Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:52

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

swopdark schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:09:
[...]

respect!!

IK heb vorige week mijn eerste platinum gehaald (voor infamous) en noem mezelf een redelijk fanatieke gamer!! Hoe in godesnaam kan je zoveel platinums halen?? Voor welke games??

Maar ff... punten? je gamescore van PSN werkt toch helemaal niet met punten? Das gamerscore... of mis ik nu iets? hoeveel punten representeren de metalen dan? En hoe gaat de telling? Ik weet wel dat je steeds meer trophies nodig hebt om een hoger level te halen.
Dit zijn m'n platinums:

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/sigs/platinum_games.png

De telling voor de PSN levels en punten per trophy is als volgt:

Level 02 - 000200 Punten
Level 03 - 000600 Punten
Level 04 - 001200 Punten
Level 05 - 002400 Punten
Level 06 - 004000 Punten
Level 07 - 006000 Punten
Level 08 - 008000 Punten
Level 09 - 010000 Punten
Level 10 - 012000 Punten
Level 11 - 014000 Punten
Level 12 - 016000 Punten
Level 13 - 024000 Punten
Level 14 - 032000 Punten
Level 15 - 040000 Punten
Level 16 - 048000 Punten
Level 17 - 056000 Punten
Level 18 - 064000 Punten
Level 19 - 072000 Punten
Level 20 - 080000 Punten
Level 21 - 088000 Punten
Level 22 - 096000 Punten
Level 23 - 104000 Punten
Level 24 - 112000 Punten

Brons = 15 punten
Zilver = 30 punten
Goud = 90 punten
Platinum = 180 punten
M a r c o schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:10:
Moeilijkste trophy in die game lijkt me nog voor de minigame "my blaster runs hot".
Ben samen met een vriend een half uur bezig geweest en we kwamen niet verder dan 8000 punten. (10.000 nodig)
Ja dat was inderdaad de lastigste om te halen. Heb het in totaal een keer of 20 moeten doen voordat ik uiteindelijk met de hakken over de sloot de highscore haalde (10010 punten...)
SToRM666 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:44:
Ik vind het ook niet echt logisch dat je bij sommige spellen (zoals Mirror's Edge) veel minder dan 50% van de trophies hebt als je het spel uitspeeld.
Dat komt omdat sommige games ook DLC met trophies hebben, 100% halen voor die games kan alleen als je alle DLC ook hebt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:52
Levert dat ook nog wat op behalve punten? :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
GAIAjohan schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:31:
Levert dat ook nog wat op behalve punten? :P
Een _/-\o_ van collega tweakers :9

@SToRM666
ik heb ook de platinum trophy van Burnout Paradise en maar 66% of zo van de trophies, de uitbreidingen tellen niet mee, zou ook mooi zijn als ze mijn platinum trophy af zouden nemen als er een uitbreiding komt met zijn eigen trophies.

PSN ID: Svennie-NL

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:21
Het is wel vervelend dat je voor sommige trophies een eyetoy of iets dergelijks moet hebben. Ik heb die niet, dus kan ik nooit de platinum van Burnout behalen. Moet er nog een paar, waaronder die smugshot trophy. Erg vervelend!

PSN: Sluuz

• Svennie
Sluuz schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:16:
Het is wel vervelend dat je voor sommige trophies een eyetoy of iets dergelijks moet hebben. Ik heb die niet, dus kan ik nooit de platinum van Burnout behalen. Moet er nog een paar, waaronder die smugshot trophy. Erg vervelend!
klopt, ik heb de eye toy er voor gekocht, wilde mijn eerste platinum trophy hebben. Naast BP nog nooit gebruikt. Er zijn ook pc webcams die je er voor kan gebruiken.

Verwijderd

goedenmorgen mensen ik wou ff zeggen dat firmware versie 3.15 online staat .

deze zou het trophy syncen probleem oplossen .
dit is ook geen verplichte update van sony maar je moet hem zelf ff aanklikken via systeemupdate .
bron:http://ps3clan.nl/2009/12/firmware-3-15-nu-online/

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:28:

dit is ook geen verplichte update van sony maar je moet hem zelf ff aanklikken via systeemupdate .
Die update duurt wel erg lang.. Of ben ik de enige waarbij het 20 min duurt?

• Svennie
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:28:

dat is goed nieuws, vanavond meteen proberen!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Aangezien de update optioneel is ga ik hem niet downloaden. PSP heb ik niet, dus aan de Minis heb ik ook niets. Data transfer heb ik niet nodig. Trophy sync en controller sync heb ik ook geen enkele keer problemen mee gehad, al lees ik hier dat het veel voorkomt. Ik wacht wel op 3.20 :)
SToRM666 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:44:
[...]

Ik vind het ook niet echt logisch dat je bij sommige spellen (zoals Mirror's Edge) veel minder dan 50% van de trophies hebt als je het spel uitspeeld.
Ik heb nog geen enkele platinum, maar die voor mirrors edge is voor mij gewoon onmogelijk. Je moet daarvoor zo veel races doen en als je een enkele misstap doet dan kan je je trophy vergeten. Volgens mij moet je alles in totaal letterlijk wel zo een duizend keer hebben uitgevoerd. Ik ben nog verrast dat mijn controller heel is. Het is ook de enige game ooit waarna ik na 1-2 uur gewoon misselijk wordt. Dat krijg je van al dat springen en vallen in first person view :N .

Maar buiten deze klaagzang, vond ik het eigenlijk best wel een leuke game :D .

[ Voor 58% gewijzigd door KngfCnns op 10-12-2009 11:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:27:
Aangezien de update optioneel is ga ik hem niet downloaden. PSP heb ik niet, dus aan de Minis heb ik ook niets.
Het idee van deze update is toch dat je die Mini-games juist zonder PSP kunt spelen, dus "gewoon" op je PS3?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb ook moeten geloven aan de verhalen van de slechte batch PS3's van de kersperiode's, ze leest geen BR's meer.... :( Geluk bij een ongeluk dat ze 1 jaar en 11 maanden oud is dus net binnen de garantie valt.
Gister opgestuurd en nu maar hopen dat ik haar snel terug krijg want ik was nog lang niet klaar met MW2....

[ Voor 16% gewijzigd door Delph op 10-12-2009 12:10 ]

Meelobee schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:16:
Dat komt omdat sommige games ook DLC met trophies hebben, 100% halen voor die games kan alleen als je alle DLC ook hebt.
Dat weet ik ja, maar het staat zo lullig dat je een game volledig uitgespeeld hebt en dan nog maar 30% of minder hebt...
Sluuz schreef op donderdag 10 december 2009 @ 08:16:
Online trophies zijn ook niet altijd even eerlijk. Bij Burnout heb je ook een trophy dat je met 7 anderen moet verzamelen in het Stadion. Op zich een gemakkelijke trophy, maar probeer maar eens 7 mensen te vinden die dat nu nog willen doen :'(

PSN id: NL_SToRM

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:43
SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:02:
[...]

