hij geeft het antwoord zelf aledit:
Ik ben wel nieuwschierig wat (behalve de toch wat aggressieve eerste regel) voor zoveel ongewenste mods zorgt.
overigens is agressief gewoon met één g
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 17:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
hij geeft het antwoord zelf aledit:
Ik ben wel nieuwschierig wat (behalve de toch wat aggressieve eerste regel) voor zoveel ongewenste mods zorgt.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 17:45 ]
Verwijderd
Ik vind het niet direct een zeer overduidelijke -1 maar ook zeker geen echt waardevolle post. Een 0 is verdedigbaar.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het lijkt meer op een kreet naar iemand anders of een flame dan dat het werkelijk inhoud heeft, ik been het eens met de -1.
[ Voor 22% gewijzigd door Arne op 16-12-2007 21:26 ]
When you only live once, try not to die?
Verwijderd
ik heb ook maar een nulletje gegevenarne schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:42:
Ik hou het persoonlijk op een 0. Hij onderbouwd waarom hij het belaggelijk vind ipv gewoon te gaan flamen zonder onderbouwing. Voor mij valt het op deze manier nog net binnen de fatsoensnorm.
offtopic:
Dat wil zeggen: wanneer de ajax-based modemogelijkheid een beetje meewerkt via mobiel internet
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Echt max een 0. Wie hier hoger voor geeft mag mij uitleggen waarom.FreezeXJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:13:
JackBol in 'Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Waarom krijgt hij voor het posten van een off-topic linkje een +1, wat eigenlijk gewoon een flauwe grap is, die volledig niets met het onderwerp te maken heeft?
(de +2 van iemand vergeet ik maar gauw)
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Moeilijk, op zich vind ik het een redelijk nette reactie echter onderbouwd de poster bijna niets. Voor de rest zie ik niet direct iets drastisch verkeerd. Het fanboy gehalte vind ik wel mee vallen. +1 is te verdedigen maar een 0 is ook prima. Ik laat hem eerst op +1 staan.albatross schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:41:
Ik weet niet of het toegestaan is een vermeende mis-moderatie aan te melden voor een artikel waar ik zelf ook op gereageerd heb, maar ik zou in ieder geval graag even jullie aandacht willen vestigen op:
Verwijderd in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Hier wordt toch wel een schromelijk rooskleurig toekomstbeeld geschets van AMD, zonder ook maar enige fundering, of ook maar iets dat op een beetje plausibel argument lijkt. Een dikke +1 vind ik dus ruim overdreven voor zo'n fanboy reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 17-12-2007 09:04 ]
Dat is zeker toegestaan, "ooit" was het zelfs zo dat er vrijwel alleen eigen posts werden aangedragen. Ook ik hou het voorlopig bij +1 trouwens. Hij valt positief op maar is (veruit) onvoldoende onderbouwd voor een +2, voldoet dus keurig aan de +1 eisen.albatross schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:41:
Ik weet niet of het toegestaan is een vermeende mis-moderatie aan te melden voor een artikel waar ik zelf ook op gereageerd heb, maar ik zou in ieder geval graag even jullie aandacht willen vestigen op:
Verwijderd in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Hier wordt toch wel een schromelijk rooskleurig toekomstbeeld geschets van AMD, zonder ook maar enige fundering, of ook maar iets dat op een beetje plausibel argument lijkt. Een dikke +1 vind ik dus ruim overdreven voor zo'n fanboy reactie.
RIAA wins again.
Rey Nemaattori in 'nieuws: Riaa schikt rechtszaak met uploadende oma'Wederom een arme burger ontdaan van z'n spaargeld
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 17-12-2007 13:18 ]
☻/
/▌
/ \
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 17-12-2007 14:05 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 17-12-2007 14:33 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Deze is als reactie opRoD schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:47:
dieter87 in 'nieuws: Oproep aan Belgen: 30 december massaal downloaden'
Reageert op niemand en maakt daarmee zijn reactie tot een nutteloze kreet. Ik heb geen idee wat hij nou wil zeggen dus die mag naar -1, imo.
