Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
Dit weekend was ik op een opendag van de vliegbasis in Leeuwarden en daar kreeg ik het idee eens te kijken naar een leuk spel. De Apache blijft altijd erg mooi, maar de nieuwe F35 is ook erg mooi om te zien, of de oude F16, of een MIG ...

... maar tijdens het zoeken kwam ik bij hele oude spellen. vaak al voor 2000. Is er tegenwoordig geen vraag meer naar? Wat ik niet zoek zijn de sims waar je van vliegveld naar vliegveld mag vliegen, maar meer de echte oorlogs sims met fantastische graphics. :D

Dus, waar zijn ze?

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 12:20

Standeman

Prutser 1e klasse

Dat is een goede.. Ik geloof dat (millitary) flight sims al een hele tijd niet meer worden gemaakt... Wel raar eigenlijk!

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
Blazing angels, Ace combat 6 en straks Tom Clany's Hawk (allemaal 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
LOMAC (Lock-on modern air combat)? Is niet heel nieuw meer, maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 21:27
Eigenlijk moeten ze net zoiets geniaals als F22 Air Dominance Fighter opnieuw uitbrengen. Wat heeft daar een hoop tijd in gezeten hier! :9

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
_/-\o_ http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Yeager's_Air_Combat _/-\o_

Ik weet het, je zocht iets moderners.
Maar daaamn, wat heb ik me vroeger toch veel vermaakt met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:02

Yor

Yor1313#2571

Ik meen dat er weer een nieuwe versie van IL-sturmovik komt dit najaar.

Volgens mij was die van ubisoft, kan me vergissen..

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

MochiGohan schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:20:
Blazing angels, Ace combat 6 en straks Tom Clany's Hawk (allemaal 360)
Die eerste twee zijn gewoon arcade games, weinig sim aan :) Die derde is nog niet uit dus dat is ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
_Brake_ schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:23:
Eigenlijk moeten ze net zoiets geniaals als F22 Air Dominance Fighter opnieuw uitbrengen. Wat heeft daar een hoop tijd in gezeten hier! :9
Dit was echt de beste fightsim die ik ooit gespeeld heb! Deze game was echt ultiem vet...goeie mix tussen realisme en toch nog bespeeldbaar

graphics waren voor die tijd best hoog als ik me herinner :D

Ook wel ruig was die AWACS modus, waarbij je zelf de hele luchtvloot moest aansturen...alleen jammer dat die andere vliegtuigen een IA hadden van een baksteen...

Ik smacht ook naar dit soort games...ik heb nog naar veel gezocht...zo heb ik nog F16 Fighting Falcon ofzowiets nog uitgeprobeerd, maar dit leek meer op MS Flightsim...het was al moeilijk om in de lucht te blijven :P dogfighten was onmogelijk...zelfde gold voor zijn cloon, MIG29 FULCRUM (ook ofzowiets...is al allemaal zolang geleden helaas....maar F22 ADF sprong er echt uit :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:09
Binnenkort brengt Ubisoft een nieuwe game uit: Tom Clancy's Hawks (Dacht ik). Daar zal ik een naar kijken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 21:27
StraightOn.NL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:06:
[...]

Dit was echt de beste fightsim die ik ooit gespeeld heb! Deze game was echt ultiem vet...goeie mix tussen realisme en toch nog bespeeldbaar

graphics waren voor die tijd best hoog als ik me herinner :D

Ook wel ruig was die AWACS modus, waarbij je zelf de hele luchtvloot moest aansturen...alleen jammer dat die andere vliegtuigen een IA hadden van een baksteen...

Ik smacht ook naar dit soort games...ik heb nog naar veel gezocht...zo heb ik nog F16 Fighting Falcon ofzowiets nog uitgeprobeerd, maar dit leek meer op MS Flightsim...het was al moeilijk om in de lucht te blijven :P dogfighten was onmogelijk...zelfde gold voor zijn cloon, MIG29 FULCRUM (ook ofzowiets...is al allemaal zolang geleden helaas....maar F22 ADF sprong er echt uit :D )
Heerlijk. Alle displays bekijken, met een FF joystick uiteraard. Locken, schieten, raket volgen... Die schietstoel, convoys stoppen, dogfights... Fantastisch spel! Als iemand daar een 'opvolger' voor heeft houd ik me van harte aanbevolen (en StraightOn.NL ook lijkt me) :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
Zeeeeeker weten haha...ik heb echt enorm veel uren in dat spel zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
De 360 kan dus nog uitkijken naar een release, maar de PC ???

Ik kan me herinneren zo'n 8 maanden geleden dat er ergens een helikopter sim in ontwikkeling was, waarbij juist de dynamica/realisme heel erg goed moest worden, maar helaas weet ik niet meer waar dat was en of het nog zo is.

