Het kleine-mismoderatietopic deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:50:
Die +2 gever wordt er sowieso binnenkort automatisch uitgevist.
Wat bedoel je precies? Een wijziging van de modbot of iets anders?

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 23-02-2008 12:52 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:50:
Die +2 gever wordt er sowieso binnenkort automatisch uitgevist.
Welke van de twee? ;)

Het zijn twee personen die een +2 gegeven hebben, want eerst was het 1x en daarna, net nadat RoD hem hier postte kwam de tweede +2 erbij.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Automatisch via de modbot. Zo te zien hoeft er niks aan gedaan te worden :P
Beide trouwens

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Kixtart schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:59:
Automatisch via de modbot. Zo te zien hoeft er niks aan gedaan te worden :P
Beide trouwens
Mwa daarvoor moeten ze wat meer gaan modereren. Maar het zou inderdaad wel praktisch zijn deze reactie naar -1,0 afgerond te brengen. Dan krijgen de +1's ook een tik op de vingers. :)

edit:
De reacties hierboven ook gedaan. De meeste heb ik een -1 gegeven. Moeilijk om zo'n gigantische discussie weg te modden nu hij er eenmaal is. Vooral omdat er ook mensen tussen zitten die wat positief beargumenteerd tegengas proberen te geven in tegenstelling tot alle rants, terwijl het eigenlijk niet daar thuishoort.

[ Voor 29% gewijzigd door Cloud op 23-02-2008 13:18 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 21:52
Door de twee links naar aan het onderwerp gerelateerde topics vind ik dat deze nog wel op 0 mag blijven.
Heeft nog heel veel x -1 nodig (o.a. 6 x +2 tegenover 9 x -1)
Om de reden die J.J.K. vind ik deze ook verdedigbaar op 0, maar kan ook -1.

Rest, mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
--Niels-- schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:08:
[...]

Door de twee links naar aan het onderwerp gerelateerde topics vind ik dat deze nog wel op 0 mag blijven.
Ik vind het weinig relevante links. Verder probeert hij er een discussie mee voort te zetten die simpelweg niet op de FP thuishoort. Wmb ongewenst.
Om de reden die J.J.K. vind ik deze ook verdedigbaar op 0, maar kan ook -1.
De reden dat er in het life-channel wat soepeler gemod wordt? Ten eerste wist ik niet eens dat dat het geval was, en ten tweede vind ik dit té offtopic om een 0 te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43
RoD schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:28:
De reden dat er in het life-channel wat soepeler gemod wordt? Ten eerste wist ik niet eens dat dat het geval was, en ten tweede vind ik dit té offtopic om een 0 te verdienen.
Meer dat de reactie de discussie een beetje tempert, postief opbouwend is en er na deze reactie nauwlijks nog gerant wordt.
In de ModFAQ staat inderdaad niet letterlijk dat in life soepeler gerekend mag worden:
In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.
Dit artikel is eigenlijk een beetje spielerij op de FP, absoluut geen zakelijkheid, daarom leek het mij logisch dat in dit soort artikelen soepeler mag worden gemodereerd. Maar als ik hier de FAQ verkeerd interpreteer dan hoor ik het graag, ik had het idee dat de laatste zin 2 kanten op werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb ze ook een 0 gegeven, behalve voor degene die puur en alleen klagen. Gewoon nette reacties op een vraag/opmerking waarom dit nieuws hier staat.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Done!
De bekende druppel door nog een extra 5x -1 van mij!

Ik vind trouwens wel dat we even moeten kijken naar de mensen die reageren op de opmerkingen dat dit niet op t.net thuishoort.
Degenen die die opmerking maken horen duidelijk op -1 thuis. Als je hier echter op reageert door dit met een net betoog tegen te spreken dan mag zo'n reactie van mij best op 0 blijven staan. Sommigen, zoals die van Kykez die hierboven wordt aangegeven ou zelf sop +1 kunnen door het nette betoog. Binnen een, weliswaar off-topic discussie, geven dit soort mensen een hele nette reactie en daar mogen zij dan wel weer voor beloond worden. De reactie zelf is namelijk op dat moment wel weer on-topic.