Er werd volgens mij veel +1 "mee eens" gemod ja. Veel mensen die goedkoop willen scoren.wolkje schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:05:
@ bovenstaande
Ben er even doorheen geweest en was het op alle moderaties met je eensVeel loze opmerkingen die op +1 gemod werden zeg. De meeste scores veranderden al na mijn moderatie, sommige staan op het randje nu.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Dat is een vrij nutteloze opmerking. Dit geldt alleen voor jou persoonlijk dus een ander heeft hier weinig aan. Het biedt geen informatie voor een ander.damn 35 gig daar zit je na 2 dagen toch wel aan
Neelie Kroes? Waarom moet zij er bijgehaald worden? Vooral als je zegt dat het schandalig is behoeft dat een onderbouwing, anders is het een vrij inhoudsloos punt. Verder maakt deBlij dat ik in 0031 woon, maar het is gewoon schandalig dat neelie kroes () zich hier totaal niet druk over maakt......
Klagen over de moderatie is per definitie ongewenst Dat maakt het sowieso al een -1.Edit: Wat is dit voor onzin?! Waarom zou dit ongewenst zijn.....Je hoeft niet te modereren om maar wat te modereren....... het is gewoon ontopic
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 17-12-2007 15:21 ]
Voor niemand interessant om te lezen, mss jou ervaring maar (ik doe een halfjaar -zo niet langer- met 35Gig) het lijkt een beetje opschepperij.damn 35 gig daar zit je na 2 dagen toch wel aan
Ook volstrekt oninteressant voor anderen om te lezen waar jij woont.Blij dat ik in 0031 woon,
Tja, is dit iets waard dan, imho niet.maar het is gewoon schandalig dat neelie kroes () zich hier totaal niet druk over maakt......
Een edit waarmee je de doorslag voor een duidelijke -1 geeft.Edit: Wat is dit voor onzin?! Waarom zou dit ongewenst zijn.....Je hoeft niet te modereren om maar wat te modereren....... het is gewoon ontopic
[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 17-12-2007 15:27 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat klagen heb ik er later bij gezet omdat ik niet wist dat hiervoor een forum wasRoD schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:19:
Ik heb je daar ook een -1 voor gegeven, en dat wil ik best even uitleggen.
[...]
Dat is een vrij nutteloze opmerking. Dit geldt alleen voor jou persoonlijk dus een ander heeft hier weinig aan. Het biedt geen informatie voor een ander.
[...]
Neelie Kroes? Waarom moet zij er bijgehaald worden? Vooral als je zegt dat het schandalig is behoeft dat een onderbouwing, anders is het een vrij inhoudsloos punt. Verder maakt dehet tot een flame.
[...]
Klagen over de moderatie is per definitie ongewenst Dat maakt het sowieso al een -1.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ok, dan moet je dat posten en onderbouwen.Markofnikoff schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:27:
Neelie kroes heeft hier heel veel mee te maken door haar functie binnen de EU waar zij de consument behoort te beschermen.
Dit is een regelrechte flame als je het niet (héél goed) onderbouwd.Maar aangezien ze niet meer doet dan grote bedrijven zoveel mogelijk geld afhandig maken, vandaar de
Ik weet wie Neelie Kroes is, maar zomaar wat roepen zonder onderbouwing gaat je geen punten opleveren. Vooral niet als je er een kotssmiley bij zet. Dat is gewoon flamen.Ik ging ervan uit dat mensen weten wie neelie kroes is (algemene ontwikkeling enzo)
Er zullen vast mensen zijn die ongeveer evenveel verbruiken als jij. Het blijft echter een persoonlijk iets en daarom is die informatie niet interessant en overbodig.En dat de 35gb voor mij persoonlijk geldt is niet waar, zie maar alle andere posts die onder die van mij zijn gezet.