Misschien maar een oud spel uit de doos trekken en installeren, ... als het nog kan op de Vista.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Ben in die tijd idd helemaal verslingerd geraakt aan EF2000 (+ Tactcom add-on) en later F22ADF. Volgens mij de eerste flight-sim waarbij je akties ook meteen (zichtbaar) effect hadden op ontwikkelingen gedurende de rest vd campagne en geen dogfight hetzelfde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185441

IL2-sturmovik, Lock-On,

falcon 3.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 15:34
Ik ben vroeger (na een open dag van de vliegclub) een fan van EF2000 geworden.
Echter op mijn nieuwe PC kon ik dit niet meer spelen, aangezien dit een oud DOS spel is.
(de verbeterde 'windows' versie is niet meer dan een .exe die de DOS versie start :( )

Mijn pa is verder veel bezig geweest met F16 Falcon, vrij realistisch.
En voor een (zeer) realistische (helikopter) simulator heeft hij zijn werk ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 15:46
Yor schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:04:
Ik meen dat er weer een nieuwe versie van IL-sturmovik komt dit najaar.

Volgens mij was die van ubisoft, kan me vergissen..
Ja, Battle of Britain, maar ik moet zeggen dat ik nog heel weinig heb gezien qua screenshots en nieuws, zelfs op il2sturmovik.com kan ik niets vinden.

Maar dat is natuurlijk een WW2 sim, de laatste moderne waren LOMAC en Falcon 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:22
SPee schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:28:
Ik ben vroeger (na een open dag van de vliegclub) een fan van EF2000 geworden.
Echter op mijn nieuwe PC kon ik dit niet meer spelen, aangezien dit een oud DOS spel is.
(de verbeterde 'windows' versie is niet meer dan een .exe die de DOS versie start :( )

Mijn pa is verder veel bezig geweest met F16 Falcon, vrij realistisch.
En voor een (zeer) realistische (helikopter) simulator heeft hij zijn werk ;)
Oh wat doet je pa dan?

Ik heb vroeger B17 Flying Fortress 2 grijs gespeeld. Geniaal spel vond ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
M a r c o schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:00:
_/-\o_ http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_Yeager's_Air_Combat _/-\o_

Ik weet het, je zocht iets moderners.
Maar daaamn, wat heb ik me vroeger toch veel vermaakt met deze game.
Dat was echt goddelijk, meteen ff proberen te 'kopen op marktplaats'!

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Er stond hier pas een topique over een nieuw uit te komen high realism helicopter sim. Nou heb ik gisteren m'n bookmarks op m'n werk PC uitgemest en verdorie net die bookmark weggemikt. Je moet effe spitten dus - als je een knettergeile copter sim wilt.
Je moet nog wel effe geduld hebben tot ie uitkomt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:15

HaterFrame

Well... Poo came out!

Was dat niet een sim van de makers van Lomac?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Black Shark :) [PC] Black Shark

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:15

HaterFrame

Well... Poo came out!

Juist, die bedoelde ik :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

SiErRa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:03:
[...]

Ja, Battle of Britain, maar ik moet zeggen dat ik nog heel weinig heb gezien qua screenshots en nieuws, zelfs op il2sturmovik.com kan ik niets vinden.

Hehe, Battle of Britain was ik heel goed in op de Commodore64! Was een soort strategisch spel, maar tussendoor mocht je dan ook vanuit de Hurricane Duitse bommenwerpers afknallen.

Ook niet een echte flightsim, maar toch leuk, was Crimson Skies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 14:10
Ik vond zelf de Flightsims van Janes het beste. Heb zelf Janes F15 and Janes Longbow 2. Daar zat een handleiding bij nog dikker dan sommige schoolboeken die ik in die tijd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Ik heb zelf LO:MAC maar ik vind deze heel erg moeilijk. Vond ik destijds. Ga 'm nu weer eens installeren. Heb hem toen gekocht (draaide toen niet lekker op mijn laptop) en kreeg m'n bak niet eens van de grond.
Herkansing dus. Tevens 'n bookmark je. Dat van die Black Shark lijkt me ook interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 13:51
Je kunt beter is een trial doen op mmo's : Aces High II, Warbirds, of battlegroundeurope.
Das ook leuker sociaal :D

Maar anders ga is verder kijken met de links van deze nl site: http://www.dutchfs.com/index.php?p=links.php

[ Voor 32% gewijzigd door bangkirai op 27-06-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
Voor de fans van de vliegshows:

Virtuele Blue Angels show in Lock On

[Video: http://video.google.nl/videoplay?docid=1423077050918539530]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 23:30
honey schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:11:
Dit weekend was ik op een opendag van de vliegbasis in Leeuwarden en daar kreeg ik het idee eens te kijken naar een leuk spel. De Apache blijft altijd erg mooi, maar de nieuwe F35 is ook erg mooi om te zien, of de oude F16, of een MIG ...

