Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Rigs in 'nieuws: Scribd wil met iPaper pdf op internet overbodig maken'.
Filmpje bekeken, heeft imho toegevoegde waarde voor het nieuwsbericht, dus +1
Deze, deze en deze zijn erg off-topic en dus -1
Rigs heb ik op 0 gezet, omdat je eerst moet klikken voordat je kunt zien of het nut heeft. Hij had ook even kunnen aangeven wat in het filmpje staat.
Met de laatste 3 ben ik het eigenlijk wel eens. Die discussie begint elke keer als in het nieuwsbericht of een reactie kb staat.
☻/
/▌
/ \

Maar ja, hij heeft er nu nog een verhaaltje aan toegevoegd ook, waardoor ik het voordeel van de twijvel geef... Zal zo zijn profiel even nazoeken of hij degene is die er te pas en te onpas mee loopt te spammen. Wanneer dat zo is mag dat alsnog helaas niet voor die enkele post tellen, maar misschien dat een admin hem dan een vriendelijk mailtje zou willen sturen. Ik hou het nu iig nog op een 0.
Voor de rest: eens met kixstart (nog net op tijd een refresh
When you only live once, try not to die?
Van hem kan ik verder geen foxit spam terugvinden, maar google geeft mij 386 resultaten op alleen het tweakers domein (dus geen gathering.tweakers). De eerste pagina is dan nog wel voor foxit zelf, maar de 2e al niet meer. Een +1 voo rhet wijzen op foxit lijkt me dan ook enigsinds overkill. Erg origineel is het in ieder geval niet.
Naar mijn mening heeft hij toch geen toegevoegde waarde, aangezien het niet bekend is of het met scribd sneller gaat (in het nieuwsbericht staat alleen dat het converteren sneller gaat).
Inmo zegt hij dus alleen, adobe is traag en gebruik foxit en wat ik om de reden die arne aangeeft niet voldoende voor +1 vind.
En de youtube link:
Ik begin zelf ook een beetje te twijfelen, maar ik vind hem in ieder geval meer waarden bij dit bericht hebben dan de foxit post. Het gaf mij een duidelijker beeld van wat je nu met Scribd kunt en vind hem daarom net +1.
Edit @ wolkje:
Ik ben om w.b.t. de youtube link. Het alleen neerplempen van een link moet idd niet voldoende zijn voor een +1. Dat zou een beetje bevorderen van 'slecht' gedrag zijn. Het is jammer dat hij er niet een korte uitleg bij heeft gezet.
[ Voor 18% gewijzigd door --Niels-- op 21-02-2008 20:46 ]
Hier kan ik mij ook in vinden. Dat is dan ook hét verschil tussen de post van lammert en die daaronder.RoD schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:01:
Zijn reactie niet alleen het wijzen op Foxit, maar ook een mening te geven over Adobe. Het geheel mag op +1 staan imo. Klakkeloos op een alternatief wijzen vind ik persoonlijk nogal ongewenst, echter, dat is hier imo niet het geval.
Ik heb het filmpje eerlijk gezegd niet gezien. Maar hoe interessant dat filmpje ook is, het neerplempen van links zonder enige beschrijving vind ik niet zo. Een 0 is oké, maar een +1 is te veel van het goede.--Niels-- schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:24:
En de youtube link:
Ik begin zelf ook een beetje te twijfelen, maar ik vind hem in ieder geval meer waarden bij dit bericht hebben dan de foxit post. Het gaf mij een duidelijker beeld van wat je nu met Scribd kunt en vind hem daarom net +1.
[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 21-02-2008 20:34 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
PL JNS geeft aan dat pdf'jes vanuit nature sloom zijn en lammert geeft aan dat het aan adobe ligt. Maar beide is natuurlijk verdedigbaar.
☻/
/▌
/ \
Ik vind het zelf erg schreeuwerig en vanuit dat oogpunt zegt mijn gevoel, -1.
De modfaq:
Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?
De stelling is best verdedigbaar, maar word niet verdedigd. Vandaar ook dat ik een 0 wel genoeg vind.Kixtart schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:53:
Bij lammert?
PL JNS geeft aan dat pdf'jes vanuit nature sloom zijn en lammert geeft aan dat het aan adobe ligt. Maar beide is natuurlijk verdedigbaar.
☻/
/▌
/ \
De hele quote was al niet bijster nuttig, alleen het deel dat zijn stelling bevestigd was meer dan genoeg geweest. Op de huidige manier vind ik het iig vrij storend. Iemand die een deel vetgedrukt neer kan zetten is ook wel in staat gewoon netjes een officiële quote te plaatsen, ook dan was het deel overdreven groot geweest en een 0 wel genoeg, maar nu vind ik een -1 best verdedigbaar. Een 0 vind ik echter geen mismod.--Niels-- schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:07:
Wat vinden jullie van een grote dik gedrukte quote?
De modfaq:
[...]
Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?
edit @ kixtart: miscommunicatie
vanaf morgen ben ik d'r een week niet, mocht het iemand uberhaupt interesseren.
[ Voor 7% gewijzigd door Arne op 22-02-2008 00:23 ]
Fijne vakantie arne
[ Voor 37% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 08:09 ]
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik vermoed eerder dat de user de verkeerde tags heeft gekozen dan bewust "op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken." Ik heb de tags dan ook aangepast.--Niels-- schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:07:
Wat vinden jullie van een grote dik gedrukte quote?
De modfaq:
[...]
Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 is zonder muis en toetsenbord te besturen''
☻/
/▌
/ \
Moderatie aangepast, staat weer op 0. Netjes opgelost op deze manier.Longbeard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:09:
Ik vermoed eerder dat de user de verkeerde tags heeft gekozen dan bewust "op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken." Ik heb de tags dan ook aangepast.
De reactie komt van ver (+1) en elke keer als ik kijk is de reactie weer een tiende naar beneden. Nu staat hij op -0,5 dus nog 2-3 mensen en hij is weg. En wat Kixtart zegt, de mensen die de reactie +1/2 hebben gegeven krijgen wel een dikke afwijjking aan hun broek. Het moderatiesysteem is in deze aardig zelfcorrigerend, uiteindeliljk komt de post wel op de juiste score.PcDealer schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:37:
Waarom wordt klagen over het mod systeem nog steeds op 0 gehouden?
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 is zonder muis en toetsenbord te besturen''
Idem, iets wat overigens al vaker aangehaald is dat het huidige moderator systeem incorrect functioneerd zeker tov vroegah met het oude systeem. Het huidige systeem schiet zijn doel compleet mis, men wordt weggemod indien het offtopic is/grappig terwijl het vroeger daar bleef. Natuurlijk moet de informatie wel een beetje zinnig zijn maar wat is er mis dat men bepaalde andere ideeen heeft dan de doorsnee tweaker. En deze worden heden ten dagen dus wel weggemod.Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:52:
Sorry tweakers maar dat moderatie gedoe op deze site begint toch wel erg tirannieke vormen aan te nemen. Wordt het niet eens tijd dat jullie dit professioneel aan gaan pakken en gewoon iedereen geen modrechten meer geven ? Bijna elke pagina op de frontpage lijkt ongesteld te zijn ofzo.
Misschien zijn er mensen die dit een leuk gezicht vinden maar volgens mij schiet dit het doel totaal voorbij.
Is het echt zo erg dat een paar mensen af en toe iets lezen wat ze niet leuk vinden ?
Is het niet veel erger dat bijna elk bericht waar ik het mee eens ben ineens als ongewenst bestempeld wordt.
En dat zal heus niet alleen bij mij zijn lijkt me zo.
Inderdaad, misschien is het ietwat onzinnig dat men M$ gebruikt of wat dan ook in die trend, omgekeerd is het net zo onzinnig om dat weg te modden. Het komt mij meer over als twee kleine kinderen die sneeuwballen naar elkaar gooien. Idem een non-argument dat het flamen uitroept, ook dit is iets wat bij een community hoort er zijn nou eenmaal mensen die anti Windows, en ook omgekeerd anti Linux gezind zijn. En om die een beetje weg te modden is imo eigenlijk net zo zwak als de posters zelf.En dan heb je nog mensen die alles als ongewenst modden als men gebruik maakt van afkortingen of M$ ipv microsoft en dan ook nog reageren en dit luidkeels toegeven dat de enige reden om ongewenst te geven het gebruik van M$ is. Wie is er dan het kleine kind in deze ?!?
Ik vind het een steeds kwalijkere zaak dat enerzijds meer en meer mensen denken te moeten vertellen wat weggemod dient te worden, omgekeerd het modden zelf begint ook buitensporig te worden. Voor mij is het zelf zover dat ik me uberhaubt niet meer de moeite neem om te modden (zoals vele overigens) vanwege dat mijn mening blijkbaar niet binnen het gemiddelde van het modereer niveau valt. Echter als er zo sterk door moderators wordt gemod, dan ben je snel als non-moderator snel het haasje wat voor mij genoeg reden is om er gewoon mee te stoppen. Tevens vraag ik me zelf sterk af wat de waarde moderators is, indien deze blijkbaar het noodzakelijk vinden om meer dan het gemiddelde te modden. Is het niet zo dat een moderator het gemiddelde van de community dient te vertegenwoordigen en grote uitschieters met name richting het flamen weg te werken? Nu lijkt het er meer en meer op dat de moderators proberen het gemiddelde van de community te bepalen.. een zeer foute trend.
nieuws: Nieuwe beelden en informatie Mario Kart Wii
de -1 grens komt steeds lager te liggen....
Ik modereer zelf ook, (en houd de moderatie richtlijn aan) en vind dat er TEVEEL -1 gemod word voor berichten die eigelijk gewoon 0 zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Goldenflame op 22-02-2008 12:49 ]
.
De meeste -1 reacties in dat bericht zijn Fipo's of "ik ook" reacties, lijkt me niet echt zinnig om die zichtbaar te maken. Daarnaast zijn de reacties ouder dan 48 uur dus ik kan de score ook niet meer verhogen en ik denk niet dat de Powermods het nodig vinden dit aan te passen.Goldenflame schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:31:
Op deze hele pagina staan een aantal mods die -1 staan die gewoon 0 zouden moeten zijn.
nieuws: Nieuwe beelden en informatie Mario Kart Wii
de -1 grens komt steeds lager te liggen....
En overigens zijn er veel mensen die na 5 minuten de reactie al editten om te klagen dat hij op -1 staat. Op dat moment is er net 1 moderator langs geweest en moet je gewoon even geduld hebben. Na het wijzigen+klagen heb je veel meer kans om een -1 te krijgen, want veel vinden dit geklaag zwaar vervelend.
[ Voor 31% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 12:53 ]
☻/
/▌
/ \
Hij drukt zich ietwat lomp uit, maar heeft inhoudelijk wel een goed punt. Zeker geen -1 als je t mij vraagt. Van mij dus ook een 0 gekregen.wildhagen schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 06:23:
Volgens mij is deze reactie best wel trollerig? Met name de eerste twee alinea's en de een-na-laatste alinea?
