Het kleine-mismoderatietopic deel IV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.037 views sinds 30-01-2008

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:38

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

_/-\o_ _/-\o_
Wel jammer dat mijn posts dan geen +1 krijgen ;)

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:10:
[...]

Sommige 'grappen' horen wel degelijk op -1. Geen enkele reden waarom 'grappen' daarvan uitgesloten zouden moeten worden.

Maar deze vindt ik onschuldig. Had van mij niet gehoeven, maar ook geen reden 'm op -1 te zetten.
Ik bedoel het iets anders (maar inderdaad: dat stond niet in mijn bericht)
Een grap op zich kan geen reden zijn voor een -1, net als dat een serieuze reactie normaal gesproken geen reden is voor een -1.
Er kunnen natuurlijk altijd redenen zijn waarom een bericht toch op -1 thuis hoort. Grappen ten koste van andere mensen bijvoorbeeld, of een zoveelste herhaling van dezelfde grap in het zelfde draadje (dubbelpost).
Maar een grap op zich hoort niet op -1.
(hopelijk is het nu beter duidelijk wat ik bedoel)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
@goodielover:
Kan er niet heel veel meer van maken eigenlijk...
Je haalt imho wel een interessant punt aan, maar de goede onderbouwing die vereist is voor een +1 ontbreekt.

@Quacka:
Ik denk ook niet dat er momenteel op die manier gemodereerd word. Niet door mij iig :p

[ Voor 26% gewijzigd door Arne op 13-12-2007 13:41 . Reden: Quacka :p ]

When you only live once, try not to die?

• Quacka
arne schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:39:
@goodielover:
Kan er niet heel veel meer van maken eigenlijk...
Je haalt imho wel een interessant punt aan, maar de goede onderbouwing die vereist is voor een +1 ontbreekt.

@Quacka:
Ik denk ook niet dat er momenteel op die manier gemodereerd word. Niet door mij iig :p
dan wil ik wel eens weten hoe jij mod...
Want volgens mij klopt wat ik zeg met wat in de richtlijnen staat.

• Arne
Maar een grap op zich hoort niet op -1.
Zo dus niet. (waarmee bedoelt wordt dat ik niet alles wat een grap zou moeten zijn op -1 zet)

Ik geef toe, een beetje een slechte verwoording, had iets te maken met dat ik de standaard zin "waarom worden alle grappen op -1 gemod" in mijn hoofd had en daar een antwoord op schreef. Maar de formulering was anders dit keer.

[ Voor 12% gewijzigd door Arne op 13-12-2007 15:01 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mijn post is ook nog niet gemod, zal wel liggen aan oud onderwerp, maar wilde toch even reageren op die andere persoon: :P
(is eigenlijk niet echt belangrijk, want bij niet modden wordt hij toch standaard een 0)
plan: Downtime 8-12-2007 *Updated*

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mmm, ik heb een +1 gegeven. Hij is niet geniaal, maar dat kan ook niet echt in een dergelijk draadje :P Wel informatief, dus een score boven het standaardniveau vind ik wel gerechtvaardigd.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als dat een +1 is ben ik vanaf nu de Paashaas. Nulletje uitgedeeld.

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hmmm, jammer ik wilde hem op +1 zetten, maar al 11x 0.
Nickchange wildhagen -> Paashaas :P

☻/
/▌
/ \

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, ik zie er gewoonweg geen +1 in verder ;)

Maargoed, is deze reactie nu echt +2's waard? Imho is een -1, het hangt van de onvriendelijkheden of rechtstreekse beledigingen van andersdenkenden aan elkaar ("hypnotiseren", "kortzichtigheid"), plus weer een hoop gezeur over moderatie dat ook nog eens schreeuweig (want vetgedrukt) is, en 0,0 onderbouwing? Alles hoger dan een 0 lijkt me gewoonweg veel te hoog, en persoonlijk vind ik het een -1.

Aan de andere kant vind ik dit ook weer geen -1 waard, een 0 moet kunnen, het is vrij onschuldig.

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 13-12-2007 17:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Na die edit is het sowieso een -1 nu :P

☻/
/▌
/ \

• Arne
De enige toepasselijke uitspraak imho:
Het gaat mij niet om hem, maar om zijn kortzichtigheid. -1 dus.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Kixtart schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:26:
Na die edit is het sowieso een -1 nu :P
En met zo'n edit zeggen dat iemand anders niet volwassen is, vette -1. _/-\o_

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

(gaat niet om een moderatie, gewoon ff een sidenote, moderatie staat al goed)

Wisten jullie al dat wij gezamelijk een stel fascisten zijn (nee, niet mijn woorden)?

En dan doodleuk een +1 of +2 durven uit te delen. Wellicht een onderzoekje instellen naar deze misbruikers?