Modereren gebeurd niet willekeurig. Er is een Moderatie FAQ en er is je net verteld waarom je reactie naar -1 is gegaan...Maar goed verder boeit het me weinig, ik heb een beetje het idee dat het modereren een beetje willekeurg gebeurt, maar dat is mijn mening dus je hoeft me er niet voor te modererenvandaar dat ik er maar eens over ging klagen.
Soms betwijvel ik het... modereren gebeurt door ons (vaste mensen hier op TMF) niet willekeurig, maar bij sommige gebruikers komt het daar volgens mij helaas wel op neer. Alhoewel ook dat dan weer vaker fanboy als willekeur is.Modereren gebeurd niet willekeurig. Er is een Moderatie FAQ en er is je net verteld waarom je reactie naar -1 is gegaan...
Dank je
Willekeurig zou ik het niet willen noemen, maar mismoderaties zijn er natuurlijk altijd. Anders waren 'wij' en dit subforum er nietarne schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:37:
Soms betwijfel ik het... modereren gebeurt door ons (vaste mensen hier op TMF) niet willekeurig, maar bij sommige gebruikers komt het daar volgens mij helaas wel op neer. Alhoewel ook dat dan weer vaker fanboy als willekeur is.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 17-12-2007 16:36 ]
☻/
/▌
/ \
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Een nette 0 en daar staat ie dan ook op nu.RoD schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:28:
InfinityG35 in 'nieuws: Nvidia introduceert nForce 780i-chipset'
Vind ik geen +1 waard. Slechte onderbouwing.
Om even hierop in te gaan.albatross schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:49:
Ik denk dat wel eens onderschat wordt dat sommige zaken nou eenmaal erg gevoelig liggen. Vaak omdat mensen iets heel onterecht vinden. Zo las ik vandaag dat iemand hier, over de RIAA, hard weggemod was omdat ie zoiets zei als: "Wederom een arme burger ontdaan van z'n spaargeld." Kijk, dat soort uitspraken zijn natuurlijk niet echt genuanceerd. Maar ik kan me de emotie daarachter vaak wel erg goed voorstellen. Mensen voelen bij dat soort zaken soms een diep onrecht.
Maar goed, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen, is dat ik een beetje emotie niet zo erg vind. Het hoeft wat mij betreft niet allemaal Spock-achtige analyses te wezen. Zo zie ik emotie, zeker bij zaken als van de RIAA, eigenlijk niet zozeer als ongewenst per se, en horen ze m.i. gewoon bij de maatschappelijke verontwaardiging die bij bepaalde groepen leeft over controversiele zaken. Tja, iemands hele leven wordt verwoest omdat ie een paar mp3-tjes gedownload heeft. Ik vindt het helemaal niet zo onredelijk wanneer je de (soms hoge) emotie die gepaard gaat met dit soort nieuws ook wat terug ziet in de commentaren. Die emotie is m.i. ZELF ook een vorm van nieuws. Het zegt namelijk iets over wat mensen erg hoog zit (en drukt dus maatschappelijke relevantie uit).
Ik zelf zou het in ieder geval niet erg vinden wanneer niet al dat soort reacties weggemod wordt.
Intressante post, maar een +1 vindt ik het inderdaad niet waard. Een mooi nulletje dan.RoD schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:28:
InfinityG35 in 'nieuws: Nvidia introduceert nForce 780i-chipset'
Vind ik geen +1 waard. Slechte onderbouwing.
[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 17-12-2007 20:15 ]
Inderdaad. Heeft ook wel iets van een open deur. Nulletje gegeven.SniperFox schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:59:
Indy-Jones in 'nieuws: 'Intels X48-chipset uitgesteld door voorraadoverschot X38''
Een speculatie maar een +1 is het imo niet waard, ik geef een 0.
Een echte dubbelpost imo. -1 dus.svenk91 in 'nieuws: 'Intels X48-chipset uitgesteld door voorraadoverschot X38''
In een voorgaande reactie al een soortgelijk gepost, -1 of op een 0 blijven?
