Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Pokke die Pixeljunk Shooter is 7,99 euro en ik heb 98 cent te weinig op mn account staat >< argh! dus nou moet ik een 20 euro tegoed gaan bijkopen.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Volgens mij is dat op de pc gemaakt aan de manier van rondkijken te zien.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm... ik zit nog te twijfelen of ik Pixeljunk Shooter zou kopen...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Armada schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:53:
[...]

Okay, ik zal mijn pisberichten voortaan duidelijk splitsen van de hosanna berichten... :P

Anyhoe, ongeacht de negatieve uitkomsten van de head to heads toch maar vanmiddag MW2 voor de PS3 gekocht. In de beoordelingen van Fallout3 werd de PS3-versie ook als de slechtste versie van de drie neergezet, terwijl ik me daar prima mee vermaakt heb (en nog steeds) en niets van de nadelen ondervonden heb. Ook niet van de negatieve berichtgevingen voor de DLC voor dit systeem. Dus, ik probeer het bij deze titel ook maar eens, shame on me als het toch tegenvalt, maar overall bevalt het PS3 systeem mij beter bij het spelen van de spellen.
Ik heb zonet ook Fallout 3 voor PS3 (slim) besteld omdat die machine de minste herrie maakt.
Ik denk ook dat het zoeken met een vergrootglas is naar de nadelen van de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

SToRM666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:37:
Misschien komt er nog een demo van binnenkort? Voor mij is pjs iig sinds lange tijd weer een psn spelletje dat ik met plezier speel. Kernwoorden: schieten, puzzelen, physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

DCFreak schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:18:
[...]

Misschien komt er nog een demo van binnenkort? Voor mij is pjs iig sinds lange tijd weer een psn spelletje dat ik met plezier speel. Kernwoorden: schieten, puzzelen, physics.
Er komt inderdaad nog een demo, of dat dit jaar nog zal zijn weet ik niet.

Maar voor die €7,99 is het zeker geen miskoop. Eerder een echte aanrader voor die prijs.

Eindelijk tijd gehad voor Borderlands co-op, geweldig spel om online met bekenden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18
SToRM666 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:15:
[...]
Is het trouwens mogelijk om een DM te sturen naar meerdere mensen tegelijk? Ik heb hier een lijst van 13 mensen voor het online Burnouten en ik zou graag eens een datum en tijd prikken :)
Kan je niet meerdere namen invoeren met een komma of punt komma gescheiden?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
AvanCade schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:20:
[...]

Blijkbaar volg je Sony nog niet genoeg. Sony blijft veelal aan hun eigen methodes plakken. De PS4 zal dezelfde structuur hebben als de PS3. En waarom zouden ze dit veranderen? Ik het begin een langzame start, veel kritiek, maar uiteindelijk de grote winnaar (voor de PS2 klopt dit al in ieder geval). Dit is langzaam aan ook al het gebeuren voor de PS3. En het lijkt mij dat ze hier tevreden mee zijn.
Precies en volgens mij willen ze dit keer wel iets fatsoenlijks doen met de Backward Compatbility.
Striptease schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:31:
Hoe kan het zijn dat de WII meer verkocht word dan de PS3. Alleen tennis lijkt leuk te zijn op die WII voor de rest allemaal BS... Het zal wel aan mij liggen :S
Maar gewoon een groter publiek wat aangesproken wordt. Kinderen onder de 14 willen geen PS3, die willen een Wii. En ouders en oma's en opa's die voor hun (klein)kinderen kopen denken dan ook he die Wii is leuk. En op zich is dat ook wel zo. Die mensen letten bij het kopen helemaal niet op wat voor games er beschikbaar zijn.
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:42:
[...]

nou ja, de eerste hack voor modern warfare 2 is een feit
Dat ligt niet aan de PS3 maar aan de makers van de game en die moeten ook met een oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:48

RMX

OPSLAGHOND schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:43:
[...]

De PS3-versie van MW2 is de enige die gegarandeerd geen cheaters heeft. ;)

[...]
Uhm. De PS3 is oa. de versie waar cheaters niet aangepakt worden (Javelin,Leaderboard hacks etc)
Ik wil nog steeds een PS3 naast de Xbox, maar durf het niet aan, want online is het gewoon stukken minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dat de wii goed verkoopt betekent nog niet dat mensen daarna ook tevreden zijn met hun aankoop. En het gemiddeld aantal verkochte games per console zal een stuk lager liggen dan bij de ps3 en 360.
dangerpaki schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:29:Maar gewoon een groter publiek wat aangesproken wordt. Kinderen onder de 14 willen geen PS3, die willen een Wii. En ouders en oma's en opa's die voor hun (klein)kinderen kopen denken dan ook he die Wii is leuk. En op zich is dat ook wel zo. Die mensen letten bij het kopen helemaal niet op wat voor games er beschikbaar zijn.
En waarom zouden kinderen onder de 14 geen ps3 willen? Op die leeftijd willen ze allang knallen en zijn ze veel te stoer voor de wii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21
RMX schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:37:
Ik wil nog steeds een PS3 naast de Xbox, maar durf het niet aan, want online is het gewoon stukken minder..
Euh....dan koop je je multiplayer multiplatform games toch gewoon voor de 360? Ik vermoed idd dat live iets beter is dan psn (en ja dat is een vermoeden gebaseerd op wat ik hoor en lees en dat mag ook wel gezien de verhouding gratis vs betaald) maar volgens mij is het zeker niet zo slecht dat je je eraan zal storen met het spelen van mp bij de platform exclusive games als wipeout en uncharted 2 en natuurlijk killzone. In het ergste geval speel je je games alleen off line? Als ik de kans gehad had, dan had ik zeker al een ps3 gehad.

@Raziel
En waarom zouden kinderen onder de 14 geen ps3 willen
In eerste instantie dacht ik hetzelfde, maar ik denk idd vooral bij de basisschool gangers, het groeps gevoel waarschijnlijk zwaarder weegt, daarnaast hebben ouders (hopelijk :P) ook nog wat invloed in die zullen dan wsl ook een wii prefereren. (En dan gaan die kids natuurlijk lekker mad world en re4 spelen >:) )

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 14-12-2009 11:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
-RazieL- schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:44:
Dat de wii goed verkoopt betekent nog niet dat mensen daarna ook tevreden zijn met hun aankoop. En het gemiddeld aantal verkochte games per console zal een stuk lager liggen dan bij de ps3 en 360.
Helemaal mee eens, ik heb ook een Wii gekocht onder druk van mijn vrouw. Maar heb destijds Mario Galaxy gekocht omdat ik daar een zwak voor heb (NES) maar daar is het gewoon bij gebleven. Oftwel voor mij een slechte aankoop geweest! De PS3 daarintegen staat zo goed als elke dag aan.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
loonstar schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:18:
heb twee vraagen heb hem met cabel en draadloos aan internet gehangen met linksy router er tussen maar hij heeft een dag nodig om 1 update te doen heb al gezogt maar kan geen goede uitleg vinden
twee de vraag is het normaal bij boderlands als je konstant frame drops krijgt
Als je een Linksys 54G(L) router hebt, moet je hier even naar kijken. http://tweakers.net/meuktracker/21970/tomato-127.html

Beter kan je je Router niet opwaarderen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Kan je op de playstation 3 ook met muis + toetsenbord spelen? DAn met name CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:44:

[...]

