Het kleine-mismoderatietopic deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 00:18
Sorry tweakers maar dat moderatie gedoe op deze site begint toch wel erg tirannieke vormen aan te nemen. Wordt het niet eens tijd dat jullie dit professioneel aan gaan pakken en gewoon iedereen geen modrechten meer geven ? Bijna elke pagina op de frontpage lijkt ongesteld te zijn ofzo.
Misschien zijn er mensen die dit een leuk gezicht vinden maar volgens mij schiet dit het doel totaal voorbij.
Is het echt zo erg dat een paar mensen af en toe iets lezen wat ze niet leuk vinden ?
Is het niet veel erger dat bijna elk bericht waar ik het mee eens ben ineens als ongewenst bestempeld wordt.
En dat zal heus niet alleen bij mij zijn lijkt me zo.

En dan heb je nog mensen die alles als ongewenst modden als men gebruik maakt van afkortingen of M$ ipv microsoft en dan ook nog reageren en dit luidkeels toegeven dat de enige reden om ongewenst te geven het gebruik van M$ is. Wie is er dan het kleine kind in deze ?!?

Kunnen we misschien eens ophouden met het gebruik van groot geschut zoals zogenaamde fatsoensnormen (die sowieso al voor iedereen anders zijn) en weer gewoon als mensen met elkaar omgaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Blijkbaar is er een oproep om Mito en z'n moderatiegeklaag aan te pakken.
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 is zonder muis en toetsenbord te besturen''
Het moderatie systeem op tweakers.net moet je niet op letten, die is waardeloos.
Ik doe altijd mijn best om objectief te modereren en als beloning zijn mijn moderatiemogelijkheden nu uitgeschakeld omdat ze teveel afweken.
Ik ken een andere tweaker die niks anders doet dan papagaai modden en die zit nu op expert niveau, kortom een waardeloos systeem waar ik geen aandacht meer aan besteed.
Tweakers.net is echter een vrije site waar je je reacties mag neerzetten (behoudens goed fatsoen). Indien iemand bovenstaande dat vindt is dat zijn mening en mag 'ie dat posten. En hoewel het erg aanstootgevend is richting site, probeert Tnet toch zo volwassen over te komen dat betreffende posten kunnen voorkomen. Het is zijn mening en inhoudelijk staat er niets tussen dat echt niet mag. Een lock op -1, een edit, een mailtje whatever... ik vind dat schadelijker qua signaalwerking dan de post die ik zou aanpakken.
Ik geef echter de post wel een -1 omdat 'ie niets toevoegt. Geen argumenten, gewoon een handdoek in de ring gooien met de woorden 'dat die een goede verliezer zou zijn'. Dat klinkt nobel maar een verliezer is het. dat voegt niets toe dus een reguliere -1 krijgt hij van mij. Had 'ie dat offtopic deel niet gepost (ik moedig iedereen aan om geen offtopic eigen ervaringen te posten) was het verder een keurige post geweest.

Wat mij meer stoort zijn de dimwits in dat draadje die denken dat als windows zonder toetsenbord/muis bruikbaar is dat je dan overgeleverd bent aan een gamePC zonder toetsenbord/muis. Die pipo's moeten eens verzinnen dat je echt wel die dingen kan aansluiten en vrolijk kan verder gamen.

Deze was echter te erg flamend richting publiek.

[ Voor 3% gewijzigd door Delerium op 20-02-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:01
ecteinascidin schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:00:
Tweakers.net is echter een vrije site waar je je reacties mag neerzetten (behoudens goed fatsoen). Indien iemand bovenstaande dat vindt is dat zijn mening en mag 'ie dat posten. En hoewel het erg aanstootgevend is richting site, probeert Tnet toch zo volwassen over te komen dat betreffende posten kunnen voorkomen. Het is zijn mening en inhoudelijk staat er niets tussen dat echt niet mag. Een lock op -1, een edit, een mailtje whatever... ik vind dat schadelijker qua signaalwerking dan de post die ik zou aanpakken.
Ik geef echter de post wel een -1 omdat 'ie niets toevoegt. Geen argumenten, gewoon een handdoek in de ring gooien met de woorden 'dat die een goede verliezer zou zijn'. Dat klinkt nobel maar een verliezer is het. dat voegt niets toe dus een reguliere -1 krijgt hij van mij. Had 'ie dat offtopic deel niet gepost (ik moedig iedereen aan om geen offtopic eigen ervaringen te posten) was het verder een keurige post geweest.
Ik denk dat Bor en ik meer doelden op dat de post wil die op -1 komen, een extra kickje nodig heeft omdat het op de conventionele manier niet hard opschiet. Een mailtje lijkt me overbodig, het is zeker niet de ergste of heel beledigend. Opzich ook niet erg als er 1 post op de verkeerde score staat. We zijn het in ieder geval wel eens dattie op -1 thuishoort.
Wat mij meer stoort zijn de dimwits in dat draadje die denken dat als windows zonder toetsenbord/muis bruikbaar is dat je dan overgeleverd bent aan een gamePC zonder toetsenbord/muis. Die pipo's moeten eens verzinnen dat je echt wel die dingen kan aansluiten en vrolijk kan verder gamen.
Achjah, ik krijg daar echt het gevoel bij van ...... laat maar...
Deze was echter te erg flamend richting publiek.
Mooi dat je daar wel wat aan gedaan hebt, kunnen andere gebruikers ook zien waar ze hun kritiek kunnen uiten IPV de FP te spammen met offtopic berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:52:
En dan heb je nog mensen die alles als ongewenst modden als men gebruik maakt van afkortingen of M$ ipv microsoft en dan ook nog reageren en dit luidkeels toegeven dat de enige reden om ongewenst te geven het gebruik van M$ is. Wie is er dan het kleine kind in deze ?!?
Dat het gebruik van M$, Microshit, Microsjonnies etc ongewenst is is zo langzamerhand toch wel een keer bekekend?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

De volgende post is wel kort, maar denk ik voor velen toch wel interessant.
Het feit dat hij/zij noemt is niet in de nieuwspost te vinden.

- peter - in 'nieuws: Microsoft geeft SP3 rc2 voor XP aan breder publiek vrij'

Als je kijkt hoeveel discussie er is ontstaan naar aanleiding van deze post, dan rechtvaardigd dit m.i. toch wel een 0-waardering. Het leeft wel onder de bezoekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Goodielover schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:18:
De volgende post is wel kort, maar denk ik voor velen toch wel interessant.
Het feit dat hij/zij noemt is niet in de nieuwspost te vinden.

- peter - in 'nieuws: Microsoft geeft SP3 rc2 voor XP aan breder publiek vrij'

Als je kijkt hoeveel discussie er is ontstaan naar aanleiding van deze post, dan rechtvaardigd dit m.i. toch wel een 0-waardering. Het leeft wel onder de bezoekers
Indien het een 0 is is het wel een heel krappe 0. Bij bijna elke patch, service pack of nieuwe tool komt deze one liner weer voorbij.

