Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit is weer een interessante. Als hij zijn punt in beschaafde taal had geformuleerd, had ik er wellicht zelfs +1 aan gegeven. Maar zoals het er nu staat, kan ik niets anders dan een -1 toekennen.
Inderdaad ja. Dit soort nieuwsposts schreeuwen om extra aandacht. Net als posts met een of meerdere van de volgende sleutelwoorden in de titel (of inhoud):RoD schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:56:
* RoD ook eens. Dat worden sowieso artikels om in de gaten te houden. Er zijn nog 10 andere categorieën. Vooral beste OS gaat vast het eea aan kromheid opleveren
- Microsoft
- Apple
- RIAA / Brein
- Neelie Kroes
- Torrent
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Anoniem: 194689
Gewoon een rant. Daar kan niemand verder wat mee. Imo ook een -1.fondacio schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:12:
Jace / TBL in 'nieuws: EC wil einde aan toeslag voor internationale creditcardbetalingen'
Dit is weer een interessante. Als hij zijn punt in beschaafde taal had geformuleerd, had ik er wellicht zelfs +1 aan gegeven. Maar zoals het er nu staat, kan ik niets anders dan een -1 toekennen.
Hoort inderdaad op -1. Verkeerde plek om zoiets te posten, ook al heeft ie een punt.Anoniem: 194689 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:16:
Ligt het aan mij.. of is het zo dat er bij deze reactie: Anoniem: 136817 in 'nieuws: Microsoft ontwikkelt workaround voor falende IE-update ' eigenlijk net als de reacties ervoor gewoon op -1 hoort omdat hij eigenlijk alleen reageert op off-topic moderatie inhoud?
Feitelijk onjuist, dus 0.
[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 19-12-2007 22:58 . Reden: Laat maar ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
+1? Een 0 lijkt mij hoog genoeg.
Wandel ff langs dit topic aub, heb hier een stuk of 8 'vraagjes' over moderaties.
@RoD, 0 is zat. meer dan zat... zucht
[ Voor 13% gewijzigd door Alex op 19-12-2007 23:51 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Leuk onderwerp, mijn vakgebied. Keek dus even terug naar mijn reactie:
Alex in 'nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over'
Geen geweldige openbaring. Maar toen zag ik de volgenden op +1 staan:
d-snp in 'nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over'
.Johnny in 'nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over'
ultimateharry in 'nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over' (2 liner

Misschien iets voor onze Krachtige Gespreksleiders a.k.a. PowerMods
- Giphart
nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers
Hij is eerder voorbij gekomen, maar nogmaals:
Anoniem: 120372 in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Anoniem: 220263 in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
ronny in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Alle 3 +1? Lijkt me over de top. Wat voegen ze toe?
Bij het herbekijken van de volgende twijfel ik aan mijn eerder gegeven +1:
Anoniem: 53025 in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Is het niet gewoon een mening?
Little Penguin in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Zie niet in waarom iemand deze reactie ongewenst mod.
Anoniem: 6153 in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Een ordinaire dubbelpost?
Idem voor deze, prijslijstje opzoeken en roepen dat 't geen Windows draait verzin ik ook nog wel:
Anoniem: 177980 in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Oftewel, wandel er nog eens langs.
- Giphart
DukeBox in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Op de de FP meld ik netjes dat er een topic is om fouten te melden wordt het als ongewenst gemodereerd.. niet om het een of ander, maar de mod's doen zelf niet anders als iemand met typefoutjes komt op de FP.
Ik neem nog netjes de moeite om het te melden e.d.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Daar zie ik graag een voorbeeld van want dat is net zo topicvervuilend. Of bedoel je de admin-edits? Die worden _in_ een bestaande reactie geplaatst en zijn daardoor niet extra vervuilend en helaas zo nu en dan nodig. Het is aan de crew om dit soort bijsturingen te doen en het zou teveel tot offtopic discussies leiden als users onderling elkaar gingen verbeteren e.d.de mod's doen zelf niet anders als iemand met typefoutjes komt op de FP
M.a.w. bedankt voor de hulp, maar liever niet op de FP zelf.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik weet niets van die materie en zie ook het probleem niet waardoor ik de behoefte om me als gespreksleider op te werpen niet echt voelAlex schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:05:
nieuws: Lost Boys-eigenaar neemt Satama over
. . .
