omdat ik een mooie Air New Zealand livery wilde voor m'n Jetstream 41 :P....

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4104/5199891246_2c15e8162f_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4126/5199890926_fa35407a9c_z.jpg

Best aardig gelukt geloof ik, wel mooi dat PMDG zo'n nette paintkit heeft voor de Jetstream, erg gebruiksvriendelijk in opzet. Deze livery is trouwens gebaseerd op de ANZ livery van de Beech 1900D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

Propane schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:52:
Dat zie er erg strak uit. Ondertussen is Captain Sim begonnen aan de 737-100/200 serie, nu nog een 300/400/500 ontwikkelaar en de 737 liefhebbers kunnen hun plezier niet op ;).
Werkt de feelThere 734 niet op FSX dan?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Stoney3K schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:48:
[...]

Werkt de feelThere 734 niet op FSX dan?
Geen idee, maar ik vind hun spul grafisch eerlijk gezegd niet echt geweldig. Om de serie compleet te maken moet er dan natuurlijk wel eentje zijn van CaptainSim/PMDG kwaliteit, voornamelijk in de VC;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Na lange tijd, na het verlies van 173 movies begin maar weer langzaam met uploaden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Met de mist kan ik je helaas niet helpen. Maar mag ik vragen wat voor hardware (cpu) je hebt? Ik heb de Wilco/Feelthere Airbus Vol. 1 ook geinstalleerd maar vanaf het moment dat ik het panel bekijk krijg ik mijn fps niet hoger dan 3 meer. Ik draai wel 64bit Windows 7 dat kan ermee te maken hebben, maar kan verder op internet ook niemand vinden die problemen heeft met deze combinatie. Ook met SP3c erop krijg ik het niet voor elkaar om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hardware is wel een beetje outdated tegenwoordig, maar aangezien het nog steeds zijn werk deftig doet hou ik hem nog een beetje langer :D

- CPU: AMD Athlon 3200+ (Barton core)
- Main board: Epox 8RDA6+ Pro
- Memory: 2x 1GB DDR PC3200 (Dual Channel)
- Controller: Intel SRCS14L RAID-5 (4x SATA, 64MB)
- Storage: 4x Western Digital 250GB (7200RPM 8MB)
- GPU: ATI Radeon HD4670 1GB (AGP)

Op een luchthaven zoals EGLL of EBBR (Aerosoft addon) is de fps vrij laag (3 à 8 fps), maar eenmaal in de lucht valt het wel goed mee: 17-20fps voor de 2D panel/spot plane/d&b walk (locket @ 20) en voor de VC en cabin zit ik rond de 12fps. Op zicht niet zo slecht voor m'n oude pc denk ik.

Je zou denken dat die videokaart wat overkill is, maar ik heb nu véél minder last van die blurries. Als ik nu naar de horizon kijk, is die wat gehuld in mist (die visibility settings in fs9.cfg) en de textures reiken tot aan de horizon. Ik moet enkel nog eens ultimate terrain installeren en zien of die 1GB hier ook een boost geeft qua texture loading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
WONDEREN BESTAAAAAAAAAAAAAN :o :o :o

Youtube heeft me kanaal kunnen resetten nadat het gehackt was, heb nu via een back-up systeem van hun me kanaal terug + met video's, eerst was het alleen kanaal. Helden zijn het :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:17:

Youtube heeft me kanaal kunnen resetten nadat het gehackt was, heb nu via een back-up systeem van hun me kanaal terug + met video's, eerst was het alleen kanaal. Helden zijn het :o
Gefeliciteerd!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

Tuzla schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:17:

Heb je ergens je password laten slingeren of niet, ben je mooi klaar mee als je gehackt wordt

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat vind ik serieus goede service, had ik niet echt achter ze gezocht :) Nice!

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wow haha, en.. wat is eignelijk de oorzaak van je hack? 8)7

Gulfstream G650

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
wow! gefeliciteerd! :o

• FSXnoob
Pierre61 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:40:
[...]

Heb je ergens je password laten slingeren of niet, ben je mooi klaar mee als je gehackt wordt
Ik deed niks anders dan normaal, wachtwoord was goed, firewall was aanwezig, pc is goed beveiligt, alles was opzich goed en nog ging het mis.

Ik had namelijk een filmpje staan wat over sms oplichting ging en die kwam later op geenstijl.nl, de zelfde nacht nadat het filmpje was geplaatst werd de account gehackt, dus zal dan wel een of ander kneus zijn die op me profiel kwam via geenstijl.nl

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

Tuzla schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:35:
[...]

Ik deed niks anders dan normaal, wachtwoord was goed, firewall was aanwezig, pc is goed beveiligt, alles was opzich goed en nog ging het mis.

Ik had namelijk een filmpje staan wat over sms oplichting ging en die kwam later op geenstijl.nl, de zelfde nacht nadat het filmpje was geplaatst werd de account gehackt, dus zal dan wel een of ander kneus zijn die op me profiel kwam via geenstijl.nl
Hmm blijft toch raar, gelukkig hebben ze het gefixt voor je, gelukkig kon het dus nog :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Dat wel, alleen nu ben ik me inbox gedeelte kwijt op de startpagina, dat stukje met nieuwe reacties etc, spontaan weg ineens. Hebben wel meer mensen last van zie ik op yt-filmpjes maar handig is het niet -O-

Als je overgaat van firefox naar Google Chrome is het er weer wel, alsof yt het expres doet om chrome te promoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Zo net nog een nuttige tip gelezen;

FS2Crew heeft een uitverkoop met 50% korting als je de coupon code BLACKFRIDAY gebruikt. Erg mooi voor onder andere de PMDG kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 13:57
Lol, net is er een AI A330-200 neergestort in fsx bij mij. Probeerde te landen op Blanac met een Vapp van 89-90 knots, kwam nogal hard aan op de baan. Behoorlijke klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik word echt gek van de FSX graphics, ik snap er geen bal meer van wat ik moet doen om de settings/nvidia control pannel - beter te krijgen, op me oude pc & videokaart liep het allemaal zelfs beter volgens mij