... maar tijdens het zoeken kwam ik bij hele oude spellen. vaak al voor 2000. Is er tegenwoordig geen vraag meer naar? Wat ik niet zoek zijn de sims waar je van vliegveld naar vliegveld mag vliegen, maar meer de echte oorlogs sims met fantastische graphics. :D

Dus, waar zijn ze?
Ff wat anders,

Wat vond je van de open dag? Ik ben zaterdag geweest. Vond het wel een leuk programma maar heb wel een paar dingen gemist. Had graag de red arrows zien optreden. En de eurofighter en jsf. Maar dat gebeurd eigenlijk nooit. 7 jaar geleden heb ik op Volkel de eurofighter een keer zien vliegen. Daarna nooit meer helaas.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Greekmaster schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:03:
Ik vond zelf de Flightsims van Janes het beste. Heb zelf Janes F15 and Janes Longbow 2. Daar zat een handleiding bij nog dikker dan sommige schoolboeken die ik in die tijd had
Ik kom er net achter dat ik die hier heb liggen *O* Binnenkort maar effe kijken of die het wil doen onder XP + high tech ondenkbare hardware in de tijd dat het uitkwam :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
EvoII schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:33:
[...]

Ff wat anders,

Wat vond je van de open dag? Ik ben zaterdag geweest. Vond het wel een leuk programma maar heb wel een paar dingen gemist. Had graag de red arrows zien optreden. En de eurofighter en jsf. Maar dat gebeurd eigenlijk nooit. 7 jaar geleden heb ik op Volkel de eurofighter een keer zien vliegen. Daarna nooit meer helaas.
Leuke dag, de aanval op de basis was het leukst. Ben nooit zo super gek op het stuntvliegen, hoewel ik de blue angels 2 jaar eerder best wel had willen zien. De F-35 (JSF) stond er ook weer, maar ik denk dat het vliegtuig nog niet helemaal klaar is, daarna verwacht ik toch wel eens een demo. Hangar 3 was ook wel leuk met de Apache enzo. Ik heb me wel vermaakt. :)

De Link naar Black Shark ziet er veel belovend uit. misschien maakt die weer alles goed!

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Fighter Ops is een flightsim in ontwikkeling die echt heel goed lijkt te worden. Maar de releasedate is nog onbekend.
Verder is er de serie flight sims van Third Wire. Ietwat verouderde game engine, maar het is wel leuk om te doen. En natuurlijk Lock-On + Flaming cliffs.
Sinds ca. een jaar zit de CFS markt weer een beetje in de lift op ontwikkelgebied, maar de resultaten van al dat ontwikkelwerk laten nog even op zich wachten.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185441

SiErRa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:03:
[...]

battle of brittain is een shooter en geen sim. het mist realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

battleground europe is een sim, maar geen dedicated flight sim. Is doorontwikkeld vanaf 2001, door een kleine (15 man) Amerikaanse games studio. Flight sim gedeelte is wel het best uitgewerkt, de mensen die vroeger Air Warrior gemaakt hebben zijn dit spel gestart om het meer diepgang te geven. Geen AI tankjes die stilstaan totdat je ze hebt platgegooid zoals in IL-2.

WW2 gebaseerd, in de Benelux. 99% wordt door spelers bestuurd, weinig AI. Groundtargets als schepen, tanks, infantry, trucks, anti tank en anti air guns, allemaal bestuurd door spelers.

Grafisch doet het wat veroudert aan, maar dat is de concessie die je doet als je 1000 vs 1000 op een klein gebied wilt spelen. Als je dat grafisch wil pimpen trekt geen pc dat meer 8)

Afbeeldingslocatie: http://tettie.com/pics/images/sshot22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/2268/sshot3086bq8.png

Afbeeldingslocatie: http://xs127.xs.to/xs127/08225/sshot33vvvbbbb954.jpg

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheebster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
F22 ADF en daarna F22 TAW waren inderdaad erg mooie games. Wat heb ik daar veel avonden en nachten in gevlogen. Herinner me ook dat de multiplayer functionaliteit redelijk goed was. Zou voor een zelfde soort game, uiteraard met moderne graphics :-) , toch wel een aardig centje overhebben!

Zelfde geldt trouwens ook voor een compleet (vanaf scratch) vernieuwd ontwikkeld FS11! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
http://hawxgame.uk.ubi.com/

Tom Clancy's Hawx is Xbox 360, PS3 en PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Black Shark is nu uit, helicopter combat sim.

http://www.digitalcombatsimulator.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 17:13
Welke ik zeer aan kan raden, de meeste realistische heli combat sim ooit.
Beste flight model en zeker super graphics.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 15:46
Anoniem: 185441 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:05:
[...]

battle of brittain is een shooter en geen sim. het mist realisme.
Volgens mij is het toch echt een sim zoals il2 hoor.

