[PC] Black Shark

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-03 08:30
Bij deze heb ik een topic aangemaakt over Black Shark van DCS, een nieuwe combat flightsimulator van de makers van Lock On: Modern Air Combat _/-\o_

Black Shark wordt het eerste deel van een modulaire simulator op de verbeterde engine van LO-MAC.
De eerste module gaat over de KA-52 aanvals helicopter, zeg maar de Apache van Rusland.
De modules worden per vliegtuig gereleased en er worden alleen vliegtuigen gereleased waar genoeg gegevens van bekend zijn. Waarschijnlijk wordt de volgende module over de A-10 Warthog of de AH64-A Apache.

Realisme gaat zeer ver in deze game, je kan zelfs de checklist voor opstarten doorlopen. Maar natuurlijk kan je de instellingen ook veel gemakkelijker zetten.

SimHQ Black Shark preview p1
SimHQ Black Shark preview p2

Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/_air11/images/air_347a_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/_air11/images/air_346a_004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/_air11/images/air_346a_005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 16:14
staat er op de achtergrond van de 2e foto een mi-24 [hind] ??
ziet er wel strak uit :o maar heeft iemand een link naar filmpjes waar voor je je niet eerst moet regristreren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 20:45

Distortion

Bottle to Throttle

Ik kijk ook zeer uit naar deze simulator. Hier nog ff wat links

Simhq
Website Digitalcombatsimulator
Official forum

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 10:53
17 oktober is de russische versie van DCS: Black Shark gereleased. Vooralsnog enkel op DVD in CIS landen. Zou binnenkort ook op de webshop van Eagle Dynamics moeten verschijnen. Ook wordt er hard gewerkt aan de release van de internationale versie, die in elk geval ook engels, en nog een aantal talen ondersteund.

Forums: http://forums.eagle.ru/

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 10:53
Helaas, de internationale versies is om onbekende redenen uitgesteld. Verwachting is nu ongeveer 90 dagen na 17 oktober, dus waarschijnlijk pas begin 2009....

Aangepast announcement op forum

Waaruit vooral het volgende voor iedereen buiten de CIS zonder russische familieleden van belang is:
In addition to the Russian version, a single western version (DVD and download) including support for English, French, German and Spanish is currently in development. Much localization work still remains and there will be a 90-day period between when the western version is completed and submitted to the various Age Rating Authorities as required by law (ESRB for USA, PEGI for Europe (less Germany) and USK for Germany), then presented to distributers and when the game will be available for purchase. Although the game will be completed in 2008, it may not be available for purchase until early 2009.

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Engelse versie is nu beschikbaar als download!

Ben zelf nu bezig met downloaden

http://www.digitalcombats...pos=1322&scr=shop&lang=en

ff registreren en dan kan je m daar kopen.

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
Wow, dat ziet er netjes uit. Ik ben benieuwd wat de eerste reviews gaan zijn, vooral op het gebied van performance. :)

* Sparta moet het nog met een X3100 op een C2D 1.5Ghz / 2Gb ram doen (laptop)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 17:13
Heb hem gisteravond gekocht en gedownload, hij staat voor vanmiddag na het werk op de planning om geinstalleerd te worden.

Heb de manuals geprint inmiddels bijna 500 pagina's dus kan lekker aan de slag.

Ben benieuwd de verschillende youtube filmpjes zijn zeer veelbelovend.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-03 08:30
Heb vanochtend de game ook gekocht,nu nog 1 nacht werken dan 4 dagen vrij :P

Het game menu en de muziek zijn in ieder geval al veel beter dan Lo-Mac.
Nu de komende 3 maanden de tutorials en basics van de KA-50 onder de knie krijgen :9~

De preformance met high graphics in 1680 x1050 was niet verkeerd, al heeft die soms een beetje moeite met bv steden. Het is duidelijk nog steeds de Lockon engine maar dan zwaar verbeterdt. Het lijkt erop dat de 3 party support veel beter is en dat veel oude Lockon mods nog steeds werken.

