Het kleine-mismoderatietopic deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.703 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:54

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
(potentiele) mismods te over voor een nieuw topic.
Introductie
Dit topic is bedoeld voor het melden van foute moderaties waarvoor je het niet nodig vind om er een apart topic voor te openen.

Het is de bedoeling dat de reguliere modders ingrijpen en zonodig een powermod bijspringt (als de reactie te oud is of als er al heel veel moderaties op geweest zijn waardoor reguliere invloed niet volstaat).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een discussie onstaat dan zullen de modjes alhier die discussie afsplitsen naar een eigen topic.
Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL (deze is te vinden door op 'score' te klikken).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.
Alvast bedankt en brand maar los!
(Elke vermeende overeenkomst van deze topicstart met Rataplan's Spel- en tikfoutjes topic in Frontpage Algemeen berust nog steeds volledig op toeval :+ )

[ Voor 91% gewijzigd door botoo op 14-11-2007 11:35 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Deze reply is gemod op -1. Nu is het geen geweldige reactie die een +1 waard is, maar ik zie geen reden om deze op -1 te hebben. Zelf heb ik em al naar 0 gemod, maar het effect daarvan is ver te zoeken.

Iemand een idee hoe deze zo laag komt? :)

edit:
Hooguit is de (terechte) vraag waarom hij op -1 gemod is, niet gewenst. Echter stond deze er natuurlijk niet vóordat hij op -1 terecht kwam.

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 13-11-2007 19:26 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zal wel komen door:
Hoezo -1 ongewenst?
Of dat voldoende is om de gehele reactie op -1 te zetten... ik weet het niet. Zo erg is het in dit specifieke geval niet.

Edit: Dat had je zelf dus ook al gezien :P Nouja, als alles wat er voor de edit stond hetgeen is wat boven het geklaag over de moderatie staat dan kun je het prima als nutteloze kreet opvatten.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 13-11-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Imo wel, moet 'ie maar niet twee van die dingen bij elkaar proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Als hij z'n post niet had aangepast, had ik hem best een 0 gegeven, dat regeltje verpest het weer. Waarom doen mensen dat ook.... Klaag dan hier, en/of heb wat meer vertrouwen in het mod-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb er alsnog een 0 voor gegeven. Jammer van het commentaar op de moderatie maar verder heeft ie wel een punt.

[ Voor 51% gewijzigd door Bor op 13-11-2007 20:41 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ook mijn idee: 3x 0 dus van mij gekregen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Prima, ik zie dat het inmiddels geholpen heeft :) Ik zag er inderdaad op de opmerking over moderatie, ook niets mis mee. Is toch goed te corrigeren met zo'n kleine club +3 en +2 modders ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Meestal vallen de mismod wel mee, behalve nog in artikelen waar je fanboy-gedrag krijgt ;)
Heb het gevoel dat het over de gehele linie wel beter gaat tegenwoordig.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:41

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Die +1 hier is toch wel een echte mis moderatie. Commentaar op en herhaling van de eerste post.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Yup ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik vind ze beiden geen -1 waard. Je weet bij dit soort artikelen dat de enige zinnige discussies juridische discussies worden. Het is namelijk al snel of een juridische discussie of één grote brein flame. Doe mij het eerste dan maar. Holleeder is een zaak welke op dit moment (, goh, echt? :p, ) zeer speelt en dan ook een relevante vraag waarom men hier dan 12 jaar kon eisen. (volgens de "DAG" was het maximum voor afpersing 16 jaar.) Een ruime 0 dus, meer is een oneliner nou ook weer niet waard. Al lokt het dus wel uit (positief effect in dit geval) tot een andere discussie dan of BREIN wel of niet slecht / crimineel / gerechtigd is.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Fixt, thnx.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 07:32
Neko Koneko in 'nieuws: Kroes: diepgaand onderzoek DoubleClick-overname Google'
Ik zie de link wel, maar volgens mij is dit nog steeds off-topic.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Niet genoeg voor een -1 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ook ik vind het niet 'slecht' genoeg voor een -1. De post staat nu op 0 waar ik hem op laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Deze zaak vind ie triviaal, maar dat is het m.i. niet. Wordt ook niet onderbouwd. -1 zou m.i. goed passen. Maar ik laat het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PcDealer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:16:
Deze zaak vind ie triviaal, maar dat is het m.i. niet. Wordt ook niet onderbouwd. -1 zou m.i. goed passen. Maar ik laat het zo.
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Ook al vind ik persoonlijk het wel of niet triviaal zijn van deze zaak, niet iets wat met de moderatie te maken heeft. :)
Toch maar op 0 gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wolkje schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:58:
[...]

Hier kan ik mij ook wel in vinden. Ook al vind ik persoonlijk het wel of niet triviaal zijn van deze zaak, niet iets wat met de moderatie te maken heeft. :)
Toch maar op 0 gemod.
Onderbouwd het niet en het is door mij onderbouwd weerlegt in een post. Het is bijna een flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Een flame nog wel... omdat hij vind dat het slecht gesteld is met de concurentie op de belgische internetmarkt? of omdat de EU er niks aan doet? Wanneer de verhalen die je continue hoort over het internet in belgie waar zijn, zie ik het probleem van deze reactie niet in.