Dat weet ik ja, maar het staat zo lullig dat je een game volledig uitgespeeld hebt en dan nog maar 30% of minder hebt...

[...]

Online trophies zijn ook niet altijd even eerlijk. Bij Burnout heb je ook een trophy dat je met 7 anderen moet verzamelen in het Stadion. Op zich een gemakkelijke trophy, maar probeer maar eens 7 mensen te vinden die dat nu nog willen doen :'(
Ik ben sinds gisteren begonnen aan Burnout Paradise. Bij deze heb je dus al één persoon voor die trophy. :P

offtopic:
Zal ik je toevoegen aan PSN?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:27:
Ik heb nog geen enkele platinum, maar die voor mirrors edge is voor mij gewoon onmogelijk.
Same here, voor die game ga ik em nooit halen. Ben niet verder gekomen als het 2e level toen werd ik er misselijk van (heb ik verder nooit met games) en heb em sindsdien eigelijk niet meer gespeeld.
SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:02:
Sterker nog sommige games zijn niet eens meer platinum te spelen, bijvoorbeeld Fifa09, daarvan heeft EA nu al de servers offline gehaald en kan je dus de online trophies niet allemaal meer halen.

En hier wel de 2e persoon die mee wilt doen met Burnout. Daarnaast hebben we voor het samen trophies halen en samen spelen PSN Friends toch? http://www.psnfriends.com/group/gotps3

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• LuPo
  • Laatst online: 19:43
Meelobee schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:23:
[...]

Same here, voor die game ga ik em nooit halen. Ben niet verder gekomen als het 2e level toen werd ik er misselijk van (heb ik verder nooit met games) en heb em sindsdien eigelijk niet meer gespeeld.

[...]

Sterker nog sommige games zijn niet eens meer platinum te spelen, bijvoorbeeld Fifa09, daarvan heeft EA nu al de servers offline gehaald en kan je dus de online trophies niet allemaal meer halen.

En hier wel de 2e persoon die mee wilt doen met Burnout. Daarnaast hebben we voor het samen trophies halen en samen spelen PSN Friends toch? http://www.psnfriends.com/group/gotps3
Hier ook hetzelfde verhaal met Mirror's Edge. De gameplay is wel vernieuwend maar ik vind er niet heel erg veel aan eerlijk gezegd. Spel ligt een beetje aan de kant, misschien ooit nog maar wel eens uitspelen. Maar aan die trophies ga ik niet beginnen. In de Time Trial lukt het me vaak maar net - door veel oefenen op een level - om één ster te bemachtigen. En dan ben ik voor me gevoel al vet goed aan het runnen. :P

We hebben voor het samen spelen inderdaad PSN Friends. Alleen ik heb nog steeds geen zin om iedereen handmatig toe te gaan voegen op m'n PlayStation. Ik moet eigenlijk even een USB-toetsenbord hebben daarvoor. :>

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Svennie
Ik wil ook wel meehelpen met BP achievements, voeg me maar toe (Svennie-NL), afspreken mag hier niet maar kan via PSN friends of het netwerk topic.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Ik doe ook mee voor de BP trophies: Oo_Morris_oO.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb laatste tijd probleem met me controller die krijg ik moeilijker aan is dit verholpen na deze update ?

Verwijderd

Lol, mannen zat hier dus voor die 8player challenges ;)
Ik had op mijn oude 60GB ook Burnout Paradise plat gespeeld (wie kent 'm niet :P http://www.youtube.com/watch?v=zOf7ARg-JV8) voordat we trophies hadden, dus heb maar weer even The Ultimate Box besteld om me bezig te houden met het komende winterweer :D
I'm in!
Jumpman schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:50:
Ik doe ook mee voor de BP trophies: Oo_Morris_oO.
Me 2!!! Ben ook juist eergisteren weer begonnen met de game.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

17e ja, maar die mail is een beetje fout verzonden denk ik, eventjes wachten nog! :(

• TheJudge
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 07:32
Ik ben nu 1 maandje in het trotse bezit van Burnout Paradise (Ultimate Box), en heb ook nog de wildcat trophy nodig ;)

Voeg me maar toe op PSN: The___Judge___
(3x een "_" ervoor en erna dus)

Verwijderd

Kosten de PSP mini's voor de PS3 ook weer geld? (Zoals gewoonlijk bij alles!) :D

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
BP Trophys? I'm in. Username is ook me psn name. Vermeld als je me toevoegt aub even tweakers en bp.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:21:
Kosten de PSP mini's voor de PS3 ook weer geld? (Zoals gewoonlijk bij alles!) :D
Als je ze al gekocht hebt niet.
je kan ze dan gewoon opnieuw downloaden uit de download list.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Een underscore heet zoiets :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik wil ook wel mee doen aan de BP trophie. PSN is MoodChange.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Dang... Heb eindelijk Fallout 3 GOTY binnen van zavvi. Doe disc erin, heb ik niet genoeg ruimte op mn HD. Blijkt dat dit spel gewoon 6.7 GB te eisen van mijn 40gb versie. Heb GTA IV en Topspin 3 (beide ook al van die GB slurpers) maar verwijderd van mn HD. Ik zie echter nergens die 6.7 gb gamedata geinstalleerd staan op mn HD, zal wel voorgereserveerd zijn voor de dlc ofzo. Zal toch moeten uitkijken naar een upgrade van mn 40gb :/ .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

Trophies heerlijke toevoeging. Zoek nog een maatje voor de online GTA4 trophies. P{ersoonlijk baal ik dat je bij downloaded content trophies krijgt in de list van het spel. Hier zou eigenlijk een soort submenu in moeten zitten.
Want bij burnout ga ik nooit 100% halen omdat ik de DLC niet heb.

Liever dat je dan kunt filteren op DLC en game trophies.

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:52
ok ff sirieus, ik heb pas een paar weken de ps3 dus sorry voor de mssn domme vraag..

wtf heb je aan trophies en platinums?? wat zijn dat in hemelsnaam?? ik speel tekken 6 en ik zag het laatst ook dat ik trophie had gewonne ofzo.. wat heb ik daar aan?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

rohit schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:29:
ok ff sirieus, ik heb pas een paar weken de ps3 dus sorry voor de mssn domme vraag..

wtf heb je aan trophies en platinums?? wat zijn dat in hemelsnaam?? ik speel tekken 6 en ik zag het laatst ook dat ik trophie had gewonne ofzo.. wat heb ik daar aan?
Die zijn ter verlening van je e-penis ;)

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:37

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Inderdaad je E-penis.

