Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 15:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Sennamph1938 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:33:
als ik inderdaad de kaart alleen gebruik met gesolutie 1680 * 1050 heb ik wel goed FPS..
maar met de resolutie van 3 x 1680*1050 is dit aanzienlijk minder...

[...]
Ik denk niet dat je dan spijt krijgt van de 6950/70:)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Sennamph1938
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-01 20:52
[/quote]

Ik heb deze nu op het ook veel aansluitingen ... lijkt me een super Kaart
http://tweakers.net/price...6950-dcii-2di4s-2gd5.html

• Sennamph1938
heeft iemand ook al de PMDG 737 NGX werkend op een VRinsight MCP combo panel..

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sennamph1938 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:30:
[/quote]

Ik heb deze nu op het ook veel aansluitingen ... lijkt me een super Kaart
http://tweakers.net/price...6950-dcii-2di4s-2gd5.html
Is deze ook te unlocken?

• Sennamph1938
Durf ik niet te zeggen maar denk dat de snelheid al goed genoeg is voor me

Is deze ook te unlocken?
[/quote]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sennamph1938 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:59:
Durf ik niet te zeggen maar denk dat de snelheid al goed genoeg is voor me

Is deze ook te unlocken?
[/quote]
Lees even dit topic door, en eventueel voorgaande delen. Ik weet dat er een aantal merken zijn waarbij unlocken nogal moeilijk gaat, al dan niet mis. Het is in ieder geval mooi meegenomen en dan heb je iets "beters" voor minder. Voor fsx maakt het misschien niet zo heel veel uit. Maargoed, ik heb deze kaart nooit onderhanden gehad dus tot aan hier rijkt mijn kennis:)

[ Voor 6% gewijzigd door fynrd1 op 08-09-2011 14:30 ]

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:50
Sennamph1938 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:28:
heeft iemand ook al de PMDG 737 NGX werkend op een VRinsight MCP combo panel..
http://forum.avsim.net/to...or-vrinsight-mcp-combo-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sennamph1938
Nou heb een beeldkaart gekocht. het is deze geworden (zag hem vorige week al maar was niet meer in de aanbieding maar vandaag wel weer...)
pricewatch: Club3D CGAX-69748F

ik heb hem gekocht voor € 269 is geen geld volgens mij voor een HD6970 2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:33
Ik heb waarschijnlijk wat probleempjes met FSX. Heb nu 2 pogingen gedaan om van Logan Intl, Boston naar Chicago O'hare te vliegen. Maar FSX is nu al 2x achter elkaar op dezelfde locatie vastgelopen (net 3 kwartier onderweg ofzo).

Geen add-ons, alleen de highmem fix. Ik moet nog even testen of hij het in andere delen van de wereld/met andere vliegtuigen ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sennamph1938 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:40:
Nou heb een beeldkaart gekocht. het is deze geworden (zag hem vorige week al maar was niet meer in de aanbieding maar vandaag wel weer...)
pricewatch: Club3D CGAX-69748F

ik heb hem gekocht voor € 269 is geen geld volgens mij voor een HD6970 2GB
Netjes gedaan hoor:), net een paar tientjes meer dan een 6950? Hoe bevalt die tot nu aan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

FastFred schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:26:
Ik heb waarschijnlijk wat probleempjes met FSX. Heb nu 2 pogingen gedaan om van Logan Intl, Boston naar Chicago O'hare te vliegen. Maar FSX is nu al 2x achter elkaar op dezelfde locatie vastgelopen (net 3 kwartier onderweg ofzo).

Geen add-ons, alleen de highmem fix. Ik moet nog even testen of hij het in andere delen van de wereld/met andere vliegtuigen ook doet.
Hmm, lijkt op de uiautomationcore.dll oid.. Maar dat probleem kwam pas vaak opdagen met fspassengers.. kijk er eens na.. Een hele herinstallatie doet ook vaak wonderen als niks werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ja, maar dan ben ik m'n vlieguren in de Cessna 172 kwijt als ik een herinstallatie doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 09:27
FastFred schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:40:
Ja, maar dan ben ik m'n vlieguren in de Cessna 172 kwijt als ik een herinstallatie doe :(
Backup je flight log?

C:\Users\JE USERNAME\AppData\Roaming\Microsoft\FSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sennamph1938
denk dat ik hem dinsdag binnen krijg maar laat het weten..

Netjes gedaan hoor:), net een paar tientjes meer dan een 6950? Hoe bevalt die tot nu aan toe?
[/quote]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Voor wie trouwens niks te doen heeft vanavond, ATC van EDDF op vatsim houden een 24uurs sessie tot morgen middag 14:00 lokale tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Het is net alsof ik het slechte weer op zoek ofzo. Ben nu met de FSX default Grumman Goose van Innsbruck naar Bremen aan het vliegen. Met een ETA van nog 1 uur en 16 minuten kijk ik op Buienradar. Wtf :| komt me een bui aan, gaat strak richting Bremen....

Machtig apparaat trouwens, die Grumman, nog 176nm tot Bremen, de eerste wolken komen in zicht

EDIT, ben nu bezig met approach, veel laag hangende bewolking en nogal wat wind...

EDIT, beetje rommelige landig in Bremen, ben nu op weg naar Schiphol, met dezelfde tank :) Hij is nog niet eens half leeg :P

[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 11-09-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

FastFred schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:22:
Het is net alsof ik het slechte weer op zoek ofzo. Ben nu met de FSX default Grumman Goose van Innsbruck naar Bremen aan het vliegen. Met een ETA van nog 1 uur en 16 minuten kijk ik op Buienradar. Wtf :| komt me een bui aan, gaat strak richting Bremen....