Misschien iets voor onze Krachtige Gespreksleiders a.k.a. PowerMods
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Deze first post heeft momenteel 47x -1. Wel streng, maar ook begrijpelijk. Maar twee levels daaronder vind je Anoniem: 26306 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8', die de first post letterlijk herhaalt en daar een vrij loze zin aan toevoegt. Op de één of andere manier heeft die 11x 0 gekregen. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk. Overigens legt dezelfde persoon nog twee levels lager uit wat de gedachte hierachter is, waarmee het punt dat hij maakt verhelderd wordt. Dat punt is echter net zo impliciet in de first post aanwezig - vandaar dat ik die -1 wat streng vind.
In dezelfde thread staat overigens deze: BaRF in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Natuurlijk off-topic, maar volgens mij grappig genoeg voor een 0. Daarnaast zou een -1 betekenen dat we hier minder gevoel voor humor hebben dan Slashdot.
Edit: laat maar. Ulx in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8' was veel eerder en staat op een correcte 0.
Overigens is de hele discussie onder dit artikel extra aandacht waard om de bekende redenen.
[ Voor 6% gewijzigd door fondacio op 20-12-2007 11:39 ]
Beide staan effectief op -1.fondacio schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:36:
genosis in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Deze first post heeft momenteel 47x -1. Wel streng, maar ook begrijpelijk. Maar twee levels daaronder vind je Anoniem: 26306 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8', die de first post letterlijk herhaalt en daar een vrij loze zin aan toevoegt. Op de één of andere manier heeft die 11x 0 gekregen. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 26306
Mijn toelichting wordt wel 19 keer als meerwaarde gezien, terwijl dat nou net hetgeen is wat iemand die weet waar het nou eigenlijk over gaat ook kan bedenken. Hoe kan de originele vraag dan "ongewenst" zijn als de toelichting dat niet is? Ik vind het een beetje teleurstellend allemaal.
Anoniem: 26306
Helemaal eens met je interpretatie. De eerste reactie zou op 0 moeten staan, de reactie van addictive eigenlijk ook. Mijn eerste reactie (die op die van addictive) zou niet nodig moeten zijn, maar addictive heeft volgens mij gewoon niet begrepen wat er bedoeld wordt, en die +1 slaat echt nergens op. Omdat ook mijn reactie verkeerd wordt begrepen heb ik hem later toegelicht.fondacio schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:36:
genosis in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Deze first post heeft momenteel 47x -1. Wel streng, maar ook begrijpelijk. Maar twee levels daaronder vind je Anoniem: 26306 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8', die de first post letterlijk herhaalt en daar een vrij loze zin aan toevoegt. Op de één of andere manier heeft die 11x 0 gekregen. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk. Overigens legt dezelfde persoon nog twee levels lager uit wat de gedachte hierachter is, waarmee het punt dat hij maakt verhelderd wordt. Dat punt is echter net zo impliciet in de first post aanwezig - vandaar dat ik die -1 wat streng vind.
Kortom, de eerste reacties van genosis, addictive, Cheatah en cman zouden allemaal op 0 moeten, imho.
uit de modfaq voor +1:
De reacties bevatten informatie die weliswaar bij experts aanwezig is maar wel voor het grote publiek nuttig is.
When you only live once, try not to die?
Jij herhaalt simpelweg de vraag van genosis, en voegt daaraan toe dat je "hoopt dat het er geen" zijn. Ik kan me voorstellen dat mensen dit als een dubbelpost met nutteloze toevoeging zien. Ik snap je punt dat de vraag niet goed begrepen wordt maar het is ook niet bepaald zo dat jij em uitlegt. Wat je overigens even daaronder wel doet en daardoor dus ook terecht op +1 staat met die reactie.
Tenminste, zo zie ik het.
Het is de toon die de muziek maakt.Anoniem: 26306 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:04:
Helaas snapt niemand (ondanks de korte reacties) wat er precies bedoeld wordt. In principe wordt er een aantal vragen gesteld om een discussie op gang te helpen. Als dat al niet meer "gewenst" is, kun je net zo goed de reacties op nieuwsposts afschaffen.
^^^ flameVraag me af hoeveel vieze workarounds er nu weer nodig zijn om zo' n test te doen slagen..
^^^ plus-postVraag me af hoeveel vieze of er nu weer [insert bron] workarounds er nu weer nodig zijn om zo' n test te doen slagen..