Er zijn nog wel updates: http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=2040

Ziet er goed uit, ook die korea era jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Voor WOII liefhebbers ; Aces High (al genoemd hier) is online multiplayer met een hele hechte community.
Heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar heb jaren AirWarrior (van Kesmai/EA, helaas stopgezet) en daarna een tijdje Aces High gespeeld, samen met de andere uitgewekenen ...
Vooral scenarios, waarop je vooraf in moest schrijven, een plaats in een squad kreeg en doelen kreeg toegewezen waren fantastisch. Meer dan eens om 03:00 (vanwege tijdsvershil) achter de PC gekropen ...

http://www2.hitechcreations.com/frindex.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:31

rCk

Maar nog niet uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

S.Death schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:36:
Welke ik zeer aan kan raden, de meeste realistische heli combat sim ooit.
Beste flight model en zeker super graphics.
Ik heb hem net ook gekocht omdat ik een sim wel weer eens leuk vond. Ben alleen net ff te moe voor die 383 pagina's manual en 9 pagina's key commands. Maar wat ik nu even heb gezien bij de instructie dingetjes. Dik respect voor de makers. Binnenkort eens lekker induiken, ziet er uit alsof het eindelijk weer eens iets met wat niveau is. Hoewel FSX ook best leuk is al heb ik dat tijden niet meer gedaan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Dat vind ik sowieso het nadeel van alle moderne jet games. Tig miljoen key commands...

Daarom vind ik Il2 (En ww1&2) veel leuker. Start motor, vlieg naar doel, mik op doel, haal trekker over. (even zeer simpel uitgelegd)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Laatst online: 27-04 11:21

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

De uber flight combat sim was natuurlijk de Sega Afterburner...
http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=6821

Oww enne, in case you're wondering...Ik heb de deluxe full motion cabinet @ home...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

L1nt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:57:
Start motor, vlieg naar doel, mik op doel, haal trekker over. (even zeer simpel uitgelegd)
Inderdaad, was het maar zo makkelijk ... :+
Op AirWarrior hadden ze zelfs een 'training academy' zodat niet alle n00bs afhaakten vanwege de frequente 'stalls' en 'spins' als je virtueel begon te vliegen ...
Helaas was ik blijkbaar geen fighter-pilot materiaal - geen aanleg voor S(ituational) A(wareness) en A(ir) C(ombat) M(aneuvering) - dus heb me maar toegelegd op de Shturmovik, B-17 Flying Fortress etc.
Ook spannend hoor ; bommenluiken open, naar je Norden bomb sight en hopen dat intussen het escorte en evt. boord-schutters de vijand op afstand houden.
Dit soort evenementen :
http://ahevents.org/scenario-related/scenarios.html
http://ahevents.org/european-theatre/previous-scenarios.html

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 29-01-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Da's toch meer een arcade-spel dan een flightsim?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

anandus schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:49:
[...]
Da's toch meer een arcade-spel dan een flightsim?
Wat ik ervan gezien heb is het vergeleken met PC arcade shooters meer een shoot-'em-up. Idee zag er aardig uit, maar na wat interviews gezien te hebben ... Echt een console game imo.

BTW: FreeFalcon5 lijkt binnenkort uit te komen. Na een uitstelling tot sint-juttemus is er nu een (on-officiele) bijna-klaar. Het lijkt erop dat ze alleen nog met 1 of andere campaign compatible te maken bezig zijn. Uiteraard geen datum, maar gezien van done-when-done naar bijna-klaar, verwacht ik voor begin maart. (Kan uiteraard langer worden ...)

Imo is Falcon 4 nog steeds de beste gevechtsvliegtuig-sim, zeker vanwege de campaign (die ik overigens nog nooit gedaan heb >_< Training is al moeilijk zat en moet je gewoon beheersen imo :P En oa. sams etc ontwijken lukt nog niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 09:17
Ik kan Black Shark van harte aanbevelen. Gister heb ik het spel gedownload en vandaag een paar uurtjes "gevlogen". Track IR is wel min of meer een must omdat je het te druk hebt met de besturing om dan nog met de muis of hatswitch om je heen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:57
_Brake_ schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:59:
[...]

Heerlijk. Alle displays bekijken, met een FF joystick uiteraard. Locken, schieten, raket volgen... Die schietstoel, convoys stoppen, dogfights... Fantastisch spel! Als iemand daar een 'opvolger' voor heeft houd ik me van harte aanbevolen (en StraightOn.NL ook lijkt me) :)
Kijk eens naar F22 2008, dat is TAW, ADF en RSO in één.

Binnenkort komt versie 2 uit, daar zitten allerlei nieuwe geluiden en bugfixes in

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

Mijn zoontje van 5 is heul goed in arcade race spellen (Trackmania, NfS Underground, Colin McCrae 04 etc) en nou vroeg ik me af hoe hij zal presteren met arcade flight spelletjes, dus geen ingewikkelde knoppen, maar sturen en schieten. Heb zelf alleen Crimson Skies in dat genre. Iemand anders nog een idee voor zoiets? Maar ook online speelbaar spel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
neanderthaler schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:04:
Mijn zoontje van 5 is heul goed in arcade race spellen (Trackmania, NfS Underground, Colin McCrae 04 etc) en nou vroeg ik me af hoe hij zal presteren met arcade flight spelletjes, dus geen ingewikkelde knoppen, maar sturen en schieten. Heb zelf alleen Crimson Skies in dat genre. Iemand anders nog een idee voor zoiets? Maar ook online speelbaar spel zijn.
Eind deze maand: reviews: Preview: Tom Clancy's Hawx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 12:40
neanderthaler schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:04:
Snoopy vs the Red Baron
Precies wat je zoekt: sturen en schieten. Erg arcade maar qua niveau niet kinderachtig.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