Overigens heb je in dat hele artikel maar 1 post, waarin niks weerlegd wordt. Tenzij ik iets over het hoofd zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

PcDealer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:09:
[...]

Onderbouwd het niet en het is door mij onderbouwd weerlegt in een post. Het is bijna een flame.
Kijk of deze huidige zaak triviaal is of niet, dat is zijn mening. En in dit geval is die mening lastig te onderbouwen. Ik ben het echter met hem gelijk (op het eerste gezicht) dat de Belgische internet markt eigenlijk belangrijker is voor de burgers (van België dus), dan de overname van een grote adverteerder door een andere. Maar ook dat is een mening. :)

Het hele reactie systeem van de FP is bedoeld voor inhoudelijke discussies, maar ook voor meningen. En dat is precies wat deze reactie is; een mening. Een flame is het al helemaal niet, ik zou namelijk niet weten tegen wie hij flamed :?

Ik zie overigens niet dat jij zijn post weerlegt in die van jezelf. Daar geef je alleen aan dat de EU er wel iets over te zeggen heeft; en ja tuurlijk is dat zo. Dat is echter niet het punt wat Neko Koneko probeert te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nieuwe topic gemist, we gaan weer in actie :)
Ben ik zo'n HK freak die bij elk 'deel XX' topic een lange first topic verwacht te zien? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Eigenlijk moet de Topicstart van Longbeard even gekopieerd worden. Die is goed genoeg.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:54

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Die weer gekopieerd was van mij, die weer gekopieerd was van rataplan, die weer . . .
;)

iig, topicstart aangepast :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
offtopic:
Hoezo gekopiëerd van rataplan, dat is toch puur toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Heel een nieuw deel

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:06

Ravefiend

Carpe diem!

Nou ben ik niet direct iemand snel een reactie plaats maar -1 voor deze reactie begrijp ik niet ....
Ravefiend in 'meuk: Mozilla Thunderbird 2.0.0.9'

Er is nog geen changelog dus leek me toch handig om alvast wat info te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Ravefiend op 14-11-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ravefiend schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:25:
Nou ben ik niet direct iemand snel een reactie plaats maar -1 voor deze reactie begrijp ik niet ....
Ravefiend in 'meuk: Mozilla Thunderbird 2.0.0.9'

Er is nog geen changelog dus leek me toch handig om alvast wat info te hebben.
Ik begrijp 'm wel. Ten eerste is de reactie maar een enkele keer gemod, waardoor je dus snel op -1 komt als iemand besluit om die score te geven. Verder post je alleen een link wat door sommigen als nutteloze kreet opgevat zou kunnen worden. Ik heb je een 0 gegeven, aangezien dat me een terechte score lijkt.

Als je er nou eens duidelijk bijzet dat je bij die link een changelog kunt vinden dan krijgt je post ook een betere uitstraling wat dus potentiële -1 mods kan voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

RoD schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:32:
[...]
Als je er nou eens duidelijk bijzet dat je bij die link een changelog kunt vinden dan krijgt je post ook een betere uitstraling wat dus potentiële -1 mods kan voorkomen :)
Ook een 0 gegeven. Met een kleine tekst zoals: "Changelog is wel bekend, zie <link>" zou hij ook +1 waard geweest kunnen zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Bij een enkele link ben ik ook snel geneigd om een lage score uit te delen, aangezien het niet de bedoeling kan zijn dat iedereen elke link maar moet volgen maar alleen degene die voor hem nuttig zijn. De enige manier om dit snel te bepalen is om bij de link te melden wat deze bevat.

Aan de andere kant valt er ook te betogen dat je een link op zijn minst moet bekijken voordat je hem modereerd, zodat andere bezoekers de link al dan niet kunnen volgen adhv de moderatie. Maar dan nog is een tekst geen overbodige luxe.

Op de huidige manier vindt ik de +1 eerder een mismod dan de -1. Alhoewel er voor beide iets te zeggen valt. Een +2 voor een enkele link is echter alleen als mismod te omschrijven. Het is me dan ook een raadsel wat die +2 daar doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Arne op 14-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het is wel duidelijk een aanvulling op het artikel, aangezien daar staat dat nog niet bekend is wat de changes zijn. Dus iemand die het totaal niet erg vind om eerst te klikken voordat het duidelijk is wat er in de link staat zou daarom een +2 kunnen kiezen. Jammer dat deze user niet iets meer werk erin gestoken heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 14-11-2007 13:57 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Een +2 voor alleen een link? Op die manier is een -1 ook verdedigbaar aangezien het het artikel tegen spreekt en dus een opmerking is welke in het forum thuis hoort. Een +2 voor een enkel linkje gaat er bij mij niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een changelog is uberhaubt geen must-read dus een +2 is wmb een mismod. En dan al helemaal als er enkel een link gegeven wordt zonder verdere informatie.
Maar misschien bedoelt Kixtart met "iemand" een willekeurige modder die de FAQ niet zo goed begrepen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik zeg ook niet dat het geen mismod is :)
Jij zegt: "Het is me een raadsel wat die +2 daar doet". Ik snap alleen goed waarom iemand een +2 zou kunnen kiezen hiervoor. Maarja, 0 van mij staat goed daar.

