Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ja dat zag idd ook, ik wilde er nog een voor een vriend bestellen maar hij is nu dus weer duurder, er staat ook bij dat ie wordt verzonden door een andere winkel ipv amazon zelf (die van mij werd door amazon zelf verzonden) Miss hadden ze er nog een paar in stock die ze goedkoop wegdeden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 97% gewijzigd door Ronwiel op 11-12-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
RnB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:04:
Ik vind het jammer dat niet alle games trophies implementeren. Niet dat het wat afdoet aan het spel, maar ik vind het altijd wel leuk om trophies te halen.
Vanmiddag Assasins Creed gehaald (met normaal doosje, wel platinum disc, maar ach..) en ook dit spel heeft geen trophies. Vond ik toch wel een bummer, maargoed.. Gelukkig is het spel wel leuk. :)
Toen dat spel uitkwam bestonden trophy's nog niet ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Moshe85 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:39:
[...]

Maar net zoals met Uncharted had er best een patch vanaf gekund, achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Moshe85 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:39:
[...]

Is geen excuus *wijst naar Uncharted*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Daarom. GTA IV had in het begin ook geen trophies heb ik van horen zeggen, dus of dat nou een excuus is? Maar zoals gezegd is het geen ramp, het is gewoon jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
milenko79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:
[...]

Ik ben blij dat ik beide heb. Multiplatform titels lopen toch beter op de 360, maar ps3 exclusives wil ik niet missen.

Beide systemen zijn gewoon goed en doen niet veel voor elkaar onder. Ik snap mensen dan ook niet die zoveel gelukkiger zijn met hun ps3 dan met hun 360.
Ik heb mijn Xbox 360 al bijna 6 maanden niet meer aangeraakt. De laatste game die ik echt speelde was Fable II. Er komen gewoon te weinig games op uit die mij aanspreken en als ik eens een Xbox-game speel irriteer ik me aan het lawaai van de ventilator en DVD-speler. Volgend jaar komt Alan Wake uit, dat lijkt me eindelijk weer een goede exclusieve game. De nieuwe Splinter Cel lijkt me ook wat, maar de echt interessante exclusieve games komen op de PS3 uit. De multiplatformgames koop ik verder voor de PS3. Het maakt niet meer uit welke versie je koopt en dan hou ik het liever bij een platform waar online gratis is en waar je je niet ergert aan het lawaai van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die zich irriteren aan de herrie die een xbox maakt.

Als ze dat ding nou stiller hadden gemaakt, hadden ze er ook meer verkocht. Want waarschijnlijk is de herrie ook o.a. de oorzaak dat mensen liever een PS3 kopen.

Had jij nog wat toe te voegen milenko79 ??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:25:
[...]
Ik kraak het spel niet af, ik doe het wel tekort als ik het zo omschrijf. Ik heb het zelf ook maar merk dat ik het minder speel dan deel 1, het boeit me minder, komt ook bij dat ik MW2 aan het spelen ben en dat spelen veel vrienden en MW2 wint het daarom maar dat komt ook doordat mijn interesse minder is in U2.

Natuurlijk hebben alle spellen een repeterende factor, de een meer dan de ander maar als ik vrienden U2 laat zien, zien die niets anders dan klimmen of schieten, het spreekt ze daarom niet zo aan. Verhaal krijg je pas mee als je langer speelt.
MW2 is toch het toppunt van herhalingen qua gameplay; schieten, lopen, bukken, springen en stilstaan.
Geen puzzels, een heel erg kort verhaal (singleplayer) en nauwelijks verbeteringen (lees: grote veranderingen) vergeleken met zijn voorganger (slechts upgrades die bij menig voetbal-spel doodnormaal zijn).
Uncharted 2 heeft voor de meeste mensen toch echt meer te bieden vergeleken met zijn voorganger dan MW2.
Dus je mening is eigenlijk een beetje scheef doordat je vrienden een andere game liever spelen ... 8)7

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:23:
[...]

MW2 is toch het toppunt van herhalingen qua gameplay; schieten, lopen, bukken, springen en stilstaan.
Geen puzzels, een heel erg kort verhaal (singleplayer) en nauwelijks verbeteringen (lees: grote veranderingen) vergeleken met zijn voorganger (slechts upgrades die bij menig voetbal-spel doodnormaal zijn).
Uncharted 2 heeft voor de meeste mensen toch echt meer te bieden vergeleken met zijn voorganger dan MW2.
Dus je mening is eigenlijk een beetje scheef doordat je vrienden een andere game liever spelen ... 8)7
Voeg bij je MW2 omschrijving puzzels oplossen toe en je omschrijft ook U2. MW2 is (net als U2) inderdaad repetatief, dat geld tot op zekere hoogte voor elk spel.

het samen spelen met vrienden (en wat minder met vreemden) is ook deel van de aantrekkingskracht van een spel (imo).

Burnout paradise is ook alleen maar gas geven en sturen maar ik vind het een geweldig spel omdat je je er online zo mee uit kan leven, samen met anderen challenges halen vind ik leuk.

Dat is voor mij de grote aantrekkingskracht van MW2 en BP.

Wat ik over U2 schrijf is wat mijn vrienden zeggen als ze het even spelen of mee kijken, ik kan ze geen ongelijk geven.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Eigenlijk kun je wel stellen dat elk spel enige vorm van herhaling in zich heeft. Waar het om draait is dat een spel deze herhaling - die zich vaak toespitst op hetgeen je als speler doet (bijv. schieten, springen, puzzelen, rennen, rijden etc) - weet te 'verdoezelen' door de herhaling steeds aan te bieden in een andere setting.

Om maar een voorbeeldje te noemen: in GTA IV moet je vaak iemand ombrengen, echter het ene moment moet je hem eerst volgen om hem in een kamertje ergens in een buitenwijk af te maken terwijl je in een andere missie hetzelfde moet doen - iemand omleggen dus - alleen dan bij een druk metrostation. Tijdens het spelen lijken deze beide missies totaal niet op elkaar. Dat komt dus doordat ze de herhaling (zoals ik het steeds maar even noem) goed weten te 'verdoezelen'. ;)

Het toverwoord wat mij betreft is dus ook: variatie!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog mensen die wat GH5 trophies mee willen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:14:
[...]
Ik heb mijn Xbox 360 al bijna 6 maanden niet meer aangeraakt. De laatste game die ik echt speelde was Fable II. Er komen gewoon te weinig games op uit die mij aanspreken en als ik eens een Xbox-game speel irriteer ik me aan het lawaai van de ventilator en DVD-speler. Volgend jaar komt Alan Wake uit, dat lijkt me eindelijk weer een goede exclusieve game. De nieuwe Splinter Cel lijkt me ook wat, maar de echt interessante exclusieve games komen op de PS3 uit. De multiplatformgames koop ik verder voor de PS3. Het maakt niet meer uit welke versie je koopt en dan hou ik het liever bij een platform waar online gratis is en waar je je niet ergert aan het lawaai van de console.
Ik heb exact hetzelfde. Laatste game die ik op mn 360 speelde was Shadow complex, en ook een van de games waar ik nog het meest plezier aan beleefd heb ook (naast geow1, deel 2 was echt droevig). Ik kijk ook uit naar alan wake, al vrees ik dat het een sof wordt, maar goed je weet nooit. Daarnaast naar mass effect 2, maar dat is het wel zo'n beetje.

Het is alleen wel behelpen qua tijd, want god of war 3 en heavy rain komen ook dit voorjaar, en die speel ik toch wel liever moet ik eerlijk bekennen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:02:
[...]

Dat weet ik ja, maar het staat zo lullig dat je een game volledig uitgespeeld hebt en dan nog maar 30% of minder hebt...

[...]