Extra respect van alle andere trophie hoeren. :P

Edit: ik wil ook wel ff meehelpen Burnout Paradise trophie als dat nodig is, stuur maar ff een friend invite.
(moet je wel ff uitleggen waar het stadion is, ik heb BP al sinds de zomer, en nog maar een uurtje gespeeld ofzo)

[ Voor 20% gewijzigd door blitzkrieg op 10-12-2009 18:46 ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Quinie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:53:
[...]
Liever dat je dan kunt filteren op DLC en game trophies.
Dit is sinds de vorige firmware mogelijk dacht ik maar de ontwikkelaar van het spel moet dit wel doen. Zelf kun je dit niet instellen.

ps: voor GTA4 mag je me altijd toevoegen :)

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vampy719 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:27:
[...]

Ik noem het even fan test, maar er zijn discussies gaande dat het helemaal geen "fan test" is.
Bedoel je de "test" waarbij het de bedoeling is om je PS3 verkeerd te zetten zodat de ventilatiegaten afgedekt zijn en de fan vervolgens als een malle gaat blazen? Zo ja, persoonlijk noem ik dit niet een test maar gewoon een truukje (en ik twijfel ook of het zo slim is om te doen). :P :+

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hoi,

Sinds kort heb ik een PS3 Slim 250GB, maar als ik naar systeeminstellingen > systeeminformatie ga staat er dat ik 232GB heb en daarvan zelfs 27GB heb gebruikt want er staat 205GB/232GB. Ik heb ook 2 spellen: FIFA10 en Uncharted 2 dus 27GB kan nog wel (ligt nog steeds aan de hoge kant). Verder heb ik nog geen muziek/film/foto's erop gezet. Anyway hoezo 232GB en geen 250GB...? En ik denk ook niet dat 2 spellen gelijk 27GB in beslag nemen aangezien er zelfs 20 en 40GB ps3 versies waren... Is er een verklaring voor dit ?

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 10-12-2009 19:05 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SChief schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:46:
[...]

Bedoel je de "test" waarbij het de bedoeling is om je PS3 verkeerd te zetten zodat de ventilatiegaten afgedekt zijn en de fan vervolgens als een malle gaat blazen? Zo ja, persoonlijk noem ik dit niet een test maar gewoon een truukje (en ik twijfel ook of het zo slim is om te doen). :P :+
De eerste modellen moet je het inderdaad op die manier doen. In de latere modellen van de phat zit een fantest ingebouwd. Met een bepaalde knoppencombinatie (volgens mij powerknop aan de achterkant uit. Eject inhouden. Powerknop op achterkant weer aanzetten terwijl je de eject-knop ingedrukt houdt) gaat de fan op volle snelheid draaien. Deze manier kan geen kwaad, omdat je PS3 niet echt warm wordt en zijn hitte prima kwijt kan. Met de eerste optie die jij noemt ga je je PS3 de warme lucht weer laten opzuigen. Lijkt me ook niet heel gezond.

PSN: Shiver23

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Striptease schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:04:
Hoi,

Sinds kort heb ik een PS3 Slim 250GB, maar als ik naar systeeminstellingen > systeeminformatie ga staat er dat ik 232GB heb en daarvan zelfs 27GB heb gebruikt want er staat 205GB/232GB. Ik heb ook 2 spellen: FIFA10 en Uncharted 2 dus 27GB kan nog wel (ligt nog steeds aan de hoge kant). Verder heb ik nog geen muziek/film/foto's erop gezet. Anyway hoezo 232GB en geen 250GB...? En ik denk ook niet dat 2 spellen gelijk 27GB in beslag nemen aangezien er zelfs 20 en 40GB ps3 versies waren... Is er een verklaring voor dit ?
ten eerste is dit hetzelfde als bij elke andere harde schijf. 250 GB betekend eigenlijk 250 miljard bytes.
Dat is eigenlijk 250.000.000.000 / (1024 x 1024 x 1024) en dus 232 GB.

Daarnaast word er een deel van de schijf gebruikt door de playstation zelf door het besturings systeem.
Striptease schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:04:
Hoi,

Dit is normaal. geen enkele HD heeft evenveel GB als de verpakking aangeeft.
Er word standaard geheugen gereserveerd door de PS3 voor verschillende taken.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is het iemand gelukt om een PSP Mini game op een fw3.15 PS3 te spelen ?

Ik had vorige week Pinball Fantasy gekocht, maar na de update kan ik deze nog steeds niet starten. Verwijderen en opnieuw downloaden+installeren geeft geen oplossing.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Striptease schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:04: Anyway hoezo 232GB en geen 250GB...?
Voornamelijk omdat HD fabrikanten nogal speels zijn met de definitie van een GB. De schijf is 250GB, maar de GB's die de PS3 herkend zullen daar onder liggen. Zie ook Wikipedia: Gigabyte
Madshark schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:10:
Is het iemand gelukt om een PSP Mini game op een fw3.15 PS3 te spelen ?

Ik had vorige week Pinball Fantasy gekocht, maar na de update kan ik deze nog steeds niet starten. Verwijderen en opnieuw downloaden+installeren geeft geen oplossing.
Las volgens mij op het PS blog dat dit pas vanaf 17 december mogelijk is (weet niet 100% zeker)

• Svennie
De Trophy sync problemen lijken opgelost, heb net een aantal keer geprobeerd en het ging probleemloos!

Heb de mensen die BP willen spelen toegevoegd! Speel wel veel MW2 maar als ik jullie online zie kom ik wel meedoen, of stuur een berichtje. Het stadion is op de kaart helemaal rechts onderin.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bedankt voor de (snelle) reacties (K).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Mooi die reacties op de Burnout Paradise Trophies :D

@ LuPo, MicheldeL, Svennie, Jumpman, swopdark, TheJudge, brambest en Chaos-Zero:

Ik zal jullie allemaal toevoegen (sommigen zullen wel al in mijn lijst staan) en dan moeten we maar eens kijken wanneer het uitkomt. Eventueel speel ik wel meerdere keren om anderen te helpen :)

Ik speel nu trouwens sinds een paar dagen ook weer Warhawk. Dat blijft echt een fantastisch spel en de leukste shooter die ik ken. Vanavond nog maar eens een paar rondes spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2009 19:59 ]

PSN id: NL_SToRM

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb een aantal weken wipeout hd gekocht.
Kreeg lovende kritieken en heb zelf eigenlijk nooit zelfs de oudere versies gespeeld.
Het spel kan me niet bepaald bekoren nog.
Ik vind het niet eens echt een racegame eigenlijk.
Mis ik iets aan de game of wat het later wel beter?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

DNS666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:41:
Kreeg lovende kritieken en heb zelf eigenlijk nooit zelfs de oudere versies gespeeld.
Heb precies 'tzelfde. Heb 'm gelukkig niet gekocht en een demootje gespeeld. Maar ik zie er de lol echt niet van in. Geef dan ff iets meer uit en koop Burnout Paradise. Dat racet heerlijk. Ook als je effe 5 minuten wilt raggen. WipeOut is zo'n net-niet spel. En het ziet er echt wel flitsend uit en het speelt heel snel. Maar ik vind er geen moer aan. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je die minis kan spelen op de PS3? Had er een paar gekocht voor m'n PSP GO. Maar als ik ze wil openen op de PS3 staat er dat ze alleen gekopieerd kunnen worden (PSP only). Ik draai nu FW3.15...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:31:
Iemand enig idee hoe je die minis kan spelen op de PS3? Had er een paar gekocht voor m'n PSP GO. Maar als ik ze wil openen op de PS3 staat er dat ze alleen gekopieerd kunnen worden (PSP only). Ik draai nu FW3.15...
Volgens mij heb je daar een applicatie voor die nog moet uitkomen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

A.h.v. de reviews heb ik deze ook gekocht. Het eerste deeltje op de Playstation vond ik toen wel leuk. Deze nog maar een paar keer aangeraakt. De besturing is wel wennen.