Machtig apparaat trouwens, die Grumman, nog 176nm tot Bremen, de eerste wolken komen in zicht

[video]

EDIT, ben nu bezig met approach, veel laag hangende bewolking en nogal wat wind...

EDIT, beetje rommelige landig in Bremen, ben nu op weg naar Schiphol, met dezelfde tank :) Hij is nog niet eens half leeg :P
Hoe is het met de stabiliteit van je fsx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Gaat prima eigenlijk. Geen problemen tot dusver. Zal volgend weekend eens met de Grumman datzelfde stukje vliegen waar hij telkens vast liep.

Bijna op Schiphol, nog even wat mensen op het ijsselmeer laten schrikken >:) , vlak over een bootje gevlogen en toen geland, beetje rond tuffen en weer vertrokken

Hmm, ook rondom Schiphol wordt ik nu alle kanten opgeblazen :S

[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 11-09-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nog meer mensen hier die lopen te klooien met het nieuwe programma Shade voor FSX? Geeft wel erg mooie belichting, een stuk realistischer dan standaard. Ik moet het alleen nog even wat tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb Shade nog niet gekocht... Vraag me af of het iets is wat je echt mist als je het niet hebt... En het schijnt dat alle wolken er ook donkerder van worden, ook op een zonnige dag. En dat het effect voornamelijk te zien is in de ochtend en richting avond... Ik twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ben nu met de Grumman opweg van Twenthe AB (dat is nog altijd Twente zonder h, maar goed) naar Belfast, uhm, Ierland volgens mij.

Vlieg nu heading 295 met 175mph op een hoogte van 6000ft over de Noordzee. Nog 348nm te gaan tot Belfast, ETE: 2:53

Er schijnt trouwens een add-on Grumman Goose te zijn voor FSX, maar heb die nog niet gevonden, zag er een filmpje van op Youtube volgens mij. Iemand enig idee van welke maker die is? Ben helemaal gek van de Grumman nu, wat een geweldige machine

Heb een OCZ OZX Grumman Goose HD Redux v1.2 gevonden en ben ik nu aan het downloaden, volgens mij gemaakt door Aussiex, zegt me niks eigenlijk, maar ga het even proberen :)

[ Voor 47% gewijzigd door FastFred op 12-09-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:02:
Nog meer mensen hier die lopen te klooien met het nieuwe programma Shade voor FSX? Geeft wel erg mooie belichting, een stuk realistischer dan standaard. Ik moet het alleen nog even wat tweaken.
Shade alsnog gekocht. Wat een ruk addon. Ja, je ziet meer diepere schaduwen, maar alleen maar doordat ALLES donkerder wordt! 8)7 Je ziet totaal geen details meer in de schaduwen... en als je de details weer wilt zien (waarvoor Marks default is gemaakt) wordt alles zelfs lichter dan FSX default, inclusief de schaduwen...! :X En ik heb ook het idee dat ik dit allemaal gratis voor elkaar had kunnen krijgen door de nVidia instellingen voor kleur en gamma aan te passen... Wat een flut addon... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Duurde toch wat te lang om in Belfast te komen, deed het rustig aan met 175mph, maar ETE was nog 2:33, dus dan ben ik om half 11 vanavond een keer klaar. Duurde dus wat te lang.

The hell met slijtage enzo, de Prop controll maar weer naar 100% gegooit, en de manifold pressure in het oranje gebied gejaagd. Eerst netjes 175mph met het throttle op 80%, nu net geen 200mph op 97% throttle :P

Nog 258nm te gaan, ETE 1:57

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 12-09-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:05:
[...]

Shade alsnog gekocht. Wat een ruk addon. Ja, je ziet meer diepere schaduwen, maar alleen maar doordat ALLES donkerder wordt! 8)7 Je ziet totaal geen details meer in de schaduwen... en als je de details weer wilt zien (waarvoor Marks default is gemaakt) wordt alles zelfs lichter dan FSX default, inclusief de schaduwen...! :X En ik heb ook het idee dat ik dit allemaal gratis voor elkaar had kunnen krijgen door de nVidia instellingen voor kleur en gamma aan te passen... Wat een flut addon... |:(
Hmm, dan heb je een hele andere ervaring dan dat ik heb. Heb je niet toevallig ook nog ENB series met Darken aan staan? Ik zie namelijk nog prima details in de schaduw en de overall look is een stuk realistischer dan zonder Shade (preset Marks Final). Vooral licht wat in de Virtual Cockpit valt is een stuk subtieler en realistischer (vergeleken met m'n eigen ervaringen aan de yoke van vliegtuigen :P). Ik zal later straks eens even proberen wat fatsoenlijke vergelijkings shots te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Nog 80nm te gaan tot Belfast, ETE: 36 minuten :)

Oja, heb een aantal snapshots gemaakt door op V te drukken, maar waar laat FSX die? Dan kan ik die hier eens posten

Wat veranderd de altimeter trouwens vaak in het gebied boven Engeland, ben al er al 3 keer op gewezen door de ATC dat ik onder m'n aangewezen altitude vlieg.... Telkens de altimeter aanpassen, ben bijna continue op B aan 't drukken....