En waarom zouden kinderen onder de 14 geen ps3 willen? Op die leeftijd willen ze allang knallen en zijn ze veel te stoer voor de wii ;)
Zelfs op de PS3 heb je nog voor zulke kinderen spellen.. kijk maar naar LittleBigPlanet, voor alle leeftijden! :)
En in de Playstation Store hebben ze genoeg kinder games tegenwoordig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 20:03
volgens mij is er wel een muis voor ps3

http://gadgets.boingboing.net/gimages/splitfish.jpg

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:37:
Het is een erg leuk spel, geeft je heel wat uurtjes plezier en voor een mooie prijs :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dark0z schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:50:
Kan je op de playstation 3 ook met muis + toetsenbord spelen? DAn met name CoD
Een normale muis en toetsenbord wordt opzich wel door de PS3 ondersteund, maar in de meeste spellen kan je de knoppen voor de besturing niet wijzigen en dus heb je er niets aan. (De enige game waar het voor zover ik weet wel in kan is Unreal Tournament.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:54:
Zelfs op de PS3 heb je nog voor zulke kinderen spellen.. kijk maar naar LittleBigPlanet, voor alle leeftijden! :)
En in de Playstation Store hebben ze genoeg kinder games tegenwoordig! ;)
Mijn dochter is 5 en speelt idd ook LBP. Niet op een niveau waarop je voor de trophies kan gaan, maar toch. Ze heeft er plezier in en het merendeel van de levels kan ze op eigen kracht door komen.
Levert wel eens 'frustrerende' situaties op trouwens, als ze 'Play online' gekozen heeft (tja, lezen zit er nog niet in, behalve een aantal voor haar bekende namen) en er joinen anderen

zij: "papa, wat schrijft die andere?"
ik: "ehm... dat ze het knap vinden dat je dit spel al zo goed kan spelen" ;)
terwijl ik terug schrijf: "It's a five year old playing right now. So either adapt or find another server :)"

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien je ook USB-controllers van de PC kunt aansluiten op de PS3, zou dat ook moeten kunnen met een muis en keyboard.

Pin me niet vast op deze uitspraak. Een simpele Google-opdracht kan het bevestigen of ontkrachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:07:
[...]

Mijn dochter is 5 en speelt idd ook LBP. Niet op een niveau waarop je voor de trophies kan gaan, maar toch. Ze heeft er plezier in en het merendeel van de levels kan ze op eigen kracht door komen.
Levert wel eens 'frustrerende' situaties op trouwens, als ze 'Play online' gekozen heeft (tja, lezen zit er nog niet in, behalve een aantal voor haar bekende namen) en er joinen anderen

zij: "papa, wat schrijft die andere?"
ik: "ehm... dat ze het knap vinden dat je dit spel al zo goed kan spelen" ;)
terwijl ik terug schrijf: "It's a five year old playing right now. So either adapt or find another server :)"
Aaah, wel lief 5 jaar en LBP verslaafd.. goeie opvoeding! :D

Daarom, de tekst hoef je niet snel te kennen als klein kind.. maar er zijn genoeg kinder spellen voor de PS3 dus waarom zou je er geen kopen!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:39
Pixeljunk shooter is een goeie game. Leuk idee en simpel genoeg om er lekker mee te klooien. Een leveltje duurt tussen de 10 en 15 minuten als je hem de eerste keer speelt en er zijn een stuk of 15, verdeeld in 3 episodes. Niet heel veel uurtjes krijg je eruit, maar er komt vast en zeker DLC voor in de vorm van nieuwe episodes.

De verzameldrift komt trouwens wel bovenzetten omdat je per level een bepaald aantal mannetjes, diamanten en een speciaal mannetje moet vinden. Omdat de levels zo kort zijn, heb je al snel zin om er nog eens doorheen te fietsen om die ene diamant te vinden.

spoiler:
Vind alleen de derde episode (mine) wat minder leuk met dat magnetisme.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:14:
Gezien je ook USB-controllers van de PC kunt aansluiten op de PS3, zou dat ook moeten kunnen met een muis en keyboard.

Pin me niet vast op deze uitspraak. Een simpele Google-opdracht kan het bevestigen of ontkrachten. :)
Lol, waarom google jezelf dan niet? :P

Anyways je kan (met als uitzondering idd UT) standaard geen muis en toetsenbord in spellen gebruiken. Wel kan je een apparaat kopen wat je tussen de ps3 en je muis en tobo in hangt, hiermee wordt je input 'vertaald' naar joypad movements. FragFX is een bekende, maar er zijn er meer dacht ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sagat schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:31:
[...]

Lol, waarom google jezelf dan niet? :P

Anyways je kan (met als uitzondering idd UT) standaard geen muis en toetsenbord in spellen gebruiken. Wel kan je een apparaat kopen wat je tussen de ps3 en je muis en tobo in hangt, hiermee wordt je input 'vertaald' naar joypad movements. FragFX is een bekende, maar er zijn er meer dacht ik.
De Fragfx is geen apparaat wat je tussen je muis en toetsenbord in hangt. De frag fx is een vervanger voor de normale controller en wordt door de PS3 als normale controller herkent.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net dat er een vervolg op Batman:AA is aangekondigd.

[url]arkhamhasmoved.com.[/url]

Dit is toch wel een van de topgames van dit jaar voor mij. Ben ook blij om te zien dat er een vervolg op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:29:
[...]

Aaah, wel lief 5 jaar en LBP verslaafd.. goeie opvoeding! :D
Waar zie jij staan dat ze verslaafd is? ;)
En over opvoeding en gamen: ik denk dat er niets mis mee is als een kind (van 5 in dit geval, maar vanaf een jaar of 3 a 4 spelen ze op een V-tech) een spelletje doet op PS3 (of eender welke andere console). Het is de mate waarin ze spelen en het soort spel dat ze spelen. Sowieso is het goed voor oog/hand coordinatie en voor hun inzicht.

Als ouder ben je er zelf bij bij wat je kroost speelt. Ongeacht hun leeftijd. Opvoeding is het deel dat je oudere kind (puber) eerlijk tegen je laat zijn of dingen voor je verborgen houdt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:30:
[...]

Waar zie jij staan dat ze verslaafd is? ;)
En over opvoeding en gamen: ik denk dat er niets mis mee is als een kind (van 5 in dit geval, maar vanaf een jaar of 3 a 4 spelen ze op een V-tech) een spelletje doet op PS3 (of eender welke andere console). Het is de mate waarin ze spelen en het soort spel dat ze spelen. Sowieso is het goed voor oog/hand coordinatie en voor hun inzicht.

Als ouder ben je er zelf bij bij wat je kroost speelt. Ongeacht hun leeftijd. Opvoeding is het deel dat je oudere kind (puber) eerlijk tegen je laat zijn of dingen voor je verborgen houdt.
Denk wel dat ze er verslaafd aan is, want kleine kinderen vinden zulke spellen altijd wel leuk om te doen. :P Sorry als ik het mis heb hoor.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Meelobee schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:42:
[...]
De Fragfx is geen apparaat wat je tussen je muis en toetsenbord in hangt. De frag fx is een vervanger voor de normale controller en wordt door de PS3 als normale controller herkent.
I stand corrected.
Ik heb toch ook echt controllers gezien die aan de ene kant een ps3/360 aansluiting hadden en waar je aan de andere kant je eigen tb+muis kon aansluiten. En dan hangt ie er wel tussen....maar *shrug*.
Ik heb er zelf geen interesse in. Als ik dan toch fps wil spelen dan zal het op de pc zijn.