Vooral het beetje blurry effect wat ik vaak zie + het laden van de landschap, om te janken gewoon :/
YouTube: Test movie FSX

Pruts graphics met een goede pc-setup, verder loopt het wel ok, zelfs de scenery van Schiphol kan ik wel aan maar mooi is het lang niet altijd..

vista 64
i7 870 @ 3.7
4gb 1600 dd3
MSI GTX 460 Cyclone OC
Scythe Mugen 2 Rev. B
550w voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 09:48

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Ik zie niet heel veel mensen die ook militair vliegen, ik denk dat ik straks maar even opstijg met m'n c5 Galaxy óf F104 starfighter óf F16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jediah schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:05:
Ik zie niet heel veel mensen die ook militair vliegen, ik denk dat ik straks maar even opstijg met m'n c5 Galaxy óf F104 starfighter óf F16
Meh :3
Ik neem enkel een militair toestel als ik geen flight plan heb en geen zin heb in general avation toerist uit te hangen. En dan is het louter wat AI airliners "intercepten" :p
Dunno... ik weet niet wat je ermee moet aanvangen. 't is MSFS en geen LOMAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Militaire toestellen zijn ook nog steeds onderhevig aan een lading procedures, net zo als de airliners ;). Ik vlieg zelf regelmatig in de Lotus Simulations L-39 trainer jet. Heerlijk straaljagertje, ongeveer net zo erg the real thing als wanneer je een PMDG kist van stal pakt en ook nog eens erg veel fun om in rond te vliegen. IFR Hood naar beneden en even je IFR skills aanscherpen terwijl een vriend in Shared Cockpit achterin wat failure hendeltjes gebruikt :P.

Als je dat beu bent ga je gewoon low level door de Alpen of de Grand Canyon knallen :D. Er is genoeg aan te vangen met militair speelgoed in flight simulator hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:40
Of vlak boven de rijn tussen de bergwanden bij de bocht van Loreley, wat ze in reallife ook vliegen om te oefenen. Heb ik zelf gezien (en gehoord :P).

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Goed nieuws voor u allen :+

http://www.venetubo.com/fsx.html

fsx.cfg auto tuner, dat ding doet het wel aardig, las het op een ander forum en mensen waren er heel tevreden over, schade aanrichten kan het niet, dingen verbeteren kan het wel. Ik ben alles aan het her-installeren en zal het zelf ook ff testen er na met een schone .cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:16:

fsx.cfg auto tuner, dat ding doet het wel aardig, las het op een ander forum en mensen waren er heel tevreden over, schade aanrichten kan het niet, dingen verbeteren kan het wel. Ik ben alles aan het her-installeren en zal het zelf ook ff testen er na met een schone .cfg
Het idee is leuk, maar bij mij werkte het alleen maar averechts... Maar ja, dat komt misschien omdat ik mijn systeem een beetje afwijkend getweaked heb. Die tuner vond al m'n instellingen te hoog terwijl het okay liep en mijn ZIJN instellingen kreeg ik blurries... Maar goed, baat het niet dan schaadt het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:16:

Commercieel of gratis, ze maken allen gebruik van de tweaks die in de diverse FSX-tweakguides zijn terug te vinden. En veel settings zijn puur afhankeljk van overige hardware waaruit je systeem bestaat, mobo-chipset, GPU en drivers. Wat voor jouw systeem de optimale tweaks zijn kan niet op afstand worden bepaald, Het is het beste om zelf uit te proberen. Zo blijkt een affinitymask- of bufferpoolstweak bij de één te werken en bij de ander met dezelfde hardware weer niet.
Imho kan je beter zelf met de diverse settings in je fsx.cfg experimenteren en kan je je systeem beter tweaken dan een derde dat voor je kan doen. Al die tweaks zijn redelijk eenvoudig te proberen en zo leer je wat er in je fsx.cfg staat en wat je ermee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De CS 737-300 is nu ook weer iets afgeprijst naar 39 euro, kans op de 10 euro salen dit jaar is minimaal maar toch hoop ik dat ze het over hun hart krijgen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuzla schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:21:
Ik word echt gek van de FSX graphics, ik snap er geen bal meer van wat ik moet doen om de settings/nvidia control pannel - beter te krijgen, op me oude pc & videokaart liep het allemaal zelfs beter volgens mij

Vooral het beetje blurry effect wat ik vaak zie + het laden van de landschap, om te janken gewoon :/
YouTube: Test movie FSX

Pruts graphics met een goede pc-setup, verder loopt het wel ok, zelfs de scenery van Schiphol kan ik wel aan maar mooi is het lang niet altijd..

vista 64
i7 870 @ 3.7
4gb 1600 dd3
MSI GTX 460 Cyclone OC
Scythe Mugen 2 Rev. B
550w voeding
Ik zit een artikel op Tom's Hardware te lezen en moet ineens aan je post denken.
-->
Graphics cards and memory

This part of the article treats all programs equally, including the 32-bit programs that run in a 64-bit environment. We'll start with a look into the graphics card’s use of dedicated and allocateable system memory. For example, 1 GB of dedicated video RAM can look plentiful at first glance, but in practice it's rarely enough. We've mentioned GMP, GART, and the fact that graphics cards can require or request additional memory. From now on, we'll use a 64-bit version of Windows 7 for testing and begin with only 4 GB of RAM installed.

The graphics card manages to assign itself an additional 1407 MB of system memory to outsource, for example, the storage of currently unused textures. A total of just 4 GB of installed RAM hardly makes sense if the game is already using 2 GB or more. The consequences of reduced assignment are late details that pop up out of the blue, lower texture resolutions, and even artifacts.