• OfNoAvail
  • Laatst online: 08:51

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:50:
Mooi die reacties op de Burnout Paradise Trophies :D

@ LuPo, MicheldeL, Svennie, Jumpman, swopdark, TheJudge, brambest en Chaos-Zero:

Ik zal jullie allemaal toevoegen (sommigen zullen wel al in mijn lijst staan) en dan moeten we maar eens kijken wanneer het uitkomt. Eventueel speel ik wel meerdere keren om anderen te helpen :)

Ik speel nu trouwens sinds een paar dagen ook weer Warhawk. Dat blijft echt een fantastisch spel en de leukste shooter die ik ken. Vanavond nog maar eens een paar rondes spelen.
Ah, interessant, BP spelers.
Heb een aantal van jullie toegevoegd... kon alleen Svennie, swopdark, brambest en Chaos-Zero niet vinden.
'k zal wel wat doms doen :? :)

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Vreemd, mijn PSN is toch echt MoodChange. Ik las hiervoor dat je hier niet mag afspreken in dit topic, wel in het Burnout topic neem ik aan?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wipeout is een 'love it' or 'hate it' spel, of je vindt het cool of je vindt er niets aan.
Het wordt niet echt anders naar mate je verder komt, enkel sneller en moeilijkere tegenstanders.

Als je beginner bent is het aan te raden om eerst eens wat racebox races te spelen op 'Anulpha Pass' dat is de makkelijkste track. Beginnen met de Flash klasse en dan langzaam steeds hogere klasses en moeilijkere (elite) tegenstanders kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Je moet er van houden :) Persoonlijk vindt ik het 1 van de allerbeste PSN games, en daarbij zeer aangenaam van prijs. Vindt het heerlijk om ff tussendoor te doen. Maar smaken verschillen.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OfNoAvail schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:24:
[...]
Ah, interessant, BP spelers.
Heb een aantal van jullie toegevoegd... kon alleen Svennie, swopdark, brambest en Chaos-Zero niet vinden.
'k zal wel wat doms doen :? :)
Mijn Tweakers naam is niet mijn PSN naam, als je Svennie-NL toevoegt voeg je mij toe!
brambest heb ik gisteren toegevoegd, hoofdletter gevoelig misschien?

Wat afspreken betreft, dat is beter op zijn plaats in het Burnout topic, alhoewel het daar eigenlijk ook niet thuis hoort, er is een topic voor

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 11-12-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja een lastige vraag die eigenlijk makkelijk te beantwoorden is. Wat is een trophee of beker die sporters krijgen voor het halen van de eerste positie in een race of het winnen van een voetbaltoernooi? Een bewijs en beloning voor het behalen van een bepaald doel. Daarnaast hebben bijvoorbeeld veel voetbalclubs een bekerkast waarin alle behaalde bekers staan uitgestald. Waarom doen mensen dat? Geen idee maar het is leuk om je behaalde trophies te vergelijken met vrienden en anderen. Het maakt je bijzonderder dan een ander als je voor een spel meer trophies hebt gehaald dan de ander. Of je hier gevoelig voor bent is puur persoonlijk de ene vind het totaal onzin maar het overgrote deel van de mensen vind dit werkelijk een toevoeging aan de ervaring en het sociale gedeelte van het PSN.

Als je kijkt naar de stroom aan klachten die mensen hadden doordat de trophie servers de overload aan gegevens niet meer aankonden dan is het blijkbaar toch een hot item. Meer een luxeprobleem voor Sony denk ik, ze hebben niet gerekend op de enorme salesboost die de PS3 slim en prijsverlaging met zich mee zou brengen. De servers konden het gewoon niet aan. 10 dec j.l. zijn er extra servers geplaatst en het loopt weer vlekkeloos.

Door de superieuriteitsdrang die ik heb ben ik laatst ook opnieuw begonnen met een game om deze 100 pct uit te spelen. Het toevoegen van trophies geeft sommige games ook gewoon extra replayvalue... Al met al wat zijn trophies... Een van de weinige manieren om jou PSN account een persoonlijk tintje te geven, ze geven weer welke games jij hebt gespeeld en welke trophies jij hebt gehaald. Dit laat je zien aan de rest van de wereld en dat voelt goed... weetookniet waarom, zal een dieper, oudere, evolutionaire reden voor zijn dat mensen dat leuk vinden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
het makkelijke aan trophies is dat je snel kan kijken wie welk spel heeft. Ik vind ze persoonlijk ook echt iets toevoegen, zoals hierboven al gezegd geeft het replay-value. Ik kijk ook altijd welke trophies er zijn en probeer ze te halen, een spel 3 keer uitspelen voor een trophy vind ik dan weer te ver gaan.

[ Voor 61% gewijzigd door Svennie op 11-12-2009 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:29
Een spel 3 keer uitspelen doe ik ook niet. Maar ik speel zeker een aantal levels opnieuw om hier en daar nog een trophy op te pikken.

Dus voor mij verlengt het de spelduur zeker wel, alleen heb ik het lastiger om oudere spellen te spelen waar er geen trophy support voor is (Valkyria Chronicles :( ). Ik heb het een stuk lastiger om bepaalde lastige dingen opnieuw te proberen daar. Want het brengt toch 'niets' op.

Ik vergelijk in het algemeen niet met andere mensen. Het is meer voor mezelf dat ik in elk spel elk 'haalbare' trophy wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voegt eigenlijk hetzelde toe als een "missions" spelmodus in andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als ik kijk naar de verkoopcijfers van games over november op VGChartz.com, dan snap ik er weinig van. GoW collection haalt een schamele 200K... tuurlijk is hij niet in de EU te verkrijgen, maar toch. Een game als Uncharted 2 is nog steeds niet op 2miljoen wereldwijd, een nummer wat het veredelde expansion pack voor halo , OSTD in 1 week ophaalde...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets schort aan de marketing van Sony. En dan doel ik niet op advertenties, maar op het stimuleren van media om te berichten over hun game. Dat, of de ps3 bezitter is kennelijk niet zo kooplustig, of zoekt het meer in de diversiteit.

