Het kleine-mismoderatietopic deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:58

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:50:
Hmjah, aan de andere kant: zijn (arjanvanlin) registratiedatum is wel van vandaag.
Vandaag een jaar geleden wildhagen, wel wakker blijven aan het eind van de week hรจ? ;) :P
(anders moet ik je naar den ouden modderpoel verwijschen) :D

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 01-02-2008 16:09 ]

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

botoo schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:07:
[...]

Vandaag een jaar geleden wildhagen, wel wakker blijven aan het eind van de week hรจ? ;) :P
Argh :P

Tijd voor weekend denk ik ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
een +2 must read is hopelijk misgeklikt bij deze reactie Verwijderd in 'nieuws: EA lijdt kwartaalverlies van 33 miljoen dollar -update'

Die gebruiker krijgt of een cursus modereren of een cursus muis fatsoenlijk vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 22:23
^^, hoort idd gewoon op -1.

geez in 'nieuws: Rabobank weert besmette computers bij internetbankieren'
Verwijderd in 'nieuws: Rabobank weert besmette computers bij internetbankieren'
Toff in 'nieuws: Rabobank weert besmette computers bij internetbankieren'
Offtopic berichten en weinig toegevoegde waarde lijkt mij max. een 0.

brama in 'nieuws: Sandisk introduceert 32GB sd-kaart'
Het is mooi dat er wat meer berichten op +1 worden gemodereerd de laatste tijd, maar ik vind deze toch te weinig toegevoegde waarde hebben. Een 0.

Intrique in 'nieuws: Sandisk introduceert 32GB sd-kaart'
Heeft op alle 4 de niveaus beoordelingen gehad, de -1 en +2 zijn mismods, vind dat de post na de edit wel op +1 mag.

nuclear waste in 'nieuws: Sandisk introduceert 32GB sd-kaart'
Ook een 0. Te offtopic voor +1 en die +2 die iemand heeft gegeven is gewoon een mismod.

Edit: hier ook maar even de link verbeterd.

[ Voor 3% gewijzigd door --Niels-- op 02-02-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

--Niels-- schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:44:

Het is mooi dat er wat meer berichten op +1 worden gemodereerd de laatste tijd, maar ik vind deze toch te weinig toegevoegde waarde hebben. Een 0.

Heeft op alle 4 de niveaus beoordelingen gehad, de -1 en +2 zijn mismods, vind dat de post na de edit wel op +1 mag.
De links wijzen naar dezelfde reactie ;)

Ben het met de rest van je voorstellen eens en heb ze als zodanig gemod (een aantal had ik al gemod op dat niveau).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
wildhagen schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:55:
[...]

De links wijzen naar dezelfde reactie ;)

Ben het met de rest van je voorstellen eens en heb ze als zodanig gemod (een aantal had ik al gemod op dat niveau).
Hmm, dan zal mijn toetsenbord mijn input wel verkeerd hebben geรฏnterpreteerd.

Die tweede link moet dus deze zijn:
Intrique in 'nieuws: Sandisk introduceert 32GB sd-kaart'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog een paar reacties waar een +1 wel heel erg hoog is: zowel deze als deze reactie horen imho eerder op 0 dan 1 thuis. Het zijn slechts one-liners, en van een +1 verwacht ik toch wel iets meer dan alleen dat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Dannydekr in 'nieuws: 'Eerste service pack Windows Vista is op 4 februari klaar''

Waarom wordt deze reactie niet verwijderd?

Edit: Zie k1n8fisher in "Het kleine-mismoderatietopic deel V"

[ Voor 26% gewijzigd door TaraWij op 02-02-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2438447

en waarom staat deze op 1? het lijkt me geen geniale reactie eerlijk gezegt. Zoals de post eronder al zegt, hij vergelijk bijv. de index pagina van google, met een zoek pagina van life search? << lijkt me gewoon een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57

Bor

Coรถrdinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:54:

en waarom staat deze op 1? het lijkt me geen geniale reactie eerlijk gezegt. Zoals de post eronder al zegt, hij vergelijk bijv. de index pagina van google, met een zoek pagina van life search? << lijkt me gewoon een 0.
Dat is inderdaad in mijn ogen ook geen +1. Ik heb er een 0 voor uitgedeeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:54:

Met je eens, heb er ook een 0 voor gegeven. Hij haalt wel leuke punten aan maar doet zijn werk teniet door een flinke dosis attitude erin te gooien tegenover Microsoft. Daarnaast denkt meneer nu al te weten wat er over een jaar gaat gebeuren, ongefundeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

TaraWij schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:44:
Dannydekr in 'nieuws: 'Eerste service pack Windows Vista is op 4 februari klaar''

Waarom wordt deze reactie niet verwijderd? Promoot Tweakers.net opeens illegale dingen?

Of zie ik dit verkeerd?
Op zich is hier niets verkeerd aan. Zo lang hij niet zelf de link geeft en hij het heeft over iets wat waarschijnlijk is, dus niet zeker, hoeft deze niet verwijderd te worden.
Als hij zou zeggen: Er is een RTM versie die je via de volgende link kan krijgen, wordt het een ander verhaal.

Wat trouwens te doen met de volgende:
houseparty in 'nieuws: Nieuwe Italiaanse wet legaliseert delen muziek'
Is dit een verkapte troll (laatste alinea) of gewoon een nette post die op +1 mag? Ik twijfel er een beetje over dus graag wat ideeรซn hieromtrent!