Online trophies zijn ook niet altijd even eerlijk. Bij Burnout heb je ook een trophy dat je met 7 anderen moet verzamelen in het Stadion. Op zich een gemakkelijke trophy, maar probeer maar eens 7 mensen te vinden die dat nu nog willen doen :'(
Hier nog een vrijwilliger! Vanmiddag voor een prikkie BP gescoord (used games @ Gamemania), voeg me maar toe, m'n PSN id = vinvanr .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:48:
[...]
Voeg bij je MW2 omschrijving puzzels oplossen toe en je omschrijft ook U2. MW2 is (net als U2) inderdaad repetatief, dat geld tot op zekere hoogte voor elk spel.
Die puzzels samen met een sterke singleplayer (goed verhaal) zorgen in mijn ogen voor genoeg afwisseling, MW2 is aktie na aktie hetzelfde alleen je bewegingen variëren.
het samen spelen met vrienden (en wat minder met vreemden) is ook deel van de aantrekkingskracht van een spel (imo).
Maar dat maakt het niet minder repetitief.
Burnout paradise is ook alleen maar gas geven en sturen maar ik vind het een geweldig spel omdat je je er online zo mee uit kan leven, samen met anderen challenges halen vind ik leuk.
Je eerste eigen mening tot dusver, daar kan ik niets op afdwingen.
Alleen is het wel kort door de bocht om deze game repetitief te noemen aangezien er zoveel verschillende challenges, races etc. etc. zijn.
Wat ik over U2 schrijf is wat mijn vrienden zeggen als ze het even spelen of mee kijken, ik kan ze geen ongelijk geven.
Jammer dat je hier geen eigen mening over hebt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:14:

[...]

Je eerste eigen mening tot dusver, daar kan ik niets op afdwingen.
Alleen is het wel kort door de bocht om deze game repetitief te noemen aangezien er zoveel verschillende challenges, races etc. etc. zijn.
MW2 heeft maps, weapons, killstreaks, etc etc ik bedoel maar :) ik snap dat dit een zinloze discussie is, iedereen zijn voorkeur, maar je vergelijking gaat zo niet op.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even inhakend op de vergelijking tussen Uncharted 2 en Modern Warfare 2, ik vind vooral het verhaal in de laatste te slecht om het spel echt leuk te vinden. MW2 is samen te vatten met: "Alles gaat naar de kloten!".
Bij Uncharted 2 had ik meer het idee de avonturen van Drake te beleven dan dat ik bezig was met vijanden afschieten, ik vond het spel dan ook alles behalve repetitief. Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

natuurlijk voer je in een game dezelfde handelingen meerdere malen uit, anders was het geen game meer maar een film. Of een game herhalend is hangt af van de uitwerking van de game en van de diepgang van de gameplay. En dat zit bij U2 allebei goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54

ralfbosz

xm create bosz -c

rohit schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:22:
[...]

zo damn 20 euro :| hoe moet je hier betalen??
en hij was bij mij al in euro's 8-)
Let op, bij meer dan 22 euro moet je bij Play.com omzetbelasting betalen (als je gepakt wordt), op 50 cent is de BTW niet veel, maar TNT rekent voor dit geintje 12,50 euro, dus dat gaat je zo 13 euro extra kosten.

(play.com ligt niet in de EU, ook al lijkt het zo als Kanaaleilanden zijnde).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Hoe kun je trouwens je gameplay footage filmen? Is hier een soort van "Fraps voor de PS3" voor of hoe neemt men dan bijvoorbeeld Fragmovies en walktrough etc op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralfbosz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:19:
[...]

Let op, bij meer dan 22 euro moet je bij Play.com omzetbelasting betalen (als je gepakt wordt), op 50 cent is de BTW niet veel, maar TNT rekent voor dit geintje 12,50 euro, dus dat gaat je zo 13 euro extra kosten.

Je overdrijft wel een beetje. Ik heb er aantal keren besteld en paar virenden van me bestellen daar al jaren en nooit door doaune gepakt. ALs ik het goed heb zetten ze op t pakket zelf dat het onder de 22 euro waarde heeft en als gift.

Maar waarom wordt er nou mw2 vergeleken met U2?? Kom op zeg t zijn 2 totaal verschillende games, sorry hoor vond het nergens overgaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lizardz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:20:
Hoe kun je trouwens je gameplay footage filmen? Is hier een soort van "Fraps voor de PS3" voor of hoe neemt men dan bijvoorbeeld Fragmovies en walktrough etc op?
Dat doen ze met een video-capture kaart in een pc, daar de ps3 op aansluiten en dan kan je op de pc alles wat je op de ps3 speelt opnemen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
heb twee vraagen heb hem met cabel en draadloos aan internet gehangen met linksy router er tussen maar hij heeft een dag nodig om 1 update te doen heb al gezogt maar kan geen goede uitleg vinden
twee de vraag is het normaal bij boderlands als je konstant frame drops krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

loonstar schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:18:
heb twee vraagen heb hem met cabel en draadloos aan internet gehangen met linksy router er tussen maar hij heeft een dag nodig om 1 update te doen heb al gezogt maar kan geen goede uitleg vinden
Als je een bekabeld netwerk hebt dan is het aan te raden om dat te gebruiken. De PS3 verbindt je rechtstreeks met een kabel aan de Linksys. De Linksys instellen als DHCP server. (Zodat je PS3 een IP-Adres van de Linksys krijgt.) Dan op de PS3 dan bij de netwerkinstellingen alles op automatisch zetten. Als het met deze instellingen niet werkt moet je het in de instellingen van de Linksys zoeken.

Borderlands schijnt inderdaad last te hebben van framedrops, dat had je zelf met een beetje Googlen ook kunnen vinden.

Installeren van een spellings-checker zou ook geen overbodige luxe zijn. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 12-12-2009 00:37 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:14:
[...]

De multiplatformgames koop ik verder voor de PS3. Het maakt niet meer uit welke versie je koopt
Helaas is dat niet de werkelijkheid, anders was mijn keuze voor de multiplatforms ook naar de PS3 uitgegaan (ondanks de controller). De PS3 voelt gewoon in alles kwalitatief beter aan, maar je koopt er zo weinig voor als de software nog steeds niet zo goed draait als zijn tweelingbroer op de 360...
Het ergst is het dat dit met de big budget games (AC2, MW2) ook nog niet lukt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ralfbosz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:19:
[...]

Uhm je moet officieel zelf aan de belasting doorgeven dat je hier koopt omdat het wel in de EU ligt, maar een uitzonderingsituatie heeft, echter heb ik nog nooit de TNT hoeven te betalen en heb echt daar echt al veel besteld, pakketje gaat volgens mij niet eens langs de douane.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Gisteren pixeljunk shooter gedownload uit de store, nadat ik op youtube een paar filmpjes van dit spel had bekeken. Wat mij namelijk opviel bij het bekijken van deze filmpjes, is dat de gameplay enorm deed denken aan een 'simpele' versie van exile op amiga en aangezien dat voor mij een klassieker is, kon ik hem niet laten liggen voor die 8 euro.

Na een paar uur gespeeld te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat de combinatie van simpele graphics en puzzel elementen die gecreëerd worden door physics toe te passen op vloeistoffen etc. zeer geslaagd is :)

Een aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loonstar schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:18:
Welk type router is het? Heb je de firmware van de router al geupdate? Ik vermoed dat het een oude router is en de PS3 er niet goed mee overweg kan waardoor alles vertraagd wordt. Voor 30 euro ofzo heb je een basis type van Sitecom die waarschijnlijk op alle vlakken al beter is dan je Linksys (mits die meer dan 3 jaar oud is), dus ik denk dat het tijd wordt om te upgraden.,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 15:56
De Dominee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:21:
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die zich irriteren aan de herrie die een xbox maakt.