FreeFalcon 5 is inmiddels al een tijdje uit. Echt heerlijk al die nieuwe vliegspeeltjes en er is zelfs al een groepje europeanen dat geregeld met elkaar online speelt (waaronder mijzelf ;) ).
Het is even prutsen met oude OS'en (XP), oude drivers (169.21 voor nVidia) en allerlei instelling op dit moment voor het beste resultaat, maar sommige spelen best fijn met Vista+nieuwste drivers. MP lijkt toch wat lekkerder onder XP te werken, schijnbaar doordat Vista's TCP/IP drivers van de grond af geschreven zouden zijn. Maar het speelt echt zo heerlijk weg. Zoek op m'n naam voor wat MP (training) meuk op youtube als je enige interesse hebt. Zijn er al virtual fighter squads die over gestapt zijn naar FF5?

Long live FreeFalcon _/-\o_

[Geen nieuw topic omdat er blijkbaar erg weinig interesse is voor (mods voor) flightsims imo]

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 21-03-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295148

Valt mij een beetje tegen op GoT, dat er maar weinig gevecht sims topics zijn. Flight Simulator is wel leuk, maar het gaat mij snel vervelen. Ik heb aardig wat tijd gestoken in spellen zoals Falcon 4.0 en Blackshark, vorig jaar heb ik de CFS3 payware total conversion 'Over Flanders Fields: Between Heaven and Hell' aangeschaft. Die was het geld echt wel waard, eindelijk weer een goede WW1 sim met een dynamische campagne, en deel 4 komt er alweer aan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik zou zeggen neem het initiatief en open in het vervolg (nette) Gevechtsvliegtuigsim topics :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-05 09:27
L1nt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:57:
Dat vind ik sowieso het nadeel van alle moderne jet games. Tig miljoen key commands...

Daarom vind ik Il2 (En ww1&2) veel leuker. Start motor, vlieg naar doel, mik op doel, haal trekker over. (even zeer simpel uitgelegd)
.... vlieg naar doel, zoek een target, probeer te raken, geen of nauwelijks zichtbare schade? Kijk maar om de 3 sec achter je voor je het weer ben je plat. Heerlijk O+ Skies of Fire :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Anoniem: 6193 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 01:14: Zijn er al virtual fighter squads die over gestapt zijn naar FF5?
Ik ken er geen moet ik eerlijk zeggen. Maar ik ben wel benieuwd naar je MP ervaringen. Ik heb met Snail een paar vluchten gemaakt tijdens de beta periode van FF5, en dat was om te huilen. Ik begrijp dat het nu een stuk beter is?
Omdat bij Squadrons het online vliegen natuurlijk de belangrijkste factor is, zijn er nog vele die OF?AF vliegen. Ik zelf zit bij het 1st VFW, en een aantal hebben uitvoerig getest met FF5 maar dat kwam toen bij lange na niet in de buurt van een AF qua MP stabiliteit.
Wij vliegen regelmatig grote flights in AF met 24 man op onze dedicated server, en zulke grote flights wil ook met OF niet lukken. Voor mij is de eyecandy van FF5 leuk, mooi licht effecten enzo, maar MP is voor mij althans belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354069

Rise of Flight...

Helaas hoor je er erg weinig over hoewel het een zeer verslavend spel kan zijn, een WW1 vliegsimulator uit 2009...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Wat GreenH al zei, Rise of Flight is een Flightsim uit 2009 welke zich afspeeld in de eerste wereld oorlog.

Het is een Simulator dus geen Arcade shooter (zoals de laatste 4-5 Flight "Sims") met echt een kick ass physics engine.

Zwakke punten zijn de laadtijden het gebrek aan singleplayer content, maar online is ie echt super, en zo goed als geen mod mogelijkheden (op het beschilderen van de vliegtuigen na)

http://riseofflight.com/en

http://www.youtube.com/watch?v=kxscULEn8u8 <- video van een gevecht tussen mij (Von Zimmerman) en Greenhornet (GreenH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01-2024
Van mij mogen ze wel weer eens een game maken zoals Strike Commander, niet superrealistisch maar wel beperkte wapens en brandstof, stalls, de mogelijkheid je vliegtuig door één goede treffer van de vijand te verliezen en lekker dogfighten en bommen werpen.

Had toentertijd ook übergraphics en best een leuk verhaal. Wat is er eigenlijk ooit van Origin geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Laatst online: 22-07-2024
Vizzie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:47:
Van mij mogen ze wel weer eens een game maken zoals Strike Commander, niet superrealistisch maar wel beperkte wapens en brandstof, stalls, de mogelijkheid je vliegtuig door één goede treffer van de vijand te verliezen en lekker dogfighten en bommen werpen.