Het probleem is vaak dat iedereen te lang 'grappig' probeert te zijn en dit valt dus niet goed bij veel gebruikers. Een grapje tussendoor mag best, maar het moet ook niet te erg worden, zoals:n4m3l355 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:14:
[...]
Idem, iets wat overigens al vaker aangehaald is dat het huidige moderator systeem incorrect functioneerd zeker tov vroegah met het oude systeem. Het huidige systeem schiet zijn doel compleet mis, men wordt weggemod indien het offtopic is/grappig terwijl het vroeger daar bleef. Natuurlijk moet de informatie wel een beetje zinnig zijn maar wat is er mis dat men bepaalde andere ideeen heeft dan de doorsnee tweaker. En deze worden heden ten dagen dus wel weggemod.
[...]
- Continu hetzelfde grapje (bijvoorbeeld "640 k ought to be enough for anyone" van Gates)
- Grappen herhalen binnen het artikel (dubbel-posts eigenlijk dus)
- Grappen die eigenlijk gewoon een flame zijn
Als je "M$ sux" en dergelijke berichten zou laten staan loopt het alleen maar uit de hand. Genoeg mensen vinden dit vervelend en het is gewoon kinderachtig om M$ en Linsux te gebruiken. Er mogen best anti-Windows en anti-Linux bijzitten, maar dan moet de reactie ook gewoon normaal zijn. Verbasteringen zijn daarom niet wenselijk evenals flames richting Microsoft of Linux-community. Zoals ik al eerder zei moeten de moderators er wel voor zorgen dat er niet mening-gemod wordt, omdat de bedoeling is om zo objectief mogelijk een oordeel te geven..Inderdaad, misschien is het ietwat onzinnig dat men M$ gebruikt of wat dan ook in die trend, omgekeerd is het net zo onzinnig om dat weg te modden. Het komt mij meer over als twee kleine kinderen die sneeuwballen naar elkaar gooien. Idem een non-argument dat het flamen uitroept, ook dit is iets wat bij een community hoort er zijn nou eenmaal mensen die anti Windows, en ook omgekeerd anti Linux gezind zijn. En om die een beetje weg te modden is imo eigenlijk net zo zwak als de posters zelf.
Bovenstaande reactie van mij geeft ook wel antwoord op dit stuk.Ik vind het een steeds kwalijkere zaak dat enerzijds meer en meer mensen denken te moeten vertellen wat weggemod dient te worden, omgekeerd het modden zelf begint ook buitensporig te worden. Voor mij is het zelf zover dat ik me uberhaubt niet meer de moeite neem om te modden (zoals vele overigens) vanwege dat mijn mening blijkbaar niet binnen het gemiddelde van het modereer niveau valt. Echter als er zo sterk door moderators wordt gemod, dan ben je snel als non-moderator snel het haasje wat voor mij genoeg reden is om er gewoon mee te stoppen. Tevens vraag ik me zelf sterk af wat de waarde moderators is, indien deze blijkbaar het noodzakelijk vinden om meer dan het gemiddelde te modden. Is het niet zo dat een moderator het gemiddelde van de community dient te vertegenwoordigen en grote uitschieters met name richting het flamen weg te werken? Nu lijkt het er meer en meer op dat de moderators proberen het gemiddelde van de community te bepalen.. een zeer foute trend.
Als je het met bepaalde onderdelen van de modfaq niet eens bent kan je dat aangeven en dan wordt er sowieso naar gekeken. Van de moderators wordt namelijk verwacht dat ze deze faq als leidraad gebruiken.
☻/
/▌
/ \
Moderatieklagen (laatste alinea) -> -1
Zijn punt is misschien wel Ok, maar de vorm waarin hij het giet maakt het voor mij -1. Mensen/bedrijven zomaar ervan beschuldigen communist te zijn zonder onderbouwing of bewijs is imho een troll. Zelfde met termen als "brak", "meuk" etc.lammert schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:08:
[...]
Hij drukt zich ietwat lomp uit, maar heeft inhoudelijk wel een goed punt. Zeker geen -1 als je t mij vraagt. Van mij dus ook een 0 gekregen.
Een 0 is verdedigbaar, een +1 is imho te hoog,
Virussen? Scan ze hier!
Waarschijnlijk heeft hij al heel vroeg z'n reactie gewijzigd, maar voor dit ene woordje vind ik een -1 wat overdreven. 0 erbij.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Iets verderop verwijst hij terug naar de uitgebreide handleiding in bovenstaande reactie en legt hij het nogmaals beknopt uit. un1ty in 'nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista'Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:25:
Wat vinden we van un1ty in 'nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista' ? Op zich interessant, en hoewel het me geen praktische manier lijkt, blijft het een manier om de activatie van Windows Vista te omzeilen. En dat lijkt me niet de bedoeling.
Het is nog steeds offtopic en ook weer een 'M$', dus een -1 is wel terecht maar meer hoeft ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 22-02-2008 15:03 ]
dan moeten ze eens wat betere games uitbrengen, ipv ieder jaar hetzelfde , need for speed pro street was voor my de druppel, wat een schijtgame
[ Voor 14% gewijzigd door Megaflix op 22-02-2008 15:08 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Jorrit op 22-02-2008 15:16 ]
Fire69 in 'nieuws: Optimus Maximus-keyboard komt eindelijk op de markt'
Niet erg bijzonder, dus een nette 0.
Ook de rest van de aangedragen posts ff bijgetimmerd
Virussen? Scan ze hier!