@RoD
Yup, iemand die de Faq gewoon vluchtig heeft gelezen kan dit goed als uitmuntend beschouwen, aangezien de changelog voor genoeg mensen wel erg interessant is.

[ Voor 29% gewijzigd door Kixtart op 14-11-2007 16:43 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Je verward mensen die fe FAQ vluchtig lezen met mensen die niet weten dat er een FAQ is en alleen naar de labels kijken :p. Misschien een idee om mensen de FAQ voor te schotelen op de pagina waar ze hun modrechten kunnen activeren?

Maar ik snap je punt wel, iemand kan denken: goh, informatie die niet in het artikel staat => +2.
Zowat de eerste regel is notabene "De reacties bevatten bijvoorbeeld belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel". Ik neem alleen aan dat het redelijk duidelijk is dat daarmee niet enkel een linkje word bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die FAQ staat ook bovenaan de reacties bij ieder topic dus iemand die die niet gelezen heeft en dan gaat modereren en hier fouten mee maakt kan alleen de vinger naar zichzelf wijzen. Volgens sommigen wijs je trouwens met vier vingers naar jezelf als je naar een ander wijst dus.....!

• Arne
Wanneer het (2x?) een beginnende mod is, zullen die 2 punten afwijking wel leuk staan in zijn afwijkingslijstje. Dus wat dat betreft is er niet echt een probleem.

offtopic:
dus zij zouden met 4 vingers naar een ander moeten wijzen?! :p

Anoniem: 155977

Deze klinkt me iets te flamerig voor een +1. Heeft imo geen meerwaarde.

Anoniem: 171278

Anoniem: 155977 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:17:
Deze klinkt me iets te flamerig voor een +1. Heeft imo geen meerwaarde.
Ik vind 'm niet flamerig, maar meerwaarde heeft 'ie ook niet nee. 0 dus :)

• Arne
Waarom zou het flamerig zijn? Er staat niks anders in het artikel dan dat een bedrijf 2 web 2.0 producten zal uitbrengen, dan is het toch niet een hele rare vraag sinds wanneer web 2.0 iets met fileopslag te maken heeft?

• Arne
Hoe kan iemand hier een 0 voor geven. Een zeer voor de hand liggende one-liner (iets wat volgens mij iedereen meteen denkt die dat artikel leest) in combinatie met 4 regels over een typfout.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:10

Cyphax

Moderator LNX

Saved by the buoyancy of citrus

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

-1 gezet.

Deze allebei op 0 of allebei op +1. Nu heeft de eerste een 0 en de 2e een +1 (dezelfde tijd gepost) ook al zeggen ze hetzelfde.
kikkervis in 'nieuws: Bacteriën zorgen voor efficiëntere productie waterstofgas'
Become in 'nieuws: Bacteriën zorgen voor efficiëntere productie waterstofgas'

☻/
/▌
/ \

• TheCapK

TheCapK

Allebei +1 gegeven. Zeggen iets overeenkomstigs maar vullen elkaar ook aan.

• TheCapK

TheCapK

De volgende flamed naar Dell en toch krijgt ie +1 inzichtvol van mensen:
Anoniem: 136223 in 'nieuws: 'Glasvezelinternet niet interessant voor consument''
Ik geef toe dat het grootste deel van zijn verhaal zo slecht niet is maar om er een flame tussendoor te gooien blijft not done! (imho)

• TheCapK

TheCapK

DE volgende is weer een duidelijk troll:
SuperDre in 'nieuws: Nieuwste firmware PS3 lijkt problemen op te leveren'
Hij maakt degene op wie hij reageert duidelijk voor leugenaar uit. Al heeft ie gelijk dan hoeft ie dat niet zo te zeggen. Heeft echter wel 2x +1 gekregen voor deze one-liner.
De volgende zeurt over de nieuwswaarde:
Falcon Heavy in 'nieuws: Nieuwste firmware PS3 lijkt problemen op te leveren'
Ook not done op de FP dus -1 toch 2x +1 gekregen.

[ Voor 24% gewijzigd door TheCapK op 15-11-2007 20:54 ]

• TheCapK

TheCapK

Bij het volgende topic begint iemand te zeuren over het aantal pixels. Er wordt best wat op gereageerd maar de meeste al nadat er een paar dit als eerste hebben gedaan. Een hoop dubbleposts dus.
Makkelijk modereren en goed voor je gemiddelde afwijking:
nieuws: Alienware komt met high-end gaminglaptop

• TheCapK

TheCapK

DE volgende is overbodig daar deze vraag al in het bericht wordt beantwoord.
Anoniem: 52686 in 'nieuws: Atari kondigt herstructurering aan'
heeft nog wat -1's nodig om uit zicht te gaan.

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Het kan aan mij liggen, maar de meeste moderaties van reacties op het artikel over Glasvezel internet onderzoek zijn mijns insziens meer op de eigen mening en gevoel afgestemd dan op de daadwerkelijke meerwaarde volgens de ModFAQ.