Zo te zien zijn de modders er ook nog niet helemaal uit;
0 Neutraal 28
-1 Ongewenst 24

Wat mij betreft een -1 (onliner) of een erg krappe 0.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 20-02-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Btw, wolkje en ik nemen nog niet echt beslissingen zelf, maar geven het aan binnen de powermod/admin groep, zodat we een beetje een gevoel krijgen welke acties waar behoren en we niet per ongeluk overmatig gebruik maken van de powermod mogelijkheden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bor de Wollef schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Indien het een 0 is is het wel een heel krappe 0. Bij bijna elke patch, service pack of nieuwe tool komt deze one liner weer voorbij.
En bij iedere versie vraag ik mij opnieuw af waarom MS de software onder de motorkap afhankelijk maakt van de OS-taal. Ik draai uitsluitend NL-edities (al 15 jaar) en baal bij enkele dingen behoorlijk dat ik buiten de boot val..... wat bij andere OSsen geen issue is.
Ik geef 'm een nul, want hoewel mager is de opmerking dat het niets toevoegt bij deze niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Sorry tweakers maar dat moderatie gedoe op deze site begint toch wel erg tirannieke vormen aan te nemen. Wordt het niet eens tijd dat jullie dit professioneel aan gaan pakken en gewoon iedereen geen modrechten meer geven ? Bijna elke pagina op de frontpage lijkt ongesteld te zijn ofzo.
Misschien zijn er mensen die dit een leuk gezicht vinden maar volgens mij schiet dit het doel totaal voorbij.
Is het echt zo erg dat een paar mensen af en toe iets lezen wat ze niet leuk vinden ?
Is het niet veel erger dat bijna elk bericht waar ik het mee eens ben ineens als ongewenst bestempeld wordt.
Eerst even gekeken wat je dan allemaal post, en er staat toch weinig op de verkeerde score mijns inziens. Bijvoorbeeld:
Tja, die Gates heeft het nog nooit echt bij het goede eind gehad. Wat een bull verkondigd die man toch weer. Alsof ik ellenlange teksten ga voorlezen of via het touchscreen inbrengen. Of dat ik weer zou moeten gaan schrijven om iets ingevoerd te krijgen. Ik haat schrijven, daar krijg ik pijn van. Maar typen kan ik urenlang zonder pijn.
En waarom zou je overstappen van iets wat z'n kwaliteit bewezen heeft op iets wat qua ontwerp al behoorlijk foutgevoelig is en vele malen meer aan slijtage onderhevig ?!?
Je doet dan een stap terug voor franje. Totaal onlogische beredenering alweer van meneertje gates.
Dit voegt toch niets toe, is een grote flame richting Bill Gates en zonder al te veel onderbouwing. Een duidelijke -1. evenals:
Fascistische trekjes van een onfair regime dat alleen $$ tekentjes in de ogen heeft.
Ook een volledig ongefundeerde flame richting de Amerikaanse overheid. En:
Waarom zou je dan ooit nog gaan werken als je alles meteen kwijt bent ?!?
En als je al gaat werken waarom zou je dan ook maar iets uitvoeren ?!?
En zou je nog wel het kleinste beetje rekening houden met anderen als je in zo'n situatie zit ?!?

Dit is niks anders dan het kweken van criminelen. Maar dan wel criminelen die mijn steun krijgen, in tegenstelling tot die criminelen in den haag.
voegt ook niet veel bijzonders toe en maakt onderweg ook nog eens de politiek/regering ongefundeerd uit voor criminelen. Dan is het ook niet zo raar de je reactie weggemod wordt.
Wat is de moeite om een S te tikken in plaats van een dollarteken, het is gewoon een verdekte flame die heel afgezaagd is.
Kunnen we misschien eens ophouden met het gebruik van groot geschut zoals zogenaamde fatsoensnormen (die sowieso al voor iedereen anders zijn) en weer gewoon als mensen met elkaar omgaan ?
Het moderatiesysteem kan worden afgeschaft als iedereen fatsoenlijke reacties kan geven zonder flames en dergelijke. En als alle reacties even waardevol zijn om te lezen, waardoor het niet meer uitmaakt of je op +1 leest of op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

ecteinascidin schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]

En bij iedere versie vraag ik mij opnieuw af waarom MS de software onder de motorkap afhankelijk maakt van de OS-taal. Ik draai uitsluitend NL-edities (al 15 jaar) en baal bij enkele dingen behoorlijk dat ik buiten de boot val..... wat bij andere OSsen geen issue is.
Ik geef 'm een nul, want hoewel mager is de opmerking dat het niets toevoegt bij deze niet correct.
En terecht dat je dat afvraagt. Het kan namelijk ook anders. Hetzelfde gold eerst ook voor Office maar daar zijn gelukkig MUI packs voor te krijgen in geval van 2003 en hoger. Ik vind de post "nog niet in het nederlandsbeschikbaar" een nutteloze one liner.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 20-02-2008 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
Bor de Wollef schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:14:
[...]

Dat het gebruik van M$, Microshit, Microsjonnies etc ongewenst is is zo langzamerhand toch wel een keer bekekend?
En dat dat dus eigenlijk het meest kinderachtig is toch ook ? Dat is namelijk wat ik bedoelde met mijn post.
Dan kun je wel aankomen van de hoge toren met fatsoensnormen maar fatsoen is slechts een wapen om mensen uit te kunnen sluiten en dat is dus precies wat er op tweakers.net gaande is sinds dat nieuwe modsysteem naar mijn idee.
Mensen mogen best een dikkere huid hebben ook al warmt de aarde op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wie het kleine kind in dat geval is? Die is HEEL simpel te beantwoorden: degenen die meent 'stoer' te zijn en afkortingen als M$ (maar ook Linsux etc, voor we daar weer over beginnen) te posten. Dat is een troll, dat is ongewenst, en ongewenst is een -1. Een -1 voor dit soort reacties is dus exact het juiste niveau.

Als zo iemand zich niet kan uiten op een normale manier, is het misschien een idee om helemaal niet te reageren.
Nee. Er is zoiets als normen en waarden. En ja, die kunnen van persoon tot persoon verschillen, maar er zijn wel enkele basis-regels. Die staan in de FAQ. Jij hebt overigens ingestemd met die regels, bij registratie. Als je het er niet mee eens wat had je die dus niet moeten accepteren...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:29:
[...]

En dat dat dus eigenlijk het meest kinderachtig is toch ook ? Dat is namelijk wat ik bedoelde met mijn post.
Dan kun je wel aankomen van de hoge toren met fatsoensnormen maar fatsoen is slechts een wapen om mensen uit te kunnen sluiten en dat is dus precies wat er op tweakers.net gaande is sinds dat nieuwe modsysteem naar mijn idee.
Dit is niet bepaald nieuw hoor. Kijk maar eens naar: Flamewar op komst; een topic wat uit 2001 stamt. Daar zien we bijvoorbeeld wildhagen dit posten:
wildhagen schreef op zondag 02 december 2001 @ 13:26:
Nou, van dat M$ ipv MS word ik nu zo onderhand ook wel onpasselijk. Krijg onderhand sterk de neiging om die allemaal eens ff op Troll te gooien. Kleine kleuters allemaal.
Niet bepaald iets wat met het nieuwe moderatiesysteem ineens een trend is geworden dus :) Bovendien is het simpelweg een flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Precies. Kijk, dit soort termen zijn heel leuk voor op de kleuterschool, of op het schoolplein van de basisschool. Maar als je inmiddels ouder bent dan 12 jaar mag je toch wel iets meer verstandelijke vermogens verwachten, in de vorm van dat je je dan niet hoeft te verlagen tot dit soort kleuterschool-'grappige' afkortingen.

Daarnaast is het zóó verschikkelijk 1995 deze "grap" (troll is een beter woord overigens)... ik bedoel, ga eens met je tijd mee... we leven bijna 15 jaar verder.

Om dat nu aan het nieuwe systeem te wijten getuigt ook van weinig kennis van zaken. Zoals je kan zien speelde het probleem 6 jaar geleden ook al. Niks nieuws onder de zon (helaas...).

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 20-02-2008 19:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
J.J.K. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]

Eerst even gekeken wat je dan allemaal post, en er staat toch weinig op de verkeerde score mijns inziens. Bijvoorbeeld:
[...]
Dit voegt toch niets toe, is een grote flame richting Bill Gates en zonder al te veel onderbouwing. Een duidelijke -1. evenals:
Zeer on topic en als dat een flame is dan lokt ie het toch zelf uit met z'n 640 KB geheugen en andere legendarische uitspraken van meneer. Ik snap echt het ongewenste niet hoor ?
[...]
Ook een volledig ongefundeerde flame richting de Amerikaanse overheid. En:
Ongefundeerd ?!? :)
[...]
voegt ook niet veel bijzonders toe en maakt onderweg ook nog eens de politiek/regering ongefundeerd uit voor criminelen. Dan is het ook niet zo raar de je reactie weggemod wordt.
Hoe kun je nu in hemelsnaam de politiek ONGEFUNDEERD crimineel noemen ?!?
Da's de grootste maffia die we hebben !
[...]