Het is niet echt iets heel byzonders hoor maar:
SuperDre
[url]http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2463945[url]
Zijn reactie staat op min 1, terwijl als je begrijpt zijn reactie weldegelijk inhoudelijke informatie bevat, (alhoewel hij het wel op een beetje 'flamende' manier neerknalt, en niet al te veel toelichting geeft...)
Daarom ook mijn reactie daarop:
hetisik
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2464113
Echter het probleem is dat n4m3l355 zijn post niet helemaal goed begrijpt en door zijn reactie;
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463949
SuperDre 'neer' haalt door een 'meer' inhoud lijkende reactie te geven waardoor die reactie van SuperDre net een flamebait lijkt, waardoor SuperDre weer door anderen ook laag gemod wordt, terwijl hij toch wel minstends een 0 verdient of een kleine +1.
Bovendien is die van SuperDre de 1e reactie en die van PhazeD's de 2e reactie op het nieuws.
Dat verergert nog eens de sterkte van van PhazeD's reactie op die van SuperDre.
Correcties:
n4m3l355's naam vervangen door PhazeD
De link was goed, alleen, ik had een naam van een verkeerde persoon erbij geplaatst waar ik later op gereageerd had. Mijn excuses!
Zouden julie opnieuw naar mijn post willen kijken?
Ik wil tevens ook vermelden dat de post van PhazeD eigenlijk net zelfs net zo, of zelfs nog minder inhoudelijk is als die van SuperDre.
Ik zie trouwens dat SuperDre zijn post inmiddels verduidelijkt heeft.
[ Voor 32% gewijzigd door hetisik op 22-02-2008 21:05 ]
8 )
Persoonlijk had ik hem al op 0 gezet, maar het grootste gedeelte van de reactie is wel erg flamemend hoor. Een -1 is niet onverdedigbaar. Kijk jij legt in je post goed uit wat hij nu bedoeld, als hij dat op dezelfde manier gedaan had, had hij +1 gekregen, op deze manier is de post wel erg magertjes, zeker ook door het gebrek aan onderbouwing. Jij hebt een mooi voorbeeld en een aardige toon van je post, goed voor de sfeer.hetisik schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:54:
SuperDre
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463945
Zijn reactie staat op min 1, terwijl als je begrijpt zijn reactie weldegelijk inhoudelijke informatie bevat, (alhoewel hij het wel op een beetje 'flamende' manier neerknalt, en niet al te veel toelichting geeft...)
Daarom ook mijn reactie daarop:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2464113
Echter het probleem is dat n4m3l355 zijn post niet helemaal goed begrijpt en door zijn reactie;
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463949
SuperDre 'neer' haalt door een 'meer' inhoud lijkende reactie te geven waardoor die reactie van SuperDre net een flamebait lijkt, waardoor SuperDre weer door anderen ook laag gemod wordt, terwijl hij toch wel minstends een 0 verdient of een kleine +1.
Bovendien is die van SuperDre de 1e reactie en die van n4m3l355 de 2e reactie op het nieuws.
Dat verergert nog eens de sterkte van van n4m3l355's reactie op die van SuperDre.
n4m3l355 verdient zeker een +1 omdat hij ook wijst op de mogelijke incompetentie van de "deskundigen"van de RIAA, dat hij de post van Superdre niet goed opvat kan je hem niet echt kwalijk nemen met de formulering van Superdre.
[ Voor 2% gewijzigd door Jorrit op 22-02-2008 18:39 . Reden: Quote wat ingekort ]
Ik denk niet dat mensen hun moderatie nog gaan aanpassen na het lezen van de post van n4m3l355.
Verder was het een beetje moeilijk te begrijpen wat je verder bedoelde, vanwege het linken naar de verkeerde persoon en volgorde van je linkjes
[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 19:40 ]
☻/
/▌
/ \
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Alleen deze reactie mag van mij rustig op 0: jzoin2 in 'nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@Dirk: ik twijfel een beetje tussen 0 en -1 vooral door zijn laatste twee alinea's. Die komen mij wat flamend over. Als hij de reactie waar hij op reageert zo nutteloos vindt kan hij hem ook gewoon omlaag modden.
[ Voor 34% gewijzigd door TheCapK op 22-02-2008 20:19 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
--5 -- 7 posts terug voor mijn gecorrigeerde reactie)
Tellen is soms ook zo moeilijk lol
[ Voor 28% gewijzigd door hetisik op 22-02-2008 22:50 ]
8 )
.oisyn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:58:
nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars mag wel wat bijsturing, een hoop reacties op +0 gemod terwijl er imho best een aantal +1 reacties tussen zitten.
Soms(meestal eigenlijk) wordt het rechtgezet zonder een reactie hierDirk schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:11:
Ik vindt het persoonlijk wel meevallen, kun je concrete voorbeelden geven?
Die heeft van mij direct een -1 gekregen. Zwaar nutteloos imho.Alleen deze reactie mag van mij rustig op 0: jzoin2 in 'nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars'
☻/
/▌
/ \
Ah, ben niet de eerste die dat opviel.RoD schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:21:
In nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel is een discussie gaande of dit artikel nu wel of niet op T.net thuishoort. Lijkt me niet op de FP thuis te horen. Imo mag daar nog het een en ander rechtgezet worden.