Die mag inderdaad niet klagen met een 0.kami124 in 'nieuws: 'Intels X48-chipset uitgesteld door voorraadoverschot X38''
Echt geen meerwaarde imo, zeker niet meer dan een 0.
[ Voor 0% gewijzigd door Arne op 17-12-2007 20:28 . Reden: reageren van anderen :p ]
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 17-12-2007 21:13 ]
Ik vind het door het door de gestapo vergelijking niet meer een grap. Eigenlijk zie ik er überhaupt niet echt een grap in. Het is maar goed dat deRoD schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:14:
Ik vind het ook niet grappig, maar ik vind dat je het als grap kunt opvatten.
Verwijderd
alhoewel ik me kan voorstellen dat de ID verplichting associaties oproept met wo II gaat de vergelijking met de Gestapo mij te ver. Heb een -1 gegevenBor de Wollef schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:23:
[...]
Ik vind het door het door de gestapo vergelijking niet meer een grap. Eigenlijk zie ik er überhaupt niet echt een grap in. Het is maar goed dat deer bij staat om aan te geven dat het een grap moet zijn. Ik blijf bij de -1
SorryRoD schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 02:53:
Pfft, ik ben dus de enige die het een 0 vind, op die +2 mismodder na.. nouja
Heb ze allebei naar -1 gemod, maar tot nu toe hielp dat nog niet echt. Ze hebben allebei zo'n 17 0'en staan. Ik heb het idee dat veel mensen dubbelposts niet op -1 durven te modden, omdat ze apart gezien van de rest, wel inhoud kúnnen hebben. Of misschien dat veel mensen niet eens weten dat dubbelposts op -1 horen te staan, dat kan natuurlijk ook
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Hij heeft inmiddels tien 0'en staan en niets anders. Ik denk dat het nu wel goedkomtAlex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:26:
De volgende post gaat sowieso misgemod worden:
Krisp in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
[ Voor 16% gewijzigd door Arne op 18-12-2007 09:40 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik vind het sowieso niet interessant of je FF 1 keer opnieuw moet starten, maar als het al in de newspost staat al helemaal niet. -1 van mij.Alex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:48:
Ik kwam in het Mozilla Firefix Personas draadje en direct viel me op dat er 23 op -1 te vinden zijn en 17 op 0. Is blijkbaar een draadje wat aandacht verdiend.
Verwijderd in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Dubbel post met de nieuwspost, maar echt ongewenst? Vind beetje over de top. Zeker ook omdat de nieuwspost het niet explicit duidelijk maakt. Wat mij betreft is een 0 op z'n plaats.
Een probleem is dat je de tijd van de edit niet kent, aangezien er al nog een werkende link staat... Ik hou het op een 0.Facer in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Ik vind deze echt meerwaarde hebben. Het is jammer dat hij niet wat verder omhoog kan komen. Vroeger eecht een +2 behulpzaam.
Ik weet niet wat ik hier als lezer wijzer van moet worden? Wanneer je de update het melden niet waard vind, meld dit op de daarvoor bestemde plek. Ik heb er als lezen van de reacties (kennelijk vind ik de meuk dan wel interessant, anders lees ik de reacties niet) niks aan om te weten dat hij de meukpost niet interessant vind.FabianNL in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Niet volledig ongegrond. Het is een snaartje naar T.Net, maar niet geheel onterecht.
BramT in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Er bovenop. Het is niet de juiste plek, maar deze posts naar -1 zetten lijkt me ook not done. Mss even een meukertje langs laten lopen om e.e.a. te verduidelijken?
Mee eens. Wel leuk om te weten, maar het staat ook al vermeld in het nieuwsbericht.arne schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:59:
Ik vind het sowieso niet interessant of je FF 1 keer opnieuw moet starten, maar als het al in de newspost staat al helemaal niet. -1 van mij.