Iemand roept hoe hij over het onderwerp denkt zonder echt veel onderbouwing, krijgt +1 regen omdat het de populaire visie is, en degene die een goed onderbouwd betoog voert met extra en niet eerder gegeven informatie over de andere kant van de medaille krijgt 0 omdat het niet de populaire visie is.

En dan ga ik toch denken: is het mijn status waard om tegen de massa in te gaan en volgens het FAQ en niet mijn eigen visie te modereren? Of zal ik toch maar braaf hetzelfde geven om vooral mijn afwijking laag te houden? |:(

• RoD
  • Niet online

RoD

Modereer gewoon volgens de FAQ en meldt vervolgens de reacties die volgens jou niet kloppen hier. Dan wordt het gauw genoeg rechtgezet. Maw, post eens welke reacties volgens jou niet goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ben er nog niet helemaal uit wat met deze reactie te doen. Opzich best een leuk linkje met grafiekjes over de verkoop, maar wanneer ik er hier met een bedrijfs pc'tje naartoe ga krijg ik de bekende "er is een fout op uw pc aangetroffen" popupjes. Voor mij was dit reden om het een -1 te geven (wanneer hij er een waarschuwing bij had gezet misschien niet), maar ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.

offtopic:
edit: een linkje copiëren ipv een stuk code waar ik mee bezig was werkt beter idd

[ Voor 16% gewijzigd door Arne op 16-11-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik krijg in Firefox probleem bij laden van de pagina als ik jouw link probeer te openen dus ik weet niet wat er met die persoon aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zit hier (noodgedwongen!) met IE te surfen en ik krijg ook een hele serie pop-ups en vervolgens wordt ik doorgelinkt naar een of andere site en is de site waar diegene naar verwees helemaal weg. Dat vind ik wel vrij ongewenst ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik gebruik hier nog firefox ook, zonder addblock welliswaar. En hij krijgt nog 8x +1 ook...

[ Voor 20% gewijzigd door Arne op 16-11-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 12:41

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Voor de record.
Linkje in de post van arne hierboven geeft hier met Firefox en ad-block geen problemen en kan op die gronden best voor +1 in aanmerking komen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze post lijkt me geen -1 waardig, een 0 lijkt me prima. Niet echt een super reactie, maar een -1 waardig vind ik het ook weer niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
KroontjesPen schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:12:
Voor de record.
Linkje in de post van arne hierboven geeft hier met Firefox en ad-block geen problemen en kan op die gronden best voor +1 in aanmerking komen.
Inderdaad.
Ik gebruik Opera en ik zie geen probleem. Hij laadt netjes en het is een handige link.
Plus 1 in mijn ogen. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je baalt van zo'n link als je met een slechte browser op internet moet browsen. (dit laatste is een grapje hoor.. voor we hier een browser-discussie gaan krijgen)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Sorry, maar wanneer een link een systeem kan beschadigen zou het imho nooit hoger dan een -1 mogen worden. Bij voorkeur een admin editje. Het zou toch niet zo moeten zijn dat ik perse adblock of een soortgelijk iets moet hebben om mijn pc met rust te laten?

Die troep aan popuplinkjes en schadelijke zooi hoeft van mij niet. Wanneer we dit al gaan gedogen, of zelfs belonen (+1), gaat het wel heel erg de verkeerde kant op imho. What's next? linkjes posten die alleen met een niet-windows systeem te bezoeken zijn?

Ooit was alleen een popup zonder warschuwing al een reden voor -1, kennelijk zijn er tegenwoordig genoeg mensen te vinden die zelfs virusdownloads al een +1 waard vinden en dit nog verdedigen ook.

offtopic:
ik heb hier ook opera, maar nooit gedacht dat ik van browser zou moeten wisselen voor tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als een link de boel beschadigd of ander ongemak oplevert is het zo een -2 en een OW waard. Alleen.... ik kreeg slechts 1 popup en daarna een gewone grafiek te zien. Dat lijkt mij niet vreemd voor een externe site enzo.
Dan ligt IMHO het voordeel van de twijfel bij de user dat deze te goeder trouw handelt en wel een goede link heeft neergezet. Een -1 of verdere maatregelen is het dan niet waard.

* Delerium met werk-PC en gewone IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Wanneer je naar de reacties bij de link kijkt was ik niet de enige.

Misschien één of ander random scriptje, want ik krijg hem nu ook niet meer. Ik zal de volgende keer wel meteen een screenshot maken.

edit: wanneer je er op de FP voor waarschuwed is dat kennelijk ook een -1 waard, zal het wel niet meer doen en mooi laten staan de volgende keer. Ik zou beina mijn -1 weghalen als dat gewenst blijkt ze zijn, maar dat blijft bij beina.