Zit alleen nog ff met deze en deze reacties. Beide besteden hun halve post aan off-topic, hoort dit nieuws hier..., en de rest redelijk on-topic. Ik heb ze toch -1 gegeven, omdat je anders elk slecht gedrag wel goed zou kunnen maken met ook een on-topic opmerking neer te zetten. Ik snap dat het zeker voor hem als poster van het bericht lastig moet zijn, maar ja, iets met goede voorbeeld geven...
Vind het trouwens jammer dat Grrrrrene zich niet in heeft kunnen houden om niet ook off-topic te reageren. Ik snap dat het voor hem als poster van het bericht extra lastig zal zijn, maar ja, iets met goede voorbeeld geven...
Je hebt bij de eerste trouwens een verkeerd vakje aangeklikt, er staat 1*-1 en je bent expert^^
Ik heb het gewijzigd omdat ik een verkeerde naam had geplaatst.
Alvast bedankt!
8 )
Of het wordt rechtgezet door lurkers in deze draadKixtart schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:16:
[...]
[...]
Soms(meestal eigenlijk) wordt het rechtgezet zonder een reactie hier
.edit: nu ik de zin nog eens lees is dat eigenlijk precies wat je bedoelt volgens mij

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2008 01:35 ]
Beide een 0. SuperDre heeft hem wel gewijzigd, maar ik had een 0 en ga de moderatie nu niet wijzigen. De reactie van PhazeD heeft ook geen meerwaarde -> 0hetisik schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:46:
Zou je nog even naar mijn oude reactie kunnen kijken j.j.k?
Ik heb het gewijzigd omdat ik een verkeerde naam had geplaatst.
Alvast bedankt!
[ Voor 129% gewijzigd door Kixtart op 23-02-2008 01:46 ]
☻/
/▌
/ \
Ik heb ze nog eens bekeken en ben het wel met je eens.J.J.K. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:14:
De eerste heb ik een nul gegeven, de ontopic inhoud was wel een +1 waard en ik vond het zonde als iemand dat zou missen. De 2e en 3e een duidelijke -1 offtopic gerant, en de 2e moet nog flink wat schopjes hebben. De 4e suste de discussie een beetje en daarom vond ik het een krappe 0. Vanwege het life-channel wat soepeler gerekent, in Pro was het wel beide -1.
Je hebt bij de eerste trouwens een verkeerd vakje aangeklikt, er staat 1*-1 en je bent expert^^
Ik had hem niet verkeerd aangeklikt, had uiteindelijke nog geen moderatie gedaan, in afwachting van wat goede inzichten van mede moderatoren, omdat ik over die toch wel erg twijfelde
-1 imo. Hij stond er al op, maar toen kwamen er een aantal mening-mismodders die het ding op +1 en +2 willen hebben

Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Wat bedoel je precies? Een wijziging van de modbot of iets anders?Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:50:
Die +2 gever wordt er sowieso binnenkort automatisch uitgevist.
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 23-02-2008 12:52 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Welke van de twee?Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:50:
Die +2 gever wordt er sowieso binnenkort automatisch uitgevist.
Het zijn twee personen die een +2 gegeven hebben, want eerst was het 1x en daarna, net nadat RoD hem hier postte kwam de tweede +2 erbij.
Virussen? Scan ze hier!
Beide trouwens
☻/
/▌
/ \
splrf in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
TD-er in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
Verwijderd in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
Grrrrrene in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
YopY in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
Die discussie hoort gewoon niet thuis op de FP.
Mwa daarvoor moeten ze wat meer gaan modereren. Maar het zou inderdaad wel praktisch zijn deze reactie naar -1,0 afgerond te brengen. Dan krijgen de +1's ook een tik op de vingers.Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:59:
Automatisch via de modbot. Zo te zien hoeft er niks aan gedaan te worden
Beide trouwens
[ Voor 29% gewijzigd door Cloud op 23-02-2008 13:18 ]
Door de twee links naar aan het onderwerp gerelateerde topics vind ik dat deze nog wel op 0 mag blijven.
Heeft nog heel veel x -1 nodig (o.a. 6 x +2 tegenover 9 x -1)
Om de reden die J.J.K. vind ik deze ook verdedigbaar op 0, maar kan ook -1.
Rest, mee eens.
Ik vind het weinig relevante links. Verder probeert hij er een discussie mee voort te zetten die simpelweg niet op de FP thuishoort. Wmb ongewenst.--Niels-- schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:08:
[...]
Door de twee links naar aan het onderwerp gerelateerde topics vind ik dat deze nog wel op 0 mag blijven.
De reden dat er in het life-channel wat soepeler gemod wordt? Ten eerste wist ik niet eens dat dat het geval was, en ten tweede vind ik dit té offtopic om een 0 te verdienen.Om de reden die J.J.K. vind ik deze ook verdedigbaar op 0, maar kan ook -1.
Meer dat de reactie de discussie een beetje tempert, postief opbouwend is en er na deze reactie nauwlijks nog gerant wordt.RoD schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:28:
De reden dat er in het life-channel wat soepeler gemod wordt? Ten eerste wist ik niet eens dat dat het geval was, en ten tweede vind ik dit té offtopic om een 0 te verdienen.
In de ModFAQ staat inderdaad niet letterlijk dat in life soepeler gerekend mag worden:
Dit artikel is eigenlijk een beetje spielerij op de FP, absoluut geen zakelijkheid, daarom leek het mij logisch dat in dit soort artikelen soepeler mag worden gemodereerd. Maar als ik hier de FAQ verkeerd interpreteer dan hoor ik het graag, ik had het idee dat de laatste zin 2 kanten op werkte.In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Google: ip-adressen zijn geen persoonsgegevens'
Verwijderd in 'nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel'
De bekende druppel door nog een extra 5x -1 van mij!