Door een discussie met een flame toon te starten kan je bijna alleen maar een flame terugkrijgen, en is dat hoe je de FP wilt lezen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Eens, om deze reden heb ik er een -1 voor uitgedeeld waar ik nog steeds achter sta. De post begint al met een flame en is in mijn ogen daarom niet meer dan de gegeven -1 waard.botoo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:31:
[...]
Het is de toon die de muziek maakt.
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 20-12-2007 12:48 ]
saftaplan in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Wel een leuk punt maar ik neig meer naar de 0 toe.
Erkens in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Hetzelfde verhaal als de bovenstaande? 0 imo.
Anoniem: 207627 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Waardeloze reactie lijkt mij, -1.
Sh4wn in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Dit lijkt mij dus echt geen meerwaarde, meer tussen de -1 en 0, ik ga voor de 0.
bitpixl in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Anoniem: 217577 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
zaizuney in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
De newspost gaat over dat IE8 de test haalt, maar deze reacties gaan offtopic naar firefox en hebben naar mijn idee niet echt veel waarde voor het artikel. Wat vinden jullie hiervan, -1?
Rhapsody in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Goed om te weten, maar meerwaarde? ik geef een 0.
Bamsebjorn in 'nieuws: Microsoft, Google en Yahoo beboet om internetgokken'
Gezanek over het moderatie systeem, -1.
Tha in 'nieuws: Microsoft, Google en Yahoo beboet om internetgokken'
Nog meer gezanek, uiteraard -1, misschien een -2?
bbob in 'nieuws: 'Intel stelt lancering 45nm quadcores uit wegens problemen AMD''
Zo'n onliner vindt ik geen +1 waard, nulletje.
pluimpje2 in 'nieuws: 'Intel stelt lancering 45nm quadcores uit wegens problemen AMD''
Dit punt is zo vaak naar voren gebracht dat ik er geen meerwaarde voor zou geven, 0.
[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 20-12-2007 12:58 ]
Die eerste is een zinloze kreet en mag naar -1. De andere twee mogen van mij naar 0. Firefox kan als vergelijking gebruikt worden en staat ook in het artikel gemeld.SniperFox schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:52:
bitpixl in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
Anoniem: 217577 in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
zaizuney in 'nieuws: Microsoft slaagt voor Acid2-test met IE8'
De newspost gaat over dat IE8 de test haalt, maar deze reacties gaan offtopic naar firefox en hebben naar mijn idee niet echt veel waarde voor het artikel. Wat vinden jullie hiervan, -1?
Oke daar ben ik het mee eens, alhoewel ik nog over de tweede twijfelt omdat het naar mijn mening niet echt veel waarde heeft net zoals de eerste reactie.RoD schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:55:
[...]
Die eerste is een zinloze kreet en mag naar -1. De andere twee mogen van mij naar 0. Firefox kan als vergelijking gebruikt worden en staat ook in het artikel gemeld.
En hij weet dat hij fout is, gezien de tweede (cursieve) regel...
[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 20-12-2007 21:11 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nog meer ideeen van anderen hierover?
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Mij maakt het niet uit wat iemand geeft. Je kunt hem idd belonen voor dit gedrag door een 0 of nog hoger (die +1's) uit te delen (maar besef wel wat de consequenties daarvan zijn, dit zal steeds vaker gebeuren als men eenmaal doorheeft dat men hiervoor word beloond), ik voel daar persoonlijk niet zo gek veel voor, daarom laat ik mijn -1 gewoon lekker staan.
Virussen? Scan ze hier!
Ookal is de reactie nu meer waard, ben ik het zeker met je eens. Ik zag de reactie eerder vandaag al, en dit ziet er inderdaad uit als aandacht/FiPo (= aandacht) scoren..wildhagen schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:10:
Weer zo'n bloedirritante 'eerst snel FiPo scoren met één regel en dan later editten' figuur. Enkeltje -1?
En hij weet dat hij fout is, gezien de tweede (cursieve) regel...

Virussen? Scan ze hier!
Ook al heeft hij gelijk, een +1 vind ik ook wat overdreven voor een (terechte) one-liner. Gemod -> 0.wildhagen schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:57:
Volgens mij is een +1 voor deze reactie ook lichtelijk overdreven...
ook dat nog, het is inderdaad een niet onderbouwde mening
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 21-12-2007 10:19 ]
Zelfde hier. Een +1 is duidelijk te hoog.wolkje schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:58:
[...]