[ Voor 96% gewijzigd door FastFred op 12-09-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Laatst online: 13-05-2024
Bij mij worden ze hier opgeslagen: C:\Users\JouwUserNameHier\Pictures\Flight Simulator X Files

Je moet ze wel ff omzeten van bitmap naar png ofzo, anders zijn ze wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ah, dank, gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 15:25
Nou kom maar op met die foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ga ze morgenavond uploaden, moet ze dan nog naar .png omzetten enzo. Begint nu wat laat te worden, morgen om 7:30 er weer uit, gisteravond ook al flink laat geworden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:50:
Ga ze morgenavond uploaden, moet ze dan nog naar .png omzetten enzo. Begint nu wat laat te worden, morgen om 7:30 er weer uit, gisteravond ook al flink laat geworden namelijk
Naar .png omzetten heeft denk ik weinig zin, dat is voor zover ik weet meer nuttig voor beelden met veel tekst en dergelijke erin. Voor FSX screenshots blijven de plaatjes dan nog vrij groot (3-6MB). Je kunt ze beter gewoon omzetten naar jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ah, ok, ik trek ze sowiezo wel even door een verkleintool heen, t.net loopt namelijk nog een paar jaar achter (vind ik) in acceptatie van plaatjes met hedendaagse reso's en bestandsformaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Plaatjes! :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q6qzwJIQlth1epz5Doiz6t9J/full.jpg
Oversteek over de Noordzee

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kB9MaLdkCH8hVQDQUWJT2R3V/full.jpg
De oostkust van Engeland en een overview van de cockpit in VC

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0fVkdrdTNb6feF70RICFQWok/full.jpg
Zonsondergang boven Engeland

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lWN3sTQNlP7AFLvrKUOavykS/full.jpg
We bereiken de westkust van Engeland en de oversteek naar Ierland

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZQQbe7frlRFvuNjIyh73Xd4o/full.jpg
Westkust van Engeland, nog eens de zonsondergang, de reflectie van de zon die uitkomt op de staart is uiteraard extra zo gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v5swhfmFfBh8gL99ztLOlQnT/full.jpg
Zelfde locatie, andere hoek, hier kijk je richting het noorden van Engeland

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EmGeJcknFjmHU1xUo23CmFXO/full.jpg
Cockpit verlichting ingeschakeld, tijdens de oversteek naar Ierland

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LMCdSYeYDeshPDBU4d2KAUuN/full.jpg
Geen plaatjes van de approach in final helaas, wel eentje van de Grumman cold & dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351481

Mooie pics FastFred!
Ik vlieg sinds kort met de PMDG 737NGX, Wát een machine is dat zeg!

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/snjts5.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2dl7v9g.png

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 13-09-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Wauw, Innsbruck ziet er bij jou gaaf uit :D Is dat een add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Wauw! zeker met zo'n gave kist een mooi avontuur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:15:
[...]
Hmm, dan heb je een hele andere ervaring dan dat ik heb. Heb je niet toevallig ook nog ENB series met Darken aan staan? Ik zie namelijk nog prima details in de schaduw en de overall look is een stuk realistischer dan zonder Shade (preset Marks Final). Vooral licht wat in de Virtual Cockpit valt is een stuk subtieler en realistischer (vergeleken met m'n eigen ervaringen aan de yoke van vliegtuigen :P). Ik zal later straks eens even proberen wat fatsoenlijke vergelijkings shots te maken.
Ja, is was wat te snel met mijn reactie...

Ik heb vandaag nog wat gerommeld en getest en zie nu toch wel duidelijk positieve punten. Ik gebruik nu ook Marks Final en zie dat de verschillen nogal groot zijn afhankelijk van de tijd.

Mooiste effect krijg je vlak voor de avond begint, dus als er nog geen sunset is: met default FSX ziet alles er dan nog normaal uit, alsof het midden op de dag is, maar met Makrks Final krijg je diepe schaduwen op de grond, zie je alsnog licht vallen op bergen in de verte en krijg je ook een mooie gelige 'gloed' over alles, wat echt een goed begin-van-de-avond effect geeft. Ook het verschil tussen naar de zon toe vliegen of er vandaan maakt heel erg veel uit: veel meer dan met FSX default.
Zonet lande ik op een vliegveld en als ik rechts van mij tegen de lage zon inkeek, zag ik echt heel donkere gebouwen, terwijl als ik links keek, zag ik echt zonovergoten gebouwen. Het verschil met default FSX is dan echt opvallend. En dat terwijl midden op de dag alles juist wat lichter is dan default FSX.

Zo langzamerhand begin ik de addon toch te waarderen...! ;) Ik gebruik trouwens ENB niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:43:
Het is "Approach Innsbruck" van Aerosoft. Erg mooie scenery!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
FastFred schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:43:
is volgens mij deze: http://www.aerosoft.com/c...hop.cgi?showd160!0,,10920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was eerder :P De belichting is REX + Overdrive en ENB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Anoniem: 351481 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:58:
[...]

Ik was eerder :P De belichting is REX + Overdrive en ENB
:-( 8)7

:P :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Yihaaa schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:48:
[...]