These artifacts vanish when you install another 4 GB of RAM, since this allows the graphics card to grab a fat piece of the system memory pie.
<--

http://www.tomshardware.c...emory-upgrade,2778-6.html

Wat RAM erbij misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend een flatscreen tv gekocht en kan zonder problemen m'n laptop aan koppelen via vga of hdmi.
Bestaat er een programma waarmee ik FS in fullscreen kan draaien op m'n flatscreen en m'n laptopscherm voor iets anders kan gebruiken? Dat lijkt me wel eens leuk om te doen op een groot scherm in de woonkamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:40:
Ik heb dit weekend een flatscreen tv gekocht en kan zonder problemen m'n laptop aan koppelen via vga of hdmi.
Bestaat er een programma waarmee ik FS in fullscreen kan draaien op m'n flatscreen en m'n laptopscherm voor iets anders kan gebruiken? Dat lijkt me wel eens leuk om te doen op een groot scherm in de woonkamer :D
Kun je FS niet gewoon in de windowed mode zetten, naar je TV slepen en daar weer fullscreen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
thys schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:37:
[...]

Kun je FS niet gewoon in de windowed mode zetten, naar je TV slepen en daar weer fullscreen zetten?
Dat heb ik wel eens geprobeerd toen ik een extra 17"monitor hier had staan, maar dan wordt de tweede monitor nutteloos. Kun je dus niet een andere view of PDF bestand (charts, manual) op open hebben staan. Of ik deed iets verkeerd :P. Het moet in ieder geval windowed blijven voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

MyTraffic AI-vliegtuigen stotteren hoog in de lucht. :( Zo kun je ze niet onderscheppen met je straaljager. Hoe kom ik ervan af? :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Heb nu 5 video's gemaakt, met 5 verschillende settings steeds, goede vinden is lastig :')

Met tussen 1.30/1.38 heerlijke wind wat me nu pas opvalt.

Wie vliegen er project airbus a380 @ fsx? Ik zie tig filmpjes op youtube maar bij mij komt het maar nooit in het menu om te selecteren bij fsx, wat ik ook doe, zit echt een vloek op mijn fsx haha

[ Voor 52% gewijzigd door FSXnoob op 01-12-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje.

Ik heb FSX draaien en heb dan als ik inflight zit en wil naar bijvoorbeeld de map gaan om de ILS frequentie op te zoeken van een landingsbaan me scherm op zwart springt.
Dan moet ik me monitor uit zetten en weer aan en dan krijg ik het Map menu, als ik dan klaar ben en terug wil naar de vlucht krijg ik het zelfde liedje scherm uit scherm aan.

Heb de drivers van met grafische kaart al geupdate, een GEForce GT330 en me monitor is een ACER 3d monitor...

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
Zo 16 December bij SimSensation voor 2 uur geboekt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Zo'n beetje de moeilijkste standje die je kunt uithalen in de lucht.

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/6658/moeilijkstestandje.jpg

We kregen er ineens 4 kleintjes bij! O+

Love IS in the air. Directlink: http://img88.imageshack.us/img88/6658/moeilijkstestandje.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SalimRMAF op 05-12-2010 01:34 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Salim jij hebt soms echt niets beters te doen he? :P

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Haha een paintjob van 2 minuutjes, en een beetje humor. Zo af en toe is dat wel chill hihi. REX wilt nog steeds niet worden geinstalleerd :( Jammer

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Een tijd terug heb ik de DC-2 van het UIVER Team gekregen, maar eigenlijk nooit in gevlogen omdat ik nog niet echt serieus bezig was met FSX en dat ding niet hop-in and go is. Nu heb ik meer verstand van zaken en is het echt fun om zo'n oude kist te vliegen.

1.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5084/5231856606_bc5e2b050d_z.jpg

2.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5246/5231265837_bded7d2414_z.jpg

3.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5081/5231857280_0064e8a632_z.jpg

4.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5282/5234661972_4b15bef9e9_z.jpg

5.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5124/5234070011_5f313ba089_z.jpg

6.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5246/5234070255_f871571e48_z.jpg

7.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5127/5234663498_057eeaaaaf_z.jpg

8.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5204/5234662934_7b958c44c3_z.jpg

Echt gigantisch goed opletten tijdens de approach, aangezien je flaps pas bij 87 KIAS naar beneden mogen en dat ding niet direct na het laten zakken van je landing gear al op die snelheid zit. Als je te snel gaat als je je flaps erin zet vermoer je het hydraulisch systeem en heb je geen remmen meer, tenzij je op tijd doorhebt wat er aan de hand is.

Ook leuk is het iets te vroeg uitzetten van de fuel booster pumps na een tank switch :P. Je merkt eerst een seconde of 2 niets, vervolgens zit je stom te kijken omdat je motoren er allebei mee lijken te kappen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:58
Na een half jaartje sim-loos eindelijk FS weer eens geinstalleerd. Uiteraard met de nodig addons/scenery zoals FS Global, REX, GEX, UTX, My Traffic en wat Aerosoft scenery.
Net even een default UltraLight op EGLL weggezet, maar met 50% traffic dropt mijn framerate al naar ongeveer 12 fps :(

Ik weet dat processor power voor FS belangrijk is, ik heb een i7 920.
Ik vraag me echter af of er nog verbetering te halen valt als ik mijn 4870 zou vervangen, die is intussen toch alweer een paar generaties oud.

Als iemand verder nog goede tips heeft om de framerates op een acceptabel niveau te krijgen (rond 20 fps is toch wel minimum) met REX, GEX en UTX, alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:37:
Een tijd terug heb ik de DC-2 van het UIVER Team gekregen, maar eigenlijk nooit in gevlogen omdat ik nog niet echt serieus bezig was met FSX en dat ding niet hop-in and go is. Nu heb ik meer verstand van zaken en is het echt fun om zo'n oude kist te vliegen.
Mooie sfeervolle pics!!! :P

Zelf vlieg ik wat rond in British Columbia in afwachting van de delivery van een of andere Boeing.