Ook al heeft hij gelijk, een +1 vind ik ook wat overdreven voor een (terechte) one-liner. Gemod -> 0.
Dit staat al in het artikel. +1 vind ik te hoog. Bovendien is het ook te matig onderbouwd om een +1 te rechtvaardigen.
Toff in 'nieuws: Kabinet presenteert beleid op het gebied van auteursrecht'
Heeft niet echt een onderbouwing. Imo niet meer waard dan een 0.
Modded.
Dus je blijft hier wel komen?
Beide op 0 gemod waar de posts nu ook op staan.RoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:48:
Anoniem: 69767 in 'nieuws: Kabinet presenteert beleid op het gebied van auteursrecht'
Dit staat al in het artikel. +1 vind ik te hoog. Bovendien is het ook te matig onderbouwd om een +1 te rechtvaardigen.
Toff in 'nieuws: Kabinet presenteert beleid op het gebied van auteursrecht'
Heeft niet echt een onderbouwing. Imo niet meer waard dan een 0.
Wat moeten we met deze post: Anoniem: 6977 in 'meuk: Winamp 5.5.1 build 1763'
Niemand vraagt namelijk om dergelijke links.
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 21-12-2007 12:04 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Alles in reactie op deze post gaat offtopic: Sebazzz in 'meuk: OpenOffice.org 2.3.1 NL'
Wat doen jullie met de antwoorden op deze post?
- +1 omdat hij toch erg behulpzaam is
- 0 omdat het een one-liner is, die op zich gemist kan worden voor iemand die komt kijken voor WinAmp 5.5
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 21-12-2007 12:16 ]
Aan de andere kant, ik mod amper meukposts
Ik vind het echt een doorsnede 0.
GENETX in 'nieuws: Virtual Earth toont Nederland met meer detail'
Is gewoon een flame.
[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 21-12-2007 12:49 ]
Anoniem: 223468
Het probleem, dat hij aansnijdt vind ik wel relevant, de meeste van de tips die hij krijgt niet: zoals doe de presenatie maar in Flash, PDF enz, ook kreeg hij de tip om portabel OO.o te gebruiken(windows only) terwijl Sebazzz aangeeft Ubuntu te draaien. Allemaal een 0 gegeven.Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:13:
Alles in reactie op deze post gaat offtopic: Sebazzz in 'meuk: OpenOffice.org 2.3.1 NL'
Wat doen jullie met de antwoorden op deze post?
Iemand tegen z'n open source scheen ofzo geschopt
ShellGhost in 'nieuws: Samba krijgt officiële Windows-documentatie'
Ik snap het ook niet. Heb em een 0 gegeven waar de reactie nu ook op staat.ShellGhost schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:24:
Snap niet helemaal waarom m'n post alszijnde -1 ongewenst heeft gekregen.
Iemand tegen z'n open source scheen ofzo geschopt
ShellGhost in 'nieuws: Samba krijgt officiële Windows-documentatie'
Edit @ arne: Daar heb ik em dus net heengeschopt
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 21-12-2007 14:27 ]
Congrats RoD!
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 21-12-2007 14:29 ]
Je ziet een beetje rood RoD, misschien eens langs de huisarts?
Gefeliciteerd!
Staat een +2-mod bij, dat lijkt me een staaltje compensatiemodden ? Ik vind het overigens niet direct een -1, maar daar is over te twisten
18327
Over deze reactie lijkt me weinig discussie mogelijk: wegens moderatiegeklaag op de -1.
[ Voor 32% gewijzigd door wildhagen op 21-12-2007 17:03 ]
Virussen? Scan ze hier!
Fox in 'nieuws: Mininova wil legaal distributieplatform worden'
[ Voor 12% gewijzigd door Fox op 21-12-2007 17:13 ]
Hij is slechts 1x gemodereerd, en dat is inderdaad een mismod. Het kan in ieder geval nog alle kanten opSniperFox schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:13:
Ik wil niet zeuren over een mod op mijn eigen post, maar ik zelf het niet echt een -1. Het is niet dat ik zeg een super reactie maar ongewenst? Meningmod lijkt mij.
Fox in 'nieuws: Mininova wil legaal distributieplatform worden'
Reacties hierboven 0 en -1 gemod. Die van Wildhagen kan nog wat puntjes gebruiken.
Swelson in 'nieuws: Congres VS geeft bloggers dezelfde rechten als journalisten'
Ik krijg bij hem niet echt het idee dat hij het artikel gelezen heeft. Genoeg voor -1? Lijkt mij een fipo.