[ Voor 84% gewijzigd door TheCapK op 23-02-2008 20:14 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Wat met deze reactie:
robert_paats in 'nieuws: Onderzoekers claimen goedkope afluistermethode voor gsm'
Dit zijn de huidige scores:
Score #
+2 Must-read 1
+1 Meerwaarde 5
0 Neutraal 7
-1 Ongewenst 4
Gemiddeld 0,2
Effectief 0
Is dit flamend richting de VS en Bush, is dit flamend naar juist een hoop VS-gezinde landen of is het geen van beiden of toch gewoon off-topic?
Lastig wat je hiervoor moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Laat ik voorop stellen dat het taalgebruik idd niet echt netjes is. Echter, ik vind het, in het licht van de hele reactie, niet zwaar genoeg voor een -1. Daarom ga ik in dit geval voor de 0. Op zich jammer, want zonder die termen had het best een +1 kunnen zijn (zei het krap).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een +1 of hoger is het zeker niet, maar zowel een 0 als -1 zijn te verdedigen. Ik ga persoonlijk voor een 0, ondanks die drie kleine opmerkingen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 18-06 21:52
bjorntje424 in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
Ongefundeerde flame richting Ritek. En daarnaast imo misleidend door een woord te onderstrepen waardoor het lijkt dat dat een link is naar een onderbouwing van zijn flame, -1.

torp in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
0

Uberprutser in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
Wel een persoonlijke ervaring, maar ik vind hem niet speciaal genoeg voor een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54
--Niels-- schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:52:
bjorntje424 in 'nieuws: Traxdata laat 16x duallayer dvd+r-schijfjes debuteren'
Ongefundeerde flame richting Ritek. En daarnaast imo misleidend door een woord te onderstrepen waardoor het lijkt dat dat een link is naar een onderbouwing van zijn flame, -1.
Onderstrepen is een overblijfsel uit het typemachinetijdperk, en hoewel het weinig gebruikt wordt kun je het toch gebruiken om dingen te benadrukken ? Om dat als misleidend te bestempelen vind ik best wel stellig.

Niettemin: van mij heeft ie ook een -1, maar dan verdient ie sowieso wel qua inhoud van de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je iets wil benadrukken kan je daarvoor beter bold gebuiken ipv underlined. Dat soort neplinkjes-idee is zóóó 1980, dat is gewoon bloedirritant.

Maar ook zonder die underline verdient hij wel een -1 inderdaad, die heb ik hem dan ook gegeven.

Een +1 (waar hij effectief op staat) of zelfs +2 voor deze reactie lijkt me ook wat overdreven, een 0 lijkt me meer dan voldoende.

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 24-02-2008 09:35 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@wildhagen: is dat niet gewoon een schoolmeester an het werk? En dus eigenlijk gewoon -1?

Laat maar, heb het verband waarin gezien en dan zeg ik eerder overbodig.

[ Voor 29% gewijzigd door TheCapK op 24-02-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vind hem wel grappig (0)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Is de volgende ook niet weer gewoon een troll?
Misanthropia in 'nieuws: Londen geeft isp's deadline om downloaders aan te pakken'
Eindigen met Eng-land lijkt mij toch trollen of flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:37:
@wildhagen: is dat niet gewoon een schoolmeester an het werk? En dus eigenlijk gewoon -1?

Laat maar, heb het verband waarin gezien en dan zeg ik eerder overbodig.
Precies, geen echte schoolmeester dus :)

Maargoed, wat vinden jullie van deze reactie? Hij krijgt +1's en +2's, maar volgens mij is het een harde -1 waard. Ten eerste wegens de kinderachtige naamverbasteringen en ten tweede haalt hij er weer de Nazi's en Stasi's bij....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die moet sowieso op -1. Hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
nieuws: Rechter geeft groen licht voor class action over 'Vista Capable' heeft last van een golf aan 0-moderaties, misschien tijd dat wat mensen zich erdoorheen worstelen. Hoewel veel van de posts geen hogere score verdienen, zou het jammer zijn als alles op 0 blijft staan.
EDIT: Onderin het draadje valt het weer mee, laat maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorrit op 24-02-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De volgende heeft een mooi betoog:
Groever in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
helaas gaat ie halverwege over op:
steun je die baarden die uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten? Waarom zou ik me moeten verplaatsen in de positie van een gelovige? Ik ben er juist trots op dat ik vanuit mijn eigen superieure positie boven die volkomen achterlijkheid uit kan stijgen.
Dan denk ik opeens: je loopt hier norm te trollen.
en dan is de score als volgt?
Score #
+2 Must-read 15
+1 Meerwaarde 3
Gemiddeld 1,8
Effectief +2
Die hoort gewoon op -1 te staan wmb.