Ik vind trouwens wel dat we even moeten kijken naar de mensen die reageren op de opmerkingen dat dit niet op t.net thuishoort.
Degenen die die opmerking maken horen duidelijk op -1 thuis. Als je hier echter op reageert door dit met een net betoog tegen te spreken dan mag zo'n reactie van mij best op 0 blijven staan. Sommigen, zoals die van Kykez die hierboven wordt aangegeven ou zelf sop +1 kunnen door het nette betoog. Binnen een, weliswaar off-topic discussie, geven dit soort mensen een hele nette reactie en daar mogen zij dan wel weer voor beloond worden. De reactie zelf is namelijk op dat moment wel weer on-topic.
[ Voor 84% gewijzigd door TheCapK op 23-02-2008 20:14 ]
robert_paats in 'nieuws: Onderzoekers claimen goedkope afluistermethode voor gsm'
Dit zijn de huidige scores:
Score #
+2 Must-read 1
+1 Meerwaarde 5
0 Neutraal 7
-1 Ongewenst 4
Gemiddeld 0,2
Effectief 0
Is dit flamend richting de VS en Bush, is dit flamend naar juist een hoop VS-gezinde landen of is het geen van beiden of toch gewoon off-topic?
Lastig wat je hiervoor moet kiezen.
Virussen? Scan ze hier!
Ongefundeerde flame richting Ritek. En daarnaast imo misleidend door een woord te onderstrepen waardoor het lijkt dat dat een link is naar een onderbouwing van zijn flame, -1.
torp in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
0
Uberprutser in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
Wel een persoonlijke ervaring, maar ik vind hem niet speciaal genoeg voor een +1.
Onderstrepen is een overblijfsel uit het typemachinetijdperk, en hoewel het weinig gebruikt wordt kun je het toch gebruiken om dingen te benadrukken ? Om dat als misleidend te bestempelen vind ik best wel stellig.--Niels-- schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:52:
Verwijderd in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
Ongefundeerde flame richting Ritek. En daarnaast imo misleidend door een woord te onderstrepen waardoor het lijkt dat dat een link is naar een onderbouwing van zijn flame, -1.
Niettemin: van mij heeft ie ook een -1, maar dan verdient ie sowieso wel qua inhoud van de reactie
Maar ook zonder die underline verdient hij wel een -1 inderdaad, die heb ik hem dan ook gegeven.
Een +1 (waar hij effectief op staat) of zelfs +2 voor deze reactie lijkt me ook wat overdreven, een 0 lijkt me meer dan voldoende.
[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 24-02-2008 09:35 ]
Virussen? Scan ze hier!
Laat maar, heb het verband waarin gezien en dan zeg ik eerder overbodig.
[ Voor 29% gewijzigd door TheCapK op 24-02-2008 19:40 ]
☻/
/▌
/ \
Misanthropia in 'nieuws: Londen geeft isp's deadline om downloaders aan te pakken'
Eindigen met Eng-land lijkt mij toch trollen of flamen.
Precies, geen echte schoolmeester dusk1n8fisher schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:37:
@wildhagen: is dat niet gewoon een schoolmeester an het werk? En dus eigenlijk gewoon -1?
Laat maar, heb het verband waarin gezien en dan zeg ik eerder overbodig.
Maargoed, wat vinden jullie van deze reactie? Hij krijgt +1's en +2's, maar volgens mij is het een harde -1 waard. Ten eerste wegens de kinderachtige naamverbasteringen en ten tweede haalt hij er weer de Nazi's en Stasi's bij....
Virussen? Scan ze hier!
EDIT: Onderin het draadje valt het weer mee, laat maar.
[ Voor 6% gewijzigd door Jorrit op 24-02-2008 23:40 ]
Groever in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
helaas gaat ie halverwege over op:
steun je die baarden die uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten? Waarom zou ik me moeten verplaatsen in de positie van een gelovige? Ik ben er juist trots op dat ik vanuit mijn eigen superieure positie boven die volkomen achterlijkheid uit kan stijgen.
Dan denk ik opeens: je loopt hier norm te trollen.
en dan is de score als volgt?
Score #
+2 Must-read 15
+1 Meerwaarde 3
Gemiddeld 1,8
Effectief +2
Die hoort gewoon op -1 te staan wmb.
Twee posts daaronder gaat Cubefanatic ook nog eens flink los en ook die staat dus veel te hoog:
Andros in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
Gelukkig heeft die geen +2 gekregen.
Er is daar een geloofsoorlog losgebranden lijkt het en daar moet even goed op worden toegezien!
De volgende geeft een heel goede repliek op Cubefanatic en doet dat over het algemeen ook heel netjes.
Toch zijn er punten waar ik over twijfel:
.oisyn in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
En anders vind ik je gewoon een klootzak
Is dit een troll of gewoon een mening? En als het een troll is is deze dan zwaar genoeg om de hele reactie op -1 te zetten of wordt deze post daardoor juist een 0?
[ Voor 33% gewijzigd door TheCapK op 25-02-2008 10:50 ]
"Die volkomen achterlijkheid" slaat uiteraard niet op het geloof in het algemeen (wat mij betreft wel, maar het was niet mijn bedoeling het zo te formuleren) maar op "uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten". Maar goed, ik heb hem een beetje ge-edit. Kwam inderdaad een beetje trollerig over. Zijn we nu weer vriendjes?k1n8fisher schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
De volgende heeft een mooi betoog:
steun je die baarden die uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten? Waarom zou ik me moeten verplaatsen in de positie van een gelovige? Ik ben er juist trots op dat ik vanuit mijn eigen superieure positie boven die volkomen achterlijkheid uit kan stijgen.