Had toentertijd ook übergraphics en best een leuk verhaal. Wat is er eigenlijk ooit van Origin geworden?
Ergens in de `90`s is het opgekocht door EA (waren ze toen erg goed in) en zo ver als ik weet ergens begin `00 ontbonden (zijn ze bij EA nog beter in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 21:43
Hoewel niet al te realistisch, er zitten toch erg leuke dingen in deze game, zoals stalls, WEP, leuk damage model, blackouts en hele gave regeneffecten:

http://www.airwargame.com/eng/start/

Het ziet er vooral erg gelikt uit:

Afbeeldingslocatie: http://s.airwargame.com/upload/image/screens/beta/beta_32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ve3dmedia.ign.com/images/06/95/69520_WingsOfPreyWingsOfLuftwaffe-18_normal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ve3dmedia.ign.com/images/06/95/69522_WingsOfPreyWingsOfLuftwaffe-20_normal.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
ziet er idd zeer goed uit, maar wat ik mij afvraag of je daadwerkelijk alle vliegtuigen kan besturen die in het spel zitten. (lees zware bommers)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 21:43
Ja, dat kan. Stel je je er alleen niet teveel van voor. Ze hebben geen cockpit, dus vliegen via de HUD of external view. Ze komen niet in de missies voor, maar je kan ze wel selecteren in een mission creator.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Laatst online: 01:16

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ziet er helaas niet naar uit dat Oleg Maddox dit jaar Battle of Britain - Storm of War gaat uitbrengen :/ Hier zit ik met smart op te wachten. IL2 Alhoewel een ontzettend mooi spel is toch aardig wat verouderd in deze tijd. Rise of flight ook gespeeld en ontzettend mooi maar heeft jammer genoeg mijn aandacht niet meer dan een paar maandjes weten te houden.

Zo gauw Storm of War uitkomt stof ik mijn Hotas wel weer af.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het is echt jammer dat er echt niemand is die tegenwoordig nog een leuke flight sim maakt.
IL2 en Lomac zijn de 2 laatste die ik me kan herinneren (en heb ze allebei veel gespeeld).

Er is toch markt voor?

Nu zit mijn joystick letterlijk te verstoffen. Soms doe ik een potje MS Flight Sim, maar dat gaat toch snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 16:14
anandus schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:08:
Het is echt jammer dat er echt niemand is die tegenwoordig nog een leuke flight sim maakt.
IL2 en Lomac zijn de 2 laatste die ik me kan herinneren (en heb ze allebei veel gespeeld).

Er is toch markt voor?

Nu zit mijn joystick letterlijk te verstoffen. Soms doe ik een potje MS Flight Sim, maar dat gaat toch snel vervelen.
leest een paar post terug eens, er worden namelijk een paar nieuwere flights sims genoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
dragon9114 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

leest een paar post terug eens, er worden namelijk een paar nieuwere flights sims genoemt.
Alleen Rise of Flight, toch? (Of ik lees eroverheen :P ).

En Wings of Prey, maar is dat niet zoiets als HAWX, maar dan in een andere setting? (Dus heel erg arcade-achtig?)

Edit:
Ik zal de demo van de laatste maar een keer downloaden, misschien valt het wel mee.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 09-10-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Erm... Jewel ze maken nog wel mooie sims maar ze zijn nog niet uit... Wings of prey is volgens mij idd beetje arcade nooit gespeeld. Black shark is ook gaaf maar jezus heeft mij 2 uur gekost om de opstart volgorde te leren zonder dat ik dat ding opblaas :p Wel heel gaaf maar daar ga ik pas weer verder mee als ik mijn 19inch 2de scherm heb voorzien van een touchpanel kit en dan met touchbuddy een mooie skin op heb gemaakt. Want ZO veel knopjes... op een keyboard is dat gekkenwerk en met de muis helemaal:p zo gehoopt dat BoB in september zou uitkomen... maar ze zijn nog steeds druk bezig daar in rusland. Oleg post wel elke vrijdag een aantal screens. Zeker de moeite waard om eens naar te kijken.

http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=16862

Let wel hij zegt al vanaf het begin dat hij zijn programmers en meshers etc laat werken op oude computers om de code zo compact en efficient mogelijk te houden. Dus vandaar dat het er niet uitziet als directx13. Anti-aliasing e.d. zouden denk ik al een verbetering zijn als het eenmaal uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:55
DCS A10C is net uit. Ik heb de payed open Beta gekocht. En ben erg onder de indruk.
http://www.digitalcombats...=2452&scr=default&lang=en

Dus als je op zoek bent naar een hard core sim, check dit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prof_
  • Laatst online: 21:54
Spitfire123 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:01:
DCS A10C is net uit. Ik heb de payed open Beta gekocht. En ben erg onder de indruk.