Maar goed, britney spears verkoopt in 1 week ook meer CDs dan symphony X...

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 11-12-2009 09:46 . Reden: foute feiten! :( ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW Collection is natuurlijk ook niet bedoeld voor een groot publiek, dat zijn oude games waarbij veel mensen dus denken van :w
Wat betreft Halo moet je gewoon even onthouden dat Amerikanen knettergek zijn :P Alhoewel ik ook schuldig ben, maar geen Amerikaan. Expansionpack doet de game wel tekort trouwens, er zitten een compleet nieuwe campaign en nieuwe multiplayer in.
Uncharted 2 kan ik niet verklaren, dat is gewoon een top game die iedereen zou moeten willen. Of zouden er dan toch te weinig PS3's in de wijde wereld zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Wat U2 betreft, het is niet meer dan knallen of klimmen en dat dan 26 levels lang. Dat spreekt niet iedereen aan, hoe mooi het er ook uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:10
Svennie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:36:
Wat U2 betreft, het is niet meer dan knallen of klimmen en dat dan 26 levels lang. Dat spreekt niet iedereen aan, hoe mooi het er ook uit ziet.
Ik heb geen enkel moment gehad dat ik dacht 'guttegut wat een herhaling'. Ben hem nu dan ook al voor de 3e keer aan het uitspelen, lang leve crushing mode en vervolgens de platinum trophy ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Laatst online: 30-03 18:56
Je moet ook puzzels oplossen. Dus het is niet alleen klimmen en knallen O-)

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

thaan schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:38:
[...]

Ik heb geen enkel moment gehad dat ik dacht 'guttegut wat een herhaling'. Ben hem nu dan ook al voor de 3e keer aan het uitspelen, lang leve crushing mode en vervolgens de platinum trophy ;).
Ik heb hem ook gekocht omdat iedereen hem goed vind (omdat ie o-ve-ral 9,5/10 krijgt), maar hij valt me zwaaaaar tegen.

klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel, klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel, klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel, klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel, klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel,
klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel, klimmen, lopen, mannetjes schieten, semimoeilijke puzzel....

Kortom: Kopen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:25:
Als ik kijk naar de verkoopcijfers van games over november op VGChartz.com, dan snap ik er weinig van. GoW collection haalt een schamele 200K... tuurlijk is hij niet in de EU te verkrijgen, maar toch. Een game als Uncharted 2 is nog steeds niet op 2miljoen wereldwijd, een nummer wat het veredelde expansion pack voor halo , OSTD in 1 week ophaalde...
Dat soort dingen verbaas ik me ook steeds weer over. Blijkbaar zijn 360 gamers toch echt allemaal bekend met de halo franchise. En heeft bijna 30 pct van de kopers ook echt die console gekocht om halo games te kopen. Maar kijk ook eens in bijvoorbeeld het veronica magazine, die word zo ongeveer gesponserd door MS.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er iets schort aan de marketing van Sony. En dan doel ik niet op advertenties, maar op het stimuleren van media om te berichten over hun game. Dat, of de ps3 bezitter is kennelijk niet zo kooplustig, of zoekt het meer in de diversiteit.
Ik denk die laatste. PS gamers zijn toch ook redelijk bezig met games als Singstar en Buzz. Maar je ziet toch ook wel dat (hoewel ze er nu bijna niet meer onderuit kunnen) gamesmedia zoals bijv de PU nog steeds bij veel games de nadruk leggen op de 360 versies van games. Toch is het zo dat (als je naar de software charts kijkt) de PS3 van de twee titanen in de benelux inmiddels de best verkopende is en dat de nadruk inmiddels toch meer op de PS3 gelegt kan worden. Volgens mij is de PS3 overal buiten de VS al groter dan de 360.

Het kan ook zijn dat veel ps3 gamers de console ook gebruiken voor de multimedia mogelijkheden, terwijl de 360 toch vooral gekocht wordt om op te gamen, media is dan bijzaak. Sony heeft de PS3 juist neergezet als multimediaconsole. Daar "lijden" ze misschien onder als pure gameconsole. Het publiek van de console eigenaar verschil gewoon behoorlijk, terwijl de 360 eigenaren grotendeels allemaal gamer zijn, zijn de PS3 eigenaren niet allemaal full time gamers.

[ Voor 5% gewijzigd door swopdark op 11-12-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:31:
Best knap op 17 december komt firmware 3.15 uit en jij draait er nu al op!!

De reden dat die aangeeft dat ze alleen gekopieërd kunnen worden is, dat je op firmware 3.10 draait.
Dus helemaal niet op 3.15, hier werkt het namelijk wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De Dominee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:51:
[...]

De reden dat die aangeeft dat ze alleen gekopieërd kunnen worden is, dat je op firmware 3.10 draait.
Ik heb 3.15 ook al hoor ?? :X
Je kan de games pas spelen vanaf 17 December ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-mogguh.

ik heb op youtube een filmpje bekeken waar je kan stemmen tussen de xbox 360 en de ps3
je kan het filmpje ook gewoon tot het einde doorskippen maar aan het einde van het filmpje kun je dan kiezen .
wel grappig om te horen hoe deze 2 mensen die dit filmpje gemaakt hebben hun geliefde console aanprijzen :)
dus mensen als je ff tyd heb stem dan op onze geliefde zwarte monster en we laten die amerikanen ff een heeeeeeel vies poeppie ruiken :D

http://www.youtube.com/wa...on_489182&feature=iv#t=5s is het filmpje

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja, maar noem mijn 1 spel dat binnen zijn genre niet een herhalingstruukje is?

Half Life? rennen schieten, beetje varen, rijden, puzzel en weer verder rennen en schieter
HALO? rennen, schieten, beetje in een tank en voertuigen, en weer verder rennen en schieten
Street fighter? hoef ik niet uit te leggen
Tetris? nogal een herhalingsfactor
Resident Evil 5? rennen, schieten,. eindbaas, puzzel, rennen en schieten.
GTA? opdracht ophalen, rennen, rijden schieten, opdracht ophalen, rennen, rijden, schieten, opdracht ophalen

sja het gaat om de settingsen het verhaal om een bepaald spel binnen zijn genre speciaal te maken. Of sommige hebben gewoon een verslavingsfactor zoals Tetris en streetfighter. Als tegenwoordig de GFX dik in orde zijn, je een goed verhaal hebt en een paar zeer afwisselende scenes dan kan je gewoon spreken van een goed spel. Terwijl de gameplay bijna altijd een herhalingsfactor is.