Twee posts daaronder gaat Cubefanatic ook nog eens flink los en ook die staat dus veel te hoog:
Andros in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
Gelukkig heeft die geen +2 gekregen.
Er is daar een geloofsoorlog losgebranden lijkt het en daar moet even goed op worden toegezien!

De volgende geeft een heel goede repliek op Cubefanatic en doet dat over het algemeen ook heel netjes.
Toch zijn er punten waar ik over twijfel:
.oisyn in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
En anders vind ik je gewoon een klootzak ;)
Is dit een troll of gewoon een mening? En als het een troll is is deze dan zwaar genoeg om de hele reactie op -1 te zetten of wordt deze post daardoor juist een 0?

[ Voor 33% gewijzigd door TheCapK op 25-02-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
k1n8fisher schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:42:
De volgende heeft een mooi betoog:
Groever in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
helaas gaat ie halverwege over op:
steun je die baarden die uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten? Waarom zou ik me moeten verplaatsen in de positie van een gelovige? Ik ben er juist trots op dat ik vanuit mijn eigen superieure positie boven die volkomen achterlijkheid uit kan stijgen.
Dan denk ik opeens: je loopt hier norm te trollen.
en dan is de score als volgt?
Score #
+2 Must-read 15
+1 Meerwaarde 3
Gemiddeld 1,8
Effectief +2
Die hoort gewoon op -1 te staan wmb.
"Die volkomen achterlijkheid" slaat uiteraard niet op het geloof in het algemeen (wat mij betreft wel, maar het was niet mijn bedoeling het zo te formuleren) maar op "uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten". Maar goed, ik heb hem een beetje ge-edit. Kwam inderdaad een beetje trollerig over. Zijn we nu weer vriendjes? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Groever op 25-02-2008 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 23:46

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Groever schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:02:
[...]

"Die volkomen achterlijkheid" slaat uiteraard niet op het geloof in het algemeen (wat mij betreft wel, maar het was niet mijn bedoeling het zo te formuleren) maar op "uit naam van iets dat niet bestaat een einde willen maken aan het leven van die cartoonisten". Maar goed, ik heb hem een beetje ge-edit. Kwam inderdaad een beetje trollerig over. Zijn we nu weer vriendjes? :)
Met jou zijn we weer vriendjes, een +2 is het nu wel waard. Mooi verhaal.

Cubefanatic is een beetje te fanatiek, die heeft een -1 te pakken.
.oisyn rent af en toe over het randje, maar blijft redelijk netjes, die heeft een +1 gekregen. Het 'en anders vind ik je een klootzak' is een als-dan situatie, een niet persoonlijke belediging. Is absoluut geen aftrek waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Na de edit is het een stuk beter, heb deze een +2 gegeven.
Een -1 gegeven voor stijl en toon.
Is dit een troll of gewoon een mening? En als het een troll is is deze dan zwaar genoeg om de hele reactie op -1 te zetten of wordt deze post daardoor juist een 0?
Het was misschien wel een +2 geweest als die regel er niet in stond. Het is ook niet echt een troll, want een knipoog staat er bij en het punt is duidelijk. Het is hooguit wat harde taal, maar desalniettemin krijgt hij van mij een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Ik had hem op -1 gezet maar na de Edit klopt het wel weer en heb ik hem een +2 gegeven, een zeer solide betoog, zeker nu dat stuk eruit is.
Twee posts daaronder gaat Cubefanatic ook nog eens flink los en ook die staat dus veel te hoog:
Andros in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering'
Hij drukt zich inderdaad erg stellig uit en misschien is de post ietwat grof geforumuleerd maar het lijkt mij geen -1, het heeft een betoogwaarde en de post bevat geen flame's of trolls. Hoogstens een overhaaste generalisatie, maar dat is alleen een betoogfout, geen reden voor een -1. Overgens wordt die fout daaronder bekritiseerd dus het is een goede bijdrage aan de discussie. Ik ben het met je eens dat de post niet veel inhoud heeft, maar ongewenst is hij ook niet, een 0 van mij. (De post lijkt naar de -1 te gaan)
De volgende geeft een heel goede repliek op Cubefanatic en doet dat over het algemeen ook heel netjes.
Toch zijn er punten waar ik over twijfel:
Een 0 wat mij betreft, de reactie heeft een te intressant betoog om helemaal onzichtbaar te maken, en de troll is ook niet heel ernstig. Zonder een +1 nu een 0 lijkt me afdoende.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorrit op 25-02-2008 11:23 . Reden: Quote's wat ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

J.J.K. schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:21:
[...]