Wauw! zeker met zo'n gave kist een mooi avontuur _/-\o_
Zeker een heel gaaf ding, dit is nog de FSX Deluxe Edition default kist, maar ben er al helemaal weg van

Binnenkort de OZX variant eens uit proberen :)

Stiekem ben ik al weer van plan om in de herfstvakantie een tocht naar Amerika te ondernemen met de Grumman, vertrek vanuit Belfast, dan door naar de Faroer eilanden > Ijsland > Groenland > Alaska > etc. net als wat ik een aantal jaar terug met FS2004 gedaan heb met een Caravan Amphibian van Cessna :P

[ Voor 36% gewijzigd door FastFred op 13-09-2011 23:46 ]

• Sennamph1938
ik lees iets over Makrks Final is dat een addon en waar kan je die kopen.. klinkt zeer goed

Sennamph1938 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:21:
ik lees iets over Makrks Final is dat een addon en waar kan je die kopen.. klinkt zeer goed
Het gaat om "Shade" met een bepaald preset genaamd Marks final. Shade is een addon voor FSX.

http://shadeforfsx.blogspot.com/search/label/Screen%20shots

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 14-09-2011 10:44 ]

• Sennamph1938
ok waar is die addon dan te downloaden kan die op dat bloq niet vinden

Het gaat om "Shade" met een bepaald preset genaamd Marks final. Shade is een addon voor FSX.

http://shadeforfsx.blogspot.com/search/label/Screen%20shots
[/quote]

• Propane
  • Niet online
Sennamph1938 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:34:
ok waar is die addon dan te downloaden kan die op dat bloq niet vinden
Als je even Google raadpleegd op "shade for fsx" en dan de 3de link pakt...

• Sennamph1938
top dank je wel
Propane schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:52:
[...]
Als je even Google raadpleegd op "shade for fsx" en dan de 3de link pakt...

Propane of J van E, hebben jullie al wat screenshots gemaakt met Shade? Ik ben aan het twijfelen momenteel, ben benieuwd naar de schaduwen in bijvoorbeeld de alpen met een mesh addon en Shade

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 14-09-2011 16:52 ]

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 351481 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:51:
Propane of J van E, hebben jullie al wat screenshots gemaakt met Shade? Ik ben aan het twijfelen momenteel, ben benieuwd naar de schaduwen in bijvoorbeeld de alpen met een mesh addon en Shade
Ik zal straks nadat ik heb gegeten even wat shots voor je maken. Ik heb Switzerland Pro X dus dat komt wel goed in de Alpen. Nog bepaalde wensen? :P

Propane schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:56:
[...]
Ik zal straks nadat ik heb gegeten even wat shots voor je maken. Ik heb Switzerland Pro X dus dat komt wel goed in de Alpen. Nog bepaalde wensen? :P
Ehm, Interlaken? De take-off daar is echt gaaf, je wordt letterlijk de alpen in geleid! Tof dat je de moeite neemt _/-\o_

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 351481 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:36:
[...]

Ehm, Interlaken? De take-off daar is echt gaaf, je wordt letterlijk de alpen in geleid! Tof dat je de moeite neemt _/-\o_
Ik denk dat ik de screenshots maar even buiten Zwitserland maak. Met die Switzerland Pro X photoscenery heb je daar namelijk al schaduwen ingebakken en is het resultaat heel wat minder treffend dan normaal. Even naar Noord Amerika ofzo :P.

Edit: Bah, het lukt me maar niet om een lekker screenshot vergelijking te krijgen. Ik denk dat ik eerst nog maar even de settings naar m'n smaak moet zetten. Om een snel idee te krijgen kun je bijv. hier alvast kijken:

http://www.nvnews.net/vbu...?p=2476894&postcount=3524

Het is eigenlijk vrij subtiel, de schaduw kleuren worden aangepast waardoor je bijvoorbeeld aan de 'donkere' kant van een heuvel/berg echt een stuk meer schaduw hebt. Tevens kan je de kleur per dagdeel aanpassen waardoor bijvoorbeeld de schaduwen, maar ook het licht wat op de wolken of bergen valt een warmere kleur krijgt wat weer meer bij een zonsondergang past.

[ Voor 40% gewijzigd door Propane op 14-09-2011 19:22 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

hoe zijn de framerate hits met shade?

• Propane
  • Niet online
fynrd1 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:42:
hoe zijn de framerate hits met shade?
Nada voor zover ik het ben nagegaan. Merk er in ieder geval niets van qua performance.

Shade doet gewoon wat FSX zelf al doet maar met andere waarden: Shade heeft dus nul komma nul effect op performance: niet beter, maar ook niet slechter.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 14-09-2011 22:03 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik neem aan dat ground object shadow dan aan moet staan?

Anoniem: 334760

Zijn er nog simmers in de buurt van Zevenaar die iets gemeenschappijlijks willen doen, ik hoor graag

Anoniem: 334760 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:35:
Zijn er nog simmers in de buurt van Zevenaar die iets gemeenschappijlijks willen doen, ik hoor graag
Wat versta je precies onder gemeenschappelijk?

Anoniem: 351481 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:44:
[...]

Wat versta je precies onder gemeenschappelijk?
b.v. gezamenlijk naar het FS weekend 5-6 november in het Aviodrome.

Ervaringen uitwisselen, vraagbaak voor elkaar zijn, gezamenlijk een FMC (of hoe die dingen ook genoemd worden) uit te vlooien.

Er zijn een aantal clubs in Nederland maar niet in buurt van Zevenaar en helaas allemaal voor mij te ver weg.

Kom maar op met de ideeën

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Anoniem: 334760 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:23:
[...]

b.v. gezamenlijk naar het FS weekend 5-6 november in het Aviodrome.

Ervaringen uitwisselen, vraagbaak voor elkaar zijn, gezamenlijk een FMC (of hoe die dingen ook genoemd worden) uit te vlooien.

Er zijn een aantal clubs in Nederland maar niet in buurt van Zevenaar en helaas allemaal voor mij te ver weg.