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die +2 kan toch gegeven zijn voor die zielige edit?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ecteinascidin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:19:
Die +2 kan toch gegeven zijn voor die zielige edit?
Dat kan zeker, maar zelfs als ik die edit even negeer is wat er overblijft never-nooit-niet een +2 waard, en een +1 ook niet trouwens. Dus ook dan is het gewoon stevig modmisbruik.

(Tenzij er natuurlijk eerst nog meer stond wat hij later wegge-edit heeft, maar dat lijkt me stug)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Die +2 is voor de admin-edit! *O*

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
WernerL in 'meuk: KDE 4.0 RC2'
Gemod door een Linux fanboy. Kan'ie terug op 0?

mOrPhie in 'meuk: KDE 4.0 RC2' gaat meer op het onderwerp in (fonts), is duidelijk en genuanceerd. Als er iemand +1 verdient is deze post het.

[ Voor 36% gewijzigd door kamerplant op 13-12-2007 21:02 ]

🌞🍃

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:38

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Ik weet dat je een promod bent maar toch:
Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft wil aantal Xbox 360-spellen in Japan verdubbelen''
is off topic. het gaat in het nieuws het niet om of HL nou wel of niet een verhaallijn heeft.
Als ik filter op de +1 reacties gaan 2 van de 4 over HL. Ik vind dit erg jammer, want degenen die echt op de inhoud van het artikel ingaan worden zo door een sub-discussie weggedrukt.

Deze ook graag even: Inflatable in 'nieuws: 'Microsoft wil aantal Xbox 360-spellen in Japan verdubbelen''

[ Voor 8% gewijzigd door Goodielover op 13-12-2007 21:43 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, geen +1. Nulletje lijkt me een prima score.

• Quacka
Nu vind ik een admin-edit eigenlijk niet nodig.
Iemand die de modders uitscheld voor fascist, die zet eigenlijk meer zichzelf voor paal. Wat er dus gebeurt met een admin-edit, is dat de plaatser beschermd wordt tegen zichzelf.
Ik voel me persoonlijk niet geraakt als iemand mij een fascist noemt, omdat ik zijn bericht naar -1 heb gemod. Eigenlijk wekken dat soort berichten alleen maar op mijn lachspieren.
Goodielover schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:16:
Ik weet dat je een promod bent maar toch
Al was hij Femme zelf: Titel op tweakers hebben mag volgens mij nooit reden zijn om een bericht van die persoon standaard op +1 te modden.
Het gaat om het bericht en niet om de plaatser.
En inderdaad het is geen +1, maar een nul.

Verwijderd

quote: quacka
Ik voel me persoonlijk niet geraakt als iemand mij een fascist noemt, omdat ik zijn bericht naar -1 heb gemod.
hmm, daar heb ik een andere mening over, ik vind dat zo iemand een waarschuwing moet krijgen om dit niet meer te doen. Fascisme en modereren heeft geen fluit met elkaar te maken. Krijgt zo iemand geen waarschuwing, doet hij het de volgende keer weer.

• RoD
  • Niet online

RoD

Quacka schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:11:
Nu vind ik een admin-edit eigenlijk niet nodig.
Iemand die de modders uitscheld voor fascist, die zet eigenlijk meer zichzelf voor paal. Wat er dus gebeurt met een admin-edit, is dat de plaatser beschermd wordt tegen zichzelf.
Ik voel me persoonlijk niet geraakt als iemand mij een fascist noemt, omdat ik zijn bericht naar -1 heb gemod. Eigenlijk wekken dat soort berichten alleen maar op mijn lachspieren.
Ik voel me er ook niet door aangevallen of wat dan ook, maar dat soort berichten gaan imo wel te ver. Dergelijke reacties behoor je gewoon niet te plaatsen, dus een admin-edit vind ik wel gerechtvaardigd. Staat ie overigens alsnog voor paal, want een admin-edit wekt ook niet bepaald kudo's op.
Al was hij Femme zelf: Titel op tweakers hebben mag volgens mij nooit reden zijn om een bericht van die persoon standaard op +1 te modden.
Het gaat om het bericht en niet om de plaatser.
En inderdaad het is geen +1, maar een nul.
Inderdaad, dat zou niet mogen. Maar ik zie vooralsnog geen reden om aan te nemen dat zijn reactie omhoog gemod is omdat hij een ProMod zou zijn. Uberhaubt vraag ik me af of ProMods echt herkent worden op de FP, of dat de meerderheid van de moderators van het bestaan van de ProMods afweet. Lang niet iedereen komt in TMF. Als dat wel zo zijn zou het klagen over de moderatie ook sterk afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Europese aanklacht Opera tegen Microsoft'
Stond net op +2. Terwijl het imo niet meer dan een 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:55

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik vind em een keurige 1, vooral omdat ik het nog niet wist (ben niet zo into web), en kan me +2 ook nog wel indenken (met moeite). 0 is alleen als hij hier iets te simpels vermeldt, dat mogen anderen bepalen :P

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Niet helemaal juist. Het 'topic' is namelijk in een zijdraadje niet zozeer het hoofdnieuws maar de reactie waar je op reageert. Binnen een geneste boom valt er wat voor te zeggen wat offtopic is en ontopic, een echte offtopic kan nog steeds binnen zo'n boom ontopic zijn. En in dezen vind ik dat zeker van toepassing.
Vaststellend dat het verhaal ontopic is, een keurig antwoord is op de eerste reactie alsmede een goede opmerking bevat over wat goede spellen maakt denk ik dat ik mijn +1 wel kan verdedigen.