Wat is de moeite om een S te tikken in plaats van een dollarteken, het is gewoon een verdekte flame die heel afgezaagd is.
Tja, voor mensen met een dunne huid is dat een flame ja. Voor de poster eerder een statement van hoe hij of zij tegenover genoemd bedrijf staat. Meningen zijn dus ongewenst in principe totdat ze overeenkomen met de elite ?
[...]

Het moderatiesysteem kan worden afgeschaft als iedereen fatsoenlijke reacties kan geven zonder flames en dergelijke. En als alle reacties even waardevol zijn om te lezen, waardoor het niet meer uitmaakt of je op +1 leest of op 0.
This is the internet !
Jullie strijd valt niet te winnen zonder half Nederland van tweakers.net te verbannen.
Zoals ik al eerder zei, mensen moeten eens leren wat meer te kunnen verdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Het is best voor te stellen dat je je buitengesloten voelt omdat de laaste reacties allemaal op -1 terecht zijn gekomen maar ze voegden ook niet veel toe. Het is niet op jou persoonlijk gericht, ik denk niet dat veel moderators letten op het naampje boven de post. Het doel is het beoordelen van de inhoud van de post, zonder je mening daarin te betrekken. En dat lukt aardig mijns inziens, er worden weinig posts met inhoud weggemod en weinig posts zonder inhoud omhooggemod. :) Over de verkeerde spelling van de afkorting MS heb ik niets toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[...]

En dat dat dus eigenlijk het meest kinderachtig is toch ook ?
Niet alleen kinderachtig, het is gewoon een troll waar een waarde van -1 bij hoort. Wat is volgens jou het nadeel van het omlaag modden van dergelijke reacties anders dan dat veel van de posters direct na het posten van de M$, Linsux etc over het modsysteem willen klagen omdat zij een verdiende waardering van -1 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:40:
[...]

Zeer on topic en als dat een flame is dan lokt ie het toch zelf uit met z'n 640 KB geheugen en andere legendarische uitspraken van meneer. Ik snap echt het ongewenste niet hoor ?
Jouw reactie is wel flamerig. Die uitspraak over 640 kB was dat niet. Overigens was dat geen uitspraak van Gates trouwens (urban myth, dat heeft hij namelijk nooit gezegd), maar dat terzijde....
Dit is een troll, en een stevige ook. Tevens ontbreek elke vorm van bewijs/onderbouwing.
Tja, voor mensen met een dunne huid is dat een flame ja. Voor de poster eerder een statement van hoe hij of zij tegenover genoemd bedrijf staat. Meningen zijn dus ongewenst in principe totdat ze overeenkomen met de elite ?
Het gaat bij modereren niet om 'eens/oneens', maar om de vorm van de reactie. En deze "grap" (eigenlijk: troll) is trollerig/flamerig ja.

Dit staat overigens in de mod-FAQ.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

@MichealM
Ik weet niet wat je betooglijn inhoud, maar als je meent dat gras groen is, sneeuw wit en overheid mafia, dan is dat laatste niet een automatisme. Val ons er aub niet mee lastig of onderbouw dat zodat we weten waarom de overheid mafia is. Van sneeuw weten we dat het wit is, dat van de overheid weet ik niet.

Onderonderbouwde zogenaamde vanzelfsprekendheden voegen nooit wat toe en zijn daarom per definitie ongewenst. Of, om de zaak om te draaien, wanneer een ononderbouwde vanzelfsprekendheid wel mag stel ik gewoon MichaelM een notiore neuzelaar is die nooit serieus te nemen valt. Dan verliest je punt evengoed z'n waarde waaruit maar weer blijkt dat onderbouwing altijd wel handig is.
Je mag kiezen. Ik ben dan ook erg verdraagzaam jegens je antwoord (want dat is: a) je geeft me gelijk of b) je geeft jezelf ongelijk, ik win).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
wildhagen schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:38:
Precies. Kijk, dit soort termen zijn heel leuk voor op de kleuterschool, of op het schoolplein van de basisschool. Maar als je inmiddels ouder bent dan 12 jaar mag je toch wel iets meer verstandelijke vermogens verwachten, in de vorm van dat je je dan niet hoeft te verlagen tot dit soort kleuterschool-'grappige' afkortingen.

Daarnaast is het zóó verschikkelijk 1995 deze "grap" (troll is een beter woord overigens)... ik bedoel, ga eens met je tijd mee... we leven bijna 15 jaar verder.

Om dat nu aan het nieuwe systeem te wijten getuigt ook van weinig kennis van zaken. Zoals je kan zien speelde het probleem 6 jaar geleden ook al. Niks nieuws onder de zon (helaas...).
Sorry papa, ik wist niet dat je na 6 jaar nog steeds zo kwaad kan worden over onbenullige dingen en je zelf dan als oud en wijs gaat voordoen door op kleuterschool en andere zaken te mikken terwijl je nog niet eens doorhebt hoe het in het echte leven buiten gaat.
Maar goed, je bewijst alweer overduidelijk dat jij in deze een van de allergrootste kinderen bent die waarschijnlijk in zeer grote mate verantwoordelijk is voor de afgang van deze site.
Sorry maar ik vind je dus echt een kwal zoals ik je ook al in eerdere confrontaties vond.
Veel succes verder met je leven en het druk maken over bullshit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:40:
Het gedrag van de heer Gates zelf doet niets af aan het flamende karakter van die post. "Ja maar hij doet het ook"-redenaties gaan hier echt niet op.
En dit is ook gewoon een regelrechte flame. Jij wilt dus beweren dat mensen die in de politiek zitten mensen zijn die anderen afpersen en vermoorden. En dat zonder argumentatie. Even een reflectie: Hoe zou jij het vinden als ik jouw een [insert vervelend iets] zou noemen en dit als waarheid ging verkondingen?
Het staat je vrij om je mening te uiten. Het ongewenste karakter zit het em in in -bijvoorbeeld- ongefundeerde beschuldigen, zoals het voorbeeld hierboven. Dat valt niet bepaald binnen de algemeen heersende fatsoensnormen hier op T.net, en zo heel gek is dat imo niet.
This is the internet !
Jullie strijd valt niet te winnen zonder half Nederland van tweakers.net te verbannen.
Dat is onzin. Alsof het overgrote deel van de posters loopt te flamen op T.net? Absoluut niet.
Zoals ik al eerder zei, mensen moeten eens leren wat meer te kunnen verdragen.
Het gaat niet om of je het verdragen kunt. Het gaat om de objectieve beoordeling die je aan een post behoort te hangen. Als mensen een ongefundeerde flame richting partij X geven, heb ik daar weinig last van. Dat betekent nog niet dat iedereen maar z'n gang kan gaan op de FP. Het zou bovendien een behoorlijk slecht karakter geven aan de FP, en het niveau behoorlijk naar beneden halen.

Flamen en ongefundeerd beschuldigen zijn géén elementen die iets toevoegen aan T.net. Het doet alleen afbreuk aan T.net. En ik heb niet de indruk dat T.net nou erg hoge fatsoensnormen stelt in vergelijking met andere sites die *iets* aan niveau verlangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelm
J.J.K. schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:42:
[...]

Het is best voor te stellen dat je je buitengesloten voelt omdat de laaste reacties allemaal op -1 terecht zijn gekomen maar ze voegden ook niet veel toe. Het is niet op jou persoonlijk gericht, ik denk niet dat veel moderators letten op het naampje boven de post. Het doel is het beoordelen van de inhoud van de post, zonder je mening daarin te betrekken. En dat lukt aardig mijns inziens, er worden weinig posts met inhoud weggemod en weinig posts zonder inhoud omhooggemod. :) Over de verkeerde spelling van de afkorting MS heb ik niets toe te voegen.
Oh, het gaat helemaal niet over mijn eigen posts.
Het gaat over alle posts met ongewenst waarin ik niks raars kan ontdekken en het zelfs vaak mee eens ben.
Toevallig vind ik wel mijn allerlaatste post echt niet ongewenst of flamend of off-topic maar goed ik hoor dan ook niet bij de elite die dit bepaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Michaelm schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:52:
[...]