Als ze dat ding nou stiller hadden gemaakt, hadden ze er ook meer verkocht. Want waarschijnlijk is de herrie ook o.a. de oorzaak dat mensen liever een PS3 kopen.
a
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat de GEMIDDELDE xbox koper op voorhand geen idee heeft dat die fan geluid maakt. En de gemiddelde koper leest niet eerst alle fora of er misschien mensen zijn die klagen over een product.

But back to the PS3... toch maar eens 8 euro stukslaan op PJ Shooter denk ik...

[ Voor 5% gewijzigd door WaterFire op 12-12-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Was ook een reden voor mij om een ps3 te kopen. Het is wel zo dat mijn ps3 slim ook aardig begint te loeien naar een tijdje wat boven het geluid kan komen van en film, maar dit loeien is altijd nog minder irritant dat het "cessna" geluid van de 360 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Meelobee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:55:
[...]

Dat doen ze met een video-capture kaart in een pc, daar de ps3 op aansluiten en dan kan je op de pc alles wat je op de ps3 speelt opnemen.
Wil je mijn bonnetje zien van 19 euro nog wat voor een bestelling van 36,50 euro. Play.com zet netjes de werkelijke waarde erop tegenwoordig.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
ralfbosz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:21:
[...]

Wil je mijn bonnetje zien van 19 euro nog wat voor een bestelling van 36,50 euro. Play.com zet netjes de werkelijke waarde erop tegenwoordig.
offtopic:
quote jij niet de verkeerde post? Meelobee heeft het in die quote alleen over hoe je beelden van je PS3 kunt opnemen. ;)

Ontopic:
Ik heb de afgelopen dagen opeens een probleem in LBP. Als ik ga spelen dan gaat alles vlekkeloos en gebeurt er niks. Zodra ik echter op de PS-knop druk en op 'quit game' druk, dan lijkt het alsof de PS3 teruggaat naar het hoofdmenu. Niets is echter minder waar: ik krijg een paar (3?) piepjes en dan start de PS3 vervolgens opnieuw op. Ook moet ik dan opnieuw de controller pairen. Is dit een harde reset van de PS3?

Op zich is dit natuurlijk niet zo heel erg voor de PS3 (hoop ik), ware het niet dat de levels die ik voor de reboot heb gedaan niet opgeslagen worden. Dus dat is wel een beetje vervelend!

Ook heb ik nog steeds last van witte flikkeringen en plopjes uit m'n Home-Cinema (Onkyo) zodra ik een spel afsluit en weer in het hoofdmenu ben. Echter in games heb ik hier totaal geen last van. Het is áltijd alleen als ik een spel heb gespeeld. Dus ook nooit als ik de PS3 nét opstart en ik zit even een tijdje in het hoofdmenu.

Iemand oplossingen voor één of beide problemen? Of misschien verklaringen? Ik snap dat het misschien vage problemen zijn maar ik baal er wel een beetje van. Heb de PS3 nu ongeveer een maandje of twee en nieuw gekocht bij de online-acties van Bart Smit. :)

[ Voor 18% gewijzigd door LuPo op 12-12-2009 10:59 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook wel eens dat wanneer ik een spel afsluit ik die 3 piepjes hoor en dat de ps3 dan opnieuw opstart. Dit is niet alleen bij LBP, heb dit al bij verschillende spellen gehad.

[ Voor 190% gewijzigd door Ike. op 12-12-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:24:
het makkelijke aan trophies is dat je snel kan kijken wie welk spel heeft. Ik vind ze persoonlijk ook echt iets toevoegen, zoals hierboven al gezegd geeft het replay-value. Ik kijk ook altijd welke trophies er zijn en probeer ze te halen, een spel 3 keer uitspelen voor een trophy vind ik dan weer te ver gaan.
Bij is is het eigenlijk hetzelfde. Zolang het niet al teveel tijd vergt probeer ik altijd wel zoveel mogelijk trophies te halen. DiRT2 is trouwens ook wel een leuke game om platinum te halen en het is ook vrij goed te doen. Als je het spel 1 keer helemaal door speelt dan heb je eigenlijk alle trophies als je het goed aanpakt :)
Wel jammer dat ik bij GTA IV een savegame heb die nog niet met de trophies werkt. Ik zou dus eigenlijk helemaal opnieuw moeten beginnen, maar dat vind ik net wat te ver gaan. Maar om nu verder te spelen zonder trophies te halen voelt ook als verloren tijd :P

Is het trouwens mogelijk om een DM te sturen naar meerdere mensen tegelijk? Ik heb hier een lijst van 13 mensen voor het online Burnouten en ik zou graag eens een datum en tijd prikken :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 12-12-2009 11:35 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Armada schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:46:
[...]
Helaas is dat niet de werkelijkheid, anders was mijn keuze voor de multiplatforms ook naar de PS3 uitgegaan (ondanks de controller). De PS3 voelt gewoon in alles kwalitatief beter aan, maar je koopt er zo weinig voor als de software nog steeds niet zo goed draait als zijn tweelingbroer op de 360...
Het ergst is het dat dit met de big budget games (AC2, MW2) ook nog niet lukt.
Volgens mij zijn MW1 en MW2 op de ps3 gewoon gelijkwaardig of beter dan de 360? AC1 zoog op de ps3 en dat zal in v2 niet beter zijn aangezien het dezelfde engine is zonder noemenswaardige verbeteringen.

Hoe meer kick-ass 1st party titels voor de ps3 uitkomen die zo boven de rest uitsteken qua graphics is het niet lang vol te houden voor multiplatform titels om je titel op de ps3 juist brakker eruit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.hiphopgamersho...d-hiphopgamer-speechless/

Als ik dit zo hoor dan gaat GoW3 dus weer de grenzen verleggen van waar de PS3 tot in staat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
SToRM666 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:38:
Als ik dit zo hoor dan gaat GoW3 dus weer de grenzen verleggen van waar de PS3 tot in staat is :)
Jaaaaa man, dit is dé source voor wat betreft betrouwbaar PS3 nieuws, GOW wordt dé shittttt! (8>

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
LuPo schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:51:
[...]
Ik heb de afgelopen dagen opeens een probleem in LBP. Als ik ga spelen dan gaat alles vlekkeloos en gebeurt er niks. Zodra ik echter op de PS-knop druk en op 'quit game' druk, dan lijkt het alsof de PS3 teruggaat naar het hoofdmenu. Niets is echter minder waar: ik krijg een paar (3?) piepjes en dan start de PS3 vervolgens opnieuw op. Ook moet ik dan opnieuw de controller pairen. Is dit een harde reset van de PS3?
Wilde gok, maar zou 't kunnen zijn dat op 't moment van afsluiten de harde schijf van de PS3 nog aangeroepen wordt? Meen ergens eerder in dit topic hier iets over gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralfbosz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:21:
[...]

Die extra BTW die je moet betalen valt nog mee, maar door de 12,50 euro inklaringskosten die die boeven van TNT durven te vragen raak je bij kleine bestellingen snel de pijngrens. Ik heb lange tijd veel geluk gehad met bestellingen in de VS maar nu heb ik twee keer achter elkaar mogen betalen. Als je 40-50% van de waarde van een bestelling moet overhandigen aan die postboeven gaat de lol van het goedkoop importeren er snel af (en dan heb ik ook nog een bezwaarschrift moeten indienen omdat de bedragen op de factuur niet klopten en ik teveel had betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
LuPo schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:51:
[...]