[ Voor 36% gewijzigd door Arne op 16-11-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
arne schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:40:
Ooit was alleen een popup zonder warschuwing al een reden voor -1, kennelijk zijn er tegenwoordig genoeg mensen te vinden die zelfs virusdownloads al een +1 waard vinden en dit nog verdedigen ook.
Ik zou dus een min 1 krijgen, ondanks dat ik zelf nooit een popup heb gezien. (als ik de plaatser was geweest)
Dat is dus oneerlijk.
Jij hebt er last van gehad. Niemand ontkent dit. En ook niemand zegt dat dit leuk is, of normaal. Maar als je iemand een -1 geeft, dan zeg je dat iemand bewust een dergelijke link heeft geplaatst, terwijl hij wist dat er veel popups werden geopend. Dit hoeft gewoon niet zo te zijn.

Het enige wat ik in dit soort gevallen kan voorstellen is dat de link voorzien wordt van een waarschuwing. Dat kan dan door admin gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Welke modmisbruikende dronken moderator geeft in 's hemelsnaam een +1 of zelfs een +2 aan deze vervelende schoolmeester?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
hoho, ik geef hem een -1 omdat het, bij mij, schadelijk zou kunnen zijn voor het systeem. Niet om een onschuldige popup. Ik vind niet dat je de poster daarmee persé ergens van verweit, ik geef een -1 om te zorgen dat anderen er geen last van ondervinden. Je hebt, zelf op tweakers.net, nog altijd mensen die de "uw systeem bevat fouten" meldingen serieus nemen en gezellig de zooi gaan downloaden die dit volgend de "spammers" zou kunnen verweideren. Nee, hier val ik niet onder, maar dan nog irriteer ik me aan de meldingen.
Ik zit hier (noodgedwongen!) met IE te surfen en ik krijg ook een hele serie pop-ups en vervolgens wordt ik doorgelinkt naar een of andere site en is de site waar diegene naar verwees helemaal weg. Dat vind ik wel vrij ongewenst ja...
Dat gebeurde mij hier dus in FF, lijkt me meer dan voldoende onderbouwing voor een -1, hoe goed de link ook bedoeld is.

offtopic:
edit: @wildhagen: om 17:00 uur al dronken? Sinds wanneer is het vakantie dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Arne op 16-11-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Quacka schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:07:
[...]

Ik zou dus een min 1 krijgen, ondanks dat ik zelf nooit een popup heb gezien. (als ik de plaatser was geweest)
Dat is dus oneerlijk.
Jij hebt er last van gehad. Niemand ontkent dit. En ook niemand zegt dat dit leuk is, of normaal. Maar als je iemand een -1 geeft, dan zeg je dat iemand bewust een dergelijke link heeft geplaatst, terwijl hij wist dat er veel popups werden geopend. Dit hoeft gewoon niet zo te zijn.

Het enige wat ik in dit soort gevallen kan voorstellen is dat de link voorzien wordt van een waarschuwing. Dat kan dan door admin gedaan worden.
Je zegt helemaal niet dat dit bewust gebeurd is, slechts dat het ongewenst is. Toen ik vanmiddag met een pc in het UMCG de link bezocht was ik niet eens in staat om ook daadwerkelijk op die site te komen. Dat vind ik ongewenst. Ook al zullen er dan mensen zijn die gewoon normaal FF gebruiken met een popupblocker.
Kan me ook wel voorstellen dat je er een +1 voor geeft als de link voor jou wel gewoon werkt. Het zal dus een beetje van de verhouding van wel/niet werken afhangen wat de score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
arne schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:19:
hoho, ik geef hem een -1 omdat het, bij mij, schadelijk zou kunnen zijn voor het systeem. Niet om een onschuldige popup. Ik vind niet dat je de poster daarmee persé ergens van verweit, ik geef een -1 om te zorgen dat anderen er geen last van ondervinden. Je hebt, zelf op tweakers.net, nog altijd mensen die de "uw systeem bevat fouten" meldingen serieus nemen en gezellig de zooi gaan downloaden die dit volgend de "spammers" zou kunnen verweideren. Nee, hier val ik niet onder, maar dan nog irriteer ik me aan de meldingen.
Het is dat je niet aan kan geven waarom je iemand een -1 geeft maar ik zou inderdaad om de boel schoon te houden (linkjes met onbedoeld rommel erachter is vervuilend in mijn ogen) -1 geven, niet om de poster te straffen.
edit: @wildhagen: om 17:00 uur al dronken? Sinds wanneer is het vakantie dan? [/ot]
Het is weekend, da's ook vakantie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 18:54

CoolGamer

What is it? Dragons?

Deze reactie (reactie op deze) mag van mij wel naar -1.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me geen +1 waard, waar hij wel opstond? Voegt he-le-maal niks toe aan de newspost, en komt door de keuze voor die smiley ook nog eens niet erg vriendelijk over. Daarom van mijn kant een -1 dus.

En deze post kan wel een modbreak gebruiken denk ik. Doodsverwensingen lijkt me omgewenst op de FP, tenzij daar tegenwoordig anders over word gedacht?