Ondanks dat je de tijd van de edit niet kent, is hij de enige die de juiste downloadlink aanbiedt. Ik vind het wel een +1'tje waard.Een probleem is dat je de tijd van de edit niet kent, aangezien er al nog een werkende link staat... Ik hou het op een 0.
Hier zie ik ook niets in. Dit zijn zaken die op het forum behandeld dienen te worden, niet in een nieuwspost.Ik weet niet wat ik hier als lezer wijzer van moet worden? Wanneer je de update het melden niet waard vind, meld dit op de daarvoor bestemde plek. Ik heb er als lezen van de reacties (kennelijk vind ik de meuk dan wel interessant, anders lees ik de reacties niet) niks aan om te weten dat hij de meukpost niet interessant vind.
[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 18-12-2007 10:53 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik dacht dat die ander (reactie op 1e post) ook werkte, maar gezien dit niet het geval is heb je wel gelijk. +1'tje gegeven.Ondanks dat je de tijd van de edit niet kent, is hij de enige die de juiste downloadlink aanbiedt. Ik vind het wel een +1'tje waard.
Om e.e.a. te compenseren heb ik hem wat heviger in het zadel getrokken met een +1. Er zit wat meer in als een echte 0, alhoewel ik hem wel wat meer vind als een 0, is hij nu ook niet zo bijster dat het echt een dikke meerwaarde heeft. Hij staat nu mooi rond op 0,0.CodeCaster schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:53:
Stelletje meelopers
TERW_DAN in 'nieuws: XM schikt auteursrechtengeschil met Universal Music'
Eén zet 'm op -1, de rest leest niet meer en mod gezellig mee.
- Giphart
[ Voor 7% gewijzigd door Alex op 18-12-2007 11:28 ]
- Giphart
+1 gegevenAlex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:25:
BOotaBle in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Meerwaarde. Vertelt iets meer dan simpel calc gebruiken.
Klopt. In elk geval zolang ze binnen een vrij korte termijn na de oorspronkelijke post gemaakt zijn. In dit geval alle drie binnen twee minuten.[dubbelposts]
0 is dan goed lijkt me?
In mijn ogen gewoon een kleine flame of mislukte grap. Het is in elk geval niet een reactie die zodanig is dat het gros hem dient te lezen, want hij voegt gewoon niets toe aan de discussie.Dit is wmb geen -1 waard maar mss hebben jullie hier andere ideeën over:
psyBSD in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 18-12-2007 11:37 ]
Tsja, wellicht dat veel mensen alleen naar de inhoud kijken, en niet of het al eens eerder gepost is. Al zitten hier de reacties vrij dicht onder elkaar.wolkje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:07:
Heb ze allebei naar -1 gemod, maar tot nu toe hielp dat nog niet echt. Ze hebben allebei zo'n 17 0'en staan. Ik heb het idee dat veel mensen dubbelposts niet op -1 durven te modden, omdat ze apart gezien van de rest, wel inhoud kúnnen hebben. Of misschien dat veel mensen niet eens weten dat dubbelposts op -1 horen te staan, dat kan natuurlijk ook
Zeker een -1 imo. Hij herhaalt precies wat er in de nieuwspost staat. Dat lijkt me niet de bedoeling.Alex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:48:
Verwijderd in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Dubbel post met de nieuwspost, maar echt ongewenst? Vind beetje over de top. Zeker ook omdat de nieuwspost het niet explicit duidelijk maakt. Wat mij betreft is een 0 op z'n plaats.
Heeft inderdaad meerwaarde. Het juiste linkje is wel zo handig bij zo'n nieuwspostFacer in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Ik vind deze echt meerwaarde hebben. Het is jammer dat hij niet wat verder omhoog kan komen. Vroeger eecht een +2 behulpzaam.
Verder is de reactie inhoudsloos, dus ik kan me een -1 goed voorstellen.FabianNL in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Niet volledig ongegrond. Het is een snaartje naar T.Net, maar niet geheel onterecht.