In die zin is de basis van U2 natuurlijk steeds rennen, klimmen en schieten maar je wordt op een bijzonder ongewonen manier door een speelfilm heen getrokken die zich afspeelt in rijdende treinen, jungles, instortende gebouwen, daken, ijzige vlaktes en dat alleen nog maar in de levels die ik heb gespeeld. werkelijk een rollercoaster die zijn weerga niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Vaker controleren of er een update is kan helpen, sinds gisteren is 3.15 uit. Niet dat ik hem kon downloaden, zal wel stervensdruk zijn geweest op de servers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
DennusB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:52:
[...]

Ik heb 3.15 ook al hoor ?? :X
Je kan de games pas spelen vanaf 17 December ;)
Hoe kan je nu al 3.15 hebben???????????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De Dominee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:07:
[...]

Hoe kan je nu al 3.15 hebben???????????????????????????????
LEZEN! Die is sinds gisteren uit :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:10
[...]

Ik heb gister ook 3.15 gedownload. Ik werd er niet om gevraagd, maar bij het checken of er updates waren kreeg ik hem voorgeschoteld en vervolgens gewoon geintalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
3.15 is inderdaad sinds gisteren gewoon te downloaden.
Ik kan nu ook eindelijk weer normaal mijn trophies vergelijken met mijn vrienden.
In de afgelopen 3 weken was me dat slechts 1 keer gelukt.

Ik vind het altijd wel leuk om te kijken hoe ver mijn vrienden in een bepaald spel zijn dat ik zelf ook speel.

edit: 3.15 is geen verplichte update.
de PS3 zal dus ook niet zelf met een melding komen dat deze uit is.
Je moet zelf even naar systeem update gaan en zoeken naar een nieuwe update

[ Voor 50% gewijzigd door M a r c o op 11-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
Dan is het toch niet zo knap.. :9

Dacht dat die altijd pas beschikbaar is op de dag dat zij zeggen.
Vanmiddag is even checken dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

En op deze manier kan je elk spel afkraken. Zie ook zero punctuation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik hoop dat ik even tussendoor mag met een vraag waar ik gewoon de tijd niet voor heb om het uit te zoeken...

Bij de makro zie ik de PS3 voor 236,81 staan. Dat is de grote versie. In de folder kan ik niet zien hoe groot de HDD is.

Ik had eigenlijk geen behoefte aan een PS3, maar ik wil een mediaplayer hebben die ik kan gebruiken met mijn NAS. Als ik dan voor (bijna) hetzelfde geld een PS3 met blueray in huis kan halen, wil ik dat natuurlijk niet nalaten.

In mijn opstelling maakt het dan toch ook niet zoveel uit hoe groot de HDD is (ik sla foto's films e.d. toch op de NAS op)?
En de 'oude PS3' heeft toch ook nog de backwards compatibility met de PS2?
Ik kan de PS3 toch gewoon als mediaplayer (muziek, film, foto's) gebruiken i.c.m. met een willekeurige NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
-RazieL- schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:15:
[...]
En op deze manier kan je elk spel afkraken. Zie ook zero punctuation
Ik kraak het spel niet af, ik doe het wel tekort als ik het zo omschrijf. Ik heb het zelf ook maar merk dat ik het minder speel dan deel 1, het boeit me minder, komt ook bij dat ik MW2 aan het spelen ben en dat spelen veel vrienden en MW2 wint het daarom maar dat komt ook doordat mijn interesse minder is in U2.

Natuurlijk hebben alle spellen een repeterende factor, de een meer dan de ander maar als ik vrienden U2 laat zien, zien die niets anders dan klimmen of schieten, het spreekt ze daarom niet zo aan. Verhaal krijg je pas mee als je langer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
readytoflow schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:16:
Ik hoop dat ik even tussendoor mag met een vraag waar ik gewoon de tijd niet voor heb om het uit te zoeken...

Bij de makro zie ik de PS3 voor 236,81 staan. Dat is de grote versie. In de folder kan ik niet zien hoe groot de HDD is.

Ik had eigenlijk geen behoefte aan een PS3, maar ik wil een mediaplayer hebben die ik kan gebruiken met mijn NAS. Als ik dan voor (bijna) hetzelfde geld een PS3 met blueray in huis kan halen, wil ik dat natuurlijk niet nalaten.

In mijn opstelling maakt het dan toch ook niet zoveel uit hoe groot de HDD is (ik sla foto's films e.d. toch op de NAS op)?
Ik kan de PS3 toch gewoon als mediaplayer (muziek, film, foto's) gebruiken i.c.m. met een willekeurige NAS?
Voordat je naar de makro rijdt zou ik toch eerst even bellen of ze hem nog hebben. Ik ben dinsdag ernaartoe geweest, we waren er om 2 uur, en ze waren al uitverkocht ;) Dit was in Amsterdam. Dus ik denk dat je weinig kans meer hebt dat ze nog ergens op voorraad zijn!

Daarnaast over de grootte van de HDD, als je hem inderdaad met een externe HDD wilt gebruiken maakt het niet heel veel uit, sommige spellen nemen wel veel ruimte in beslag (zo'n 5 GB), maar de meeste gebruiken amper wat!
De 'oude' PS3's die nu nog verkocht worden kunnen geen PS2 spellen afspelen, die modellen zijn maar heel kort verkocht in Europa volgens mij! Zie hier welke modellen die mogelijkheid hebben!

Over je laatste vraag, dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar je kan met een willekeurige externe HDD mediabestanden spelen (mits in het goeie formaat uiteraard) en streamen is ook mogelijk, dus ik neem aan dat je gewoon met een willekeurige NAS je mediabestanden kan spelen ;) Maar dat zou iemand anders even moeten bevestigen!

Ik heb zelf bij de Bart Smit een paar weken geleden de 'oude' PS3 80GB met 2 spellen gekocht. Heb ze vorige week gemaild of ze nog een keer zo'n dergelijke aanbieding krijgen. Als antwoord kreeg ik daarop dat deze maand sowieso niet meer zo'n aanbieding komt, maar dat ze in januari hun jaarlijkse opruiming hebben met mooie kortingen, maar hij kon niet zeggen of de 'oude' PS3 ook weer aangeboden wordt! Maar misschien het afwachten waard als het geen haast heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
De Dominee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:13:
Dan is het toch niet zo knap.. :9

Dacht dat die altijd pas beschikbaar is op de dag dat zij zeggen.
Vanmiddag is even checken dan!!
Dan heb je weer niet goed gekeken ;)
sony heeft nooit gezegd dat de firmware update de 17e kwam.
Ze hebben alleen gezegd dat vanaf de 17e de mini's aangepast zijn om op de PS3 te spelen.

Voor de firmware update was geen datum gemeld, alleen shortly.
Websites die de 17 als firmware release aangaven, deden dit enkel na speculatie aan de hand van de datum voor de mini's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee

Iedereen die blijft maar om de een of andere reden denken dat de oude PS3 nog PS2 spellen kan afspelen!
Hoewel dat alleen kon met de eerste PS3 van 60GB, oftewel er worden al 2 jaar geen PS3's meer verkocht die dit kunnen.