Dat je er Promod bijhaalt is niet relevant maar blijkbaar zit dat je wel dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Laatst online: 20-08 21:38
Punkie in 'nieuws: Microsoft laat Visual Studio 2008 los'

Deze reactie is door de Expert op -1 gemod :|. Nu weet ik dat ik geen expert ben, maar heb toch al wel enige mod ervaring ;). Het viel me op omdat ik een afwijking van +2 heb. Nu boeit me dat niet zoveel, maar wel dat de reactie zwaar onder gewaardeerd is.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Een +1 zie ik er niet in, een -1 echter ook niet echt. De gewenste score is imho dan ook een 0. Iets waar hij nu ook op staat, al is het op de verkeerde manier. Overigens is hij door 1 "expert" op -1 gemod, niet echt schokkend ofzo. experts zijn ook niet foutloos, evenals de promods en powermods trouwens.
offtopic:
foutloos modereren kan trouwens ook niet, aangezien er vaak ruimte voor discussie over de juiste score is (behalve bij veel -1's dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Ik vind het wel een plus 1. Ik wist dit nog niet en het is redelijk ontopic en interessant.
Voor een +2 vind ik het wel veel te mager. Dan moet hij net wat meer informatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
arne schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:00:
Een +1 zie ik er niet in, een -1 echter ook niet echt. De gewenste score is imho dan ook een 0. Iets waar hij nu ook op staat, al is het op de verkeerde manier. Overigens is hij door 1 "expert" op -1 gemod, niet echt schokkend ofzo. experts zijn ook niet foutloos, evenals de promods en powermods trouwens.
offtopic:
foutloos modereren kan trouwens ook niet, aangezien er vaak ruimte voor discussie over de juiste score is (behalve bij veel -1's dan)
Zeker gezien de originele thread toen ik 'm modereerde was hij zeker van meerwaarde. Een van de grote nadelen van threaded reactie mogelijkheden. Wel grappig is dat hij in m'n modoverzicht +2 verschil aangaf bij mij, tov de effectieve score.

Ik ben dan nu geen ProMod, maar vroeger in 't LM tijdperk was ik hier wel een meubeltje hoor ;). We hebben we het toen ook vaak zat gehad in bijv #tmf dat vrij volledig objectief modereren kan.
Dit bericht geeft een duidelijke reactie op bovenstaande, hij bestrijdthet met argumenten en schets een duidelijk beeld. En ondanks dat het een korte post is, onderliggende berichten zijn veel meer mening-based als deze.
Een 0 is wat mij betreft, zeker gezien de onderliggende discussie een,net iets te lage score. Weer aan nadeel van het moderatie systeem maar 4 scores(eigenlijk 5), waarin echt nuance verschil niet aangeven wordt.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan die post echter niet geheel op waarde schatten. Daarom moet ik kijken naar andere dingen en dan is die post kort en dat soort dingen. En ergens heb ik het gevoel dat het een open deur is. Voor mij is het iig absoluut geen -1 maar iets dat tussen 0 en +1 slingert. Ik heb er een 0 aan toegekend (dat kan namelijk) want een +1... weet ik niet (en komt volgens mij niet vaak voor als moderatie op dit soort dingen).
Je afwijking zal dan zeker geen +2 meer zijn. Altijd fijn om oudgedienden behulpzaam te zijn (eerlijk behulpzaam voor de critici).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Je kan inderdaad behoorlijk objectief modereren, wat niet betekend dat er, gezien de huidige FAQ, altijd 1 correct score is. Een hoop moderaties zweven ergens tussen 2 scores in, waarbij de interpretatie van de moderator van zowel de reactie als de FAQ een aardige rol gaat spelen. Een beetje een flauw voorbeeld omdat het altijd persoonlijk is, is de moderatie die je aan een post die als grap bedoelt is zou moeten geven. Maar in dezelfde cattegorie vallen offtopic-posts met het huidige systeem. Aangezien er een verschil word gemaakt tussen onschuldig offtopic en storend offtopic. Maar wanneer is iets storend? Er wordt gewoon heel vaak ruimte gelaten om te kiezen tussen 2 scores welke eigenlijk beide niet fout te rekenen zijn.