Boeing Field --> Kelowna

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052045_cylw4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052045_cylw13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052045_cylw46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052045_cylw64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052046_cylw83.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052046_cylw104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052047_cylw108.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052047_cylw120.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052047_cylw130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052049_cylw140.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052051_cylw149.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/052053_cylw152.jpg

De 737-NGX Flight Crew Training Manual is besteld (hele set vind ik iets te prijzig) en in de tussentijd de Northern Rockies verkennen.

edit:
Sleepie schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:58:
Na een half jaartje sim-loos eindelijk FS weer eens geinstalleerd. Uiteraard met de nodig addons/scenery zoals FS Global, REX, GEX, UTX, My Traffic en wat Aerosoft scenery.
Net even een default UltraLight op EGLL weggezet, maar met 50% traffic dropt mijn framerate al naar ongeveer 12 fps :(

Ik weet dat processor power voor FS belangrijk is, ik heb een i7 920.
Ik vraag me echter af of er nog verbetering te halen valt als ik mijn 4870 zou vervangen, die is intussen toch alweer een paar generaties oud.

Als iemand verder nog goede tips heeft om de framerates op een acceptabel niveau te krijgen (rond 20 fps is toch wel minimum) met REX, GEX en UTX, alle tips zijn welkom.
Heb je de FSX tweaking guide van Nick Needham doorlopen?

http://www.simforums.com/forums/topic29041.html

Wanneer je op Heathrow van Aerosoft hebt getest vind ik het zelfs meevallen. Met AI mooie beelden maar een ergere combi ben ik nog niet tegengekomen. Onder WinXP haalde ik op EGLL met ai traffic nooit boven de 10fps en FSX crashte vaak al voordat ik was opgestegen.

Een snelle grafische kaart maakt nog wel wat uit maar ik zou zoveel mogelijk uit je CPU proberen te halen. Van een GT9600 naar een GTX460 onder WinXp was echter zeker een merkbare sprong de goede kant uit.
Maar liever voortaan Win7 64 met 8gb. Maakt ook best uit. Daarmee kan je grafische kaart ook optimaler presteren. Het loopt echt soepeler.

[ Voor 31% gewijzigd door rdluca op 05-12-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Yeah, die guide heb ik gevolgd, zelfs uiteindelijk maar enkele settings ietsje lager gezet.
Het gekke is, dat traffic settings niet eens zo heel veel verschil maken, met 50% traffic is het 12fps, met 100% traffic is het 9fps.
Dus mijn vermoeden was meer dat de textures van REX en/of UTX misschien voor de problemen zorgden.
Met alle AI traffic uit kwam ik op zo'n 20 fps uit, maar een beetje gevuld veld is wel zo leuk natuurlijk :)

CPU draait momenteel met een stock coolertje, dus daar valt niet veel meer uit te halen. Overigens wel Win7bit met 6GB memory.

Het was inderdaad Aerosoft Heathrow, als jij zegt dat het wel meevalt ben ik al weer aardig gerust gesteld :)
Nou ja, de Kerstman moet nog langskomen natuurlijk, misschien toch maar een 6870 om er nog een paar fps extra uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:35

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Sinds ik NL-2000 voor FSX heb geïnstalleerd, krijg ik na een tijdje artefacten (van die lange spikes die uit het landschap omhoog rijzen) en bij b.v. Schiphol na een tijdje vliegen: "your computer has run out of available memory".

Nou weet ik natuurlijk dat NL-2000 nogal een zware scenery is, maar toch.. Is dit een bekende?
Specs zijn W7, 4GB, GT8800 met een E8500. Settings staan zoals geadviseerd wat rond de 20fps normaliter oplevert.

**Edit**
Ik vermoed dat ik het al heb opgelost. Gisteravond behoorlijke tijd "spikeloos" kunnen vliegen!

[ Voor 10% gewijzigd door GurbY{nl} op 07-12-2010 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

De 737-NGX Flight Crew Training Manual is besteld (hele set vind ik iets te prijzig) en in de tussentijd de Northern Rockies verkennen.
Jaja mensen, de training manuals zijn te bestellen en op de PMDG site staat nu coming soon.

**Kan niet wachten**

http://support.precisionm...-date-update-29nov10.aspx

^^Maw 2011 ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Dani86 op 07-12-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
De VRS Superbug is trouwens ook in de aanbieding, zowel voor FS2004 als FSX. Dertig procent korting op beide geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
Dani86 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:14:
[...]

Jaja mensen, de training manuals zijn te bestellen en op de PMDG site staat nu coming soon.

**Kan niet wachten**

^^Maw 2011 ;(
;( Ik hoop dat het wachten het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb gisteren voor het eerst FSX gespeeld.
Alleen het grote nadeel is dat er 1000 en 1 functie zijn. Die onmogelijk zijn om uit je kopt te leren.
Trouwens heb een Nvidia GT450 1Gb DDR5 maar, hij kan nauwlijks op high draaien als ik op grote vliegvelden geland. (hebv drivers bkijgewerkt alleen kaart word wel erg warm 75 graden :p Heb nu de fan op 72% gezet maakt wel wat meer herrie (boeing 737-800 maakt wel wat meer herrie) gaat wel wat beter, nu op high. gaat het redelijk, als ik in de lucht zit, dan loopt het mooi, maar ultra high, is dat te hoog gegrepen voor deze kaart? graag jullie reactie!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
Nivida_intel schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:34:
Heb gisteren voor het eerst FSX gespeeld.
Alleen het grote nadeel is dat er 1000 en 1 functie zijn. Die onmogelijk zijn om uit je kopt te leren.
Trouwens heb een Nvidia GT450 1Gb DDR5 maar, hij kan nauwlijks op high draaien als ik op grote vliegvelden geland. (hebv drivers bkijgewerkt alleen kaart word wel erg warm 75 graden :p Heb nu de fan op 72% gezet maakt wel wat meer herrie (boeing 737-800 maakt wel wat meer herrie) gaat wel wat beter, nu op high. gaat het redelijk, als ik in de lucht zit, dan loopt het mooi, maar ultra high, is dat te hoog gegrepen voor deze kaart? graag jullie reactie!
Wat voor CPU heb je? en zet je AA settings was lager dat wil ook wel helpen.