Edit:
Dit dus:
XFPS RATEUP

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 14-12-2009 13:48 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dus je bent verslaafd aan alles wat je leuk vind? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:41:
Dus je bent verslaafd aan alles wat je leuk vind? :X
Kinderen vinden van alles leuk, en het liefst willen ze meestal dat altijd wel doen.. dus zijn ze snel verslaafd aan dingen.. maar kan het ook fout hebben hoor. Ben geen vader etc. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verslaving
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten.
bron: Wikipedia.nl

Een kind raakt nu juist niet snel ergens aan verslaafd, juist doordat ze zoveel interesses hebben (hetgeen ook erg goed en natuurlijk is voor hun ontwikkeling :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:37:
Ik heb ze allebei en kan je zeggen: Het is pure MS marketing om te denken dat het online gebeuren bij de PS3 slecht is en bij xbox zoveel beter. Mensen die dat zeggen hebben het gewoon nooit goed geprobeerd of zijn te blind door het betalen voor standaard features die dus "nooit werkbaar gratis aangeboden kunnen worden".

Het enige wat ik mis is de cross game chat bij offline games. Alle games die ik heb die online speelbaar zijn hebben gewoon voicechat dat perfect werkt. Ook het inviten van friends gaat gestroomlijnt en werkt identiek aan de wijze waarop je invites stuurt via xb live.

De online ervaring is vrijwel identiek en MW2 online op de PS3 doet in geen enkele zin onder voor de 360 online versie.

Noem mij eens een paar redenen waarom de 360 zoveel betere online ervaring zou hebben die de PS3 niet heeft. m.a.w. waarom betaal je voor Live als een mak schaap?

Pure MS marketing... die schrijven de hogere verkoopcijfers van MW2 in de VS ook toe aan hun fantastische xbox live ervaring, nee vrinden, dit komt doordat de 360 gewoon 2x zo goed verkocht is in het chauvinistisch Amerika. Asl al mijn vrienden ook een 360 hadden dan had ik bepaalde games ook voor dat systeem gekocht. Gelukkig zijn in de EU de rollen omgedraait.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:20
AllSeeyinEye schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:53:
[...]
bron: Wikipedia.nl
Een kind raakt nu juist niet snel ergens aan verslaafd, juist doordat ze zoveel interesses hebben (hetgeen ook erg goed en natuurlijk is voor hun ontwikkeling :) )
Die van mij is ook 5 jaar oud. Ik breng veel van de tijd met hem door aan de Lego, Playmobil en Star Wars (en al het andere speelgoed wat in fases langskomt, zoals Pokemon, Gormiti's, etc.).

Maar ook voor gamen gaat z'n interesse uit. Zo spelen we graag samen op de PC met Lego Star Wars delen 1 en 2 (beide uitgespeeld), Lego Batman en zijn huidige favoriet Lego Indiana Jones.
Maar sinds papa (ik) een PS3 heeft en daar zijn games op doet, doet hij daar ook graag op mee (een kind doet immers graag na wat zijn ouders doen).
Daarom rijden we ons vaak te pletter met Burnout Paradise of springen we in het rond met LittleBigPlanet (hij heeft alleen moeite met de latere levels, waarbij timing e.d. belangrijk zijn en ook het goed kunnen springen en grijpen en slingeren aan objecten).
Laatst nog samen de demo's gespeeld van Crash nogwat (die RTS-demo van de PSN-store van vorige week) en Mushroom Wars. Hij ziet soms dingen waar ik helemaal niet op gelet heb en dat vind ik fascinerend (hoe een kind naar een spel kijkt).

Alleen mama kijkt ons met bevreesde ogen aan tijdens deze speelsessies, daar ze bang is dat hij net als mij hooked raakt aan de digitale entertainment. })
Maar daarom, spelen, maar met mate. Hij blij, ik blij, zij blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vads schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:26:
....Veel samen spelen, ook met de PS3...

Alleen mama kijkt ons met bevreesde ogen aan tijdens deze speelsessies, daar ze bang is dat hij net als mij hooked raakt aan de digitale entertainment. })
:Y

Behalve dat jouw 'hij' bij mij een 'zij' is, is dit een feest der herkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:11:
[...]

Noem mij eens een paar redenen waarom de 360 zoveel betere online ervaring zou hebben die de PS3 niet heeft. m.a.w. waarom betaal je voor Live als een mak schaap?
Ah, mijn innerlijke strijd met het PS3 ervaringen topic. Met tegenargumenten komen,het halve forum over je heen krijgen, en voor fanboy worden uitgemaakt, of, gewoon stilzwijgend laten gaan. ;)

Niks persoonlijk bedoeld hoor, maar volgens mij durft bijna niemand die discussie nog op te voeren hier gezien de felheid in de discussies die dan vervolgens worden gevoerd. Of dat een goed of een slecht ding is laat ik maar in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

/nutteloos

[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Net het PS3 Slim Wipeout Fury HD pack gekocht :9 (inderdaad, met 2 controllers) . Het gaat wel eerst nog een weekje onder de kerstboom. Binnenkort zullen jullie me hier dus vaker zien. Ik kan alvast beginnen met het topic door te lezen ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door FezzFest op 14-12-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:10
Ik zie een PS3 250GB Slim met 2 dualshock controllers en Wipe out HD en HDMI kabel in de aanbieding bij Saturn Rotterdam voor 299 Euro.

Wipe out HD hoef ik niet, maar de rest lijkt me alsnog een erg scherpe aanbieding voor 299 Euro. Eens kijken of ze in Utrecht ook die aanbieding hebben of er in mee kunnen gaan. Die folder is nog niet up to date.

[ Voor 5% gewijzigd door Flieger op 14-12-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
FezzFest schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:54:
Ik kan alvast beginnen met het topic door te lezen ;) .
Zo! Nu ik ff kijk, wel een record dit topic. Wel wat meer dan de gewone 40 paginas/1000 posts norm. Maar er is ook niks speciaals om up te daten. Je kan iig lekker lang lezen... :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Snip

[ Voor 90% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:51

Rj-

Hey,

Ik ben zo juist in het bezig gekomen van een ps3 slim 250gb!

Alles bevalt tot nu toe prima!

Alleen heb ik een klein vraagje: Ik kan de demo van dragonball z raging blast nergens vinden in de ps store?

Is hij al weer verdwenen uit de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:14:
Niks persoonlijk bedoeld hoor, maar volgens mij durft bijna niemand die discussie nog op te voeren hier gezien de felheid in de discussies die dan vervolgens worden gevoerd.
Nouja, aangezien de discussie behoorlijk lang kan gaan duren doordat er eindeloos argumenten heen en weer worden gegooid met uiteenlopende redenen die er uiteindelijk op uitloopt dat de moderator er een einde aan breid. Laten we maar gewoon zeggen dat iedereen hier in het PS3 topic erg blij is dat ze niks hoeven te betalen voor online gaming, facebook en twitter en dat iedereen in het 360 topic eigenlijk baalt maar gewoon betaald omdat als je het niet doet je niet online kan gamen. En zeg nou zelf; als al die makke friendslist-schapen zonder gezeur blijven betalen dan "jump je toch gewoon right in?"

Snelste tijd van de kerel bij polyphony (Yamauchi) die druk aan GT5 aan het sleutelen is.
filmpje... as donderdag demo van GT5...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 13:04
Volgens mij gaat het er gewoon om dat je lol , en plezier hebt met een spel, en of dat nu op een Microsoft doos of een Sony doos is maakt niks uit ! ! Als je denkt van yes.. het is gelukt na uren puzzelen of goed oefenen en je krijgt die voldoening binnen , daar gaat het om , en of dat nu pacman is, of Final Fantasy VII op de ps1 , of top spin met een lange rally ! Ik kan me bv prima vermaken met bv professor Layton, mooie graphics leuk verhaal, leuke puzzels.. maar een potje worms is ook erg gaaf !