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 17-11-2007 07:14 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Is deze echt een -1 waard? Ik denk zelf aan een 0. Het enige wat je er op zou kunnen zeggen is dat de tweede zin iets anders had moeten worden opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
[quote]wildhagen schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 07:11:
Deze reactie lijkt me geen +1 waard, waar hij wel opstond? Voegt he-le-maal niks toe aan de newspost, en komt door de keuze voor die smiley ook nog eens niet erg vriendelijk over. Daarom van mijn kant een -1 dus.
[quote]
Da's ook jammer zeg. Werk je bij de supportdesk waar het artikel over gaat, heb je er niets over te zeggen, behalve een smilie die impliceert dat je er niet echt blij mee bent. Gemiste kans.
En deze post kan wel een modbreak gebruiken denk ik. Doodsverwensingen lijkt me omgewenst op de FP, tenzij daar tegenwoordig anders over word gedacht?
Is naar -1 modden niet genoeg in dit geval? Het is niet een bedreiging ofzo toch?

Intussen staat pandit in 'nieuws: Microsoft wint geen tiende Channel Award op rij' op -1 en dat vind ik eigenlijk nergens voor nodig. Het is geen flame of troll (de eerste zin is hooguit wat pretentieus) en ik zie gewoon niet waarom dat een -1-post zou moeten zijn. Ik geef 'm een neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cyphax schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:29:

[...]

Is naar -1 modden niet genoeg in dit geval? Het is niet een bedreiging ofzo toch?
-1 alleen vind ik persoonlijk (!) te licht. Indirect kan je het ook zien als het oproepen tot het doden van die mensen, en imho verdient dat gewoon een modbreak. Dat soort dingen horen bij Fok en vergelijkbare sites, ik vind het op de FP van deze site gewoonweg niet passen.
Intussen staat pandit in 'nieuws: Microsoft wint geen tiende Channel Award op rij' op -1 en dat vind ik eigenlijk nergens voor nodig. Het is geen flame of troll (de eerste zin is hooguit wat pretentieus) en ik zie gewoon niet waarom dat een -1-post zou moeten zijn. Ik geef 'm een neutraal.
Ik vind hem dermate trollerig dat ik hem gewoon een -1 heb gegeven. Met name de eerste en de laatste zin heeft de doorslag gegeven, zeker als je ziet dat er geen fatsoenlijke onderbouwing van zijn stelling bijzit anders dan wat geroep over dat andere OS-en groter worden.

Microsoft gaat ten onder omdat ze een prijs niet winnen. Right.... hoe trollerig en onzinniger wil je het nog meer hebben?

Niet dat ik met een 0 niet zou kunnen leven (hoger dan dat is wel fout imho), maar voor mezelf vind ik het zeg maar nét over het randje van een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
-1 alleen vind ik persoonlijk (!) te licht. Indirect kan je het ook zien als het oproepen tot het doden van die mensen, en imho verdient dat gewoon een modbreak. Dat soort dingen horen bij Fok en vergelijkbare sites, ik vind het op de FP van deze site gewoonweg niet passen.
Dat het op de FP niet past staat buiten kijf, daarom is het sowieso ongewenst. Of dan een modbreak nodig is of niet.. eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. Als er een powermod ofzo langsloopt die de reactie edit snap ik dat best. Als het niet gebeurt en de reactie op -1 blijft ook.
Microsoft gaat ten onder omdat ze een prijs niet winnen. Right.... hoe trollerig en onzinniger wil je het nog meer hebben?
Ik denk niet dat ie dat zegt puur vanwege dit bericht, maar vanwege alles de laatste 2 jaar ofzo. Hij heeft Ubuntu ontdekt en merkt dan dat het met dat monopolie van Microsoft ook wel weer meevalt. Het succes van Firefox boven IE, de tegenvallende resultaten van Vista op het moment... ik kan 'm niet kwalijk nemen dat ie het gevoel heeft dat Microsoft er relatief niet sterker op wordt op de thuismarkt.
Verder kan ik me maar slecht voorstellen dat je een zin als "Ik hoop dat we nu betere verhoudingen krijgen." trollerig vindt. Hij hoopt op een gezondere markt. Nou, ik ook, en daar zit absoluut geen trollerige gedachte achter.
Eigenlijk staat er helemaal niets echt negatiefs over Microsoft in de reactie. Sterker nog: hij maakt een compliment naar Redmond: "Microsoft heeft veel betekend voor de IT zoals standaardisatie uniformiteit, [..]". Die zin alleen al zou toch de gedachte dat ie lekker zit te trollen weg moeten halen, lijkt mij?

De reactie onder die van hem is geen haar beter of slechter, maar die krijgt wel 0. Ik vind het niet kloppen.

[ Voor 33% gewijzigd door Cyphax op 17-11-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cyphax schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:04:
[...]