De post die je aanhaalde is in mijn ogen een van de posts die voor meerdere scores is aanmerking kan komen, namelijk een 0 en een +1. Ik zie persoonlijk de +1 er niet in, waardoor hij in mijn ogen een 0 waard is. Jij ziet er kennelijk wel een +1 in, waar ik bij deze post absoluut geen moeite mee zou hebben. Dat de -1 een mismod is zijn we het wel over eens neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
offtopic:
Ik vind het ook leuk om weer een keer die 'blauwe' met de moeilijke naam aan het denken te zetten :+

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
offtopic:
Je bedoeolt diegene waar ik altijd voor aan het scrollen ben wanneer ik zijn naam nodig heb? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

offtopic:
Ecteinascidin. Hoppa in 1x goed :P
Is toevallig dat we het laatst over z'n naam hadden, dus nu weet ik het onderhand wel

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

flippy in 'nieuws: Crysis bedwongen met drieweg-sli-systeem'
Ik vindt dit wel een goeie grap als je de reactie er boven leest, -1 is een beetje erg streng ge-mod. Zo'n grap vindt ik wel een 0 waard. :)

Verwijderd in 'nieuws: Crysis bedwongen met drieweg-sli-systeem'
Dit vindt ik meer een 0, meer een beetje offtopic.

Dit vindt ik ook een 0, geen bijzondere informatie waarde.

[ Voor 37% gewijzigd door Fox op 14-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die laatste is ook nog zo'n beetje een dubbelpost. Alles wat er in staat is al zo'n beetje gemeldt. Maargoed, een 0 lijkt me een prima score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SniperFox schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:51:
Ik vindt dit wel een goeie grap als je de reactie er boven leest, -1 is een beetje erg streng ge-mod. Zo'n grap vindt ik wel een 0 waard. :)
Max 0, van mij een -1. Nutteloze oneliner. Ik zie er niet echt een grap in.
Dit vindt ik meer een 0, meer een beetje offtopic.
0 inderdaad.
Dit vindt ik ook een 0, geen bijzondere informatie waarde.
Een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:51:
Ik vind 'm ook heel aardig. :)
Heb even aan een +1 zitten denken, maar daarvoor heb ik net niet hard genoeg gelachen.

Voor allen die 'm niet begrijpen... Om klimaat neutraal te zijn, moet je extra bomen neerplanten, die dan CO2 uit de lucht halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

YopY in 'nieuws: Ubisoft: winst hoger door succes Assassin's Creed'
Vind ik niet relevant genoeg voor de +1, ook niet echt erg informatief+onderbouwd.

Exorcist in 'nieuws: Ubisoft: winst hoger door succes Assassin's Creed'
Zelfde verhaal. Weinig inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
@Bor de wollef: op de eerste na: eens
@AHBdV: eens
@RoD: eens
Beetje saai zo, valt (door mij dan) geen discussie over te voeren :p

[ Voor 5% gewijzigd door Arne op 14-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... ik kan mijn eigen posts niet modereren, dus voor de moderatie moet je mij niet aanspreken. :P

Ik hoop niettemin dat mijn ProMod status niet inhoudt dat ik alleen nog +2 reacties mag schrijven. Doe ik ook, maar ik wil toch ook graag de mogelijkheid een off-topic te kunnen schrijven.

Of het 0 of 1 zou moeten zijn... Tja... dat blijft een lastige kwestie bij (lichte) off-topics. Zoals ecteinascidin al aangaf, kun je die op meerdere manieren modereren. Daar is nooit helemaal eenduidigheid over gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:18:
[...]

Ik hoop niettemin dat mijn ProMod status niet inhoudt dat ik alleen nog +2 reacties mag schrijven. Doe ik ook, maar ik wil toch ook graag de mogelijkheid een off-topic te kunnen schrijven.
Ik hoop ook dat we nog gewoon mogen reageren. anders kan je nooit eens ergens op reageren zonder dat je de fout in gaat. Ik heb ook wel eens een +2 reactie maar de meeste zijn gewoon voor het 0 nivo!

Wordt anders ook niet best voor de FP. Er zijn er hier diverse ProMods die ik daar regelmatig tegenkom en dat zou dan ook over zijn. Ook wij als ProMod (of PowerMod wat dat betreft) willen wel eens gewoon onze al dan niet aanwezige kennis spuien om mensen in te laten zien dat het ook anders kan. Volgens mij wordt het nivo van de FP daar niet echt beter op! :P

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ProMods zijn gewone users, die gewone userdingen mogen posten. Ze zijn promod geworden omdat ze redelijk goed onder woorden kunnen brengen wat ze vinden, dus mag je wel een goede reactie verwachten (lees: geen rants enzo). Maar is dat consequent een +2post bakken of is dat redelijk vaak een behulpzame hand toesteken voor een simpele vraag (en dus antwoord)? Zolang ze positief opvallen is wmb hun doel allang bereikt.