Een kleine correctie op de bovenstaande.
Het gaat om pre purchase (pre order). Dan krijg je Beta als extratje bij.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-05 06:15

O wow! Weer een A10 simulatie! Ik heb vroeger A10 en A10 Cuba op de Mac grijs gespeeld.

Must have, must have :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
Prof_ schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

Een kleine correctie op de bovenstaande.
Het gaat om pre purchase (pre order). Dan krijg je Beta als extratje bij.

gr
ok, ok, je hebt gelijk :D
Anyway, voor een Beta loopt het al als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Niet nieuw, maar wel leuk : Aces High (alleen on-line)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Nou ik ben om. Gisteren gekocht. Gaan weer luttele weekjes in zitten om alle systemen te leren kennen hehe. Je zou bijna die Thrustmaster HOTAS kopen want jee... al die hats, boat switches en weet ik het allemaal die je moet binden :p

Valt me wel op dat landen erg makkelijk is. of misschien komt dat wel door alle sims die ik nu heb gespeeld. Ik kan me nog herinneren dat ik echt dagen geoefend heb om de A-10 te landen in Lock On. En nu land ik dan zelfs zonder ILS gewoon op gevoel. Enige vervelende was dat mijn toe brakes niet goed geconfigureerd waren hehe en daardoor de landings baan op een gegeven moment op was. BRAKE DAMNIT BRAKE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Heeft er iemand ooit US Navy Fighters gespeeld ? Dat was een game in de tijd van de 486 en de Pentium 1 maar is wel de beste combat flight simulator die ik ooit gespeeld heb.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08
Kain_niaK schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:44:
Heeft er iemand ooit US Navy Fighters gespeeld ? Dat was een game in de tijd van de 486 en de Pentium 1 maar is wel de beste combat flight simulator die ik ooit gespeeld heb.
Ja ik, en het was geweldig, toen kwam USNF '97 en ATF (gold). Die combat sims hadden echt de beste gameplay! Het ik kan me ook niet herrineren dat ik ooit spellen heb gedaan die mij zo opzogen als kleine (14) jongen. Altijd gave manuals erbij...

Het zat echt tussen een hardcore sim en een lame arcade game als HAWX in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Nooit gespeeld maar wel LHX attack chopper op de 8086 :) geel en zwart waren de kleuren van dat spel volgens mij. en later volgens mij een f14 spel als ik het mij goed herinner. Ik begon maar gewoon in de lucht want opstijgen of landen op een carrier was op dat moment nog wat te hoog gegrepen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 09:33
LHX is van dezelfde makers als USNF
de hyper-realistische flightsims (zoals Falcon 4) of arcade (zoals HAWX) vind ik niet leuk, USNF daarentegen is de perfecte middenweg :)
Jane's Longbow (en 2) kon je perfect tunen zodat het ook zoiets tussen de 2 was, is die nieuwe A10C een beetje aanpasbaar?
heb in de tijd nog Jane's F15 geprobeerd, maar die had maar 2 standen (super-realistisch of arcade) en viel mij dus wat tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ik heb a10c nu een beetje gespeeld maar alleen realistisch. Arcade niet geprobeerd. Op zich is het vliegen wel makkelijk maar om een beetje guided missiles en smartbombs af te vuren moet je wel wat lezen en proberen. Ook een goede layout voor je hotas is zeer belangrijk. Behoorlijk wat systemen die je onder je fingertips moet hebben. Je kunt op zich wel alles gewoon klicken in de cockpit maar als je de hotas goed hebt gelayout dan word het toch makkelijker. Probleem alleen is dat de a-10c zo'n 8 tal hats gebruikt. Mijn logitech g960 heeft er maar 3 plus een mini-stick. maar er zijn goeie layouts te vinden op de beta forum. Als ik geld teveel had zou ik serieus er over na gedacht hebben om die nieuwe hotas van thrustmaster te kopen. Dan ben je meteen klaar :p

je kunt met de sim wel een aantal dingen vereenvoudigen. zoals de radio dat je niet de frequentie hoeft in te voeren e.d. Maar het is echt een hele mooie sim. Hier ben ik zeker wel een paar maanden mee zoet. En voor een beta is hij al aardig onderweg om een van de mooiste sims te worden die ik ken. Ben alleen wel zwaar benieuwd naar battle of britain: Storm of War. maarja dat kan nog "jaren" duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-02 04:38
Het ziet er naar uit dat Thunderworks eindelijk een publisher heeft voor haar Falklands sim.

http://www.forum.aerosoft.com/index.php?showtopic=39761

Afbeeldingslocatie: http://www.aerosoft.com/forum_screens/jetthunder/018.jpg

Ze gaan de sim in gedeelten uitbrengen en de 1e versie met alleen een vliegbare Harrier kost slechts 20 Euro en komt dit jaar nog uit.