Dit heb ik ook vaak gehad bij lbp, drie piepjes voordat ik quit game doe. Bij mij is het ook zo dat je niet ff snel de xmb kan oproepen door 1x op de PS-knop te drukken. Duurt echt een minuut bij lbp. LBP is ook de enige game waarin ik niet zonder lag online kan met anderen. PS3 is wireless verbonden maar ik heb nooit last van lag bij andere games, alleen bij lbp. Helaas zijn de enige trophies die ik voor platinum nodig heb ook de enige die alleen online kunnen worden behaald. Vind het wel raar al deze issues, aangezien de opzet van lbp uiterst simpel is.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De problemen met de 3 piepjes bij LPB komt omdat het spel nog aan het laden is op de achtergrond. Dat is bij LBP niet altijd even goed te zien en duurt ook vaak behoorlijk lang.
Als je dan een spel uitzet geeft de PS3 3 piepjes en reset zichzelf. Dat gebeurd bij elk spel als je quit doet tijdens het laden.

[ Voor 16% gewijzigd door Meelobee op 12-12-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:34:
[...]

Volgens mij zijn MW1 en MW2 op de ps3 gewoon gelijkwaardig of beter dan de 360? AC1 zoog op de ps3 en dat zal in v2 niet beter zijn aangezien het dezelfde engine is zonder noemenswaardige verbeteringen.
MW2 vergelijking:
http://www.eurogamer.net/...modern-warfare-2-face-off

Eye candy gewijs hetzelfde, maar frames per second is consistent lager op de ps3, met wat akelige dips.

AC2;
http://www.eurogamer.net/...creed-ii-face-off-article

AC1 was inderdaad nasty, maar in AC2 schijnen ze dit gat voor een groot deel dicht gekregen te hebben.
Hoe meer kick-ass 1st party titels voor de ps3 uitkomen die zo boven de rest uitsteken qua graphics is het niet lang vol te houden voor multiplatform titels om je titel op de ps3 juist brakker eruit te laten zien.
Dat zou mijn verwachting ook zijn, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023

Ja, zoals ik al zei en iemand anders ook al stelde. Multiplatform titels (ook toppers als MW2, AC2 en Batman ) draaien gewoon nog beter op de 360. Het ziet er beter uit en loopt soepeler. Dat is voor mij toch wel erg belangrijk (ik koop het apparaat tenslotte voor de spellen).

Ik ben met beide apparaten heel erg tevreden. Ik weet wat de ps3 kan als er genoeg aandacht aan een spel wordt besteed, maar de xbox doet er zeker niet voor onder.
Ja, de xbox is rumoerig, maar als je een HD install doet valt het allemaal reuze mee.

Dat gedoe van een xbox komt er bij mij niet meer in snap ik dus echt niet.

Maarja, doe waar je blij mee bent, ik blijf lekker genieten van zowel mijn xbox als ps3 en KOOP de spellen gewoon op het platform waarze het beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
milenko79 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:49:
[...]
Ja, zoals ik al zei en iemand anders ook al stelde. Multiplatform titels (ook toppers als MW2, AC2 en Batman ) draaien gewoon nog beter op de 360. Het ziet er beter uit en loopt soepeler.
Dat is lang niet altijd het geval, je doet net alsof het een feit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:51:
[...]

Dat is lang niet altijd het geval, je doet net alsof het een feit is.
Behalve quake wars zijn ze voor zover ik zelf gezien heb altijd of evne goed, of beter op de xbox.
Als het andersom is zal ik het spel (als ik hem wil) dus zeker op de ps3 kopen.
Helaas komt het nog niet genoeg voor vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ymmv schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:29:
[...]

Die extra BTW die je moet betalen valt nog mee, maar door de 12,50 euro inklaringskosten die die boeven van TNT durven te vragen raak je bij kleine bestellingen snel de pijngrens. Ik heb lange tijd veel geluk gehad met bestellingen in de VS maar nu heb ik twee keer achter elkaar mogen betalen. Als je 40-50% van de waarde van een bestelling moet overhandigen aan die postboeven gaat de lol van het goedkoop importeren er snel af (en dan heb ik ook nog een bezwaarschrift moeten indienen omdat de bedragen op de factuur niet klopten en ik teveel had betaald)
Is de TNT de boel weer aan het fucken?

Ik meende altijd dat EU gelijk stond aan geen BTW betalen, maar na het lezen van Play.com: Douane vs TNT begin ik dus te twijfelen.

Ik lees echter op http://www.douane.nl/part...ht-eu-46.html#P1688_80095 dat BTW niet betaald hoeft te worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Armada schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:07:
[...]

MW2 vergelijking:
http://www.eurogamer.net/...modern-warfare-2-face-off

Eye candy gewijs hetzelfde, maar frames per second is consistent lager op de ps3, met wat akelige dips.
Lekker druk blijven maken om hele kleine dingen. Ik vraag me echt af in hoeverre je überhaupt verschil merkt tussen beide versies als je ze aan het spelen bent. Grootste deel van het spel draait overigens strak op 60fps.
Denk dat je bij MW2 je het minste druk moet maken over de technische verschillen als je beide consoles hebt. Die zijn echt heel klein. Je kan beter kijken naar het online deel, of het halen van achievements/trophies.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:03:
[...]

Ik meende altijd dat EU gelijk stond aan geen BTW betalen, maar na het lezen van Play.com: Douane vs TNT begin ik dus te twijfelen.

Ik lees echter op http://www.douane.nl/part...ht-eu-46.html#P1688_80095 dat BTW niet betaald hoeft te worden.
Het gaat een beetje off-topic, maar de Kanaaleilanden, waar Play.com vanaf zendt horen NIET bij de EU. Ze zijn wel Engels grondgebeid, maar ze horen niet bij de EU.

Gewoon bestellen bij amazon.co.uk of de dus, die hebben dit probleem niet (en waren in mijn geval dus goedkoper door die 12,50 opslag van TNT, maar ja pech gehad).

Zo en nu weer de PS3 aanswengelen met mijn dure EyePet, het is te donker in mijn kamer omdat rot ei heen en weer te schudden...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
[...]

Volgens mij staat in die tabel juist dat er geen BTW ingehouden wordt voor goederen uit de kanaaleilanden, ofwel dat die bij het invoeren nog apart BTW afgedragen moeten worden. Landen binnen het BTW-gebied houden op alle goederen standaard BTW in voor het land van de ontvanger, daarom hanteert bijvoorbeeld Amazon.co.uk een ander BTW tarief voor bestellingen uit Nederland dan voor mensen uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Volgens mij lees je dat verkeerd: de kanaaleilanden behoren NIET tot het BTW-gebied, dus moet je juist wel BTW betalen bij invoer in Nederland. Maar volgens mij past deze discussie beter in het door jou aangehaalde topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ralfbosz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:03:
[...]

Het gaat een beetje off-topic, maar de Kanaaleilanden, waar Play.com vanaf zendt horen NIET bij de EU. Ze zijn wel Engels grondgebeid, maar ze horen niet bij de EU.

Gewoon bestellen bij amazon.co.uk of de dus, die hebben dit probleem niet (en waren in mijn geval dus goedkoper door die 12,50 opslag van TNT, maar ja pech gehad).

Zo en nu weer de PS3 aanswengelen met mijn dure EyePet, het is te donker in mijn kamer omdat rot ei heen en weer te schudden...
Is Eyepet dan echt leuk, de demo filmpjes lijken me wel grappig, alleen lijkt het een gadget waar je zo op uitgekeken ben, net als de eyetoy van de ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:57:
[...]

Is Eyepet dan echt leuk, de demo filmpjes lijken me wel grappig, alleen lijkt het een gadget waar je zo op uitgekeken ben, net als de eyetoy van de ps2.
Ik heb hem vorige week besteld omdat hij maar 20 euro was en het mij om de camera ging.