En probeer deze is hiermee krijg je een goede basis.. http://www.venetubo.com/fsx.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Remco Tr schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:28:
[...]

Wat voor CPU heb je? en zet je AA settings was lager dat wil ook wel helpen.

En probeer deze is hiermee krijg je een goede basis.. http://www.venetubo.com/fsx.html
Ik heb een Intel Core 2 DUO E7200 @ 3.42 GHZ. Maar het trekt makkelijk NFS Shift op ultra high en Call of Duty Black ops op high. Dus waar ligt het aan? :)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nivida_intel schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:00:
[...]

Ik heb een Intel Core 2 DUO E7200 @ 3.42 GHZ. Maar het trekt makkelijk NFS Shift op ultra high en Call of Duty Black ops op high. Dus waar ligt het aan? :)
Flight simulator is meer afhankelijk van je CPU dan van je grafische kaart. Dit komt door alle verekeningen voor ander verkeer, bebouwing op de grond en het weer etc. Ik draai hier met een HD4850 ook vrij relaxed FSX aan ca. 30fps met 4x AA, omdat ik een E8400 aan 4GHz heb draaien en door heel wat te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Propane schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:06:
[...]
Flight simulator is meer afhankelijk van je CPU dan van je grafische kaart. Dit komt door alle verekeningen voor ander verkeer, bebouwing op de grond en het weer etc. Ik draai hier met een HD4850 ook vrij relaxed FSX aan ca. 30fps met 4x AA, omdat ik een E8400 aan 4GHz heb draaien en door heel wat te tweaken.
Dan ben ik wel benieuwd welke addons je gebruikt en of dat in de lucht of op een druk bezet veld is (wel of geen AI traffic) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Sleepie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:53:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd welke addons je gebruikt en of dat in de lucht of op een druk bezet veld is (wel of geen AI traffic)?
De laatste keer dat ik het checkte voor m'n vorige post was vlak na takeoff van een seaplane base in FTX PNW, bij Powell River. Zo'n 28fps met aardige bewolking van REX 2.0 en autogen en dergelijke vol open, 60% AI traffic (GA en Commercial) van MyTraffic 2010 en in de Aerosoft Catalina. Dit met een fsx.cfg die al wat getweaked was, door die Jesus Config site gehaald en daarna nog wat spul getweaked dat mij niet aanstond.

De laatste tijd vlieg ik voornamelijk GA, vrij laag en relatief langzaam (alhoewel een complex single engine piston toch ook vrij makkelijk 160kts op de teller zet). Boven FTX Australia zit ik bijna constant rond die 30fps, bij grotere vliegvelden dipt het naar 15-25fps. Ik heb voor de gein zo net even een bijna worst case scenario gepakt met de ergste FPS vreters die ik zou snel kon bedenken;

YBBN Brisbane International (Orbx) - Veel autogen, complexe gebouwen, haven met een tiental hijskranen en nog meer leuks.
Captain Sim 767 - Met complete cabine en een McPhat livery vreet deze ook aardig wat FPS weg.
Flink wat REX HD 4096 wolken

Dan begint het toch flink te kraken in m'n PC :P. Hij wist er toch nog zo'n 6,5fps als minimum uit te pompen. Niet meer heel prettig te noemen voor een approach :). Maar over het algemeen, met de kisten die ik de laatste tijd vlieg, haal ik toch een soepele gameplay ervaring met die 25-30fps. Wel zo prettig ook voor TrackIR gebruik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dani86 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:14:
[...]

**Kan niet wachten**

^^Maw 2011 ;(
Ik heb mijn route al klaar.

Eerst het vliegtuig testen vanaf Boeing Field

1. Boeing Field - Kelowna - Boeing Field
2. Boeing Field - Castlegar - Boeing Field

en dan naar Nederland:
3. Boeing Field - Buffalo
4. Buffalo - Reykjavik
5. Reykjavik - Amsterdam

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/072220_ng0.jpg

Hmm, zal nog wel even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Tuzla schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:17:
Heb nu 5 video's gemaakt, met 5 verschillende settings steeds, goede vinden is lastig :')

Met tussen 1.30/1.38 heerlijke wind wat me nu pas opvalt.
[video]

Wie vliegen er project airbus a380 @ fsx? Ik zie tig filmpjes op youtube maar bij mij komt het maar nooit in het menu om te selecteren bij fsx, wat ik ook doe, zit echt een vloek op mijn fsx haha
Tof! Vooral omdat ik Malta helemaal te gek vind. Wel de volgende keer een Air Malta vliegtuigje pakken hé ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb mijn Pc probleem gevonden. Het is me interne geheugen. Dat is veel te weinig (en trouwens ook te langzaam 333 mhz) ik ga kijken nu voor 6 gb en dan maar win 64 bit erop zetten! OCZ of GEIl een van de twee moet het toch worden.He bah nou moet ik wachten met spelen.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Voor de liefhebbers, Aerosoft heeft deze maand ook wat aanbiedingen ivm Kerst enzo. Hier is de 'adventskalender' waarom je per dag een vakje kunt wegklikken. Het product in dat vakje heeft 25% korting die dag.

http://www.aerosoft.de/kalender/kalender-eng.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen. Ik dacht aan het budgetsysteem van november reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2010 maar is die geschikt om fsx op de wat hogere settings te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:29:
Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen. Ik dacht aan het budgetsysteem van november reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2010 maar is die geschikt om fsx op de wat hogere settings te spelen?
Ik zou de voorkeur geven aan een intel I7 cpu en een nividia gpu kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Nog even terugkomen op mijn 'gevecht' tegen het aantal FPS in FSX.