Uiteindelijk zijn we toch allemaal gewone stervelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze reactie lijkt me enigszins overdreven, een 0 lijkt me meer op zijn plaats. Over die +2 zullen we maar zwijgen, daarvoor pak ik de Van Dale erbij, bij het woord 'modmisbruik'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dit is misschien geen revolutionaire these, maar een -1 verdient het echt niet. Over 0 en 1 valt nog te discussiëren, maar waarom in godsnaam -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, die porno-discussie hebben we al wel vaker gezien, en de consensus is bereikt dat dat niet opgaat voor de nieuwe media. Ik kan het dus wel begrijpen dat men er nu weleens genoeg van heeft. -1 heb ik in ieder geval geen probleem mee. Maarja, in principe een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, begint een beetje een standaardopmerking te worden. Maar desondanks vind ik het geen -1. Gewoon een onschuldige opmerking.

Diablo668 in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Leuke post, maar niet echt relevant. Nulletje lijkt me prima.

roy-t in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Zelfde verhaal.

Verwijderd in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Deze is wel erg informatief.. maar geldt eigenlijk hetzelfde verhaal voor als hierboven. Twijfelgeval?

PuijkeN in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Waarom dit meerwaarde heeft snap ik ook niet. Patsen met snelheden en het standaardverhaaltje dat die limieten zo vervelend zijn.

BillyC in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
+1? :/

Ikkeson in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Ik zeg niks.

Chubbchubb in 'nieuws: Telenet: 100Mbps niet voor 2009 realiseerbaar'
Imo een -1. Het enige wat ie roept is dat ie er mee eens is. Zinloze kreet.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 14-12-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
ecteinascidin schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:49:
ProMods zijn gewone users, die gewone userdingen mogen posten. Ze zijn promod geworden omdat ze redelijk goed onder woorden kunnen brengen wat ze vinden, dus mag je wel een goede reactie verwachten (lees: geen rants enzo). Maar is dat consequent een +2post bakken of is dat redelijk vaak een behulpzame hand toesteken voor een simpele vraag (en dus antwoord)? Zolang ze positief opvallen is wmb hun doel allang bereikt.

Uiteindelijk zijn we toch allemaal gewone stervelingen?
Persoonlijk ben ik van mening dat af en toe offtopic ook best moet kunnen, al levert dat een -1 op. Zolang het niet structureel wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Even snel een nutteloos grapje ala -1 moet kunnen. Maar uitgebreid gaan flamen bijv. niet.
We hebben ook wel eens onze slechte dagen met bijbehorende slechte reacties ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:48:
[...]

Niet helemaal juist. Het 'topic' is namelijk in een zijdraadje niet zozeer het hoofdnieuws maar de reactie waar je op reageert. Binnen een geneste boom valt er wat voor te zeggen wat offtopic is en ontopic, een echte offtopic kan nog steeds binnen zo'n boom ontopic zijn. En in dezen vind ik dat zeker van toepassing.
Vaststellend dat het verhaal ontopic is, een keurig antwoord is op de eerste reactie alsmede een goede opmerking bevat over wat goede spellen maakt denk ik dat ik mijn +1 wel kan verdedigen.

Dat je er Promod bijhaalt is niet relevant maar blijkbaar zit dat je wel dwars.
Als je na het lezen van een nieuwspost filtert op +1 wil je toch de posts die een meerwaarde geven bij het artikel en niet een post die een meerwaarde heeft binnen een off-topic-subthread ? Als ik vanuit dat standpunt vertrek zou een off-topic-post (behalve als het uitzonderlijke informatie die algemeen interessant kan zijn) nooit hoger zijn dan 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Iphone voert ranglijst Google-zoektermen aan'
Hier twijfel ik over. Is dit ongewenst offtopic of een onschuldige 0? Mijn gevoel zegt -1, het is volslagen offtopic en irrelevant.

darkphoenix in 'nieuws: Iphone voert ranglijst Google-zoektermen aan'
-1 voor een nutteloze kreet imo.

Free rider in 'nieuws: Iphone voert ranglijst Google-zoektermen aan'
-1? Deze vind ik eerder +1.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 15-12-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:02:
Verwijderd in 'nieuws: Iphone voert ranglijst Google-zoektermen aan'
Hier twijfel ik over. Is dit ongewenst offtopic of een onschuldige 0? Mijn gevoel zegt -1, het is volslagen offtopic en irrelevant.
zijn reactie is in dit verband irrelevant idd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Ik zeg eerder 0, het is wel een informatieve link maar het is dan ook alleen een link, er word niet veel extra bij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jawel, namelijk dat het de Nederlandse resultaten zijn. Wat moet er nog meer bij vermeldt worden dan? Ik vind het zo vrij duidelijk. En als je het artikel leest is het ook leuk om te weten wat dan de Nederlandse resultaten zijn. Althans, dat kan ik me goed indenken. Vandaar een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

SniperFox schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:34:
[...]