Oh, het gaat helemaal niet over mijn eigen posts.
Het gaat over alle posts met ongewenst waarin ik niks raars kan ontdekken en het zelfs vaak mee eens ben.
Het gaat er, zoals al tig keer gezegd, niet om of je het er mee eens bent. Ik ben het ook wel eens met posts eens, maar geef ze dan toch een -1 (of andersom: oneens en dan toch een +1).

Het gaat om hoe de reactie is opgebouwd, of er geen flame's (als M$ bijvoorbeeld) inzitten, en of er een goede onderbouwing is.
Toevallig vind ik wel mijn allerlaatste post echt niet ongewenst of flamend of off-topic maar goed ik hoor dan ook niet bij de elite die dit bepaald ;)
Modereren is niet voor de elite, iedereen die dit wil kan dat namelijk doen (wel even activeren, maar dat kan iedereen). Enige uitzondering is voor modmisbruikers waar het is uitgezet door een powermod/admin. Ik weet niet hoeveel mensen dit hebben, maar ik betwijfel of dat er meer dan een stuk of 1000 zijn ofzo, op een aantal users dat in de tienduizenden loopt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het 'met een reactie eens zijn', heeft absoluut niets te doen met hoe hoog een reactie gemodereerd moet worden :) Moderatie dient zo objectief als mogelijk gedaan te worden, puur op kwaliteit van een reactie. Hoe meer de mede-bezoekers aan een reactie hebben, hoe hoger de score.

Ik zie ook wel eens reacties die bijvoorbeeld Microsoft voor de zoveelste keer de grond in boren, terwijl ik pro-Microsoft ben. Als zo'n reactie goed beargumenteerd is, dan kan ik niet anders dan een positieve (hogere) score er aan toe kennen. Ook al ben ik het er nog zo mee oneens. :)

Een van mijn persoonlijke regels; Modereren doe je voor iedereen behalve jezelf.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier is nog wel wat hulp nodig: nieuws: Microsoft geeft SP3 rc2 voor XP aan breder publiek vrij

(imo staat daar veel teveel +1 en -1 op... 0.)

@onder: Inderdaad, maar dit maal is het meer kansloos offtopic geleuter en een lading users die niet echt veel verstand van zaken heeft, dan de normaal zo bekende flames :P

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 20-02-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Altijd Microsoft berichten he :D
Ff checken.

edit
Done, een paar dingen rechtgezet en een paar bevestigd.

[ Voor 41% gewijzigd door Kixtart op 20-02-2008 20:53 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Voor voor +1: kozue in 'nieuws: Avatar Reality maakt mmo met Cryengine2'

* Bor rent hard weg van Kixtart die er nu wel heel erg roze uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Eens is :)

offtopic:
[21:46] <Robin> wie van jullie twee wil een roze nick?
[21:46] <Robin> een crewnewb zonder roze nick ken nie!
[21:46] <Kixtart> lol
[21:46] <Kixtart> rood met witte stippen
[21:47] <Robin> Kixtart it is

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoewel kozue wel eens wat aan alinea's en dergelijke mag doen, geef ik hem ook een +1 voor een interessant punt. :)

offtopic:
ik heb de roze kleur net kunnen ontwijken :+
ik had dit niet moeten zeggen }:|

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 20-02-2008 23:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
offtopic: Wolkje ziet er blauw en groen van, hoewel alles beter is dan roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het was weer druk hier vandaag... Zeker microsoft :P Nouja de gemelde reacties heb ik mijn steentje aan bijgedragen, maar voor de rest heb ik me er maar buiten gehouden, ik had vandaag geen zin in dat microsoft gezeur.

Dus heb ik maar wat andere draadjes gemodereerd en daarbij kwam ik een goed voorbeeld tegen waarom fouten in een artikel niet op de fp gepst moeten worden. Het artikel is aangepast en dit hele draadje is nutteloos geworden. nieuws: Avatar Reality maakt mmo met Cryengine2
Wat mij betreft alles -1.

Deze offtopic reactie vindt ik met moeite een 0 waard en absoluut geen +1: Tjeerd in 'nieuws: Avatar Reality maakt mmo met Cryengine2'

Deze fipo mag wat mij betreft op -1: Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe Best Buy-gids verraadt komst wimax-gsm van Nokia'

offtopic:
Kixtart, mooie roze is niet lelijk hoor.
En Wolkje, jij ziet er mooi scheefgeblazen uit :Y) en met de volgende f5 is het alweer verdwenen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 20-02-2008 22:59 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

wolkje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:13:
offtopic:
ik heb de roze kleur net kunnen ontwijken :+
offtopic:
Random ontwijk je roze :D

Edit: Gefixored 8)
Dus heb ik maar wat andere draadjes gemodereerd en daarbij kwam ik een goed voorbeeld tegen waarom fouten in een artikel niet op de fp gepst moeten worden. Het artikel is aangepast en dit hele draadje is nutteloos geworden. nieuws: Avatar Reality maakt mmo met Cryengine2
Wat mij betreft alles -1.
Mij betreft niet. Het is geen "FOUT" geroep, maar meer een verwondering dat dat zo is en daarom aangegeven. De reacties daarop geven daarna aan dat het bericht niet klopt, maar het valt allemaal wel mee vind ik.
Deze offtopic reactie vindt ik met moeite een 0 waard en absoluut geen +1: Nestor in 'nieuws: Avatar Reality maakt mmo met Cryengine2'
Wel leuk, maar geen +1 voor mij nee. 0 erbij.
Deze fipo mag wat mij betreft op -1: pinobot in 'nieuws: Nieuwe Best Buy-gids verraadt komst wimax-gsm van Nokia'
Ik vind hem ook fipo aanvoelen en best nutteloos -> -1. (0 zou ook best kunnen)

[ Voor 80% gewijzigd door Kixtart op 20-02-2008 23:15 ]

☻/
/▌
/ \

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Maar ik wel :p Alhoewel ik het wel een twijvelgevalletje vind... Maar hij heeft wel een punt dat er ook veel te slimme zieke mensen zijn.

When you only live once, try not to die?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

arne schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:06:
Maar ik wel :p Alhoewel ik het wel een twijvelgevalletje vind... Maar hij heeft wel een punt dat er ook veel te slimme zieke mensen zijn.
Daarom vond ik een -1 te ver gaan.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Staat inmiddels grondig verankerd op 0. Dat moet ook wel na 4 keer een 0 (x5) moderatie. :)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Er zijn meer mensen aanwezig dan je verwacht :+

Edit:
Geen geweldige post, maar wat mij betreft op 0 (persoonlijke mening hoeft niet bestraft te worden):
Verwijderd in 'nieuws: Ubuntu 8.10 heet 'Intrepid Ibex' '

Als deze wel op -1 zou moeten kunnen er nog veel meer op -1, omdat er ook veel meningen zijn die aangeven dat ze wel blij zijn met ubunti/open source :)

offtopic:
Ik dacht al dat arne gedegradeerd was, want er was iemand met x1 status die bijna precies dezelfde naam heeft :+

[ Voor 97% gewijzigd door Kixtart op 21-02-2008 11:16 ]

☻/
/▌
/ \

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Michaelm: Tweakers.net heeft een bepaalde manier voor ogen hoe de site en forum er uit moet zien. Dit streven we na o.a. middels ons moderatiesysteem. Het is niet aan onze bezoekers/users om te bepalen wat wel en wat niet kan maar opbouwend commentaar mag altijd natuurlijk. We willen wel graag dat eventueel commentaar op de plaats terecht komt waar er iets mee gedaan kan worden en dat is niet middels offtopic ranten in reacties op de FP.