[ Voor 37% gewijzigd door ewt op 27-12-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208489

Weet iemand wanneer deze game in de winkels ligt? En hoe duur dat gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 21:52

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Anoniem: 208489 schreef op maandag 29 december 2008 @ 00:18:
Weet iemand wanneer deze game in de winkels ligt? En hoe duur dat gaat worden?
Boxed release staat voor begin 2009 geplanned. Zal ergens in januari of februari zijn. Ik heb $50 voor de download betaald. Omgerekend in euro's volgens standaard game publisher koersen wordt dat 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208489

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 17:38
Klein kickje in dit topic.
De game is inmiddels al uit en ik vind het is een echte aanwinst voor de combat sims.

Tot nu to nog geen shot gelost, alleen maar bezig geweest met het onder de knie krijgen van de controls e.d.
En vooral veel tijd besteed aan het opzetten van een profile voor mijn X52.

Grafisch ziet het er top uit en loopt soepel, alleen jammer dat ik hiervoor terug moest naar oudere Ati drivers.
Verder vind ik de keyboard bugs nogal irritant. Op willekeurige momenten valt mijn toetsenbord uit.

Maar verder een top sim, met een flinke learning curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303757

Jammer vind ik wel dat wanneer je een campain speelt en er mislukt een missie door een 'crash', je gans de campain terug vanaf het begin moet herspelen. Je kan wel klikken op 'play again' maar dan zit je soms terug voor een uurtje achter de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-04 16:54

Tyoi

Beddytear

Hey Luitjes,

Ik heb de game net gekocht omdat ik ook recentelijk mijn computer heb mogen versieren met de Saitek x52 Pro. Nu had ik al door dat het een echte sim zou zijn, maar t*ring...
Ik heb de eerste paar tutorials doorgenomen waarin je eigenlijk niets zelf doet en alleen maar luistert naar de instructor. Die laat je basiclly zien dat vrijwel elk knopje in de cockpit een functie heeft :? en dat je ze ook eigenlijk allemaal (blindelings) moet kunnen vinden/gebruiken.

Nu heb ik geen probleem om het een beetje simmerig te doen allemaal, sterker nog dat prefereer ik (heb niet voor niets het spel gekocht). Maar hebben degene die het spel nu hebben/spelen ook tips voor de beginner?

De handleiding beslaat 500+ bladzijden, en wordt ik niet direct wijzer uit (bij 'flight school' staat geen enkele key-combination, alleen 'start engine'). Tevens leer ik liever de meer 'geavanceerdere' opties door het te doen.

P.S.
ik heb 'de' beginnersguide voor DCS:BS al gevonden, kan ik in elk geval al van de grond komen :P
http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2626185/STICKY_Tutorial_How_to_take_of.html#Post2626185

[ Voor 4% gewijzigd door Tyoi op 07-05-2010 17:09 . Reden: Typo's + aanvulling ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwarteziel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Tyoi schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:14:
Nu had ik al door dat het ene echte sim zou zijn maar t*ring...
Same here :) Ik probeer me de sim eigen te maken door de tutorial waar je naar linkt te spelen, in combi met random missies waarin ik mezelf zo goed mogelijk staande (lees: vliegende) te houden. De handleiding is ietwat intimiderend.

Ik hou van het detail in deze sim, maar er zijn een aantal dingen die lastig zijn: zo crasht mijn helicopter soms zonder waarschuwing. Het ding leunt plotseling naar rechts en verliest hoogte , waarna ik een mooie krater wordt in de grond. Waarschijnlijk belast ik de rotor teveel o.i.d. of snap ik de TRIM-functie niet goed. Is dat toevallig herkenbaar?

[ Voor 4% gewijzigd door Zwarteziel op 07-05-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Kick!

Ik heb met de diverse LOMAC spellen het probleem dat het met een Duitse keyboard layout veelal niet lekker werkt. Toetsencombinaties werken niet; op mijn toetsenbord zit bijvoorbeeld geen L-CTRL :?

Toch maar een US toetsenbord aansluiten? Beetje jammer is het wel. Ook dat je er geen keyboard map ofzo bij krijgt. Zoals vroeger. Nu moet je ze uit een PDFje plukken op je tweede monitor.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 21:40
PDF-jes kun je printen. :)

iRacing Profiel

Pagina: 1