Het spel vind ik zelf 3 keer niks, beest reageert of niet of verkeerd op de handelingen die je moet verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
Ace schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:11:
[...]

Ik heb hem vorige week besteld omdat hij maar 20 euro was en het mij om de camera ging.

Het spel vind ik zelf 3 keer niks, beest reageert of niet of verkeerd op de handelingen die je moet verrichten.
Mee eens. Waardeloos vind ik het. Had hem ook bij de camera, omdat maar 4 euro meer was dan camera los. Zonde van die 4 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
2 demos geprobeerd (us store). Topatoi. daar kunnen we kort over zijn: erg lelijke graphics, niet eens 720p zo lijkt het, echt brakke controls. weg ermee.

Dante's inferno. Tja. Ik was net klaar met God of war 1 (de collection edition dit keer, 3e keer uitgespeeld in totaal 8)) en stapte zo in dante's inferno en ... het is gewoon hetzelfde spel! Er zit wellicht IETS meer diepgang in mbt upgrades (via souls, ipv red orbs) maar voor de rest... bijna 1:1. De tussenfilmpjes zijn soms wel zo intens mooi dat je denkt naar echte beelden te kijken. Grafisch wel ok, 60fps, strakke controls, maar geen jaw-dropping momenten gehad. Spel was ook niet echt moeilijk (als in: simpel^10), niet 1 keer dood op normal (hoogste moeilijkheidsgraad).

Ben een beetje verdeeld over wat dit uiteindelijk gaat worden. Zeker met nog een copy-cat game op komst (darksiders) en de real-thing in maart, weet ik niet of Dante het red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Net effe Uncharted 2 voor het eerste gespeeld. HOLY@#$%!!! dat spel ziet er super goed uit. Echt het sneeuw in de eerste level al, ik stond versteld.
De game is ook echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:43
Ik ruil Guitar Hero 5 voor UC2 maandag.. tijdelijke wissel van game uiteraard. Ben benieuwd.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pixeljunk shooter is ook een vet spel, aanrader :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 12-12-2009 22:32 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verklaring van de al tijden hogere verkoop van multiplatform PS3 titels tov 360 tittels in de enelux....

Er zijn in de Benelux sinds afgelopen vrijdag in totaal 2x zoveel PS3 consoles verkocht dan 360 consoles... Da's veel zeg!

Een enorme overwinning voor Sony maar wel een verdiende na een verpletterende 2008 en 2009 qua games en hardware.

bron: gamekings

Een jaar later launchen en gewoon twee keer zoveel verkopen... de EU en Japan zijn weer van Sony. In de VS kan men nu alleen nog maar inlopen.

verkopen games afgelopen week in de benelux:

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
4 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
8 ASSASSIN'S CREED 2 (PS3) UBISOFT
9 MARIO KART (Wii) NINTENDO
10 ASSASSIN'S CREED 2 (XBOX 360)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:10

S2S

(jarig!)
swopdark schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:05:
Verklaring van de al tijden hogere verkoop van multiplatform PS3 titels tov 360 tittels in de enelux....

Er zijn in de Benelux sinds afgelopen vrijdag in totaal 2x zoveel PS3 consoles verkocht dan 360 consoles... Da's veel zeg!

Een enorme overwinning voor Sony maar wel een verdiende na een verpletterende 2008 en 2009 qua games en hardware.

Een jaar later launchen en gewoon twee keer zoveel verkopen... de EU en Japan zijn weer van Sony. In de VS kan men nu alleen nog maar inlopen.

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
7 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
9 MARIO KART (Wii) NINTENDO
In het gehele wereld plaatje stelt de Benelux echt helemaal niets voor ;) Tja en inlopen in de US gaat ook niet echt aangezien X360 deze NPD gewoon 100k meer verkocht.

1 van de grootste markt in de EU is UK en dat is toch echt X360 minded

Snap nog steeds niet hoe Sony dit zo ver heeft laten komen...
Maar ja het is mooi dat ze vooruit gang boeken! Mag ook wel, ding kost nu nog maar 250 - 300 euro, ik heb er met launch 599 voor betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 13-12-2009 10:38 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:05:

Dat is zeker een prestatie. Het gaat nog iets te ver om dan te zeggen dat de hele EU voor Sony is, maar het is een stap op de goede weg.
Als we zeggen dat vgchartz.com enigszins betrouwbare data geeft, dan is het gat nog maar 200k stuks in Europa. Als er meer markten zijn waar de PS3 zo dominant is, dan moet de 360 het ergens dus wel verdomde goed doen (UK misschien?), om overall toch nog hoger te eindigen. Einde van het jaar de hele EU om? Of zullen FF13, GoW3 en GT5 de laatste duwtjes moeten geven.

Ik denk dat voor het gamesaanbod in zijn algemeenheid Sony een betere partij is, vanwege de creativiteit. Sony komt vanuit zijn first parties (zoals Naughty Dog, Sucker Punch) met diverse nieuwe IP, terwijl MS' strategie in grote mate op het beperken van DLC (Fallout 3, GTA4, MW2) is gebaseerd. En nu heeft Sony wel martkpartijen opgekocht in een ideale periode, maar MS laat zich daar ook tegenwoordig niet toe verleiden als partijen zoals id en Bioware op de markt te koop staan.
Ik hoop dat de dominantie in twee van de grote markten er nu eindelijk voor zorgt dat de multiplatformers echt 'on par' zijn (zowel op eye-candy gebied als frames per second).

Dit is wat mij het meest opvalt aan de top 10: Assassin's Creed 2 dat op de best verkopende console minder verkoopt dat CoD op de PC. En PC titels verkopen in het algemeen niet zo heel erg goed. Heeft AC2 het dan zo slecht gedaan (in de Benelux)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat , maar voor de liefhebbers: ik zie bij diverse mediamarkten Deadspace voor 10 euro te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S2S schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:36:

In het gehele wereld plaatje stelt de Benelux echt helemaal niets voor ;) Tja en inlopen in de US gaat ook niet echt aangezien X360 deze NPD gewoon 100k meer verkocht.
sja natuurlijk steld de Benelux niet veel voor maar aangezien wij daar toch in wonen en mee te maken hebben is het in de topic erg leuk om te melden dat in tour home country de PS3 twee keer zover voor staat.

In lopen in de US hebben ze sinds september al gedaan met meer dan 100.000 stuks per maand. Nu November heeft de 360 weer 100.00 stuks extra verkocht maar dan heeft de slim vanaf launch toch nog steeds de overhand? En in een land als de VS waar de 360 heer en meester is vind ik dit een geweldige prestatie.
1 van de grootste markt in de EU is UK en dat is toch echt X360 minded
ehm, Frankrijk, Duitsland, Italie, Benelux, in alle andere delen buiten de UK verkoopt de PS3 beter dan de 360 en is de installed base groter. PS3 is in de EU de 360 al voorbij. Dat de 360 in de UK nog steeds voeten aan de grond heeft wil niet zeggen dat dit in alle andere landen ook zo is..
Snap nog steeds niet hoe Sony dit zo ver heeft laten komen...
Een jaar later launchen met middelmatige games in het eerste jaar doet dat soort dingen. De 360 had in het eerste jaar ook niet veel soeps te koop maar was wel de eerste next gen console op de markt. Het heeft een jaar jaar alleen heerschappij kunnen genieten en toen de Ps3 ui was waren de games van de PS3 niet een reden om er 1 te kopen naast je 360 of zelfs voor erbij. De 360 was er al een jaar, was bezig aan haar 2e gen games als Gears en halo 3 in het vooruitzicht... PS3 had nog niet veel.
Maar ja het is mooi dat ze vooruit gang boeken! Mag ook wel, ding kost nu nog maar 250 - 300 euro, ik heb er met launch 599 voor betaald.
Zoals ik het overal lees is de PS3 voor 299 een absolute hit! Zelfs in de VS verkoopt het ding gewoon als een trein, in japan staan de sales gewoon weer in de top 3 en in de EU, nouja kijk naar de cijfers... de EU is van PS3.