Ik heb gisteren mijn fsx.cfg eens door de eerder genoemde website gehaald en vervolgens mijn eerste vlucht na mijn nieuwe installatie gemaakt.

Daarbij is gebleken dat de payware sceneries (bv. AeroSoft Schiphol X en Heathrow X) in combinatie met My Traffic de grote boosdoeners zijn. In de PMDG MD-11 kwam ik met 35% AI Traffic op EHAM niet verder dan zo'n 12-14 FPS, ietsje meer (gelukkig) toen ik opgelijnd was voor take-off.

Zodra ik echter EHAM achter me gelaten had ging het aantal FPS zonder problemen naar 24 (heb mn instelling op 24fps gelocked momenteel). Verschillende soorten wolken (REX2.0) voorbij zien komen, UTX Night Lighting stond aan, dus blijkbaar is dat geen probleem voor mijn 4870.

De vlucht ging naar Palma de Mallorca (LEPA). Hiervoor had ik nog geen payware scenery geinstalleerd, gewoon standaard FSX veld dus. Om 2240LT was het ook niet heel druk op het veld (al blijft het lachen dat FSX gewoon kisten van 24C laat opstijgen daar :X ) dus approach en landing ging ook prima met een gezond aantal frames per second.

Dat AI Traffic een aanslag is op je framerate is natuurlijk bekend. Maar wat me vooral opvalt (tegenvalt) is de impact die de Aerosoft sceneries hebben op mijn framerate. Dus nu vraag ik me af: Zijn deze sceneries echt zo belastend? En heeft het gebruik van de REX2.0 textures (runways/taxiways/etc) hier nog een negatieve invloed op?

Het ziet er nu allemaal prima uit, maar 12-14fps is gewoon net niet genoeg om lekker te kunnen landen, als ik dit richting 17-20fps kan krijgen ben ik helemaal tevreden over mijn huidige installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat Salim die hier een screenshot postte met 120fps erop O_O ?
Ik moet het bij FS2004 stellen met hooguit 20fps :p
Met wat scenery worden dat er 12 fps en op zoiets als EBBR of EGLL van Aerosoft, valt het terug naar 5 of 6 fps :D

En ik maar lekker simmen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Hosimaru: Dan moet je toch ns gaan sparen voor een betere PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Godver, wil ik aan Nhancer, werkt die niet met de 260 nvidia drivers argh... zie nu een alternatief aka NVIDIA Inspector ( http://blog.orbmu2k.de/tools/nvidia-inspector-tool ) maar daar weet ik weer niet welke settings ik moet gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:24:
@Hosimaru: Dan moet je toch ns gaan sparen voor een betere PC ;)
Daar heb je wel gelijk in :3

Maar als ik m'n droompc wil kopen, ben ik ook 3.000 € kwijt ^^'
En die centen besteed ik dan liever aan m'n verblijf van een maand of langer in Japan of Hong Kong :o

Maar ergens wil ik ook zo'n monster PC (._.) Aaaaargh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:37:

Daar heb je wel gelijk in :3

Maar als ik m'n droompc wil kopen, ben ik ook 3.000 € kwijt ^^'
En die centen besteed ik dan liever aan m'n verblijf van een maand of langer in Japan of Hong Kong :o

Maar ergens wil ik ook zo'n monster PC (._.) Aaaaargh 8)7
Ja maar iedereen wil het beste van het beste en soms moet je roeien met de riemen die je hebt. :O
Voor 3000,- euro ga je zeker voor een Alienware?
Dell heeft ook met de XPS prima game hardware en anders flans jezelf toch een goede game pc in elkaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tuzla schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:35:
Godver, wil ik aan Nhancer, werkt die niet met de 260 nvidia drivers argh... zie nu een alternatief aka NVIDIA Inspector ( http://blog.orbmu2k.de/tools/nvidia-inspector-tool ) maar daar weet ik weer niet welke settings ik moet gebruiken :X
Kijk is meneer ;) http://www.simforums.com/...ted-v1932_topic36586.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ahhh, ik moet echt meer gaan googlen ipv pokeren haha, thnx. Zal nu het beste er van proberen te maken :+ kijken of het zo goed en mooi is allemaal als mensen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:08:
[...]

Ja maar iedereen wil het beste van het beste en soms moet je roeien met de riemen die je hebt. :O
Voor 3000,- euro ga je zeker voor een Alienware?
Dell heeft ook met de XPS prima game hardware en anders flans jezelf toch een goede game pc in elkaar? :?
Dat was de prijs die ik uitkwam met zelf gekozen componenten :s
Maar goed ... da's al een tijdje geleden en SSD was toen nieuw en uiterst duur en grote LED schermen idem D:
't zal nu wel wat beschaafder zijn qua prijs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Kan echt veel goedkoper, helemaal als je al wat onderdelen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Voor 600€ kan je prima simmen als je genoegen neemt met FS9 of FSX met mindere graphics :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dani86 op 10-12-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwoah... 'k vind m'n oude PC met FS9 voorlopig nog voldoende. Upgrade/Nieuw zal wel voor binnen een jaar of meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was dus in de buurt van Boeing Field voor een winglet-fit

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101705_onebuf67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101705_onebuf95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101706_onebuf105.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101716_1370214.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101708_KLM_W1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101706_KLM_W2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101708_KLM_W3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/101720_KLM_W4.jpg
:9

[ Voor 5% gewijzigd door rdluca op 10-12-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
nvidiainspector tool werkt heerlijk :9~ het ziet er nu echt stukke strakker uit :9~
Enig nadeel die ik heb zijn de lampen naast de baan, die zijn nu amper te zien door de inspector, dus heb geen idee of ik hoog of laag zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ach, zijn toch maar visual cue's :P Heb je niet nodig man ;)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:28
Weet iemand wat de beste afmetingen en bestandstype zijn om een redelijk kwaliteits filmpje te maken voor YouTube?