Het mag best jouw mening zijn dat we vervelende mensen zijn die dingen voor anderen bepalen maar bedenk dan dat we een site creëren die volgens ons idee een grote groep geinteresseerden aanspreekt, als jij dat er niet mee eens bent hoor je misschien niet tot onze doelgroep? En nee ik bedoel niet 'als het je niet bevalt dan hoepel je maar op', want we hebben een behoorlijke historie van luisteren naar onze users/bezoekers.

Wat betreft de beruchte $ en varianten: We hebben er diverse discussies over gehad hier op TMF en hoewel het unaniem als kinderachting word gezien is het aan de verschillende moderators (dwz iedereen op de FP) om dat licht of zwaar op te pakken en is geen reden tot powermod-ingrijpen.
Wildhagen heeft een heel helder idee hieromtrent terwijl anderen daar wat minder zwaar aan tillen. Feit blijft dat het best kinderachtig is om allerlei namen te verbasteren, en zeker als het richting beledigen gaat (M$, Microsofties, Linsux, etc.) dan heeft het al gauw een onnutige en offtopic flamewar tot gevolg.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ToFast in 'nieuws: Epic en Microsoft kondigen Gears of War 2 aan'
Is dat nou echt een -1 waard? Hij hoopt gewoon dat de game ook op de PS3 uitkomt. Fat chance natuurlijk :P, en ook niet echt een heel erg nuttige toevoeging voor het artikel, maar -1 overbodig vind ik dan ook weer een beetje overdreven.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind -1 ook wat te grof voor deze reactie, een 0 is meer op zijn plaats. Er zijn echter nog een paar moderaties nodig voordat dat zo ver is ;)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niet veel meer :+

☻/
/▌
/ \

• --Niels--
  • Laatst online: 12:29
lammert in 'nieuws: Scribd wil met iPaper pdf op internet overbodig maken'. Grotendeels off-topic, dus eerder net een 0 dan de stevige +1 waar hij nu op staat.

Rigs in 'nieuws: Scribd wil met iPaper pdf op internet overbodig maken'.
Filmpje bekeken, heeft imho toegevoegde waarde voor het nieuwsbericht, dus +1

Deze, deze en deze zijn erg off-topic en dus -1

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Reactie van lammert is gewoon behulpzaam, omdat PL JNS aangeeft dat PDF sloom is.

Rigs heb ik op 0 gezet, omdat je eerst moet klikken voordat je kunt zien of het nut heeft. Hij had ook even kunnen aangeven wat in het filmpje staat.

Met de laatste 3 ben ik het eigenlijk wel eens. Die discussie begint elke keer als in het nieuwsbericht of een reactie kb staat.

☻/
/▌
/ \

• Arne
Die eerste: bij bijna elke adobe upgrade of andere pdf software word het topic weer vol gespammed met die foxit troep, ik vraag me soms af wat men daar voor betaald krijgt 8)7
Maar ja, hij heeft er nu nog een verhaaltje aan toegevoegd ook, waardoor ik het voordeel van de twijvel geef... Zal zo zijn profiel even nazoeken of hij degene is die er te pas en te onpas mee loopt te spammen. Wanneer dat zo is mag dat alsnog helaas niet voor die enkele post tellen, maar misschien dat een admin hem dan een vriendelijk mailtje zou willen sturen. Ik hou het nu iig nog op een 0.

Voor de rest: eens met kixstart (nog net op tijd een refresh :p)

• Arne
kleine aanvulling:

Van hem kan ik verder geen foxit spam terugvinden, maar google geeft mij 386 resultaten op alleen het tweakers domein (dus geen gathering.tweakers). De eerste pagina is dan nog wel voor foxit zelf, maar de 2e al niet meer. Een +1 voo rhet wijzen op foxit lijkt me dan ook enigsinds overkill. Erg origineel is het in ieder geval niet.

• RoD
  • Niet online

RoD

Zijn reactie niet alleen het wijzen op Foxit, maar ook een mening te geven over Adobe. Het geheel mag op +1 staan imo. Klakkeloos op een alternatief wijzen vind ik persoonlijk nogal ongewenst, echter, dat is hier imo niet het geval.

• --Niels--
Over de foxit post:
Naar mijn mening heeft hij toch geen toegevoegde waarde, aangezien het niet bekend is of het met scribd sneller gaat (in het nieuwsbericht staat alleen dat het converteren sneller gaat).
Inmo zegt hij dus alleen, adobe is traag en gebruik foxit en wat ik om de reden die arne aangeeft niet voldoende voor +1 vind.

En de youtube link:
Ik begin zelf ook een beetje te twijfelen, maar ik vind hem in ieder geval meer waarden bij dit bericht hebben dan de foxit post. Het gaf mij een duidelijker beeld van wat je nu met Scribd kunt en vind hem daarom net +1.

Edit @ wolkje:
Ik ben om w.b.t. de youtube link. Het alleen neerplempen van een link moet idd niet voldoende zijn voor een +1. Dat zou een beetje bevorderen van 'slecht' gedrag zijn. Het is jammer dat hij er niet een korte uitleg bij heeft gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door --Niels-- op 21-02-2008 20:46 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RoD schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:01:
Zijn reactie niet alleen het wijzen op Foxit, maar ook een mening te geven over Adobe. Het geheel mag op +1 staan imo. Klakkeloos op een alternatief wijzen vind ik persoonlijk nogal ongewenst, echter, dat is hier imo niet het geval.
Hier kan ik mij ook in vinden. Dat is dan ook hét verschil tussen de post van lammert en die daaronder.
--Niels-- schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:24:
En de youtube link:
Ik begin zelf ook een beetje te twijfelen, maar ik vind hem in ieder geval meer waarden bij dit bericht hebben dan de foxit post. Het gaf mij een duidelijker beeld van wat je nu met Scribd kunt en vind hem daarom net +1.
Ik heb het filmpje eerlijk gezegd niet gezien. Maar hoe interessant dat filmpje ook is, het neerplempen van links zonder enige beschrijving vind ik niet zo. Een 0 is oké, maar een +1 is te veel van het goede.

[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 21-02-2008 20:34 ]

• Arne
Er was alleen helemaal niemand die het over adobe had. Zowel in het artikel als in de post waar hij op reageerd gaat het niet over adobe. Hij vind het woord PDF kennelijk genoeg om over adobe te klagen en over foxit te spammen.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Bij lammert?

PL JNS geeft aan dat pdf'jes vanuit nature sloom zijn en lammert geeft aan dat het aan adobe ligt. Maar beide is natuurlijk verdedigbaar.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
Wat vinden jullie van een grote dik gedrukte quote?
Ik vind het zelf erg schreeuwerig en vanuit dat oogpunt zegt mijn gevoel, -1.
De modfaq:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Kixtart schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:53:
Bij lammert?

PL JNS geeft aan dat pdf'jes vanuit nature sloom zijn en lammert geeft aan dat het aan adobe ligt. Maar beide is natuurlijk verdedigbaar.
De stelling is best verdedigbaar, maar word niet verdedigd. Vandaar ook dat ik een 0 wel genoeg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

arne, ik had het over dat 0 en +1 beide naar mijn mening verdedigbaar zijn :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
--Niels-- schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:07:
De modfaq:

[...]