Dit soort dingen horen niet thuis op de FP, dus een -1 lijkt me terecht. Dergelijke dingen kun je melden in FA.BramT in 'meuk: Mozilla Firefox Personas 0.9.1'
Er bovenop. Het is niet de juiste plek, maar deze posts naar -1 zetten lijkt me ook not done. Mss even een meukertje langs laten lopen om e.e.a. te verduidelijken?
Lijkt mij prima.Alex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:25:
Niet echt mismodden, maar eventjes ene vragaje van mijn kant.
Ik kwma net nog een keer langs het Sun verhaal:
BOotaBle in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Meerwaarde. Vertelt iets meer dan simpel calc gebruiken.
Rest zijn dubbelpost zonder extra meerwaarde:
Verwijderd in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
Verwijderd in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
lostrophet in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
0 is dan goed lijkt me?
Imo is het gewoon een flame.Dit is wmb geen -1 waard maar mss hebben jullie hier andere ideeën over:
psyBSD in 'nieuws: EC sluit deal met Sun voor levering 1100 nieuwe servers'
[ Voor 9% gewijzigd door Alex op 18-12-2007 11:56 ]
- Giphart
Ondanks dat je inderdaad een klein foutje maakt en je gedeeltelijk hetzelfde (maar dan uitgebreider) zegt als de reactie boven je vind ik hem inderdaad ook wel een +1 waard. Het is een behulpzame reactie. Dat kleine foutje is m.i. niet genoeg om hem maar een 0 te geven. Kortom; mijn +1 heb jeVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:06:
Om maar even over m'n eigen moderatie te klagen (), is dit geen +1 waard? Ik maak een fout, die onder me verbeterd wordt, maar de rest van m'n verhaal blijft overeind staan. (Ook Ada had niet kunnen bedenken dat je miljarden kon verdienen met haar werk.)
[ Voor 51% gewijzigd door Alex op 18-12-2007 14:28 ]
- Giphart
@DOT gedoeAlex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:27:
@ DOT, ik heb je een +1 gegeven, daarmee sta je nu op +1.
Bram V in 'nieuws: Transistor viert zestigste verjaardag'
Dit is geen -1 waard. Ik denk eerder gewoon een 0.
☻/
/▌
/ \
Wolkje van +6 -> +8, ik +8-> +10 en jij maakte het af. Ik zag het gebeuren dus claimde de eerKixtart schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:38:
[...]
@DOT gedoe
Ik had hem met mijn moderatie op 12/12 bebracht(en daar staat hij nog steeds op)
Ik zie het als behulpzaam, hoe zie jij het dan?Ik vind die 2e wel een -1 waard. Zoiets is gewoon niet nodig.
- Giphart
Jep.Kixtart schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:38:
Ik vind die 2e wel een -1 waard. Zoiets is gewoon niet nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 18-12-2007 14:47 . Reden: woordkeus ]
Alex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:44:
[...]
Wolkje van +6 -> +8, ik +8-> +10 en jij maakte het af. Ik zag het gebeuren dus claimde de eer.
Nutteloos en vervelend. Verder zie de reacties van arne en wolkje[...]
Ik zie het als behulpzaam, hoe zie jij het dan?
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Zolang er constructief bekritiseerd word en argumenten onder uit worden gehaald is het geen probleem, de hier aangehaalde post is echter volledig nutteloos, onaardig en anderen zien ook wel dat het al eens gezegd is.RoD schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:14:
Eens met arne en Kixtart. Dergelijke dingen zijn gewoon overbodig om te melden. Het voegt helemaal niets toe. Verder komt het inderdaad ook niet echt aardig over. Als iedereen elkaars post ging bekritiseren dan zou de FP een stuk minder interessant zijn om te lezen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Het gaat ook niet om wat je mening is bij het modereren, maar meer op de inhoudt. Ik vindt hem een beetje tussen de -1 en 0 hangen, ik vindt persoonlijk niet dat het nieuw nieuws is of nou echt een reactie om over te spreken.MsG schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:17:
Ik weet niet of het hier ook bedoeld is om over je eigen reacties te whinen?