Kortom have fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rj- schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:14:
Hey,

Ik ben zo juist in het bezig gekomen van een ps3 slim 250gb!

Alles bevalt tot nu toe prima!

Alleen heb ik een klein vraagje: Ik kan de demo van dragonball z raging blast nergens vinden in de ps store?

Is hij al weer verdwenen uit de store?
Even kijken in de USA store kijken ? dus even een 2e account maken met USA gegevens, de hoe en wat staan ergens wel beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij Bart Smit voor 325 euro's
PS3 Slim 250GB + Killzone 2 & Uncharted

Leuk pakket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb afgelopen zondag een PS3 Slim (250 Gb) inc 7 (PSN-)games (Flower, Burnout Paradise + DLC-Party, WipeOutHD, Crash Commando, Battlefield 1943 en Trash Panic) voor €309,= gekocht bij de MediaMarkt. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
swopdark schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:21:
[...]

Nouja, aangezien de discussie behoorlijk lang kan gaan duren doordat er eindeloos argumenten heen en weer worden gegooid met uiteenlopende redenen die er uiteindelijk op uitloopt dat de moderator er een einde aan breid. Laten we maar gewoon zeggen dat iedereen hier in het PS3 topic erg blij is dat ze niks hoeven te betalen voor online gaming, facebook en twitter en dat iedereen in het 360 topic eigenlijk baalt maar gewoon betaald omdat als je het niet doet je niet online kan gamen. En zeg nou zelf; als al die makke friendslist-schapen zonder gezeur blijven betalen dan "jump je toch gewoon right in?"

Snelste tijd van de kerel bij polyphony (Yamauchi) die druk aan GT5 aan het sleutelen is.
Heb je zelf eigenlijk wel eens een xbox360 gehad en daadwerkelijk op live gespeeld?
De verschillen zijn inmiddels wel kleiner, maar je vind op live gewoonweg makkelijker een game en qua lag ervaar ik dat op live veel minder.
En of dat 35-40euro per jaar waard is.
Tja ik vind van niet, zoveel speel ik niet online.

[ Voor 3% gewijzigd door Sinned123 op 14-12-2009 20:05 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:04
SeamusXanthus schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:14:
[...]

Ah, mijn innerlijke strijd met het PS3 ervaringen topic. Met tegenargumenten komen,het halve forum over je heen krijgen, en voor fanboy worden uitgemaakt, of, gewoon stilzwijgend laten gaan. ;)

Niks persoonlijk bedoeld hoor, maar volgens mij durft bijna niemand die discussie nog op te voeren hier gezien de felheid in de discussies die dan vervolgens worden gevoerd. Of dat een goed of een slecht ding is laat ik maar in het midden.
Best wel eens met jou.

Heb hetzelfde op het GTA forum als je hoopt voor PS3'ers dat ook de add-ons voor de PS3 komen. Je wordt direct uitgejouwd door x360 fanboys..

Ik snap niet waarom mensen niet het voordeel van de ene console kunnen zien tov de andere, en waarom sommige mensen iets van de ene 'side' niet gunnen aan de andere kant.

De PS3 is een completer ding. True, wireless, mooiere media center, zeer krachtig, gratis online.
De x360 biedt imo een betere game-ervaring. Ik vind de spellen vaak net wat scherper, (al speel ik sportspellen altijd op de PS3 omdat ik ze met de x360 controller maar niks vind :+) , Live werkt beter dan PSN en ja het kost mss wel 30euro per jaar. Tsja /care..
Online heb je minder lag, veel meer gamers en meer games beschikbaar.

Elke console heeft zijn voors en tegens. Dat was al zo in de tijd Mega Drive vs NES, en is nog steeds zo. Vroeger was er alleen een grotere diversiteit aan spellen per console. Spellen die op de MD uitkwamen kwamen niet zo snel voor de NES en andersom.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:04:
[...]Heb je zelf eigenlijk wel eens een xbox360 gehad en daadwerkelijk op live gespeeld?
De verschillen zijn inmiddels wel kleiner, maar je vind op live gewoonweg makkelijker een game en qua lag ervaar ik dat op live veel minder.
Als je niet veel online speelt, dan zijn jouw ervaringen ook niet echt representatief. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Laatst online: 17-09 23:03
Zojuist eindelijk Vidzone kunnen ontdekken. Werkelijk fantastisch! Beeldkwaliteit mag soms wel wat hoger, maar dat kan altijd nog komen. ;) Het kwaliteitsverschil valt wel op tussen de clips!
Geluid is super en tig playlists aanmaken en streamen vanuit pc is bijna niet meer nodig. Jammer dat sommige grote artiesten/nieuwe nummers nog ontbreken maar aangezien sommige wel al met naam (maar zonder nummers) genoemd worden, ga ik er wel vanuit dat deze er later zeker bij komen.

Opvallend dat iemand als bijv. Armin van Buuren er volop in staat en iemand als Robbie Williams geen nummers heeft..

Zou helemaal super zijn als men bij Sony gaat bijhouden welke nummers populair zijn zodat deze vervolgens sneller worden toegevoegd in de Singstar-store. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
OPSLAGHOND schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:32:
[...]

Als je niet veel online speelt, dan zijn jouw ervaringen ook niet echt representatief. ;)
Tja vind je.
Ik speel voornamelijk single player dat moet ik toegevoegen.
Maar als casual online gamer wil je niet te lang moeten wachten voor een game, want dan ga ik alweer liever een single player spel spelen.
Qua online experience vond ik de xbox trouwens niet percee beter, maar dat komt meer door de irritante kiddy's.

Maar goed, dit is een ps3 draadje echt veel medestanders zal ik niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je er overigens bij dat je lang moet wachten op een game op de ps3? En lag is er niet, dat ligt aan je eigen verbinding niet aan het netwerk. Beetje onzinnige uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:17:
Hoe kom je er overigens bij dat je lang moet wachten op een game op de ps3? En lag is er niet, dat ligt aan je eigen verbinding niet aan het netwerk. Beetje onzinnige uitspraken.
Right, en daarom heb ik er met pc-gaming en op xbox live geen last van. :> |:(

Dit is trouwens mijn ervaring, dus geen onzinnige uitspraak zonder enige onderbouwing.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 14-12-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Gebaseerd op eigen ervaringen.
Met een ps3 launch model en nu sinds kort.
Sindsdien is er een hoop veranderd, ten goede van de ps3.
Maar er is nog steeds een gat.

Mijn verbinding? Tja op xbox live sneller games vinden en minder last van lag dan op de ps3.
Maar nogmaals dat zijn persoonlijke ervaringen.

Maar ik speel zo weinig online, dat de ps3 met alle andere voordelen me meer voldoening geeft dan de 360.
Ik speel mijn online games liever op de pc.

Nu nog wat goede rpg's op de ps3, ben nu maar vanwege die tekortkoming ps1 en ps2 games aan het verzamelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sinned123 op 14-12-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dus je ziet liever WEER dat modderwerpen naar elkaar, met dezelfde argumenten die al ontelbare keren gepasseerd zijn? Net nu het hier op GoT al langere tijd relatief vlekkeloos loopt? Ga weg man :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Bij MediaMarkt tijdens "december kadogala" ook 315,- voor slim 250GB maar dan met 1 game en 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Boeboe schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:25:
[...]