Kom maar op met de ideeën
Mocht je een complete 737 ngx cockpit thuis staan dan heb je snel vrienden denk ik :P

fynrd1 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:50:
Ik neem aan dat ground object shadow dan aan moet staan?
Nee, het gaat hier alleen om de schaduwen die standaard al aan staan in FSX en die je ook niet kunt uitzetten (bergen, VC, etc.). Het zal ongetwijfeld ook invloed hebben op ground object shadows, maar (gelukkig) hoef je die niet aan te zetten.

fynrd1 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:53:
[...]

Mocht je een complete 737 ngx cockpit thuis staan dan heb je snel vrienden denk ik :P
ééntje maar ? ;)

@FastFred: Heb je die addon Grumman al uitgeprobeerd?

Met welke toestellen vliegen jullie? Vliegen jullie wel eens online? Ik heb wel eens een 747 online gevlogen (piloot en copiloot) en dat was erg leuk!

Anoniem: 351481 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:21:

Met welke toestellen vliegen jullie? Vliegen jullie wel eens online? Ik heb wel eens een 747 online gevlogen (piloot en copiloot) en dat was erg leuk!
Auster Autocrat - Beechcraft Duke B60 - Boeing 737-800 - Bombardier CRJ700 -Britten Norman BN-2B -Cessna Skylane RG 182 - Cessna Skyhawk C172N - Cessna Citation II - Cirrus SR22G3 - de Ha\villand DH-89a - de Havilland DH-82 Tiger Moth - Embraer 175 E (nog studerende) - iFly 737-800 (nog studerende)

Elke zondag en woensdag vlieg ik online met mensen die door heel Nederland verspreid zitten, maar niet in de buurt van Z|evenaar wonen, vandaar mijn oproep.

Anoniem: 334760 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:48:
[...]

Auster Autocrat - Beechcraft Duke B60 - Boeing 737-800 - Bombardier CRJ700 -Britten Norman BN-2B -Cessna Skylane RG 182 - Cessna Skyhawk C172N - Cessna Citation II - Cirrus SR22G3 - de Ha\villand DH-89a - de Havilland DH-82 Tiger Moth - Embraer 175 E (nog studerende) - iFly 737-800 (nog studerende)

Elke zondag en woensdag vlieg ik online met mensen die door heel Nederland verspreid zitten, maar niet in de buurt van Z|evenaar wonen, vandaar mijn oproep.
Ik woon in Enschede, hier zit volgens mij geen actieve club. Ik vlieg voornamelijk met de PMDG 737NGX, ben nog lerende met dat toestel. Ik heb de iFly 737 ook maar vindt de PMDG realistischer. Verder vlieg ik de Beechcraft Duke Turbine(net nieuw in mijn vloot), Britten Norman BN-2A en B, Aerosofts F16, Carenado T210 Centurion. Ik heb pas FSX helemaal opnieuw geinstalleerd, omdat ik een berg addons (mesh, textures, scenery) heb aangeschaft. Ik heb veel addon vliegtuigen nog niet geinstalleerd. Ben ook nog niet klaar met alle mega airports. Het is zo debiel veel werk 8)7 Ik zit nu al op 100+GB :X

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/3524suh.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 15-09-2011 17:12 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik vlieg sinds kort altijd online, vele malen leuker:) vloog altijd met de wilco a320, maar sinds de pmdg 737ngx ben ik overgestapt hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 17:28
Dan wat anders = )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LqPIkVuFk30&feature=channel_video_title]

Met wat voor beeldscherm/resolutie doen jullie aan FSX? ik wil nu eens een ander monitor gaan halen, iets groters dan mijn 19" en me oude 1280x1024 resolutie, maar eerst ff kijken hoe alles loopt op grotere schermen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred

Ik ga 'm vanavond eens proberen denk ik, eerst uitzoeken hoe ik add-ons installeer :P

Persoonlijke favorieten waar ik vaak in vlieg zijn de 737-800, Cessna 172 en de Grumman uiteraard. In FS2002 en FS2004 was ik helemaal weg van de Cessna Caravan Ampibian, maar in FSX is die er niet meer, alleen de normale C208 Caravan, zonder floats :(

Online vliegen heb ik wel eens geprobeerd met iemand van een "Flight Sim" San Andreas server, waar ik nog altijd vaak kom. Maar dat join systeem werkt voor geen meter in FSX.

Die SAMP server is heel vermakelijk trouwens, overal custom eilanden rondom de mainmap van San Andreas. Mogelijkheden tot ILS, ADF en VOR. Geautomatiseerde "ATC" waarmee je anderen op de hoogte kunt stellen van opstijgen of landen vanaf een vliegveld. Verschillende kanalen/frequenties beschikbaar. En airport en vliegtuig interieurs :) En altijd heel gezellig. Ik kom er al zo'n 4 jaar nu.
Tuzla schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:28:
Dan wat anders = )

[video]

Met wat voor beeldscherm/resolutie doen jullie aan FSX? ik wil nu eens een ander monitor gaan halen, iets groters dan mijn 19" en me oude 1280x1024 resolutie, maar eerst ff kijken hoe alles loopt op grotere schermen :+
19" 1680x1050. Heb 2 identieke schermen op een enkele kaart, maar krijg FSX niet over 2 schermen draaiende :(

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 16-09-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuzla schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:28:
Dan wat anders = )

[video]

Bedankt voor het filmpje!
Ik draai nu op 1920 x 1080. Mijn FPS is prima (25 a 30). Tijdens een approach met de PMDG 737NGX op een mega airport wil de fps nog wel eens zakken naar de 15. Ik draai FSX op een enkele videokaart (dus één van de 5850's die ik heb) en de kaart wordt maximaal 70% belast, mijn CPU belasting tikt nog wel eens de 100% aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Vergeten de oude Grumman bestanden te backuppen voor installatie van de OZX Grumman. Vind 'm nu niet bepaald fijn, als ik in VC achter me kijk, kan ik naar buiten kijken, en fuel selectors en fuel valve's kan ik niet meer bedienen. Verder ziet de VC er iets moderner uit en zijn sommige teksten en metertjes wat scherper weer gegeven. En er zijn wat meer exterieur skins. Verder het zelfde.