Hij drukt zich inderdaad erg stellig uit en misschien is de post ietwat grof geforumuleerd maar het lijkt mij geen -1, het heeft een betoogwaarde en de post bevat geen flame's of trolls. Hoogstens een overhaaste generalisatie, maar dat is alleen een betoogfout, geen reden voor een -1. Overgens wordt die fout daaronder bekritiseerd dus het is een goede bijdrage aan de discussie. Ik ben het met je eens dat de post niet veel inhoud heeft, maar ongewenst is hij ook niet, een 0 van mij. (De post lijkt naar de -1 te gaan)
Ik heb hem juist naar -1 gezet. Ik vind dat je ook wel op een normale manier een post kan maken en niet op zo'n scheeuwerige generaliserende vervelende toon (+flame-uitlokking?).
[...]
Een 0 wat mij betreft, de reactie heeft een te intressant betoog om helemaal onzichtbaar te maken, en de troll is ook niet heel ernstig. Zonder een +1 nu een 0 lijkt me afdoende.
Ben ik het wel mee eens. Nette post, maar er staan dus een paar dingetjes in waar ik me een beetje aan erger :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Welke dingetjes dan? :P

Dat van die klootzak is natuurlijk geen troll, vandaar de knipoog en het "vind ik je". Anders had ik wel "ben je" en zonder knipoog geschreven :). Verder kan ik me nog voorstellen dat je valt over "wat een geblaat", wat de post idd minder netjes maakt. Een typische in-the-heat-of-the-moment actie zeg maar, ik zal het wel weghalen. [.edit: done]

Overigens: martijnvanegdom in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering' vind ik ook wel een +1 waard. Hij schrijft dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar verwoord het verder wel goed en met argumenten, en z'n post ligt in de lijn met andere +1 posts in de draad, en is soms zelfs een stuk beter - vergelijk bijv. eens met Anoniem: 214935 in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering', heeft ook een +1 maar is eigenlijk maar simpel google werk. Die laatste reactie een +1 terwijl die van martijnvanegdom op 0 staat is niet helemaal eerlijk - andersom was in mijn ogen beter geweest.

Er wordt sowieso een hoop mening-gemod in die draad. Toen ik mijn post tikte waren de moderaties nog veel extremer, maar dat is nu wel weer een beetje bijgedraaid.

[ Voor 82% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2008 12:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

offtopic:
Beginnen met "Wat een geblaat." en daarna "Toch hoop ik stiekem dat je het (soms) wel doet, en daarmee meteen je hele eigen relaas onderuit haalt. En anders vind ik je gewoon een klootzak ;) ". Er staat wel een smilie bij, maar ik vind het toch een beetje een persoonlijke aanval lijken.

Ook door: "Dus, hou op met iedereen over een kam te scheren met woorden als "die lui" en ook "ons" - dus als jij ook even niet over mij wilt beslissen aub, dank u!" en "Nee, stomme dorks in de Nederlandse politiek" vind ik hem wat negatief