Zou eigenlijk alleen het dik gedrukte eventueel van toepassing zijn. Maar aan de andere kant is dat ook wel weer zwaar indien een post / quote wel wat toevoegt.
Op dit moment neig ik toch naar het afstraffen van dit (mij irriterende) gedrag.
Wat vinden jullie, en dan niet alleen deze post, maar ook in het algemeen het gebruik van vette tekst voor meer dan het benadrukken van een woord/zin in een post?
De hele quote was al niet bijster nuttig, alleen het deel dat zijn stelling bevestigd was meer dan genoeg geweest. Op de huidige manier vind ik het iig vrij storend. Iemand die een deel vetgedrukt neer kan zetten is ook wel in staat gewoon netjes een officiële quote te plaatsen, ook dan was het deel overdreven groot geweest en een 0 wel genoeg, maar nu vind ik een -1 best verdedigbaar. Een 0 vind ik echter geen mismod.

edit @ kixtart: miscommunicatie :p toegegeven, voornamelijk van mijn kant. Lezen is ook een kunst.

offtopic:
vanaf morgen ben ik d'r een week niet, mocht het iemand uberhaupt interesseren. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Arne op 22-02-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die vetgedrukte post zou van mij op 0 of -1 mogen, want hij had die copy/paste had wat mij betreft helemaal niet gehoeven. Ik heb zelf een 0 gekozen, omdat hij niet niet bedoeld is om overlast te veroorzaken, maar juist om informatie te verschaffen (ik ben wel even het vragen wat er in de toekomst met zo'n reactie gedaan moet worden)

offtopic:
Fijne vakantie arne

[ Voor 37% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 08:09 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is deze reactie best wel trollerig? Met name de eerste twee alinea's en de een-na-laatste alinea?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op zich is het niet de mooiste reactie, maar een -1 vind ik toch wel weer wat te zwaar. Zijn vergelijkingen zijn niet helemaal zuiver, maar wel heel geschikt om zijn punt mee te maken. Ik heb er een 0 aan gegeven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

--Niels-- schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:07:
De modfaq:

[...]

Ik vermoed eerder dat de user de verkeerde tags heeft gekozen dan bewust "op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken." Ik heb de tags dan ook aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Waarom wordt klagen over het mod systeem nog steeds op 0 gehouden?
Verwijderd in 'nieuws: 'Windows 7 is zonder muis en toetsenbord te besturen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

De +1 en +2 modders krijgen hierdoor toch al een goede afwijking. Misschien dat er nog meer mensen helpen, maar op dit moment vind ik hem nog niet zo slecht staan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Longbeard schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:09:
Ik vermoed eerder dat de user de verkeerde tags heeft gekozen dan bewust "op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken." Ik heb de tags dan ook aangepast. :)
Moderatie aangepast, staat weer op 0. Netjes opgelost op deze manier. :)
De reactie komt van ver (+1) en elke keer als ik kijk is de reactie weer een tiende naar beneden. Nu staat hij op -0,5 dus nog 2-3 mensen en hij is weg. En wat Kixtart zegt, de mensen die de reactie +1/2 hebben gegeven krijgen wel een dikke afwijjking aan hun broek. Het moderatiesysteem is in deze aardig zelfcorrigerend, uiteindeliljk komt de post wel op de juiste score. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 09-10 05:31
Idem, iets wat overigens al vaker aangehaald is dat het huidige moderator systeem incorrect functioneerd zeker tov vroegah met het oude systeem. Het huidige systeem schiet zijn doel compleet mis, men wordt weggemod indien het offtopic is/grappig terwijl het vroeger daar bleef. Natuurlijk moet de informatie wel een beetje zinnig zijn maar wat is er mis dat men bepaalde andere ideeen heeft dan de doorsnee tweaker. En deze worden heden ten dagen dus wel weggemod.
Inderdaad, misschien is het ietwat onzinnig dat men M$ gebruikt of wat dan ook in die trend, omgekeerd is het net zo onzinnig om dat weg te modden. Het komt mij meer over als twee kleine kinderen die sneeuwballen naar elkaar gooien. Idem een non-argument dat het flamen uitroept, ook dit is iets wat bij een community hoort er zijn nou eenmaal mensen die anti Windows, en ook omgekeerd anti Linux gezind zijn. En om die een beetje weg te modden is imo eigenlijk net zo zwak als de posters zelf.

Ik vind het een steeds kwalijkere zaak dat enerzijds meer en meer mensen denken te moeten vertellen wat weggemod dient te worden, omgekeerd het modden zelf begint ook buitensporig te worden. Voor mij is het zelf zover dat ik me uberhaubt niet meer de moeite neem om te modden (zoals vele overigens) vanwege dat mijn mening blijkbaar niet binnen het gemiddelde van het modereer niveau valt. Echter als er zo sterk door moderators wordt gemod, dan ben je snel als non-moderator snel het haasje wat voor mij genoeg reden is om er gewoon mee te stoppen. Tevens vraag ik me zelf sterk af wat de waarde moderators is, indien deze blijkbaar het noodzakelijk vinden om meer dan het gemiddelde te modden. Is het niet zo dat een moderator het gemiddelde van de community dient te vertegenwoordigen en grote uitschieters met name richting het flamen weg te werken? Nu lijkt het er meer en meer op dat de moderators proberen het gemiddelde van de community te bepalen.. een zeer foute trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Op deze hele pagina staan een aantal mods die -1 staan die gewoon 0 zouden moeten zijn.

nieuws: Nieuwe beelden en informatie Mario Kart Wii

de -1 grens komt steeds lager te liggen....
Ik modereer zelf ook, (en houd de moderatie richtlijn aan) en vind dat er TEVEEL -1 gemod word voor berichten die eigelijk gewoon 0 zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Goldenflame op 22-02-2008 12:49 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Goldenflame schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:31:
Op deze hele pagina staan een aantal mods die -1 staan die gewoon 0 zouden moeten zijn.

nieuws: Nieuwe beelden en informatie Mario Kart Wii

de -1 grens komt steeds lager te liggen....
De meeste -1 reacties in dat bericht zijn Fipo's of "ik ook" reacties, lijkt me niet echt zinnig om die zichtbaar te maken. Daarnaast zijn de reacties ouder dan 48 uur dus ik kan de score ook niet meer verhogen en ik denk niet dat de Powermods het nodig vinden dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het is gewoon hoe mensen de reacties ervaren. Ik had die hele draad al gemod en het blijkt bij verschillende reacties dat veel mensen het niet met me eens zijn. Maar ik snap de reden hiervoor wel met dezelfde uitleg als J.J.K. Een grapje of mening kan best, maar dan met het wel een beetje redelijk blijven en niet alleen maar "ik ook"-reacties.

En overigens zijn er veel mensen die na 5 minuten de reactie al editten om te klagen dat hij op -1 staat. Op dat moment is er net 1 moderator langs geweest en moet je gewoon even geduld hebben. Na het wijzigen+klagen heb je veel meer kans om een -1 te krijgen, want veel vinden dit geklaag zwaar vervelend.

[ Voor 31% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 12:53 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 22:29
wildhagen schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 06:23:
Volgens mij is deze reactie best wel trollerig? Met name de eerste twee alinea's en de een-na-laatste alinea?
Hij drukt zich ietwat lomp uit, maar heeft inhoudelijk wel een goed punt. Zeker geen -1 als je t mij vraagt. Van mij dus ook een 0 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