Ik wil de oude Grumman terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn toestellen:
GA: Aerosoft Diamond D20-100 Katana 4x
Airliner: PMDG 737NGX
En als ik ff ergens rond wil kijken de default FSX trike, maar wel getweaked zodat 'ie 3 keer zo snel vliegt. ;) Ik vlieg niets anders en heb ook geen enkel ander toestel geinstalleerd.

Mijn scherm:
Samsung 27" 1920x1080

Wat betreft opmerkingen over fps: dat zegt allemaal helemaal NIETS als je niet een beetje aangeeft wat je instellingen zijn. Met nul komma nul autogen haal ik overal 30, no matter what... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:02:
Vergeten de oude Grumman bestanden te backuppen voor installatie van de OZX Grumman. Vind 'm nu niet bepaald fijn, als ik in VC achter me kijk, kan ik naar buiten kijken, en fuel selectors en fuel valve's kan ik niet meer bedienen. Verder ziet de VC er iets moderner uit en zijn sommige teksten en metertjes wat scherper weer gegeven. En er zijn wat meer exterieur skins. Verder het zelfde.

Ik wil de oude Grumman terug :(
Ik heb mijn orginele Grumman voor je geupload, het is de map: Grumman_Goose_G21A uit de simobjects/airplanes map.

http://www.megaupload.com/?d=Q3OEGXO0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:12:

Wat betreft opmerkingen over fps: dat zegt allemaal helemaal NIETS als je niet een beetje aangeeft wat je instellingen zijn. Met nul komma nul autogen haal ik overal 30, no matter what... ;)
Je hebt gelijk, mijn pc staat in mijn sig, mijn FSX setup is de volgende:

FSX + Acceleration
FSGlobal2010 mesh
Scenerytech landclasses
UTX USA CAN en EUR
GEX USA/CAN en EUR
REX + Overdrive
ENB Bloom
EZDock EZCA
FPS Limiter 0.2
FSX.CFG via venetubo.com
Véél scenery en mega airports

Mijn FSX settings zijn de volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/jj4i7c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/vslu03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/24azyps.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Anoniem: 351481 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:31:
[...]

Ik heb mijn orginele Grumman voor je geupload, het is de map: Grumman_Goose_G21A uit de simobjects/airplanes map.

http://www.megaupload.com/?d=Q3OEGXO0
_O_ Held O+

dat scheelt mij weer een herinstallatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:40:
[...]

_O_ Held O+

dat scheelt mij weer een herinstallatie :D
Kleine moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ben nu met de Grumman onderweg van Belfast naar Aberdeen, naar het noorden dus, vanaf de Faraoer eilanden wil ik de oversteek naar Ijsland maken deze week, of volgend weekend

Ik vlieg nu over Glasgow, nog 104nm te gaan tot Aberdeen, ETE 00:32

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 16-09-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:58:
Ben nu met de Grumman onderweg van Belfast naar Aberdeen, naar het noorden dus, vanaf de Faraoer eilanden wil ik de oversteek naar Ijsland maken deze week, of volgend weekend

Ik vlieg nu over Glasgow, nog 104nm te gaan tot Aberdeen, ETE 00:32
Klinkt goed, wel een héle onderneming 8)7 Mooi dat 'ie weer vliegt!

Ik heb zojuist een tripje van Innsbruck naar Interlaken gevlogen met een BN2-A Islander.

Ik werd door de ATC met een rare heading weggestuurd.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/fxcpht.png

Hier zat ik even uit het raam te staren:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/bf0qy1.png

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 16-09-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Anoniem: 351481 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:25:
[...]

Klinkt goed, wel een héle onderneming 8)7 Mooi dat 'ie weer vliegt!

Ik heb zojuist een tripje van Innsbruck naar Interlaken gevlogen met een BN2-A Islander.

Ik werd door de ATC met een rare heading weggestuurd.

[afbeelding]

Hier zat ik even uit het raam te staren:

[afbeelding]
Dat is nog niks, vanuit Ijsland kan ik in Groenland komen, vandaar uit Amerika. Zo ben ik in FS2002 met een Cessna Caravan Amphibian al eens van Schiphol naar JFK, New York gevlogen :)

Landing in Aberdeen was perfect, approach was beetje hoog in het begin, maar kwam uiteindelijk heel erg zachtjes neer. Niet veel screens gemaakt.

Ook met een Cessna 172 van Hong Kong Intl. naar Kai Tak gevlogen en weer terug, had ik me tijdens het taxien een 737 aan m'n staart hangen, ook een screentje van 8)7 Asociale kut bumperklever, heb 'm nog proberen te signalen door met m'n landing lights te knipperen, maar hij bleef er maar zo dicht op zitten :+

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 16-09-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zsZZlW9DNODRm4QZd3Olt3gr/full.jpg
Net vertrokken, runway van Belfast op de achtergrond, check de spiegeling van de landing lights! :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LGDJN70IGpaGz3CgdWHD94Ot/full.jpg
Boven Glasgow (even gechecked met Google Maps, was dus inderdaad Glasgow :P )

Hmm, ze vallen wat donkerder uit dan dat ze horen te zijn....