Ik las ook dat de verkoopcijfers voor de 360 in de VS er mee te maken hebben dat er in november bijna een miljoen 360 consoles zijn gebanned van Live en dat een hoop daarvan vervangen moest worden.

Nu denk je misschien: joh waar maak je je druk over met als die cijfers? Nouja, uiteraard ben ik fanboy dus is het altijd leuk om te zien dat Sony haar oude MOJO weer ophaald. Daarnaast is het voor ons PS3 gamers altijd goed nieuws als er meer software en hardware wordt verkocht. Door meer hardware te verkopen wordt de Ps3 steeds interessanter voor ontwikkelaars om voor te ontwikkelen. We hebben inmiddels gezien wat er met software kan op de Ps3 als je het systeem als hoofdplatform gebruikt: Killzone 2, Uncharted 2, GT, R&C. We hebben ook gezien wat er met veel software gebeurde als er zowel voor 360 als voor Ps3 werd ontwikkeld.

Maargoed, nu moeten de sales van de exclusives nog omhoog gehaald worden. Zoals al eerder besproken is 2 miljoen stuks voor Uncharted 2 natuurlijk geen klein cijfer en voldoende om winst te maken maar het valt een beetje weg bij de 12 of 13 miljoen stuks die HALO3 verkoopt of 8 miljoen voor Gears of War... Killzone 2 met de geweldige online mode (waaruit MW2 ook dingen gejat heeft) is slechts 2,2 miljoen keer verkocht... Ja is niet erg weinig maar stelt denk ik toch echt wel een beetje teleur.

Kijk straks naar Splinter Cell en Mass Effect 2, die games gaan volgend jaar weer door het dak... Toch andere gamers op de 360 dan? Hoewel Forza 3 een kleine verkoopteleurstelling was, De racegamers zittten dus op de Ps3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
Ik vind, als je de Xbox360 en de Ps3 naast elkaar zet, dat de Ps3 een meer strakkere uitstraling heeft. Ik zie bij mensen die ze allebei hebben, vaker de ps3-controllers op tafel liggen, en de console langs de TV dan de Xbox.
Xbox360 vind ik meer kinderlijker eruit zien, niet om hem aftekraken, vind de 360controllers toch nog fijner.
Maar dat is ook maar een mening, en ligt er ook maar aan wat voor huiskamer je hebt e.d.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:44:
Beetje laat , maar voor de liefhebbers: ik zie bij diverse mediamarkten Deadspace voor 10 euro te koop
Direct kopen dan. Is 1 van de beste en mooiste games die ik deze generatie al gespeeld heb. Je moet wel voor survival horror zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:43
SToRM666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:38:
[...]

Direct kopen dan. Is 1 van de beste en mooiste games die ik deze generatie al gespeeld heb. Je moet wel voor survival horror zijn natuurlijk...
En geen zwak hart hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, dat ook ja :D Ik ben een paar keer behoorlijk geschrokken. De game weet sowieso constant een bepaalde spanning te houden, ook al gebeurt er niets.
swopdark schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:10:
Een jaar later launchen met middelmatige games in het eerste jaar doet dat soort dingen. De 360 had in het eerste jaar ook niet veel soeps te koop maar was wel de eerste next gen console op de markt. Het heeft een jaar jaar alleen heerschappij kunnen genieten en toen de Ps3 ui was waren de games van de PS3 niet een reden om er 1 te kopen naast je 360 of zelfs voor erbij. De 360 was er al een jaar, was bezig aan haar 2e gen games als Gears en halo 3 in het vooruitzicht... PS3 had nog niet veel.
Als groot PlayStation liefhebber heb ik ook een 360 gekocht in het begin, puur omdat ik next-gen wilde gamen en de PS3 nog bijlangena niet beschikbaar was. Ik heb er in het begin veel plezier mee gehad (PGR3 was erg goed), maar nu staat ie zo goed als nooit meer aan. Mede doordat ik eigenlijk gewoon te weinig tijd heb om te kunnen gamen op 2 consoles. Als MS de volgende generatie weer eerder zou komen met een nieuwe console dan zou het weer behoorlijk moeilijk worden om me in te houden denk ik, maar ik hoop dat ze bij Sony van hun fouten geleerd hebben en deze keer wel vrij dicht bij de concurrent hun nieuwe console zullen brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het is ook nooit de bedoeling geweest om de PS3 een jaar later uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al meer dan een jaar heb ik nu een ps3 maar ik heb een klein probleem. De ps3 piept... Op willekeurige momenten laat hij een klein piepje horen. Zowel tijdens het gamen en dvd-kijken. Als hij aan staat maar niets doet lijkt het niet te gebeuren.
Ik heb al diverse fora doorzocht maar heb niets kunnen vinden over piepende ps3-en.
Kan het te maken hebben met de draadloze internet verbinding?
Ik game graag erg laat, als het overal stil is en dan is dit piepje behoorlijk irritant.Zeker nu ik de ps3 vaker gebruik dan voorheen het geval was (meer tijd)
Dat piepen heeft hij trouwens altijd gedaan (had er toen waarschijnlijk mee terug gemoeten.....)
Wie weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb sinds vandaag dit probleem, ik weet niet of er meer met dit probleem zijn:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1383846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertvansloten schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:35:
Ik heb sinds vandaag dit probleem, ik weet niet of er meer met dit probleem zijn:

robertvansloten schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:24:
Sinds vanochtend heb ik het volgende probleem met mijn ps3(80GB)
Ik had vanochtend mijn PS3 gebruikt voor het wakker worden, even muziek luisteren. toen ik wakker was deed ik mijn ps3 uit, en haalde de stroom er vanaf. Volgens mij deed ik dat iets te vroeg wat niet de bedoeling was. wil ik net mijn ps3 weer aan zetten krijg ik een scherm te zien dat mijn ps3 niet goed is afgesloten en dat er iets met de data kan zijn gebeurd oid. en dan zeggen ze dat ik de ps3 op nieuw moet op starten, via xmb en of via de knop op de ps3. het laatste helpt niet. dan start ik hem op krijg exact het zelfde weer. als ik bij dat bericht met mijn controller op x druk, die overigens alleen aan te krijgen is als de ps3 al aanstaat. krijg ik mijn achtergrond te zien maar gebeurd er verder niets. ik kan verder niks doen, behalve uitzetten via de knop op de ps3, of te resetten. Als ik de ps-knop op mijn controller lang ingedrukt houd krijg ik een een zwart scherm en kan ik de ps3 alleen nog maar uit zetten. Als ik mijn ps3 reset, wat hij lang niet alle keren doet, dan blijft hij in de reset hangen, het beeld wordt dan zwart en dan gaat het groene lampje knipperen alleen stopt hij daar dan niet mee. de enige manier om hem dan te stoppen is het stroom er af tehalen.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik heb al gezocht naar een oplossing maar GoT, het PS3 forum en andere fora hebben geen antwoord op de vraag. daar is alleen antwoord dat de ps3 helemaal niet meer start

de ps3 is dit jaar in februari gekocht.

edit: De ps3 start nu wel weer via de controllers en de melding komt niet meer. De XMB verschijnt nogsteeds niet

edit2: ik kom nu niet verder dan de "ps golfjes" als ik de ps-knop in gedrukt houdt kan ik wel het systeem afsluiten maar dan loopt hij vast, reset hij( de bliepjes) maar blijft dan groen knipperen zonder beeld te geven
Ik zou eerst eens proberen om een soft reset uit te voeren: Zorg dat de PS3 uitstaat (alleen een rood lichtje). Hou de Aan/Uit knop op het voorpaneel ingedrukt tot er een tweede piepje klinkt.