Ik denk niet dat ie dat zegt puur vanwege dit bericht, maar vanwege alles de laatste 2 jaar ofzo. Hij heeft Ubuntu ontdekt en merkt dan dat het met dat monopolie van Microsoft ook wel weer meevalt. Het succes van Firefox boven IE, de tegenvallende resultaten van Vista op het moment... ik kan 'm niet kwalijk nemen dat ie het gevoel heeft dat Microsoft er relatief niet sterker op wordt op de thuismarkt.
Kijk, als hij dat er nu allemaal bij had gezet, had hij een 0 gekregen. Nu komt het gewoon over alsof MS ten onder gaat omdat ze de prijs niet gewonnen hebben.
Verder kan ik me maar slecht voorstellen dat je een zin als "Ik hoop dat we nu betere verhoudingen krijgen." trollerig vindt. Hij hoopt op een gezondere markt. Nou, ik ook, en daar zit absoluut geen trollerige gedachte achter.
Het is niet alleen die zin, het gaat om de combinatie met de eerste zin, en wat er tussen de regels door te lezen is, die het trollerig maken.
De reactie onder die van hem is geen haar beter of slechter, maar die krijgt wel 0. Ik vind het niet kloppen.
Ik zal eens gaan kijken. Ik heb in die thread nog maar weinig gemod eigenlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb bij mijn reactie wat toegevoegd dat wellicht nog relevant is, ik vond het zelf wel belangrijk voor de nuance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Cyphax schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:09:
[...]

Ik heb bij mijn reactie wat toegevoegd dat wellicht nog relevant is, ik vond het zelf wel belangrijk voor de nuance. :)
Misschien, maar ik vind het niet overtuigend genoeg (in zijn reactie bedoel ik, niet de jouwe).

Nou ja, ik houd het er bij in ieder geval, ga weer eens door met modereren, ieder moet maar uitdelen wat hij of zij denkt dat-ie moet krijgen. Vind dit zo'n typische 'net wel/net niet' reactie, daar blijven de meningen gewoon over verdeeld denk ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:22:
[...]

Misschien, maar ik vind het niet overtuigend genoeg (in zijn reactie bedoel ik, niet de jouwe).

Nou ja, ik houd het er bij in ieder geval, ga weer eens door met modereren, ieder moet maar uitdelen wat hij of zij denkt dat-ie moet krijgen. Vind dit zo'n typische 'net wel/net niet' reactie, daar blijven de meningen gewoon over verdeeld denk ik.
En waarom zou het dan op -1 moeten staan?
Dit is gewoon een 0.
Het is zijn mening. Een mening die slecht onderbouwd is. Maar dat is absoluut geen reden voor een -1.
En Neko Koneko in 'nieuws: Microsoft wint geen tiende Channel Award op rij' reageert erop. En die staat wel op 0. Deze is echt van hetzelfde niveau.
Allebei horen ze op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze oneliner lijkt me ook wat overdreven, typische 0. Open deur etc.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 17-11-2007 13:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
wildhagen schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:08:
Een +1 voor deze oneliner lijkt me ook wat overdreven, typische 0. Open deur etc.
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:08:
Inerdaad een typische 0. Dat is waar de post nu ook op staat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit komt toch wel erg flamerig over, ik heb er -1 aan vastgeplakt.

edit:
Nog een reactie die ik tegenkwam in m'n modperformance. Ik heb hier een afwijking van -1 bij staan! Dit is toch gewoon een keiharde flame, of ligt dat aan mij?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 18-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 171278 schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:32:
Nog een reactie die ik tegenkwam in m'n modperformance. Ik heb hier een afwijking van -1 bij staan! Dit is toch gewoon een keiharde flame, of ligt dat aan mij?
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die op 1 staat en er meerdere mensen een plus 1 hebben uitgedeeld. Jammer genoeg is de post niet meer modbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:42:
[...]

Inderdaad. Ik snap ook niet waarom die op 1 staat en er meerdere mensen een plus 1 hebben uitgedeeld. Jammer genoeg is de post niet meer modbaar.
Inderdaad. Iemand hier die hier een 0 of zelfs +1 voor heeft gegeven? Ben wel benieuwd naar de redenatie daarachter namelijk :P

Hier nog een reactie die wmb op -1 mag. De vergelijkingen die hij maakt lopen echt heel erg krom: Betuwelijn, HSL en JSF zijn diensten die de overheid afneemt van een bedrijf / bedrijven in het landsbelang, een fabriek bouwen is iets wat een bedrijf doet omdat het producten / diensten wil leveren; het is niet alsof AMD in die nieuwe Fab computers voor het ministerie van defensie gaat maken. Dit, in combinatie met de manier waarop zijn reactie is opgesteld ("dit soort praktijken draaien we hier onze hand niet voor om", steeds een vraagteken na een project), maakt het voor mij erg trollerig / flamerig. Ik had dit in een reactie kunnen zetten maar die draad is inmiddels zo vervuild dat dat volgens mij geen zin meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind hem niet dermate trollerig dat ie een -1 verdient. Het gaat echter wel een beetje offtopic. Ik vind zowel -1 of 0 te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

ik heb hem een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50
ElFrikandel in 'nieuws: Sun stopt datacenter in Japanse kolenmijn'
EagleEye812 in 'nieuws: Sun stopt datacenter in Japanse kolenmijn'
Twee replies zonder inhoud behalve (foutieve?) spelfoutcorrecties, mogen naar mijn mening naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beide naar -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Quacka schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:25:
[...].
Het is zijn mening. Een mening die slecht onderbouwd is. Maar dat is absoluut geen reden voor een -1.
En Neko Koneko in 'nieuws: Microsoft wint geen tiende Channel Award op rij' reageert erop. En die staat wel op 0. Deze is echt van hetzelfde niveau.
Allebei horen ze op 0.
Ik vind eerlijk gezegd dat de Reactie van Neko wel naar de -1 mag (heb ik ook, voorlopig als enigste, gedaan) vanwege zijn openingszin: Droom maar lekker verder. Komt op mij over alsof hij degene op wie hij reageert niet goed bij zijn hoofd vindt zijn. Dus troll en dus -1 van mij!