Screens van de bumperklevende 737 waren echt nog donkerder trouwens, vandaar dat ik die er niet op zet...

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 16-09-2011 23:29 ]

[quote]FastFred schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:27:
[afbeelding]
Net vertrokken, runway van Belfast op de achtergrond, check de spiegeling van de landing lights! :D

Boven Glasgow (even gechecked met Google Maps, was dus inderdaad Glasgow :P )

Ben je bekend met het freeware Navigatie programma Plan-G ? Daarin zit een rechtstreekse koppeling met Google Maps en Google Earth?

Wat ik een fijn (freeware) programma vind om "foto's" te nemen is Gadwin Printscreen 4.6, geen gedoe meer met converteren naar een ander formaat met nog wat kleine extra's ook.

Ga door met de verslagen ik maak ze ook.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2dgv05h.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 334760 op 17-09-2011 14:10 ]

FastFred schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:18:
[...]

Dat is nog niks, vanuit Ijsland kan ik in Groenland komen, vandaar uit Amerika. Zo ben ik in FS2002 met een Cessna Caravan Amphibian al eens van Schiphol naar JFK, New York gevlogen :)

Landing in Aberdeen was perfect, approach was beetje hoog in het begin, maar kwam uiteindelijk heel erg zachtjes neer. Niet veel screens gemaakt.

Ook met een Cessna 172 van Hong Kong Intl. naar Kai Tak gevlogen en weer terug, had ik me tijdens het taxien een 737 aan m'n staart hangen, ook een screentje van 8)7 Asociale kut bumperklever, heb 'm nog proberen te signalen door met m'n landing lights te knipperen, maar hij bleef er maar zo dicht op zitten :+
Mooie verhalen FastFred! Je inspireert me om ook een flinke trip te gaan maken. Ik denk dat ik de Cessna 210 T Centurion er maar eens bij pak.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/i5b495.png
Anoniem: 334760 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:15:

Ben je bekend met het freeware Navigatie programma Plan-G ? Daarin zit een rechtstreekse koppeling met Google Maps en Google Earth?

[afbeelding]
Bedankt voor de tip!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Het is dat het schermpje van RadarContact te zien is anders zou je denken ... :)
De heide rond Apeldoorn is dat trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VqWLhaebGjAR5U3y9jFkSjVD/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Tallguy op 17-09-2011 15:16 ]

specs | 3360wP met SE3000

Tallguy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:16:
Het is dat het schermpje van RadarContact te zien is anders zou je denken ... :)
De heide rond Apeldoorn is dat trouwens.

[afbeelding]
Ziet er érg goed uit! Welke scenery is dat? NL2000? Tileproxy?

• Deadslim77
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-04 00:20
(jarig!)
Een rare vraag hier evt, maar zijn hier ook Combat Flight Simmers hier? die bijvoorbeeld DCS: A-10 spelen?

zo ja, bij wie kan ik me dan wenden?

ik heb wat algemene / specifieke vragen voor die specifieke game..

Mvg
Machil

Asus ROG Maximus XI Extreme, RTX3090 White STRIX, I7-8086K, Corsair H150i, HX1200i,32GB Corsair Vengeance RGB PRO White 3200Mhz, ROG PG278QR on 165Hz 2K, 970EVO 500GB + 1TB, 850 PRO 512GB + 1TB, WD 6TB, Corsair 900D ,Logitech G-19, G-35, G-700, Z-5500D.

• iFez
  • Laatst online: 13-05-2024
Ja, ik speel DCS: A-10. Dan moet je denk ik een topic voor dit spel maken, want die is er nog niet. Of misschien hier posten: Gevechtsvliegtuigsims, bestaan ze nog?

Voor FSX speel ik vaak online op de server van www.fsxtools.de. Meestal wel lekker druk, en ze hebben ook een "bot" die als ATC controller werkt, maar je ook "jobs" kan geven. Is wel leuk.

Ik heb vandaag wat zitten klooien met sky textures en Shade en ENB. Ik vond de kleuren in FSX vaak niet echt overkomen, vooral in de verte. Je ziet (op foto's) vaak zo'n blauwe gloed op vergelegen bergen, maar in FSX zie je die never nooit niet. En visibility was vaak veel te groot. Ik heb nu settings gevonden en files bewerkt waardoor ik in ieder geval voor GA vluchten nu (imho) meer realistische vergezichten krijg, vooral door het blauw in de verte. (Ik heb het niet getest voor hoogvliegende airliners, maar dat werkt misschien net zo goed.)

Voor mijn recept heb je Shade nodig en de ENB addon.

1. Kies in Shade de preset Day1_default_darker (dan heb je ook schaduwen midden op de dag: je kan natuurlijk ook een andere preset gebruiken: dat is niet van belang voor de blauwe gloed). Copy de preset naar alle andere dagen.

2. Gebruik de ENBseries.ini uit deze zip: ENBseries.ini

3. Plaats de textures uit deze zip in de map Textures (backup eerst je originelen): Sky textures. Deze zrogen voor de blauwe 'haze'!

4. Zorg dat je een visibility hebt van 20 miles (om de haze het best te kunnen zien: sowieso is dit best wel een realistische instelling, tenminste voor GA).

Vlieg (in de zomer tenminste) ergens tussen 8 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds (buiten die tijden kan je afhankelijk van je dawn en sunset textures gekke effecten krijgen).

Vergelijking FSX zonder en met addons en edits:

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/829Vergelijk_tn.jpg

Screenshots genomen op verschillende tijdstippen:

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/205Day_cycle_tn.jpg

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-03 02:52
Net even van St.Barts naar Sint Maarten gevlogen (beide vliegvelden). Had eigenlijk nog nooit fatsoenlijk geland op St.Brats! Wel een gaaf baantje vind ik.