n4m3l355 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:14:
[...]
Idem, iets wat overigens al vaker aangehaald is dat het huidige moderator systeem incorrect functioneerd zeker tov vroegah met het oude systeem. Het huidige systeem schiet zijn doel compleet mis, men wordt weggemod indien het offtopic is/grappig terwijl het vroeger daar bleef. Natuurlijk moet de informatie wel een beetje zinnig zijn maar wat is er mis dat men bepaalde andere ideeen heeft dan de doorsnee tweaker. En deze worden heden ten dagen dus wel weggemod.
[...]
Het probleem is vaak dat iedereen te lang 'grappig' probeert te zijn en dit valt dus niet goed bij veel gebruikers. Een grapje tussendoor mag best, maar het moet ook niet te erg worden, zoals:
  • Continu hetzelfde grapje (bijvoorbeeld "640 k ought to be enough for anyone" van Gates)
  • Grappen herhalen binnen het artikel (dubbel-posts eigenlijk dus)
  • Grappen die eigenlijk gewoon een flame zijn
Moderen omdat je een andere mening hebt moeten we tegen gaan en dat proberen we ook met dit topic te bereiken. Gewoonlijk lukt dit aardig goed, maar bij Microsoft/Google/Linux artikelen kan het nogal aardig uit de hand lopen, omdat er veel geflamed wordt en er moderators zijn die 'wel' op mening modereren. Deze artikelen hebben daarom vanzelf meer aandacht van ons en mening-modders worden er regelmatig uitgehaald.
Inderdaad, misschien is het ietwat onzinnig dat men M$ gebruikt of wat dan ook in die trend, omgekeerd is het net zo onzinnig om dat weg te modden. Het komt mij meer over als twee kleine kinderen die sneeuwballen naar elkaar gooien. Idem een non-argument dat het flamen uitroept, ook dit is iets wat bij een community hoort er zijn nou eenmaal mensen die anti Windows, en ook omgekeerd anti Linux gezind zijn. En om die een beetje weg te modden is imo eigenlijk net zo zwak als de posters zelf.
Als je "M$ sux" en dergelijke berichten zou laten staan loopt het alleen maar uit de hand. Genoeg mensen vinden dit vervelend en het is gewoon kinderachtig om M$ en Linsux te gebruiken. Er mogen best anti-Windows en anti-Linux bijzitten, maar dan moet de reactie ook gewoon normaal zijn. Verbasteringen zijn daarom niet wenselijk evenals flames richting Microsoft of Linux-community. Zoals ik al eerder zei moeten de moderators er wel voor zorgen dat er niet mening-gemod wordt, omdat de bedoeling is om zo objectief mogelijk een oordeel te geven..
Ik vind het een steeds kwalijkere zaak dat enerzijds meer en meer mensen denken te moeten vertellen wat weggemod dient te worden, omgekeerd het modden zelf begint ook buitensporig te worden. Voor mij is het zelf zover dat ik me uberhaubt niet meer de moeite neem om te modden (zoals vele overigens) vanwege dat mijn mening blijkbaar niet binnen het gemiddelde van het modereer niveau valt. Echter als er zo sterk door moderators wordt gemod, dan ben je snel als non-moderator snel het haasje wat voor mij genoeg reden is om er gewoon mee te stoppen. Tevens vraag ik me zelf sterk af wat de waarde moderators is, indien deze blijkbaar het noodzakelijk vinden om meer dan het gemiddelde te modden. Is het niet zo dat een moderator het gemiddelde van de community dient te vertegenwoordigen en grote uitschieters met name richting het flamen weg te werken? Nu lijkt het er meer en meer op dat de moderators proberen het gemiddelde van de community te bepalen.. een zeer foute trend.
Bovenstaande reactie van mij geeft ook wel antwoord op dit stuk.

Als je het met bepaalde onderdelen van de modfaq niet eens bent kan je dat aangeven en dan wordt er sowieso naar gekeken. Van de moderators wordt namelijk verwacht dat ze deze faq als leidraad gebruiken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moderatieklagen (laatste alinea) -> -1
lammert schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:08:
[...]

Hij drukt zich ietwat lomp uit, maar heeft inhoudelijk wel een goed punt. Zeker geen -1 als je t mij vraagt. Van mij dus ook een 0 gekregen.
Zijn punt is misschien wel Ok, maar de vorm waarin hij het giet maakt het voor mij -1. Mensen/bedrijven zomaar ervan beschuldigen communist te zijn zonder onderbouwing of bewijs is imho een troll. Zelfde met termen als "brak", "meuk" etc.

Een 0 is verdedigbaar, een +1 is imho te hoog,

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Waarschijnlijk heeft hij al heel vroeg z'n reactie gewijzigd, maar voor dit ene woordje vind ik een -1 wat overdreven. 0 erbij.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we van un1ty in 'nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista' ? Op zich interessant, en hoewel het me geen praktische manier lijkt, blijft het een manier om de activatie van Windows Vista te omzeilen. En dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Is al weg :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:25:
Wat vinden we van un1ty in 'nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista' ? Op zich interessant, en hoewel het me geen praktische manier lijkt, blijft het een manier om de activatie van Windows Vista te omzeilen. En dat lijkt me niet de bedoeling.
Iets verderop verwijst hij terug naar de uitgebreide handleiding in bovenstaande reactie en legt hij het nogmaals beknopt uit. un1ty in 'nieuws: Microsoft onthult meer details over vernieuwde wga in Vista'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa die is te beknopt om er iets aan te hebben en de verwijzing is sowieso nutteloos. Volgens mij bedoelt hij nu meer dat Microsoft wel om deze emulator heen kan. De persoon waarop hij reageert beweert namelijk dat MS nooit deze manier tegen kan houden.
Het is nog steeds offtopic en ook weer een 'M$', dus een -1 is wel terecht maar meer hoeft ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Probleemdraadje: nieuws: EA baalt van dalende reviewscores (vooral de eerste paar reacties)

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 22-02-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Die eerste reactie kreeg zelfs van iemand een +2 en 11 keer +1 en dat voor
dan moeten ze eens wat betere games uitbrengen, ipv ieder jaar hetzelfde , need for speed pro street was voor my de druppel, wat een schijtgame

[ Voor 14% gewijzigd door Megaflix op 22-02-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
In dat draadje, wat te doen met iemand die te lui is om hele woorden te tikken? Adrianb in 'nieuws: EA baalt van dalende reviewscores' Hij heeft wel een punt dus ik twijfel nog tussen 0 en -1. Aan het eind van de post alleen dus het is niet heel storend oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorrit op 22-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
0, het maakt z'n post er (ookal is het taalgebruik niet correct) niet 'ongewenst' op. Eerst zou het misschien een wat ruimere 0 zijn, en nu een wat nauwere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
@J.J.K., ben het met TheZeroorez eens. Het is jammer, en bij een twijfelgeval zal het zo'n post net naar beneden trekken, maar het maakt hem niet ongewenst.

Fire69 in 'nieuws: Optimus Maximus-keyboard komt eindelijk op de markt'
Niet erg bijzonder, dus een nette 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amen. Die post is toch echt ff te licht voor een +1, 0 is het juiste niveau imho.

Ook de rest van de aangedragen posts ff bijgetimmerd :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-03 02:22

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

He beste modjes,

Het is niet echt iets heel byzonders hoor maar:

SuperDre
[url]http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2463945[url]

Zijn reactie staat op min 1, terwijl als je begrijpt zijn reactie weldegelijk inhoudelijke informatie bevat, (alhoewel hij het wel op een beetje 'flamende' manier neerknalt, en niet al te veel toelichting geeft...)

Daarom ook mijn reactie daarop:
hetisik
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2464113

Echter het probleem is dat n4m3l355 zijn post niet helemaal goed begrijpt en door zijn reactie;
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463949
SuperDre 'neer' haalt door een 'meer' inhoud lijkende reactie te geven waardoor die reactie van SuperDre net een flamebait lijkt, waardoor SuperDre weer door anderen ook laag gemod wordt, terwijl hij toch wel minstends een 0 verdient of een kleine +1.

Bovendien is die van SuperDre de 1e reactie en die van PhazeD's de 2e reactie op het nieuws.
Dat verergert nog eens de sterkte van van PhazeD's reactie op die van SuperDre.

Correcties:
n4m3l355's naam vervangen door PhazeD
De link was goed, alleen, ik had een naam van een verkeerde persoon erbij geplaatst waar ik later op gereageerd had. Mijn excuses!

Zouden julie opnieuw naar mijn post willen kijken?
Ik wil tevens ook vermelden dat de post van PhazeD eigenlijk net zelfs net zo, of zelfs nog minder inhoudelijk is als die van SuperDre.

Ik zie trouwens dat SuperDre zijn post inmiddels verduidelijkt heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door hetisik op 22-02-2008 21:05 ]

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
hetisik schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:54:
SuperDre
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463945
Zijn reactie staat op min 1, terwijl als je begrijpt zijn reactie weldegelijk inhoudelijke informatie bevat, (alhoewel hij het wel op een beetje 'flamende' manier neerknalt, en niet al te veel toelichting geeft...)

