FreezeXJ schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:19:
[...]
Betekent voor mij een directe -1...
Verder was het aardig richting 0, hoewel ik je post wat flamerig vond. Dat is ook persoonlijk, maar je toonzetting klonk niet echt super. Daarnaast geef je in je eerste stuk geen argumenten, en maak je een discussie zo onmogelijk.
Inhoudelijk slaat je reactie (voor mij als non-consolist) als een tang op een varken, je zegt eerst PS3 gestemd te hebben, en later vind je een PC en een X360 allebei super. PC als platform is ook wat riskant, maar a la.. 'Het gamed gewoon goed' is een opmerking die zo subjectief is als de pest, dus da's ook weer een mening. Al met al niet echt daverend, en het commentaar op de mods maakt het af. Wellicht kun je er iets van leren...
Oké, die commentaar op de mod vond ik inderdaad ook iets te, nadat ik was afgekoeld en het terug las, was het inderdaad een beetje te. Over het algemeen heb ik altijd respect voor mensen op het internet, maar aangezien het m'n eigen mening was, en gewoon genegeerd werd, was ik nogal pissig. Zeker omdat het vaker gebeurd irl bij mij. Hierbij bied ik dan ook mijn excuses aan.
Daarna heb ik nog even snel geprobeerd om m'n reactie nog wat nuttiger te maken, maar daar kwam niet veel van terecht. Een PS3 kies ik vanwege Full-HD, de perfecte controller (die van de X360 kan ik maar niet aan wennen), en de betrouwbaarheid (zonder te flamen, de X360 heeft veel meer problemen). De PC is wel leuk, maar je moet blijven upgraden, wat mij dus tegenhoud van gamen op de PC. Waarom ik geen X360 stem, heb ik hierboven al vermeld. Ik kan gewoon niet met die controllers werken, betrouwbaarheid vind ik ook minder. En dat zijn voor mij toch de grootste redenen om geen X360 te kopen.
Natuurlijk vind ik de PC en X360 geen slechte machines, integendeel. Het zijn geweldige apparaten waarmee je super kan gamen. Alleen moet je wel een beest van een PC hebben. En heel erg houden van de X360, je kan gewend zijn aan die controllers, betrouwbaarheid telt wat minder zwaar, want die machines zijn niet allemaal zo brak, er zijn zat goede exemplaren over de toonbank gegaan. En dat is waarom de rest 'super' genoemd mag worden, en ik het goed zou kunnen begrijpen als je toch voor één van deze twee kiest.
Misschien dat ik zo m'n reactie had moeten schrijven nu ik wat meer tijd heb genomen.
Maar ik zou nog wel graag willen horen wat je flamerig vond aan mijn post, aangezien het gewoon een mening was, en meer niet. Vond het gewoon jammer dat het zo in elkaar zat. Misschien kwam ik verkeerd over.
Er valt weinig van te leren, maar ik had gewoon wat beter moeten schrijven, wat ik over het algemeen ook wel doe. En ja, terecht dat ik niet zo moest praten over een mod, daar was de -1 geen goede reden voor. Nogmaals mijn excuses dan.
EDIT: Ook jij gelukkig nieuwjaar.
[
Voor 9% gewijzigd door
S_Chief op 01-01-2008 01:18
]