Dus je ziet liever WEER dat modderwerpen naar elkaar, met dezelfde argumenten die al ontelbare keren gepasseerd zijn? Net nu het hier op GoT al langere tijd relatief vlekkeloos loopt? Ga weg man :|
Ach niemand is 100% objectief, ik ongetwijfeld ook niet.
Ik had met de launch slechte online game ervaringen dus die zullen wel blijven hangen.
Het zijn beiden prima console's en als je puur voor gaming gaat, dan zullen alleen de exclusive's het verschil uitmaken.

Waar is je avatar trouwens van chrono trigger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DNS666 schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:21:
Gebaseerd op eigen ervaringen.
Met een ps3 launch model en nu sinds kort.
Sindsdien is er een hoop veranderd, ten goede van de ps3.
Maar er is nog steeds een gat.

Mijn verbinding? Tja op xbox live sneller games vinden en minder last van lag dan op de ps3.
Maar nogmaals dat zijn persoonlijke ervaringen.

Maar ik speel zo weinig online, dat de ps3 met alle andere voordelen me meer voldoening geeft dan de 360.
Ik speel mijn online games liever op de pc.

Nu nog wat goede rpg's op de ps3, ben nu maar vanwege die tekortkoming ps1 en ps2 games aan het verzamelen.
Mja van mij mag er wel even een goede racegame naar de PS3 komen. GT5 duurt nog zolang :P. En normale racestuurtjes werken tenmminste wel op de PS3, waar je op de x360 alleen dat crappy xbox wheel kan kopen, of die ene fanatec voor een erg hoge prijs. En die prijs ga ik nooit krijgen voor mijn bijna 2 jaar oude Fanatec 911 Turbo

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 14-12-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik zie de laatste paar jaar eigenlijk geen formule1 game meer, hoe komt dat eigenlijk?
De ps3 mist nog een game tussen GT5 in en Burnout, zoals als Forza.
Ik vind GT teveel sim en Burnout teveel arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DNS666 schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:35:
Ik zie de laatste paar jaar eigenlijk geen formule1 game meer, hoe komt dat eigenlijk?
Geen F1: Licentiegezeik, liggen nu bij Codies
PS3 mist veel racegames imo met name in de sim hoek... SHIFT draait bv niet helemaal fris schijnt het. Dat is echt een game voor tussen GT5 en Burnout. Motorstorm heb je dan nog en wat gedoe, maar niks echt sim, of in die richting. GT5:p is imo gewoon geen complete game.

Volgens velen is Forza3 qua sim beter dan GT5:Prologue.. Al komen die beide qua rijgedrag niet in de buurt van Race Pro. Helaas weet ik dit niet, omdat ik geen stuur heb voor de x360..
De PS3 heeft zulke mooie ondersteuning voor racestuurtjes, maar geen enkele game waar je er fatsoenlijk gebruik van kunt maken (helaas). Terwijl de xdoos wel de games heeft maar niet de hardware (lees een goed betaalbaar stuur zoals een G25 of DFGT)...

Racen doe ik nog steeds hoofdzakelijk op de pc. Niks wat qua rijgedrag bij Simbin sims of Live for speed in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de licentie niet meer in handen van Sony is, de nieuwe F1 game moet je een PSP of Wii hebben. Het gene want nog het meest in de buurt komt is denk ik Super Car Challenge: http://www.gametrailers.c...-supercar-challenge/50905 of Need for Speed Shift: http://www.gametrailers.com/video/review-need-for/55937 , wat toch wel een stuk minder arcade achtig is dan de vorige delen. Van die laatste is ook een demo op PSN te vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:00:
[...]

Omdat de licentie niet meer in handen van Sony is, de nieuwe F1 game moet je een PSP of Wii hebben. Het gene want nog het meest in de buurt komt is denk ik Super Car Challenge: http://www.gametrailers.c...-supercar-challenge/50905 of Need for Speed Shift: http://www.gametrailers.com/video/review-need-for/55937 , wat toch wel een stuk minder arcade achtig is dan de vorige delen. Van die laatste is ook een demo op PSN te vinden trouwens.
Voor een F1 game een PSP of een Wii? Met de graphics van het MSDos tijdperk?
Geef mij maar gewoon een flinke racegame met HD graphics op de PS3 ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DennusB schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:04:
[...]

Voor een F1 game een PSP of een Wii? Met de graphics van het MSDos tijdperk?
Geef mij maar gewoon een flinke racegame met HD graphics op de PS3 ;)
Die komt komend jaar uit :). Codies had wat meer tijd nodig voor een goede versie ;).

Als dat spel niet op de pc uitkomt haal ik 'm voor de PS3 wegen voorgenoemd stuurtjesgedoe :).
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:00:
[...]

Bedankt! Eens wat meer inlezen in supercar challenge. Tiff Needell doet me denken aan TOCA2 van het BTCC 1998 :P. Hij sprak alle nieuwtjes in bij circuits.
http://www.youtube.com/watch?v=0xXyDJA4CuA

Spel van Codemasters en uitgebracht in 1998 :P

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 14-12-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41

NoTimeRemains

I know

is er een USB headset met microfoon die de PS3 ondersteunt voor zowel het game geluid als het voice chat?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hmm geen F1 omdat ze geen van beide geen licentie hebben maar de wii wel.
Heel erg raar, nou net het platform dat zich er niet voor leent.
Of mogen we er van uit gaan dat sony liever de GT serie release en Microsoft liever de Forza serie?
En dus geen centen over heeft voor de licentie van F1?

Verder vond ik qua moeilijkheid forza net even iets makkelijker.

Misschien is een beter voorbeeld PGR3 als ideale combinatie voor mij tussen teveel arcade en teveel sim.

volgens mij kon je voor de headset in xmb toch zelf aangegeven hoe je dat geregeld wou hebben met het geluid, althans dat ging wel met de bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 13:07
swopdark schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:21:
[...]

Die kerel die rijdt, rijdt ook gewoon met traction control aan :9~ geen wonder dat hij 5 seconden slomer is :P.
Ik kan niet wachten tot donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DNS666 schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:47:
Hmm geen F1 omdat ze geen van beide geen licentie hebben maar de wii wel.
Heel erg raar, nou net het platform dat zich er niet voor leent.
Of mogen we er van uit gaan dat sony liever de GT serie release en Microsoft liever de Forza serie?
En dus geen centen over heeft voor de licentie van F1?

Verder vond ik qua moeilijkheid forza net even iets makkelijker.

Misschien is een beter voorbeeld PGR3 als ideale combinatie voor mij tussen teveel arcade en teveel sim.

volgens mij kon je voor de headset in xmb toch zelf aangegeven hoe je dat geregeld wou hebben met het geluid, althans dat ging wel met de bluetooth headset.
Codemasters heeft de licentie. Codemasters heeft inmiddels een game voor de Wii uitgebracht. En de game gaat in 2010 naar de PS3 en XBOX360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:57
weet iemand wara ik Hustle Kings kan vinden op PSN? want ik kom m niet tegen, en ik heb wel zin in een pootje pool :D

Donderdag word grandioos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je zelf eigenlijk wel eens een xbox360 gehad en daadwerkelijk op live gespeeld?
Zoals in mijn tag te zien heb ik een 20 gig premium model en heet ik ZakkeWasser, voeg me maar toe. Binnenkort ben ik weer redelijk actief met Forza 3. Toen mijn Ps3 kapot was heb ik me behoorlijk vermaakt met een paar 48 uurs gold kaartjes, Forza 3 en GeOW 2
Je vind op live makkelijker een game... leg eens uit want ik snap niet wat je bedoeld. Daarnaast lees ik hier mensen over lag op de PSN. IK heb zowel PSN als Live en ik heb werklijk nog nooi enig vorm van lag gehad bahelve in de eerste paar weken in bad company. Werd redelijk vlot door EA weer opgelost, XB Live had daar trouwens ook last van las ik.
Ik moet eerlijk zeggen, en dat heb ik al eens eerder aangegeven dat ik graag zou betalen om online te gamen als dat de enige mogelijkheid zou zijn. Let wel da's de enige reden dat ik dus ook vrolijk 20 euri aftik in de winkel voor 3 maandjes online gamen op mijn 360. ER IS GEEN ANDERE MANIER!! Daarom heb ik ook al eens aangegeven dat als Sony geld zou vragen voor online gameplay ik gelijk men portomonnee zou trekken. Ik wil immers gewoon online kunnen gamen als dat me dan omgerekend 4 euri kost per maand, nou dan koop ik wel een biertje minder in het weekend.

Feit nu alleen is dat Sony hetzelfde dus gratis aannbied, Maar de XBOX jongens komen niet in protest maar blijven mak betalen, logisch ook want ze zitten vast in een spiraal van vrienden die wel online zijn en een redenatie van "het is maar 4 euri per maand"

Maar het grappige is dat Sony nu ook speelt met het idee om bepaalde services betaald te gaan maken op het PSN, moet je eens zien wat een enorme bak stront er dan ff los komt richting Sony. Werkelijk onbegrijpelijk... Aan de jaarlijkse uitknijppraktijken van 59 euri per jaar voor live worden allang geen woorden meer vuil gemaakt en ook deze extra kosten worden niet aangehaald in reviews of andere media maar Sony krijgt voor diezelfde game geen props van de reviewers of gamers omdat ze MW2 ook lagloos kunnen draaien op de PS3 zonder maandelijkse bijdrage.... MS heeft ons allemaal zodanig in de houtgreep dat we nieteens meer zeuren... Als Sony nadenkt over een vergelijkbare Judogreep dan worden ze bekant afgeschoten.

Natuurlijk blijft het gratis PSN een grote aantrekkingsbron voor PS3 gamers maar als ze straks voor 25 euri per jaar toch online kunnen dan zul je zien dat iedereen geet terugrekenen en denkt: acht.. die 2 euro...

Als Sony nu snel met cross game chat op de proppen komt dan is het laatste praktische nadeel van PSN weggewerkt. Kijken waar we dan problemen van kunnen maken want ik zie ze niet meer, ze zijn bijna allemaal opgelost door firmware updates over de laatste 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:26:
Maar het grappige is dat Sony nu ook speelt met het idee om bepaalde services betaald te gaan maken op het PSN, moet je eens zien wat een enorme bak stront er dan ff los komt richting Sony. Werkelijk onbegrijpelijk...
Juist heel goed begrijpelijk. Sony gebruikt zelf al jarenlang het argument van free online multiplayer om hun product te verkopen. Als ze dan plots toch geld vragen begrijp ik donders goed dat er mensen pissed worden.
Waar is je avatar trouwens van chrono trigger?
Wat? Nooit Chrono Trigger gespeeld? :p
Mijn avatar is van de Disgaea games.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 14-12-2009 23:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Live kost geen 59euro per jaar. Zoek jij maar even goed op het inet.
http://www.xbox2go.nl/Acc...Abonnement-12-maanden-87/

Een voorbeeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me toch echt af of er ook zoveel PS3-bezitters in het 360-topic zitten te zagen en zeuren.
Ieder zijn/haar mening natuurlijk, maar iedereen weet dat het alleen maar van kwaad tot erger gaat.
Kan iedereen nu weer gewoon verder gaan in dit topic waarvoor het is bedoeld?
Ik heb totaal niet de behoefte om hier überhaupt iets over de 360 te lezen.
En dat verwacht ik ook totaal niet gezien de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb gisteren de demo van Dante's Inferno zitten spelen, maar ik krijg de Dood niet dood. Ik krijg constant een quicktime event waarbij ik blijkbaar met een analoog pookje moet wiebelen, maar wat ik ook probeer (links pookje, rechts pookje, allebei de pookjes,...) niets lijkt de quicktime event te triggeren.

Dan waren de quicktime events in God of War wel een stuk beter uitgelegd.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Need for Speed: SHIFT (tussen arcade en sim in, maar dan meer richting arcade).
Race Driver: GRID (tussen arcade en sim in, maar dan meer richting sim).

Beide mooie titels. Snap niet dat er zo afgegeven wordt op NFS. :O

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
de laatste paar dagen heb ik last van lag/verbroken verbinding in MW2, soms gaat het prima, dan weer een paar potjes problemen. Gisteren een paar uur LBP online gespeeld en dat ging gelukkig zonder problemen.

Lag komt dus zeker voor op PSN (net als op het XBOX netwerk), ik heb er weinig last van maar het gebeurd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Laatst online: 03:10
Flieger schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:04:
Ik zie een PS3 250GB Slim met 2 dualshock controllers en Wipe out HD en HDMI kabel in de aanbieding bij Saturn Rotterdam voor 299 Euro.

Wipe out HD hoef ik niet, maar de rest lijkt me alsnog een erg scherpe aanbieding voor 299 Euro. Eens kijken of ze in Utrecht ook die aanbieding hebben of er in mee kunnen gaan. Die folder is nog niet up to date.
Vanavond wil ik deze aanbieding gaan halen. Ik blijf dan wel met Wipe Out HD zitten. Wat zou ik daar nog voor kunnen vragen en waar kan ik deze het beste aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Boeboe schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:25:
[...]

Volgens mij maakte hij een grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik heb gisteren trouwens GoW collection binnen gekregen van axelmusic, wat een super game.
Heb echt wat gemist op de ps2.
Kreeg er trouwens netjes de GoW3 demo voucher bij.

Qua ingame visuals kan de game makkelijk meekomen, de cutscenes zijn echter dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
@PSN vs XBL discussie; het enige wat ik irritant vind op PSN is dat sommige mensen met een headset echt totaal niet te verstaan zijn, of dat er ineens een keiharde kraak komt. Maar dat kan ook liggen aan brakke Internet verbindingen van gamers. Ik heb geen ervaring met XBL, dus weet niet of het daar beter is geregeld. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
bij een vriend van me wordt je helemaal gek als zijn headset leeg is, dat maakt een herrie. Verder stoor ik me ook aan mensen die muziek aan hebben staan tijdens het spelen. Zat laatst iemand "The fresh prince of bel air" tune te zingen... lang leve de mute knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Joepv schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:35:
@PSN vs XBL discussie; het enige wat ik irritant vind op PSN is dat sommige mensen met een headset echt totaal niet te verstaan zijn, of dat er ineens een keiharde kraak komt. Maar dat kan ook liggen aan brakke Internet verbindingen van gamers. Ik heb geen ervaring met XBL, dus weet niet of het daar beter is geregeld. :)
Het ligt ook aan de headset, ik heb de ps3 headset en een vriend ook en dat hoor je duidelijk een andere vriend heeft een andere en dat klink een stuk minder, de headset die je bij warhawk is helemaal een ramp. Alleen in COD:MW2 heb ik wel eens last van(met en zonder headset) dat mensen weg vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:
Ik heb gisteren trouwens GoW collection binnen gekregen van axelmusic, wat een super game.
Heb echt wat gemist op de ps2.
Kreeg er trouwens netjes de GoW3 demo voucher bij.

Qua ingame visuals kan de game makkelijk meekomen, de cutscenes zijn echter dramatisch.
Ik vond de game echt niet onder doen inderdaad met de huidige games. De cutscenes zijn niet remastered, en dat zie je duidelijk bij deel 1, maar deel 2 zijn de cutscenes gewoon evenmooi of zelfs mooier dan sommige games van tegenwoordig. Ik hoop zelf nog op een remasterd versie van ico en shadow of the collosus. En aangezien SOTC weer rereleased gaat worden in Japan denk ik dat ik niet lang moet wachten op Last guardian :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Joepv schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:43:
[...]

Need for Speed: SHIFT (tussen arcade en sim in, maar dan meer richting arcade).
Race Driver: GRID (tussen arcade en sim in, maar dan meer richting sim).

Beide mooie titels. Snap niet dat er zo afgegeven wordt op NFS. :O
Ik zou dat eerder omdraaien. Met wat tweaken zijn de physics in NFS:Shift behoorlijk realistisch. Een stuk beter dan Grid, wat ik veel te arcade vond.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
DarthDavy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:41:
Ik heb gisteren de demo van Dante's Inferno zitten spelen, maar ik krijg de Dood niet dood. Ik krijg constant een quicktime event waarbij ik blijkbaar met een analoog pookje moet wiebelen, maar wat ik ook probeer (links pookje, rechts pookje, allebei de pookjes,...) niets lijkt de quicktime event te triggeren.

Dan waren de quicktime events in God of War wel een stuk beter uitgelegd.
Zelfde probleem had ik ook. Totdat ik dacht laat ik de knop met het cirkeltje is indrukken en dat werkte. Het lijkt er inderdaad heel erg op dat je het analoge pookje heen en weer moet wiebelen, maar ze bedoelen dus dat je de crikel-knop snel achter elkaar moet indrukken. Heel onduidelijk, want het lijkt toch echt op een pookje wat je heen en weer moet wiebelen. 8)7 Maar goed als je eenmaal weet wat de bedoeling is is het geen probleem meer. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
ondersteund de ps3 surround sound gaming headsets? de meeste hebben aparte usb kastje(geluidskaart) erbij geleverd maar vraag mij af of dit compatibel is met de ps3?

Ik ben namelijk op zoek naar een headset met surround sound voor op de ps3.
Deze had ik op het oog:

*Plantronics Gamecom 777 surround sound gaming headset

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:20:
[...]

Right, en daarom heb ik er met pc-gaming en op xbox live geen last van. :> |:(

Dit is trouwens mijn ervaring, dus geen onzinnige uitspraak zonder enige onderbouwing.
Dan moet je dat meteen erbij posten. Jij stelt dat online op de PS3 slechter is wegens langer wachten op een match en lag. Je vult dit verder pas aan dat het voor jou persoonlijk zo is, nadat je erop aangesproken wordt. PSN is toch ook niet perfect, omdat ik nog nooit 1 probleem ermee gehad had, zowel niet met matches vinden als met lag. Dit stel ik dan ook niet zo, daarom was en is jouw uitspraak niet onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:46:
[...]

Dan moet je dat meteen erbij posten. Jij stelt dat online op de PS3 slechter is wegens langer wachten op een match en lag. Je vult dit verder pas aan dat het voor jou persoonlijk zo is, nadat je erop aangesproken wordt. PSN is toch ook niet perfect, omdat ik nog nooit 1 probleem ermee gehad had, zowel niet met matches vinden als met lag. Dit stel ik dan ook niet zo, daarom was en is jouw uitspraak niet onderbouwd.
Ik zou niet weten hoe Xbox Live werkt. Heb namelijk alleen maar Playstation gehad. Ik vind PSN prima werken. Speel momenteel alleen maar MW2 MP. Dat werkt gewoon prima, soms wel eens lag, maar dat ligt dan aan de host. Als je een goede verbinding met ethernetkabel hebt werkt het prima. Dat het gratis is is natuurlijk een groot + punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
robertvansloten schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:16:
[...]

Het ligt ook aan de headset, ik heb de ps3 headset en een vriend ook en dat hoor je duidelijk een andere vriend heeft een andere en dat klink een stuk minder, de headset die je bij warhawk is helemaal een ramp. Alleen in COD:MW2 heb ik wel eens last van(met en zonder headset) dat mensen weg vallen
Ik heb die headset van Warhawk ook maar hij doet het bij mij prima hoor..Dat geouwehoer over dat PSN lagt etc dat snap ik echt niet.Ik heb eigenlijk nooit lag. MW1 speelde hartstikke goed en nu met MW2 heb ik ook nog geen negatieve ervaringen gehad. Ja afgelopen zaterdag toen ik twee torrents aan t downloaden was maar ja dat verneukt je bandbreedte gewoon. Andere games ook amper lag meegemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen dat PSN dan zoveel slechter is dan XBoxLive. En ja ik heb ook wel eens via Live gespeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-12-2009 12:44 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nou de voice chat van 360 is voor mij iig niet de meerwaarde van betalen waard. Met de bijgeleverde wired headset heb je echt slechte geluidskwaliteit imho. En ik heb er 2 gehad dus ook geen maandag ochtend monster lijkt me.
Ik gebruik em daarom eigenlijk bijna nooit. (en dat terwijl ik hoopte dat het als een makkelijke/snelle skype te gebruiken zou zijn voor een maat die in het buitenland woont).

Oh semi on topic. Als kerst kado van mijn werk wat blu rays kunnen kopen, de ps3 is hiermee weer een stapje dichterbij voor me :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Iemand ervaring met cdwow.nl ? Of ik ben ongeduldig of ze versturen via boot ofzo :)
Ik heb wel vaker dingen in Engeland besteld maar dat was er altijd wel vrij vlot.

Heb er op 2 december 2 games besteld, 1 op vooraad (God of War collection PS3) en met deliverytime van 7-10 days (GTA4). Op 3 december kreeg ik een mail dat de GoW collection verstuurd was. En Gta4 in backorder stond.

Tis nu 15 december en heb nog niks ontvangen.. Na een mail waar GoW blijft en of ik GTA4 kan cancelen en voor een andere game kan kiezen, krijg ik als antwoord dat GTA4 18 december verstuurd zal worden.. :?

Heb ze nu terug gemailt hoe het met GoW zit.
Zit niks anders op dan maar wachten dan. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:36

Sandyman538

SandstorM [148839]

xAndyx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:26:
Iemand ervaring met cdwow.nl ? Of ik ben ongeduldig of ze versturen via boot ofzo :)
Ik heb wel vaker dingen in Engeland besteld maar dat was er altijd wel vrij vlot.

Heb er op 2 december 2 games besteld, 1 op vooraad (God of War collection PS3) en met deliverytime van 7-10 days (GTA4). Op 3 december kreeg ik een mail dat de GoW collection verstuurd was. En Gta4 in backorder stond.

Tis nu 15 december en heb nog niks ontvangen.. Na een mail waar GoW blijft en of ik GTA4 kan cancelen en voor een andere game kan kiezen, krijg ik als antwoord dat GTA4 18 december verstuurd zal worden.. :?

Heb ze nu terug gemailt hoe het met GoW zit.
Zit niks anders op dan maar wachten dan. :O
Er zit nog wel iets anders op, namelijk even dit topic checken. Staan veel ervaringen, gemiddelde levertijden en dergelijke. CDwow reageert in ieder geval niet op emails naar mijn weten en de levertijd zit op ruim 2 weken gemiddeld.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Ik heb ook de originele PS3 headset met HQ mode B)

Sommige mensen hebben inderdaad snoeihard de muziek op de achtergrond aan staan, echt bloed irritant. Of die het geluid van de voice via de Hi-Fi laten lopen zodat je jezelf keihard terug hoord echo-en.... }:|

Gisteren zat ik in een NFS sessie met twee Duitsers die weigerden Engels te praten met mede racers uit Amerika... 8)7 WTF doe je dan op een social networking platform denk ik dan... |:(

Maarja, dat heeft niks te maken met de kwaliteit van PSN, over het algemeen is het wel goed. Heb alleen lag in Tekken 6 soms, maar daar hebben ze nu ingebouwd dat je voor je een match begint kunt zien of de lijn, redelijk of goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Joepv schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:35:
Ik heb ook de originele PS3 headset met HQ mode B)

Sommige mensen hebben inderdaad snoeihard de muziek op de achtergrond aan staan, echt bloed irritant. Of die het geluid van de voice via de Hi-Fi laten lopen zodat je jezelf keihard terug hoord echo-en.... }:|

Gisteren zat ik in een NFS sessie met twee Duitsers die weigerden Engels te praten met mede racers uit Amerika... 8)7 WTF doe je dan op een social networking platform denk ik dan... |:(

Maarja, dat heeft niks te maken met de kwaliteit van PSN, over het algemeen is het wel goed. Heb alleen lag in Tekken 6 soms, maar daar hebben ze nu ingebouwd dat je voor je een match begint kunt zien of de lijn, redelijk of goed is.
Ik heb ook de spraak lopen via de Hi-Fi, vind het niks om dat in mijn oor te hebben, ben er dus ook zo een, nooit commentaar op gehad trouwens. Muziek heb ik niet aanstaan O-)

Als ik MW2 speel praat ik Duits/Engels/NL afhankelijk van met wie ik in de party zit, houdt ook geen rekening met de anderen. Als ze er om vragen is het natuurlijk wat anders. Maar is het verplicht dan om Engels te praten? Hoor bij MW2 alle talen door elkaar, weet niet of bij NFS het anders is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:18
P.E.No.1 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:52:
[...]

Ik heb die headset van Warhawk ook maar hij doet het bij mij prima hoor..Dat geouwehoer over dat PSN lagt etc dat snap ik echt niet.Ik heb eigenlijk nooit lag. MW1 speelde hartstikke goed en nu met MW2 heb ik ook nog geen negatieve ervaringen gehad. Ja afgelopen zaterdag toen ik twee torrents aan t downloaden was maar ja dat verneukt je bandbreedte gewoon. Andere games ook amper lag meegemaakt. Ik kan me ook niet voorstellen dat PSN dan zoveel slechter is dan XBoxLive. En ja ik heb ook wel eens via Live gespeeld.
pes2008/2009 en ook met 2010 8)7 maar voor de rest klopt het wel dat er nauwelijks lag is bij andere games. Warhawk ging altijd goed bij mij, met Resistance 2 wat probleempjes gehad aanvankelijk maar andere games (zoals Motorstorm 2) deden het prima online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
waarom maken jullie niet een topic : PS3 VS Xbox 360 ??

ga daar lkkr tegen elkaar posten :)
hou het hier gewoon alleen bij de PS3

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah ik zat laatst in een coop potje Uncharted 2 met 2 spanjaarden ofzo, en die lui zaten constant tegen elkaar te bleren of te zingen.... das op een gegeven moment wel irritant. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
dcell schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:57:
[...]

pes2008/2009 en ook met 2010 8)7 maar voor de rest klopt het wel dat er nauwelijks lag is bij andere games. Warhawk ging altijd goed bij mij, met Resistance 2 wat probleempjes gehad aanvankelijk maar andere games (zoals Motorstorm 2) deden het prima online.
PES 2008 en 2009 was bekend maar dat kwam door het systeem van konami. PES 2010 heb ik zelf ook nog niet echt lag gehad in de potjes die ik online speelde..Als beide spelers gewoon een goede verbinding hebben is er geen lag. Dit is echt goed verbeterd door Konami.

[ Voor 9% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-12-2009 14:36 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Svennie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:50:
[...]

Ik heb ook de spraak lopen via de Hi-Fi, vind het niks om dat in mijn oor te hebben, ben er dus ook zo een, nooit commentaar op gehad trouwens. Muziek heb ik niet aanstaan O-)
Heb dat eens getest, maar het game geluid komt dat boven het stem geluid uit. Of ik moet inderdaad de handel keihard zetten. Of is er een truc om de voice harder te zetten. Via de volume control op mijn headset werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Gisteren de Bayonetta demo eens gedownload en voor een test-run gedraaid, toch een tof spel :) Lekker eenvoudig combat-systeem met toffe moves en lekker snelle gameplay (van wat ik lees over de volledige versie zitten er ook de nodige rustige momenten in, die zullen wel nodig zijn verwacht ik :P ).
Een overall over-the-top game met snelle actie en toffe bad-guys (tenminste, die uit de demo zijn wel cool). Het feit dat het level zelf ook dynamisch is op sommige punten (gescript) is wel leuk gedaan.
En natuurlijk een tof wijf, die Bayonetta :9

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
swopdark schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:11:
[...]

Ik heb ze allebei en kan je zeggen: Het is pure MS marketing om te denken dat het online gebeuren bij de PS3 slecht is en bij xbox zoveel beter. Mensen die dat zeggen hebben het gewoon nooit goed geprobeerd of zijn te blind door het betalen voor standaard features die dus "nooit werkbaar gratis aangeboden kunnen worden".

Het enige wat ik mis is de cross game chat bij offline games. Alle games die ik heb die online speelbaar zijn hebben gewoon voicechat dat perfect werkt. Ook het inviten van friends gaat gestroomlijnt en werkt identiek aan de wijze waarop je invites stuurt via xb live.

De online ervaring is vrijwel identiek en MW2 online op de PS3 doet in geen enkele zin onder voor de 360 online versie.

Pure MS marketing... die schrijven de hogere verkoopcijfers van MW2 in de VS ook toe aan hun fantastische xbox live ervaring, nee vrinden, dit komt doordat de 360 gewoon 2x zo goed verkocht is in het chauvinistisch Amerika. Asl al mijn vrienden ook een 360 hadden dan had ik bepaalde games ook voor dat systeem gekocht. Gelukkig zijn in de EU de rollen omgedraait.
Helemaal mee eens. PSN is prima om op te gamen en werkt net zo goed als Xbox live.
[...]

Ik heb wel XBL gehad hoor. En geloof me, het scheelt bijna niets, niet zoals MS dat beweert en zoals kiddies dat beweren in ieder geval. Verwaarloosbaar verschil. De meeste DC's heb ik nog gehad op XBL omdat kiddies daat disconnecten als ze zien dat ze aan het verliezen zijn. Op PSN nog niet last van gehad.
Chaoss schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:13:
Tjah ik zat laatst in een coop potje Uncharted 2 met 2 spanjaarden ofzo, en die lui zaten constant tegen elkaar te bleren of te zingen.... das op een gegeven moment wel irritant. :P
Had het laatst in KZ, meteen op mute gezet dat soort idioten.
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.