Adviezen opgevolgd, alles staat waar het hoort toen ik aan het modereren was.
Toen ik begon met het schrijven van mijn post, de eerste link van RoD moet nog een Pmod overheen.
offtopic:bassjuh schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:36:
Ik zit met 279 meegetelde moderaties op een gemiddelde afwijking van 0,23. Lijkt me netjes. in het begin had ik wel mijn twijfels maar heb in de gaten als ik zelf een objectieve waardering ergens achter hang dat mijn gemiddelde mooi op peil blijft. Maar veel mensen zijn wel bang om hun mening te veranderen zeg. Als er een post -1 waard is maar de eerste persoon stemde 0 staat er 5 minuten later zo 20x een 0 extra bij...
Edit;
Hoe kunnen mensen die een negatieve reactiescore hebben nu eigenlijk de status expert moderator toegekend krijgen? Van die mensen mag immers verwacht worden dat ze niet weten wat er bij een post wel of niet hoort toch?

Het stelt inderdaad niets voor om binnen de afwijking te blijven terwijl je modereerd zonder je ergens zorgen over te maken. Laatste maand heb ik idioot veel gemodereerd en dan gaat je afwijking echt heel snel naar beneden.
Op dat laatste punt: men gaat er hier vanuit dat de kwaliteit van de reacties niets zegt over de kwaliteit van de moderatie. Opzich ben ik het hier wel gedeeltelijk mee eens, je kan je best aan de modFAQ houden terwijl je gewoon niet in staat bent reacties van hoge kwaliteit te posten. Aan de andere kant ben ik het wel met je eens dat mensen met een
negatieve score dat waarschijnlijk niet kunnen. Aangezien dit toch trolls, flames en dergelijke zijn lijkt mij dat de kans groter is dat dit meningmodders zijn die hun gedrag comenseren met kopieergedrag. Of simpelweg alleen papegaaien voor de status van expert, volgens mij krijg je dan ook meer karma voor je moderaties, altijd handig om je lage reactiescore op te krikken en te voorkomen dat je status wordt gedecimeerd tot een agricolia simplex.
Weer een ander probleempje, als je naar een paar slechte posts besloten hebt te stoppen met reageren en wil modereren kan je niets meer beginnen.
Maargoed dit is wel erg offtopic.
[
Voor 3% gewijzigd door
Jorrit op 06-02-2008 00:31
. Reden: Mensen reageren terwijl ik schrijf ;) ]