Ik heb sinds vandaag zo'n Saitek stuur + throttle quadrant, kunnen overnemen van iemand voor een mooie prijs. Wat een feest is dat zeg! Compleet andere ervaring nu dat FSX! Wow! 
Jaren met een joystick gevolgen (Wingman Extreme), maar nu wil ik nooit meer anders!
Wel klein beetje wennen, maar 't voelt gewoon veel toffer als je nu zo'n bak aan de grond zet.
Ga zelfs nog op zoek naar zo'n rudder setje, iemand hier nog die er vanaf wil?
Of iemand weet die em kwijt wil?
Helemaal te gek dit!
Oke...
Paar keer al in de Simsensation NGX gedaan (helaas is het zo'n 40 euro duurder geworden nu, net ff meer dan 200,- voor 90 minuten (via ATCbox), maakt het toch net ff wat minder leuk om te splitten met 2.
Vroeger was het 168,- (net even wat vriendelijker geprijst), maar ja... daarin vliegen voelt nog veel gaver!
Maar das wat duur voor thuis.
Jaren met een joystick gevolgen (Wingman Extreme), maar nu wil ik nooit meer anders!
Wel klein beetje wennen, maar 't voelt gewoon veel toffer als je nu zo'n bak aan de grond zet.
Ga zelfs nog op zoek naar zo'n rudder setje, iemand hier nog die er vanaf wil?
Of iemand weet die em kwijt wil?
Helemaal te gek dit!
Oke...
Paar keer al in de Simsensation NGX gedaan (helaas is het zo'n 40 euro duurder geworden nu, net ff meer dan 200,- voor 90 minuten (via ATCbox), maakt het toch net ff wat minder leuk om te splitten met 2.
Vroeger was het 168,- (net even wat vriendelijker geprijst), maar ja... daarin vliegen voelt nog veel gaver!
Maar das wat duur voor thuis.