Daarom ook mijn reactie daarop:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2464113

Echter het probleem is dat n4m3l355 zijn post niet helemaal goed begrijpt en door zijn reactie;
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2463949
SuperDre 'neer' haalt door een 'meer' inhoud lijkende reactie te geven waardoor die reactie van SuperDre net een flamebait lijkt, waardoor SuperDre weer door anderen ook laag gemod wordt, terwijl hij toch wel minstends een 0 verdient of een kleine +1.

Bovendien is die van SuperDre de 1e reactie en die van n4m3l355 de 2e reactie op het nieuws.
Dat verergert nog eens de sterkte van van n4m3l355's reactie op die van SuperDre.
Persoonlijk had ik hem al op 0 gezet, maar het grootste gedeelte van de reactie is wel erg flamemend hoor. Een -1 is niet onverdedigbaar. Kijk jij legt in je post goed uit wat hij nu bedoeld, als hij dat op dezelfde manier gedaan had, had hij +1 gekregen, op deze manier is de post wel erg magertjes, zeker ook door het gebrek aan onderbouwing. Jij hebt een mooi voorbeeld en een aardige toon van je post, goed voor de sfeer. :)
n4m3l355 verdient zeker een +1 omdat hij ook wijst op de mogelijke incompetentie van de "deskundigen"van de RIAA, dat hij de post van Superdre niet goed opvat kan je hem niet echt kwalijk nemen met de formulering van Superdre.

[ Voor 2% gewijzigd door Jorrit op 22-02-2008 18:39 . Reden: Quote wat ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

SuperDre: Het is gewoon een beetje vreemd geformuleerde mening als reactie op de subtitel. Van mij heeft hij nu een 0 gekregen, maar -1 zou zeker kunnen (flame-bait/nutteloos overkomend). Ik vind het zeker geen +1, vanwege zijn onduidelijke korte post.

Ik denk niet dat mensen hun moderatie nog gaan aanpassen na het lezen van de post van n4m3l355.

Verder was het een beetje moeilijk te begrijpen wat je verder bedoelde, vanwege het linken naar de verkeerde persoon en volgorde van je linkjes :+

[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 22-02-2008 19:40 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb er een 0 voor gegeven gezien er zeker een punt in zit maar het geen echte toegevoegde waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars mag wel wat bijsturing, een hoop reacties op +0 gemod terwijl er imho best een aantal +1 reacties tussen zitten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik vindt het persoonlijk wel meevallen, kun je concrete voorbeelden geven?
Alleen deze reactie mag van mij rustig op 0: jzoin2 in 'nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Superdre mag zeker op 0 staan (zeg ik dat?). De post had duidelijker gekund want zoals hij er staat kan hij nu op twee manieren worden gelezen. De andere twee mogen wmb ook op +1 staan (beiden ook gegeven).

@Dirk: ik twijfel een beetje tussen 0 en -1 vooral door zijn laatste twee alinea's. Die komen mij wat flamend over. Als hij de reactie waar hij op reageert zo nutteloos vindt kan hij hem ook gewoon omlaag modden.

[ Voor 34% gewijzigd door TheCapK op 22-02-2008 20:19 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Sorry voor deze nieuwe post, maar ik moet even wat recht zetten, (zie
--5 -- 7 posts terug voor mijn gecorrigeerde reactie)

Tellen is soms ook zo moeilijk lol

[ Voor 28% gewijzigd door hetisik op 22-02-2008 22:50 ]

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

.oisyn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:58:
nieuws: Sony stelt Phyre-engine gratis ter beschikking aan ontwikkelaars mag wel wat bijsturing, een hoop reacties op +0 gemod terwijl er imho best een aantal +1 reacties tussen zitten.
Dirk schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:11:
Ik vindt het persoonlijk wel meevallen, kun je concrete voorbeelden geven?
Soms(meestal eigenlijk) wordt het rechtgezet zonder een reactie hier 8)
Die heeft van mij direct een -1 gekregen. Zwaar nutteloos imho.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel is een discussie gaande of dit artikel nu wel of niet op T.net thuishoort. Lijkt me niet op de FP thuis te horen. Imo mag daar nog het een en ander rechtgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
RoD schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:21:
In nieuws: BMW verbetert brandstofrendement met hybride diesel is een discussie gaande of dit artikel nu wel of niet op T.net thuishoort. Lijkt me niet op de FP thuis te horen. Imo mag daar nog het een en ander rechtgezet worden.
Ah, ben niet de eerste die dat opviel.
Zit alleen nog ff met deze en deze reacties. Beide besteden hun halve post aan off-topic, hoort dit nieuws hier..., en de rest redelijk on-topic. Ik heb ze toch -1 gegeven, omdat je anders elk slecht gedrag wel goed zou kunnen maken met ook een on-topic opmerking neer te zetten. Ik snap dat het zeker voor hem als poster van het bericht lastig moet zijn, maar ja, iets met goede voorbeeld geven...

Vind het trouwens jammer dat Grrrrrene zich niet in heeft kunnen houden om niet ook off-topic te reageren. Ik snap dat het voor hem als poster van het bericht extra lastig zal zijn, maar ja, iets met goede voorbeeld geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
De eerste heb ik een nul gegeven, de ontopic inhoud was wel een +1 waard en ik vond het zonde als iemand dat zou missen. De 2e en 3e een duidelijke -1 offtopic gerant, en de 2e moet nog flink wat schopjes hebben. De 4e suste de discussie een beetje en daarom vond ik het een krappe 0. Vanwege het life-channel wat soepeler gerekent, in Pro was het wel beide -1.

Je hebt bij de eerste trouwens een verkeerd vakje aangeklikt, er staat 1*-1 en je bent expert^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisik

hetisik

Zou je nog even naar mijn oude reactie kunnen kijken j.j.k?

Ik heb het gewijzigd omdat ik een verkeerde naam had geplaatst.

Alvast bedankt!

8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kixtart schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:16:
[...]

[...]

Soms(meestal eigenlijk) wordt het rechtgezet zonder een reactie hier 8)
Of het wordt rechtgezet door lurkers in deze draad ;)
.edit: nu ik de zin nog eens lees is dat eigenlijk precies wat je bedoelt volgens mij 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 23-02-2008 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Yup :+
hetisik schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:46:
Zou je nog even naar mijn oude reactie kunnen kijken j.j.k?

Ik heb het gewijzigd omdat ik een verkeerde naam had geplaatst.

Alvast bedankt!
Beide een 0. SuperDre heeft hem wel gewijzigd, maar ik had een 0 en ga de moderatie nu niet wijzigen. De reactie van PhazeD heeft ook geen meerwaarde -> 0

[ Voor 129% gewijzigd door Kixtart op 23-02-2008 01:46 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
J.J.K. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:14:
De eerste heb ik een nul gegeven, de ontopic inhoud was wel een +1 waard en ik vond het zonde als iemand dat zou missen. De 2e en 3e een duidelijke -1 offtopic gerant, en de 2e moet nog flink wat schopjes hebben. De 4e suste de discussie een beetje en daarom vond ik het een krappe 0. Vanwege het life-channel wat soepeler gerekent, in Pro was het wel beide -1.

Je hebt bij de eerste trouwens een verkeerd vakje aangeklikt, er staat 1*-1 en je bent expert^^
Ik heb ze nog eens bekeken en ben het wel met je eens.

Ik had hem niet verkeerd aangeklikt, had uiteindelijke nog geen moderatie gedaan, in afwachting van wat goede inzichten van mede moderatoren, omdat ik over die toch wel erg twijfelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Google: ip-adressen zijn geen persoonsgegevens'
-1 imo. Hij stond er al op, maar toen kwamen er een aantal mening-mismodders die het ding op +1 en +2 willen hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd... had hem al een harde -1 gegeven (is een ordinaire FiPo die niets toevoegt)... een heleboel modmisbruikertjes meenden een +1 of zelfs +2 te moeten geven ja...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die +2 gever wordt er sowieso binnenkort automatisch uitgevist.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Laten we hem dan nog even helpen door die reactie zoveel mogelijk de -1-kant op te duwen :+
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.