Maar ik had even een vraagje over deze post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2355829
Ik ben daar op ongewenst gemod. Echter probeer ik het downloaden niet goed te praten, maar geef gewoon de redenatie weer van veel downloaders.
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 18-12-2007 19:05 ]
- Giphart
[ Voor 45% gewijzigd door Alex op 18-12-2007 19:28 ]
- Giphart
Persoonlijk vindt ik dat een -1, het is een opeenstapeling van meningen met een flame aan het begin, zonder flame zou het van mij part een 0 zijn geweest.RoD schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:43:
Ik vind het een -1. Alles wat in die post staat is al een keer gemeld, en uitgebreider. Ik zie het als een dubbelpost.
SuX DeLuXe in 'nieuws: Verkoopcijfers Crysis en Unreal Tournament 3 teleurstellend'
0 of -1? Er wordt nogal wat met termen gesmeten, maar de inhoud is verder goed? Is dit té of kan het door de beugel? Ik twijfel.
Verder staat er nog een aantal niet gemodde reacties in dat artikel + het eea staat scheef. Ben er net even gedeeltelijk langsgelopen maar heb nu even geen tijd meer.
* Alex agrees, iets steviger in het zadel geholpenSniperFox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:46:
Verwijderd in 'nieuws: Europarlement stuurt aan op privacyonderzoek DoubleClick-overname'
Dit vindt ik wel een +1tje waard.
- Giphart
[ Voor 25% gewijzigd door CoolGamer op 18-12-2007 20:34 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
-1 gegeven. Hij heeft een punt, maar de manier waarop hij het brengt is gewoon niet goed. Helaas staat hij desondanks nog steeds op 0.
Zeker een echte +2 waardAlex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:19:
Als laatste wil ik deze nog eventjes promoten voor een +2. Ik geef nooit maximale scores, maar deze jongen onderscheid zich zo erg in deze draad. Wmb belonen we hem.
Quacka in 'nieuws: Verkoopcijfers Crysis en Unreal Tournament 3 teleurstellend'
Twijfelen voor mij, maar toch een +1 gegeven. Het is een rand gevalletje, maar hij heeft toch een interessant punt.Ik was er nog niet. Hevig overgewaardeerd:
Verwijderd in 'nieuws: Verkoopcijfers Crysis en Unreal Tournament 3 teleurstellend'
Totaal niet gewenst op de FP nee.TheCoolGamer schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:28:
[slechte reacties]
-1 lijkt mij hiervoor de juiste score.Me dunkt dat we hier last hebben van een gevalletje fanboyisme.
Ben ik het ook mee eens, erg uitgebreid en goed geargumenteerd.Bor de Wollef schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:47:
Erg nette post van Quacka waar ik met veel plezier een +2 voor heb gegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door CoolGamer op 18-12-2007 21:59 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Absoluut. Puur en alleen op de man spelen.TheCoolGamer schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:55:
Wat is iedereen toch weer lekker vriendelijk:![]()
Verwijderd in 'nieuws: Square Enix brengt Japanse games naar Europa'
[...]
-1 lijkt mij hiervoor de juiste score.
-1 is genoeg imo. Wellicht een admin-edit, maar -2 is niet echt nodig.Drie van de reacties daarop gaat daarna nog een stapje verder:
-2?:
HAL 9000 in 'nieuws: Square Enix brengt Japanse games naar Europa'
Verwijderd in 'nieuws: Square Enix brengt Japanse games naar Europa'
Neko Koneko in 'nieuws: Square Enix brengt Japanse games naar Europa'
Ook eensBen ik het ook mee eens, erg uitgebreid en goed geargumenteerd.
