Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgens mij klopt dit niet niet helemaal...

Daarvoor wil ik jullie graag verwijzen naar mijn reactie op de FP:
BastiaanN in 'nieuws: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's'

Correct me if i'm wrong natuurlijk :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 16:24

Dima_2005

T.net-verslaafde

Mag ik je aub op iets wijzen?
Spelfouten in artikelen kunnen gemeld worden in het Frontpage Algemeen-forum en zullen zo snel mogelijk gecorrigeerd worden door de redactie. Omdat opmerkingen over spelfouten alleen voor de redactie bestemd zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om in de reacties te reageren op spelfouten. Zodoende is een score van -1 gerechtvaardigd.
Ik zie het eigenlijk heel dicht bij, ik blijf bij deze neutraal, maar het is altijd irriterent om zo'n posts te lezen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Sorry, maar dit valt volgens mij niet onder een spelfout. Hoe fout is het om mijn mede tweakers ook even op de hoogte te stellen? :)

ik quote wikipedia (Wikipedia: Spelfout):
Een spelfout is een fout in de schrijfwijze van een woord.

[ Voor 34% gewijzigd door BastiaanN op 03-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Het is geen spelfout. Het is een inhoudelijke discussie over een mogelijke fout in de opstelling van het artikel.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ja, maar dat is nog minder aangenaam voor de redactie dan een spelfout? Het is toch waar? Maar inderdaad, ik zie het niet echt slecht, daarom, maar ik zou het bv. nooit doen. Wel zou ik graag de mening van een admin hierover horen, zoiets zou ook niet mogen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ik kan het niet vinden in de FAQ. Ik zie niet in waarom het fout zou zijn om dit even in een post te vermelden, het is immers niet iets waar alleen de nieuwsposter hinder van ondervindt.

Als ik fout ben dan zit ik fout, maar ik zie geen tegenstrijdigheid met de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je spel- of typefouten wil melden, dan moet je dat vooral doen in het welbekende topic. Als je een discussie wil ingaan over een eventuele fout, dan open je een los topic. Dat laatste is wat hier gedaan is en dat is dus prima. De reactie op de frontpage is daar wel en niet op zijn plaats: wel, omdat het een aanvulling is op het artikel die zinvol is voor de lezers; en niet, omdat het een melding aan de redactie is en die dingen horen in dit forum.

Inhoudelijk aanpassen doe ik niet, dat mag de auteur zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ik zal het de volgende keer wel laten gezien de post op -1 ongewenst wordt gemodt.

Persoonlijk zou ik het op prijs stellen om dit soort reacties te vinden als ze zinvol zijn maar daar verschillen meningen blijkbaar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dima_2005 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:18:
Ja, maar dat is nog minder aangenaam voor de redactie dan een spelfout?
Het modereren gebeurt niet om het de redactie naar de zin te maken, als dat is wat achter bovenstaande zin zit. Het modereren gebeurt om alle gebruikers een goede leeservaring te bieden bij het doornemen van de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ik vind het eigenlijk raar dat dit soort dingen naar beneden worden gemod. Zeker als het artikel niet aangepast is voegt het iets toe (+1/+2), daarna is het het iets wat op zijn hoogst overbodig is (0). Maar dat is een discussie die beter in Tweakers.net Moddereter Forum past denk ik zo :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wel, even zeggen, inderdaad, da's wel waar, ik vind deze ook een +1, deze heeft wel toegevoegde waarde, maar sommigen flamen gewoon de redactie, dat vind ik dan wel -1, zou het dan niet beter zijn om zo'n dingen te verbieden en het te laten posten hier in de FA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Flames zijn natuurlijk sowieso niet de bedoeling en een -1 waard, maar waarom zou je daar een - redelijk subjectief - deel van de reacties voor uitsluiten? Of iets een toevoeging zou zijn in het artikel zélf is natuurlijk iets waar mensen een andere mening over kunnen hebben.. Maargoed, dit hoort lijkt me meer in tmf thuis, zie Ongewenst?.

DM!

Pagina: 1