Ik zeg eerder 0, het is wel een informatieve link maar het is dan ook alleen een link, er word niet veel extra bij vermeld.
Alleen jammer dat die resultaten al ruim 2 jaar verouderd zijn :+, dus een een 0 lijkt mij ook goed.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

:$ Daar heb ik helemaal overheen gelezen. Dan wordt het inderdaad een 0, want resultaten van 2 jaar terug zijn inderdaad niet erg relevant meer.
Ik zie trouwens dat diegene die -1 modde z'n moderatie naar 0 veranderd heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonyfreakje in 'meuk: Microsoft Windows Vista Service Pack 1 RC NL'
ik bergrijp niet helemaal waarom dit ongewest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

We hebben niet bepaald veel aan de informatie dat iemand het programma gaat installeren en dan zijn bevindingen gaat plaatsen. Als je bevindingen gaat plaatsen hoef je dit niet aan te kondigen. Systeemspecificatie en downloadsnelheid zijn ook dingen waar je eigenlijk niks aan hebt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Ik ben het wel eens met -1.

Geen enekele waarde omdat niemand er wat aan heeft dat hij meld dat hij het gaat testen en vervolgens zijn specs post. Het zou beter zijn als deze persoon het daadwerkelijk test en dan zijn mening etc. post, dat zou misschien nog wel een +1 waard zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ga hem nu downloaden en is installeren zal mijn bevindingen later hier even melden .
Op dit moment natuurlijk volledig nutteloos. -1. Een dergelijke aankondiging heeft niemand wat aan.
Heb een windows vista ultimate 64bit nederland
quad core q6600
2 gig pc-6400 sli geheugen van ocz
raptor 150 gig op 10.000rpm
Geforce 8800gts 512mb Alpha dog edition ( vooradig bij paradigit net opgehaald haha )
moederbord Asus p5n32-sli premium wifi-ap edition
Specs zijn leuk als je het ook daadwerkelijk getest hebt, en het relevant is voor je bevindingen. Dit is nog niet gebeurd, en is dus nutteloos zo. -1.
ben hem nu aan het downloaden met 1,5 mb/ps
Hier hebben we niks aan, en patsen met downloadsnelheden is ongewenst. -1.

Op alle fronten -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is deze reactie niet echt -1 toch? Is idd niet echt super ofzo, maar ook weer niet zo erg dat een -1 zou moeten, ik denk dat een 0 prima is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

YellowOnline in 'nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk''
Ik vindt dit nou niet bepaald een +1 waard, het is een antwoord op een vraag die iemand had maar of dat nou meerwaarde heeft? Het is niet zo dat de link relevantie heeft tot het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wildhagen schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:29:
Volgens mij is deze reactie niet echt -1 toch? Is idd niet echt super ofzo, maar ook weer niet zo erg dat een -1 zou moeten, ik denk dat een 0 prima is...
Zeker prima. Eens.
SniperFox schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:35:
YellowOnline in 'nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk''
Ik vindt dit nou niet bepaald een +1 waard, het is een antwoord op een vraag die iemand had maar of dat nou meerwaarde heeft? Het is niet zo dat de link relevantie heeft tot het onderwerp.
Eens. Ik had em daar op +1 staan, maar dat was niet erg goed over nagedacht. Nu staat ie op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

De volgende mag door zijn openingszinnen op -1:
Falcon Heavy in 'nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk''
Toch ben ik de eerste die hem -1 geeft. Hier mag wel wat hulp bij komen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n8fisher schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:19:
De volgende mag door zijn openingszinnen op -1:
Toch ben ik de eerste die hem -1 geeft. Hier mag wel wat hulp bij komen.
ik heb je even geholpen met een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met alleen die eerste zin vind ik het geen -1. Maar met zijn edit is het wel een -1 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Zo'n edit laat gewoon zien hoe volwassen hij eigenlijk is. -1

[ Voor 22% gewijzigd door Fox op 15-12-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Beetje naïef om dan te denken dat die dan niet weer weggemod zal gaan worden, ondanks een kleine toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij heeft ie het gewoon niet helemaal begrepen. Maargoed, ook die krijgt een -1, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd in 'nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk''
Totaal offtopic, -1 lijkt mij geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ben ik niet met je eens. In het artikel staat dat er naast elke Wii gemiddeld 3-4 spellen liggen. Dan komt er het argument dat twee spellen standaard meeverkocht worden en er daarna twee goede spellen zijn.. en dat er verder niet echt iets voor de Wii. Hier wordt dan weer op gereageerd en deze poster post dus een lijstje van toppers van de PS3 en de Wii. Is imo niet echt offtopic. Het is meer een randdiscussie, mede veroorzaakt doordat het artikel aan elkaar hangt van "Wii-feitjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Over alles in nieuws: 'Online voice-chat Wii mogelijk'
Kan er geen aanpassing gemaakt worden in de site zodat alle comments waarin het woord "fanboy" voorkomt automatisch op -2 gezet worden? Jezus, wat een laag niveau hebben die comments toch :|

(en anders voortaan comments afzetten bij posts over spelconsoles, je weet toch al op voorand wat de comments gaan zijn)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Drie keer is scheepsrecht?
Jullie kunnen me blijven wegmodden hoor ;)
Blijft hardleers, misschien even uitleggen hoe het werkt hier?