Ik heb nu een filmpje van 1280 x 720 maar het ziet er echt ruk uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
.wmv > 16.9 > hd gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:29
Ik ben sinds een paar dagen bezig met FSX. Nu vloog ik gisteren voor het eerst met een Boeing 737 van Heathrow naar Schiphol met IFR-begeleiding. Dit werkte vergeleken met VFR op zich prima. Alleen bij de landing ging het een en ander mis. Ik kreeg namelijk toestemming van de ATC om te landen op landingsbaan 36R. Dus dit deed ik op de automatische piloot met behulp van ILS.
Alleen het rare was dat ik ineens door een KLM Fokker vloog welke ook aan het landen was! En even later kreeg ik, toen ik nog ongeveer 5 meter boven de landingsbaan was, te horen dat ik een go-around moest maken, wat (o.a. dankzij de automatische piloot) natuurlijk mislukte.
Nu vraag ik me ten eerste af hoe ik door die Fokker kon vliegen terwijl volgens de ATC de landingsbaan vrij was om te landen. En ten tweede klopt het dat je echt zo laat nog de opdracht kan krijgen om een go-around te maken? :)

De enigste addon die ik heb is My Traffic X 2010 5.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 20-09 11:49
Ik verveelde me vandaag dus maar even gepaint.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/Flight%20Sim/newkids.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Creatieve promotie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

welke schiphol scenery isdat?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Flight Website is geupdate met meer informatie over deze 'game':
Q: What is "Microsoft Flight?"
A: "Microsoft Flight" is a new PC game from Microsoft Game Studios. The new title will be available on the Games for Windows - LIVE service and will bring a new perspective to the long-standing "Flight Simulator" franchise. From new game play elements and enhanced scenery and terrain to new aircraft and integrated content marketplace, it is an entirely new breed of virtual flight. The Games for Windows - LIVE platform sets the stage for all your virtual flight needs while connecting you to a global base of users, content and endless exploration. Microsoft Flight builds off its heritage of deep, immersive simulation and is redesigned to make the experience easier for virtual fliers of all interests and skills.

Q: How does “Microsoft Flight” differ from “Flight Simulator?” Why the new name? What’s changed?
A: With “Microsoft Flight” we’re approaching the virtual flight genre from the ground up, with the focus on the universal appeal of the experience of Flight. We believe the simplicity of “Microsoft Flight” perfectly captures that vision while welcoming the millions of existing Flight Simulator fans. The new “Microsoft Flight” retains the full fidelity simulation longtime fans have come to expect while offering all players a whole new look and feel, a wide range of new game play and challenges, persistent experiences and social connectivity.

Q: How does Games for Windows – LIVE factor in?
A: Games for Windows – LIVE introduces a new level of connectivity to virtual flight, enhancing both the social and game play experiences of the title. Content is updated virtually. You can fly solo or join an entire global flight community online. You can easily connect with and facilitate flight experiences with your friends. The addition of Games for Windows - LIVE creates an ubiquitous virtual world of flight that offers easy and engaging access to the magic of flight for all.

Q: Who is developing “Microsoft Flight” now that ACES is gone?
A: “Microsoft Flight” is being developed internally at Microsoft by a team that includes many of the same creative minds that helped deliver countless entries in the “Flight Simulator” franchise.

Q: Why did Microsoft shut down ACES Studio last January?
A: Microsoft Game Studios is always evaluating its business model to determine what is best for both gamers and the company. Many factors were considered in the difficult decision to close ACES Studio, but we feel the 2009 closure helped us better align with our goals and long-term development plans. "Microsoft Flight" is being developed by many of the same creative minds that shaped "Microsoft Flight Simulator," and we're excited about delivering a new take on this classic franchise.
http://www.microsoft.com/games/flight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

CreativeMind schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:50:
Ik verveelde me vandaag dus maar even gepaint.

[afbeelding]
Ik zou hem twitteren. Dat gaat je gegarandeerd veel reacties opleveren! Ziet er vet uit! _/-\o_ B-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Mystikal schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:16:
[...]

Ik zou hem twitteren. Dat gaat je gegarandeerd veel reacties opleveren! Ziet er vet uit! _/-\o_ B-)
Jong ik heb heul geen twitter :p zo hip benk nie whahaa, mag hem best twitteren van mij overigens haha laat maar weten wat de reacties zijn. Voor degene die zich afvroeg welke amsterdam dit was. Dit is Aerosofts Amsterdam X voor FS2004

[ Voor 50% gewijzigd door NovemberSierra op 13-12-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:13:
Microsoft Flight Website is geupdate met meer informatie over deze 'game':

[...]

http://www.microsoft.com/games/flight/
Ben benieuwd wanneer Flight uitkomt.
Zal denk ik een van de eerst zijn die m gaat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Yihaaa schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:37:
[...]

Ben benieuwd wanneer Flight uitkomt.
Zal denk ik een van de eerst zijn die m gaat kopen :)
Je bent niet de enige ;)

FSX met uber hardware valt amper te spelen.
Ik verwacht een gigantische performance boost.
En eindelijk stappen ze van dat oooo zooo slechte 'gamespy' af.
Thank god :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Voor liefhebbers van de newkids paint. Als je op AVSIM zoekt naar nwkds738.zip zul je hem vinden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
drentm0nk schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 01:51:
[...]