[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 21-12-2007 17:28 ]
Ik heb +1 gekozen, omdat ik het wel interessante/leuke post vindt (twijfel wel nog een beetje, doordat het erg voor de hand ligtRoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:19:
[...]
Hij is slechts 1x gemodereerd, en dat is inderdaad een mismod. Het kan in ieder geval nog alle kanten opWat betreft je reactie vind ik het richting een +1 gaan. Leuk punt wel. Maar ik weet niet genoeg van het onderwerp om er een goed oordeel over te kunnen vellen.
..knip...
Wildhagen's naar -1.
[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 21-12-2007 17:32 ]
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 240806 in 'nieuws: Virtualisatieprogramma's voor Mac OS X gebenchmarkt'
Geeft twee weliswaar interessante links maar verder is het maar weinig en lijkt wel een beetje op reclame voeren.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
ik begrijp niet goed waarom deze post ongewenst is
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 223468 op 22-12-2007 01:06 ]
BarôBarôZZa in 'reviews: Wii Zapper en Link's Crossbow Training'
Deze twee reacties lijken mij geen meerwaarden waard, ik heb ze op een nul staan.
18327
Staat op +1 maar hoort op 0.
Anoniem: 87819 in 'nieuws: 'Piraterijklachten Hollywood leiden tot Chinees protectionisme''
Idem.
Anoniem: 243511 in 'nieuws: 'Piraterijklachten Hollywood leiden tot Chinees protectionisme''
Ik ben een voorstander van het makkelijker uitdelen van een +2, maar deze verdient hem absoluut niet.

[ Voor 53% gewijzigd door 18327 op 22-12-2007 15:17 ]
Tja, an sich is het gewoon een goede post... Voor mij in ieder geval +1, en eigenlijk net geen +2, maar heel veel mensen denken daar anders over18327 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:15:
Anoniem: 243511 in 'nieuws: 'Piraterijklachten Hollywood leiden tot Chinees protectionisme''
Ik ben een voorstander van het makkelijker uitdelen van een +2, maar deze verdient hem absoluut niet.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
18327
Anoniem: 234909 in 'meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 7.5.516'
moeten deze reacties niet gefixeerd worden op -2?
18327

Jup, inderdaad erg offtopic. Maar ik vind het een erg goede reactie op de kutopmerking waarop hij reageert, om die reden vind ik dat een 0 (neutraal) hier wel moet kunnen.
De overige posts welke over deze kaart gaan staan op -1, lijkt me wel OK. Maar maak het dan gelijk consequent door deze ook op -1 te zetten
[ Voor 31% gewijzigd door kamerplant op 23-12-2007 01:10 ]
🌞🍃
Leuk dat ie een kerstkaart gemaakt heeft voor de mede-Tweaker. De reactie waarin hij de kerstkaart post mag imo ook op 0 blijven aangezien hij ook nog redelijk ontopic post.
Anoniem: 131051
Geen gek idee voor dat gedoe... Nou ja, wow, iedereen kan zo wel een semi interessante (of totaal niet interessante post) maken met een 'stating the obvious' mening."Een verhuizing daarnaast toe zou misschien inderdaad niet zo'n gek idee zijn voor TPB. Ik bedoel, het aansprakelijkheidsgedoe is dan in iedergeval opgelost."
Dat zinnetje is duidelijk een excuus om die kerstkaart in de thread te slepen, en daar ben ik niet van gediend...
Beetje mushy kleffe 'wij zijn allemaal tweaker vriendjes' gedoe op de FP, hoort daar niet imo. Beetje community gevoel mag wel maar dit is vrij triest
Is dat niet zo voor elke actieve poster/community lid?m te laten zien waar je het afgelopen jaar waarde aan gehecht hebt en in dat beeld, zijn jullie allemaal, mijn mede tweakers, een volwaardig deel geweest van mijn jaar
Nee, wat mij betreft mag heel dit gedoe op -1 gezet worden, maar ik mod niet, dus de meerderheid beslist
Daar staat nog een boel onzin in wat op -1 hoeft. Dingen die al tig keer gemeldt zijn onzinreplies, zeurreplies... wat een draad zeg.
Wat trouwens te doen met die "ik heb provider X, bevalt prima" post? Strict genomen zou ik zeggen -1, maar wellicht dat er hier soepeler gemod dient te worden.