Lukt dat niet, dan zou je kunnen proberen of hij wel start zonder de harddisk er in. Mogelijk moet je dan de harddisk formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Is het op de playstation 3 eigenlijk ook mogelijk om met toetsenbord en muis te spelen? Ik vind die controllers schijt irritant werken met shooters met name bij de nieuwste call of duty. Is dit mogelijk en wordt dit ook toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armada schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:44:
Dit is wat mij het meest opvalt aan de top 10: Assassin's Creed 2 dat op de best verkopende console minder verkoopt dat CoD op de PC. En PC titels verkopen in het algemeen niet zo heel erg goed. Heeft AC2 het dan zo slecht gedaan (in de Benelux)?
Het is toch wel grappig dat one way or another jij altijd met een kromme redenering weet te komen, appels met peren gaat vergelijken, rare aannames hebt en dat je daardoor toch weer wat negatiefs kunt zeggen, hulde.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:08:
Als groot PlayStation liefhebber heb ik ook een 360 gekocht in het begin, puur omdat ik next-gen wilde gamen en de PS3 nog bijlangena niet beschikbaar was. Ik heb er in het begin veel plezier mee gehad (PGR3 was erg goed), maar nu staat ie zo goed als nooit meer aan. Mede doordat ik eigenlijk gewoon te weinig tijd heb om te kunnen gamen op 2 consoles. Als MS de volgende generatie weer eerder zou komen met een nieuwe console dan zou het weer behoorlijk moeilijk worden om me in te houden denk ik, maar ik hoop dat ze bij Sony van hun fouten geleerd hebben en deze keer wel vrij dicht bij de concurrent hun nieuwe console zullen brengen...
De opvolgers van de PS3 en 360 zullen waarschijnlijk vlak na elkaar uitkomen. Het prijsverschil zal ook gering zijn. De prijs en het jaar vertraging door de ambiteiuze hardwarecombinatie van een Cell CPU en Blu-Ray heeft Sony vooral in de VS veel marktaandeel gekost. Die fout zal Sony met de PS4 niet willen maken. De PS3 heeft desondanks de prijs eigenlijk goed verkocht, alleen is de achterstand in het aantal verkochte consoles na drie jaar nog niet ingelopen. Het gat is ongeveer even groot als tijdens de introduktie van de PS3 in november 2006.

Het zal nog wel een tijdje duren voor we echt nieuwe consoles te zien krijgen. De PS3 is pas nu (na drie jaar) zonder verlies te produceren en Sony heeft echt geen haast om een nieuwe console uit te brengen. MS komt eind 2010 met Natal op de proppen. Da's een mooi moment om de 360 in een Slim-editie uit te brengen en zo nog een paar jaar door te gaan met de 360. Daarom wordt dit de langste consolegeneratie tot nu toe. Op zijn vroegst in 2011, maar waarschijnlijk pas in 2012 kunnen we de PS4 en Xbox 3 verwachten. Dat geeft Sony de tijd om met een echte opvolger van de PSP uit te komen. Nintendo kan dan eindelijk 'ns met een HD-console met PS360-achtige specs uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Fietsbel schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:32:
Pixeljunk shooter is ook een vet spel, aanrader :)
ahhhhH!!!! jammer da het zo kort is ! de DLC mag heel snel komen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:48:
[...]

Ik zou eerst eens proberen om een soft reset uit te voeren: Zorg dat de PS3 uitstaat (alleen een rood lichtje). Hou de Aan/Uit knop op het voorpaneel ingedrukt tot er een tweede piepje klinkt.

Lukt dat niet, dan zou je kunnen proberen of hij wel start zonder de harddisk er in. Mogelijk moet je dan de harddisk formateren.
Hij zegt zonder hd, dat hij niet kan starten zonder hd ik zit dus nog steeds niet in de xmb, want met starte de ps3 wel maar de xmb niet dus kan ik niets doen met de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
ymmv schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:58:
[...]

De opvolgers van de PS3 en 360 zullen waarschijnlijk vlak na elkaar uitkomen. Het prijsverschil zal ook gering zijn. De prijs en het jaar vertraging door de ambiteiuze hardwarecombinatie van een Cell CPU en Blu-Ray heeft Sony vooral in de VS veel marktaandeel gekost. Die fout zal Sony met de PS4 niet willen maken. De PS3 heeft desondanks de prijs eigenlijk goed verkocht, alleen is de achterstand in het aantal verkochte consoles na drie jaar nog niet ingelopen. Het gat is ongeveer even groot als tijdens de introduktie van de PS3 in november 2006.
Blijkbaar volg je Sony nog niet genoeg. Sony blijft veelal aan hun eigen methodes plakken. De PS4 zal dezelfde structuur hebben als de PS3. En waarom zouden ze dit veranderen? Ik het begin een langzame start, veel kritiek, maar uiteindelijk de grote winnaar (voor de PS2 klopt dit al in ieder geval). Dit is langzaam aan ook al het gebeuren voor de PS3. En het lijkt mij dat ze hier tevreden mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tijdens de ontwikkeling van de PS3 is wel het nodige misgegaan. De CELL zou ook erg sterk zijn in grafisch werk en een GPU overbodig maken, al dan niet met 2 CELL's. Toen dit onrealistisch bleek moesten ze snel een GPU hebben en kwamen bij nvidia terecht voor een GPU die stukken beter had kunnen zijn. Vooral het gebrek aan verticale scaling is raar.
Daarnaast liep de ontwikkeling van de Blu-ray standaard behoorlijk wat vertraging en waren de yields van blauwe lasers veel te laag (dus een hele dure diode) voor een grote introductie. Dan moest er ook nog een volledige PS2 ingebouwd worden voor BC en je hebt een behoorlijk dure console die een jaar later uit is en niet significant beter dan de 360.

Ja, ik ben met je eens dat Sony voor de lange adem gaat. Een apparaat op de markt brengen dat vol zit met nieuwe technologie, maar daarmee nemen ze wel een groot risico. En dat ging bij de PS3 niet helemaal goed. Ik denk dan ook dat ze met de PS4 wat meer op safe gaan spelen. Zeker omdat de innovatie tegenwoordig meer in software en toepassingen zit dan in de hardware.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 13-12-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:20:
[...]

Blijkbaar volg je Sony nog niet genoeg. Sony blijft veelal aan hun eigen methodes plakken. De PS4 zal dezelfde structuur hebben als de PS3. En waarom zouden ze dit veranderen? Ik het begin een langzame start, veel kritiek, maar uiteindelijk de grote winnaar (voor de PS2 klopt dit al in ieder geval). Dit is langzaam aan ook al het gebeuren voor de PS3. En het lijkt mij dat ze hier tevreden mee zijn.
De PS1 en PS2 domineerden de vorige twee consolegeneraties compleet en brachten heel, heel veel geld in het laadtje. Nu is de Wii de meest verkopende console, heeft Sony miljarden verloren op de PS3 en zijn ze nog steeds nummer drie wereldwijd na Nintendo en MS. Het begint na twee moeizame jaren nu wel goed te lopen met de PS3 Slim, maar dit was toch overduidelijk een compleet fout opgezet plan de campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sandyman538 schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:55:
[...]

Het is toch wel grappig dat one way or another jij altijd met een kromme redenering weet te komen, appels met peren gaat vergelijken, rare aannames hebt en dat je daardoor toch weer wat negatiefs kunt zeggen, hulde.
Negatiefs? Alleen dat ik me afvraag of AC2 het in NL niet zo lekker heeft gedaan?
Hmmm, takes one to know one, want verder is de post erg positief over de PS3 en quote je alleen dit stukje, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Armada schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:29:
[...]