Je bent niet de enige ;)

FSX met uber hardware valt amper te spelen.
Ik verwacht een gigantische performance boost.
En eindelijk stappen ze van dat oooo zooo slechte 'gamespy' af.
Thank god :+
Ik zou nog nergens op rekenen, de eerste filmpjes lijken nog gewoon op de FSX engine en die heeft een fikse recode nodig voordat het echt soepel gaat lopen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van fighters houdt (ik niet) of van een DA-40 of DA-42: bij Iris hebben ze een aanbieding lopen: elk product voor 5 Australische dollars. Tel uit je winst. Hun vliegtuigen kosten normaal zo'n 30 tot 50 AUD...! Ik heb de DA-40 gekocht: leuk ding voor sightseeing.

http://www.irisfss.com/storefront/index.php

De deal loopt langer dan ze op de site zeggen omdat ze gisteren problemen hadden met de winkel (ze verkochten meer dan ze mochten... :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik ben maar ook gaan photoshoppen, eigen paint =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
Tuzla schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:02:
Ik ben maar ook gaan photoshoppen, eigen paint =)

[video]
Nice! Ziet er goed uit. :)

Hier mijn allereerste fsx vid (verwacht er niet teveel van).
Reacties, commentaar kritiek whatever zijn natuurlijk altijd welkom. Eigenlijk sinds afgelopen weekend serieus bezig gegaan dus heb nog een hoop te leren. ;)

YouTube: FSX Flight Simulator X HD - Easyjet Landing In Brest Flightnr: 3973 - Q9450 ATI 4870

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie de video's van Mhimhi66 wel eens gezien? Subliem werk!

YouTube: Kanaal van Mhimhi66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
@LBIN: aardige 1e pging voor je video toch? :) Alleen was je TD een beetje erg laat...je bleef te lang boven de baan zweven. Volgende keer meer de kist het asfalt "invliegen" na de markers.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook weer het painten gaan proberen. Ik wil straks toch mijn 737NGX private livery vliegen.

Eerst maar op de 767 oefenen. Een van mijn favoriete 767's die er rondvliegt :P .

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/182229_pnt10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/182230_pnt2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/182230_pnt58.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
rdluca schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:35:
Ben ook weer het painten gaan proberen. Ik wil straks toch mijn 737NGX private livery vliegen.
Waarmee editen jullie al die skins, lijkt me leuk om zelf ook is te proberen.
Zou dit ook kunnen met kisten zoals 'Ariane 737' ? Of is dat beveiligd..

(Viel me ineens op waar je al je screenshots op slaat ^^ swe-gaming.com/fsx haha :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
Afgelopen donderdag bij Simsensation geweest. Is wel even andere koek om in zo'n simulator te zitten.
Wel een leuke ervaring, zal het alleen volgende keer anders aanpakken, omdat je mag doen wat je wilt.

Mijn schoonvader was ook mee en die ging ook proberen te landen, maar bij plempte dat ding zo hard naast de baan :o . De instructeur lette even niet op dus hij was te laat met de simulator op stop te zetten en die hele simulator begonnen heen en weer te gaan. Er vlogen zelfs dingen door lucht!

Daarna :P moest ik maar even landen, wat vlekkeloos ging haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drentm0nk schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:23:
[...]

Waarmee editen jullie al die skins, lijkt me leuk om zelf ook is te proberen.
Zou dit ook kunnen met kisten zoals 'Ariane 737' ? Of is dat beveiligd..

(Viel me ineens op waar je al je screenshots op slaat ^^ swe-gaming.com/fsx haha :D)
En de eerste check in FSX

Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2010-12/191408_pnt60.jpg

Om te painten heb je de paintkit die bij het model hoort nodig. De makers moeten die wel beschikbaar stellen. Je zal de site van Ariane moeten checken hoe je aan hun paintkit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Saitek X52 is nu al een tweede keer stuk, deze keer is het dit probleem:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sfqZ43Zo68s]

Ik herinner me dat er de vorige keer ook een vijftal ontevreden Saitek-gebruikers waren... Jammer dat er amper goede alternatieven zijn (van andere merken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Na 2 saitek producten ben ik maar met dat merk gekapt, in het begin geweldig, na enkele maanden krijg je standaard gezeik of bepaalde issues.

Nice paint :)
Ga je het oook uploaden of blijft het private :d

[ Voor 19% gewijzigd door FSXnoob op 19-12-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Tuzla schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:23:
Na 2 saitek producten ben ik maar met dat merk gekapt, in het begin geweldig, na enkele maanden krijg je standaard gezeik of bepaalde issues.]

Ik ben al maanden aan het klungelen met het multipanel (AutoPilot, Flaps en Trim) van Saitek, op de meest onvoorspelbare momenten loopt die vast, ik kan er niet achter komen waar en wanneer dat gebeurd. Het kan de ene vlucht perfect gaan en de volgende vlucht is het helemaal mis. Echt niet leuk., Op internet kan ik er nergens een oplossing over vinden. Van alles al geprobeerd, verwijderen ook de .cfg en .ini files, nieuwe drivers maar helaas.
Ik vermoed dat mijn processor (E7400 met 4 Gb Ram) te licht er voor is.

Wie o wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
Kensei schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:21:
@LBIN: aardige 1e pging voor je video toch? :) Alleen was je TD een beetje erg laat...je bleef te lang boven de baan zweven. Volgende keer meer de kist het asfalt "invliegen" na de markers.
Thnx! :)

Volgende keer even wat meer op letten.
Valt alleen niet mee met een toetsenbord 8)7
rdluca schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:17:
[...]

En de eerste check in FSX

[afbeelding]

Om te painten heb je de paintkit die bij het model hoort nodig. De makers moeten die wel beschikbaar stellen. Je zal de site van Ariane moeten checken hoe je aan hun paintkit kan komen.
Cargo of private? :) Of kijken de pax naar wit geverfde ramen :>
Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.