@alvi: Ik kan ook niet zeggen dat ik het zo'n geweldige post vindt, maar een -1 geven op basis van dit soort gevoelens is imo niet echt terecht. Je kunt niet gaan moderen op basis van wat zijn insteek zou zijn voor deze post. Ik geef em het voordeel van de twijfel.
Donderwolk in 'redactieblog: Waarom de Wii ook in 2008 de grootste blijft'
0 is imo meer dan hoog genoeg voor deze reactie.
[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 23-12-2007 02:41 ]
Ik vind de toon dermate onriendelijke, mede door de smiley, maar ook de kortafheid van de reactie, dat een 0 toch wel het absolute minimum is imho.
Virussen? Scan ze hier!
De smile zet de toon inderdaad behoorlijk. Hierdoor max een 0 hoewel ik een -1 ook vind te rechtvaardigen. Dewildhagen schreef op zondag 23 december 2007 @ 08:14:
Een +1 voor deze reactie is zwaar over the top. Over de +2 zal ik maar niet eens beginnen.
Ik vind de toon dermate onriendelijke, mede door de smiley, maar ook de kortafheid van de reactie, dat een 0 toch wel het absolute minimum is imho.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 23-12-2007 11:29 ]
18327
Wat moet je met deze thread aan? Ik zie echt duizend posts dat Cowon niet in de poll voorkomt, een beetje jammer...ik twijfel tussen een hele hoop reacties in die thread op -1 zetten of op 0 laten. Wat vinden jullie?
En wat deze op +1 doet is mij echt een raadsel...
[ Voor 15% gewijzigd door 18327 op 23-12-2007 13:39 ]
Blokker_1999 in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
Deze vind ik absoluut geen +1. Een krappe 0 imo.
tdn135 in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
Deze zegt eigenlijk hetzelfde als degene waar hij op reageert. -1 imo.
Sketchy in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
Dubbelpost, -1.
[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 23-12-2007 13:43 ]
Ongefundeerde onzin. Een 0 lijkt mij meer dan genoeg.
Neoptolemos in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
De zoveelste... -1 imo.
ButsMG in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
Wat moet hiermee gebeuren? Ik vind het neigen naar een troll.
poepkop in 'nieuws: Gouden Steeksleutel: beste mp3-speler'
Meerwaarde?
En dan nog niets gezegd over het fijt dat de meerderheid niet stemmen op het beste maar op hun favoriete product / merk.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Ik heb em zelf overigens niet gemod.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Er is aan het formele antwoord dat je geeft niks aan te merken, natuurlijk. En toch heeft ie wel degelijk een punt met de wenselijkheid om af te dwingen mensen spam te laten ontvangen -- zeker als die spam richting malware gaat. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat mensen zich het recht voor moeten kunnen behouden om hun eigen systeem te beschermen.RoD schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:43:
Het melden dat je advertenties blockt is nooit zo verstandig op T.net, aangezien we daar hier niet zo blij mee zijn. Je kunt van T.net uitgesloten worden als je hier ads blocked namelijk. Nu weet ik niet of je de T.net ads ook daadwerkelijk blockt want ik heb er te weinig verstand van. Maar dit zou de reden kunnen zijn van de -1. Enne, mocht je ze dus blocken op T.net, dan is het dus aan te raden om de block op te heffen
Ik heb em zelf overigens niet gemod.
Even voor de duidelijk: het is totaal niet mijn bedoeling om in dit topic hier een discussie over te houden (en iedereen die me er wel eens over heeft zien posten weet dat me die kleine bannertjes zelf niet zo storen). Maar, aangezien zijn post een -1 kreeg, vindt ik zijn post in zoverre relevant genoeg om hem in ieder geval op 0 te laten staan. Het is gewoon alleen al van belang omdat T.net ook google banners heeft -- of zijn observatie nou tegen het huidige beleid indruist of niet.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
En daarvoor heeft T.net dus ook betaalde reclamevrije abonnementen. Moet ik zelf toch ook nog eens een keer aanEr is aan het formele antwoord dat je geeft niks aan te merken, natuurlijk. En toch heeft ie wel degelijk een punt met de wenselijkheid om af te dwingen mensen spam te laten ontvangen -- zeker als die spam richting malware gaat. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat mensen zich het recht voor moeten kunnen behouden om hun eigen systeem te beschermen.
Dit topic is gesloten.