Dan denk ik opeens: je loopt hier norm te trollen.
en dan is de score als volgt?
Score #
+2 Must-read 15
+1 Meerwaarde 3
Gemiddeld 1,8
Effectief +2
Die hoort gewoon op -1 te staan wmb.
[ Voor 3% gewijzigd door Groever op 25-02-2008 11:05 ]
Met jou zijn we weer vriendjes, een +2 is het nu wel waard. Mooi verhaal.Groever schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:02:
[...]
"Die volkomen achterlijkheid" slaat uiteraard niet op het geloof in het algemeen (wat mij betreft wel, maar het was niet mijn bedoeling het zo te formuleren) maar op "uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten". Maar goed, ik heb hem een beetje ge-edit. Kwam inderdaad een beetje trollerig over. Zijn we nu weer vriendjes?
Cubefanatic is een beetje te fanatiek, die heeft een -1 te pakken.
.oisyn rent af en toe over het randje, maar blijft redelijk netjes, die heeft een +1 gekregen. Het 'en anders vind ik je een klootzak' is een als-dan situatie, een niet persoonlijke belediging. Is absoluut geen aftrek waard.
Na de edit is het een stuk beter, heb deze een +2 gegeven.k1n8fisher schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
Een -1 gegeven voor stijl en toon.Andros in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
Gelukkig heeft die geen +2 gekregen.
Het was misschien wel een +2 geweest als die regel er niet in stond. Het is ook niet echt een troll, want een knipoog staat er bij en het punt is duidelijk. Het is hooguit wat harde taal, maar desalniettemin krijgt hij van mij een +1..oisyn in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
En anders vind ik je gewoon een klootzak![]()
Is dit een troll of gewoon een mening? En als het een troll is is deze dan zwaar genoeg om de hele reactie op -1 te zetten of wordt deze post daardoor juist een 0?
Ik had hem op -1 gezet maar na de Edit klopt het wel weer en heb ik hem een +2 gegeven, een zeer solide betoog, zeker nu dat stuk eruit is.k1n8fisher schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
Hij drukt zich inderdaad erg stellig uit en misschien is de post ietwat grof geforumuleerd maar het lijkt mij geen -1, het heeft een betoogwaarde en de post bevat geen flame's of trolls. Hoogstens een overhaaste generalisatie, maar dat is alleen een betoogfout, geen reden voor een -1. Overgens wordt die fout daaronder bekritiseerd dus het is een goede bijdrage aan de discussie. Ik ben het met je eens dat de post niet veel inhoud heeft, maar ongewenst is hij ook niet, een 0 van mij. (De post lijkt naar de -1 te gaan)Twee posts daaronder gaat Cubefanatic ook nog eens flink los en ook die staat dus veel te hoog:
Andros in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
Een 0 wat mij betreft, de reactie heeft een te intressant betoog om helemaal onzichtbaar te maken, en de troll is ook niet heel ernstig. Zonder een +1 nu een 0 lijkt me afdoende.De volgende geeft een heel goede repliek op Cubefanatic en doet dat over het algemeen ook heel netjes.
Toch zijn er punten waar ik over twijfel:
.oisyn in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
En anders vind ik je gewoon een klootzak![]()
[ Voor 13% gewijzigd door Jorrit op 25-02-2008 11:23 . Reden: Quote's wat ingekort ]
Ik heb hem juist naar -1 gezet. Ik vind dat je ook wel op een normale manier een post kan maken en niet op zo'n scheeuwerige generaliserende vervelende toon (+flame-uitlokking?).J.J.K. schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:21:
[...]
Hij drukt zich inderdaad erg stellig uit en misschien is de post ietwat grof geforumuleerd maar het lijkt mij geen -1, het heeft een betoogwaarde en de post bevat geen flame's of trolls. Hoogstens een overhaaste generalisatie, maar dat is alleen een betoogfout, geen reden voor een -1. Overgens wordt die fout daaronder bekritiseerd dus het is een goede bijdrage aan de discussie. Ik ben het met je eens dat de post niet veel inhoud heeft, maar ongewenst is hij ook niet, een 0 van mij. (De post lijkt naar de -1 te gaan)
Ben ik het wel mee eens. Nette post, maar er staan dus een paar dingetjes in waar ik me een beetje aan erger[...]
Een 0 wat mij betreft, de reactie heeft een te intressant betoog om helemaal onzichtbaar te maken, en de troll is ook niet heel ernstig. Zonder een +1 nu een 0 lijkt me afdoende.
☻/
/▌
/ \
Dat van die klootzak is natuurlijk geen troll, vandaar de knipoog en het "vind ik je". Anders had ik wel "ben je" en zonder knipoog geschreven
Overigens: martijnvanegdom in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering' vind ik ook wel een +1 waard. Hij schrijft dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar verwoord het verder wel goed en met argumenten, en z'n post ligt in de lijn met andere +1 posts in de draad, en is soms zelfs een stuk beter - vergelijk bijv. eens met Verwijderd in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering', heeft ook een +1 maar is eigenlijk maar simpel google werk. Die laatste reactie een +1 terwijl die van martijnvanegdom op 0 staat is niet helemaal eerlijk - andersom was in mijn ogen beter geweest.
Er wordt sowieso een hoop mening-gemod in die draad. Toen ik mijn post tikte waren de moderaties nog veel extremer, maar dat is nu wel weer een beetje bijgedraaid.
[ Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2008 12:04 ]
Beginnen met "Wat een geblaat." en daarna "Toch hoop ik stiekem dat je het (soms) wel doet, en daarmee meteen je hele eigen relaas onderuit haalt. En anders vind ik je gewoon een klootzak
Ook door: "Dus, hou op met iedereen over een kam te scheren met woorden als "die lui" en ook "ons" - dus als jij ook even niet over mij wilt beslissen aub, dank u!" en "Nee, stomme dorks in de Nederlandse politiek" vind ik hem wat negatief
Maar het kan ook zijn dat ik zelf vandaag wat te negatief ben
Eigenlijk wil ik gewoon 0.5 kunnen kiezen.
☻/
/▌
/ \
Maar dát is nou net de hele kern van mijn post. Hij zit er een beetje in verstopt idd, maar wat ik laat zien [en nu wil ik geen inhoudelijke discussie starten hier hoor, maar even om aan te geven wat ik bedoel] is dat het hele "wij" en "jullie" denken de hele aanleiding is voor vrijwel alle onenigheden tussen bevolkingsgroepen. Cubefanatic haalt de Deense cartoons aan. Iemand tekent een cartoon, een willekeurige moslim staat op (en natuurlijk was het er niet letterlijk 1, maar even voor het voorbeeld) en zegt "wij zijn beledigd, jullie moeten excuses aanbieden". Fout: die ene moslim spreekt niet voor alle moslims ookal suggereert hij wellicht van wel - je moet dat imho dus ook niet zo opvatten. Dan komt Cubefanatic met de opmerking: "die lui moeten niet denken dat ze ons de les moeten lezen". Exact dezelfde fout. Hij komt op voor mij. Dat wil ik helemaal niet, want ik ben het niet met hem eens, en ik wil niet dat hij mij representeert op de manier zoals hij doet. Hij is dus in mijn ogen net zo fout bezig als die moslim, maar hij realiseert zich dat niet. Hij vind het vervelend als mensen voor hem bepalen hoe je je moet gedragen, maar tegelijkertijd doet ie dat zelf ook voor anderen.Kixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:04:
Ook door: "Dus, hou op met iedereen over een kam te scheren met woorden als "die lui" en ook "ons" - dus als jij ook even niet over mij wilt beslissen aub, dank u!"
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2008 12:20 ]
Ik ben het met je eens dat het absoluut geen geweldige post is en de post inderdaad geen goede toon heeft. Cubefantic heeft echter wel een puntje, weliswaar niet goed verwoord maar ik vond het toch zonde om de post naar -1 te zetten hoewel dat wel te verdedigen is.Kixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:48:
Ik heb hem juist naar -1 gezet. Ik vind dat je ook wel op een normale manier een post kan maken en niet op zo'n scheeuwerige generaliserende vervelende toon (+flame-uitlokking?).
Eens, moderaties uitgevoerd, moeten nog aardig wat tikjes aan gegeven worden aan de 2e, de 1e staat al op +1..oisyn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:52:
Overigens: martijnvanegdom in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering' vind ik ook wel een +1 waard. Hij schrijft dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar verwoord het verder wel goed en met argumenten, en z'n post ligt in de lijn met andere +1 posts in de draad, en is soms zelfs een stuk beter - vergelijk bijv. eens met Verwijderd in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering', heeft ook een +1 maar is eigenlijk maar simpel google werk. Die laatste reactie een +1 terwijl die van martijnvanegdom op 0 staat is niet helemaal eerlijk - andersom was in mijn ogen beter geweest.
Klopt, een van de redenen waarom ik niet direct naar die draad ben gegaan maar even gewacht heb tot er wat meer modders langsgeweest waren, ik word altijd hopeloos van meningmoderaties. Dat het nu allemaal vrij goed staat vind ik een compliment waard aan het moderatiesysteem.Er wordt sowieso een hoop mening-gemod in die draad. Toen ik mijn post tikte waren de moderaties nog veel extremer, maar dat is nu wel weer een beetje bijgedraaid.
Dat deel van je post had ik wat verkeerd begrepen. Dan zou hij voor mij op een 0.6 uitkomen en daarom +1. Have phun with it.oisyn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:18:
...knip...
Maar dát is nou net de hele kern van mijn post. Hij zit er een beetje in verstopt idd, maar wat ik laat zien [en nu wil ik geen inhoudelijke discussie starten..................
[ Voor 56% gewijzigd door Kixtart op 25-02-2008 12:30 ]
☻/
/▌
/ \
Die vraag is overbodig! Ik beoordeel een post en niet de persoon, het feit dat jij je post ge-edit hebt tekent voor je houding en laat zien dat je serieus bezig bent hier op t.net .Groever schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:02:
[...]
"Die volkomen achterlijkheid" slaat uiteraard niet op het geloof in het algemeen (wat mij betreft wel, maar het was niet mijn bedoeling het zo te formuleren) maar op "uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten". Maar goed, ik heb hem een beetje ge-edit. Kwam inderdaad een beetje trollerig over. Zijn we nu weer vriendjes?
Vriendjes of niet vriendjes staat helemaal los van wat ik hier verder doe. Misschien ben ik het wel eens met mensen waar ik niets mee te maken wil hebben als ik ze Face-to-face heb en vice versa.
Ik ben dus ook nooit kwaad op iemand, hooguit verdrietig over hoe mensen reageren!
Verder is jouw nieuwe topic ook best een goed idee wmb!
Het kleine-mismoderatietopic deel VI
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.