[ Voor 12% gewijzigd door CoolGamer op 15-12-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCoolGamer schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:30:
Drie keer is scheepsrecht?

[...]

Blijft hardleers, misschien even uitleggen hoe het werkt hier?
fixeren op -2, plus mailtje? Hij is al lid vanf 2003, dus hij weet hoe het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Goed mensen ;) ik heb de weg gevonden naar de beargumentatie van het moderatie systeem :D

Jammer dat de posts weggemod worden door een bepaalde zin. Uiteraard niet de manier van mij om dit daar te plaatsen maar er bekruipt mij de afgelopen weken/maanden een inconsequente manier van artikelen posten op tweakers:
  • artikel geen of weinig nieuws waarde
  • Artikel aangevuld met 75% ander nieuws
  • 1:1 artikelen van andere nieuws sites zonder enige inleving of nadenken van de posters
  • artikel submits krijgen geen plaats op tweakers (welke een veel hogere nieuws waarde hebben dan b.v. het Wii voice-chat artikel)
I know compleet andere discussie en bij deze zal ik zoveel mogelijk ontopic reageren.

Is er eigenlijk geen mogelijkheid van een moderatie systeem op artikelen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als je het niet eens bent met een moderatie die is gedaan op een reactie kan je dat hier melden, i.p.v. negatief aanpassen richting moderators en je reactie blijven herhalen (want die gaan immers ook weer richting de -1). Reageren op een moderatie levert voor veel moderators de doorslag om naar -1 toe te gaan.
Frank J. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:54:

Is er eigenlijk geen mogelijkheid van een moderatie systeem op artikelen zelf?
Je kan daarvoor in het Frontpage algemeen forum zijn voor je commentaar. Echt een moderatiesysteem is er niet (en ook niet echt nodig naar mijn mening).

[ Voor 7% gewijzigd door CoolGamer op 15-12-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Of je klinkt op het knopje "feedback" bij een artikel :) Inderdaad is er ruimte om zulke dingen te melden in FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jealma in 'meuk: Daemon Tools 4.11 Lite' is gewoon offtopic.

Wat vinden jullie van Andros in 'meuk: Microsoft Windows Vista Service Pack 1 RC NL' ? Ik zie er niets in wat betreft toevoeging.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 16-12-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik snap niks van die link, dus die mod ik maar niet :P
Wat vinden jullie van Andros in 'meuk: Microsoft Windows Vista Service Pack 1 RC NL' ? Ik zie er niets in wat betreft toevoeging.
Nutteloze kreet imo. Mag naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

-1 gegeven, oneliner zonder enige inbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Emielio in 'nieuws: Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Voldoet niet aan een min 1. Gewoon een nul

Moortn in 'nieuws: Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Precies hetzelfde (alleen tegenovergestelde mening) ook gewoon een nul

psyBSD in 'nieuws: Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Deze vind ik moeilijk. Hij staat op een plus 1. Dat is terecht als je de 1e zin niet leest. Maar in de 1e zin noemt hij een gebruiker een mietje. Dat is een duidelijke -1.
Wellicht admin-edit, waarna het alsnog op +1 kan blijven?

Aengineering in 'nieuws: Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. De amerikaanse overheid geeft aan dat PGP veilig is, als je iets te verbergen hebt. (of ze zeggen dit in elk geval...) Dat is gratis reclame.
Geen plus 1 natuurlijk, maar een nul is dit toch wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste twee vind ik dus wel degelijk een -1. Beiden beweren doodleuk dat terrorisme, of terroristische aanslagen niet hebben plaatsgevonden. Daarmee impliceert men dus dat alle newsberichten, foto's etc hieromtrent gefaked zijn.

Dat is nog tot daar aan toe. Maar dan zou ik graag enig bewijs daarvoor zien. Zonder dergelijke onderbouwing vind ik het niet meer dan een gewone troll en loze beschuldiging richting betrokken partijen en dus simpelweg een -1 waard.

De derde heb ik een +1 gegeven. Idd, de eerste zin is een flame, maar ik vind de rest van het verhaal dermate OK dat ik een +1 toch gerechtvaardigd vind. Edit: nu heeft hij ge-edit, en die bestaat uit het zoveelste geklaag over moderatie. Daarom heb ik mijn moderatie nu ook naar -1 aangepast.