Stel eerst eens de vraag waarom het precies een +1 zou zijn. Vervolgens waarom het een 0 is. Ik denk dat 0 dan meer de goede score is. Er zitten zoveel aannames in die op zijn minst plausibel zijn dat er niet meer van kan maken. ("de wii is de enige next-gen console", "Dat gezeik tussen pc en console moet maar eens ophouden. Ik denk dat veel console gamers zelf een rammelbak(Pc) thuis hebben staan en hieraan refereren! (P4 met 512Mb of zo)." ).Dit vind ik een moeilijke, in neig naar +1 maar ik vind de toon lastig
rob haanen in 'nieuws: Verkoopcijfers Crysis en Unreal Tournament 3 teleurstellend'
[ Voor 7% gewijzigd door Fox op 18-12-2007 23:42 ]
Verwijderd
+1: Hij geeft enkele technische argumenten waarom PC's beter zijn volgens hem, argumenten die voor de verandering ook best wel steek houden.arne schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:14:
[...]
Stel eerst eens de vraag waarom het precies een +1 zou zijn. Vervolgens waarom het een 0 is. Ik denk dat 0 dan meer de goede score is. Er zitten zoveel aannames in die op zijn minst plausibel zijn dat er niet meer van kan maken. ("de wii is de enige next-gen console", "Dat gezeik tussen pc en console moet maar eens ophouden. Ik denk dat veel console gamers zelf een rammelbak(Pc) thuis hebben staan en hieraan refereren! (P4 met 512Mb of zo)." ).
Eens. Een reactie wat uit een enkel woord (of afkorting) bestaat is geen antwoord.SniperFox schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:40:
Olaf van der Spek in 'nieuws: IBM en Toshiba breiden chipsamenwerking uit'
Geeft niet duidelijk antwoord op de vraag, en is een zeer magere reactie, -1?
Eens.Dysmael in 'nieuws: Britse keuringsdienst in beroep tegen Manhunt 2-uitspraak'
Uiteraard -1.
Verwijderd in 'nieuws: VS stelt immuniteitswet voor tappende telco's uit'
Reactie van niets, -1 imo.
Eentje hoort zeker op -1. De andere reactie... tsja, hij zet zijn post neer alsof het de waarheid is en post daarbij redelijk irritant. Puur naar de inhoud gekeken zou het een 0 zijn vanwege feitelijke onjuistheid. Beide scores zijn de verdedigen denk ik.rickdehoop in 'nieuws: Verse firmware voor PS3 voegt Divx-ondersteuning toe'
rickdehoop in 'nieuws: Verse firmware voor PS3 voegt Divx-ondersteuning toe'
Dubbele post, ik neig allebij naar -1.
Leuke uitleg, maar niet relevant. 0 lijkt mij ook prima.Countess in 'nieuws: Verse firmware voor PS3 voegt Divx-ondersteuning toe'
+1 vindt ik te hoog gegrepen, een 0 lijkt mij een betere score.
Maximaal 0 ja. Hij hangt tussen 0 en -1 vanwege het ranterige karakter, maar hij mag op 0.ILT in 'nieuws: Europa stelt Energy Star-programma verplicht voor overheden'
+1? voor zo'n reactie zou ik max 0 geven.
Eens. Leuke posts, goed uitgelegd. Terechte +1's.GENETX in 'nieuws: Voip-aanbieders lobbyen tegen Europese regelgeving'
Nette post, +1 op zijn plaats.
MRTNbos in 'nieuws: Voip-aanbieders lobbyen tegen Europese regelgeving'
Hetzelfde geval als bovenstaand, +1.
MooiDat was het weer voor vandaag.
Allebei wel duidelijk naar -1. Het is al een aantal gekeerd gezegd in de reacties en zo'n wereldnieuws is het niet dat je het zo moet aankondigen.
Vind ik ook. 0 is hiervoor beter. Nu staat er alleen nog een +2 die de balans verstoord, dus hij staat al bijna goed.Countess in 'nieuws: Verse firmware voor PS3 voegt Divx-ondersteuning toe'
+1 vindt ik te hoog gegrepen, een 0 lijkt mij een betere score.
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq