Hmm... Gisteren een namiddagvluchte gedaan EBBR-EGLL. In Brussel was het lekker mistig zoals je kunt zien.
Wat me opvalt is dat het mist-effect in FS2004 hier precies nogal vreemd is
Ik had in m'n fs9.cfg ergens "tablefog=0" gezet, omdat als je zit te cruizen, die mistige gebieden echt zo'n foggy laagje boven de grond hebben hangen en vooral in de bergen heb je nu hangende mist in de dalen en valleien en niet zo een witte plek met artifacts (scherp ingesneden driehoeken tegen de bergwanden)
Op de runway ziet het er niet zo geslaagd uit. Zijn er settings of tweaks of een addon die echt mooie mist kunnen genereren? Ik weet nu wel niet of dit default FS9 mist is of REX er voor iets tussen zit.

Hier ziet er het zo raar uit op de taxiway

En dit is al helemaal vreemd

Nu speelt het zonlicht misschien ook een rol in die vreemde kleuren?
Wat me opvalt is dat het mist-effect in FS2004 hier precies nogal vreemd is
Ik had in m'n fs9.cfg ergens "tablefog=0" gezet, omdat als je zit te cruizen, die mistige gebieden echt zo'n foggy laagje boven de grond hebben hangen en vooral in de bergen heb je nu hangende mist in de dalen en valleien en niet zo een witte plek met artifacts (scherp ingesneden driehoeken tegen de bergwanden)
Op de runway ziet het er niet zo geslaagd uit. Zijn er settings of tweaks of een addon die echt mooie mist kunnen genereren? Ik weet nu wel niet of dit default FS9 mist is of REX er voor iets tussen zit.

Hier ziet er het zo raar uit op de taxiway

En dit is al helemaal vreemd

Nu speelt het zonlicht misschien ook een rol in die vreemde kleuren?