Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik dacht net een foutje gevonden te hebben in een artikel. Gezien het artikel nog niet zo snel wordt aangepast i.v.m. carnaval en ik dacht dat het wel enige toegevoegde waarde zou hebben dus heb ik het in de reacties ook maar even vermeld dat het niet helemaal klopt met wat het originele artikel beweert.

Ik heb hier natuurlijk ook netjes in het Frontpage Algemeen fora een topic geopend. Hierin kwam naar voren dat de post wel enige toegevoegde waarde biedt en op zijn minst op de status "neutraal" gemod zou moeten worden, nu staat hij alleen tot mijn verbazing op ongewenst.

Is deze moderatie nu terecht of niet?

Het gaat om dit bericht:
BastiaanN in 'nieuws: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's'

Het draadje in FA: Bedenker Brain Age weigert 15 miljoen euro aan royalty's

Alvast Bedankt! :)

Edit: hij staat inmiddels alwel op neutraal maar zou toch graag willen weten of jullie je ergeren aan dit soort reacties ja of nee..

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 03-02-2008 15:47 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
12x 'neutraal' en 2x 'ongewenst'... Dat maakt toch echt 'neutraal' hoor ;)

Dit hoort kan trouwens gewoon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
excuses :)... ik zat in twijfel om nou een nieuwe thread te openen ja of nee. Gezien de mogelijke hoeveelheid reacties (in de FP waren de meningen namelijk verdeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind je reactie van toegevoegde waarde op het artikel. Dus een +1 zou gerechtvaardigd zijn als de inhoud klopt (daar oordeel ik niet over). Aangezien het niet echt een klacht/suggestie of commentaar van een andere soort richting de redactie is, vind ik het dus niet persé ongewenst.
Als je het nu in een vorm gegoten had waarbij je direct aangeeft dat het artikel herschreven moet worden, en op wat voor manier is het gewoon commentaar op de redactie wat irrelevant is voor de FP, maar wat in FA thuishoort. Oftewel: Op de manier waarop je je post geschreven hebt, is weinig op aan te merken en past wmb op de FP.

Wel is het zo dat je wellicht beter de reactie niet had kunnen posten, en dit alleen te melden in FA. Immers, als het artikel herschreven wordt, verandert jouw reactie in een nutteloze post die het lezen niet waard is. Daarom zou ik aanraden om zoiets eerst te melden in FA. Mocht het daarna nog relevant zijn om een reactie op de FP te geven, dan kun je dat altijd nog doen :)
Reacties waaruit een discussie kan volgen mogen ook best in een eigen topic :) Aangezien de TS wil weten of "dit soort reacties" ongewenst zijn, of niet, lijkt me dit meer geschikt voor een apart topic. Maar ik ga daar niet over

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 03-02-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Aangezien je duidelijk iets probeert toe te voegen, en dat imho lukt, gewoon een +1 waard. Waarom er -1 voor gegeven is, is me een raadsel, maar die persoon heeft een mooie rooie streep in z'n modperformance ;) Meestal als het echt een inhoudelijke fout is, komt ie in FrontPage Algemeen, maar melden in het artikel kan ook. Gewoon goed opgelost zo, en maak je niet te druk over die mods, er wordt aan gesleuteld :P

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
bijna een effectieve +1 zelfs. Ik ben persoonlijk niet zo van het vetgedrukte (liever cursief ofzo) en meer van de officiële quotes, maar dat is meer persoonlijk gezeur en geen enkele reden om niet gewoon +1 te geven.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm maar even een duwtje naar een volle +1 gegeven.

Sommige zaken moet je alleen op het forum zetten, maar deze opmerkingen zijn prima op z'n plaats in de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
arne schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:43:
bijna een effectieve +1 zelfs. Ik ben persoonlijk niet zo van het vetgedrukte (liever cursief ofzo) en meer van de officiële quotes, maar dat is meer persoonlijk gezeur en geen enkele reden om niet gewoon +1 te geven.
Ik zal er aan denken, je hebt denk ik wel gelijk. Ik gebruik het altijd om mijn punt duidelijk te maken maar misschien komt cursief iets vriendelijker over en lijkt het niet zo "schreeuwerig" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ieder zijn stijl. Zoals ik al zij: dat is meer persoonlijke voorkeur.

When you only live once, try not to die?

Pagina: 1