De volgende kan MS niet goed schrijven. Toch krijgt hij +1 voor zijn post.
Bliksem B in 'nieuws: Accuduur draadloze gamecontrollers gemeten'
Op zich is het ook wel een aardige post maar dat dollarteken in MS hoort gewoon niet!

In dit hele topic moet er nog eens goed worden gekeken naar de moderaties:
nieuws: Accuduur draadloze gamecontrollers gemeten
Veel one-liners die op +1 komen e.d.! Duidelijk een topic om in de gaten te houden!

[ Voor 33% gewijzigd door TheCapK op 02-02-2008 20:53 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
k1n8fisher schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:36:
[...]

(...)

Is dit een verkapte troll (laatste alinea) of gewoon een nette post die op +1 mag? Ik twijfel er een beetje over dus graag wat ideeรซn hieromtrent!
Hangt een beetje tegen het trollige aan, maar op zich staat Italiรซ hier wel om bekend, dus daarom vind ik het hier wel meevallen. Verder is zijn post duidelijk en heeft wel toegevoegde waarde. Heb hem een +1 gegeven.
Op zich is het ook wel een aardige post maar dat dollarteken in MS hoort gewoon niet!
M$ krijgt bij mij gewoon een -1. Als je hier toch een hogere score voor geeft, dan vind ik dat je 'slecht/ongewenst gedrag' beloont. M$, geeft ook een heel duidelijk statement af hoe iemand over Microsoft denkt, zonder enige onderbouwing. Daarnaast vind ik persoonlijk dat hij te veel smilies gebruikt, maar dat is niet iets om zwaar mee te wegen.
Ook als je het vergelijkt met de post over Italiรซ, hier heeft Italiรซ zelf een 'fout' gemaakt en hij gaat er op door dat de misdaad hier wellicht een vinger in de pap heeft. Microsoft wordt hier helemaal niet afgeschilderd als een inhalig bedrijf en toch vind hij het nodig om dit ongefundeerd te melden, dus trol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Inderdaad. Het gebruik van M$ is afaik niet toegestaan / gewenst en daarom heb ik de post een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Groot twijfelgeval inderdaad. Ik kon niet kiezen tussen -1 en +1 en ben uitgekomen op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind die laatste alinea niet goed onderbouwt, maar ga er geen punten aftrek voor geven. Hij schetst een negatief beeld over Italiรซ en gebruikt hier niet echt goede argumenten voor. Dat noem ik nog geen troll. Wat mij betreft gewoon een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:58
Ook een +1 gegeven, de opmerking over onze italiaanse vrienden was meer een constatering van de bevestiging van een vooroordeel dan getroll.

De reacties op http://tweakers.net/plan/407? hebben ook last van meningmodden, veel pro-reactiemogelijkheid reacties staan op +1 zelfs met geflame of als het de meeste simpele oneliner is. Het omgekeerde geldt ook. Misschien eens tijd om een bezoek te brengen hoewel het vrijwel ondoenlijk is om alle reacties te modereren. Zo is het nu eerst tijd om eens te gaan slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom staat deze reactie op -1? Het lijkt me een keurige 0.... niks hoogstaands ofzo, maar ook geen trolls, flames etc.

Dan nog een vraag: hoe gaan jullie om met reacites in de .plan over V&A, waar alleen maar links naar specifieke V&A's worden gegeven? Ik krijg haast het idee dat ze, nu ze daar niet meer kunenn reageren, dat maar willen gaan verplaatsen naar het .plan-artikel. Als zodanig is dat ongewenst lijkt me en dus een -1? Dan denk ik aan reacties als deze, deze, deze, deze, deze of deze (hoewel die in een iets andere vorm is).

Is een -1 daarvoor terecht?

En een +1 voor deze reactie is imho ook wel erg gul, ik vind het niet meer dan een 0. Een nog grotere open deur kan je haast niet vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 03-02-2008 10:25 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zondag 03 februari 2008 @ 08:32:
Waarom staat deze reactie op -1? Het lijkt me een keurige 0.... niks hoogstaands ofzo, maar ook geen trolls, flames etc.
0 inderdaad. Daar staat de post nu ook op.
En een +1 voor deze reactie is imho ook wel erg gul, ik vind het niet meer dan een 0. Een nog grotere open deur kan je haast niet vinden.
Open deur en dus 0. De post staat nu nog op 0,5 netto, een mod meer naar 0 en hij staat waarschijnlijk op de score waar de post op hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind stewie in 'nieuws: Vraag naar Kindle nog steeds groot' gewoon een ordinaire troll. Heeft echt helemaal niks met het onderwerp te maken (je kunt immers ook de krant lezen op dit ding) en is (zeker gezien de smiley) alleen bedoeld om reacties van Apple-fanboys uit te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

roan in 'meuk: JkDefragGUI 1.01' is imho een -1. Onterecht gewijs naar MS wat overigens ook nog niet helemaal klopt ook (dwz ook andere file formats raken gefragmenteerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Diverse voorstellen gevolgd! Ook dank voor het meedenken in de door mij voorgestelde post. Heb hem nu ook maar +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In het volgende topic even goed kijken naar fanboy moderaties:
nieuws: EA: Europese verkoop Playstation 3 overtreft Xbox 360 dit jaar
Heb er net nog een paar gezien die met twee regels al +1 stonden terwijl ze niets wereldschokkends te melden hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

k1n8fisher schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:19:
In het volgende topic even goed kijken naar fanboy moderaties:
nieuws: EA: Europese verkoop Playstation 3 overtreft Xbox 360 dit jaar
Heb er net nog een paar gezien die met twee regels al +1 stonden terwijl ze niets wereldschokkends te melden hadden.
Ben die thread nagelopen en hij staat momenteel weer goed :) Het meeste was overigens al klaar voor mijn gevoel.