Foto: Landing op St.Barts (bewerkt met Photoshop) - 1080P wallpaper formaat
Afbeeldingslocatie: http://kevinnobel.com/fsx/wpstbrats.png
Voor de mensen die het willen weten, ik heb gevlogen met een Cessna Caravan van Carenado en de scenery die ik gebruik is FlyMaarten van FlyTampa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik kan aan het instrumenten paneel nog net zien dat het een Caravan is ja, maar waarom heb je de screenshot niet gewoon origineel gelaten? Zo zie je toch geen fuck van de scenery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
Omdat de afbeelding saai was... :P Maar ik kan zo wel even de originele screen posten.

[Edit] hier de orgineele screen!
Afbeeldingslocatie: http://kevinnobel.com/fsx/org1.BMP

[ Voor 36% gewijzigd door Tweska op 18-09-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Anoniem: 351481 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:35:
[...]

Ziet er érg goed uit! Welke scenery is dat? NL2000? Tileproxy?
Eigen gemaakte scenery van NL op 1mtr. Verder ASE en FEX.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Lebon schreef op zondag 18 september 2011 @ 07:42:
Omdat de afbeelding saai was... :P Maar ik kan zo wel even de originele screen posten.

[afbeelding]
Wauw, ziet er goed uit, dat is niet de default Caravan of wel? De radiostack is anders dan bij de default Caravan :F moet beter lezen

Maar je vloog van st. Barts naar Sint Maarten, maar dit is toch niet Juliana Intl. ? is net wakker

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 18-09-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tallguy schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:06:
[...]

Eigen gemaakte scenery van NL op 1mtr. Verder ASE en FEX.
Het ziet er fantastisch uit, Tallguy! Gebruik je ook ENB bloom? Ik heb wel eens een tooltje ergens zien staan waarmee je satelliet foto's tot scenery vakken kon omtoveren. Is dit hetzelfde idee?
Ik ben momenteel erg zoekende naar welke addons ik mooi vind, ik lees op allerlei FSX fora lyrische verhalen over de UTX + GEX + REX combi, dus heb ik die paketten allemaal gekocht, maar als ik dan kijk naar jou screenshot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lebon schreef op zondag 18 september 2011 @ 07:42:

[afbeelding]
Je bewerkte versie duizelt me voor de ogen, het origineel vindt ik wel een mooi actie shot!
Het zou er nóg mooier uit zien met werkende NAV en COM.

Hier ook een pic van FlyTampas St. Maarten - Princess Juliana Airport:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23iwd9g.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 11:22
Draait FSX met die accelerationpack tegenwoordig een beetje fatsoenlijk met alle details erin op 1920x1200 met een E8400 met 4gieg ram en een 6870 videokaart?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 351481 schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:32:
[...]

Er staat gewoon een NAV/COM setje aan hoor :P. GPS is niet bepaald nodig voor dat kleine hopje naar St. Barths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:52:
[...]
Er staat gewoon een NAV/COM setje aan hoor :P. GPS is niet bepaald nodig voor dat kleine hopje naar St. Barths.
Die middelste idd, stom van me. Echter blijf ik er bij dat het mooier zou staan met alles aan. Puur voor de shot.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/mc97ki.png

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 351481 op 18-09-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vosss schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:51:
Draait FSX met die accelerationpack tegenwoordig een beetje fatsoenlijk met alle details erin op 1920x1200 met een E8400 met 4gieg ram en een 6870 videokaart?

:)
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-04 18:54
Ik ben een beetje teleurgesteld. Ik heb eindelijk weer eens FSX geïnstalleerd. Nu is mijn performance op mijn GT540M niet heel erg slecht (gemiddeld zo'n 15-20fps met NL2000v4, REX en de Aerosoft F-16). Omdat ik vroegah betere performance had en een beter plaatje wou ik DX10 Preview mode gebruiken. Maar wanneer ik FSX opnieuw opstart in DX10 mode vind hij ineens mijn GT540 (die toch echt DX10 aan kan) niet meer, en wil FSX enkel op mijn processor draaien =\. Rechtermuisknop -> opstarted met krachtige NVidia-Processor werkt ook niet.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweska
Anoniem: 351481 schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:32:
[...]
Pest me niet zo! Die krijg ik niet aan de praat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lebon schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:38:
[...]

Pest me niet zo! Die krijg ik niet aan de praat... :P
De bovenste (GNS430) doe je aan door op het ronde knopje in de uiterste linker boven hoek te klikken.
De onderste (Wx radar) doe je aan door te scrollen op het ronde knopje in de rechter boven hoek.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XilenceSR schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:25:
Ik ben een beetje teleurgesteld. Ik heb eindelijk weer eens FSX geïnstalleerd. Nu is mijn performance op mijn GT540M niet heel erg slecht (gemiddeld zo'n 15-20fps met NL2000v4, REX en de Aerosoft F-16). Omdat ik vroegah betere performance had en een beter plaatje wou ik DX10 Preview mode gebruiken. Maar wanneer ik FSX opnieuw opstart in DX10 mode vind hij ineens mijn GT540 (die toch echt DX10 aan kan) niet meer, en wil FSX enkel op mijn processor draaien =\. Rechtermuisknop -> opstarted met krachtige NVidia-Processor werkt ook niet.

Heeft iemand een oplossing voor mij?
Nee, ik draai in DX9.
Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.