De vierde heb ik veranderd van -1 naar 0. Ik vind een twijfelgevalletje. Aan de ene kant is het een loze, niets toevoegende kreet, maar ook weer niet zo erg dat een 0 niet verdedigbaar is. Moeilijk gevalletje.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 16-12-2007 13:29 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die eerste 2 heb ik ook als -1 ingeschat om de redenen die Wildhagen al aandraagt. De 3e post is best interessant maar het flamen richting de andere gebruiker maakt het een -1 in mijn ogen. Jammer want een 0 was het zeker waard.Grappig om te zien dat men die post of +1 mod of -1, er is geen enkele 0 moderatie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eerste twee duidelijk -1, eens dus. Die derde vind ik erg jammer van het eerste zinnetje. Aangezien ik hem zowel +1 als -1 vind heb ik em maar een 0 gegeven. Een +1 kan ik er niet meer van maken met die flame erbij. Die vierde vind ik een onschuldig nulletje. Het is een beetje een slappe post zo, maar niet ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 17:02
Craven in 'nieuws: Pc-fabrikanten twijfelen nog steeds tussen blu-ray en hd-dvd'

2 keer +2, 8 keer -1. En dan komt hij op 0 uit? En wie heeft uberhaupt die +2's uitgedeeld?

Tenslotte, hij staat ook nog eens op -0.5. Hoe kan hij dan op 0 uitkomen?!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien was het wel een -0.45 ofzo?

Maargoed, is een duidelijke -1, die heb ik hem dus ook gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Duidelijke -1 inderdaad waar de post nu ook netjes op staat met een gemiddelde van -0,6. De +2 op die reactie is een duidelijke mis / mening mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Inderdaad een -1, volgens mij kan het beste een PowerMod even nakijken wie die +2 hebben gegeven, is niet echt de bedoeling op zulke posts.

Snoitkever in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Ik weet niet wie die post een 0 geeft, al zal die post offtopic zijn is hij minstens wel +1 waard qua inhoud, +1 of +2 anyone? :)

Verwijderd in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Dit vindt ik zelf niet echt een -1, hij maakt een punt en een nulletje lijkt me gepast.

[ Voor 15% gewijzigd door Fox op 16-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SniperFox schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:22:
Inderdaad een -1, volgens mij kan het beste een PowerMod even nakijken wie die +2 hebben gegeven, is niet echt de bedoeling op zulke posts.

Snoitkever in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Ik weet niet wie die post een 0 geeft, al zal die post offtopic zijn is hij minstens wel +1 waard qua inhoud, +1 of +2 anyone? :)
Leuke uiteenzetting van gedachten, mag van mij wel op +2 ja. Behoorlijk informatief.
Verwijderd in 'nieuws: AMD belooft verbetering, stelt producten uit'
Dit vindt ik zelf niet echt een -1, hij maakt een punt en een nulletje lijkt me gepast.
Inderdaad, lijkt een beetje op een fanboymoderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Niet echt direct een mismod maar wat anders: The Zep Man in 'meuk: Daemon Tools 4.11 Lite'

Een link naar het onzeilen van de WGA beveiliging wat niet mag in overeenstemming met de policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is een +1 voor deze reactie niet wat erg veel? Om het over die +2 nog maar niet te hebben. Hij voegt niks toe, dus een 0 lijkt mij het goede niveau?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

wildhagen schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:02:
Is een +1 voor deze reactie niet wat erg veel? Om het over die +2 nog maar niet te hebben. Hij voegt niks toe, dus een 0 lijkt mij het goede niveau?
Max een 0 inderdaad. Wie hier een +2 voor heeft gegeven is gewoon aan het "mee eens" modden geweest.

Wie geeft hier een +1 voor? Max een 0 imho
Verwijderd in 'nieuws: Commodore heeft betalingsproblemen'

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 16-12-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Ik vondt hem wel grappig, ook 0 gegeven. :D

Shal-Ziar in 'nieuws: Nieuwe Firewire-standaard verviervoudigt snelheid'
Is heel fijn voor deze persoon maar wat moeten wij ermee? meer dan -1 vindt ik het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, tis toch een punt wat ie maakt. Tis immers fijn om geen nieuwe hardware aan te moeten schaffen. Dat vind ik geen -1 waard. Geen hoogstaande post, maar niet ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SniperFox schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:00:
[...]

Shal-Ziar in 'nieuws: Nieuwe Firewire-standaard verviervoudigt snelheid'
Is heel fijn voor deze persoon maar wat moeten wij ermee? meer dan -1 vindt ik het niet waard.
Ik vind het prima wanneer die op 0 blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Quacka schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:04:
psyBSD in 'nieuws: Amerikaanse verdachte hoeft pgp-sleutel niet bekend te maken'
Deze vind ik moeilijk. Hij staat op een plus 1. Dat is terecht als je de 1e zin niet leest. Maar in de 1e zin noemt hij een gebruiker een mietje. Dat is een duidelijke -1.
Wellicht admin-edit, waarna het alsnog op +1 kan blijven?
Hij heeft em ge-edit met commentaar op de moderatie. Nu slaat de balans wmb door naar de -1.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.