Ook andere posts ben ik nagegaan, maar die waren ook al klaar.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik was er dan ook al langs geweest maar je weet nooit wat er achter je rug dan weer gebeurt!
Er zijn trouwens weer een paar lekkere topics de laatste paar dagen die juist veel MS Bashing/fancrazyness enzo kunnen uitlokken.
We hebben duidelijk weer werk genoeg te doen als modders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien kunnen er wat moderators langs alle reacties op deze reply lopen?

Er worden daar door twee heren (Bazilfunk en Lord Daemon, en รฉรฉn reply van Abom) zoveel vlammetjes heen en weer gesmeten dat het een lieve lust is, mijn scherm bezwijkt er haast onder.

Gezien het feit dat dit al een hele tijd doorgaat is het misschien niet onverstandig dat een powermod eens een mailtje ofzo er aan gaat wijden, of een admin-edit ofzoiets. Want het gaat inmiddels nergens meer over, en in den beginne ging het al over iets wat off-topic was....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Volgens mij mogen we "Google vreest voor toekomst internet na Microsofts overnamebod Yahoo" goed in de gaten houden. Er is nu al erg veel geel wat volgens mij toch echt groen mag wezen.

Deze reply bijvoorbeeld nomineer ik voor een -1: Niet onderbouwd en op de persoon lijkt me niet echt wenslijk

Deze reply is volgens mij een best interessante blik en dus geen onzin en daarom +1

Deze reply mag volgens mij ook best boven 0 uitkomen

en deze lijkt me ook een interessante insteek en daarmee ook +1

Zeker naar aanleiding van de recentelijke discussies over het modden of zie ik hier iets fout. er zijn overigens wel meer voorbeelden te vinden in de reacties daar, daarom de vraag om hier goed overheen te gaan.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben die draad even langsgelopen. Opvallend hoe goed die reacties zijn.. het is toch een draad waarin MS voorkomt :) Er kunnen nog wat puntjes bij, dus iemand anders mag er nog eens langsgaanm, maar het meeste staat nu goed, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

DE volgende is eigenlijk overbodig maar krijgt toch zelfs +1 uitgereikt:
willemdemoor in 'nieuws: Google vreest voor toekomst internet na Microsofts overnamebod Yahoo'
Mismod ten top!

DE volgende is duidelijk een dubbelpost:
stefanos1990 in 'nieuws: Google vreest voor toekomst internet na Microsofts overnamebod Yahoo'
Schrijft hetzelfde als degene boven hem al 1,5 uur eerder heeft gedaan al is het in wat kortere bewoording. Heeft echter wel 5x +1 gekregen.

DE volgende is een directe troll:
Verwijderd in 'nieuws: Google vreest voor toekomst internet na Microsofts overnamebod Yahoo'
Billy Goat?? En dan toch 7x +1???

[ Voor 42% gewijzigd door TheCapK op 04-02-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:06:
Ik ben die draad even langsgelopen. Opvallend hoe goed die reacties zijn..
Dat viel mij ook op. Er zijn aardig wat interessante posts te vinden. Misschien omdat dit wat meer economisch nieuws is ipv iets over Vista of direct over monopoly posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RoD schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:06:
Ik ben die draad even langsgelopen. Opvallend hoe goed die reacties zijn.. het is toch een draad waarin MS voorkomt :) Er kunnen nog wat puntjes bij, dus iemand anders mag er nog eens langsgaanm, maar het meeste staat nu goed, naar mijn mening.
Klopt ja. :)

Hetzelfde geld voor nieuws: 'Yahoo overweegt alliantie met Google'. Ondanks het feit dat MS genoemd wordt, ook heel veel goede reacties en zelfs flink veel (verdiende!) groene. +2's helaas nog niet, maar die zitten er volgens mij ook nog niet echt tussen. Maar wel flink veel meer +1's dan voor de wijzigingen. :)
Ook al zou het fijn zijn als iemand die nieuwspost ook nog even na gaat, om het e.e.a. te fixeren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd in 'nieuws: Intel: Tukwila dubbel zo snel als Montvale'

Verdient die een +1 ? in mijn ogen maar een gewoon vraagje en er zitten al een paar papegaaien achter (nu op 7x +1).

Heb em toen hij nog maar 2x +1 had een 0 gegeven, amar dan is ie 0,5 en dat wordt geen 0, maar blijft 1.

Voor rest nog eens alles doorlopen, lijkt me dat er niets meer fout staat.

offtopic:
laatste dagen wat weg geweest, examens zijn gedaan, dus niet zo veel thuis geweest ;)

offtopic:
Verder lijkt het mij (en met mij zovelen anderen) dat er een stijgende trend is in het aantal +1's, maar dat dit nog niet bijdraagt aan het toekennen van +2, maar dat dit het meeste te wijten is aan het feit dat er bijna geen aan voldoen, jammer...