(ik zal voor de zekerheid nog een zooitje geheide 0-len en -1-nen modden om mijn gemiddelde afwijking binnen de perken te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@cas:
0 vind ik wel een mooie score voor die post. Dat die post niet helemaal klopt is een tweede want de JSF is een project waar Nederland zich uit heeft teruggetrokken ten faveure van de F16 (slechte keus maar goed). De andere twee heeft ie wel gelijk in: zowel de Betuwelijn als de HSL zijn prestigeprojecten waar wij hier in Nederland niets mee kunnen. Voor het voordeel van de HSL is Nederland nou eenmaal te klein en de Betuwelijn heeft pas nut als de Duitsers hier een vervolg aan vastknopen en dat zou best wel eens nooit kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
k1n8fisher schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:35:
[...]

Ik vind eerlijk gezegd dat de Reactie van Neko wel naar de -1 mag (heb ik ook, voorlopig als enigste, gedaan) vanwege zijn openingszin: Droom maar lekker verder. Komt op mij over alsof hij degene op wie hij reageert niet goed bij zijn hoofd vindt zijn. Dus troll en dus -1 van mij!

(ik zal voor de zekerheid nog een zooitje geheide 0-len en -1-nen modden om mijn gemiddelde afwijking binnen de perken te houden)
Geheel mee eens (ik had hem helemaal nog niet gemod).

offtopic:
Hoezo 0 en -1 modden voor je gemiddelde? ProMod's zijn uitgesloten van de modbot. Rechten kunnen wel handmatig ontnomen worden, maar dan zouden je moderaties niet verdedigbaar moeten zijn. Heeft dan weer niet met je gemiddelde te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@fisher: of Nederland al dan niet iets heeft aan de HSL en Betuwelijn valt over te discusseren, maar dat was niet m'n punt. Het gaat er om dat er bij de HSL / Betuwelijn een spoorlijn wordt aangelegd in opdracht van de Nederlandse Staat, en de Nederlandse Staat betaalt daar gewoon voor (net zoals jij betaalt voor een broodje kaas dat op bestelling gemaakt wordt). AMD gaat echter een fabriek bouwen waar ze gewoon processors maken die voor de consumentenmarkt bestemd zijn, en krijgt daar een zak geld voor van de staat New York. Totaal andere situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nu ga je inhoudelijk op de zaak in. Dat zou je eventueel in een reactie kunnen neerzetten. Inhoudelijk onjuiste posts horen verder niet op -1. Alleen op factoren zoals trollerigheid en offtopicheid zou je een -1 uit kunnen delen. Trollerig vind ik em niet echt, offtopic matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Deze post is een typisch geval van een dubbelpost van een linkje naar een video welke bovenaan een topic is geplaatst voor meer waardering. Buiten dat staat het filmpje ook nog eens gewoon op de FP.

Ik ga er voor om de dubbelpost een -1 te geven en het origineel een 0. Een beetje hulp zou dan echter geen overbodige luxe zijn, mochten jullie het er mee eens zijn natuurlijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De dubbelpost voegt iets meer toe dan alleen dat linkje. Wmb een 0. Als het filmpje in het artikel staat zou ik beide een 0 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Beide een 0. Tweede voegt nog wat toe dus mag op 0 blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beide een 0 in mijn optiek om de reden die k1n8fisher al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:39:
Nu ga je inhoudelijk op de zaak in. Dat zou je eventueel in een reactie kunnen neerzetten. Inhoudelijk onjuiste posts horen verder niet op -1. Alleen op factoren zoals trollerigheid en offtopicheid zou je een -1 uit kunnen delen. Trollerig vind ik em niet echt, offtopic matig.
Inhoudelijk onjuist zijn maakte 'm een 0, de arrogantie / trollerigheid waarmee 'ie imho was opgesteld duwde 'm voor mij naar de -1. Ik ging er op de FP niet inhoudelijk op in omdat die discussie zo vervuild was dat dat weinig zin zou hebben.

Alee, eentje dan waarbij ik wel inhoudelijk op de onjuistheden ben ingegaan :P
Hier de inhoudelijk onjuist reactie, hier mijn reactie waar staat waarom 'ie onjuist is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-04 22:53
Dat snapte ik ook al niet.. hij niet flamerig, off-topic, oid... ik heb 'm maar 'n 0 gegeven.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In mijn ogen een 0 hoewel ik het niet direct met de post eens ben. De post staat nu op 0 overigens, gemiddeld -0,2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Bor de Wollef schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:12:
[...]

In mijn ogen een 0 hoewel ik het niet direct met de post eens ben. De post staat nu op 0 overigens, gemiddeld -0,2.
ik vind het zelfs wel een lichte +1 waard :o

Het grote adblocking topic

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.