Voor de rest is het wel een aanrader de PS3, heb hiervoor een herrie box(xbox360) gehad en ben blij dat ik hem niet meer heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
M a r c o schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:28:
[...]

Dan heb je weer niet goed gekeken ;)
sony heeft nooit gezegd dat de firmware update de 17e kwam.
Ze hebben alleen gezegd dat vanaf de 17e de mini's aangepast zijn om op de PS3 te spelen.

Voor de firmware update was geen datum gemeld, alleen shortly.
Websites die de 17 als firmware release aangaven, deden dit enkel na speculatie aan de hand van de datum voor de mini's.
Dan hebben die website's het net zo slecht als ik begrepen... Was het toch dan niet duidelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Houd er rekening mee dat de PS3 ook zijn beperkingen heeft als mediaplayer.
hij ondersteund geen srt ondertitel files. Enkel als je deze aan de avi file vastkoppeld met aviaddxsubs, of als je de avi en srt vanaf een computer via een programma naar je PS3 streamt, het programma voegt de ondertitels dan toe aan de videostream.

Daarnaast kan de PS3 alleen FAT32 schijven lezen. Als je NAS dus NFTS is, kan hij deze niet zien.
Als hij FAT32 is, kunnen er geen bestanden groter dan 4GB op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan d.m.v. DLNA inderdaad via je netwerk video streamen. De beeld/geluid kwaliteit is goed (afhankelijk uiteraard van de bron), maar merk dat niet alle DLNA servers even goed werken. Met PS3 media server wat wezen rommelen, maar het is toch niet helemaal smooth sailing - in mijn geval willen mkvs niet zo lekker door/terugspoelen.

Je kan niet met elke willekeurige NAS de PS3 als "renderer" gebruiken. De NAS moet DLNA server functionaliteiten hebben. PS3 doet geen netwerk shares (samba, windows shares, nfs, geen ftp, etc) bijvoorbeeld. Ik raad wel aan ook de PS3 bluray remote te kopen. Iets van 15 a 20 euro extra, maar zeker de moeite waard!

Hou er ook rekening mee dat de PS3 een ventilator heeft, en die hoor je wel. (op stille momenten in ieder geval) Sommige dedicated mediaplayers hebben geen ventilator, en verbruiken vermoedelijk ook minder energie. Ik begrijp dat de kwaliteit en geluidsopbrengst per PS3 wisselt, maar hij is zeker niet geluidstil.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 11:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Alleen de allereerste versie (60GB) had PS2 backwards compatibility, die versie wordt echter sinds eind 2007 niet meer verkocht. Waarschijnlijk heeft de macro een 80GB 'Fat' model in de aanbieding. :) Voordeel is dat deze wel zuiniger en stiller is dan de 60GB (en minder foutgevoelig, al genoeg 60GB's in m'n omgeving kapot zien gaan). :)
Wat betreft de compatablitity met een NAS zal je toch even verder moeten zoeken. Bedenk wel dat de PS3 nogal kieskeurig is kwa bestandsformaat. http://ps3explained.com/intermediate/supported-file-formats/
Mocht je dus bijvoorbeeld .MKV bestanden hebben dan zullen die on the fly getranscodeerd moeten worden. Kleine kans dat je NAS daar genoeg power voor heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Laatst online: 18-09 11:10
Voor zover ik weet is FW3.15 niet verplicht om te downloaden.
Je moet zelf naar softwareupdate gaan.
Nu heb ik geen PSP, mini's of een tweede ps3. (ook geen problemen met controller of trophies). Dus voor mij hoeft die update niet zo.

Wordt deze update wel in bijv FW3.2 gestopt? Want dit wordt waarschijnlijk een verplichte update.
Want als ik straks naar FW3.2 ga, en over een jaar toch een PSP koop, heb je dikke kans dat als ik naar softwareupdat ga, de ps3 aangeeft dat ie up-to-date is.

(FW3.2 is fictief en puur bedoeld als voobeeld. Uit mijn vraag kunnen geen rechten over de komst van een nieuwe FW, of de aanschaf van een PSP worden ontleend) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
De Dominee schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:30:
[...]

Iedereen die blijft maar om de een of andere reden denken dat de oude PS3 nog PS2 spellen kan afspelen!
Hoewel dat alleen kon met de eerste PS3 van 60GB, oftewel er worden al 2 jaar geen PS3's meer verkocht die dit kunnen.

Voor de rest is het wel een aanrader de PS3, heb hiervoor een herrie box(xbox360) gehad en ben blij dat ik hem niet meer heb _/-\o_
Ik ben blij dat ik beide heb. Multiplatform titels lopen toch beter op de 360, maar ps3 exclusives wil ik niet missen.

Beide systemen zijn gewoon goed en doen niet veel voor elkaar onder. Ik snap mensen dan ook niet die zoveel gelukkiger zijn met hun ps3 dan met hun 360.

Even over een paar posts terug over verkoopcijfers halo odst versus uncharted 2: Ik denk dat de Halo ODST verkoop cijfers ook hoger zijn omdat de game bijna nergens full price werd verkocht. Het was bijna vanaf het begin een 30$ game.

Edit: na een search snap ik al waarom Dedominee de xbox echt vervelend vind: hij is geband. Vandaar die negatieve sentimenten.

[ Voor 19% gewijzigd door milenko79 op 11-12-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Serotonine schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:
Nu heb ik geen PSP, mini's of een tweede ps3. (ook geen problemen met controller of trophies). Dus voor mij hoeft die update niet zo.

Wordt deze update wel in bijv FW3.2 gestopt? Want dit wordt waarschijnlijk een verplichte update.
Want als ik straks naar FW3.2 ga, en over een jaar toch een PSP koop, heb je dikke kans dat als ik naar softwareupdat ga, de ps3 aangeeft dat ie up-to-date is.

(FW3.2 is fictief en puur bedoeld als voobeeld. Uit mijn vraag kunnen geen rechten over de komst van een nieuwe FW, of de aanschaf van een PSP worden ontleend) ;)
Alle vorige versies van de firmware zitten verwerkt :) Dus 3.15 zit ook in 3.20 :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Laatst online: 18-09 11:10
DennusB schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:41:
[...]

Alle vorige versies van de firmware zitten verwerkt :) Dus 3.15 zit ook in 3.20 :)
Jawel. Ik weet dat een (verplichte) update the full package is. Dus je download heel de FW opnieuw.
Daar 3.15 niet verplicht is, vroeg ik me af of ie toch bij volgende FW's er wel in zat.
Dan snap ik het punt van een niet-verplichte FW niet zo. Wacht dan op een echte FW en implementeer het daar in.
Of kies er voor om niet verplichte uitbreidingen (vidzone / photo album) aan te bieden in de PSN store. Dan kunnenn de NOS app en facebook daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

iemand Pixeljunk Shooter eigenlijk al geprobeerd?
M a r c o schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:32:
[...]