Negatiefs? Alleen dat ik me afvraag of AC2 het in NL niet zo lekker heeft gedaan?
Hmmm, takes one to know one, want verder is de post erg positief over de PS3 en quote je alleen dit stukje, toch? ;)
Daarom las ik ook met veel plezier je post en toen zag ik die opmerking weer op het einde staan, ik moest er om lachen, vandaar. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hoe kan het zijn dat de WII meer verkocht word dan de PS3. Alleen tennis lijkt leuk te zijn op die WII voor de rest allemaal BS... Het zal wel aan mij liggen :S

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Striptease schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:31:
Hoe kan het zijn dat de WII meer verkocht word dan de PS3. Alleen tennis lijkt leuk te zijn op die WII voor de rest allemaal BS... Het zal wel aan mij liggen :S
Drie kernwoorden: doelgroep, innovatie, marketing

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Striptease schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:31:
De Wii is veel meer verkocht, logischerwijs dat dit terug te zien is in de gamesverkopen/charts.
Maar goed, laten we OT blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Ik werk op een basisschool (groep 6) en daar hadden sowieso 4 van de 25 kinderen een Wii gekregen. En daarnaast nog een heel aantal kinderen wat spellen had gekregen voor de Wii. Het kan goed zijn dat bijna de helft van de klas een Wii thuis heeft. Geeft dus al veel aan over de doelgroep inderdaad :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb er ook 1 hoor naast de ps3.

Er zijn nog zat toppers van de gamecube en toch ook wel de wii die je gewoon gespeeld moet hebben.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een PS3-slim (250Gb) gekocht omdat ik mijn ouwe trouwe launchmodel (met B.C.) had weggegeven aan 2 neefjes die hun PS2 hadden laten vallen.
Ik wilde toch al een slim gaan kopen, nu werd de druk iets groter en dus ben ik uiteindelijk gezwicht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Niet online
Zal ongetwijfeld al voorbij zijn gekomen maar zou iemand kunnen vertellen of de PS3 Slim echt een stuk stiller is dan de PS3 Fat 40 GB? Vooral in de avond stoor ik me aan het geluid dat de Fat maakt (zeker bij stille passages in een film ofzo).

Is dit filmpje trouwens al voorbij gekomen, redelijk extreem inderdaad maar wel lachen als je zo'n gast tegen zou komen in de stad ofzo. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=D9sXhYlIfRY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
laat maar, al gevonden

[ Voor 75% gewijzigd door Roobje op 13-12-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Impry schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:05:
Ik werk op een basisschool (groep 6) en daar hadden sowieso 4 van de 25 kinderen een Wii gekregen. En daarnaast nog een heel aantal kinderen wat spellen had gekregen voor de Wii. Het kan goed zijn dat bijna de helft van de klas een Wii thuis heeft. Geeft dus al veel aan over de doelgroep inderdaad :)
Je hoeft enkel naar de toptitels op de Wii te kijken om te weten dat kinderen de doelgroep voor de Wii zijn. Voor gezinnen met jonge kinderen is de Wii de meest voor de hand liggende keuze: een console geschikt voor het hele gezin met veilige cartoon-achtige games. (En wat je ook heel goed kunt zien is dat nieuwe Wii-kopers geen idee hebben wat ze moeten kopen en daarom bij voorkeur Nintendo-games met Mario in de titel kopen, daarom blijft troep als Mario & Sonic at the Winter Olympics week na week verkopen.) De PS3 is er voor jongeren en volwassenen die wel weten wat er op games-gebied te koop is, daarom zie je wel steeds andere PS3-titels in de top 10 verschijnen.
DNS666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:09:
Ik heb er ook 1 hoor naast de ps3.

Er zijn nog zat toppers van de gamecube en toch ook wel de wii die je gewoon gespeeld moet hebben.
Hehe, dat is eigenlijk wel het failliet van de Wii, dat je drie jaar na dato meer toptitels voor de geflopte Gamecube kunt herinneren dan van de Wii. Het is gewoon waar. Ik heb ook een Wii, mijn eerste Nintendo-console en ik heb ook meer Gamecube- dan Wii-games gekocht tot nu toe. Aan de andere kant, ik heb geen stofzuiger meer nodig want die trekt de Wii naar zich toe.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 13-12-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
ach als je nu een wii koopt dan doe je dat enkel voor de 1st party games zoals mario,zelda en metroid.
Oh zo jammer dat die games niet naar de xbox360 of ps3 komen.
Dat vond ik vroeger ook altijd van de Final Fantasy games.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sandyman538 schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:57:
[...]

Daarom las ik ook met veel plezier je post en toen zag ik die opmerking weer op het einde staan, ik moest er om lachen, vandaar. :)
Okay, ik zal mijn pisberichten voortaan duidelijk splitsen van de hosanna berichten... :P

Anyhoe, ongeacht de negatieve uitkomsten van de head to heads toch maar vanmiddag MW2 voor de PS3 gekocht. In de beoordelingen van Fallout3 werd de PS3-versie ook als de slechtste versie van de drie neergezet, terwijl ik me daar prima mee vermaakt heb (en nog steeds) en niets van de nadelen ondervonden heb. Ook niet van de negatieve berichtgevingen voor de DLC voor dit systeem. Dus, ik probeer het bij deze titel ook maar eens, shame on me als het toch tegenvalt, maar overall bevalt het PS3 systeem mij beter bij het spelen van de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Niet online
Best wel heh, nog vetter zou zijn als die dit zou doen met Call of Duty:MW2 en draagbare speakers en dan een basisschool binnen zou stappen. Woeha! :+

[ Voor 3% gewijzigd door remotehost op 13-12-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om een PS3 te kopen, maar heeft Sony inmiddels al een redelijke optie tegen hackers en piraten zoals Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:22:
Ik overweeg om een PS3 te kopen, maar heeft Sony inmiddels al een redelijke optie tegen hackers en piraten zoals Microsoft?
Inmiddels? Je bedoelt "nog steeds"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses, ik was even vergeet dat de PS3 het enige OS is dat nog niet is gehackt. Uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

remotehost schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:53:
Best wel heh, nog vetter zou zijn als die dit zou doen met Call of Duty:MW2 en draagbare speakers en dan een basisschool binnen zou stappen. Woeha! :+
En dan vooral de gevreesde scene doen :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:26:
Mijn excuses, ik was even vergeet dat de PS3 het enige OS is dat nog niet is gehackt. Uitstekend. :)
nou ja, de eerste hack voor modern warfare 2 is een feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:53:
[...]Anyhoe, ongeacht de negatieve uitkomsten van de head to heads toch maar vanmiddag MW2 voor de PS3 gekocht. In de beoordelingen van Fallout3 werd de PS3-versie ook als de slechtste versie van de drie neergezet, terwijl ik me daar prima mee vermaakt heb (en nog steeds) en niets van de nadelen ondervonden heb. Ook niet van de negatieve berichtgevingen voor de DLC voor dit systeem. Dus, ik probeer het bij deze titel ook maar eens, shame on me als het toch tegenvalt, maar overall bevalt het PS3 systeem mij beter bij het spelen van de spellen.
De PS3-versie van MW2 is de enige die gegarandeerd geen cheaters heeft. ;)
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:42:
[...]nou ja, de eerste hack voor modern warfare 2 is een feit
bron?

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-12-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:43:
[...]

De PS3-versie van MW2 is de enige die gegarandeerd geen cheaters heeft. ;)

[...]

bron?
http://gamevideos.1up.com/video/id/27045

1 van de kijk maar eens in het mw2 topic
Pagina: 1 ... 24 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.