[ Voor 19% gewijzigd door HyperBart op 04-02-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Hij staat nu redelijk veilig op 0

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn dit en dit soort reacties nou echt +1 waard? Ik heb ze op 0 gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
nee, eerste heeft nog 1 puntje nodig, 2e is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd in 'nieuws: Leiders van 's werelds grootste Microsoft-piraterijbende veroordeeld'

In mijn ogen een +2 waard, mooi gefundeerd, eigen ervaringen zitten er zeker in, goede voorbeelden.

kan je nog zetten op +1, maar +2 gaat voor mij ook.

Heeft zeker een fixatie nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2441279nu echt +1 of zelfs +2 waard? :?

Volgens mij gewoon een simpele 0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind die quote anders wel relevant. Heeft imo wel meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coรถrdinator frontpagemoderatie
idd, die quote was voor mij ook de reden om hem op +1 te moderen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:07:
Zijn dit en dit soort reacties nou echt +1 waard? Ik heb ze op 0 gezet.
Zijn beide klaar.
HyperBart schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 03:39:
Verwijderd in 'nieuws: Leiders van 's werelds grootste Microsoft-piraterijbende veroordeeld'

In mijn ogen een +2 waard, mooi gefundeerd, eigen ervaringen zitten er zeker in, goede voorbeelden.
Je gevraagde fixatie is gegeven ;)
Mwa, +1 wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 07:05
Verwijderd in 'nieuws: Nvidia neemt Ageia over'

Kan iemand mij uitleggen wat daar zo +1 aan is? Lijkt me gewoon een nul. Lijtk een beetje op een fanboy reactie. Als ATI liefhebber heb je natuurlijk altijd liever dat jou bedrijf die techniek koopt ipv je rivaal... En de performance van videokaarten (welke hij er eigenlijk bij pakt in mijn ogen) is onterecht omdat het om de physics kant gaat. Laten zowel NVIDIA als ATI hier nog geen kennis van hebben voor deze overname...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Geen enkele reden voor een +1 inderdaad. Heb hem naar 0 gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Waarom staat onderstaande op 0?
Verwijderd in 'nieuws: Deense rechter verbiedt doorgifte The Pirate Bay'

Ik had hem zelf -1 gemod vanwege het wel bekende M$, het dollarteken dus.

Strava | :-( + โ”Œ(๏ผพ0๏ผพ)โ”˜= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

bassjuh schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:13:
Waarom staat onderstaande op 0?
Verwijderd in 'nieuws: Deense rechter verbiedt doorgifte The Pirate Bay'

Ik had hem zelf -1 gemod vanwege het wel bekende M$, het dollarteken dus.
0 valt te verdedigen, maar ik heb deze nu ook op -1 gezet, vanwege de M$. Hij heeft nog een kleine tik nodig om op -1 te komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind die post sowieso niet echt zinvol. De vergelijking met MS is verder krom.. en als ie er dan ook nog M$ van maakt, is het voor mij helemaal een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Deze moderatiecommentator http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2441785 moet nog een klein tikje terug naar -1 hebben, vond de grap niet eens zo slecht misschien zelfs een 0 en hij is nu zelfs weer zichtbaar. Maar commentaar op de moderatie hoort beloont te worden met -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

rb338 in 'nieuws: Microsoft leent mogelijk geld voor overname Yahoo' en Darkprince1234 in 'nieuws: Microsoft leent mogelijk geld voor overname Yahoo' mogen ook nog naar de -1 gestuurd worden, is gewoon offtopic. (Zijn reacties op het bovenstaande.)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cariolive23 in 'nieuws: Microsoft leent mogelijk geld voor overname Yahoo'
Voegt niks toe aan het topic, herhaalt alleen maar wat ervoor al talloze keren gepost is, maar staat wel 14x op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:18:
cariolive23 in 'nieuws: Microsoft leent mogelijk geld voor overname Yahoo'
Voegt niks toe aan het topic, herhaalt alleen maar wat ervoor al talloze keren gepost is, maar staat wel 14x op +1.
Oeps, dacht dat ik hem op 0 had gezet, net mijn moderatie verbeterd. Hij heeft nog een klein tikje nodig om op 0 te komen. Jammer dat bij dit artikel zoveel magere reacties staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Seth_Chaos in 'nieuws: Data op gestolen notebooks veilig versleuteld en gewist '

Deze staat op +1 maar vrijwel alle informatie in deze post is incorrect. Daarom heeft het ook geen meerwaarde en hoort deze post dan ook ook op 0 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Zolang de "feiten" nog niet weerlegd waren, was er niks mis met die post. Nu de feiten in een reply onderuit zijn gehaald is dat inderdaad waar. Probeer eens op dat knopje met reageer te drukken en een nette reply te maken om aan te tonen dat het niet klopt. Bij voorkeur met bronvermelding om een welles / nietes discussie te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
arne schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:32:
Zolang de "feiten" nog niet weerlegd waren, was er niks mis met die post. Nu de feiten in een reply onderuit zijn gehaald is dat inderdaad waar. Probeer eens op dat knopje met reageer te drukken en een nette reply te maken om aan te tonen dat het niet klopt. Bij voorkeur met bronvermelding om een welles / nietes discussie te voorkomen.
Ik had er inderdaad bij moeten zetten dat iemand zijn bewering had weerlegd en als ik er ook een reply achter had gezet dan was dat min of meer een dubbelpost geweest. Feit blijft echter dat incorrecte verhalen nooit hoger dan 0 mogen komen, vooral niet als ze ongestaafd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Maar dan moeten ze wel weerlegd zijn. Ofterweil: voor de weerlegging had ik een +1 gegeven, nu een 0 en is het ook effectief een 0.
Achteraf had ik uiteraard wel moeten weten dat het sowieso onzin was, maar vond een +1 niet onverdedigbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu slaan we geloof ik een beetje door naar de andere kant....
Kan iemand met uitleggen waarom deze TERW_DAN in 'nieuws: Nvidia neemt Ageia over' een +2 zou moeten krijgen? Ouwe wijn in nieuwe zakken... Best een verdiende +1, maar daar houdt het dan ook mee op...

Terwijl iets verderop deze staat: Verwijderd in 'nieuws: Nvidia neemt Ageia over'
Die wel een +2 verdiend, maar op een armzalige +1 blijft hangen....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik weet niet, maar als ik deze reactie zie, word het dan geen tijd om deze meneer zijn modrechten te ontnemen, en wellicht permanent? Hij geeft doodleuk toe dat-ie misbruik van het modsysteem zit te maken, en ik krijg het idee dat-ie er nog trots op is ook....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:15:
Ik weet niet, maar als ik deze reactie zie, word het dan geen tijd om deze meneer zijn modrechten te ontnemen, en wellicht permanent? Hij geeft doodleuk toe dat-ie misbruik van het modsysteem zit te maken, en ik krijg het idee dat-ie er nog trots op is ook....
Da's een klusje voor botoo, maar z'n modrechten zijn wmb weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
wildhagen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:15:
Door zijn modrechten af te nemen wordt het probleem van papagaaimodden niet opgelost. Deze poster is eerder een symptoom dan een daadwerkelijk probleem. Want hij heeft wel gelijk, het systeem werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daimanta schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:30:
[...]

Door zijn modrechten af te nemen wordt het probleem van papagaaimodden niet opgelost. Deze poster is eerder een symptoom dan een daadwerkelijk probleem. Want hij heeft wel gelijk, het systeem werkt voor geen meter.
Nee, natuurlijk werkt het voor geen meter, als iemand er op deze manier misbruik van gaat maken. En gelijk? Met alle respect, maar deze poster heeft het zo fout als het maar kan.

Als iedereen zich aan de regels houd werd dit systeem gewoon heel erg goed!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het systeem werkt naar mijn mening goed. Als je het ergens niet mee eens bent maar niet wilt modereren omdat je bang bent voor een te grote afwijking, kan je altijd nog een paar reacties waarvan je het eens bent met de score gaan bevestigen. Dat is niet papegaaimodden. Papegaaimodden is blind een score bevestigen zonder erover na te denken of de score klopt. Correct me if I'm wrong, maar zo denk ik erover iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
wildhagen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:32:
[...]

Nee, natuurlijk werkt het voor geen meter, als iemand er op deze manier misbruik van gaat maken. En gelijk? Met alle respect, maar deze poster heeft het zo fout als het maar kan.

Als iedereen zich aan de regels houd werd dit systeem gewoon heel erg goed!
Je aan de regels houden loont absoluut niet. Met de massa meestemmen wordt beloond. Tegen de massa stemmen wordt bestraft. Een correcte mod kan daarom een onvoordelige mod zijn. En daarom wordt het dan ook geschuwd. Ik pak het echter anders aan, ik mod de slechte posts naar -1 omdat daar weinig ambiguรฏteit over is. Dus ik val lekker buiten de boot. Het blijft echter werken om je gemiddelde laag te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daimanta schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:43:
[...]

Je aan de regels houden loont absoluut niet. Met de massa meestemmen wordt beloond. Tegen de massa stemmen wordt bestraft.
Er is in diverse threads allang aangetoond dat dit faliekante onzin is. Ik ga daarom er niet nog eens keer op in, anders dan te zeggen dat wat jij stelt niet juist is. Lees de genoemde draden maar eens door.
Een correcte mod kan daarom een onvoordelige mod zijn. En daarom wordt het dan ook geschuwd. Ik pak het echter anders aan, ik mod de slechte posts naar -1 omdat daar weinig ambiguรฏteit over is. Dus ik val lekker buiten de boot. Het blijft echter werken om je gemiddelde laag te houden.
Je hoeft je gemiddelde niet laag te houden. Als expert mag je een 0.40 afwijking hebben, als gewone mod 0.70.

Je moet al bijna doelbewust misbruik maken van het modsysteem om die grens te overschrijven, als je netjes volgens de regels mod is dit zo goed als onmogelijk namelijk. Ja, tenzij je 10 mods per maand doet ofzo, maar dan kan je gewoon in het klachtentopic terecht en word er naart gekeken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Letterlijke dubbelpost van dezelfde meneer in twee verschillende reactiedraadjes van hetzelfde artikel. Verschil is een quote. Eentje staat op 0 en de ander op -1.
Swelson in 'plan: Postlimiet op reacties in Vraag & Aanbod'
Swelson in 'plan: Postlimiet op reacties in Vraag & Aanbod'

Vervolgens geeft iemand op die dubbelpost commentaar, waarna de originele poster er ook nog even op doorgaat. Twee maal off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Topicstarter
Door zijn modrechten af te nemen wordt het probleem van papagaaimodden niet opgelost.
./.
Deze poster is eerder een symptoom dan een daadwerkelijk probleem. Want hij heeft wel gelijk, het systeem werkt voor geen meter.
Niet opgelost maar wel een papegaaimodder minder.
./.
Hij heeft in zoverre gelijk dat users het systeem kunnen verknรธten voor gewin van een nietszeggende 'status'. Het enige wat die 'status' op die manier betekent is dat je een schaapje bent, dat je je niet durft te onderscheiden, geen waarde aan eerlijkheid toekent, en niet in staat lijkt te zijn om objectief te kunnen reageren.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Daimanta schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:43:
[...]

Je aan de regels houden loont absoluut niet. Met de massa meestemmen wordt beloond. Tegen de massa stemmen wordt bestraft. Een correcte mod kan daarom een onvoordelige mod zijn. En daarom wordt het dan ook geschuwd. Ik pak het echter anders aan, ik mod de slechte posts naar -1 omdat daar weinig ambiguรฏteit over is. Dus ik val lekker buiten de boot. Het blijft echter werken om je gemiddelde laag te houden.
Je aan de regels houden loont wel.
Ik was na de zomervakantie, door afwezigheid van 5 weken dus, terug op het niveau van gewone modder. Binnen een paar dagen was ik weer expertmodder door gewoon goed te modden. Als er problemen zijn kunnen die hier aangekaart worden zoals jij duidelijk weet. Mede hierdoor kan je je score/afwijking acceptabel houden. Verder helpt het idd als je een hoop slechte reacties op de juiste plaats helpt fixeren.
Door gewoon goed te doen zoals het moet en alles waar discussie over mogelijk is hier aan te melden laat je al zien dat je meer bent dan een papagaaimodder. Hierdoor kan je uiteindelijk ook weer stijgen op de twaekersmodladder. Kijk maar Naar o.a. Wildhagen; RoD, Wolkje en bovengetekende. Arne was een bv een goed half jaar geleden niet eens in zicht en nu is hij ook een Promod.
Alles is mogelijk als je maar je best doet, maar dat zou jij wel moeten weten gezien het Feit dat je hier ook al een aantal jaar rondhobbelt!

Off-topic: Komt jouw Nick soms van de Alef Tau stripboeken of heb je die gewoon verzonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

^ met k1n8fishe, het valt mij nu op hoe goed het gaat zonder te bevestigen. Ik ben morgen benieuwd wanneer de eerst mod's zichtbaar worden en of ik het dan goed gedaan heb, maar ik heb er een goed gevoel over. Volgens mij werkt het een en ander al een stuk soepeler. Ik blijf dan voorlopig wel modden en hoop dat het nog beter gaat worden.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ik zit met 279 meegetelde moderaties op een gemiddelde afwijking van 0,23. Lijkt me netjes. in het begin had ik wel mijn twijfels maar heb in de gaten als ik zelf een objectieve waardering ergens achter hang dat mijn gemiddelde mooi op peil blijft. Maar veel mensen zijn wel bang om hun mening te veranderen zeg. Als er een post -1 waard is maar de eerste persoon stemde 0 staat er 5 minuten later zo 20x een 0 extra bij...

Edit;

Hoe kunnen mensen die een negatieve reactiescore hebben nu eigenlijk de status expert moderator toegekend krijgen? Van die mensen mag immers verwacht worden dat ze niet weten wat er bij een post wel of niet hoort toch? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door BastiaanN op 05-02-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit is absoluut geen +1: Verwijderd in 'plan: Postlimiet op reacties in Vraag & Aanbod'

Ik vind de volgende reactie ook meer van 0 niveau: sambalbaj in 'meuk: Gom Player 2.1.9.3752'

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 05-02-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Laatst online: 14-10-2024
Geen -1 maar gewoon een 0

ari3 in 'nieuws: Sony geeft blu-ray-afstandbediening voor PS3 weg', lijkt me geen troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie er ook absoluut geen troll in en vraag me af waarom die op -1 staat. Wellicht omdat hij zelf zegt dat het een troll is en mensen verder niet nadenken over de score.

The Third Man in 'nieuws: 'Encryptie Playstation 3 gehackt''
Herhaling van wat er in het artikel staat. 0 lijkt me goed.
mashell in 'nieuws: 'Encryptie Playstation 3 gehackt''
Leuk, maar niet relevant genoeg voor de +1.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 06-02-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Vind het wel grappig dat er nu steeds meer hier gepost wordt dat iets "geen +1 waard is", tegenover een week geleden toen het vaak was "is wel een +1 waard". :P

Heb mijn moderatie voor die 'Lekkere Kwal' aangepast, had zelf ook +1 gegeven maar ben het met je eens RoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Adviezen opgevolgd, alles staat waar het hoort toen ik aan het modereren was.
Toen ik begon met het schrijven van mijn post, de eerste link van RoD moet nog een Pmod overheen.

offtopic:
bassjuh schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:36:
Ik zit met 279 meegetelde moderaties op een gemiddelde afwijking van 0,23. Lijkt me netjes. in het begin had ik wel mijn twijfels maar heb in de gaten als ik zelf een objectieve waardering ergens achter hang dat mijn gemiddelde mooi op peil blijft. Maar veel mensen zijn wel bang om hun mening te veranderen zeg. Als er een post -1 waard is maar de eerste persoon stemde 0 staat er 5 minuten later zo 20x een 0 extra bij...

Edit;

Hoe kunnen mensen die een negatieve reactiescore hebben nu eigenlijk de status expert moderator toegekend krijgen? Van die mensen mag immers verwacht worden dat ze niet weten wat er bij een post wel of niet hoort toch? 8)7
Het stelt inderdaad niets voor om binnen de afwijking te blijven terwijl je modereerd zonder je ergens zorgen over te maken. Laatste maand heb ik idioot veel gemodereerd en dan gaat je afwijking echt heel snel naar beneden. :)
Op dat laatste punt: men gaat er hier vanuit dat de kwaliteit van de reacties niets zegt over de kwaliteit van de moderatie. Opzich ben ik het hier wel gedeeltelijk mee eens, je kan je best aan de modFAQ houden terwijl je gewoon niet in staat bent reacties van hoge kwaliteit te posten. Aan de andere kant ben ik het wel met je eens dat mensen met een negatieve score dat waarschijnlijk niet kunnen. Aangezien dit toch trolls, flames en dergelijke zijn lijkt mij dat de kans groter is dat dit meningmodders zijn die hun gedrag comenseren met kopieergedrag. Of simpelweg alleen papegaaien voor de status van expert, volgens mij krijg je dan ook meer karma voor je moderaties, altijd handig om je lage reactiescore op te krikken en te voorkomen dat je status wordt gedecimeerd tot een agricolia simplex. :Y)
Weer een ander probleempje, als je naar een paar slechte posts besloten hebt te stoppen met reageren en wil modereren kan je niets meer beginnen.
Maargoed dit is wel erg offtopic. :$

[ Voor 3% gewijzigd door Jorrit op 06-02-2008 00:31 . Reden: Mensen reageren terwijl ik schrijf ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wanneer je een beetje je best doet kunnen volgens mij zelfs je reactiemogelijkheden handmatig worden uitgezet wegens veel spammen / flamen, waarna je dan nog wel expert-mod zou kunnen worden. Opzich vind ik het niet meer expert mogen worden op modereren opzich bij een negatief karma nog niet eens zo'n heel slecht idee.
Toen ik begon met het schrijven van mijn post, de eerste link van RoD moet nog een Pmod overheen.
Hoezo meteen een powermod? een 0 van mij was genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Met Pmod doel ik zowel op de Powermod รกls de Promod, jullie hebben allemaal 5* weging. Dat was nog wel nodig om de score te settelen. My bad, Pmod is inderdaad niet erg duidelijk maar het bespaard toetsaanslagen waarvan ik er al genoeg maak op een dag. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
ah, op die manier :p
las powermod, stond pmod....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai in 'nieuws: Beveiligers willen standaard voor malwaretests' in mijn ogen geen +1 waard. Deze reactie op diezelfde post is daarintegen wel een +1 waard, maar staat op 0. Klaus_1250 in 'nieuws: Beveiligers willen standaard voor malwaretests'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ben alle gegeven links even langsgegaan, meeste stond al goed :)
Inderdaad, maar moet dat? Voor de eerste is een -1 wel te verdedigen, maar een 0 m.i. ook. Vooral de tweede is รฉcht geen -1 vind ik.
Hier heb ik ook het e.e.a. gecorrigeerd. :) Daar zijn overigens nog wat meer mod-puntjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De eerste had gewoon in FA afgehandeld moeten worden en is daar ook afgehandeld, die reactie op de fp was totaal niet nodig. Die tweede is een overduidelijke troll: "billy goat" is voor mij direct -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
is de onderstaande als FiPo nou niet ongewenst ipv neutraal?
SirNobax in 'nieuws: Nokia start publieke test N-gage voor de N81'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die is idd zwaar overbodig en staat dus nu effectief op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dirk schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 10:50:
De eerste had gewoon in FA afgehandeld moeten worden en is daar ook afgehandeld, die reactie op de fp was totaal niet nodig.
Zoals ik al zei, meerdere scores zijn verdedigbaar. :)
Die tweede is een overduidelijke troll: "billy goat" is voor mij direct -1.
Ik had geen idee dat dat een troll/flame was eigenlijk. En velen met mij geloof ik. :) Voor de rest is het wel een nette reactie, dus ik laat hem op 0.
Gefixeerd op -1.

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 06-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Cijfers Hitachi tonen eerste winst op harddiskproductie'
Ik vind bij deze post een +1 best gerechtvaardigd in plaats van 0.

Even toelichten; hij haalt een nieuwsbericht aan die eerder geplaatst was op tweakers.net waarin juist stond dat ze verlies draaiden. Vandaar de +1.

Edit2;

Ik vind onderstaande geen -1 waard. Het is te onderbouwen maar de reactie erboven staat gewoon op 0 waarvan iemand in pirncipe zegt "sony heeft weinig goede films." vandaar dat ik een 0 gerechtvaardigd vind al hij zijn mening misschien beter had moeten onderbouwen door bijv. wat voorbeelden aan te halen.

SuperDre in 'nieuws: Sony geeft blu-ray-afstandbediening voor PS3 weg'

offtopic: is het ook mogelijk om je eigen moderatie performance pagina op te splitsen in meerder pagina's? Ik ben deze week aardig enthousiast aan het moderen geslagen zodoende ik nu zo ongeveer 700 dingen in die tabel heb staan. Mijn laptop en telefoon vinden dat beide niet zo heel grappig :P

[ Voor 74% gewijzigd door BastiaanN op 06-02-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 17:39
Beetje laat, maar ik zag in รฉรฉn keer 1,5 punt afwijking t.o.v. de experts op deze reactie: BastiaanN in 'nieuws: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's'

Dit hoort toch in FA en niet op de frontpage? Maar gezien de vele moderaties, denk ik dat ik hier wel mis zal zitten, maar ik zie zelf niet waarom? :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:46:
Beetje laat, maar ik zag in รฉรฉn keer 1,5 punt afwijking t.o.v. de experts op deze reactie: BastiaanN in 'nieuws: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's'

Dit hoort toch in FA en niet op de frontpage? Maar gezien de vele moderaties, denk ik dat ik hier wel mis zal zitten, maar ik zie zelf niet waarom? :)
Gezien dat mijn reactie is en daar al een discussie over is geweest verwijs ik je graag naar de volgende topics :)

Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's
Ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Topicstarter
Het is geen typefout maar een inhoudelijk andere visie op hetgeen bedoeld/vertaald is Jaap-Jan. Wmb kan dat wel bij het artikel op de FP zelf.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daar staat ie nu (15x+1/10x0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb weer een aantal van de aangedragen posts gemod. Straks nog even de rest doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een reactie die ik zelf heb geplaatst, maar is dit echt een -1 waard?
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba claimt snelheidsrecord embedded dram'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die reactie staat er nog niet zo lang, en heeft pas รฉรฉn mod gekregen. Je kunt dus nog niet direct spreken van een mismod :) Wat betreft je reactie; ik vind em onschuldig offtopic. dus heb em een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb er een 0 voor gegeven waar hij nu ook op staat (met ruime meerderheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

wolkje schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:15:

[...]

Ik had geen idee dat dat een troll/flame was eigenlijk. En velen met mij geloof ik. :) Voor de rest is het wel een nette reactie, dus ik laat hem op 0.
Ik heb deze al eerder aangemeld zoals Dirk al vermeldde en heb toen meteen de motivatie van het Billy Goat gedeelte erbij gezet. Als je het verhaal goed leest dan is heel duidelijk dat het gewoon een troll richting MS/Bill Gates is. Jammer dat het nu te laat is om er nog iets aan te doen en dat zo een troll onbestraft blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

k1n8fisher schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:35:
Ik heb deze al eerder aangemeld zoals Dirk al vermeldde en heb toen meteen de motivatie van het Billy Goat gedeelte erbij gezet. Als je het verhaal goed leest dan is heel duidelijk dat het gewoon een troll richting MS/Bill Gates is. Jammer dat het nu te laat is om er nog iets aan te doen en dat zo een troll onbestraft blijft.
Eerlijk gezegd heb ik het nu pas door :X

Dan had ik hem ook eerder naar -1 gemod dan naar 0. Overigens, als je het Goat-gedeelte weg laat, is het nog niet eens zo slecht. Ik kan wel met een 0'tje leven, maar ik had beter moeten lezen. Mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie zegt precies hetzelfde als de reactie daarboven maar met een stuk minder diepgang. Heeft geen meerwaarde en ik vind het dan ook geen +1 waard waar die 22x opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik vind het best een +1 waard, niet een hele nette post maar wel een duidelijk antwoord. Hij is in precies dezelfde minuut gepost als die erboven, dus een dubbelpost is wel heel ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:01:
Ik vind het best een +1 waard, niet een hele nette post maar wel een duidelijk antwoord. Hij is in precies dezelfde minuut gepost als die erboven, dus een dubbelpost is wel heel ver gezocht.
Als ik mijn filter op +1 zou zetten zou ik liever enkel de duidelijke post willen zien, en niet nog een keer hetzelfde eronder maar een stuk 'vager'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat is het nadeel van hetzelfde antwoord op hetzelfde tijdstip. maar om daar de poster voor te straffen is ook niet juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij wordt er niet voor gestraft, maar heeft simpelweg pech. Een -1 is uiteraard te laag, maar de reactie heeft simpelweg geen meerwaarde, dus kan ik er geen +1 aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dat blijft de discussie of je modereert voor de poster of voor de lezer. Moderatie is er uiteindelijk voor de lezer, vanuit dat oogpunt is het ongewenst en dus -1. Maar een poster "straffen" voor iets dat buiten zijn macht ligt is niet goed voor het gevoel van posters en daardoor uiteindelijk ook niet voor de lezer. Het heeft inderdaad geen meerwaarde voor de lezer en daarom zou een 0 inderdaad meer voor de hand liggen. Wanneer de algemene mening is dat de lezer op korte termijn voor gaat, dan zou je algemeen alle dubbelposts op hetzelfde tijdstip een 0 moeten geven. Wanneer hier algemeen voor gekozen word wil ik daar best in mee gaan. Zolang de stelling echter is dat een "dubbelpost "gemodereert moet worden alsof de post waarvan het inhoudelijk een kopie is niet bestaat, zoals dit heel lang de bedoeling is geweest en volgens mij nog steeds is, dan is het wel een +1.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.