De Falklands met Harriers, Mirages, A4 Skyhawks in een serieuze combat sim. Voor mij een heel interessante setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

ZO! Dit topic weer naar boven halen nu release date voor IL2 Cliffs of Dover (formerly known as Battle of Britain: Storm of War) is aangekondigd? :)

MAART!!!!!! 2011 YEEHAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kingpinda schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:30:
ZO! Dit topic weer naar boven halen nu release date voor IL2 Cliffs of Dover (formerly known as Battle of Britain: Storm of War) is aangekondigd? :)

MAART!!!!!! 2011 YEEHAY
Een nieuwe IL2 is natuurlijk super, al vind ik de setting wel een beetje jammer.
Met Wings of Prey heb ik nu wel genoeg Battle of Britain gezien voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Wings of Prey is dat een sim dan? :p Als het net zo speelt als hawx hoeft dat voor mij ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kingpinda schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 01:20:
Wings of Prey is dat een sim dan? :p Als het net zo speelt als hawx hoeft dat voor mij ook niet :p
Het zit ertussenin. Je hebt 'realistic mode', wat het wel een beetje simmig maakt, maar wat voor IL2-standaarden waarschijnlijk 'supereasy children's mode' zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Zal ff kick aan topic geven.

DCS: A-10C is uit:

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/series/warthog/

Handleiding is verschillende honderden pagina's dik, dus waarschijnlijk is de liefhebber wel een hele tijd bezig met deze sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
En nog gratis ook, ziet er goed uit.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gratis?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Lijkt er wel op, je kunt de installatie bestanden daar downloaden .

http://www.digitalcombats...tId=8&end_pos=135&lang=en

Edit:
Je kunt ze wel downloaden, maar het spel is 60 dollar.

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 05-03-2011 06:52 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Precies :) Je moet nog wel activeren enzo.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-04 09:18
meer mensen die hier wat over gehoord hebben (zomer 2011 staat er nu bij)?

http://www.evolvedgames.com/JASF-english.htm

Jane's USNF was vroeger wel een hele toffe.

Ook in Arma 2 is het aardig vliegen denk ik zo?

YouTube: ArmA 2: Flight of Thunder
YouTube: ArmA 2: Paradise Falls
YouTube: Arma2 - Eurofighter carrier takeoff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63111

Wat is NU de vetste sim met moderne fighters? Ik kom er niet uit eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
Simpel: DCS A-10C Warthog http://www.digitalcombatsimulator.com/en/series/warthog/

Zeer (uber) realistisch (ook arcade modus trouwens), zeer goede graphics engine, grote community.

[ Voor 38% gewijzigd door Spitfire123 op 22-03-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Vandaag* is IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover uitgekomen.

Ik heb er nog geen reviews van gelezen, dus kan er weinig over zeggen, al klinkt het natuurlijk veelbelovend :)

* Althans op Steam, misschien was-ie al eerder uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:16
Release was 31-03 volgens de officiële site. Je kunt hem ook downloaden via UbiSoft.
Vind 50 euro nog best wel veel, voor een download (zowel Steam als Ubi).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:57
Ik ben sinds een paar dagen weer diehard Total Airwar v2.0 aan het spelen, lekker oud met nieuwe graphics.

F22 TAW, F-22 Air Dominance Fighter (ADF) en Red Sea Operations (RSO) in 1

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Il2 cliffs of dover kampt nog behoorlijk met wat performance issues. Ik however kan hem redelijk draaien. niet alles op high en buildings en forests op low. Maar zeker goed te spelen. vreemd genoeg krijgen mensen met betere hardware dan mij minder goede resultaten.

Ik heb e8400@stock, 4 gig mem, win7 64bit, 4870 1 gig ati, dfi lanparty p35.

Enige waar ik tegen aanliep was dat er geen support is voor Force Feedback. was praktisch niet te spelen want of je hebt maximale krachten op stick wat slecht is voor motor en voor je handen (RSI). of je haalt AC power eraf en dan is je stick dus helemaal slap en dit speelt heel vermoeiend en counterintuitief. Je hebt namelijk geen return to center.

OF met dank aan een aantal consumenten op het 1c forum kun je met behulp van een FFB test programaatje toch centering spring force activeren. Je laat dit proggie dan aan staan en dan heb je in iedergeval centering spring force in game. uiterraard is dit dan met een beetje prutsen ook te veranderen naar sterker en minder.

Rise of Flight kampte ook met performance issues in den beginne en waarschijnlijk il2 sturmovik uit 2001 ook maar daar ben ik pas later in aanraking mee gekomen.

Ik heb goede hoop dat dit de komende maanden nog fors gaat veranderen. en hopenlijk krijgen we dan ook MSFSX achtig FFB support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

honey schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:11:

Dus, waar zijn ze?
Is het aanschaffen van BF2 niet een optie. Heb je heel veel vliegtuigen voor bepaalde maps en als het nog
steviger moet ga je naar de site van AIX. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Hehe, alhoewel dat de oorspronkelijke vraag was is dit topic een beetje verandert in 3 jaar tijd :p Ik denk niet dat hij nog op een antwoord wacht :)

Pagina: 1 2 Laatste