Daarnaast kan de PS3 alleen FAT32 schijven lezen. Als je NAS dus NFTS is, kan hij deze niet zien.
Als hij FAT32 is, kunnen er geen bestanden groter dan 4GB op.
Voor je NAS maakt het niet uit welk filesystem erop staat, de PS3 krijgt het filesystem namelijk niet te zien. Dit werkt via het DLNA.
Zie ook post van a.b.c.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

-
Serotonine schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
[...]

Jawel. Ik weet dat een (verplichte) update the full package is. Dus je download heel de FW opnieuw.
Daar 3.15 niet verplicht is, vroeg ik me af of ie toch bij volgende FW's er wel in zat.
Dan snap ik het punt van een niet-verplichte FW niet zo. Wacht dan op een echte FW en implementeer het daar in.
Of kies er voor om niet verplichte uitbreidingen (vidzone / photo album) aan te bieden in de PSN store. Dan kunnenn de NOS app en facebook daar ook bij.
Vidzone was geen FW update, maar gewoon een applicatie,

En wat zou een reden kunnen zijn om 3.15 niet in 3.20 te doen? 3.15 is niet kritiek voor de gebruikers en zal geen compatibiliteits problemen veroorzaken tussen gebruikers, daarom is hij niet verplicht, maar de functionaliteit is wel mooi mee genomen.

Ik zie ook geen reden om hem niet te installeren, sommige mensen willen dit misschien niet willen doen omdat ze meteen willen gamen en niet eerst updaten?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
burgt schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:43:
Voor je NAS maakt het niet uit welk filesystem erop staat, de PS3 krijgt het filesystem namelijk niet te zien. Dit werkt via het DLNA.
Zie ook post van a.b.c.
Oke, my bad. heb zelf geen NAS.
Filesysteem is in ieder geval wel van belang overigens als je vanaf usb stick wilt afspelen, of een harde schijf direct aan de PS3 wilt hangen.
Serotonine schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
[...]
eeuh, misschien omdat er veel mensen waren die problemen hadden en deze graag opgelost wilde zien, en niet wilde wachten tot sony nog wat andere leuke gimmicks had om er bij te steken???
En degene die de problemen niet hadden (controller connect issue, en trophy sync issue) die hoeven nu niet perse te updaten.

[ Voor 50% gewijzigd door M a r c o op 11-12-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Aan de reacties te zien blijkt wipeout pure blijkt dus een echte love it or hate it game.

Nog even op de makkelijkste stand proberen, als het dan nog steeds niks is dan gaat ie maar de verkoop in.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
DNS666 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:53:
Aan de reacties te zien blijkt wipeout pure blijkt dus een echte love it or hate it game.

Nog even op de makkelijkste stand proberen, als het dan nog steeds niks is dan gaat ie maar de verkoop in.
WipeoutHD is een game waar je tijd in moet steken. Als je het voor het eerst doet dan is de kans groot dat je het niks vind. Te moeilijk, teveel crashes, te snel, of whatever. Maar als je doorzet en er veel tijd in stopt, dan leer je de banen en de mechanics kennen en ga je er aan wennen. Zaken als sideshifts en barrelrolls ga je dan leren en dat maakt het spel pas compleet. Dan hebje de echte WipeOut ervaring te pakken, en dan is het naar mijn mening 1 van de beste racegames die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Helemaal waar, Wipeout ga je meer waarderen hoe langer je het speelt. (Op voorwaarde dat je het in het begin al wel leuk vindt natuurlijk.)

[ Voor 68% gewijzigd door Meelobee op 11-12-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Serotonine schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:

Ik snap echt niet waarom mensen zo moeilijk doen over een update? Niet speciaal op jou gericht maar ik heb al meerdere reacties gezien in dit topic van mensen die hem overslaan of wachten of whatever.

Wat maakt het nou in hemelsnaam uit, denken jullie dat je PS3 spontaan in brand vliegt of dat je hem bricked? Of wil je die 10 minuten die je kwijt bent met het updaten absoluut voor andere dingen gebruiken?

En nu nog even iets positiefs, Pixeljunk Shooter is die 8 euro meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik vind het jammer dat niet alle games trophies implementeren. Niet dat het wat afdoet aan het spel, maar ik vind het altijd wel leuk om trophies te halen.
Vanmiddag Assasins Creed gehaald (met normaal doosje, wel platinum disc, maar ach..) en ook dit spel heeft geen trophies. Vond ik toch wel een bummer, maargoed.. Gelukkig is het spel wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
milenko79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:
[...]

Edit: na een search snap ik al waarom Dedominee de xbox echt vervelend vind: hij is geband. Vandaar die negatieve sentimenten.
Dat klopt inderdaad, die van mij was inderdaad geband!
Maar al vanaf dat ik de eerste keer de xbox360 aan deed, viel het mij op hoeveel herrie die maakt.
Toen er een update kwam waarmee ik spellen op de hardeschijf kon zetten, maakte die iets minder herrie.
Wel nog genoeg om mij (en ook m'n vrouw) behoorlijk te irriteren, maar ik nam er maar genoegen mee.
Je gaat hem ook niet na een paar weken de deur uit smijten!

Toch heb ik hem nu weg gedaan, na anderhalf jaar.
De reden hiervoor is dat ik door de ban ook geen spellen meer vanaf de hardeschijf kon spelen. Waardoor die dus weer meer herrie ging maken!
Was er toen zo klaar mee dat ik hem meteen op MP gezet heb, en een PS3 slim gekocht heb... Wat een zeer goede keus is gewwest, wist niet dat er ook console's waren die je niet hoorde :X

Bij mij komt er nooit meer een Xbox in !!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
milenko79 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:38:
Ik ben blij dat ik beide heb. Multiplatform titels lopen (soms) toch beter op de 360, maar ps3 exclusives wil ik niet missen.

Beide systemen zijn gewoon goed en doen niet veel voor elkaar onder. Ik snap mensen dan ook niet die zoveel gelukkiger zijn met hun ps3 dan met hun 360.
Ik kan wel roepen waarom ik gelukkiger ben met mijn PS3 dan mijn 360: De ps3 maakt een stuk minder herrie, ben geen dief van mijn eigen portomonnee als ik een maandje of wat ff geen online games speel. En heb alles wat ik nodig heb out of the box zonder dure add-ons te hoeven kopen.

Maargoed ik zou inderdaad dus ook de exclusives van MS weer niet willen missen, daarom houd ik hem er ook lekker bij.

Ik kan me op dit moment gewoon ook gewoon goed voorstellen waarom mensen nu meer voor ps3 gaan ipv 360... PS3 voelt meer als luxe artikel en heeft blu ray aan boord.

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.