Maar het kan ook zijn dat ik zelf vandaag wat te negatief ben :P
Eigenlijk wil ik gewoon 0.5 kunnen kiezen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je zou ook kunnen zeggen dat hij zonder die kritieke punten een +2 waard is, en dat je daarom nu voor de +1 gaat :P ;). j/k. Overigens heb ik al eerder opgemerkt dat ik er wel voor ben om het systeem op te schalen naar een maximum van +3. Vroeger had je een +4, nu is dat nog maar de helft. Echte pareltjes wil je kunnen onderscheiden van de rest, met als gevolg dat die +2 zijn terwijl de rest +1 krijgt. Maar +2 is eigenlijk "must-read" (en hoeft dus niet per se een pareltje te zijn die amper voorkomen), en het commentaar was er in het begin dan ook dat er te weinig +2 posts zijn. Door de +3 in te voeren kun je dat probleem imho oplossen. Maar dat is een discussie die niet in deze draad hoort.
Kixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:04:
Ook door: "Dus, hou op met iedereen over een kam te scheren met woorden als "die lui" en ook "ons" - dus als jij ook even niet over mij wilt beslissen aub, dank u!"
Maar dát is nou net de hele kern van mijn post. Hij zit er een beetje in verstopt idd, maar wat ik laat zien [en nu wil ik geen inhoudelijke discussie starten hier hoor, maar even om aan te geven wat ik bedoel] is dat het hele "wij" en "jullie" denken de hele aanleiding is voor vrijwel alle onenigheden tussen bevolkingsgroepen. Cubefanatic haalt de Deense cartoons aan. Iemand tekent een cartoon, een willekeurige moslim staat op (en natuurlijk was het er niet letterlijk 1, maar even voor het voorbeeld) en zegt "wij zijn beledigd, jullie moeten excuses aanbieden". Fout: die ene moslim spreekt niet voor alle moslims ookal suggereert hij wellicht van wel - je moet dat imho dus ook niet zo opvatten. Dan komt Cubefanatic met de opmerking: "die lui moeten niet denken dat ze ons de les moeten lezen". Exact dezelfde fout. Hij komt op voor mij. Dat wil ik helemaal niet, want ik ben het niet met hem eens, en ik wil niet dat hij mij representeert op de manier zoals hij doet. Hij is dus in mijn ogen net zo fout bezig als die moslim, maar hij realiseert zich dat niet. Hij vind het vervelend als mensen voor hem bepalen hoe je je moet gedragen, maar tegelijkertijd doet ie dat zelf ook voor anderen.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2008 12:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Kixtart schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:48:
Ik heb hem juist naar -1 gezet. Ik vind dat je ook wel op een normale manier een post kan maken en niet op zo'n scheeuwerige generaliserende vervelende toon (+flame-uitlokking?).
Ik ben het met je eens dat het absoluut geen geweldige post is en de post inderdaad geen goede toon heeft. Cubefantic heeft echter wel een puntje, weliswaar niet goed verwoord maar ik vond het toch zonde om de post naar -1 te zetten hoewel dat wel te verdedigen is.
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:52:
Overigens: martijnvanegdom in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering' vind ik ook wel een +1 waard. Hij schrijft dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar verwoord het verder wel goed en met argumenten, en z'n post ligt in de lijn met andere +1 posts in de draad, en is soms zelfs een stuk beter - vergelijk bijv. eens met Anoniem: 214935 in 'nieuws: Pakistan blokkeert Youtube wegens godslastering', heeft ook een +1 maar is eigenlijk maar simpel google werk. Die laatste reactie een +1 terwijl die van martijnvanegdom op 0 staat is niet helemaal eerlijk - andersom was in mijn ogen beter geweest.
Eens, moderaties uitgevoerd, moeten nog aardig wat tikjes aan gegeven worden aan de 2e, de 1e staat al op +1.
Er wordt sowieso een hoop mening-gemod in die draad. Toen ik mijn post tikte waren de moderaties nog veel extremer, maar dat is nu wel weer een beetje bijgedraaid.
Klopt, een van de redenen waarom ik niet direct naar die draad ben gegaan maar even gewacht heb tot er wat meer modders langsgeweest waren, ik word altijd hopeloos van meningmoderaties. Dat het nu allemaal vrij goed staat vind ik een compliment waard aan het moderatiesysteem. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

.oisyn schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:18:
...knip...
Maar dát is nou net de hele kern van mijn post. Hij zit er een beetje in verstopt idd, maar wat ik laat zien [en nu wil ik geen inhoudelijke discussie starten..................
Dat deel van je post had ik wat verkeerd begrepen. Dan zou hij voor mij op een 0.6 uitkomen en daarom +1. Have phun with it :+

[ Voor 56% gewijzigd door Kixtart op 25-02-2008 12:30 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Als hij niet wordt dichtgegooid of als er niemand met een betere TS komt: ik ben een mismoderatietopic begonnen voor Productreviews: Het kleine Productreview-mismoderatietopic. Eens kijken of hier een beetje animo voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Groever schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Die vraag is overbodig! Ik beoordeel een post en niet de persoon, het feit dat jij je post ge-edit hebt tekent voor je houding en laat zien dat je serieus bezig bent hier op t.net .
Vriendjes of niet vriendjes staat helemaal los van wat ik hier verder doe. Misschien ben ik het wel eens met mensen waar ik niets mee te maken wil hebben als ik ze Face-to-face heb en vice versa.
Ik ben dus ook nooit kwaad op iemand, hooguit verdrietig over hoe mensen reageren!
Verder is jouw nieuwe topic ook best een goed idee wmb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Deeltje 6 is geopend:
Het kleine-mismoderatietopic deel VI

☻/
/▌
/ \